Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo urychlí vývoj nových aut, díky nové platformě CMA

Platforma CMA je určena pro menší modely značky Volvo. Vyvíjena je ve spolupráci s mateřskou automobilkou Geely.
Zpět na článek
17. 3. 2015 18:35
17. 3. 2015 19:24
17. 3. 2015 20:33
17. 3. 2015 20:46
Avatar - jozephko
17. 3. 2015 17:09
A čo tak jedna platforma pre všetky značky sveta?
To nikoho ešte nenapadlo, aby všetky značky sveta stavali svoje autá na jednej či dvoch univerzálnych a spoločných platformách? Len potom by to boli úspory... >:D
Rozbalit vlákno
2
17. 3. 2015 17:24
Re: A čo tak jedna platforma pre všetky značky sveta?
Neboj se, dočkáš se ... Léky už jsou dneska taky od jednoho výrobce, jen v různých krabičkách ...
17. 3. 2015 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 17:43
pokles hodnoty Volva
A už je to tady ! Proces degradace významné švédské automobilky Volvo čínskou automobilkou Geely právě začal ! ;-\
Rozbalit vlákno
2
17. 3. 2015 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Volvomatej
17. 3. 2015 19:25
Re: pokles hodnoty Volva
Řekl bych, že je to přesně naopak.
17. 3. 2015 18:35
spoluprace
"Platforma je vyvíjena ve spolupráci s mateřskou automobilkou Geely" To by me zajimalo, cim (krome penez) tihle kopirovaci mohli prispet. A je stejne zvlastni, ze geely bude sdilet platformu s volvem.
Rozbalit vlákno
4
17. 3. 2015 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
17. 3. 2015 20:16
Re: spoluprace
Tak ho uveď na pravou míru.
17. 3. 2015 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
17. 3. 2015 20:58
vsetko sa zjednocuje spaja .... vyrovnava
automobilky ako ich cele dlhe desatrocia pozname sa v buducnosti podla mna uplne zmenia.... trend je jasny... vzajomne setrenie nakladov.. zjednodusenie vyroby.... zrychlenie vyroby.. pruznejsie reakcie na trhove zmeny . ..nebude uz ziadnych 35-40 vyrobcov a ziadnych 30 roznych druhov podvozkov ..... ale ostane len par megakoncernov par korporacii a par podvozkov na ktorych bude fungovat drviva vacsina vzniknutych aut ... vsetky technologie a know how budu spolocne previazane medzi sebou .... nikto nic neskryje.. do popredia sa dostava transparentnost a snaha ponuknut vsetko najmodernejsie uz uplne kazdemu ( od miniauta az po luxusne masiny ) .....nikto uz nebude vytrcat ani zaostavat ( a jedno ci to bude dacia alebo bmw... facebook bude vsade aj navigacia ci dalsie chutovky ).... globalizacia uz zacala... nie je to vymysel ... premiovky uz davno stratili svoje caro a auru neporazitelnosti kedze ich ( kedysi nedostizna ) technika je dnes pouzita uz aj v malych beznych autach ... uz aj maly yaris dnes ponukne el. systemy a navigacny displej na urovni premie... nastava doba zjednocovania je to fakt ... netreba sa bat si to priznat

fandim volvu a zelam si len jedine.. aby rychlym vyvojom neutrpela kvalita a aby volvo ostalo volvom aj dizajnom aj hodnotami ake dlhe roky zakaznikom prinasalo .... drzim palce :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Jaros71
17. 3. 2015 22:49
Re: vsetko sa zjednocuje spaja .... vyrovnava
Já už nyní čínskému Volvu nefandím..
Kdysi kvalitní švédské vozy jsou minulostí...auta made in China? >:-[]
Za prémiovou cenu si nyní koupí Volvo jen šílený fanda nebo blázen.
Ale na rozdíl od Saabu alespon čínské peníze zajistili přežití..
Ža je to na úkor kvality , je nepochybné.
18. 3. 2015 00:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
18. 3. 2015 01:38
Re: vsetko sa zjednocuje spaja .... vyrovnava
>:D jo? Takže Volvo nevlastní čínští komunističtí asiaté..? 8-s
A kvalita je stejná jako před 15 lety..? >:-[]
18. 3. 2015 01:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eLzyx
18. 3. 2015 08:54
Re: vsetko sa zjednocuje spaja .... vyrovnava
to nic nemění na tom, že kvalita Volvo stále více a více upadá. Stačí se podívat na podvozky. Koukni na podvozek 15leté ojetiny a koukni na podvozek 5leté. Na té 15leté nebude skoro smítka rzi (sem tam nějaký šroub, držák atp.). Ta 5 letá ojetina bude mí puchýřky i na nápravnici. Mimochodem - dříve byl rám pod motorem relativně masivní hliníkový výlisek. Teď podělaný plech, který se kroutí a rezne. Dokonce je to cítit na řízení u motorů s vyšším kroutícím momentem - auto táhne ke straně i když je nové.
Koukni na elektroniku, resp. provedení kabeláže. U starších modelů je všechno v různých chráničkách, opletech, úchytkách atp. U nových modelů? Sem tam narazíš na volně plandající kabely - viz XC60 a občasně nefungující senzor na klikách dveří. Ten plandá tak dlouho, až to poškodí izolaci, do kabelu nateče voda se solemi ... a ende šlus.
Resp. možná neupadá. Možná je to chtěný trend. Trend vyrábění aut s výdrží 5 maximálně 8 let.
Avatar - CarlosOstrava
18. 3. 2015 06:22
Re: vsetko sa zjednocuje spaja .... vyrovnava
A telefon, co denně používáš nebo počítač byl vyrobený kde?? V číně... a nikomu to nevadí! 8-s
18. 3. 2015 07:43
Re: vsetko sa zjednocuje spaja .... vyrovnava
Mě to třeba vadí a to dost. Rád si kupuji výrobky Made in Europe. Především z důvodu, že výroba dala práci lidem v Evropě.
Avatar - Volvomatej
18. 3. 2015 16:46
Re: vsetko sa zjednocuje spaja .... vyrovnava
Volva se pořá vyrábějí ve Švédsku a co se tyče Číňanů tak je jenom dobře, že Volvo koupili. Je vidět, ze si v nejnovějších Volvech nikdy neseděl, natož aby si s nima jel. :-!