Novinky
jozephko
2
To nikoho ešte nenapadlo, aby všetky značky sveta stavali svoje autá na jednej či dvoch univerzálnych a spoločných platformách? Len potom by to boli úspory... >😁
Xylo
1
Neboj se, dočkáš se ... Léky už jsou dneska taky od jednoho výrobce, jen v různých krabičkách ...
Gilgit
Smysl komentáre?
A už je to tady ! Proces degradace významné švédské automobilky Volvo čínskou automobilkou Geely právě začal ! ;-\
"Platforma je vyvíjena ve spolupráci s mateřskou automobilkou Geely" To by me zajimalo, cim (krome penez) tihle kopirovaci mohli prispet. A je stejne zvlastni, ze geely bude sdilet platformu s volvem.
Gilgit
Opet velice "inteligentní" príspevek.
Tak ho uveď na pravou míru.
Gilgit
Proc bych to delal? Kdybych mel uvádet kazdý nesmysl na Auto.cz na pravou míru tak nedelám nic jiného. Krome toho zpusob jakým XTad napsal svuj príspevek ukazuje ze nemá zájem o seriózní informace.
automobilky ako ich cele dlhe desatrocia pozname sa v buducnosti podla mna uplne zmenia.... trend je jasny... vzajomne setrenie nakladov.. zjednodusenie vyroby.... zrychlenie vyroby.. pruznejsie reakcie na trhove zmeny . ..nebude uz ziadnych 35-40 vyrobcov a ziadnych 30 roznych druhov podvozkov ..... ale ostane len par megakoncernov par korporacii a par podvozkov na ktorych bude fungovat drviva vacsina vzniknutych aut ... vsetky technologie a know how budu spolocne previazane medzi sebou .... nikto nic neskryje.. do popredia sa dostava transparentnost a snaha ponuknut vsetko najmodernejsie uz uplne kazdemu ( od miniauta az po luxusne masiny ) .....nikto uz nebude vytrcat ani zaostavat ( a jedno ci to bude dacia alebo bmw... facebook bude vsade aj navigacia ci dalsie chutovky ).... globalizacia uz zacala... nie je to vymysel ... premiovky uz davno stratili svoje caro a auru neporazitelnosti kedze ich ( kedysi nedostizna ) technika je dnes pouzita uz aj v malych beznych autach ... uz aj maly yaris dnes ponukne el. systemy a navigacny displej na urovni premie... nastava doba zjednocovania je to fakt ... netreba sa bat si to priznat
fandim volvu a zelam si len jedine.. aby rychlym vyvojom neutrpela kvalita a aby volvo ostalo volvom aj dizajnom aj hodnotami ake dlhe roky zakaznikom prinasalo .... drzim palce :yes:
fandim volvu a zelam si len jedine.. aby rychlym vyvojom neutrpela kvalita a aby volvo ostalo volvom aj dizajnom aj hodnotami ake dlhe roky zakaznikom prinasalo .... drzim palce :yes:
Já už nyní čínskému Volvu nefandím..
Kdysi kvalitní švédské vozy jsou minulostí...auta made in China? >😒]
Za prémiovou cenu si nyní koupí Volvo jen šílený fanda nebo blázen.
Ale na rozdíl od Saabu alespon čínské peníze zajistili přežití..
Ža je to na úkor kvality , je nepochybné.
Kdysi kvalitní švédské vozy jsou minulostí...auta made in China? >😒]
Za prémiovou cenu si nyní koupí Volvo jen šílený fanda nebo blázen.
Ale na rozdíl od Saabu alespon čínské peníze zajistili přežití..
Ža je to na úkor kvality , je nepochybné.
Gilgit
Plácás.
>😁 jo? Takže Volvo nevlastní čínští komunističtí asiaté..? 8-s
A kvalita je stejná jako před 15 lety..? >😒]
A kvalita je stejná jako před 15 lety..? >😒]
Gilgit
Ano, Volvo patrí cínské firme Geely. No a co má být?
V Evrope se nadále prodávají vozy Volvo "made in Europe" a ne "made in China". A i pokud se v budoucnosti v Evrope objeví nejaký model Volvo z cinské výroby tak v tom nevidím problém.
Nic ti nebránilo vytvorit treba firmu Jaros Motors a prevzít Volvo. Mohl jsi tak zachovat Volvo pro Evropu a celý kontinent by ti lezel u nohou. >😁 >😁 >😁
Jinak paralelní pouzití slov "čínští" a "asiaté" je zbytecné. Clovek s prumernou inteligencí ví ze Cína se nachází v Asii i bez tvé nápovedy.
V Evrope se nadále prodávají vozy Volvo "made in Europe" a ne "made in China". A i pokud se v budoucnosti v Evrope objeví nejaký model Volvo z cinské výroby tak v tom nevidím problém.
Nic ti nebránilo vytvorit treba firmu Jaros Motors a prevzít Volvo. Mohl jsi tak zachovat Volvo pro Evropu a celý kontinent by ti lezel u nohou. >😁 >😁 >😁
Jinak paralelní pouzití slov "čínští" a "asiaté" je zbytecné. Clovek s prumernou inteligencí ví ze Cína se nachází v Asii i bez tvé nápovedy.
to nic nemění na tom, že kvalita Volvo stále více a více upadá. Stačí se podívat na podvozky. Koukni na podvozek 15leté ojetiny a koukni na podvozek 5leté. Na té 15leté nebude skoro smítka rzi (sem tam nějaký šroub, držák atp.). Ta 5 letá ojetina bude mí puchýřky i na nápravnici. Mimochodem - dříve byl rám pod motorem relativně masivní hliníkový výlisek. Teď podělaný plech, který se kroutí a rezne. Dokonce je to cítit na řízení u motorů s vyšším kroutícím momentem - auto táhne ke straně i když je nové.
Koukni na elektroniku, resp. provedení kabeláže. U starších modelů je všechno v různých chráničkách, opletech, úchytkách atp. U nových modelů? Sem tam narazíš na volně plandající kabely - viz XC60 a občasně nefungující senzor na klikách dveří. Ten plandá tak dlouho, až to poškodí izolaci, do kabelu nateče voda se solemi ... a ende šlus.
Resp. možná neupadá. Možná je to chtěný trend. Trend vyrábění aut s výdrží 5 maximálně 8 let.
Koukni na elektroniku, resp. provedení kabeláže. U starších modelů je všechno v různých chráničkách, opletech, úchytkách atp. U nových modelů? Sem tam narazíš na volně plandající kabely - viz XC60 a občasně nefungující senzor na klikách dveří. Ten plandá tak dlouho, až to poškodí izolaci, do kabelu nateče voda se solemi ... a ende šlus.
Resp. možná neupadá. Možná je to chtěný trend. Trend vyrábění aut s výdrží 5 maximálně 8 let.