Do premiéry nového Jaguaru XF zbývá necelý týden, odhalí se v úterý 24. března. Automobilka nám nyní servíruje horní pohled na auto a zajímavější fotku interiéru.
interier pokracuje neprekvapujuco v style mensieho XE a podla mna tato jednoducha avsak hodnotna a stylova elegancia interieru jaguaru moc svedci.... :yes: .... jaguar sa uz nasiel jak v dizajne exterieru tak interieru.... k tomu nove motory a razom je to tak ako ma byt... pravy jaguar.... na taky S type uz hadam kazdy aj zabudol .... bohu dik......
nechcem predbiehat ale dost mozno to bude jedno s najkrajsich a najstylovejsich aut svojho segmentu a mozno aj vahovo najlahsich .... jaguar je jedna z tych znaciek aut ktoru by som urcite bez mihnutia oka uprednostnil pred tuctovou nudnou nemeckou D3.... proste je to presne to co chcem... podobne ako lexus alebo maserati.... drzim palce.. XF a vobec jaguar to ma pekne nasliapnute... popravde uz by sa aj patrilo po tych nedavnych rokoch postu a istej stagnacie ak nie upadku..... takze hlavy hore.. jaguar je uz opat jaguarom.... a z toho mam popravde najvacsiu radost...
Souhlasím, akorát jsem zvědavej na tu nabídku motorů. Kdyby už nabídli konečně kombinaci awd + diesel, tak by to mohlo takovým 5 series nebo A6 pěkně ukusovat z prodejů.....
...interiér kombinuje původní ztvárnění a prvky XE. Mohutná lišta horizontálně dělící palubní desku zůstala, přibyl oblouk pod sklem přecházející do dveří jako u XJ nebo XE.
Chválím, že ovladače klimy zůstaly manuální a nejsou součástí infotainmentu (tedy alespoň základní funkce). Sporák nám zůstal, ale to jsem čekal. Chyba je v horních průduchách nad obrazovkou, to že se ofuk nevejde vedle širokoúhlého monitoru je jasný, ale proč nezůstal motorický pohon a v klidu zakrytý žaluzie nechápu.
Digitální budíky snad budou jen option a kvituju nahrazení krytu držáku nápojů z výklopnýho na žaluzii.
Ovšem celá prezentace v úplně tmavých barvách vyznívá ponuře a smutně. Kdyby JLR neposkytoval tak širokou škálu barev a dekorů neřeknu ani píp, takhle to hodně kazí první dojem a výsledek nemůže vyznít jinak než nuda.
Tudíž nezbývá než čekat na příští týden...
Mám dotykový už přes 3 roky, takže jsem si už stačil zvyknout. Navíc mám obavu, že u doteku a co nejvíc přes VC nakonec skončí všichni. Jag podle mě na tuto levnější kartu vsadil.
Ovládání dotekem je v pořádku a přijde mi intuitivnejsi než nějakým kolečkem. Umístění displaye v naprostém pořádku. Škoda těch výdechů.Ten pravý před spolujezdcem se ale tváří jako uzaviratelny. A sporák taky ok.
Ten tvůj jasný názor mi nedá se nezeptat, kolik máš najeto v jagu se sporákem a jeho dotykáčem a kolik v konkurenci, nejlépe bmw nebo audi, které mají hébl a idrive resp. mmi?
Kolik mám najeto není důležité. S Pajou (nahoře) jsem souhlasil, že hebl je praktičtější a sám za sebe tvrdím, že sporák je originální a hezčí. S tím nic nenaděláš ;-)
Jo, mohli se na ploše XF designově trochu víc rozšoupnout, je to až příliš jednoduché, dveře až superboidní, ale podstatné budou pro vyznění interieru kombinace barev dekorů a kůží. Nelíbí se mi budíky, proč pořád ta hra na retro?, o infotainentu a sporáku už toho bylo napsáno dost. Uvidíme naživo. ;-)