Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault v Česku uvedl nový Espace, vůz si již můžete objednat

Renault na český trh uvedl novou generaci modelu Espace. K tiskové předpremiéře si vybral pražskou galerii Mánes.
Zpět na článek
20. 3. 2015 13:12
Re: Už ste trápni
Správne :-), ešte ale nebola možnosť na jazdu pretože prvé vozidlá prídu začiatkom mája. Základnú 1,6 dCi mám ale dobre odbehanú v Grand Scenicu a ten je hmotnostne zrovnateľný s novým Espacom. A je viac ako dostatočná. S dCi 160 to bude zase o niečom inom.
Avatar - Emel
20. 3. 2015 11:43
Re: Motory
Mezi dvojkou a trojkou je dost rozdíl, který přetavený v papírové údaje dělá 1,1s v 0-100 (9.6 vs. 8.5).
Avatar - AUDIRS6
20. 3. 2015 10:59
Re: Motory
3 liter 6 valec by bol fajn, jeho emisie a spotreba by tiez nemuseli byt "nehorazne", lenze:
na to ma toto auto nevhodny znak na kapote a sice ten priplatok si trochu prestrelil, ale holt, aj tych dajmetomu 200-300k navyse by sa tu tazko obhajovalo :-!
V A6-ke ma napriklad 3.0 TDi spotrebu mensiu ( EU-papierovu) nez cerstvo uvedeny Passat 2.0 BiTDi. Takze pokial by sa pochlapili, hadam by aj v Renaulte vedeli dobry V6 Dci urobit, oni si ale zvolili inu cestu a cas a zakaznici ukazu, ci sa rozhodli spravne...
Avatar - wakantanka
20. 3. 2015 09:06
Re: tomuto gigantickemu auticku by slusal
Tak v centre väčšieho mesta máš dnes poväčšinou problém zaparkovať všetko od auta veľkosti Fábie (krátkej) vyššie. A myslím si že podobné auto na motkanie sa po meste predsa nekupuješ nie?
Avatar - wakantanka
20. 3. 2015 09:03
Re: Motory
Trojliter šesťvalec by bol fajnový, len by stál ešte o pol milióna viac, vo výsledku by to kúpilo mizivé percento zákazníkov. Nehovoriac o emisiách.
Avatar - wakantanka
20. 3. 2015 08:24
Re: Motory
tak to ja len na margo tých nárekov vyššie, že malý motor a bla bla bla, že S-Max či Sharan majú to či ono. Jasne možnosť voľby je síce fajn vec, ale trh ukazuje že aj pre takéto veľké autá motory týchto kubatúr a výkonov úplne postačujú a zákazník ich preferuje skôr ako výkonnejšie a drahšie možnosti.
Avatar - rohYpnol
19. 3. 2015 23:28
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Byl v nejužším výběru. Takže jsem byl v kontaktu přinejmenším se dvěma prodejci. Resp. vlastně třema, jenže jeden už skončil.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2015 21:31
Re: Motory
Já to srovnával jak těsně po sobě, protože jsem mezi těmi dvěmi auty vybíral v konečném rozstřelu a taky jsem ta auta srovnával vedle sebe v táhlém dlouhém. A Scénic je o hodně vyšší a těžší než Megane nebo Octavia. Rozdíl je 7 kW, 320 Nm ají oba, 1,6 dCi je točivější a má Nm dostupně v širším spektru otáček, resp. i výše. Mluvím o Octavii II, pravda, Octavii III jsem s 2,0 TDI nezkoušel, jen s tragédii jménem 1,6 TDI, teda, to není tragédie, ale nejede to.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2015 21:26
Re: Motory
1,6 dCi je teda lepší než 1,8 TDCi, výrazně.
Avatar - wakantanka
19. 3. 2015 20:15
Re: Motory
Taký štandard pre mňa, okná v elektrike, automat. klima, tempomat, žiadne xenony alebo LED, žiadna koža, žiadni asistenti čo nemá každý jeden. Stredný stupeň výbavy bez príplatkov, tuším Comfortline. O nejakej dodatočnej zľave reč nebola, zrejme ak by som trošku pritlačil niečo by spustili. Ale ak hovoríme o ofiko cenníku ... mne to prišlo dosť.
Avatar - Emel
19. 3. 2015 15:44
Re: Už ste trápni
Úryvek z toho, jak se v rodině kupovalo auto (viz moje.auto.cz):

Tým, že pracujem ako predajca v Renaulte bola značka vozidla jasná. Okruh adeptov vyzeral asi takto: Megane 3, Clio Grandtour, Grand Modus, Dacia Sandero.
19. 3. 2015 14:45
Re: Motory
Bude, bude. Zatím jde u nás koupit 160k benzín a 140,163k nafta. U Esoace taky asi někdy něco bude.
19. 3. 2015 14:31
Re: Už ste trápni
Ty budeš vážně prodejce, nebo testovací jezdec. Nikdo jinej v tom ještě nejel >:D . Takže jsi Espace udělal celkem medvědí službu ;-)
19. 3. 2015 14:29
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Jaký emoce u Phaetonu? U těch dalších pak vidím nějakou originalitu. Ale emoce spíš u oprav ;-)
19. 3. 2015 14:26
Re: Motory
Bavíme se o nový generaci, bude v létě. Ta odcházející pak nabízela stejně výkonnej benzín a 200HP naftu 2,2.
19. 3. 2015 13:58
Re: Motory
V konfigurátoru tyto motory nikde nevidím.
19. 3. 2015 13:45
Re: Motory
Samozřejmě - 2.0 EB 210 a 240 PS
19. 3. 2015 12:57
Re: Motory
A je v tom S-Maxu snad něco silnějšího?
Avatar - Emel
19. 3. 2015 12:29
Re: Motory
V ČR je základ 828t, to je něco mírně přes 30t€. Takže záleží na té "nič extra" výbavě. Osobně bych čekal obligátní slevu alespoň 10%. Ale slovenské ceny neznám...
Avatar - wakantanka
19. 3. 2015 12:01
Re: Motory
Nedávno mi spravili ponuku na Sharana 2,0 TDI 140 k, 5 miestna verzia s manuálom a v podstate nič extra výbava a vyšlo im to na cca 32 tis EUR. Dohodiť pár vecí a som razom na 35 tis. EUR. Veľa - málo?
Avatar - wakantanka
19. 3. 2015 11:57
Re: Motory
Niekde som zahliadol čosi, že u S-Maxu sa najviac predalo 1,8 TDCi, výkon niekde okolo 115 koní pokiaľ sa nepletiem. Táto Renaulťácka 1,6 by mohla byť z tohto pohľadu v pohode.
19. 3. 2015 11:55
Re: Motory
tak to ti mozem zodpovedne povedat, ze ani oktavke2 2,0tdi 103kw s 1,6dci nebudes stihat a novej lahsej a 110kw uz vobec nie. Oktavku 103kw jazdim v praci a taha teda ooooooovela viac ako scenic 1,9dci, dokonca lepsie ako pezot 407 120kw.
19. 3. 2015 11:51
Re: Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
Tak aspoň nejste v tom sám, bude z vás parta.Tak to Vám gratuluju, prý se to ve dvou líp táhne. Přeju vše nejlepší.
19. 3. 2015 11:49
Re: Motory
co sa v eu realne predava? Je zaujimave, ze drviva vacsina sharanov je 103kw, a tu sa ohrna nos nad 118kw pri lahsom aute.
Avatar - Ozzman
19. 3. 2015 11:48
Re: Už ste trápni
Někdo holt to vzrušení k životu potřebuje no >:D Taky sem jezdil s HTP a hned život nebyl tak nudnej >:-[] >:-[] Zvlášť na okrsce s kamiony >:D
19. 3. 2015 11:44
Re: neni
Někdo většinu, někdo prakticky všechno, že jo. Ale nic si z toho nedělejte, žádný učený z nebe nespadl. Už možná jen pár let, a ten průměr nějak dorovnáte. Držím Vám palce. ;-)
19. 3. 2015 11:43
Re: cena
na 1,4t by mi strasne vadili prilis kratke prevody a z toho vyplivajuca vyssia spotreba a hluk. na dialnici to toci 3600rpm.
Ked uz, tak radsej 1,2tce, alebo 1,9dci, ci 1,6dci.
Avatar - woody-alien
19. 3. 2015 10:46
Re: Motory
Ron ale myslel 1.6 dCi 130, nikoliv atmo benzín. ;-)
19. 3. 2015 10:42
Re: Motory
Jak rad bych ti to se***vani s obycejnou 1.6 veril, ale fakt to nejde.
Avatar - woody-alien
19. 3. 2015 10:10
Re: Motory
Věřím, nejsi první, kdo to říká. Jenže S-Max 1.6 EB je za "poněkud" příznivější cenu [odkaz] a navíc to není vrchol nabídky.
Avatar - Emel
19. 3. 2015 09:55
Re: Už ste trápni
Pamatuju se na nějakej přenos z WRC, kde se Gronholma ptali, jak došlo k jeho nehodě, načež jim asi minutu cosi líčil směsicí finštiny a angličtiny. Překladatel se na chvíli odmlčel a pak řekl "no... já jsem jel strašně rychle..." >:-[]
Avatar - woody-alien
19. 3. 2015 09:41
Re: Už ste trápni
>:-[] Jo, to jsem mohl zkusit. Ale bylo to s prázdným a po rovině. Předjížděcí manévr mi brutálně zaktivoval potní žlázy. >:D Naložený a do kopečka si to neumím představit.
Avatar - Ozzman
19. 3. 2015 09:01
Re: Už ste trápni
Jakou kouzelnou formuli chceS? Dej plnej, a řvi JEDU JEDU JEDU!! >:D Pak se ti minimálně uleví >:D
Avatar - MGRR
19. 3. 2015 08:59
Re: Už ste trápni
Doma v Německu, v 80-90th lítali po dálnicích Fiat Uno Turbo (1,0??).

Já měl nějaké staré pětiválcové 2,3 Audi 100 (typ 43, ještě před doutníkem).
Zažil jsem na dálnici 2x, že ve 160-180 se přiřítil do zpětného zrcátka nový bzučák UNO a bliknul (tehdy to bylo moderní a in auto asi jako John Works Cooper). Chvíli předjížděl, koukal jsem na něj-chvíli trvalo, než předjel.
Svíral křečovitě volant, byl takový celý v křeči při té rychlosti... ale dokázal to... předjel :-) Pak přišel kopec a jak mu chyběli kubíky, měl jsem jej opět "před předním nárazníkem" a musel jsem ubrat. Chvíli jsem to tak pozoroval, pak jsem na to šlápnul, abych tu vosu odehnal a u dvou těch UNO Turbo jsem viděl bouchnout motor, nebo turbo. Jen vyletělo trochu dýmu a zajížděl ke krajnici... To pětiválcové Audi myslím žralo tak dvacku, ale jezdí možná ještě dodnes :-)

Doba se mění, auta jsou už spotřebiče, přestalo mne bavit trávit čas v servisu a ještě jim za to platit.
Navíc všude v Německu jsou strašně radary. V zaparkovaných Caddy, nebo poldi s foťákem mezi auty, za rohem dálničního mostu, nebo si kldně lehne do příkopu jak to bylo v CZ za Komunistů. Do tří dnů Vám přijde pokuta a zkuste jí nezaplatit a jít k soudu :)

S věkem jsem přešel na klidnější Priusy a na všechny ty mé EX V83,6, A8V8, S62,2Turbo, XM, 605, BMW, A6 3,0Q si vzpomenu jen při tankování 40L nádrže a spotřebě 4-5L při Německém dálničním tempu, kdy mne tehdy předjížděli UNA :) Zůstala mi v garáži stará Monza 3,0GSE, tak jsem jí nechal opravit a nastříkat. Občas si užívám přidání plynu lankem, zadní náhon, brzdy na prachu bez ABS :) a spotřebu možná 25L :) Pak si zase rád sednu do Priusu

[odkaz]
19. 3. 2015 08:56
Re: Motory
pozri podrobný rozpis hodnotenia (ja som ho nevidel, espas nie je pre mňa). Možno to len nesvietilo a nepípalo, čo na bezpečnosť nemá žiadny vplyv
19. 3. 2015 08:56
Re: vizionáři
Pokud by ta vaha byla nizsi o 150 - 200 Kg, bylo by to v pohode, takhle to bude jen tak tak.
19. 3. 2015 08:52
Re: Downsizing :-(((
Jak jsem psal vyse, mam S-Max 1.6 EB 118kW a stacila mi projizdka kj tomu, baxh ho objednal. Jezdim tedy vice kratsi trasy, dalnice jen pokud jedeme na vylet nebo dovolenou, ale ani s nalozenym autem nema motor problem. Ano je to zakladni motor, ale jede sakra dobre - samozrejme, ze 2.0 EB jede lip, to je bez debat.
19. 3. 2015 08:49
Re: tomuto gigantickemu auticku by slusal
V pripade MPV je 5m v podstate zaklad. Mam 3 deti, ver mi.
19. 3. 2015 08:48
Re: Motory
Ono je to opravdu jnen o pocitu. Mam SMaxe se zakladni 1.6 EB 118kW a kupodivu i s nalozenym autem neni problem. Dluzno dodat, ze s timto motorem vazi o 100 Kg mene nez s naftovym.
Avatar - Ozzman
19. 3. 2015 08:22
Re: tomuto gigantickemu auticku by slusal
Ty už seš jak to výběrové řízení >:D 2.2 a 200 koní, to smrdí korejcem ( že by sorento?:D) Včera sem ho viděl a musim uznat, že se povedlo, ale BMW je BMW >:-[]
Avatar - Katikakus
19. 3. 2015 07:08
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
4x4 opravdu nepovazuji za hlavni prednost MPV. A uz vubec ne z pohledu uzitnych vlastnosti. U MPV jde hlavne o vnitrni prostor, je vyuziti a modularitu. Tim samozrejme netvrdim, ze 4x4 nema u MPV vyuziti.

Ano prodeje ted v podstate stoji - ovsem kvuli prechodu na novou generaci.
Avatar - woody-alien
19. 3. 2015 07:04
Re: Už ste trápni
Problém není ani tak v motoru samotném, jako spíš v nesoudnosti nebo přehnaném optimismu výrobců. Zatímco ten tvůj motor roku je fajnovej ve Fiestě a dobrej ve Focusu, vyzkoušej si ho v Tourneu Connect. Možná znáš nějakou kouzelnou formuli, která to Tourneo s 1.0EB rozpohybuje, já na ni nepřišel. A na základě této zkušenosti se obávám, že v Mondeu je takovej motor dobrej tak maximálně na pohon stěračů.
19. 3. 2015 01:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2015 01:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2015 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2015 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2015 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2015 01:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2015 01:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2015 01:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
19. 3. 2015 01:09
Re: Downsizing :-(((
Na CX5 ČEKÁŠ PŮL ROKU..
Motory SKYACTIVE jsou parádní práce! :yes: :yes:
MAZDA .... jen tak dále.
19. 3. 2015 01:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
19. 3. 2015 01:05
Re: tomuto gigantickemu auticku by slusal
Pokud nebude diesel 2.0 tak se toho auta moc neprodá!
Dopadne jako Nissan X-Trail.. :no:
Moc se neprodává.
Taky tam nacpali 1,6 diesel , ale to co funguje v Kaškaji , je na větší auto málo!
Jel jsem je oba a X-Trail ve 4 lidech , moc svižný tedy nebyl..a to nebyl naložený zavazadly!!
Espace je navíc nyní šíleně dlouhý! 8-s
Skoro 5 m je OK v U.S.A. , zaparkovat takový parník ve městě?
Jinak design crossoveru je fajn , bez 4*4 tam ale smysl nevidím.
..a ta panorama střecha se snad dá otevřít????
Jinak je to faul na MPV.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 23:54
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Já teda problém nemám skoro nikde, možná mě dnes trochu nemile překvapil prodejce Toyoty, který kritizoval konkurenci hlava nehlava, ale to se ještě dalo.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 23:53
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
RohYpnole, hele, pokud vím, tak jsi nekupoval a nevlastníš ani jednoho Renaulta, co tě tedy opravňuje k těmto hodnocením?

Můj prodejce je naopak docela skromný týpek, ani sako a kravatu při prodeji nemá, nemá problém kritizovat to, co prodává a když jsem přišel poprvé, tak byl velmi ochotný a upřímný... pohoda. Když jsem potřeboval něco reklamovat a neměli zrovna diagnostika, tak mě odeslali ke konkurenci, tam jsem dojel a ti řekli, že v pohodě... takže já teda z aktuálně pomalu dvouleté zkušenosti tady v kraji mám dobré zkušenosti.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 23:52
Re: Motory
Tak 1.3t v autu velikosti Una by i dnes stačila na vstupenku do hh klubu.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 23:49
Re: Motory
to je tak trochu nepřesné. Malý motor... malá 1,3 Turbo ve své době byla v Unu a byl to neskutečně vražedný stroj... nebo já třeba mám 1,6 a musím říct, že směle stíhám dvoulitrům, např. Octavia combi 2,0 TDI mi neujede v táhlém dlouhém, přitom celkově má v průměru větší spotřebu... tak proč ne... asi bych spíše apeloval na přítomnost výkonnějších verzí než nutně větších objemů, ale to si už bude žádat ony větší objemy.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 23:47
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Povíme si za rok jestli je nebo není. Jsem zvědav jestli osobně prodáš aspoň jednoho.
18. 3. 2015 23:33
Re: Downsizing :-(((
Už pri návrhu motora 1,6 dCi sa vedelo že pôjde aj do úžitkových vozidiel a rátalo sa s nájazdom vyšším ako 400 tisíc km.
18. 3. 2015 23:17
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Nový Espace je hodný svojej ceny a to že ti ju nemáš nikoho netrápi.
18. 3. 2015 23:09
Už ste trápni
s tými narážkami na motorizácie. Tuším neviete prekusnúť, že niekto vie spraviť lepší motor ako konkurencia. 1,0 Ecoboost je tri roky po sebe absolútnym víťazom v ankete motor roka tak o čom sa tu bavíme. Majiteľ nového Espace bude vysmiaty a vy mu môžete len ticho závidieť.
Avatar - pumpkin
18. 3. 2015 23:01
Re: Šli svou cestou. Kdyby byl jako ostatní, vždy by mu n
To sa mi na Renaulte najviac páči. Vyrábajú autá pre radosť zo života. :yes:
Avatar - pumpkin
18. 3. 2015 22:52
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Tak. :yes: Thesis bol myslím podobný prípad ako C6. Chceli prísť s niečim avantgardným a nadviazať na úspechy Themy, lenže už Kappa bol prepadák. Mám pocit, že z vyššie spomenutých áut to asi najlepšie ustála 607-ka. Boj Francúzov a Talianov (heh, kombík Croma) o miesto na zemi v prémiovom segmente po 80. rokoch je smutný ale veľmi zaujímavý príbeh. :yes:
Avatar - MGRR
18. 3. 2015 22:37
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Nic, ale vůbec nic jsi nepochopil.
Avatar - MGRR
18. 3. 2015 22:36
Šli svou cestou. Kdyby byl jako ostatní, vždy by mu něco
Kdyby byl jako ostatní, vždy by mu něco chybělo.

Šli svou cestou, ostatně není to poprvé... jsou svobodnější a konkurenci nechali míle za sebou...
Avatar - AUDIRS6
18. 3. 2015 22:35
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Simplino, urob si niekedy hodinku casu, chod pekne poprosit predajcu Audi o predvadzaciu jazdu na dajme tomu aspon A3-ke...a potom skus znovu nieco duchaplne napisat... :-!
Takto mi to pripada, ze tebe sa zmensuje len ten povodne planovany obsah mozgu v dutine lebecnej a zvacsuje sa ti len dučala zakazdym, ako napises nejaky drist proti Audi >:-[] 8-s :-!
Avatar - Emel
18. 3. 2015 22:30
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Taky jsem neměl problém... ochotní, sleva hned ve dveřích... až to skoro přeháněli :-)

Už je to ale dýl.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 22:29
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
To házíš do jednoho pytle auta, která podle mě do jednoho pytle nepatří.

XM bylo auto vyšší střední se vším co k tomu patřilo, se špičkovou technikou včetně benzínových šestiválců a hydraulického podvozku. Jinými slovy, jeho jedinou předností nebylo to že je divné.

C6 už byla jen stínem XM, v době, kdy doba mainstreamové vyšší střední už končila.

DS5 je z mého pohledu nejhorší z těch tří, pouze navoněná bída.

Phaeton mířil ještě o třídu výš a fakticky tak vyšší střední přeskočil, což samo o sobě nebylo šťastné... ve vyšší střední by to podle mě VW prošlo.

Avantime byla zajímavá designová kreace, ale prostě se minula s trhem... MPV kupé by možná prošlo Audi... ale spíš ne.

Thesis neznám, nikdy jsem s ní nejel, tak se nebudu vyjadřovat.
Avatar - woody-alien
18. 3. 2015 22:25
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
ad bod 1 a 2 - to je docela zajímavé, podobnou zkušenost naznačil mariachi v blogu o Ma2. No, já na to nenarazil. Spíše naopak, a to nemluvím o jediném prodejci, řekněme tak o pěti, šesti. To možná u VW jsem měl takovej dojem, ale zase pouze lokálně.
Avatar - MGRR
18. 3. 2015 22:21
Re: Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
Měl by jsi se umýt...
Avatar - MGRR
18. 3. 2015 22:19
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
NEW Espace, Avantime, Citröen XM, DS5, C6, Lancia Thesis..., ale i Phaeton.

u takových aut se nepřemýšlí prakticky, ale emocemi a srdcem. Každý den můžeš mít příjemnější.

Stačí jednou položit otázku o praktičnosti, konvenčnosti a nemůžeš je mít.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - speedfred
18. 3. 2015 22:17
Re: Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
rovná podlaha po sklopení - máš
diesel - máš
manual - máš
vysoký podvozok - máš
ručka - máš smolu >:D
Avatar - Emel
18. 3. 2015 22:13
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Je fakt, že z pohledu prodejů je Espace mnohem exkluzivnější vůz než 911 ;-)

On to každý vnímá trošku jinak... někdo třeba považuje za praktický prvek šoupačky... dost lidí zase preferuje 4x4... záleží co těmi užitnými vlastnostmi myslíš.
Avatar - Katikakus
18. 3. 2015 22:06
Re: Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
Jiny musi, jak rikas zaplatit milion, aby vypadal jako idiot, ty to mas zadarmo. :-!
Avatar - Katikakus
18. 3. 2015 22:04
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
To ovsem nic nemeni na faktu, ze soucasny espace, i pres sva leta nenasel v uzitnych vlastnostech premozitele.
Avatar - Katikakus
18. 3. 2015 22:03
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
S aroganci mam take zkusenosti spis u zdejsi nejrozsirenejsi znacky. Ale je to uz par let, tak nechci soudit soucasnou situaci. Skodovkou uz nastesti dlouho jezdit nemusim. ;-)
Avatar - Emel
18. 3. 2015 21:59
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Škoda že nechceš vsadit něco jiného, byl bych do toho šel... :-)

Nálepka krále MPV už je značně zaprášená. Naposledy v roce 2007 prodal Renault solidních 40t Espaců, pak to krize řízla na půlku... ale ani tehdy to na korunu zdaleka nestačilo.
18. 3. 2015 21:58
Re: Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
Ty jsi ale ťulpas dědku, jen tak sedíš a nic proti tomu neuděláš.
Avatar - speedfred
18. 3. 2015 21:49
Re: neni
také auto a v základnej výbave (aj ked slušná) asi nepôjde moc na odbyt,každý si tam niečo prihodí + nejaká tá zľava.
Holé , bosé autá sa kupujú možno pre tých najnižších obchodákov + nejaký dôchodca, ja osobne idem po tzv. "plnke" >:D
Avatar - Emel
18. 3. 2015 21:48
Re: vizionáři
Hm, no co bych říkal, jako základ dobrý...

Víš jak já konfiguruju auta... zaškrtnu nejsilnější motor a pak se dívám, kolik mi zbylo na výbavu ;-)
Avatar - speedfred
18. 3. 2015 21:45
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
ty, prosím ťa ja som kúpil Scenic aj kvôli predajcovi, tak ochotného a schopného predajcu človek len tak nestretne a so servisom (údržba) tiež spokojnosť.
S aroganciou a neochotu som sa stretal hlavne u najpredávanejších značiek.
Avatar - MGRR
18. 3. 2015 21:45
Re: Ještě prosím nový AVANTIME
Myslím, že nechá všechny v naprostém klidu, jen pokud je jaký je běžný Espace, Avantime který jistě už nikdy nevyrobí, by byl možná trochu vzducholodí.

Když se podívám na sedmimístné VW a pod. opičárny... všechno stejné, nebo nechutně drahé.

Tady je starý: [odkaz]
Avatar - grifith
18. 3. 2015 21:31
Re: Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
Myslím, že vítězem tvé interní "soutěže" jsi jen ty sám.... Nebo že by to byl první krok sebereflexe? >:D
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 21:29
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
částečně i pochopitelně. Alespoň moje zkušenost:

1) prodejci Renaultu jsou arogantní, nadutí a povýšení

2) zákazník si dovoluje žádat je o prodej

3) modely jsou často nesmyslně cenově nastaveny a zvýhodněny

4) mezi prodejci panuje nevraživost a nesnášenlivost - netáhnou zdaleka za jeden provaz a každý hrabe na svém písečku

Koupě vozu není jen o voze samotném, ale hodně je to i v rukou prodejců a importéra. Takže mizérii Renaultu v ČR svým způsobem chápu :-!
Avatar - Katikakus
18. 3. 2015 21:12
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
V Evrope to bude prodejni trhak. V CR zrejme ne, ale treba budeme prijemne prekvapeni.
Avatar - Katikakus
18. 3. 2015 21:11
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Ja nemluvim o CR - viz muj prvni prispevek v tomto vlakne ;-)
Tady proste panuje vuci Renaultu nepochopitelna averze. Bez slepice ve znaku si u nas moc neskrtnou. A pritom soucasny design je velice povedeny a kvalitou renualt strci do kapsy vetsinu evropske produkce.
Avatar - twistedTSD
18. 3. 2015 21:08
Re: Motory
Co je to za stupidní otázku? Nepokoušej se obhajovat neobhajitelné.
Avatar - Blue Sun
18. 3. 2015 21:08
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Pravdu díš. >:D
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 21:04
Re: Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
Evidentně se hlásíš na prvním místě :-!
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 21:01
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
jak se liší servis či výbava Mégane a Scénic, když technický základ je stejný?
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 20:59
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
jednoznačně Renault
Avatar - simply never
18. 3. 2015 20:58
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Zase suhlasim, ale zase iba s prizmurenymi oboma ocami. Ako hovoria zidia, či máš 10 Euro (cm) alebo nemáš 10 Euro (cm), to je spolu 20 Euro (cm). Megane a GS nemaju rovnaku cenu, servis, zakaznikov, výbavu, princip, ciel, ergonomiu, dizajn, komfort, motory, ale iba podvozkovy a konstrukcny základ. To je samozrejme vela (technologicky a konstrukcne), ale zároveň malo (pohlad zákazníka). Ako hovorim, s prizmurenymi ocami.
18. 3. 2015 20:57
Re: Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
Vidíte, a ani ten milion jste nepotřeboval...
18. 3. 2015 20:55
Re: neni
Tunel? [odkaz] Designérská záležitost, vždyť se přes něj svítí...
Avatar - Ada je zase tady
18. 3. 2015 20:54
Tenhle rendlík je i tvoje ostuda
Zaplatit téměř milion a vypadat jako idiot? Kdo chce být za idiota? >:-[]
Avatar - pumpkin
18. 3. 2015 20:52
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Ešteže nie je Česká republika kľúčovým trhom. Netrúfam si odhadnúť úspech Espacu v Európe, no na viedenskom aj ženevskom autosalóne bol oň slušný záujem (viac ako o Kadjar). Možno to bolo len tou tesloidnou obrazovkou (nemyslím televízory Tesla...) s ktorou sa všetci hrajkali. Ja som sa zatiaľ hral so sklápaním sedadiel z kufra a podarilo sa mi tak trochu pripučiť jedno decko na sedadle, ktoré zozadu nebolo vidieť...

Ešte tak na porovnanie: interiér S-maxu a Espacu, čo by ste volili?
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - simply never
18. 3. 2015 20:50
Re: neni
Teraz bez srandy a vtipkovania, neviem. To že si tam ja neviem predstavit baterky to neznamena, že tam aj nemozu byť. Tipujem, že ten tunel je tak dizajnovy prvok, ako aj z titulu prevodovky, ale nic o tom neviem, pockajme na test vo FR, či Nemecku. Tu to (asi) nikto nebude vediet, Vaverkovi bolo zatazko identifikovat ovladanie tempomatu. Nakolko jeho nenávistný proti renaultovsky duch tu v redakcii ostal, bude tunel každému vadit iba z principu, tak objektivne samozrejme. Ved škoda to nemá, teda je to zlé u tohorrenaultu.
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
18. 3. 2015 20:36
Re: Ještě prosím nový AVANTIME
Keď som bol nedávno v Renaulte, tak som mal fajn pokec s predajcom, ktorý nám pred 12. rokmi predal Kangoo a vravel, že ak by teraz prišiel Avantime, tak sa ľudia o to pobijú. Jasné, je to názor Renault fanúšika, ktorý tento skvost vo fialovej metalíze sám zháňa, ale celkom by som bol zvedavý. Podľa mňa ak by prišiel Avantime až teraz a nie pred 15. rokmi, tak asi k tomu budú pristupovať ľudia rovnako. Ak by ale prišiel teraz v druhej generácii, tak ktovie...
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 20:33
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
já se taky o úspěch v ČR nebojím, zůstane totiž jen v mysli pár bláznů ;-)
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 20:32
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
grand scénic je stále scénic, tedy velikostně Mégane...

Renault u nás se sám odepsal tím, jak poslední dlooouhou dobu táhl prodeje na Daciích a Thaliích, tedy na naprostém automobilovém dnu. Logicky pak sotva kdo bude ochotný platit za vůz takovéto značky... Festiny si taky nikdo nepůjde koupit do lidlu...
Avatar - Ji/Ri
18. 3. 2015 20:30
Re: Kombinovatelnost
Nešahej mi na fofrklacek >:D
Avatar - Katikakus
18. 3. 2015 20:26
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Ja se o uspech nebojim. SUV jsou porad v kurzu a tim ze Renault riznul MPV trochou SUV, vsadim kalhoty na to, ze prilaka jeste vic zakazniku. Designove je to pecka. Na MPV schopnosti si pockam do osobniho setkani. Ano, skutr dozadu asi nalozit nepujde - do soucasne generace to slo. Ale vyndavani a nandavani sedacek po case omrzi...
Avatar - simply never
18. 3. 2015 20:23
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
V SR to neplatí, min. GS sa predava dobre, s prizmuzenymi oboma ocami samozrejme s tebou suhlasim (trh SR a CR)
Avatar - simply never
18. 3. 2015 20:21
Re: neni
Ani na toto neviem ako reagovat, holt vsetko neviem a ani sa tým netajim
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 20:17
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
no to právě ani zdaleka. Renault místo jistoty v podobě čistého MPV kvůli poklesu segmentu zariskoval a i když výsledek stojí za to, tak může silně narazit. Pravověrný empívíčkář zřejmě bude skřípat zubama.

Z druhé strany Rnault může těžit z toho, že taková C8 a další bývalí konkurenti jsou úplně ze hry.

Renault riskuje a obvykle mu tyhle tahy nevychází. Stačí zmínit Vel Satis, Avantime a další...
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 20:13
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Renault v ČR ve velikosti nad Mégane je takřka neprodejné zboží. A to se říká, že každé zboží má svého kupce...
Avatar - Katikakus
18. 3. 2015 20:13
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Souhlas, pro uspechna ceskem trhu mu chybi pouze jiny znak na kapote. Nastesti je vdrtive vetsine evropskych zemi se o uspech starchovat nemusi.
Renaultu se povedlo skvele navazat na predchozi generaci tridniho krale.
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 20:10
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
myslím, že dát na tohle okřídlený šíp a pojmenovat to Škoda Madagascarb, tak pokud by se doplnila kogentní škrabka, tak to nestíhají vyrábět ani Číňani >:-[]
Avatar - simply never
18. 3. 2015 20:08
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Dlho som váhal či palec dole alebo hore, nechal som to tak. Na Slovensku to nie je ako pises, Renault je mainstream, určitě žiaden looser. Poznám viacerych zaujemcov o Espace, napr. bankar a pod. To že by som ho nechcel ja, neznamená ani najmenej, že mu neverim, som proste japonec pozitiv. Ale nedávno som sa vyjadril a stojím si za slovom, že s nastupcom koleosu (možno nakoniec kadjar) nebudem mat problem a prave s 1.6 tce. Za mna renault rovná sa kvalita (s stále rastie), presny opak audi (pokles spolahlivosti s každou generaciou).
Avatar - pumpkin
18. 3. 2015 20:08
Re: Downsizing :-(((
A tak máš MPV s pocitom akoby si riadil Airbus, podľa mňa cool. :-)
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 20:04
Re: vizionáři
Prostě průměr? Jestli je něco průměr, tak 14,5 let stáří vozového parku. Před 15 lety by tyhle výkony stačili pomalu na Octavii RS první generace. To nehovořím o tom, že modelové složení je někde v úrovni Fabia, Felicia, Octavia...
Avatar - Blue Sun
18. 3. 2015 20:02
Re: Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Myslíš, že se střelenou slepicí by se tenhle design prodával líp? Vždyť místní slepičáři tak vyzdvihují konzervativní tvary a tohle je protiproud... co protiproud, to je přímo gejzír extravagance...
Avatar - simply never
18. 3. 2015 19:54
Re: Downsizing :-(((
Tipujem, že ho máš na vrakovisku.
18. 3. 2015 19:54
Re: neni
Sorento bych bral jako konkurenci jen tak napůl, já po Espacu koukám hlavně protože má ve druhý řadě tři plnohodnotný sedadla. Jako nejbližší konkurenci bych viděl S-max. Rozměrově sedí, prostorem pro posádku i zavazadla jsou nastejno. S-max má zatím výhodu v ceně a na motorech mají slabiny i silné stránky oba. Espace má určitě výhodu v neotřelém designu, s-max současný i budoucí nijak zvlášť asi za srdce nechytnou...

Jinak manuál v této třídě a zaměření je přežitek, naopak je škoda, že není automat i ke slabší naftě, podle mě by časem být mohl
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 19:54
Extrémně vydařený koktejl MPV a SUV
Bohužel mám tušení, že zákazníci opět iniciativu Renaultu nepochopí. Jako rodinný autobus je nový Espace "příliš málo MPV", z druhé strany z módní vlny SUV si neodnesl naprosto nic co se vzhledu týká...

Několik set kusů zůstane zbožným přáním a realita uvízne na pár desítkách kusů... Vždyť kdo vůbec bude ochotný vysolit nějakých 0,8 M za Renault v ČR??

Nemažme si med kolem pusy, Renault u nás má nálepku looser-car, navíc dojíždí často na neschopné a nekompetentní rozhodnutí importéra a koncesionářů...

Jestli se mi nový Espace líbí? Na sto péro! Ale vysázel bych za něj ty peníze? Upřímně jen pokud bych cenu neřešil.

Je to zkrátka takřka dokonalé auto, jen mu schází malá drobnost pro český trh - šíp ve znaku :-! :-!
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 19:44
Re: cena
nebo máž jednu a více bejvalek >:-[] :*)
Avatar - rohYpnol
18. 3. 2015 19:43
Re: cena
jenže Espace z druhé strany sotva kdy koupí někdo, kdo má jen dvě ěti...
Avatar - 3_diamanty
18. 3. 2015 19:28
Re: neni
skoda ze nie je zakladna vybava a manual k dispozicii aj pre ten silnejsi dizel.. lebo to mohlo vyjst v tejto kombinacii kludne do 800 000 ..... tych 920 000 je uz predsa len kus moc za tych 118kw .... ( a ja napriklad ani netuzim po automate ) ... skoda .... takisto nerozumiem preco nie je v ponuke este nejaky silnejsi dizel aspon okolo 200 koni..... auto si ho rozmermi a svojim pouzitim a poslanim doslova pyta.... premia by v tomto segmente s autom s podobnymi rozmermi pod 130kw -140kw urcite nesla to sa vsadim... takisto benzin... preco tiez nema manual neviem... ja by som prave vyberal kombinacia benzin a manual.... nie sme v rollse.... manual tu povazujem za stale pouzitelny a ziadany... samozrejme najjednoduchsie je ho tam nedat a potom to odovodnit slovami ze ho aj tak nik nechce... no samozrejme ze ho nik nechce ked ho ani nemoze mat.... skoda....

auto sa mi exterierom dizajnovo paci... ale interier je uz trosku mimo mna... freemont je v tomto krajsi ... vlastne ani neviem kto je najblizsi konkurent espacu.... freemont? sorento? sharan? .. francuzske weby povazuju za najnebezpecnejsieho supera pre novy espace prave sorento... vid google ( kia sorento renault espace )
Avatar - Pepa_007
18. 3. 2015 19:27
Re: vizionáři
Na normální rodinné ježdění je 118kw na 1700kg hmotnosti prostě průměr. Je to 9,9s na 100km/h.
147kw u benzínu je už trochu něco lepšího. 8,6s na 100km/h.
Nezapomeňte že to auto má naložené 2,5 tuny. :-!

U benzínu je mínus automatická převodovka. :-(
Avatar - Pepa_007
18. 3. 2015 19:20
Re: Motory
Energy TCe 200 vypadá slušně ikdyž to je 1,6ka.
Ale takové vrcholné provedení v 3,0l V6 benzín by bylo fajnové. :-)
18. 3. 2015 19:16
Re: Motory
Přecejen za 900k + by to chtělo alespoň 2l motor. Malý motory u takhle velkého auta moc nepotáhnou. Je to kupa peněz a ten kdo je má, si to sakra rozmyslí, jestli je utratí u Renaultu nebo u 2l konkurence ;-)
18. 3. 2015 19:10
Re: Motory
Jo to je přesný, za 1.6dCi koupíš v autě do 600k. Nicméně jakmile dáš za auto milion, tak chceš aby technika odpovídala, tedy s objemem 2l a více a odpovídajícím výkonem ;-)
18. 3. 2015 19:05
Re: cena
Nebo si koupíš Grand Picasso >:D ;-)
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 19:05
Re: vizionáři
Budu citovat Karla Plíhala z jeho povídky Jaro:
"Jako každý rok i letos na jaře se určitě zamiluji. Ať je do léta nějaká zábava. V nejhorším případě do podzimu.... ..... ..... života" >:D
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 19:01
Re: Motory
To je, ale taky je to model, který je v podstatě výběhový a má menší výkon.
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
18. 3. 2015 18:32
Re: Espace
Přesto - zůstává tady podobný pocit, jako kdyby ti do kompaktu nenabídli nic většího/silnějšího než 1.2 turbo. Espace je "kráva", absenci dvoulitru nemůžu akceptovat prostě už z principu.
18. 3. 2015 18:31
Re: Downsizing :-(((
Jo máš pravdu, GPicasso a Zafira jsou top, tenhle Renault taky není špatný.
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 18:21
Re: Motory
Asi se to prodává, když má většina evropských značek v nabídce výkonnější motory.
Avatar - petrumr
18. 3. 2015 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 18:11
Re: Motory
Myslím, že novej S-Max končí na 240HP v benzínu a 180HP v naftě. Verzě s 210HP do konce roku.
18. 3. 2015 18:06
Re: Downsizing :-(((
Ta druhá část patřila tomu nad tebou.
18. 3. 2015 18:06
Re: Motory
Taky má ten 1.6 EB jen 160k oproti 200k 1.6 TCe. U nafty je na tom S-Max podobně - 140 a 163k 2.0 TDci. Motorizace u Espace a S-maxu jsou tedy hodně podobné. Espace má silnější benzín a S-Max.o něco silnější základní naftu.
18. 3. 2015 17:49
Re: vizionáři
Nad 1.0 se pozastavuje spousta lidi. Jenomze do focusu se da koupit i 2.3ka, coz je na kompakt slusny. Espace sestnactkou konci.
18. 3. 2015 17:47
Re: vizionáři
Nám ses vymluvil na jaro, až se dostaneš do úzkých s kolegyní...vymluvíš se na podzim? >:-[]
18. 3. 2015 17:45
Re: Espace
U jakýhokoliv auta který kupuju, ať už do firmy nebo domů je jeden ze základních požadavků bezpečný běžný předjetí...pokud to Espace dokáže, není důvod to hrotit.
18. 3. 2015 17:45
Re: vizionáři
A co? Prvniho majitele prezije vetsina aut, ale ojetiny urcuji to, jak bude ktery vyrobce vniman.
18. 3. 2015 17:44
neni
zajmave ze tu stale neni hybrid, cekal bych ze Frantici co z center pomalu vyhanej diesely se budou snazit do novinek rovnou cpat hybridy, a zrovna u tohohle auta by hybrid daval celkem smysl :-)
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 17:37
Re: vizionáři
No původně tam měla být ta Octavie, ale pak jsem si vzpomněl na Focusa a zapomněl to smazat. hele, chlapi, buďte tolerantní, je jaro! >:-[] a já si ho jdu užívat, tak zdar! >:-[] :-!
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 17:35
Re: Motory
na to by se našla odpověď u S-Maxe, který je Espace asi nejblíže. Čísla prodejnosti jednotlivých motorů asi nikdo nemá...
Avatar - speedfred
18. 3. 2015 17:33
Re: Espace
tak,tak nikto este nejazdil ale vsetci uz vedia,ze to je slabe a pri tom kazdemu staci 1.0l s 3 hrncami.Rad si aj ja zajzdim rychlo,ale pri tejto premavke to uz nejde.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 17:29
Re: vizionáři
I když na chvíli odhlédneme od 2.0EB 184kW ve Focusu a budeme se bavit jen o 1.6EB, tak je Focus prostě o dvě třídy menší auto...
Avatar - MGRR
18. 3. 2015 17:27
Ještě prosím nový AVANTIME
Ještě prosím nový AVANTIME
18. 3. 2015 17:25
Re: vizionáři
Myslel v kombíku velikosti Octavie ;-)
Avatar - Emel
18. 3. 2015 17:22
Re: vizionáři
"v kombíku Octavie se nikdo nepozastavuje nad 1,0l v Focusu Combi"

Můžeš mi tu větu vysvětlit :-) ?
18. 3. 2015 17:21
Re: Motory
Asi nejde o to, co kdochce, alo o to,co se reálně v Evropě prodává.
Avatar - MGRR
18. 3. 2015 17:21
Schön, Hezké, čisté, fajn... konečně
Konečně něco jiného než ostatní, první dva-tři roky se bude na co koukat.
18. 3. 2015 17:18
Re: vizionáři
Tady a teď, ok? ;-) Volbu máš ;-)
Avatar - Emel
18. 3. 2015 17:18
Re: Motory
Je to trošku takový začarovaný kruh. MPV - ok, nafta automat proč ne. Ta silnější 1.6dCi vypadá přiměřeně schopně. Jenže pak mrkneš na cenu a vypadá to, že se horko těžko vejdeš do milionu... a když máš dát za auto mega, tak se optika toho "stačí" trošku posouvá.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 17:18
Re: vizionáři
Otázkou je, jak dlouho. Já bych samozřejmě uvítal dvoulitry do Espace s ještě většími výkony.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 17:16
Re: Motory
A 118 kW je jako maximum, co chci v takovém autě? Nebo jakémkoliv autě od Meganu výše?
18. 3. 2015 17:16
Re: vizionáři
Uznáš sám, že bavit se o motorovým dnu a naopak vrcholný variantě je trochu pod pás, ne?

U FFo tu volbu máš ;-)
18. 3. 2015 17:16
Re: Motory
Nový Espace je celkově velmi přitažlivé auto, podle mě se bude prodávat dobře. Je otázka, jestli by dvoulitr v nabídce prodeje výrazně zlepšil.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 17:15
Re: Kombinovatelnost
No, netuším, kdo si dnes v takové cenové relaci kupuje manuál...? Opravdu jen pár lidí ze starší školy. Neříkám, že manuál je špatně, sám si rád zakvedlám, ale tady bych volil jeho.
18. 3. 2015 17:14
Re: Motory
Ano, řešíme to tu pocitově. I za mě skoro pětimetrovej crossover s max 1,6 ve mě nevzbuzuje nadšení. V lehkým Mégane proč ne, tady si nejsem jistej.
A to ještě říkám, že automat pomůže vykrýt mrtvý výkonový místa.
18. 3. 2015 17:14
Re: Motory
Pak nedávalo smysl dělat 1.6 dCi.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 17:14
Re: vizionáři
Tak co se týče vyjadřování názoru, to můžeš cokoliv, co se týče nákupu, můžeš jen to, co ti dovolí peněženka a home credit ;-)

Z druhé strany, proč tolik vadí v Espace 1,6l, když v kombíku Octavie se nikdo nepozastavuje nad 1,0l v Focusu Combi ;-)
Avatar - Emel
18. 3. 2015 17:13
Re: Kombinovatelnost
Ty koukáš po silnější naftě?
18. 3. 2015 17:12
Re: Motory
Nejel. Na ten motor nemám prachy, tak ho ani neřeším.
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 17:10
Re: Motory
Přesně tak.

Z druhé strany, 2,0 dCi byl velmi spolehlivý, kultivovaný a dynamický motor, bohužel proti 1,6 dCi o hodně žravější, takže do jisté míry chápu jeho absenci, ale zase, proč neudělat nový dvoulitr...? Někde se psalo, že by dojít měl.
18. 3. 2015 17:10
Re: Espace
Bez jízdy to nemá smysl dál rozebírat, pravda ;-)
Avatar - Ronault.
18. 3. 2015 17:09
Re: Motory
Přesně tak, ale ty pocity často prodávájí. Renault docela bystře neprodává Espace s 1,6 dCi a 1,6 TCe, ale jen s TCE 200 a dCi 130 a 160k. Jestli to pomůže, těžko říct.
18. 3. 2015 17:09
Re: vizionáři
Ty poznáš kdo je bychař a čím jezdí?
Avatar - Emel
18. 3. 2015 17:08
Re: vizionáři
...a koupí si větší motor do menšího auta ;-)
18. 3. 2015 17:08
Re: Motory
Co kdyby jich chtěl 5? Proč ne? Jsi asi ztracenej, když rovnou útočíš pomocí nevyřčenýho >:-[]
18. 3. 2015 17:07
Re: vizionáři
Bychařům to nikdy stačit nebude.
18. 3. 2015 17:06
Re: Downsizing :-(((
O jakých třídách se tu bavíme?
18. 3. 2015 17:04
Re: Motory
A ty jsi s 160HP dci jel? Že je něco konstrukčně starší znamená, že i automaticky horší?

Chjo...tady to zase jede.
18. 3. 2015 17:03
Re: vizionáři
Ne! >:D ...prostě to stačí a nediskutuj ;-)
Avatar - speedfred
18. 3. 2015 17:02
Re: Kombinovatelnost
Radsej by som HDM automat, neviem ako radi dvojspojka u renaultu ale s DSG bola nespokojnost,aj ked rychlost radenia OK ostatne stalo za....
18. 3. 2015 17:01
Re: Kombinovatelnost
Myslím, že podobný auto je s automatem nejlepší volba ;-)
Avatar - speedfred
18. 3. 2015 16:59
Espace
Mna to auto na zivo celkom dostalo,a zacinam a zacinam nad nim uvazovat,este by to chcelo skusobnu jazdu. Tiez si myslim ze 118kW a 380Nm nemusi byt az tak chciple, a 4x4 mi k zivotu nechyba.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 16:58
Re: Downsizing :-(((
Nicméně atmo 2.5 proti turbo 1.6 není co do parametrů nijak jednoznačný souboj. Že je Espace větší auto je věc jiná.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 16:56
Re: vizionáři
Pokud náhodou nemám na 911, tak pořád mohu konstatovat, že to s 1.6 nebude ono ;-)
Avatar - Emel
18. 3. 2015 16:55
Kombinovatelnost
Když už jsme zdrbli motory, je potřeba spravedlivě zkritizovat i kombinovatelnost motor / převodovka. Benzín pouze v automatu, silnější nafta taky, slabší pouze v manuálu... no, tak snad ještě není všem dnům konec.
18. 3. 2015 16:50
Re: Downsizing :-(((
Nech ho, vždyť si jen chlapácky odplivl, né vážně, nesnižuj se na úrovni Gilgita používáním hrubiánských výrazů.
18. 3. 2015 16:46
Re: vizionáři
Málokdo se tady přizná, že nemá ani na ten základ. Ale třeba Je nový Espace zajímá jako bazarovka po 10 letech. V tom případě chápu jejich zájem o 200k naftu s výdrži 500 000 km.
18. 3. 2015 16:40
Re: Downsizing :-(((
Mazdě se daří hlavně na diskusích. Ještě by to chtělo taky sem tam něco koupit.
18. 3. 2015 16:37
Re: Motory
Věřím tomu, že Espace s těmito motory pojede velmi slušně. Nakonec hodnoty výkonu a krouťáku jsou dostatečné. Jde spíš asi o divný pocit, že takové velké auto jede "jenom" na jedna-šestkách.
18. 3. 2015 16:33
Re: Motory
A kolik by jsi tam těch hvězd chtěl? Ještě k motorům. Nemáš ani na 160k naftu a chtěl by jsi 200k dvoulitr.
18. 3. 2015 16:32
Re: Downsizing :-(((
Sklidni slovník...sem nechodíme vypisovat svoje frustrace pomocí podobnýho výraziva!!! :no:
Avatar - KANKUNEN
18. 3. 2015 16:29
Re: Downsizing :-(((
Mazda objemy zvetsila a dari se ji, problem neni v legislative, ale vyrobcich.
Avatar - KANKUNEN
18. 3. 2015 16:27
Re: Motory
Kdyz nejsou motory,musi se to okecat.
18. 3. 2015 16:26
Re: Downsizing :-(((
Já vím na co to je...na p.i.č.u. pro všechny..lidem totiž dojde,kam směřují evropské automobilky,ale směřuje tam i celá evropa...sam buzik u kormidla,z chlapů se stávají kundy a pro ně se ty auta takto przní...sice je ten mikrolak na kastli překrásný,ale vydrží jednu myčku,,sice to žere z kopce málo,ale něco rychle odejde..prostě není nad pořádné auto s pořádným motorem...Toyota Hilux,Landcruiser, Tundra ,Nissan Patrol 3,5 V6...
Avatar - Delfin2
18. 3. 2015 16:25
Re: vizionáři
Kdeže veď poriadny chlapík potrebuje minimálne 200koni, aby sa nemusel hanbiť, keby to aj na cestách vyzeralo tak ako v diskusiách..
Avatar - Delfin2
18. 3. 2015 16:21
Re: cena
A väčšinou pokukuje po bazároch..
18. 3. 2015 16:20
vizionáři
Skvělý národ, tihle Češi...
Žádný v autě ještě nejel, ale každý už ví s naprostou jistotou že 118 kw a 380 Nm v autě rodinného zaměření prostě nemůže stačit a životnost motoru bude určitě stát za prd...
18. 3. 2015 16:16
Re: Těším se
Taky jsem se registroval.Já těch aut mám víc,tak snad je všechny stihnu. :-)
18. 3. 2015 16:16
Re: cena
Já neznám nikoho v okolí,kdo má tři a více dětí...A pokud ano,není jeho povinnost kupovat Espace za mio,že?
Na trhu je více aut,navíc s normálníma motorama a o dost levnější....
Avatar - 3_diamanty
18. 3. 2015 16:14
Re: Downsizing :-(((
paradoxom vsetkeho je to ze techniku mame ovela vyspelejsiu ako pred 10-15 rokmi ale nove auta aj tak vydrzia menej - mozno dve tretiny alebo len polovicu toho co auta pred 10-15 rokmi.... ked uz nic ineho tak rozhodne je to aspon na zamyslenie kam to vsetko smeruje ..... za vsetkym vidim peniaze, biznis.. obchod.... kvantitu... zmenilo sa chapanie aut... uz ani vyrobcom nie je vyhodne aby ich auta cim dlhsie zakaznikovi vydrzali .... cielom nie je dnes co najdlhsia zivotnost bohuzial... tak ako si ja auta este spred 15-20 rokov pamatam tak tak uz to nikdy nebude... docela ma to mrzi a priznam sa ze este pred par rokmi by som nepovedal ze sa to takto zacne sypat a mrvit..... este zaciatky milenia boli vcelku priaznivo naklonene aj objemom vykonom aj emisiam... a jednoduchosti a zivotnosti... ale poslednych 5-7 rokov je ako zly sen.... co sa to vo svete aut deje ma netesi ;-\ a k tomu vsetkemu este tie nerentabilne elektromobily do toho ... co bude dal? auta bez ridice? auta bez ludi? iste hranice uz by sme prekracovat nemali... ;-\ v zaujme zachovania ludstva
18. 3. 2015 16:10
Re: Motory
Jenže když jsem se byl dívat po salonech na auta - Transporter,Vito,Tranzit,Trafic,zjistil jsem,že Renaulty ty 1,6 narvali všude a nikdo je teď nekupuje..prodejce byl doost smutný..Prý tam jiné motory už dávat nebudou a navíc v crash testech jen 3 hvězdy,,takže Trafic ups.. :no:
Avatar - praděda7
18. 3. 2015 16:06
1.6
To jsme to dopracovali....Renault šestnáctistovka čtyřválec za milión....to jsme to dopracovali... ;-\
18. 3. 2015 16:04
Downsizing :-(((
Ty motory jsou neštěstí....Renault vyrobí 7 místné auto,které bylo primárně určeno pro dálniční přesuny a jebne tam motor ze sekačky doplněn o 2 turba..nevěřím,že to ten motor v pohodě utáhne a už vůbec nevěřím ve spolehlivost a výdrž 400 - 500 tkm..
je mi smutno z té zdegenerované evropy..Japonci tady přestávají prodávat auta,protože naše legislativa,spolu s rozežraností kupujících dosáhla svého.. :no:
Avatar - 3_diamanty
18. 3. 2015 16:00
Re: Těším se
skoda ze prave silnejsia verzia dizla nie je tiez aj v zakladnej vybave..... ale nuti uz zakaznika priplacat dalsiu nenormalnu ciastku kvoli vybave ktoru mozno uz ani nechces len aby si mal par konikov navyse ...... predajom to teda ucite nepomoze ;-\ ... navyse silnejsi dizel nema uz ani manual v ponuke... co znamena dalsiu palku pre zakaznika.... ak chce silnejsi dizlovy motor
Avatar - Dzakobo
18. 3. 2015 15:55
Re: cena
Náhodou, chvíli počkat až ceny opadnou (a vychytají největší závady) a reálná kupní cena za benzín v Zenu bude pod 800...
V současnosti dává docela smysl Scénic s 1,4T a přestavět na LPG - ceny ojetin jsou nízké a provoz taky. ;-)
Avatar - 3_diamanty
18. 3. 2015 15:51
tomuto gigantickemu auticku by slusal
nejaky 2,2 litrovy dizel s vykonom okolo 200 koni ako ma povedzme MB Cecko, koncern PSA alebo sorento ... nemozem sa zbavit dojmu ze ta vytunena 1,6tka bude na tak velky a tazky kolos proste mat co robit.... a zivotnost tomuto autu asi tiez nezvysi ... 118kw nie je sice malo ale v tomto pripade nejde o ziadneho drobca..... auto ma dlzku takmer 4,9metra... relativne vysoku karoseriu a dozaista aj solidny odpor vzduchu a siroke pneu..... a predpoklada sa u neho aj zvysena prenasana zataz ... nejakych 140-150 kw by podla mna bodlo a nebolo vobec na skodu.... nic v zlom...

auto sa mi zvonku paci ( pripomina mi avantime ) ... interier ale uz moc nie, stredova konzola je mimo mojho gusta.... tu mam radsej klasiku ako napriklad v sorente alebo v outlanderi... ci povedzme fiate freemont....

uvidime ako to bude s uspechom/neuspechom na europskom trhu ale mam obavy ze tentokrat to az take vesele ako v pripade capturu nebude.... auto je v lepsej vybave uz podla mna aj relativne dost drahe... a to nejde o ziadneho trhaca asfaltu ani 4kolku, chcel by som byt pozitivne naladeny ale na rozdiel od capturu a kadjara tu uz mam iste predajne obavy.... tak uvidime
Avatar - Honza Mička
18. 3. 2015 15:43
Re: Motory
Dobrý den,

podobný názor na konferenci také zazněl a pan Zdeňek Grunt, ředitel českého Renaultu, odkázal na velmi dobré zkušenosti zákazníků s šestnáctistovkami u Trafficu. Auto navíc na kouli utáhne 2 tuny, takže to možná až tak zlé nebude.
18. 3. 2015 15:35
Motory
Kromě těch šestnástistovek by si takové auto zasloužilo i dvoulitr, jak v naftě, tak v benzínu.
18. 3. 2015 15:32
cena
Všetko by bolo fajn, len tá cena nieje na naše platy ;-\ , keď má človek 3 a viac detí, tak väčšinou pokukuje po o dosť lacnejších kúskoch
18. 3. 2015 15:31
Těším se
předváděčky budou v půli května, už jsem se rezervoval tak jsem zvědavý. Základ je podle mě cenově OK, ale příplatek za silnější naftu je trochu mimo, +100k za automat a 30 koní navrch mi přijde moc. Rád bych se svezl benzínem, ale nepředpokládám, že ho někde budou mít ;-\