Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mazda CX-3: Jízdní dojmy ze Španělska

Designem karoserie to už Mazda vyhrála na celé čáře, v Barceloně jsem ale zjišťoval, jestli vzhledem vyvolaná očekávání dokáže naplnit i jízdně.
Zpět na článek
25. 3. 2015 21:51
Z pohledu Živočicha Pražského...
Zpočátku přiznávám, že jsem se nedostavil do Ženevy, abych spatřil vozidlo na vlastní oči a proto vycházím pouze z informací a videí elektronického vševěda (internet). Odpusťte mi tedy jistou dávku bláhovosti i odvahy, když s touto sice sytou, ale přesto pouze dvourozměrnou zásobou informací vyrukuji se svým pohledem ryze pragmatickým. Předpokládám však u čtenáře znalost výjimečné technologie SKYACTIV a také schopnost odpoutat se od případného patriotismu k domácí produkci, potažmo vozidel, které se dnes v notném množství spíše fasují, než-li kupují (což je z ekonomického hlediska bezesporu prospěšné, minimálně pro ty, kterým jsme dali moc o výtěžek „pečovat“).
Vysílám tedy do éteru následující (vybavte se špetkou nadsázky):
Mazda CX-3 je umělecké dílo (to jsem si nevymyslel, to je výsledek schopnosti mých neuronů vnímat geometrii nejen Eukleidovskou, nýbrž i například fraktálovou – nebojte, tu schopnost máte také). Jak je poslední dva až tři roky u této automobilky zvykem, je design neutrální ve smyslu pohlavního vnímání. To je první veliké plus. CX-3 zabrnká na neurony jak mužům, tak ženám. Toliko k designu, aby to nebylo dlouhé.
O Pražácích se říká, že jsme vypočítaví. A jak, panečku! Ti nejvypočítavější z nás si kupují vysoké crossovery nebo SUV, protože potřebujeme jezdit po městě od semaforu k semaforu, od přechodu k přechodu, od mostu k mostu. A při těchto všech zastávkách potřebujeme vidět před sebe a okolo sebe (jak dlouhá je zácpa, kolik dětí se chystá přeběhnout silnici na červenou, případně kolik jich stojí schovaných za dodávkou nezodpovědně zaparkovanou na hranici školního přechodu pro chodce, zda nemíní nějaký amfetaminový spoluobčan skočit šipku před auto… Taky potřebujeme mít jistotu, že nás neprobodne táhlo tramvaje, když už jsme na chvíli hloupí a zapomeneme, že vlak má přednost)… Prostě Pražáci jsou vypočítaví, protože chtějí mít přehled a v tom zdánlivém chaosu především přežít. Také se potřebují v době chřipkových epidemií vyhnout mnohočetné společnosti virem nakažených cestujících v MHD, případně jsou unavení vůbec na nějakou zastávku MHD dokráčet po svých. Většinou proto, že bývají v práci i čtrnáct hodin. A protože Pražáci nakupují denně, neboť potrava je pak mnohem čerstvější, stačí jim k nákupu jedna až dvě tašky (ano, vnímejte to jako narážku na kufrovou kampaň). K nákupům potřebuje Pražák nevelké, nedlouhé, neširoké, ale vysoké auto, technicky velmi vyspělé a svižné přibližovalo s pohonem 4x4 (protože město není placka a ne všechny uličky jsou v zimě prosolené či prohrnuté), se kterým snadno zaparkuje a kterému se nerozpadne palubní deska na zarputile historických kostkách a nezačnou drnčet dveře po prvních třech tisících kilometrech…
Pražáci mají ve zvyku nedobrovolně zdědit nějakou tu dřevěnici u řeky nebo u lesa, často z doby, kdy si dědové s babičkami hráli na Oldu Šetrhenda a nenasytku Nšoči. K většině těmto lidovým stavbám vede polní cesta, v horším případě dokonce jakási lesní, jejíž příkop je lemován plasty a různými součástkami nadupaných obrovských rodinných kombíků s označením Sport, nemluvě o kalužích oleje z proražených van. Ale spousta vypočítavých potomků indiánských Pražáků si vypůjčí ke svému SUV (nebo rovnou koupí) přívěsný vozík… Na dovolenou Pražák letí letadlem, protože pochopil, že čas jsou peníze a mikrospánek je potvora.
Mazda CX-3 je ideální pro Pražáka, ale také pro vypočítavého Brňáka, Plzeňáka, Hradečáka, Olomoučáka,Bratislavana… také Pařížana, Římana… kteří mají mimo vypočítavosti smysl i pro vyspělou techniku a umění. A také umí počítat… umí počítat s tím, že když je v technickém průkazu napsaná spotřeba 7,5 litru, tak bude mít auto spotřebu 7,5 litru, a také že když něco k provozu nepotřebuje turbodmychadlo, snadno se pak prodává jako ojetina…
Avatar - Belo13
25. 3. 2015 11:03
Re: re: fail
to su ale zabery skor z Rumunska ako z Ciech, ci SK
22. 3. 2015 10:23
Re: re: fail
Suhlasim s Nonsensom na temu viervoznania.
Kolko je takych, co si kupuju drahe znackove naradie/vercajch a v hlbokej podstate ho vobec nepotrebuju.
Kupi si znackovu motorovu pilu a na zahrade ma jednu hrusku a dva egrese.
Kupi si znackovy bohrhammer a dom ma zo siporexu.
...
A preco? No, lebooo!
;-)
Avatar - petrumr
21. 3. 2015 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
21. 3. 2015 16:17
Re: Dalsi fail...
Ano, ako je možné, že inteligent nevedel prist na najjednoduchsie riešenie a hned to zkomplikoval cez tehly?
Avatar - simply never
21. 3. 2015 16:14
Re: Dalsi fail...
Domyslavost, urazlivost a arogancia sprevadza pysnych. Inak ten nezaujatý test bude na ktorej stránke a v akom jazyku?
21. 3. 2015 12:34
Re: Opět stupidní test
Proč by měli nějak nadržovat Mazdě, když tam nemá ani výrobní závod?
21. 3. 2015 12:28
Auto s NAJROZPORUPLNEJSIMI RECENZIAMI
Nemecke recenzie chvalia jeho interier - spracovanie, ergonomia, materialy
Tu su to same tvrde plasty
Autobild hani, ze je to prilis pohodlne a malo sportove
Auto-motor-sport hani, ze to nie je prilis pohodlne
caradvice australcania viac-menej iba chvalia, ale rovno maju videorecenzie, nie iba subjektivne dojmy...
autoexpress UK velmi chvali, ale napriek tomu 4 hviezdicky z 5
idnes ma velmi podrobny test, az som bol prekvapeny
...

Zhodnut sa vsak na niecom da:
- dizajn je vsetkymi ospevovany
- benziny valcuju konkurenciu s chabymi zrychleniami, trojvalcekmi, nadvahou...
- jazdne je to jedno z naj crossoverov v triede
- ergonomia je fajn, interier na urovni, asistenti na urovni

To, co sa jasne da klasifikovat ako negativum:
- priestor vzadu na kolena a kufor
Priestor vzadu: do vysky sa da, lebo vyssia stavba, vyssi posed ako v m2, takze lepsie vyuziva priestor, ale na kolena to pre dlhanov nebude
- kufor je 350 litrov, pri nadvihnuti podlahy asi iba tych 260, aspon ze vznikne pri sklopeni sedadiel jedna rovina

Co dodat na zaver?
Pragmaticky clovek si kupi mazdu 3 - za rovnaku cenu viac muziky - este lepsia jazda, nizsia spotreba, viac miesta, vacsi kufor...
Priaznivec drobnych SUV by vsak mal byt nadseny, lebo tieto auta nikdy neboli o pragmatickosti, mazda vsak prisla s niecim, co sa da nazvat soferske auto, co je v tejto triede velka pochvala, a navyse super vyzera...

Ako najvacsieho konkurenta by som, pre niekoho mozno prekvapivo, videl novu vitaru:
- klasicka 1.6 benzin, ktory sa uz osvedcil v s-crosse prejavom aj spotrebou
- hranaty dizajn jej pasuje
- sedel som dnu, interier je priemer - neohuri, ale ani neurazi, ale ten priestor je fantazia, vpredu, vzadu, kufor, jednoducho prakticke dobre jazdiace auto
- vysoka svetla vyska
- ma aj 4x4, ktore nie je viazane na vysoku vybavu
- casom podla mna budu aj zlavy, aj skladovky, na rozdiel od mazdy...
21. 3. 2015 12:08
Re: Opět stupidní test
Cena/vykon k placi? Ta cena je na mazdu fajn - captury a mokky za tu cenu ponukaju smiesne motorceky, zadnu trestnu lavicu a v porovnani s mazdou zle jazdne vlastnosti...

Problem u cx3 moze byt u vyssich vybav, ale pre vacsinu kupujucich, co si chcu priplatit na crossover triedy B, je cena viac nez konkurencieschopna...
21. 3. 2015 08:09
Re: Opět stupidní test
Pepek, sam pises, ze si len sedel a potom sa odvolavas na web.
Pochopil som.
21. 3. 2015 08:07
Re: Kufr
miromen, a kolko teda das bodov za interier a hlavne palubovku vo Fiate 500x?
Ta je podla mna 0 bodov!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 3. 2015 06:47
Re: Opět stupidní test
No jasne, britska motoristicka tlac... Najst tam objektivny test japonskeho auta je rovnako pravdepodobne ako najst objektivny test VAG auta na auto.cz.
21. 3. 2015 05:02
Re: Opět stupidní test
Já zase nečetl nic negativního, nevím na co chodíš, ale AE nebo Autocar psali v podobným duchu.
21. 3. 2015 05:01
Re: Opět stupidní test
Seděl a jezdil? Dobrá, takže novinář nebo jsi mazdí... Porovnej tedy s Q3, Yetim apod.
21. 3. 2015 04:56
Re: re: fail
Kdyby takto uvažovali lidé třeba v jídle, tak nemáme obézních lidí...

Hezký, že tohle napíšeš, ale je to hloupost, že? ;-)
Avatar - TeeJay
20. 3. 2015 22:01
Re: Dieslovy zvuk benzinu
Nesouvisí to s detonačním spalováním, kterému se do určité míry při vysoké kompresi nevyhneš? Není právě kompresní poměr důvodem, proč diesely znějí jako diesely? Mazda má dokonce v plánu udělat diesotto cyklus, kdy benziňák nebude mít zapalovací svíčky, to pak asi bude ještě dieselovatější. To je něco, na co se u Mazdy fakt netěším. :-O
Avatar - TeeJay
20. 3. 2015 21:56
Re: Dalsi fail...
U kolika aut jsi se s metrem a kalkulačkou propočítal k přesnému objemu kufru? Možná u kvádrové jámy pod podlážkou současného civicu, tam by se to dalo. >:D
Avatar - TeeJay
20. 3. 2015 21:54
Re: Dalsi fail...
Přečetl jsem TO. Děláš si dozajista legraci, že? Zaujímavý TEST? Slepenec PR keců nejhrubšího zrna se dvěma odstavci, že je všude všeho akorát a všechno tlumí a nic neodskakuje? Tak ano, chápu, to tohle je to, cos chtěl číst, ale test, to opravdu ne-e. Schéma naprosto stejné, jako nedávné orgie na téma New Fabia. To jsem ale onehdy neměl sílu dočíst do konce, tohle jsem dal. ;-)
Avatar - Shr3k
20. 3. 2015 21:45
Re: Prosím o další dvě jiné zajímavé barvy
Mazda vyjela se smetanově bílou perletí 34K už v době, kdy si každý v ČR ťukal na čelo, že člověk kupuje bílé auto. Modrá Reflex je taky pěkná...
Avatar - white label
20. 3. 2015 20:58
Re: Opět stupidní test
Jaké "průměrné" auto???
"První dojmy tedy prozatím nejhůř na 1-"
Průměr je za 3/dobrý, jestli neumíš počítat ani do pěti, tak se to nauč...
Avatar - _Karel_
20. 3. 2015 19:12
Re: Opět stupidní test
Bezchybné škody mi vadí opravdu hodně, na ně jsem narážel, když jsem psal "Jsem vděčný, za každý test, kde nezní jen chvála".
Novou Mazdu mám, tak asi na webu nic o skyactiv hledat nebudu.
Avatar - miromen
20. 3. 2015 19:11
Re: Opět stupidní test
Jo cena vykon je spiš k plači ale to je hlavně diky nesmyslne až nemožne konfiguraci. Jinak ja o nějake chvale toho zatim pravě moc nepřečetl. Zajimave mi přijdou řady 3 a 6 ale niže už nama Mazda vuči konkurenci moc co nabidnout.
Avatar - Anonym
20. 3. 2015 19:08
Re: Opět stupidní test
Jenže tady se chválí jen Škoda a to zas vadí mně. A budeš se divit, ale už jsem v cx-3 seděl a za mě nemá chybu. Motorově a podvozkově o kategorii jinde, a když budeš chvíli na webu hledat o čem je skyactiv u Mazdy, tak taky pochopíš.
Avatar - _Karel_
20. 3. 2015 19:08
Re: Dalsi fail...
Pane Fokte, někdy pomůže alespoň metr a kalkulačka.
Avatar - _Karel_
20. 3. 2015 18:57
Re: Opět stupidní test
Jsem vděčný, za každý test, kde nezní jen chvála. Autor článku na rozdíl od tebe v autě seděl. Až se svezěš, můžeš všechny námitky vyvrátit. I když to nebude úplně jednoduchý, protože většina výtek (a není jich nijak moc) je spíše subjektivní, takže tobě to klidně může přijít jinak.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 3. 2015 18:56
Re: Opět stupidní test
Idnes ma clanok z rovnakej akcie, ktory je o tri triedy lepsi.
Avatar - Anonym
20. 3. 2015 18:51
Opět stupidní test
Zvláštní, že všude jinde Mazdy včetně cx-3 dostávají pochvalu, jen tady je to jen "průměrné" auto. Za mě je to auto nejlepší ve své kategorii a když vezmu v potaz poměr cena/výkon, tak není co řešit. A taky nechápu, proč jsou u článku komerční fotky a ne vlastní. To autor nemá na foťák?
A co se týče prostoru, tak myslím, že je ho v ní dost

https://www.youtube.com/watch?…… />
Avatar - Ji/Ri
20. 3. 2015 18:26
Re: Dalsi fail...
...opět mohutný úchop za pondíky a můžete jít v klidu tančit ;-)
20. 3. 2015 17:35
Re: Kufr
písal som o niečo skôr, ja som z 2 paf (výzor/jazda), ale proti gustu...
20. 3. 2015 17:31
Re: re: fail
2 má slušný kufor, poriadne som pozeral (bez metra) a má dobré rozmery aj tvar. Mňa prekvapila príjemná jazda (90 k). Tiché (recenzie ma vyplašili), dobre tlmené nerovnosti, radenie skvelé, strašne ma tá jazda bavila. Guľatá radička akurát do ruky, zladenie so spojkou a plynom skvelé. A páčilo sa mi, že na 5 to má nízke otáčky, tak to bolo tiché aj pri 110 tacho. Pocitovo nižšia stredná. Samozrejme, auto som nepreháňal, to nešlo. Keď som si nastavil predné sedadlo na seba (178 cm), tak som mal za sebou pohodovú rezervu na kolená. Kto nemá potrebu octa kufru a 3 deti, dobrá verzia aj na jediné auto do rodiny.
Avatar - miromen
20. 3. 2015 17:30
Re: Kufr
Popdle VDA ma CX-3 kufr 264l.
Jinak tohle auto je zajimave akorat tak vnějšim vzhledem ktery se opravdu velice vydařil. Interierem už u mě vubec neboduje a ostatni vlastnosti taky zatim nevypadaji byt nějak zajimave. To same plati o M2 ze ktere CX-3 vychazi u ni už neni zajimavy ani zevnějšek a KODO se zde miji učinkem. Male auta prostě Mazdě nejdou.
20. 3. 2015 17:25
Kufr
To auto ma dve velikosti kufru 350L nebo 260L udajne to souvisi s soudsystemem bose asi to ma subwofer ve dnu kufru.Tak mozna jste koukali do tech mensich kufru a v ruce na letaku bylo 350L.
Avatar - fOE
20. 3. 2015 17:07
Re: Dalsi fail...
Kvuli podvozku urcite doporucuju skusit Juke a idealne s lehkym benzinem na predku. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 3. 2015 17:06
Re: Dalsi fail...
Takto sa pise zaujimavy test:
[odkaz]

Ano, aj tento clanok je o dojmologii, akurat je to lepsie napisane.
Avatar - fOE
20. 3. 2015 17:06
Re: Dalsi fail...
Hmm, ze diskutujici casto reaguji docela divoce, to tak nejak patri (jako smutny fakt) ke kazdemu servru kde se da diskutovat, ale podobne ironicke reakce hned na prvni popichnuti se od redaktora casto nevidi.
Avatar - Delfin2
20. 3. 2015 17:04
Re: re: fail
Neoplatí, ak naozaj človek potrebuje priestor využíva ho vo väčšine svojich jázd ok beriem, ale skoro každý jazdí sám vo veľkých autách asi iba pre ten dobrý pocit.Môj kolega jazdí na Octavii RS TDI 2km do práce v lete chodí letecký k moru, lebo vraj sa mu nechce šoférovať >:-[] >:-[]
Avatar - fOE
20. 3. 2015 17:03
Dieslovy zvuk benzinu
Z clanku:
"Jediné, co mu lze vytknout, je snad trošku dieselový zvuk, daný velkým kompresním poměrem v kombinaci s přímým vstřikováním, na druhou stranu v horní části spektra získává sympatický chraplák, který vás rozhodně nebude nabádat k jízdě na spotřebu."

Muze mi nekdo vysvetlit co presne ma velky kompresni pomer spolecne s dieslovosti zvuku? U primeho vstrikovani si to umim nejak predstavit, ale ten kompresni pomer... ?
Diky.
Avatar - Delfin2
20. 3. 2015 17:00
Re: re: fail
Nová Mazda 2 sa aj mne pozdáva veľmi pekné auto a veľkosťou ideál na mojom aute som kufor nemal otvorený tuším od augusta >:D Každý boží deň jazdím sam s iPadom a malou "kapsičkou" ;-)
20. 3. 2015 16:44
Re: re: fail
No búm suv je založený najmä na tom, že vyzerajú dobre, impozantne a za málo peňazí veľký dojem (napr. v prípade captur), argumenty typu dobre sa nastupuje a obrubníky sú barličky, aby sa nemuselo rovno hovoriť, chcem robiť dojem, chcem vyzerať sexi. Určite sa nájdu takí, čo im to fakt vyhovuje (napr. moja sesternica kým mala polo jazdila jak pokakaná, teraz má suv a jazdí jak vietor), ale väčšina sa chytí na impozantný dojem (ospravedlňujem sa, nechcem spustiť flejm, každý nech si kúpi auto aké chce). Napr. CX3 má len málo racio argumentov proti 2, ale hodne emočných.
Avatar - Michal Fokt
20. 3. 2015 16:41
Re: Dalsi fail...
OK, příště jednu na prezentaci s několika kufry cihliček. abych ověřil, jestli nás automobilka trošku nelakuje. Pro jistotu se budu vyhýbat prezentacím kombíků, MPV a velkých SUV.
20. 3. 2015 16:40
Re: re: fail
Balsam, to je vsetko suvix.
Minule som v Bratislave pozeral ako puk. Cervene Ferrari a na streche priviazane akesi plastove listy do bytu!
Ked som si ho fotil, ze aky sedlak, tak ma predbehol a zacal vybrzdovat!
:-) :-) :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 3. 2015 16:37
Re: Dalsi fail...
Vypada hezky a sportovne su subjektivne kategorie - to beriem, ze su vase dojmy.

350 litrov je ale konkretna hodnota - a tam vase "tipoval bych mene" nestaci.
Avatar - TeeJay
20. 3. 2015 16:37
Re: Dalsi fail...
Ten článek by opravdu mohl působit jako zaujatý, jenže v úplně opačném gardu, než se tu píše. Spíše to vypadá jako zaujetí pro značku. ;-)

Na auto jsem zvědavý, po něčem z nových japonských B-ček se začínáme rozhlížet. :yes: Nejsem kufrař, spíš mám trošku obavy z toho podvozku na našich tankodromech. :-|
20. 3. 2015 16:34
Re: re: fail
bývam na dedine, pracujem v meste a videl som kadečo. S kufrom je to jak s náboženstvom, ak raz je niekto presvedčený, že ho potrebuje, nezlomíš ho žiadnym argumentom a ani kalkulačkou. Okrem toho, ľudia túžia mať veľké auto, je to chlapácke a často to skrývajú za potrebu kufra. Ja som bol včera vyskúšať mazdu 2 a poviem ti, stačila by mi (bola parádna).
20. 3. 2015 16:32
Re: re: fail
Viš co Sašo? běž do.......pr...e >:D
20. 3. 2015 16:28
Re: re: fail
Nie som obhajcom kupovat nasilu kombi verziu daneho modelu.
Ale, ked zoberieme do uvahy, kolko ludi ma zivnosti a deti im na krku visia minimalne do skoncenia vysokej skoly, tak je to jedna z prijatelnych alternativ.
Je vsak pravdou, ze vela ich ma velky kufor akurat na to, aby isli cez vikend vyzrat rodinu na vidieku a priviezli si urodu a praviant nalozeny az po strechu!
A k tym drahym velkym autam:
Co tema velkych SUV, terenakov 4x4, vselijakych off-road pickupov, ...ktore ani nevideli sotolinu a lesnu cestu?
A poznam takych dost. Ich maximum je vyviezt psa na vybeh za mesto.
;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 3. 2015 16:20
Re: re: fail
s tou feldou najdes aj video ;-) ..... len neviem ci som sa mal smiat alebo plakat ked som to videl ..... v tomto pripade rozum ostava stat nad logikou niektorych ludi
20. 3. 2015 16:17
Re: re: fail
O jakých autech píšete? 5000 rozdíl? Jaký kufr je podle Vás akorát?
20. 3. 2015 16:08
Re: re: fail
Jo, já viděl. Zkuste zabít trochu času u nějakého většího obchodu s nábytkem. U vás třeba IKEA. Budete se divit, co všechno lidi dokážou nacpat do malých aut.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Michal Fokt
20. 3. 2015 16:01
Re: Dalsi fail...
První jízdní dojmy jsou skutečně "dojmologie" a to od začátku do konce. Že auto vypadá hezky a sportovně, je můj dojem, stejně tak je můj dojem, že má tiché a silné motory a dobré jízdní vlastnosti. Takže pokud na moje dojmy dáte, pak byste je měl akceptovat jako celek a ne si vybírat jednotlivosti, které se vám hodí. Pokud na ně nedáte, měl byste se oprávněně obávat, zda opravdu nejsem zaujatý, možná je CX-3 křáp, ale mně se líbila a až teprve nezaujatý test odhalí, jak celkově špatné to auto je.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 3. 2015 15:50
Re: Dalsi fail...
Skuste si este raz precitat moj prispevok. A tentoraz poriadne. Idealne po tom, co sa vydychate.

Ja kritizujem vasu metodiku dojmologie a jej selektivne uplatnovanie.

A preto si myslim, ze ste sa ako motoristicky novinar dopustili toho, comu sa na internete hovori FAIL. V novinarskej obci sa tomu hovori "zaujatost".
20. 3. 2015 15:50
Re: re: fail
Plne suhlas... tento nezmysel kazdodennej potreby auta s velkym" zavazadelnikom" vymyslela skodovka v ramci oblbovania svojich zakaznikov...
citam, ze vela ludi na to naletelo a tak kupuju spatnu fabku s 1,0 MPI, alebo s rapkajucim dieslovym 3-valcom, s priemernymi jazdnymi vlastnostami ale s velkym kufrom
;-)
20. 3. 2015 15:48
Re: re: fail
No řekl bych, že za to ti mladí moc nemohou ... To spíš asi zadělala moje generace. Otevřeně přiznávám, že jsem se dost bavil a věnovat se plození a péči o děti se mi prostě nikdy nechtělo ....
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 3. 2015 15:45
Re: Dalsi fail...
Slovnik novinara... "vypada", "tipoval"....

Co brani novinarovi kufor zmerat. Co brani novinarovi hodit do kufru laptop a urobit fotku, aby sme si urobili predstavu.

A co brani novinarovi pristupovat rovnakym metrom ku vsetkum autam.

Ja netvrdim, ze kufor CX-3 vyzera na bezodnu tlamu.

Ja len kritizujem sposob, ktorym Fokt z brucha hodnoti velkost kufru bez najmensej snahy kufor zmerat, a ze na auto.cz nikto nikdy nespochybnuje (a nemera) udaje o objeme kufrov Skodoviek. Najma za okolnosti, ked je velkost kufru spravidla tym rozhodujucim faktorom, ktory Skodovke zaisti prve miesto v porovnavackach.
Avatar - Michal Fokt
20. 3. 2015 15:42
Re: Dalsi fail...
Pozoruhodné. Velikost kufru je jedna z asi tří věcí, které jsem si u autě dovolil nepochválit a zjevně se vás to velice dotklo. Pravděpodobně budete jedním z těch, o nichž hovoří kousek níž Postreh, byť to tedy mají být Česi, což zjevně nejste.

Vlastně mě překvapuje, že jste mi nedoporučil polštářek pod zadek, když jsem tedy tak zhýčkaný a zdá se mi pérování tuhé, popřípadě ortopeda kvůli zjevné vadě zad. :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 3. 2015 15:40
Re: re: fail
Na jednej strane s tebou suhlasim.

Na druhej strane je ale fakt, ze nase narody si casto nevedia spocitat 2 a 2.

Oplati sa mi dat 5-tisic eur za vacsie auto len preto, aby som mohol raz za cas previezt/urobit To ci Ono? Inymi slovami, ak potrebujem doviezt velke kusy nabytku, co sa mi oplati... zaplatit 5K navyse za auto alebo 30 eur za dopravu? S Thule na streche cestou na dovolenku sice budem mat o 1.5 litra vyssiu spotrebu, ale oplati sa mi kvoli 200 euram za viac benzinu kupovat vacsie auto drahsie o 5000 eur?
Avatar - Wolfsteen
20. 3. 2015 15:17
Re: re: fail
Jo a proto se rodí čím dál méně dětí a populace stárne.... Tohle ti moc nevyšlo ;-)
20. 3. 2015 15:13
Re: re: fail
Neviem kde zijes? Fakt si videl, ze by si niekto vozil sedacku (nemyslim detsku) v osobnom aute?
20. 3. 2015 15:08
Re: Dalsi fail...
Jasny dokaz metodiky merania objemu kufra. ;-)
20. 3. 2015 14:58
Re: re: fail
slováci sú podobní. Sú 2 tábory: Jeden potrebuje naozaj veľký priestor v kufri reálne a preto ho chce a druhý ho chce, lebo čo keby. cz/sk nemajú prachy na nákladné taxíky a externú dopravu, potrebujú si všetko doviezť na svojom (sedačka, koberec, cement, stan, spacáky, lyže, trubky, altánok, pes). Na západe si veľa vecí vyriešiš fulservisom (sedačka až do bytu).
Myslím, že najzávažnejším faktorom je nutkanie mať auto na všetko (napr. aby sa tam dal prežiť aj jadrový konflikt) a nebyť nútený platiť čo i len korunu navyše za služby, ktoré si môžeš urobiť svojpomocne (zlaté české ručičky a české pracovité mámy).
By si čumel ako by sa česi/slováci rýchlo zmenili, keby zarábali dvojnásobok.
Avatar - Delfin2
20. 3. 2015 14:50
Re: Dalsi fail...
Aj tak väčšina nebude voziť viac než dve tri tašky, keď si kupujem také auto nebudem snáď riešiť každý liter.
20. 3. 2015 14:44
Re: re: fail
Jo, jsme prostě jiní. Možná jeden z posledích mohykánů, kde funkci rodinného auta často plní docela malý, i když opticky nafouklý a přizdvižený hatchback.
20. 3. 2015 14:42
Re: Dalsi fail...
Vobec si neviem predstavit, ako by sa tam zmestilo hoci len 10 ks 20-litrovych plechovych bandasiek na PHM?
20. 3. 2015 14:36
Re: re: fail
To určitě není o hodnotě auta, ale taky mě trochu překvapuje, u jak mladých kluků je ideálem auta Passat Variant .... Já v jejich věku jsem slintal na Ferrari :-) Holt mladá generace je praktická a zaměřená na potřeby rodiny ...
Avatar - 3_diamanty
20. 3. 2015 14:22
Re: Dalsi fail...
tych 350litrov je aj s priestorom pod podlahou? lebo skutocne vyzera dost maly..... aj ked odhadovat jeho pouzitelnost si takto z fotky netrufam
20. 3. 2015 14:18
re: fail
to fakt vy Cesi merate hodnotu auta velkostou kufra?
V zahranicnych testoch je velkost kufra sekundarna,....
Na skodaauto.cz na prvom mieste....
jazdi to priemerne, spatne je to, ale ma to velky kufor
Ta vasa Skodovka vas riadne zblbla... :-)
Avatar - Verny_2013
20. 3. 2015 14:16
Reál
Jsem asi jeden z mála českých smrtelníků který novou CX3 viděl naživo - včera na parkovišti v Rakouském Kaprunu stál fungláč právě v této červené, no a vypadal prostě famózně. Zvenku působí jako mnohem větší auto než to je ve skutečnosti, skoro jsem si ji spletl s CX5, až jsem si říkal že jsem netušil že ten facelift CX5 vzali tak od podlahy. Ale nápis CX3 na zádi vypovídal naprosto jednoznačně. Novinářským "testům" obzvlášť aut v předprodukční verzi moc nevěřím takže už teď se těším až se s tím svezu.
Avatar - Bubáq
20. 3. 2015 13:59
Re: Dalsi fail...
Tentokrát se musím pana Fokta zastat: ten kufr vypadá dokonce i na fotkách opravdu malý, hodně malý...
20. 3. 2015 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 3. 2015 13:36
Dalsi fail...
"beztak má kufr objem jen 350 l (a to bych tipoval při pohledu dovnitř ještě o něco méně) "

Ze taketo tipovanie NIKDY nenajdeme pri hodnoteni kufrov Skodoviek, kde ma kufor vzdy tolko, kolko povie prospekt....
Avatar - KANKUNEN
20. 3. 2015 13:29
Prosím o další dvě jiné zajímavé barvy
U Mazdy volíš červenou nebo nudnou klasiku. Barvy na autech vybíráš dnes následovně, stříbrnou jsem měl, černou,šedou taky a teď zkusím bílou jak pračka. Naštěstí >:-[] u prémie za 60t si můžeš vybrat cokoliv.