Ekonomika
a navíc ještě se zasmrádlými rendlíkovskými střevy :no: :no: :no: :no: :no: >😒]
tak nás pobav svým umem a sděl nám co to je za střeva
Adolf ja som další, kto caka že vysvetlis, ktoreze su to zasmradnute creva v Juke Nismo? Aha, nemas čas vysvetlit, menis si akurat plienku. Co pouzivas, model maxi super jumbo, alebo iný typ?
Budeš si muset někde nějakého Adolfa sehnat, pokud od něj chceš získat odpověď. Jinak ta věta výše je jasná - vše, co pochází od rendlíku - a hnissan je tím šrotem prolezlý jak červavé jablko, spadá do uvedené kategorie. :-!
Takže pamatuj:rendlík? Simply never!
Takže pamatuj:rendlík? Simply never!
opravdový designový vtip :yes: :yes: ať se na to dívám z jakého chci úhlu, furt mi to přijde jak rozšláplá tarantule zepředu a nakopnutej ratl zezadu. Nástupce Multiply a Aztecu na první příčce nejošklivějšího auta na trhu >😁
Ne všichni mají takto pokřivené designové oko, Juke je pro individualisty, které neoslovuje koncernová šeď
Co to blábolíš o koncernu 😄 ?
Jinak já teda nevim, jestli je víc pokřivený moje oko, nebo tadlecta kastle >😁
Individualistu bych v tomto případě plnophodnotně nahradil individuem :yes:
Jinak já teda nevim, jestli je víc pokřivený moje oko, nebo tadlecta kastle >😁
Individualistu bych v tomto případě plnophodnotně nahradil individuem :yes:
Dyť to říkám, že máš pokřivený oko když nevidíš koncernovou šeď >😁
Já jsem rád, že jak Juke, tak Mini, Citroen DS, Cactus, Opel Adam, Lancia, Fiat 500 v klasickém provedení boří nudu mezi klasickými auty
Já jsem rád, že jak Juke, tak Mini, Citroen DS, Cactus, Opel Adam, Lancia, Fiat 500 v klasickém provedení boří nudu mezi klasickými auty
Tak Nissanu se nový Juke povedl a Nismo je opravdu třešínka na dortu, kterou jen kazí vyšší cena jak u klasické tak u verze 4x4, která je ideální pro plnohodnotného Juka
může se ti nelíbit, můžeš s tím i nesouhlasit, ale to je to jediný co s tím můžeš dělat. zákazníci mají jiný názor...
Styl je to poslední co Juke má, v tom s tebou opravdu souhlasit nemohu 😉 To už bychom mohli i např. říci o Kie Soul, že je stylovka a mimochodem hezčí než tato chaoticky poskládaná změť různých tvarů...
a ten chaos tvaru ma celkem slusnej rad, teda pokud mas alespon zakladni znalosti geometrie, ostatne jeho autor kdysi v rozhovoru priznal, ze je to podoba smejiciho se stormtroopra a pokud vim Nissan to tak i posleze propagoval a melo to dosti ospech
to ze se ti nelibi znamena jen ze plati "100 lidi 100 chuti" 😉
[odkaz]
Jinak u Nissanu jsou hodně sebevědomi když za Pulsar 1.6 Digi chtěji 520tkč.
Jinak cena je dnes 490tis a za tuhle cenu nabizi Golf 1,4. Rozdil cca 190 koni vs 120 je znacny >😁
Už samotny fakt že bylo potřeba vyztužit skelet ukazuje na to jak na tom je samotny zaklad. No a srovnani s Golfem a co tak rovnou s premii....jinak Focus v nejvyšši vybavě Titanium a motorem 1.5EB 134kw je za 487tkč nebo Seat Leon vybava FR 1.8tsi 132kw je za 507tkč. Ani sekundu bych nad Pulsarem nezauvažoval.