Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cenové srovnání: Mercedes-Benz GLE kupé vs. BMW X6

BMW X6 se ukázal jako prodejně úspěšný vůz. Není tak divu, že Mercedes-Benz postavil vlastní verzi sportovně laděného SUV.
Zpět na článek
21. 3. 2015 08:37
21. 3. 2015 08:56
21. 3. 2015 10:03
21. 3. 2015 10:04
21. 3. 2015 10:55
21. 3. 2015 12:40
21. 3. 2015 12:59
21. 3. 2015 19:09
21. 3. 2015 12:37
21. 3. 2015 12:39
21. 3. 2015 13:46
21. 3. 2015 15:44
21. 3. 2015 16:15
21. 3. 2015 16:57
21. 3. 2015 17:35
21. 3. 2015 18:26
21. 3. 2015 19:44
21. 3. 2015 19:59
21. 3. 2015 21:06
21. 3. 2015 21:10
21. 3. 2015 21:13
21. 3. 2015 21:32
21. 3. 2015 21:49
21. 3. 2015 22:16
21. 3. 2015 22:31
22. 3. 2015 00:12
22. 3. 2015 10:32
21. 3. 2015 10:04
21. 3. 2015 10:19
21. 3. 2015 12:37
21. 3. 2015 10:19
21. 3. 2015 12:36
21. 3. 2015 15:22
21. 3. 2015 17:20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 3. 2015 20:20
27. 3. 2015 18:37
21. 3. 2015 08:37
Levnější...
Nevím, proč se zde autor zabývá informací, že tento model je levnější než druhý. U aut, která začínají na 1.7 mega a končí 3něco se myslím nemá cenu vůbec zmiňovat, že jedno je levnější o 4000-8000 Kč.>:D Kdyby ty rozdíly byly stotisícové tak ani nepípnu. Podle mě zbytečný článek...
Rozbalit vlákno
1
21. 3. 2015 09:13
Re: Levnější...
Cena je jedním z parametrů podle kterého se auta posuzují. Napsat článek o srovnání aut a nezmiňovat cenovou politiku by bylo úplně mimo a bylo by to závadou článku.
Úplně mimo by bylo kdyby se tento víceméně směšný rozdíl v ceně uváděl jako + či výhoda při rozsuzování co koupit, ale nic takového v článku není.
Někdy si do redakce taky rýpnu, ale v tomto případě mi nic závadného na uvádění ceny nepřišlo...
Avatar - Vranis
21. 3. 2015 08:56
60 Nm na viac
,,GLE navíc boduje točivým momentem – hodnota 620 N.m je o 60 N.m vyšší než u X6."
Ako tak pozeram na maximalnu rychlost, zrychlenie a spotrebu (aj ked tabulkovym udajom moc neverim) v porovnani s X6 tak mu je 60Nm, co je o cca 10% viac, na nic. Zrejme za to moze pohotovostna hmotnost, ktora je o 110 kg vyssia. BTW nie je to celkom o dost viac ked je vybava cca podobna?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - centrum
21. 3. 2015 22:23
Re: 60 Nm na viac
fandím Mercedesu, hoci tie staré boli úplne OK :-!
Avatar - CountachSV
21. 3. 2015 09:05
mi to taki chceme, áááno?!!
GLE je naprosto ubohá kopírka X6, víc se o tom autě už z principu napsat nedá. Mercedes absolutně rezignoval na pokusy tento fakt zakrýt a čiší z toho zoufalá snaha, urvat BMW z trhu "aspoň něco". Jestli s tím přijde ještě Audi, tak mě jebne >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
16
21. 3. 2015 09:23
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Jistěže přijde. Tady se už napsalo tolik odsouzení na X6, jaká je to zrůda a vida, Mercedes to obšleh akorát, že to vypadá, jako obvykle, podstatně hůř. Audi až vyrobí Q7 s useklou střechou, to bude teprv krása.
Avatar - CountachSV
21. 3. 2015 09:28
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Jo to bude bezva :yes: bude to mít dozajista single frame větší než boční okna, jak bude ta střecha useklá >:-[]
Avatar - donPedro
21. 3. 2015 10:43
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Přesně, "singelframe" kterej bude cestou požírat malý děti a starý shrbený hodný babičky ;-)
21. 3. 2015 09:39
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Jednak MB nekopíroval od BMW, protože tuto kategorii "vynalezl" SsangYong a druhak totéž by se dalo říci i o BMW, když přišlo s 2erAT (viz MB-B), přičemž opět platí, že ani MB nezaložil kategorii malých MPV.
Avatar - CHerokee
21. 3. 2015 09:45
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Souhlasím, ale někteří na to zapomínají. D3 se prostě navzájem hlídá. Viděl jsem to sám ve Stuttgartu, kde do fabriky přijelo fungl nové BMW...tehdy myslím řada 6. Ale jeden z manažerů se mému výrazu jen pousmál.....
21. 3. 2015 11:06
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Ano, důvodem je vzájemná rivalita mezi D3, která na jednu stranu může někdy vypadat jako soutěž malých kluků kdo dál dočůrá, na druhou stranu D3 posunula v prémii na výsadní pozici daleko před zbytek konkurence, která sbírá jenom drobky, které spadnou ze stolu na kterém probíhá "žranice" D3.
22. 3. 2015 01:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 12:32
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Nekopíroval? Po analýze prodejů po náběhu první generace X6 zcela logicky začali v M-B připravovat podobnej model.
Říkej si tomu jak chceš ;-)
21. 3. 2015 14:35
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Nekopíroval. To bychom museli označit jako kopírování prakticky každé auto, které poprvé vstoupí do nějakého segmentu a to je trochu úzkoprsý pohled. Design MB je určitě svébytný a i když se mi nelíbí, tak těžko zaměnitelný. A výraz kopíroval lze jistě použít na typ karoserie, ale pak MB kopíroval od SsangYongu, nikoliv od BMW, protože to od něj kopírovalo typ karoserie také.
21. 3. 2015 15:17
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Kopírovalnekopíroval. Prostě X6 se dobře prodává a Mercedes nechce mít mezeru v nabídce. Takže vytvořil, po svém, de facto totéž.
21. 3. 2015 17:57
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Pochopitelně kopíroval! Asi stejně jako BMW 6GC a audi A7 v případě CLS, kde lze MB prohlásit za tvůrce 4-dveřového kupé. Viz. komentáře Gvick2 a Cherokee - D3 se vzájemně důkladně hlídá nejenom v případě modelů/kategorií, ale i motorů (podobné motorová paleta, kubatury a výkon), a pravděpodobně to nikomu z nich nepřekáží..
21. 3. 2015 18:02
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Mimochodem MB GLE je tak zprasené auto (a to se duševně bráním hanlivým komentářům), že jako vzor musel spíš posloužit nějaký zmrvený koncept Ssangyongu, který byl tak nepovedený, že ani Ssangyong jej neměl odvahu přetavit do sériové podoby ;-) .
21. 3. 2015 15:15
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
SangJong nikdo ani nezaregistroval.
21. 3. 2015 10:17
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
To bylo hrůzny a znachucení, když dorazila X6. Jaký že to bude propadávak, jak na to BMW dojede. A BMW dneska rýžuje prachy. MB je firma jako každá jiná a chce vydělávat a GLE vydělávat bude.
Avatar - Bristol
21. 3. 2015 12:17
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
ano ale už jsme zapomněli že BMW kdysi skopírovalo X5 od ML, 6Gran Coupé od CLS, 2er od Bclass atd, atd, atd... ;-)
21. 3. 2015 13:51
Re: mi to taki chceme, áááno?!!
Já žádné vizuální podobenství u X5 a ML nepozoruji. Ano, SUV koncept to ano, ale style asi těžko.
Avatar - Inferius
21. 3. 2015 09:37
Sotva jsem si přečetl nadpis
už jsem se těšil na diskuzi :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
21. 3. 2015 09:51
Mercedes
Automobilka, která je schopna spolupracovat s rendlíkem, ztratila na trhu veškerý kredit.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 10:03
Re: Mercedes
Ado nebooooj, az take horuce to nieje - pozri sa do F1 a uvidis, ako "spolupracuju" >:-[]
A suhlasim len s tym, ze spolupraca s nimi - hlavne prekapotovane Kangoo na Citan je teda fakt hanba.. :-! 8-s
21. 3. 2015 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - S8
21. 3. 2015 10:55
Re: Mercedes
Ale my se tu bavime ze je to hanba pro Mercedes, je jasny, ze pro Renault ne, ale z Citanu a z nového Smartu je mi fakt blbe jen to vidim a pak ještě ty motory, to nedavam....
21. 3. 2015 12:40
Re: Mercedes
Jste si jistý, že jste zdravý?
21. 3. 2015 12:59
Re: Mercedes
Také Ado má parkinsonovy nemoci, takže pravá ruka paže není zdravý.
21. 3. 2015 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 12:37
Re: Mercedes
I když se spolu často přeme, tak teď absolutně nechápu, jací blbové a za co Vám dali ty dva palce dolů.
21. 3. 2015 12:39
Re: Mercedes
A v čem je to jako zahanbující? To by ste se pak musel cítit blbě i za to, že audi používá koncernovou techniku, která se montuje i do podstatně obyčejnějších aut.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 13:46
Re: Mercedes
Prosim ta, vsetci tykaju, tykaj aj ty - tu je to bezne ;-)
Mercedes aktualne pouziva slogan, ktory v preklade znamena:
To najlepsie, alebo nic... :-!
No ked sa pozriem na ten Citan, radsej budem tehly z baumaxu vozit na privese za svojim autom, nez by som mal vyhodit > 10 000 € za tu kraksnu... :-!
Pozri si statistiky poruchovosti - Kangoo vo vsetkych svojich ROCNIKOCH vyroby okupuje posledne miesta tabuliek spolahlivosti... :-!
To, ze im poskytol male R4 motory - este ok, aj ked si myslim, ze MB ich mohol vyvinut sam a lepsie. Jasne, je to lacnejsie...
Technicky vzate - A1 je lepsie "prekapotovane" Polo, nez Citan - Kangoo.
Proste treba pochopit, ze ta A1 stanovila nove standardy v triede Mini, kdezto ten Citan len prevzal preslapy Kangoo...
21. 3. 2015 15:44
Re: Mercedes
Já vykám a vykat budu - když se Vám to nelíbí, nemusíte mi odepisovat. Konstatuji, že o Renaultu Kangoo víte prd. Jel ste ním někdy? Znáte lidi, co ním jezdí? Znám dobře několik majitelů tohoto vozu, jeden z nich jich má ve firmě několik, jde vesměs o ročníky 2010-2014 a o ničem takovém, jako že by to trpělo nějakými neduhy anebo často jezdilo do servisů opravdu nevím. Spíše naopak - proti předcházejíci generaci šla kvalita rapidně nahoru, auta jsou prostorné a s nejvýkonnějším dieslem také vcelku rychlé. Kámenem úrazu jsou velká čelní skla, které od přilétávajících kamínků dostávají dost nářez, ale krom dvou výměn skla a tuším jednoho porouchanýho spouštění okna bočních dveří nevím o ničem, co by z poruch stálo za zmínku. I ta elektronika se zlepšila a nedělá zbytečné problémy. No jo, S6 od Audi to není. Oni v tom Mercedesu jsou pitomí, a proto dělají takové zahanbující věci...
Nevím odkud ty statistiky berete a co v nich je, ale Vaše zkušenosti s přešlapy Renaultu Kangoo, které Mercedes převzal, by mě docela zajímaly.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 16:15
Re: Mercedes
statistik je plny net ;-)
Osobne poznam tiez par ludi, ktori Kangoo mali, alebo maju. Ja som mal tiez par osobnych skusenosti s nim, aj ked uz davnejsie. Mal ho aj sused, takze informacie som mal niekedy castejsie, nez by som cakal - ked som ho casto stretval nadavat na tu rarohu.>:-[] Takze co sa ich spokojnosti s autami tyka, mam slusny prehlad a ani sa na statistiky nemusim odvolavat.
Ak by som to mal nejako spriemerovat, tak asi znamkou 3- :-! Naproti tomu Berlinga a Partnery behaju pomerne s lepsimi vysledkami. Trosku horsie uz Fiat Doblo.
Co sa "pitomosti" ludi v Mercedese tyka - hmmm... nebudem viac rypat... ;-) ale motor do F1 a aj jej sasi, urobit vedia ;-) :yes:
Proste kvalita a spolahlivost MB sa sice mozno o nejako to % zlepsila, ale furt to nieje ten MB, na ktoreho boli ludia pred 25 a viac rokmi zvyknuti...
Takze ja im drzim palce, ale ostavam skepticky a v strehu... ;-)
21. 3. 2015 16:57
Re: Mercedes
Je to rároha, to je opravdu fundované vyjádření. Pořád jenom plky. Jaké konkrétní přešlapy Mercedes Citan od Renaultu Kangoo přebral?
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 17:35
Re: Mercedes
Kolego...doporucujem si preluskat / prestudovat, co vsetko urobilo Audi na Platforme PQ 25, kym z toho urobilo A1 ;-) a potom to porovnat s tym, s cim sa uspokojil Medved od Renaultu Kangoo... :-!
Alebo este jednoduchsie:
Sadnut a povozit sa v Kangoo / Citane a potom presadnut a povozit sa Polo / A1 ... ;-)
21. 3. 2015 18:26
Re: Mercedes
Ještě jednou : Jaké konkrétní přešlapy Mercedes Citan od Renaultu Kangoo přebral?
Anebo slovensky, když Vám čeština dělá problémy:
Aké konkrétne prešľapy Mercedes CItan od Renaultu Kangoo prebral?
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 19:44
Re: Mercedes
Kolego, ak to nevidite, je mi Vas luto... :-!
On totiz prebral od neho cele auto, ktoremu len zmenil kapotu a volant ( s nadsazkou ).
Když bude potřeba, budu s Váma psát i česky, nedělá mi to nejmenší problém, mám rodinu v Praze. Pokud máte vy problém chápat psanému textu... :-!
A vobec, daj mi uz pokoj so sprostostami, chod sa tymi autami odviezt a ked pochopis rozdiel, tak sa ozvy. Čus !
:-!
21. 3. 2015 19:59
Re: Mercedes
Vy jste blbý nebo co? Ano, Mercedes přebral prakticky celé auto. Vy jste psal, že ho přebral i s jeho přešlapy. Já se Vás 3x ptal, jakéže to přešlapy přebral, jakými konkrétními přešlapy Kangoo trpí? Vy jste dosud nebyl schopen odpovědět, nenapsal jste jediný pragmatický argument,jenom neustále cosi melete o jakési nekvalitě.
Tudíž jste mi ukradený. Píšete pitomosti bez jakéhokoli podkladu, prostě papoušek, odříkajíci pořád dookola pár naučených slov. Tím pádem je jasné, že jste prosťáček bez schopnosti normálního myšlení a není o čem dál s Váma psát. Běžte si koupit Audi, nejlépe nějakou dodávku - možná ji kvůli Vám začnou vyrábět a snad ji (proboha) taky od někoho nepřeberou... :-!
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 21:06
Re: Mercedes
>:D >:D >:D >:D
blbý papoušek, prosťáček... >:D >:D >:D >:D
...a toto napise clovek, co sa tu hra na slusnaka a kazdemu vyka... :-! 8-s
Chlape, to si zabil >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ja ti tvrdim a tvrdit budem, ze Kengura je nepodareny srot a taky isty je aj Citan.
Doblo, Berlingo, Partner aj uz starucke fuzate Caddy je lepsi voz.
Mercedes, pokial chcel tiez malu dodavku, mal na nom urobit tolko zmien, ako Audi kym pustilo do sveta A1 - teda - novy interier, odhlicnenie, vybavove prvky - sedacky...a potom by to mohlo nosit tu hviezdu na kapote zasluzene. Takto :no:
a ty: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Joooo, a pitomost mas v slipoch >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 21:13
Re: Mercedes
prepac, rozosmial si ma >:D :yes:
21. 3. 2015 21:32
Re: Mercedes
Leda tak na vlastní blbosti a pitomosti.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 21:49
Re: Mercedes
Palceky si pchaj niekde inde - tam ti mozno aj dobre urobia >:-[]
OK, vo firme som par uzitkovych aut prestriedal - bohuzial, ako som tu uz par krat pisal, z koncernu Renault / Dacia som mal jedine auto a to Daciu DoubleCab s motorom Renault, takze na vlastnej koži tych skusenosti az tak strasne ( okrem par jazd s Kangurou z kamaratovej firmy ) nemam. Bolo to uz pekne davno, Daciu som povazoval za srot, paradox bol ale taky, ze jedine, co sa na tom aute pokazilo bol motor Renault 1.9 diesel - odtrhlo remenicu pocas volnobehu - mne ! ( auto malo cca 3 mesiace a 15 000 km )Bol som s autom na parkovisku a nechal som ho, nech sa trochu zahreje. Cakal som na kolegu a asi po pol hodine rana, smrad z motorov. priestoru, auto zdochlo. - na trvalo :-! Ked som to reklamoval, tak vyhovoriek milion, oprava ako za Audi, nahradny voz nemali ( a to bol majitel dealerstva kamarat !!! )
holt -to bola moja skusenost s autom od Renaultu v mojich sluzbach...
Kamarati v inych firmach tiez podobnych X problemov s kengurami...
Od tej doby sa vo firme vystriedalo dalsich par aut ( Mazda E 2200, Berlingo, Duccato, Sprinter, Partner - posledne 2 stale dobre sluzia...) a problemy okrem pravidelneho servisu neboli.
Tymto nechcem pausalizovat Renault za zlu automobilku. Dokazu urobit skvostny Megane RS Cup a podobne lahodky, ale taktiez nepodarky typu Megane II, Laguna II...
Takze, neviem co si zac, kolko mas rokov, kolko mas akymi autami odkrutene, ale pustil si sa do debaty so mnou v domneni, ze okrem OOOO na kapote ti poplujem vsetko.. Ako vidis, nieje tomu tak. Akurat si viem vybrat. No a keby bola znova potreba malej dodavky, tak ani Kangoo ani Citan by to nebol.
Na to je to moc malo Mercedes... :-!
A bud slusny na buduce ... ;-)
21. 3. 2015 22:16
Re: Mercedes
Bla, bla, bla... Já se ptal na jedinou věc - jaké konkrétní přešlapy Renaultu Kangoo II převzal Mercedes Citan? Opět jste napsal jenom hromadu žvástů úplně mimo. Otázka je tak jednoduchá, že ji musí pochopit i naprostý idiot. Ale jak je vidět, s Vámi je to marný.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 22:31
Re: Mercedes
Ta "hromada zvastu" je zivot :-!
To auto si proste u mna nedokaze obhajit svoju cenu a rodny list ! Chapes ?!
Tak ako mam ja (a kopec znamych) pozitivne skusenosti s Audi a inymi znackami, tak nemame dobre skusenosti s kengurami. Proste by som to auto nechcel !
Aj keby to malo na kapote OOOO ! Technika je tam Renault Kangoo a s tym ja uz nic nechcem mat ! Ak ti to uz takto nestaci, potom je fakt dalsia diskusia absolutne zbytocna.
Kolko ks tych novych Kangoo ty osobne poznas v prevadzke, s akym najazdom km, kym servisovane, s akymi zavadami a akym pristupom servisu ?
Kedze ja ich poznam zopar, s castymi poruchami blbosti, vdaka ktorym tie auta stoja v servise a nezarabaju na seba a na firmy pre ktore sluzia a servis sa k tomu tiez nie vzdy moc vustretovo stavia, je pre mna toto auto neuzitocne !
Viac nemam co dodat.
22. 3. 2015 00:12
Re: Mercedes
Ani není třeba nic dodávat. Svou úroveň jste zde už odhalil dokonale.
Avatar - AUDIRS6
22. 3. 2015 10:32
Re: Mercedes
Pocuvaj ma sem:
S tvojim pokryteckym vykanim sa mozes ist tak akurat.... :-!
Z otazok, ktore som ti dal, si neodpovedal ani na jednu a ty ma tu chces sudit >:-[]
Takychto dylynkov mam rad: Prijde, tvari sa dolezito a zlozito a potom tu este zacne vynasat predcasne zavery na zaklade par riadkovej komunikacie.
Klobuk dole ! Podobnych expertov na medziludske vztahy tu asi mame malo... >:-[]
Takze stiahni pekne chvost medzi nohy a nesud, pokial nechces byt odsudeny...a staraj sa o seba a o to, aby tvoja vykacia slusnost nebolo taka trapna a pokrytecka... 8-s
21. 3. 2015 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 10:19
Re: Mercedes
A zkrachuje, už si ji nikdo nekupuje a vůbec, je to to samé co výkonnější Dacia v kůži...
21. 3. 2015 12:36
Re: Mercedes
You're so stupid again, what you can not do yourself?
21. 3. 2015 15:22
Re: Mercedes
Kdyby se alespoň u Rendlíka poučila, jak dělat nereznoucí auta. Je to ostuda, že Mercedesy reznou víc jak Francouzi.. Kamarád má 12 let starou E klasu, rezne všude, blatníky naskrz. Já mám 25 let starou sedmičku a není na ní ani ň rezu.
Avatar - 3_diamanty
21. 3. 2015 10:19
tie hranatoidne
plastom obslahnute blatniky su hadam prevzate priamo z X6..... aby v mercedese usetrili pri vyrobnych nakladoch.... to kopirovnie je do oci bijuce... a o to viac ked ide dokonca o premiovych vyrobcov z jedneho statu... dufam ze audi na tuto "lacnu hru" nenaleti a uspokoji sa uz aj tak s dost nezmyselnou Q7-mickou.....

inak sa divim bmw aj mercedesu ako sa stali otrokmi vlastneho imidzu a navzajom si ci uz chcu alebo nechcu musia dokazovat kto je lepsi a musia vyvijat taketo nezmysly za kazdu cenu len preto aby jeden porazil toho druheho bez ohladu na vyslednu realnu pouzitelnost produktu ... nepride mi to zrovna ako moc ekonomicke ani prakticke... tato bitka na vlastnom nezmyselnom piesocku je skutocne divna....... a je fajn ze drviva vacsina ostatnych znaciek taketo tahy nepotrebuje a ziju si vlastnym zivotom.... a realnejsie zmyslajucim ktory vychadza viac v ustrety potrebam zakaznikov a ekonomickym aspektom .... ktore su ruka v ruke s trvaloudrzatelnym rozvojom nasej planety ... cim dalej tym mam viac blizsie k znackam ktore sa nesnazia byt co najradhsie najdokonalejsie a co najnezmyselenejsie.... nikto mi sice neuveri ale "bezna" vitara v 4x4 s 1,6tkou benzinom v metalize mi je sympatickejsia a krajsia ako tieto mastodonty ..... a urcite lepsie by sa mi s nou jazdilo po meste aj v lahsom terene...

GLE CLA GLA..... su auta ktore ozaj nie su zrovna tym co od mercedesu chcem vidiet... aura znacky a ista charizma sa buduje dlhe roky .... ale lahko sa da stratit ... v mercedese by to teda nemali brat na lahku vahu ... lebo sa moze lahko stat ze znacka strati svoju vynimocnost.... ak sa to nahodou uz aj nestalo
Rozbalit vlákno
4
21. 3. 2015 14:16
Re: tie hranatoidne
Ano, z hlediska 20 století vše co píšeš sedí. Avšak z hlediska 21 století (i když píšeš o udržitelném vývoji), nedoceňuješ nemilosrdní konkurenční boj mezi automobilkami. Ty jako tradicionalista nechceš vidět GLE CLA GLA od MB, protože tyto modely poškozují značku. Jenomže, trh to vidí jinak. Zrovna tak jako X6 od BMW. Zrovna tak, jak turbo motory v BMW a před tím vodou chlazené motory u Porsche. Bohužel je jiná doba. Realitou je, že jestli chce MB zůstat nezávislým výrobcem automobilů a nechce skončit jako Porsche, tak se musí přizpůsobovat trhu. Určitě to nedělá MB s velkým nadšením, ale zároveň si uvědomuje, že výjimečnost nebude akcionářům vyplácet dividendy.
21. 3. 2015 15:26
Re: tie hranatoidne
Přesně. To platí pro MB i BMW.
21. 3. 2015 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 3. 2015 17:20
Aku cenu ma porovnavat cenu...
... pri tychto dvoch ukazkach urazky vkus aj inteligencie.

Inymi slovami, je jedno kolko penazi vyhodi idiot za jedno ci druhe auto, jeho IQ to neposunie ani o bod vyssie.
Rozbalit vlákno
1
22. 3. 2015 14:38
Re: Aku cenu ma porovnavat cenu...
Mně se SUV obecně nelíbí, ale tohle bych si koupil jenom, aby mně člověk jako ty pokládal za idiota. Nesmírně by mi to lichotilo.
21. 3. 2015 20:20
Cielova skupina
Taketo auta budu vždy vlastnit arogantny bohaty ludia ktory nevedia parkovat jednoducho bohata sedliacka vrstva.Ale v jednom sa mi tieto auta pačia su bezpečne a popredu viem že pri nich sa nema parkovat.
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2015 18:37
PACI SA MI TO
Pojdem proti vam ale SUV auta sa mi pacia, su krasne a hlavne ta bezpecnost v nich je uzasna.. zide sa to ak sa stretnete s nejakym kamionom alebo vacsim vozidlom...

ale ta cena... a spotreba... no na tom by este mali popracovat...

p.s. to ze ci niekto vie alebo nevie parkovat nezalezi od penazi ale aspon od minimalnej zrucnosti, pripadne sa to da naucit
Rozbalit vlákno
0