Audi nyní ohlásilo, že nebude vyrábět MPV, které by konkurovalo nejen BMW 2 Active a Gran Tourer, ale také Mercedes-Benzu B. Podobný vůz již totiž produkuje sesterský Volkswagen.
Sláva! Tak jsme konečně narazili na něco, co audi takynemá a nějakej pátek asi mít takynebude. To je snad zázrak :-O, už jsem se pomalu bál, že začnou dělat cestovní endura.
Je ovšem pravděpodobné, že to není proto, že by audi takynechtělo, ale protože fauvé má bobky >:-[]
Co vím, MPV bylo na stole, ale nikdy se neodhodlali do toho jít. Prodeje B-klasse je k tomu nedohnaly, tak uvidíme, jestli s nimi nepohne případný úspěch 2er.
Spekulovali o tom uz davnejsie, na Autobilde boli aj vizualizacie Audi A3 "Vario"...
Ja si skor myslim, ze kedze teraz sa zamerali na posilenie nizsich segmentov malymi Q-ckami, z ktorych ale nebudu len Q-cka, nakolko im to koncern FIAT trochu stazil, ze by skor mohli uvazovat o niecom vacsom - takom "Über-Sharane", teda nieco ako cca "Vario6" - co by mohlo byt nieco ako konkurencia pre byvalu R-Klassu.
V US a Cine sa velke MPV predsalen este predavaju a kedze Audi chce posilovat svoj imidz hlavne na tych trhoch, dava mi to zmysel.
Predsalen, Q7 nikdy nebude plnohodnotny 7 miestny voz a nic vacsie tam nemaju.
Hlavne po tom, ako sme tu citali o X7, ktora chce byt 7 miestne SUV s ale trochu inou cenovkou.
To su ale cisto len take moje fantazirovania, nicim nepodlozene a pokial si zoberem komercny (ne)uspech R-Klassy, je mozne, ze aj tento segment nebudu mat chut testovat...
Nie ?
Celohlinikova karoseria v nizsej strednej triede, na podvozku A3, s vtedy nevidanymi verziami "3L" - teda so spotrebou 3l / 100km...hmm, pan je znalec ... 8-s
Bolo akurat prave koli tej hlinikovej kasni dost drahe - v tej dobe to auto predbehlo dobu a ostalo trochu nepochopene.
Keby jeho modernejsia verzia prisla na trh o povedzme 6 rokov neskor, tak dnes je BMW tretie, ktore dohana MB a Audi, lebo predpokladam, ze v tom casovom horizonte by uz zmysel davalo a dnes by sa uz predavala jeho 2.gen.
Ked si aj pozries ceny na trhu, svoju cenu si vie stale obhajit. Vyrobilo sa ich sice menej, ale prave vdaka tomu ho dnes nenajdes v kazdych AAA-ckach.
co ti na to este povedat...? :-|
No a o tom to je, dokonce sis i sám odpověděl. A2 bylo drahé, malé a přišlo ve špatnou dobu = tahle kombinace byla pohroma pro prodeje. Navíc design také nic moc a technologie to nezachránili ;-)
Ved pisem - nevhodne nacasovanie a ine zhody okolnosti... :-!
( az sa mi chce napisat, ze prilis otimisticky marketing, ale to uz by som bol na "mojich" moc tvrdy... ;-) )
Pocuvaj ma dylynko, co si, kto si, ze ma chces obvinovat z klamstva ?!
Zobud sa z toho sna, palcekuj sa pekne doma sam a netroavuj tu zivot normalnejsim od teba.
Pokrytectvo naslo novu dimenziu = Balsam. 8-s
Je rozdíl mezi platformou a podvozkem. Nemluvě o tom, že jsou ty platformy příbuzné a do nějaké míry kompatibilní. Je tedy možné na PQ24 strčit díl z auta stojícího na PQ34, nebo i 35, či dokonce MQB. Když se jim chce, umí udělat i "hybridní" platformu (například PQ35 by neměla podporovat klikovou zadní nápravu, ale Jetta a Beetle ji mají - mělo by jít o hybrid PQ35 a 34, přitom samotná náprava může být novější).
Ak je toto pravda, co si pri vsetkej ucte este ale overim, potom budem dlzny Balsamovy ospravedlnenie. Z mne dostupnych informacii ale vyplyva, ze A2 vznikla skratenim platformy z Audi A3, jej prepracovanim na ASF ( aluminium space frame ) a pouzitim hlinikovej karoserie.
Viem, ze sami Nemci mali v statistikach dylemu ako ju pozicionovat pri statistikach predaja, kde A-Klassu od Mercedesu brali ako nizsiu strednu triedu a A2 ako mini.
Kedze by som nerad bol nielen v tvojich ociach za hulvata, uz nejaku tu chvilku bruzdam po nete a hladam rukolapny dokaz. Zatial som nic nenasiel, avsak ani zmienku o tebou spominanej PQ24... 8-s
Takze bud mi s tym niekto pomoze, alebo este chvilu ostaneme na mrtvom bode...
Tu informaciu o skratenej platforme A3 mam od cloveka, ktory je "ziva encyklopedia Audi", ale na tuto temu som sa s nim bavil uz strasne roky dozadu.
Pokial sa mi s nim teda nepodari spojit, alebo na nete najst relevantnu informaciu, tak sa s ospravedlnim zatial nechcem prenahlit. ;-)
Tahle označení platforem nejsou zrovna jednoznačná. Je celkem jedno, jestli vycházeli z 34 nebo 24. Tak či tak, bude tam dost úprav oproti předloze (ani rozvor nemá shodný s Fabií/ Polem). A navěsit na tu platformu pak mohou ledacos. Umím si představit, že vyšli z A3 - byla jejich a šla na trh o několik let dříve, kdežto Fabia šla na trh ve stejné době a Polo o několik let později. Jde však o malé auto, mělo by tedy jít o 24 (2 = malé auto, 3 = nižší střední). Proto bývají diskuze o platformách o ničem. Jen jsem doufal, že máš nějaké konkrétnější informace.
ahaa, tak diky ;-):yes:
hmm...teraz este vediet, do kolko Nm bude ta nova 9° S-Tronic co pisal Gvick2.
Ani by som sa ale necudoval, keby pozili jej niektore creva a bola by tym padom do 800 Nm aj tato a mohla by byt teda pouzita vo vsetkom, vratane novych BiTDi a aj RS4/5 a neskor pri nov. gen. A6, tak aj RS6... ;-)
Len teraz, ked sa s nou este nikto normalny neviezol, tak neviem, ci sa na nu tesit... :-|
Nikde, co jsem našel, se o jiném podvozku jako společném s Fabií nepsalo. Jo, mezi podvozkem a platformou se dá najít spousta rozdílů, ale faktem je, že definovat platformu a podvozek, a určit, kde jsou mezi nima hranice, se asi nedá.
Když je na voze platforma jakou má Fabie, je to do velké mírys určujíci, ramena, pružení, tlumiče - vše se musí hodit do připravených montážních prvků, tudíž mohou být odlišné, ale jen do jisté míry.
V žádném případě není třeba se omlouvat, budu spokojen, když budete psát slušně. Taky se o to snažím, a taky mi to někdy ujede. Ale hlavně se snažím psát pragmaticky a na tvrzení mít nějaké podklady - mým úmyslem není ani vyrývat, ani Vás plést. Nejsem na hlavu, jak si možná myslíte.
Ospravedlnujem sa za moju "zvysnodennu neucast", ale boli bohuzial neodkladne pracovne povinnosti v rozsahu, aky som ani necakal... :-!
teraz po veceri a s precitanim si diskusie bez mojej ucasti vidim, ze defakto hlavne vdaka _MT_ - mu ste sa vedeli zhodnut na kompromisnom rieseni, za ktore som rad a schvalujem ho.
Ono - niekedy je to fakt tazke - z oficialnych zdrojov priamo od Audi som sa o platforme pre male auta nedocital ani slovo - toto ale s odstupom casu a zapocitanim vsetkych suvisiacich faktorov pripisujem aj tehdajsiemu marketingovemu pozicionovaniu A2-ky.
Od A3-ky bola lacnejsia len o symbolicke drobne. Predsalen, cheli brnknut na strunu pokrokovosti jej koncepcie a technologii ( ASF, aerodynamika, spotreba...) bolo to ich prve a do dnesnej doby jedine mikro MPV, tak asi nejake tie zvelicovania tam byt museli, aby obhajili jej existenciu a cenu...
Takze myslim, ze ked ju nazvem konstrukcny "hybrid", nebude sa nikto hnevat >:-[]
Predsalen, do subkompaktu narvat ASF, chcelo odvahu. No a historia ukazala, ze tentoraz odvaznemu stastie neprialo. ;-\
Takze navrhujem primerie. ;-)
PS: To ale neznamena, ze Citan si zasluzi hviezdu na kapote >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Můj kolega v práci má Renault Kangoo 1.5 DCi pátým rokem. Používá ho jako rodinný vůz, s občasným využitím jako malého náklaďáku pro vlastní potřeby a v okruhu známých a přátel. Vůz disponuje výkonem 105 koní, šestikvaltem, klimatizací, plnou elektrikou a vstavěnou navigací s dálkovým ovládáním. Běžná spotřeba 5,5-6 litrů na 100 km, na dálnici něco přes 7. Doteď najel kolem 100 tkm bez problému, auto jezdí jenom na povinné zastávky v servisu, jinak mění jenom gumy, plní nádrž a kapalinu do ostřikovačů. Auto je i po pěti letech v dobré kondici, chystá se letos na výměnu brzdových kotoučů a čepů řízení.
Taky by rád vědel, jakými přešlapy, o kterých jste Vy psal, Kangoo trpí a Mercedes jej s tímto modlem přebral, za co by se měl stydět? Tak mi, prosím, konkrétně odpovězte na tuto konkrétní otázku. Píšu ji již počtvrté nebo popáté, tak si myslím, že bych si už řádnou nevyhýbavou odpověď zasloužil. Ďekuji.
Hmmm...takze:
Ako to napisat tak, aby som neurazil ani tvojho kolegu z prace...
O Renaulte Kangoo moc pisat neidem zvlast, nakolko je to defakto len zaklad, z ktoreho sa mal Mercedes odrazit a urobit Citan tak, aby mohol niest hrdo tu hviezdu na maske.
Kangoo ako take ja nechcem nejako moc odsudzovat, lebo mam s nim minimum skusenosti ( v akt. gen. ) ale pokrok proti 1. gen. je sice znacny, no podla mna bohuzial nedostatocny. A aj tu sa musime vymedzit na jeho osobnu verziu, nakolko pokial sa nemylim, aj Citan je v len osobnej verzii.
Vzhlad - kazdeho osobna vec. Mne sa ale vyslovene nepaci tak ako aj Doblo. Berlingo, Partner, Caddy mi sadnu ovela viac.
Interier -detto, Tvrde plasty, krivo zlicovane, vrzgajuca sedacka vodica... - v aute, ktore ma plnit univerzalnu - teda aj rodinnu funkciu - nepripustne !
Motor / Podvozok:
Motor vykonnostne OK ( 90 PS ), ale bolo ho proste dost pocut, pritom viem, ze Renault to vie aj lepsie ( odhlucnenie 1.6 DCi v civilnejsich modeloch ), holt, je to len minidodavka, tak privriem oko.
Na podvozok ale nie: Uskakana koza, nepresne riadenie, hluk od zadnej napravy...
Stare Caddy toto vsetko vie o dost lepsie a Berlingo / Partner tiez.
Spolahlivost: Poznam asi 4 Kangaa, ktore pracuju. Na kazdom sa obcas nieco pototo... Nic extra - obcas nejaka ta elektrika, tu a tam nieco s motorom - to ale moze ist na vrub tych vodicov, nakolko behaju ako firemne a tam je ten vztah ku autu trochu iny ako 1 majitela ku svojemu.
Caddyny ale vydrzia aj takyto "firemny" rezim, a sice v casoch TDiPD sa riesili ich klasicke nemoci so vstrekovacmi, po oprave uz fungovali normalne.
Chalani - servisaci naordinovali pravidelny castejsi interval vymeny olejov a filtrov ( 15 000 Km ) a uz je vsetko ako ma byt.
Ked som ti daval priklad Polo / A1, cakal som podobnu zmenu aj v Citane. Z toho, co som ale mal moznost vidiet tak tych zmien je absolutne minimum:
Vraj lepsie sedacky, "Mercedesovsky" volant 8-s zmena ovladania pal. PC - k horsiemu, ladenie podvozku a ESP no a vpredu plechy a svetla podla poslednej Mercedesovskej mody. Plus vraj kompletne prepracovany motor - ten - priznam sa som ja nemal moznost otestovat, aby som ti na to napisal moj nazor.
Tak aspon pridam 2 linky - 1 SK a 1 DE co si o tom myslia niektori na SK a v Nemecku.
[odkaz]
[odkaz]
Proste malo Mercedes. Toto je zaver, ku ktoremu som aj ja pri jeho prezreni na salone dosiel aj ja. A teda neverim, ze by ma jazda s nim presvedcila o opaku.
Neidem ti tu vypisovat co si ja predstavujem - ako by vyzerala mini dodavka od Audi :-) , ja sam by som to privital, ale na to je v koncerne oddelenie VW Nutzfahrzeuge.
Pripadne este Roomster, na ktory som aj uplne zabudol, ale taktiez by som ho s radostou uprednostnil.
Ono je treba si zobrat 1 zasadny moment:
Kangoo jak 1. gen. tak 2. gen. technicky vychadza z Clia. No a tam su proste iste konstrukcne limity. Naproti tomu Caddy vychadzal z Golfu V a dokonca aj ten Roomster ma prednu napravu F II ale zadnu z O I - teda Golf IV.
toto vsetko je pri jazde proste poznat. Tie auta su stabilnejsie a odolnejsie.
Takze este raz: Nehnevaj sa na mna, ale keby som sa mal riadit tvojou tehdajsou pripomienkou o Audi dodavke, tak asi kupim staru Q7, oplechujem jej zadne okna a dvere, vyhadzem zadok interieru a mam malu dodavocku oooo >:D
ok, trochu pritiahnute za vlasy, ale ked si zoberem 1 starsieho panka, ako on vyuziva svoju staru Audi 100 avant, ( to auto odviezlo viac stavebneho materialu, nez by zvladla priemerna kengura za svoj zivot >:D ) tak vsetko ta moze napadnut ;-)
Toz, dufam, ze uz som ti dal konecne relevantnu odpoved, tak som zvedavy, ze ako ma teda potom "odsudis" >:-[]
V několika věcech se mýlíte. Kupříkladu Caddy skáče daleko víc, jelikož má vzadu tuhou nápravu. Caddynu má můj soused, nedá na ni dopustit, ale pravdou je, že měnil prasklou poloos, několikrát v servisu řešil velmi těžko se zavírajíci odsuvní dveře, a taky žárovky v zadních svítilnách musí měnit v servisu, protože je k tomu potřeba rozebrat hromadu plastů v kufru.
Nevím, na jakém základě je Kangoo I, ale druhá generace sdílí techniku s předcházející generací Renaultu Scénic - proto ten měkký plavný podvozek. V další věci se taky mýlíte - Citan se neprodává jako osobní vůz, naopak, nabízí se jenom jako N1. JInak je vidět, že se současnou generací nemáte žádné zkušenosti, rozdíl mezi ní a předcházejíci je vskutku propastný. Nevím, jak jste přišel na to, že konkurence je odolnější díky jinému základu - tady opravdu souvislost není.
Já osobně bych Vám doporučil, pokud máte možnost, nové Kangoo a nebo CItana si osobně vyzkoušet a přímo porovnat s Caddy nebo Berlingem.
Roomster je absolutně mimo mísu, vůči zmíněným dodávkam je malý a stísněný, to se vůbec nedá srovnávat. Objem kufru po okna má, ale taky řádný schod přes zadní nárazník. S Roomsterem jsem najel dost, 1.6TDI/77 kW jestli se nemýlím, a byla to líná nepohodlná potvora se špatným výhledem - i kdyby mi ho dávali zcela zdarma, asi bych váhal. Leda tak rychle to prodat.
Myslím, že Vaš názory na Kangoo a Citan jsou dané spíš jistou nedůvěrou a předpojatostí. Z mých informací a zkušeností šla kvalita Renaultů rapidně nahoru, a vědí to snad i u Mercedesu - nebo si myslíte, že jsou to blázni a vzali by do portfolia špatné auto, které by jim zkazilo pověst?
Nikdy, opakuju nikdy bych nevzal starou šunku před novým vozem, kdybych na ten nový vůz, třeba i Dacii měl.
Hmmm..., tak sa nezhodneme vo vcelku dost veciach:
Caddy je tvrdsi, ale nejako neodskakuje - na priecnych nerovnostiach v zatacke ( v ponimani danej triedy ).
Ak ma akt. Kangoo zaklady zo Scenica, o to smutnejsie je, ako jazdi. - pre mna nevhodne. Ako sa predava Citan ma pravdupovediac netrapi - porovnaval som ho len staticky s 5 miestnou konkurenciou a proste mi neprijde ako dost dobry na hviezdu na kapote.
Konkurencia odolna pomerne je. Uvidime za par rokov, ako na tom bude Kangoo a Citan.
Roomster je maly, zmienil som ho len ako extrem, ze co sa Skodovke podarilo namixovat za "5,50" :-) - a vyslodok nieje az taky marny, ako hovoris. Ale ani Roomster nieje pre mna.
Ano, priznavam - mierne predpojaty som, ale o to je pre mna smutnejsie, ked viem, ake auta kedysi Renault robil - Laguna I., Safrane, ...
Takze na tuto temu sa uz vyjadrovat neidem, o klasickych konkurentoch Audi to moze byt zaujimavejsia debata.. ;-)
Pozor na to - Roomster musel rychle zlevnit - na začátku mu naroubovali pěkně vysokou cenu. I tak je na úrovni cen Berlinga anebo Kangoo, kterým nemůže vůbec konkurovat. Že je Kangoo odolné, víme už teď, vždyť je na trhu víc jako 5 let. Všechny, co potkáš na cestě, jsou jako nové, žádný šrot. Předpojatý nejste "mierne", ale hodně. A hodně mimo realitu.
Nejde o politiku čistej krvi, keď rr/bentley/porsche/lambo šumí suv, tak mpv by audi imidž nepoškodilo. Tie dôvody sú asi prozaickejšie. Popálili sa na 2 a asi tam nevidia veľký priestor, aby sa im investícia vrátila. Pri mpv by sa viac ľudí rozhodlo
pre vw, lebo to nie sú total imidžovky. Nevidia profit = nebudú to robiť.
malé rodinné MPV sedne daleko lépe k důchodcovskému flairu Mercedesu než k technicistnímu pojetí Audi, kterému se hodí víc k pleti nová R8, než nějaký konkurent Golfu SV. ;-)
Právě Mercedes se snaží svého důchodcovského flairu zbavit... Dyť se to nazývá Sports Tourer, můžeš mít i AMG Line a Facebook ve svém druhém tabletu přilepeném na přístrojové desce!
Re: Audi si zachoval svou tvář a to je mi na Audi sympatické
točíš se v kruhu a meleš pořád ty stejný nesmysly, zkoušel jsi se vypnout a zapnout, náhodný restart by ti možná pomohl, jestli je vůbec možné aby ti něco pomohlo
Re: Audi si zachoval svou tvář a to je mi na Audi sympatické
Je dokazane historiou, že plytkym a namyslenym ludom vadia taki jedinci ako gilgit.K teme: www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-… Audi by malo zapracovat na spolahlivosti, jedna vec je dojem, spracovanie, predvadzacia jazda, to vsetko má audi na 100%, ale po tyzdni, mesiaci či roku uz to byva (tvrdia mudrejsi - vid odkaz) na plac, sklamanie, rozcarovanie.
Audi tento segment s rezervou pokryje crosskama, které mohou být v kabině jako MPV a crossky jsou více in než mpv. A taky je rozumné číhnout na čísla po roce, dvou než se pouštět do něčeho, co by museli "probádat". Dělají to správně. Ale bude třeba se ještě zeptat jednoho pseudonavšechno odborníka a pseudonovináře >:-[]:-)
Audi to přece nemá zapotřebí. Je součástí koncernu, ktrý vyrábí opravdu široké protfolio vozů, a MPV taky. BMW a Mercedes se musí ohánět více, to, co v koncernuVolkswagen vykrývají další značky, oni musí řešit pod vlastní taktovkou a citlivě zvažovat každou možnost.
přesně tak, vidím to stejně, koncern má na MPV VW a Audi je prémiová značka a značka ,která vyrábí MPV není prémiová, take BMW a Mercedes už njesou prémiové značky, jediná prémiová značka je Audi :-)
řekněme si to upřímně ta hrůza MPV od BMW, nemá s BMW moc společného, kazí Imgae BMW stejně tak jako BMW 3GT A 5GT, prostě image BMW dostáva zabrat, kdysi když se řeklo BMW, představil jsem si nádherná auta
dnes už to tak není, představím si obludu X6, 3GT, 5GT , MPV a image BMW se pomalu ale jistě vytrácí
Audi nechce dopadnout jako BMW, nechce přijít o svou tvář a zachová si Imgae skutečně premiové značky
Nejdete s dobou. Současní zákazníci prémiových značek kupují něco jiného. A podle koho se výrobce řídí - podle přání zákazníků, nebo podle Vašeho názoru?
hm a Audi zase používá stejné součástky jak Seat to je podle mě ještě horší než to, že BMW dělá MPV s 3válcem a pohonem na předek v něm je aspon "premiová" technika, která není v dalších 5 značkách.
Pokial tie suciastky inzinieri Audi otestuju a uznaju za vhodne, tak sa pouziju.
Napr. spodny pomocny ram na prednej naprave Audi A3 - Audi ho ma hlinikovy, zvysok koncernu plechovy.......a je toho strasnaaaa kopa, co pouzivaju aj na zdanlivo spolocnych platformach vlastne. ;-)
Len pripomeniem nedávny koncept novej A2-ky: [odkaz]
Ten svetelný pás po bokoch sa mi veľmi páčil, ale v sériovej podobe by to bol dosť zbytočný, nezaujímavý model. Dizajn z obdobia starej A2-ky, teda A6-ka, prvé TT či Allroad považujem dodnes za najlepšie obdobie Audi. Tie autá dodnes vyzerajú veľmi dobre. :yes:
Kedze nepredpokladam, ze by si bol Peto Sagan, alebo Velits, tak mi neostava ine, nez gratulovat ti aspon k tvojmu basnickemu vytvoru a tvojmu stadecku >:-[]
Su ludia, ktori si dokazu z prsta ( alebo z internetovej diskusie po par riadkoch ) urobit komplexny nazor o cloveku...Gratulujem aj k tomu >:-[]
Nepotrebujem si tu pred tebou nic dokazovat, mysli si o mne co chces, ini ma tu poznaju z trosku plodnejsich diskusii, vdaka ktorym si mali moznost skor urobit nejaky ten obraz o mne...a zatial som este ( okrem 1 vynimky ) nepocul niekoho sa tu vyjdrit na moju adresu podobne povrchne ako ty.
No nic, ale je neskoro, tak nebud dlho na nete, zajtra vstavas do skoly, tak nech sa "ucke", alebo "profke" nevyhovaras na mna >:D
No možno som reagoval povrchne ale tvoj komentar bol a aj je dost arogantny. vlastne prečo si mysliš že som školak lebo niesom. Ten moj vytvor uznavam že nieje nič moc ale o audi to ide z tuha.
:-)
ok, tak uz podobne basnicky o Audi neskusaj - ako vidis, nieje na to vhodne >:-[]
Ak sa zacnes vyjadrovat trosku viac "automobilisticky" a adekvatnejsie - dospelejsie, nebudem mat dalej dovod mysliet si o tebe ze si skolak ;-)
Na bicykli nevidim nic zle - sam si obcas na nom zajazdim pokial je vonku pekne a uznam, ze treba nieco aj pre zdravie urobit.
Len mi proste moc neide do hlavy tvoja zaujatost proti OOOO... :-!
Mozes to nejako odovodnit ?
Audi robi dobre auta myslim že z nemeckej trojky najlepšie ale vadi mi to že ich design sa moc nemeni, meni sa iba trochu. A viem že viaceri šoferi audi (nie všetci) sa spravaju na cestach ako keby nad nich nebolo a priznam sa že mam take skusenosti. Ale vravim nie všetci.
jaaaaaaaj, jaaaaaj...ako bratia Cesi hovoria - zase to klišé ...
takto:
Je rozdiel medzi majitelmi novych ( alebo po 1.maj.) aut v cca mojom a starsom veku a potom mladymi chalanmi, ktori si len plnia svoj imidzovy sen nejakou olietanou herkou s tacho 140 tkm ( real 350 tkm a viac ) za par susnov, narvu na nu "elektrony" ake sa tam len zmestia, subwooferov plny kufor, pri sedacke tomfa alebo bejsbolka... 8-s
Takze aj majitelov / soferov Audi je tazko nejako pausalizovat.
Co sa ich dizajnu a "monotonnosti" tyka - tak to proste je - tak to zakaznici chcu a Audi to az donedavna nemalo moc dovod menit.
Lenze uz aj im trochu vadi, ze niektori jedinci maju problem z dialky rozoznat A4 od A8 ( z boku ) z predu by som tie dovody videl menej kriticky - tam je ta unifikovanost fakt dotiahnuta skoro do dokonalosti a to pritom pred FL bolo napr. A4 a A5 jasne rozoznatelne, po FL uz je to vacsi oriesok ;-)
Ja to sice zvladam - bola by mi hanba keby nie, lenze automobilka musi mysliet aj na imidz v kontexte s menej vnimavou klientelou a dat im jasne najavo, ze im zalezi na zaujemcovi o kazdy model zvlast.
Tuto diferenciaciu modelov dostal teraz na starost Mark Lichte. Ked sa ale ja divam na jeho vytvor Prologue, tak mam trochu obavy. Niektore tie umelo vyznievajuce detaily s odkazom na minulost ( vydutost blatnikov po vzore zavodnych aut z rokov 80ych/ 90ych ) uz na seriovom aute nemusia vyznievat najlepsie.
Interier - naskok, ktory doteraz vsetci len dohanaju - tam mam obavy este vacsie... :-!
Takze ak to mam nejako uzavriet:
O buducnost Audi sa paradoxne ty mozes bat menej nez ja ;-) - dizajn sa zmeni...ja sa bojim, ze az moc. ;-\
A co sa soferov v Audi tyka - je to blbe, ale pokial si objektivny, tak uznas, ze realitu som ti naskrtol vcelku vierohodne, takze pri novsich Audinach mozes byt spokojnejsi a kludnejsi ( tiez ale neplati pausalne ... ;-\ )