Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Nový Cadillac CT6 odhaluje svoji moderní techniku: Dvě verze V6 a osmistupňový automat

12 komentářů

Avatar - nathan
nathan
Američtí soudruzi opět vytřeli zrak soudruhům z EU. Takhle nějak si já představuji moderní motor a moderní převodovku. Různé chrochtáky a pidimotůrky vydávající se za etalon pokroku jsou proti tomuhle motoru obyčejné ***.
samael
nějaká lež,vždyť Amerika je přece na kolenou,říkají soudruzi už skoro 70 let. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Pokud umít číst, stejný motor dostane i CTS a ATS, což je konkurence pro MB E resp MB C >😁 >😁

Cadillac má 8kvalt už víc jak rok..... v CTS je k dispozici k motorům 3,6 atmo a 3,6 turbo
Avatar - Anonym
Anonym
Cadillac taky umí V8 - kup ci CTS-V s kompresorovým V8 6,2 - má větší výkon jak BMW M5 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
3,6 V6 o výkonu 340 HP, no to už je slušné číslo. A pokud bude mít i menší spotřebu, tak ještě líp. A pořád je to atmosféra.

Tak to bude hodně yajímavé, CT6 má premiéru 31.3. no a pokud bude příští rok s tímto motorem CTS a ATS, mohlo by to oživit prodeje a přitáhnout pár nových lidí.
koos323
Já tam vidím jen turbo s výměníkem. Navíc se v článku píše, že budou dvě verze. Atmo a přeplňovaná
Avatar - Dinar
Dinar
Nechci ti brát nadšení, ale řeč je o technice pro vlajkovou loď cadillacu, CT6, tj. konkurenci pro auta třídy, kde je etalonem S-Klasse. A přitom čtu o dvoulitrovém čtyřválci a tom, že cadillac konečně dostane pořádnou převodovku. Osmikvalt ZF nebo Aisin konkurence má už nějaký pátek. A šestiválce v tomto segmentu jsou řekněme standard, D3 stále ještě nabízí i V8. Jinými slovy, ty informace z článku zní dobře, ten tvůj válečný pokřik o vytírání zraku spíš legračně.
Avatar - Anonym
Anonym
tak V8 mimo verzí V nejsou v běžných verzích už nějakou dobu. Ono ten moderní V6 sice nemá ten zvuk, krouták a charakter jako tradiční OHV V8, ale výkon je stejný, spotřeba taky nebo i menší .

V8 HEMI když začínala někdy kolem roku 2003 měla práve 340 HP, oboje atmosféry. Na běžný ježdění to stačí, kdo chce zajímavější výkony, koupí si to V.
Avatar - Anonym
Anonym
Vytření zraku to není, spíš dotažení konkurence.
Vytření leda v tom, že atmosféry už někteří nedělaj >😁
Avatar - Dinar
Dinar
A? Pevně věřím, že Cadillac má i dveře a volant. Jinými slovy nechápu, za co a proti komu pořád bojuješ, emane.

A k věci. Co se blízké budoucnosti týká, tak já info v článku čtu jako oznámení o tom, že osmiválce v běžných verzích dlouho nevydrží. Jinými slovy, Cadillac, podobně jako bmw už chystá veřejnost na to, že vlajkové lodi (mimo sport verzí) budou hrnout max. šestiválce.
Avatar - Dinar
Dinar
Opatrně ať ti nepraskne žilka... Pláčeš na špatném hrobě, tohle si vysvětluj autorovi článku, moje reakce je na toho joudu, co vytírá konkurenci zrak šestiválcem a osmistupňovou převodovkou.
matrix.nine
Nechci být rejpal ale co tam v tom rezu dělá to Turbo? 😄

Edit a kompresor 😊