Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Cadillac CT6 odhaluje svoji moderní techniku: Dvě verze V6 a osmistupňový automat

Nový atmosférický šestiválec se má chlubit tichým chodem. Osmistupňový automat pomůže snížit spotřebu paliva.
Zpět na článek
22. 3. 2015 17:03
22. 3. 2015 17:15
23. 3. 2015 07:13
23. 3. 2015 07:23
22. 3. 2015 16:56
To je určitě zase
nějaká lež,vždyť Amerika je přece na kolenou,říkají soudruzi už skoro 70 let. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nathan
22. 3. 2015 17:03
paráda
Američtí soudruzi opět vytřeli zrak soudruhům z EU. Takhle nějak si já představuji moderní motor a moderní převodovku. Různé chrochtáky a pidimotůrky vydávající se za etalon pokroku jsou proti tomuhle motoru obyčejné ***.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
22. 3. 2015 17:15
Re: paráda
Nechci ti brát nadšení, ale řeč je o technice pro vlajkovou loď cadillacu, CT6, tj. konkurenci pro auta třídy, kde je etalonem S-Klasse. A přitom čtu o dvoulitrovém čtyřválci a tom, že cadillac konečně dostane pořádnou převodovku. Osmikvalt ZF nebo Aisin konkurence má už nějaký pátek. A šestiválce v tomto segmentu jsou řekněme standard, D3 stále ještě nabízí i V8. Jinými slovy, ty informace z článku zní dobře, ten tvůj válečný pokřik o vytírání zraku spíš legračně.
Avatar - Barrichello
22. 3. 2015 19:24
Re: paráda
Pokud umít číst, stejný motor dostane i CTS a ATS, což je konkurence pro MB E resp MB C >:D >:D

Cadillac má 8kvalt už víc jak rok..... v CTS je k dispozici k motorům 3,6 atmo a 3,6 turbo
Avatar - Dinar
23. 3. 2015 07:13
Re: paráda
Opatrně ať ti nepraskne žilka... Pláčeš na špatném hrobě, tohle si vysvětluj autorovi článku, moje reakce je na toho joudu, co vytírá konkurenci zrak šestiválcem a osmistupňovou převodovkou.
Avatar - Barrichello
23. 3. 2015 08:49
Re: paráda
Vytření zraku to není, spíš dotažení konkurence.
Vytření leda v tom, že atmosféry už někteří nedělaj >:D
Avatar - Barrichello
22. 3. 2015 19:26
Re: paráda
Cadillac taky umí V8 - kup ci CTS-V s kompresorovým V8 6,2 - má větší výkon jak BMW M5 >:D
Avatar - Dinar
23. 3. 2015 07:23
Re: paráda
A? Pevně věřím, že Cadillac má i dveře a volant. Jinými slovy nechápu, za co a proti komu pořád bojuješ, emane.

A k věci. Co se blízké budoucnosti týká, tak já info v článku čtu jako oznámení o tom, že osmiválce v běžných verzích dlouho nevydrží. Jinými slovy, Cadillac, podobně jako bmw už chystá veřejnost na to, že vlajkové lodi (mimo sport verzí) budou hrnout max. šestiválce.
Avatar - Barrichello
23. 3. 2015 08:52
Re: paráda
tak V8 mimo verzí V nejsou v běžných verzích už nějakou dobu. Ono ten moderní V6 sice nemá ten zvuk, krouták a charakter jako tradiční OHV V8, ale výkon je stejný, spotřeba taky nebo i menší .

V8 HEMI když začínala někdy kolem roku 2003 měla práve 340 HP, oboje atmosféry. Na běžný ježdění to stačí, kdo chce zajímavější výkony, koupí si to V.
22. 3. 2015 17:53
atmosfericky?
Nechci být rejpal ale co tam v tom rezu dělá to Turbo? :-)

Edit a kompresor :)
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2015 19:16
Turbo vs. kompresor
Já tam vidím jen turbo s výměníkem. Navíc se v článku píše, že budou dvě verze. Atmo a přeplňovaná
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
22. 3. 2015 19:28
Super zprávy
3,6 V6 o výkonu 340 HP, no to už je slušné číslo. A pokud bude mít i menší spotřebu, tak ještě líp. A pořád je to atmosféra.

Tak to bude hodně yajímavé, CT6 má premiéru 31.3. no a pokud bude příští rok s tímto motorem CTS a ATS, mohlo by to oživit prodeje a přitáhnout pár nových lidí.
Rozbalit vlákno
0