Američtí soudruzi opět vytřeli zrak soudruhům z EU. Takhle nějak si já představuji moderní motor a moderní převodovku. Různé chrochtáky a pidimotůrky vydávající se za etalon pokroku jsou proti tomuhle motoru obyčejné ***.
Nechci ti brát nadšení, ale řeč je o technice pro vlajkovou loď cadillacu, CT6, tj. konkurenci pro auta třídy, kde je etalonem S-Klasse. A přitom čtu o dvoulitrovém čtyřválci a tom, že cadillac konečně dostane pořádnou převodovku. Osmikvalt ZF nebo Aisin konkurence má už nějaký pátek. A šestiválce v tomto segmentu jsou řekněme standard, D3 stále ještě nabízí i V8. Jinými slovy, ty informace z článku zní dobře, ten tvůj válečný pokřik o vytírání zraku spíš legračně.
Opatrně ať ti nepraskne žilka... Pláčeš na špatném hrobě, tohle si vysvětluj autorovi článku, moje reakce je na toho joudu, co vytírá konkurenci zrak šestiválcem a osmistupňovou převodovkou.
A? Pevně věřím, že Cadillac má i dveře a volant. Jinými slovy nechápu, za co a proti komu pořád bojuješ, emane.
A k věci. Co se blízké budoucnosti týká, tak já info v článku čtu jako oznámení o tom, že osmiválce v běžných verzích dlouho nevydrží. Jinými slovy, Cadillac, podobně jako bmw už chystá veřejnost na to, že vlajkové lodi (mimo sport verzí) budou hrnout max. šestiválce.
tak V8 mimo verzí V nejsou v běžných verzích už nějakou dobu. Ono ten moderní V6 sice nemá ten zvuk, krouták a charakter jako tradiční OHV V8, ale výkon je stejný, spotřeba taky nebo i menší .
V8 HEMI když začínala někdy kolem roku 2003 měla práve 340 HP, oboje atmosféry. Na běžný ježdění to stačí, kdo chce zajímavější výkony, koupí si to V.
3,6 V6 o výkonu 340 HP, no to už je slušné číslo. A pokud bude mít i menší spotřebu, tak ještě líp. A pořád je to atmosféra.
Tak to bude hodně yajímavé, CT6 má premiéru 31.3. no a pokud bude příští rok s tímto motorem CTS a ATS, mohlo by to oživit prodeje a přitáhnout pár nových lidí.