Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Nový Cadillac CT6 odhaluje svoji moderní techniku: Dvě verze V6 a osmistupňový automat

12 komentářů

samael
nějaká lež,vždyť Amerika je přece na kolenou,říkají soudruzi už skoro 70 let. >😁
Avatar - nathan
nathan
Američtí soudruzi opět vytřeli zrak soudruhům z EU. Takhle nějak si já představuji moderní motor a moderní převodovku. Různé chrochtáky a pidimotůrky vydávající se za etalon pokroku jsou proti tomuhle motoru obyčejné ***.
Avatar - Dinar
Dinar
Nechci ti brát nadšení, ale řeč je o technice pro vlajkovou loď cadillacu, CT6, tj. konkurenci pro auta třídy, kde je etalonem S-Klasse. A přitom čtu o dvoulitrovém čtyřválci a tom, že cadillac konečně dostane pořádnou převodovku. Osmikvalt ZF nebo Aisin konkurence má už nějaký pátek. A šestiválce v tomto segmentu jsou řekněme standard, D3 stále ještě nabízí i V8. Jinými slovy, ty informace z článku zní dobře, ten tvůj válečný pokřik o vytírání zraku spíš legračně.
Avatar - Anonym
Anonym
Pokud umít číst, stejný motor dostane i CTS a ATS, což je konkurence pro MB E resp MB C >😁 >😁

Cadillac má 8kvalt už víc jak rok..... v CTS je k dispozici k motorům 3,6 atmo a 3,6 turbo
Avatar - Dinar
Dinar
Opatrně ať ti nepraskne žilka... Pláčeš na špatném hrobě, tohle si vysvětluj autorovi článku, moje reakce je na toho joudu, co vytírá konkurenci zrak šestiválcem a osmistupňovou převodovkou.
Avatar - Anonym
Anonym
Vytření zraku to není, spíš dotažení konkurence.
Vytření leda v tom, že atmosféry už někteří nedělaj >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Cadillac taky umí V8 - kup ci CTS-V s kompresorovým V8 6,2 - má větší výkon jak BMW M5 >😁
Avatar - Dinar
Dinar
A? Pevně věřím, že Cadillac má i dveře a volant. Jinými slovy nechápu, za co a proti komu pořád bojuješ, emane.

A k věci. Co se blízké budoucnosti týká, tak já info v článku čtu jako oznámení o tom, že osmiválce v běžných verzích dlouho nevydrží. Jinými slovy, Cadillac, podobně jako bmw už chystá veřejnost na to, že vlajkové lodi (mimo sport verzí) budou hrnout max. šestiválce.
Avatar - Anonym
Anonym
tak V8 mimo verzí V nejsou v běžných verzích už nějakou dobu. Ono ten moderní V6 sice nemá ten zvuk, krouták a charakter jako tradiční OHV V8, ale výkon je stejný, spotřeba taky nebo i menší .

V8 HEMI když začínala někdy kolem roku 2003 měla práve 340 HP, oboje atmosféry. Na běžný ježdění to stačí, kdo chce zajímavější výkony, koupí si to V.
matrix.nine
Nechci být rejpal ale co tam v tom rezu dělá to Turbo? 😄

Edit a kompresor 😊
koos323
Já tam vidím jen turbo s výměníkem. Navíc se v článku píše, že budou dvě verze. Atmo a přeplňovaná
Avatar - Anonym
Anonym
3,6 V6 o výkonu 340 HP, no to už je slušné číslo. A pokud bude mít i menší spotřebu, tak ještě líp. A pořád je to atmosféra.

Tak to bude hodně yajímavé, CT6 má premiéru 31.3. no a pokud bude příští rok s tímto motorem CTS a ATS, mohlo by to oživit prodeje a přitáhnout pár nových lidí.