SEAT změnil ceník modelu Ibiza. Ceny všech provedení se snížily, navíc došlo ke změnám výbavy. Základní cena je nyní 279.900,- Kč, u třídveřové Ibizy SportCoupé 264.900,- Kč.
Stále ještě nekonkurenceschopná cena, 280.000,- stojí většinou u konkurence druhé, třetí výbavy se vším, zde navíc HTP. 315.000,-, to už je opravdu na auto z nižší střední..
Takže cenová politika zatím :no:
stejně jako Polo a ten vysoký koncernový knedlík na 4 kolech -dokud bude v základu slabý a žravý tříválec, tak jakoukoliv automobilku obcházejte obloukem.
Ved nikto Ti nehovori, aby si bral HTP ( Hi- Tech Performance >:D )
Podla mojho nazoru je nova Ibiza spolu s novou Fiestou v triede malych vozidiel najlepsia volba pomer cena/vybava/kvalita/bezpecnost/jazdne vlastnosti...
Ale tak xcem sa Ta spytat ake auto by si Ty bral v cene do 450 000 CZK ???
Ta otazka je v dobrom myslena, lebo ja som to porovnaval so vsetkymi automobilkami nedavno ked som kupoval auto.
PS: Samozrejme nie v hotovosti a ziadne holatko.
Mozete sa kludne ozvat vsetci co mate na to iny nazor
Dik ;-)
Dobre povedzme mas limit pol melka v SKK uz zapocitanych v leasingu ( resp. akykolvek iny sposob financovania, beriem do uvahy iba fyzicke osoby ) na 5 rokov.
Daj do plena konkretny model, ale skus sa preniest do situacie leto 2008...
A hovorim ziadne orezavatko, uboha motorizacia, stary vybehovy model a pod.
S tím slabým a žravým motorem se dá jet mimo město za 4,5 litru nebo to na dálnici vyhnat na 170km/h podle gps. Rozhodně všem radši doporučím htp než frigidní a pocitově mrtvý motor 1,4. Vše je osobní zkušenost, a mimochodem ibiza je nejlepší auto koncernu v této kategorii.
...platí za jeden z nelepších subkompaktů (alespoň po stránce kvality a jistě i ovladatelnosti), ale jak je vidět, nejedná se o masové auto. A v zemi, kde neomezeně kraluje její nepříliš půvabná sestra Fabia, se prodejním hitem jen tak nestane. Se Seaty mám skvělé zkušenosti. V rodiných rukou jich pár prošlo, zatím posledním kouskem byla Ibiza z roku 1999 - absoutně spolehlivé auto se solidném komfortem (skvělá sedadla, dobré odpružení) a dynamickým designem. Tehdejší 1,4 byl také schopný společník... :yes:
Ibiza se mi také celkem líbí, ale ceny jsou opravdu likvidační. Za 300k tu mám základní Ibizu s 1,4, za stejnou cenu ale můžu mít nového Megana. Sice bez rádia, ale zato s ESP, 1,6 a na 15".