Ekonomika
Neurotic
0
vzhledem k tomu, že cena dálničních známek je diskriminační pro určitou část obyvatelstva (jako obvykle čím chudší tím víc plat) tak si je můžou strčit do
Emel
0
Vidíš, já vždycky viděl "čím bohatší tím víc plať".
Neurotic
0
To, ale taky není moc rozumné pokud se to přežene pak totiž ti bohatí utečou jinam.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariAchi
0
Nikde v tech pravidlech to tvoje "čím chudší tím víc plat" nevidim.
Podle mně tenhle systém - kontrola podle RZn., skoro jistě povede ke zvýšení počtu jejich krádeží. To se to pak bude jezdit na účet někoho jiného >😒]
No zdá se mi, že v tom dělají ještě větší bordel než je třeba😒br />
1.) chápu, že chtějí zpoplatnit dálnice, s tím problím nemám - klidně si tu známku koupím
2.) nechápu ale, proč pane bože do toho tahají ekologii? Zas magořina zelených :no:
3.) ať to udělají stejne jako v okolních zemích 1denní, 10denní, měsíční a roční známka a je klid - osobní auto je prostě osobní auto a je jedno jestli je tam 1.0 3hrnek nebo 5.7Hemi 😉
Známky jsou nejspíš nejlevnější a nejlepší způsob. Alespoň budou mít Policajti co dělat 😉
1.) chápu, že chtějí zpoplatnit dálnice, s tím problím nemám - klidně si tu známku koupím
2.) nechápu ale, proč pane bože do toho tahají ekologii? Zas magořina zelených :no:
3.) ať to udělají stejne jako v okolních zemích 1denní, 10denní, měsíční a roční známka a je klid - osobní auto je prostě osobní auto a je jedno jestli je tam 1.0 3hrnek nebo 5.7Hemi 😉
Známky jsou nejspíš nejlevnější a nejlepší způsob. Alespoň budou mít Policajti co dělat 😉
Vic lidi porad nevi, o co vubec pujde. Nekolik statu EU ceka na konecny navrh a pokud bude porad platit nejaka skryta forma financniho zvyhodnovani Nemcu oproti cizincum, jsou pripraveni navrh pravne napadnout. Stejne tak se zhruba v mesicni frekvenci porad meni, co bude vlastne zpoplatneno, kdy to ma vejit v platnost, jakou formou a za kolik. Jiste se zda byt zatim jenom to, ze samotni Nemci jeste nevi, co vubec chteji.
takže nemci to chceli spraviť normálne, ale uvksč to zmení. Jednoducho? V žiadnom prípade, to by sme my úradníci boli zbytoční, treba to zamotať a skomplikovať v mene lepších zajtrajškov. Ešte že tu komisiu máme.
Jak si představujou, že budu ten poplatek platit? Nadiktovat registrační značku nestačí, musím deklarovat technická data vozidla, znamená to snad, že budu s sebou do Německa vozit velký techničák? Bude český velký techničák akceptovatelný zdroj informací pro německého úředníka?? Tohle už je úplně praštěné. Jestli někdo něco umí udělat zcela absurdně, pak to jsou Němci... Jestli totiž exituje jasný parametr způsobující amortizaci silnic (o čemž tohle celé asi prvoplánovitě je), pak je to hmotnost vozu a rozdělení na kategorie (do 3,5 tuny, do 7,5 tuny, nad 7,5 tuny, apod.) jako jediný dává nějaký smysl.
Nemci samotni jeste vubec nevi, jestli tyhle poplatky zavedou, jakou formou, kde maji platit, odkdy vubec atd. atd. a ty se tu uz rozcilujes nad nejakymi konkretnimi provadecimi detaily. Nestresuj se, je to jenom jeden z rady clanku, co na toto tema vyslo, behem tech par let, co jsme uz meli udajne v Nemecku neco platit.
Zdravím, jaká je situace s dalniční známkou v Německu teď? Chystám se přes něj projíždet a na https😐/jacestovatel.cz/…kticke-informace jsem se dočetl, že se už za dálnice musí platit, je tomu opravdu tak? Nerad bych se totiž v cizý zemi dostal do problému kvůli nezaplacení známky.