Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Seat Leon X-Perience 2.0 TDI – El explorador español

SUV prozatím Seatu chybí, mezeru však může dočasně zaplnit Leon X-Perience. Z trojice oplastovaných koncernových kombi je nejlevnější a z našeho pohledu designově nejpovedenější.
Zpět na článek
25. 3. 2015 11:02
Re: hvezdy
Přijatelnost ceny je potřeba měřit tím, zda daný produkt za ní stojí, ne koupěschopností trhu přece. ;-)
25. 3. 2015 13:24
Re: Konec bakelitu
Sice bakelit zmizel, ale šetřilo se jinde...nemožnost si výškově nastavit pásy? To si zase nějaký "manager" naháněl bodíky. Vždyť přece ušetřil.
Možnost nastavit si výškově pásy měly auta ve střední třídě už na začátku 90. let. Pokud se začne sahat na bezpečnost, pak je to pro mě neomluvitelné. Hlavně, že se v katalogu dočtete jak to má x-airbagů, super LED světla,...
K čemu jsou předpínače a omezovače tahu na pásech? Když si nemůžu nastavit ideální polohu. Stejné výhrady mám k integrovaným hlavovým opěrkám u rádoby sportovních sedadel. Také se to týká koncernu. Pokud mi opěrka končí na krku, chtěl bych vidět jak vyhoví nárazu zezadu, viz Audi TT,...
25. 3. 2015 09:21
Re: Konec bakelitu
Bingo! Konečne to napísal aj niekto iný okrem mňa. Že výplne dverí v nižšej strednej od koncernu vyzerajú jak paródia na čínsku hračku. Nedávno som kupoval nové auto z tejto kategórie (kombi nižšej strednej) a práve Leon bol horúci kanidát, lebo technika pre mňa ok a z vonku to je krásne auto. Bohužiaľ interiér pôsobil ohromne lacno a tak vyhrala konkurencia v ktorej som sa cítil neporovnateľne lepšie... A spokojný som náramne a každým dňom viac. :-)
25. 3. 2015 09:50
Re: Konec bakelitu
Kúpil som práve Ceeda SW v platinum vybave s 1,6 GDI a dvojstupnovym automatom.To auto je pekne zvonka, velmi dobre a prijemne spracovane zvnutra a aj ked ten motor neni zrovna raketa v zrychleni z 0-100, najvacsim prekvapenim pre mna je, ze ma s tym autom naozaj bavi jazdit. Akonahle je to uz v pohybe, je s tym fakt zabava. Mam aj tretim rokom Astru ST s dvojlitrovym dieselom a automatom. To je hltac kilometrov a doteraz som presvedceny ze lepsie spracovany interier v tejto triede konkurencia nema. Velmi prijemne auto, aj ked trochu tazsie. Kazdopadne vzdy bol vo vybere aj Golf a nikdy ma nepresvedcil natolko aby som ho kupil. Momentalne ma KIA kazdym dnom presvedcuje aka to bola dobra volba. A navyse v tej vybave a za tu cenu ako som kupil, to auto totalne sliape konkurenciu pod zem. Teda len v pripade ak sa clovek zbavi predsudkov voci korejskej znacke, ktore su absolutne neopodstatnene. Pred piatimi rokmi by som si KIU nekupil. Dnes sa tesim, kedy si do nej sadnem... ;-)

PS: Len ešte doplním, pri výbere u mňa na plnej čiare vyhrávala Mazda 3, len som jednoducho potreboval kombi, tak bohužial neni doma. To auto ma nadchlo tak, že som dokonca chvíľu chcel kúpiť 6-ku. Nakoniec vyhrala aj volba z rozumu a spokojnosť. Každopádne 3-ka v kombi s vykonejším benzínom a automatom, to by bol môj ideál...
Avatar - iudex
25. 3. 2015 09:34
Re: Pěkné, jen...
Ado, veď toto musí byť takmer Tvoj ideál: ten správny motor, nevlečie to brucho po zemi, žiadne kelímky od jogurtu, klasická ručná... Tak čo, berieš? ;-)
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 10:10
Re: hvezdy
Že bychom tady zase měli protěžování koncernu? >:D

Za sedadla si připlácet nemusíte, stejně jako za těsnější sedadla, která ale nemusí vadit každému. Půl hvězdy dolů je tedy za nenastavitelnou výšku pásů.
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2015 13:03
Re: Konec bakelitu
Tak se tak nečerti, když z toho nic nemáš. Jinak ty tvoje řeči působí jako kdyby jsi byl nastrčený agent od HK company. Srovnávat kombík od kie s i s tímto seatem /navíc v čtyřkolce/, na to už je třeba trochu odvahy, do interiéru bych se vůbec nepouštěl, tohle si drží koncern na hodně dobré úrovni, i když je třeba přiznat, že seat je v této kategorii nejslabší. Ale vůbec bych se nedivil mým řečem o nastrčených lidech, když zrovna Hyundai chystá druhou "okopávací" reklamní kampań vs. škoda /asi jeden jeden výprask jim nestačil/, ale i kdyby tehdy vyhráli, kdo jiný si honí takhle triko na druhých?
Jinak pomíjím, že mícháš velikostní kategorie aut - astra, mazda 3, 6, leon, atd. ....
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2015 12:01
Re: Konec bakelitu
Zino pěkné, splácal jsi tu dohromady x značek od mazdy, opelu, kie až po nevím co, splácal jsi tu dohromady auta za 400-800 tis., to znamená dvojnásobek ceny, ze všeho vítěz poslední kia, i když před tím stály za h...... . Trošičku mi ty tvoje řeči připomínají ruskou propagandu, stejný systém, stejné schema. Mě, a věřím že i ostatní jsi moc nepřesvědčil.
Avatar - Jaros71
27. 3. 2015 02:10
Re: Konec bakelitu
Napiš za ty 3 roky .. 8-s zda budeš tak spokojený s kvalitou korejce.
V rodině máme několik let CEE'D a to auto je průměrné , jezdí dobře , ale na předchozí konkrétní vůz tedy nemá a to byl SEAT LEON SPORT Tdi.
Leon sloužil bez jediné závady 5 let a skvěle jezdil.
Cee'd : ZPĚTNÁ VAZBA HORŠÍ , JÍZDNĚ HORŠÍ , ŘAZENÍ O 100% HORŠÍ.
KVALITA INTERIERU PODPRŮMĚRNÁ , ŽIVOTNOST MATERIÁLŮ PO PÁR LETECH TRAGICKÁ.Jen cena byla zajímavá..o cca 50 tis.
Servis KIA je dražší , tam si to vezmou zpět, servisní prohlídky to je mazec!
Ještě že zatím auto spravují v záruce , už toho měnili požehnaně. Do 5 let rychle prodat za jakékoli směšné peníze , pak už to nikdo chtít nebude.
Nový Leon jsem jezdil v předváděcím X-PERIENCE a bylo to skvělé svezení.
Výplně dveří luxusně v alcanatře , sedadla taky. Nebolí záda , super volant a řadící páka famozní. S korejcem se to dá srovnat asi jako Mercedes s Dacií..
Rozhodně auto neskáče jako nový Ceed.. >:D >:D
Motoricky jelo 150k TDI výborně.
Pokud bys skutečně srovnával slušně vybavený Leon..tak nemůžeš mít problém.
Je fakt , že Leon v základu se mi také nelíbí..ale vždy je na výběr lepší model.
Avatar - dal
26. 3. 2015 13:41
Re: Konec bakelitu
Ten poslední odstavec sedí spíše na tebe. Dle toho co jsi napsal jsi v Leonu nejel ani náhodou. Jezdím denně po dost rozbitých cestách, buchot jsem ještě neslyšel a nic neodskakuje. Netvrdím, že má Ceed špatný podvozek ale je spíš hodně podprůměrný, snad jen C4, Logan a i30 jsou horší.
Avatar - dal
26. 3. 2015 09:29
Re: Konec bakelitu
On je velký rozdíl mezi projet se a jezdit. Denně jsem jezdil s i30 1,6CRDi 94KW skoro v plné výbavě najel jsem od nova přes 60tis. km. Teď mám Leona s nejmenším motorem 1,2TSI 77KW a prakticky v základní výbavě najeto 45 tis. km. Když budu férový, tak je tento Leon lepší tak v 90% věcí.
Avatar - Jaros71
25. 3. 2015 23:22
Re: Konec bakelitu
Srovnávat Leon s Kia Cee'd..? >:D
Vtipné..
Sedí to vietnamské tržiště..tam patří ta Kia.
Když se projedeš , vidíš rozdíl o dost zřetelněji.
Leon má perfektní sedadla , super volant , krásné budíky a skvělou řadící páku , která řadí skoro sama.
Auto má perfektní podvozek , řízení dává i nějakou zpětnou vazbu.
Motory TDI i TSI jedou znatelně lépe než ty u Ceedu.
A pro mne důležitý šíbr a tunel na lyže.
Cee'd nenabízí kromě o něco málo nižší ceny skoro nic , co by Leonu stačilo.
A to , že korejec se bude za pár let velmi špatně prodávat , je jasné..budeš ho muset dát skoro zadarmo.
Díky , nechci. ;-)
Opel Astra , to je jiné kafe ! Pěkné a kvalitní auto.
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2015 13:27
Re: Konec bakelitu
I když nejsem fanda ani do kie, ani do seatu, tak tvrdit, že jsi nakoupil lépe, než tento testovaný leon - je trochu silná káva. Ale v jednom máš pravdu, na kupní ceně jsi ušetřil. Jinak uznávám, tohle vysvětlení zní už trochu lépe.
25. 3. 2015 11:54
oceňuji
design, umístění multimediálního systému a celkově příkladnou ergonomii a rovněž velký zavazadelník (Seat na rozdíl od Škody nezapočítává do objemu zavazadelníku rezervu a má tak po přepočtu cca o jeden litr menší kufr než Octa kombi)
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 10:42
Re: Konec bakelitu
Ale jo, souhlas, ty dveře v octavii jsou prostě lowcost. ;-)
26. 3. 2015 08:40
Re: Konec bakelitu
to Jaros71: Já tato srovnání nemám rád, protože každému vyhovuje něco jiného. Nicméně já s tím nezačal a ty také ne. :-)

Design Leona je jednoznačně vyváženější, nemluvě o typických korejských rozteklých tvarech předních světel, která ani moc dobře nesvítí. I Leon s halogenama svítí lépe, nemluvě o full led. Palubovka na mě také působí estetičtěji. Zavazadelník u Leona ST je také někde jinde než u Ceeda sw. Motory ceeda končí na 99 kw, stačí? jasně, že stačí. Ono všechno stačí. :-)

Neříkám, že ceed je špatné auto, ale má své mouchy jako KAŽDÉ auto, i když si tady z něho někdo udělal modlu. A nakonec něčí zapálení by se dalo vysvětlit i tím, že je to vlastně korejec vyrobený u našich východních sousedů. :-)
Avatar - Emel
25. 3. 2015 13:51
Re: Konec bakelitu
Z mého pohledu - Rusko se nemusí obávat žádné agrese na svém území ani ze strany Ukrajiny ani ze strany NATO. Naopak Ukrajina se mohla obávat takové agrese ze strany Ruska a měla právo se sama rozhodnout, jestli bude usilovat o vstup do NATO, aby se před potenciální agresí chránila.

Jak se ukazuje, obávala se oprávněně a je škoda, že po Bukurešťském summitu 2008 (už jsem to dohledal) NATO neřeklo ano. Obecně neakceptuju zvrácenou logiku, kdy se tu vlastně dělá agresor z Ukrajiny (protože chtěla do NATO) a Rusko se chudák jen brání...
Avatar - Emel
25. 3. 2015 10:38
Re: Allroad pre chudobných
Já jo... pokud bych měl nějaké opodstatnění pro allroad, třeba chalupu v Krkonoších, pak je tenhle typ auta přesně to pravé a cena je ok, vzhledem k příplatkové výbavě atd. Samozřejmě je to cena ceníková...
Avatar - iudex
25. 3. 2015 09:41
Allroad pre chudobných
Hmm, až neobvykle pozitívny test (a to ani nie je Škodovka), avšak korešponduje aj z inými servermi, ktoré Xperience testovali a boli tiež nadšení (za všetkých Rasťo Chvála zo sme.sk).
Vizuálne autu pomohlo oplastovanie, líši sa tým od bežných verzií a v hnedej (dosť drahej) metle vyzerá výborne, taký Allroad pre chudobných. Ako už spomínali kolegovia vyššie, aj v interiéri pár drobných zmien prispelo k hodnotnejšiemu a komfortnejšiemu interiéru (oproti predsa len trochu striedmemu a neútulnému základnému Leonu). Osobne vnímam ako drobné negatívum len obmedzenie benzínových motorov (u nás nie je vôbec a v ČR je povinne len s DSG), 1,TSI s manuálom by bol môj ideál, ale chápem, že takéto skoro-SUV bude mať najčastejšie pod kapotou naftu a preto je dobré, že TDI je tu optimálne vyladený. Ako rodinné auto pre aktívnu rodinu sa javí ako ideál, notabene za tie peniaze.
25. 3. 2015 18:25
Re: Konec bakelitu
Přitom ostatní sourozenci to myslím mají (včetně Octavie). Nepotěší to, na druhou stranu, akceptoval bych to u BMW, akceptoval bych to i u Seatu.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 12:11
Re: Konec bakelitu
Čím se liší ruská propaganda od západní? Jako že lžou ještě víc?
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 10:40
Re: Allroad pre chudobných
Jistěže ne, koupil by si stejně koncipované auto s lepším 4x4, motorem i automatem od Renaultu, a o sto tisíc levněji.
25. 3. 2015 10:28
Re: Allroad pre chudobných
Ty by jsi za to těch 840 000,- dal?
25. 3. 2015 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 11:38
Rozdíly v testování...
...[odkaz]

V článku je tuna vět o plastech a potazích sedadel, o technice se toho ale hodně nedočteme... Za mě Váš způsob testu oplastované čtyřkolky vůbec nedává smysl - o to více u Leonu.
25. 3. 2015 10:01
hvezdy
Nepohodlne sedacky jsou hodne velke minus. Nemoznost nastavit vysku pasu je take hodne mimo z hlediska bezpecnosti a pohodli.
Extravagantni vzhled je nekde plus jinde zas minus, asi jak se to hodi dle vyrobce ;-)
4,5 hvezdy se nezda moc adekvatni
Avatar - simply never
25. 3. 2015 10:56
Re: hvezdy
Celkovo s priliadnutim na nezlozitelnost koncernovych okuliarov (hlucnost, cena a pod.) vyvazene a pekne napisany test. Mam jednu otazku: 655 papierov je podla Vas prijatelna cena. Pre koho je tato cena prijatelna a ked je prijatelna, preco sa to nehemzi u vas alebo u nas autami za 655 tis. KCz, ale sa to hemzi olietanymi polovrakmi a malymi autami s priemernym vekom skoro 20 rokov?
Avatar - miromen
26. 3. 2015 11:36
Re: Konec bakelitu
Jestli se někdo lepe citi v Ceedu a považuje jeho interier za hodnotnějši než v Golfu tak je někde chyba ale v autech to rozhodně nebude. A to Ceed považuji za zdařili zvlašť v porovnani s i30.
Tva obhajoba je hodně okata.
Avatar - S8
25. 3. 2015 22:20
Re: x-perience 1,6 TDI
Pokud si to můžeš dovolit, ber 2,0 TDi, má výkonovou rezervu, je pružnější atd., to je jasné, 1,6 TDi není uplne moc na predjizdeni, ale jezdit se s tim da velmi prijemne. Urpimne, radsi bych mel navigaci na okne a dvoulitr, ale auto je to krasny a ostudu neudela v zadnem pripadne ani v jedne verzi. :yes:
25. 3. 2015 20:03
Re: Konec bakelitu
Nevím, co je na nich nekvalitního? to, že jsou některé spodní části vyrobeny z tvrdších plastů? Jak jsem psal, každý netouží se mazlit s palubovkou s povrchem jako samet. Ergonomie a slícování jsou u koncernu vw příkladné a to je u auta to nejdůležitější. Pro pozlátka a ozdůbky na mazlení si musí lidi zajít jinam, v koncernu se hraje především na funkčnost a to většina lidí také vyžaduje. Ano, ty to nechápeš a ani to zřejmě nepochopíš, máš na věc prostě "trochu" jiný pohled. ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 19:32
zhodou okolnosti
je na autotv.sk najnovsie pridany videotest prave test cerveneho leonu x perience 1,8 tsi.. to len tak ak by chcel niekto porovnat ;-) ... mne osobne sa viac pozdava prave verzia s TSi-ckom .... a v cervenej tiez vyzera nadherne :yes:

leon x perience ( ci uz s tsi alebo tdi ) je ozaj paradny :yes:
Avatar - Emel
25. 3. 2015 15:29
Re: Konec bakelitu
USA mají tradici v podpoře jednoho záporáka proti většímu záporákovi, ať už to byl Stalin proti Hitlerovi, Taliban proti Stalinovi nebo třeba Husajn proti Íránu. Stejně tak je tradicí i to, že je pak později potřeba se vyrovnat i s tím druhým záporákem, který je ke vší smůle třeba vyzbrojen protiletadlovými střelami americké výroby (Taliban). Celkem otevřeně o tom mluvil bývalý ředitel... myslím CIA. Přesto je názoru, že podpora Stalina proti Hitlerovi byla v pořádku, přestože už tehdy věděli, co je Stalin zač... a já s ním souhlasím.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 15:24
Re: Konec bakelitu
To cos napsal, je nic o ničem proti ničemu. Nynější válka v Iráku začala z vylhaných důvodů (zbraně hromadného ničení) a má pro Iráčany bezpochyby daleko horší následky než zmetek Saddám. Před pár lety jsem četl o 1,5mil. uprchlíků. Zatímco občanská válka v Jugoslávii skončila v Haagu, tahle válka je "legální" do dneška. Kdo by si troufl hnát amíky do Haagu, že?
25. 3. 2015 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 14:52
Re: Konec bakelitu
Ukrajina není živá, chtít nemůže. Chtít můžou lidi... a západní Ukrajina je pro a východní proti. To jsem naznačoval tou poslední větou o nejednotnosti Ukrajiny.

Neberu Rusku právo lobovat za proruské hnutí, neberu mu ani právo na propagandu. Ale Ukrajina v NATO není a Krym je ruský, silou zabraný. Vysvětlení "no víte, obsadili jsme Krym, co kdyby náhodou Ukrajina vstoupila do NATO" neberu, to je jako "zabil jsem jí, protože jsem měl podezření, že mně chce nasadit parohy".
25. 3. 2015 14:17
Re: Konec bakelitu
každý vidí klady a zápory jinde, vnímání interiéru je asi tak subjektivní, jako hodnocení designu daného auta a nutno podotknout, že ne každý patří mezi osahávače plastů a dveří...
na leonu je i přes perfektní zpracování znát jednodušší směřování a modelová politika koncernu (odlišení od svých sourozenců a opodstatnění nižší ceny)

já bych měl zase problém s tou palubovkou ceeda, která na mě působí moc kýčovitě a s jeho celkovým designem

důležité je to, aby člověku auto sedlo, tak jako se to podařilo tobě :yes: a to je hodně individuální, démonizování je zbytečné ;-)
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 13:33
Re: Konec bakelitu
Rozdíl mezi ČR a Ukrajinou je tak velký,že my jsme v klidu vstoupili a tam je válka.
Ještě jednou - netvrdím, že okupace Ukrajiny je morálně v pořádku, ale pro mě je vcelku pochopitelná a morálně víc ospravedlnitelná než třeba Irák s miliony uprchlíků, a to jen pro finanční zisk.
25. 3. 2015 13:30
Re: hvezdy
Nečekal bych, že budou mít výškově stavitelné pásy takovou váhu (10 % hodnocení). ;-)
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 13:29
Re: Konec bakelitu
Co mají USA v plánu nevím. Že je EU vojensky impotentní, na tom se shodneme.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 13:14
Re: Konec bakelitu
Asi budu za rusofila, i když nejsem. Nabízet vstup do NATO státům bývalého sovětského svazu, a kór státu, kde má Rusko velmi důležitou vojenskou základnu, bych na místě rusů vnímal taky jako hrozbu. Tím spíš, když "šéf" NATO je stát s nejvyspělejší armádou, největšími vojenskými výdaji, který klidně rozpoutává po světě války z podivných důvodů. Bylo by príma se koukat na Ukrajinu stejnýma očima jako na Irák, Afghánistán, nebo schválení Kosova.
Putin je mi nesympatickej, a opravdu se modlím, aby se ti vyblblí amíci nezapojili do bojů na ukrajině, jak vyhrožují. Ještě bych si tu rád aspoň 30 let odkroutil.
25. 3. 2015 13:13
Re: hvezdy
Tak jsem zvedav, jestli tu pul hvezdu za ty pasy nezapomenete strhnout i pri testu nejake novinky od BMW. ;-)
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 12:57
Re: hvezdy
Jen aby sis zbytečně necintal pentli, reálně tam může mít:

Media System Plus: 5,8" barevný dotykový
displej + CD/MEDIA-IN + slot na 1x SD kartu + kabel pro iPod a USB + handsfree Bluetooth + 8 reproduktorů + hlasové ovládání
za 6.700,-
To by mohl zvládnout i sociálně slabší kupec, kolik stojí podobný infotainment v Dacii?

Ani včetně navi to není žádný horor, 22.600,- a dostaneš k tomu MS plus ještě barevný BC.
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 10:41
Re: hvezdy
No řekl, pod článkem o Kurýrovi >:D
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 10:38
Re: Allroad pre chudobných
Jestli s tím manuálem v rodinných plechovkách nepřestaneš, a to platí podobně i pro Emela, dostanete nové přezdívky, Kvedlal a Řadílek. >:D ;-)
Avatar - Emel
25. 3. 2015 13:59
Re: Konec bakelitu
Já respektuju právo Ukrajiny rozhodnout se, že tím nárazníkem být nechce... a až bude Ukrajina okupovaná celá, tak budu respektovat právo Slovenska rozhodnout se, že tím nárazníkem být nechce ;-) .

O členství v NATO usiluje Ukrajina dlouhodobě, minimálně od toho roku 2008, tak nevím jak je to s tou neutralitou... ale NATO je obranný pakt, takže to třeba nevadí.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 13:25
Re: Konec bakelitu
A nebyla to drzost i v případě ČR? Nebo bys to jako Čech vnímal tak, že ti Putin mluví do něčeho, do čeho mluvit nemá?

Ukrajina vede rozhovory o vstupu do NATO od devadesátých let, formální žádost o vstup se datuje někdy... nevím, 2007-2008.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 13:00
Re: Konec bakelitu
To asi taky, taky asi ruská média více podléhají centrální moci... z mého pohledu je ale důležitější rozdíl v činech. Krym byl násilně odtržen od Ukrajiny a připojen k Rusku, to je základní fakt, na který by se nemělo při filosofických debatách o sférách vlivu zapomínat.
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 09:59
Re: Konec bakelitu
gratulujem... tak dufam ze ta ceed nesklame ... nech sluzi :yes: auto musi vyvolavat radost ked do neho sadas... presne tak :yes:
Avatar - dal
25. 3. 2015 20:13
Re: Konec bakelitu
Ty jsi uplně mimo nebo přesněji řečeno nemáš vnímání kvality. Ten Ceed proti Leonu je jako hodinky s vietnamské tržnice proti PRIMkám. Máš pravdu na první pohled z dálky vypadají ty z tržnice lépe.
Avatar - Ham.
25. 3. 2015 16:43
Re: Konec bakelitu
Že výškové nastavení chybí ve všech Leonech není omluva. V 21. století je to ostuda a nepochopitelný fail ze strany Seatu a jinak než šetření na nepravém místě to nejde interpretovat.
25. 3. 2015 16:19
Re: Konec bakelitu
Výškově nenastavitelné pásy mají snad všechny Leony. Takže spíš "šetřilo se i jinde." Není to tak, že bys dostal čalouněné výplně výměnou za výškově stavitelné pásy. ;-)

Výškově nenastavitelné pásy najdeš například i v BMW (pokud mne nešálí paměť, například ve 4er). I ty sedačky s integrovanou opěrkou (například v M4). Takže nevím, jestli je za tím jen šetření, nebo něco víc.

Co se TT týče, EuroNCAP tam má někde zradu. Podle textu mají přední sedačky "Good" ochranu krční páteře, ale vyobrazená je "Marginal."
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2015 13:21
Re: Konec bakelitu
Tím chceš říci, že NATO / nebo jen us/ mají cíl obsadit Rusko? Existuje něco takového, alespoň tajný plán? ....................... Rád se nechám poučit. A pokud vím, Rusko vehementně křičí i něco o expanzi a nebezpečí ze strany eu! Tak se ptám, měla někdy ta naše total pacifistická eu nějaké vojenské, územní, či jiné podobné ohrožující plány?
25. 3. 2015 12:29
zazrak??
ve 150 spotřeba 6.4 l/100km??
neverim
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 09:46
Re: Konec bakelitu
Golf je uvnitř dotaženější, působí prostě tak, jak má... alltrack sem neviděl naživo, ale Highline Golfa sem zkoušel, je vidět, že VW si svůj mateřský model hýčká... taky proto si ho může dovolit prodat za dráž :-)
Avatar - Ada je zase tady
25. 3. 2015 09:24
Pěkné, jen...
jen bych chtěl vědět, zda po poklopení zadních sedadel vznikne rovná ložná plocha. Bude možné objednat paket pro špatné cesty s ještě vyšší světlou výškou a ochranným plechem pod motorem?

PS: jsem rád, že někomu došlo, ža auto má mít ruční brzdu! :yes:
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 09:19
Re: Konec bakelitu
ta hneda alcantara vyzera utulne a luxusne... a sedi tomuto 4x4 auticku...... ten priplatok podla mna stoji za to ;-) a nelutoval by som ... skutocne krasne auto... jak zvonku tak zvnutra dokonalost.... :yes:

ocenujem skutocne sportove tvary a emocie.... hadam konecne prvy seat ( spolu s novou ibizou ) po dlhsom case ktory uz pravom nesie oznacenie auto emocion.... az sa mi nechce verit ze brachom tohto auta je golf a octavia ... skutocne leon posobi ako z ineho sveta akoby to ani nebol ten nudny koncern... a aj preto sa mi seaty pacia .... obzvlast aj cena vyzera fajn... golf vychadza o 2000 eur drahsie... rad by som vedel v com je teda lepsi... mne pride ze leon x perience je jednozncne atraktivnejsi a krajsi ako golf alltrack ......

podla mna jedna z naj a top volieb v nizsej strednej triede.... je to kombik .. ma to dizel a stvorkolku... atraktivny vzhlad.. k tomu look crossoveru .... nestrati sa s tym clovek ani na polnej ceste..... skratka ideal.... moc sa mi to auto paci... priznavam .... leon je kader ;-)
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 12:42
Re: hvezdy
Možná žiješ někde ve slovenské salaši a ti chudší jezdí na krávě a bohatší v trabantovi.
Ale holým faktem je, že u nás si slušný auto kupuje poměrně dost lidí. Někdo nový, někdo ojetý, ale cenový průměr 50tkč to určitě není.
25. 3. 2015 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 12:33
Re: hvezdy
To ne. Naopak. Majitel odporneho leonu s zarovkovymi svetly, cernymi klikami a poklicemi si muze rikat, ze to auto vypada skoro stejne, jako cupra, zatimco modely, ktere zadneho imagemakera nemaji, jsou vnimany daleko hure.
25. 3. 2015 09:35
Re: Pěkné, jen...
Pokud vím, Seat takový paket v nabídce nemá, ostatně je konfigurovatelnost trošku menší, než u koncernových bratranců. Základní věci ale v nabídce jsou.
Bohužel celé řešení přístrojové desky je na pohled takové poměrně laciné a strohé (oproti tragické minulé verzi je to ale i tak velký pokrok).
Souhlasím se zpětnými zrcátky, tohle umístění je sice efektní, ale fakt bídné, člověk musí otáčet hlavou, aby do nich viděl
25. 3. 2015 13:45
Re: Konec bakelitu
Táto verzia experience v čase keď som objednával ešte nebola ani dostupná. Ja som mal nakonfigurovanú výbavu style s pár balíkmi. A aj tak, prečo si myslíš, že je to silná káva? Porovnával si tie autá naživo? Viezol si sa obidvomi? Ja áno a viac-krát. Preto mi príde skôr tvoje tvrdenie dosť odvážne, pretože hovor si čo chceš, ale Ceed má hodnotnejšie pôsobiaci interiér ako Leon. Aspoň vo výbavách, ktoré som mal v merítku ja. A to celkom jednoznačne v prospech Ceeda. Napríklad výplne dverí v Leonovi alebo stredová konzola - to bol zlý vtip za tie peniaze... V Ceede to nielen krajšie vyzerá ale je to aj príjemnejšie na dotyk.
Avatar - simply never
25. 3. 2015 10:56
Re: hvezdy
Pento priestor použijem ako priestor na istu poznamku. Napisal som 12:04 koment a refresol stranku, uz som tam mal 2 place dole. Na tých 5 sekund moj text samozrejme nejde precitat. Mam preto zato, ze sa potvrdzuje co pisem, ze mozno predlozit akekolvek racionalne argumenty, isti obyvatelia, ktori vedia vsetko hned aj bez studia a citania, si idu prsty zodrat v palcoch dole. Ked nemaju nazor, alebo nemaju co povedat, aspon treba dat palec dole.
27. 3. 2015 08:45
Re: Konec bakelitu
To zino: Interiér na můj vkus chaoticky přetlačítkovaného ceeda je dělanej hlavně na oko a ocení ho zejména osahávači ;-)

Jinak srovnávat x-perience vs ceed je přinejmenším zcestné, je to porovnávání neporovnatelného, ceeeeed přece nenabízí žádného přímého konkurenta, který by se mohl měřit s outdoorovou verzí x-perience

Jinak Supr, že jsi skončil, od tebe se stejně objektivního pohledu nedočkáme, tak si žij dál s představou, že jsis vybral to nejlepší auto pod Sluncem, přeju ti, aby ti to tak vydrželo i za pár let.

Jestli tě to potěší, já jsem taky skončil, subjektivních žvástů jsem se tu dočetl až dost. :-)
Avatar - dal
26. 3. 2015 08:50
Re: Konec bakelitu
Tak to by jsem vyměnil tu A6 v popisku za Optimu. >:D
Avatar - Delfin2
25. 3. 2015 21:21
Re: x-perience 1,6 TDI
Nebude to nehorázny luxus, ale žiť s tým sa určite bude dať.Ako napísal rapper, daj na svoje pocity a dojmy to je najpodstatnejšie. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2015 17:37
Re: Konec bakelitu
Emel - dovolím si podpořit tvoje názory, a trochu mě mrzí, že od jisté skupiny zde nezaznívá nic podstatného, nebo jen pacifistické - hlavně rusko nedráždit, neprovokovat a podobně. Ten mezinárodní problém je dost někde jinde, než v nějakých provokacích a nikdo z evropy rusko nikdy neprovokoval, a dokud si řešili svoje záležitosti, byli zbytku evropy ukradení, naopak evropa by s nimi normálně obchodovala jako doposud. To se ale točíme pořád kolem toho samého.
--------------------------------------… />Zakončím to trochu jinak - pokud chceš dnes válčit, musíš na to mít, pokud tedy nevedeš lokální konflikt někde v horách v Afganistánu, kde může rozhodovat lidská síla a voják samotný. Všude jinde má obrovský vliv technika a technologie. Rusko je dnes 16 ekonimikou světa, jejich GNP je 6x menší než celé eu, i Německo samotné je na tom skoro 2x líp. Nedobyli ani Čečensko, ani ten Afganistan, okupují část Gruzie. I samotná válka na Ukrajině je musí hodně ekonomicky vyčerpávat. Rusko na to prostě dnes nemá, z komunistického obra se pomalu stává rudý trpaslík, který o to víc křičí, ale bohužel sedí na jaderných zbraních, tak si chce zachovat roli světového hráče, kterou už dávno ztratil.
25. 3. 2015 17:19
Re: Konec bakelitu
Zkoušel jsem obě. V obou jsem si při 183cm sednul v klidu za sebe a nikde mě nic neomezovalo, ale v obou bude vzadu ve třech místa spíš málo.
Kufry obou kombíků mi naživo přišly dost stejné. U oktávky to beru podle té doplňkové podlahy, protože kufr má být rovný s hranou víka.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 16:43
Re: Konec bakelitu
Jasně... pokud se ho bojím a chci postavit vyšší plot, tak mě preventivně vezme krumpáčem po hlavě, protože přes ten vyšší plot už by to pak třeba nešlo, a on se přece nenechá okrást o právo vzít mě krumpáčem...
Avatar - Emel
25. 3. 2015 16:34
Re: Konec bakelitu
Nevím, asi nejsme na stejné vlně... jasně že jsou pořád sousedy, ale pokud se se sousedem nechci kamarádit, tak nemusím, a přesto by mi měla zůstat moje zahrada. Celá. I když je soused silnější.
25. 3. 2015 15:12
Re: x-perience 1,6 TDI
I kdyby ti tady nějaký místní internetový kovboj vylíčil své pocity, je to jenom jeho subjektivní pohled. Názor si musíš udělat sám, všelijak zaujatých lidí, považujících svůj názor za svatý je tady v diskuzích snad víc než komoušů na 1. máji. >:D
Avatar - Emel
25. 3. 2015 15:05
Re: Konec bakelitu
Irák má složitější minulost, která začíná (pokud se vůbec o nějakém začátku dá mluvit) Irácko-Íránskou válkou, pokračuje válkou v zálivu a volně přechází v druhou válku v zálivu. Celkem nepochybuju o zařazení Husajna k záporákům a o tom, že invaze do Kuvajtu byla agresí většího státu vůči menšímu (co mi to jen...), ale jinak jsem se o Irák nikdy detailně nezajímal.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 14:28
Re: Konec bakelitu
Řeknu ti jak si myslím že to bylo. Taliban podporuje teroristickou organizaci Al Kajdá. Al Kajdá využívá bezpečné základny v Afghánistánu a podniká útoky proti svým nepřátelům, v první řadě USA (11.9.). Taliban není ochoten proti AK ve své zemi nijak zasáhnout.

Za těchto podmínek schvaluji americkou misi v Afghánistánu... samozřejmě ne s cílem dobýt nějaké území, jen s cílem zjednat nápravu. Ale souhlasím, síly NATO by měly sloužit primárně k ochraně území aliančních partnerů (což proti teroristům nejde).

V případě Krymu je to klasika, silnější stát sebral území slabšímu. Ještě jednou akcentuju právo volby - pokud by Ukrajina chtěla těsnější spolupráci s Ruskem, neřeknu ani popel, ať si ji klidně má, bez ohledu na nějaké mocenské zájmy EU. Problém samozřejmě je, že Ukrajina není jednotná.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 13:47
Re: Konec bakelitu
:yes: souhlas. Málokdo chce na svých hranicích vojenské základny silnějšího nepřítele.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 13:44
Re: Konec bakelitu
UA mala este pred par tyzdnami v ustave zakotvenu klauzulu o tom, ze ma byt neutralna.
S vyvojom situacie na vychode a Kryme a z prieskumov verejnej mienky na zaciatku roka aktualne vladne strany usudili, ze je cas zmenit ustavu - jej cast o neutralite a pripravovat sa na podanie ziadosti na vstup do NATO.
Tieto kroky rozhodne ale celej situacii nepomahaju, a ak si aj zoberes geopoliticku situaciu, tak tak pre Rusko ako aj EU je vyhodnejsie mat nejaku "naraznikovu zonu".
Preto aj zo strany NATO zatial nezaznelo jedine smerodatne slovo o schvalovani smerovania UA do NATO, ba prave naopak, hladaju iny model bezpecnosti pre UA.
25. 3. 2015 13:40
x-perience 1,6 TDI
Máte s tím někdo zkušenost? Je to o hodně línější než 2,0tdi 110? Plánuju přechod z Astry ST 1,7 ctdi na Leona x perience . Astra je těžká a pocitově líná, zkoušel jsem 2,0tdi v xperience a to byla oproti Astře raketa. Bohužel 1,6 tdi 4x4 není jako předváděčka k mání.
25. 3. 2015 13:23
Re: Konec bakelitu
Ja by som si skôr pripadal ako agent od Mazdy... >:D

Ale aby som ťa ešte viac poplietol, tak cenovú ponuku som mal aj na B-čkový MB a aj na Civic. Aby si ale pochopil moje kritéria, vyberal som auto za účelom pohodlného presunu z domu do práce, pri rozumnej výbave a s pekným výzorom a aby som sa v tom dobre cítil a bavilo ma s tým jazdiť. A pri tom všetkom ešte potrebujem do kufra strčiť inv. vozík. Preto tie kombíky, preto to MPV. A s cenou som bol chvíľu ochotný ísť aj na cca 30 tis.€. Ale potom som si to rozmyslel, lebo rozum mi radil, že toto všetko mi prakticky splní aj auto za 20. Tak možno teraz viac pochopíš ako som vyberal a prečo mi vo výbere chvíľkami oxidovali aj autá z úplne iných kategórií. Mimochodom, Mazda 3, Astra, Leon a Ceed sú jedna kategória.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 13:03
Re: hvezdy
50tkč jsem napsal naprosto náhodně, coby reakce na tvoje názory, že nikdo nemá na auto v lepším stavu než vrak a pro koho se vlastně vyrábí auta za 600tkč.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 12:40
Re: hvezdy
Simplino, necit sa ukrivdeny :-)
Ja ked obcas zabludim na nejaku niekoncernovu diskusiu a trosku si kopnem do Renaultu, alebo niecoho podobneho ( casto opravnene ) tak hned mam minuska tiez >:D
V dalsich prispevkoch uz mozem pritom spievat aj ody na Renault a spol., minuska pripudajuuuu 8-s 8-s 8-s 8-s
Tvoju analyzu som precital, vo vela veciach mas pravdu, ale s tym, co znamena primerana cena na produkt sa nezhodneme. Kazda znacka si robi analyzu daneho trhu a stanovuje si ciele predaja. Preskuma si konkurenciu a podla toho a podla svojich nakladov si dovoli nastavit cenu. To, ako sa jej potom splnia predajne ciele, ktore si vyticila - to odzrkadluje primeranost ceny. Nie to, ze kolko je realna mzda 80% Cechov a Slovakov... :-!
Pokial Seat nastavi cenu na ten Leon 25 t.€ a stanovi si predat ich 100ks / rok a preda ich, vsetko je z jeho pohladu absolutne v poriadku.
Takze nema zmysel to dalej rozpytvavat tak, ako si zacal... ;-)
25. 3. 2015 11:39
Re: Konec bakelitu
jo, je to moc pekny:-) pokud clovek touzi po 4x4 ( a v mem pripade i AT, tak v teto cenove relaci, kolem 600-700tis, uz tam je hodne naslapano..VW group, CX5, 500X, Freemont SubaruXV (ev Forester), KUga, Qashqai, atd..atd:-)
Avatar - iudex
25. 3. 2015 11:06
Re: Allroad pre chudobných
Áno, za tie peniaze nič podobné nekúpiš. Síce štvorkolkový dízel nie je úplne to, o čom uvažujem, ale ako som povedal, ako rodinné auto pre rôznorodé aktivity ideál.
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 10:59
Re: Nevím co si mám myslet,
No jo, teď čemu má člověk věřit:

[odkaz]

[odkaz]

katalog str.70
25. 3. 2015 10:58
Re: Allroad pre chudobných
>:-[] >:-[] >:-[] Řadílek a Kvedlodůlka >:D
Avatar - Emel
25. 3. 2015 10:49
Re: Konec bakelitu
Tak to je šikovněji nastavené :yes: , holt domácí trh... ;-)
[odkaz]

Když Golf, tak pro mě 1.4TSI, možná DCC, určitě s ErgoActive sedačkama... a tam si ty výhody najít umím. Variant se mi ale nelíbí a interiér má na můj vkus moc dekoru všude kolem budíku apod.

V Ceedu bych si uměl představit jednodušší volant, bez těch plastů na věnci dole a s méně tlačítky, ale je to relativně drobnost, jinak nemám problém.
25. 3. 2015 10:44
Re: Konec bakelitu
Áno, platinum už má xenony v cene. Bezkľúčový vstup ani asistent jazdy v pruhoch ale nemám. Sedačky majú elektronickú len berovú opierku a ručka je tiež mechanická. Do úplnej plnky tam chýba už len koža, parkovací asistent a panorama okno. Všetko ostatné to má a to som za to dal 19,5tis.€. Kebyže chcem takto vybaviť Golfa, tak sa dostanem pokojne na cenovku o 3-4 tis. vyššiu. A to som sa v tom aute ani necítil tak príjemne ako v tom Ceede.

Tu máš cenník toho Ceeda: [odkaz]
Avatar - Emel
25. 3. 2015 10:38
Re: Allroad pre chudobných
Nepřestaneme... příští auto ještě asi manuál, pak se uvidí.
25. 3. 2015 10:04
Re: Konec bakelitu
Som myslel dvojspojkovym... >:D

A xenony som mal vo vybave. A vrelo odporucam samozrejme. Bez xenonov by som pravdepodobne auto ani ja uz nekupil. Je to jednoducho investicia do bezpecnosti, lebo ak porovnam jazdu v noci so xenonmi alebo klasickymi svetlami, no po pravde, moc sa to porovnavat neda...
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 10:00
Re: Nevím co si mám myslet,
Ano, je to stejný případ, jako když se překlepnete a hned tady někdo napíše "redaktor neumí česky".

Motor je výborně odhlučněný a v testu je napsáno, že takový poznatek míří k situaci, kdy sedíte uvnitř. Navíc současný Superb má pořád ještě starou generaci motoru, čili rozdíly tam jsou.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 09:50
Re: Konec bakelitu
Hodnotnější materiál ok, ale vizuálně mě to teda úplně nebere, za mě radši Cupra:
[odkaz]

PS: barevné ladění fotek je docela síla... srovnej
[odkaz]
[odkaz]

nebo je to nasvícením?

[odkaz]
[odkaz]
Řidičova sedačka zelená a spolujezdcova hnědá :-)?
Avatar - Elder
25. 3. 2015 09:45
Re: Allroad pre chudobných
Rasťův test jsem viděl a super :yes:
Avatar - Elder
25. 3. 2015 09:43
Re: Nevím co si mám myslet,
A tady se snad mluví o Supovi? Nesrovnávej hrušky a jabkama ;-)
25. 3. 2015 09:39
Re: Nevím co si mám myslet,
Klapky na oči i uši...tady je Otíkovo ;-)
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 09:22
Re: Konec bakelitu
Podobné sedačky jsem jel ve Scoutu (také hnědé) a ty byl opravdu kvalitní, sedělo se v nich dobře a evokovali luxusnější vůz, než jakým Škodovka je, stejně jako volant. Proto mne zamrzí, že u Scouta za 1 milion máš takto výborné a i na pohled hezké sedačky, volant, dejme tomu i palubní systémy ( počítač, navigace), ale zbytek interiéru je bohužel z plastů (třeba ty výplně dveří)... je to nepoměr a líbí se mi, že Seat za příplatek ten interiér trochu vyšperkuje úrovni nabízeného vozu ;)

P.s. Seděl sem i v Cupře a i když sedačky vypadají dobře, tak na mé pozadí jsou zbytečně úzké >:D
26. 3. 2015 11:43
Re: Konec bakelitu
Když se podíváš, co se stalo s východem Ukrajiny, tak připojení k Rusku je to nejlepší, co mohlo lidi na Krymu potkat. Lidé na východě Ukrajiny by si to s nimi určitě rádi vyměnili. Nechápu, proč podporuješ zabíjení, ničení lidských životů a celkovou destrukci celého regionu.
25. 3. 2015 16:03
Re: Konec bakelitu
Rozhodnout se můžou, ale nic nezmění na tom, že jsou jejich sousedy. Pokud nebudeme s Ruskem vycházet, nemůžeme se jich dotknout ani tyčí. Rusové tam nechtějí nás stejně jako my je. Je pochopitelné, že podobné kroky mohou v Rusku vnímat jako provokaci, výsměch atp. a že dříve či později zuby ukáží. Nemůžou být za otloukánka.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 15:25
Re: Konec bakelitu
Podepisuji.
Sakra, já tady vypisuju deset dlouhých příspěvků, a tvoje tři věty bohatě stačí. Tak jednoduchý to je. :-)
25. 3. 2015 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 15:19
Re: Konec bakelitu
Na druhou stranu je Rusko velmoc, od které bychom si měli držet úctyhodný odstup, ne se jí promenádovat po dvorku. Pokud se spolu nechceme kamarádit, neměli bychom je tlačit do kouta. Když tohle zkoušíš, tak jsi buď hlupák, nebo počítáš s tím, že poteče krev.
25. 3. 2015 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 14:38
Re: Konec bakelitu
S Afghánistánem by to možná takhle i mohlo být, ale takhle to bylo od začátku (11.září) a přesto se zaútočilo na Irák, kde pak byla (a možná pořád je, nesleduju to) humanitární katastrofa. Naprosto neomluvitelné. Přesto to nikoho doteď moc nevzrušuje- válka, kde byly vylhané důvody. Nikdo za to nešel před mezinárodní soud. Válka částečně z osobních důvodů, s vidinou finančního profitu. Je to lépe ospravedlnitelné než Ukrajina?
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 13:35
Re: Konec bakelitu
Vážně denně čteš Putinovy projevy?
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2015 13:33
Re: Konec bakelitu
Přesto skoro denně čtu plamenné články z projevů Putina jak jej ohrožuje eu. To je v pořádku?
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 12:38
Re: Konec bakelitu
Nijak osobně to ani neberu. Lišíme se v názoru, nic víc ;-)
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 12:27
Re: Konec bakelitu
Závidím ti, že v tom máš tak jasno. To vysvětlení se ti vážně povedlo.
Howgh.
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2015 12:19
Re: Konec bakelitu
Nedělím svět na západní a ruskou propagandu, to dělají komunisti a dnešní hodně mladá generace nahoukaná těmi starými komunisty. Pro mě v poslední době existuje ruská propaganda a okolní svět - my čr, evropa, amerika, a podobně - a tento svět a názory jsou dost nejednotné, nicméně hodnoty států eu, způsob života a jejich názory nejsou pro mě jen propaganda. A to říkám i přes to, že eu a jejich byrokracii taky nenávidím.
/ale to sem do diskusí o autech nepatří - howg/
Avatar - hedvin
25. 3. 2015 10:13
Re: hvezdy
Jo za ty pásy hvězda dolů jinak auto je to pěkný
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 09:31
Re: Konec bakelitu
tie plasty a to dnesne setrenie to je hruza a des dnesnej doby .. ved uz stara felda ma latkove tapacirum po celych dverach [odkaz] a dodnes aj napriek tvarovej jednoduchosti toto riesenie vyzera lepsie a hodnotnejsie ako te hole cierne plasty v mnohych novsich vozoch ....
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 20:37
Re: Konec bakelitu
Toto snad ani nemyslis vazne 8-s
H/K uz aj Dr. Prof. Martin Winterkorm povazuje za uhlavneho "protivnika" v boji o EU zakaznika a ich kvalitu patricne dokazal zhodnotit a vyvodit zavery, aby ta VW konc. kvalita nezaspala na vavrinoch a snazila sa byt stale lepsia, nez je ta ich.
Novy C´eed berie aj on za dost podareny. Ja osobne som v nom stravil peknych par hodin a dojem z kvality materialov a spracovania je fakt na konkurencnej urovni.
Ak budu takto napredovat dalej, tak su to skor Fr. a Tal. znacky, ktore sa na nich budu musiet dotahovat ( a niektore modely uz teraz musia )... :-!
Avatar - Ham.
25. 3. 2015 18:08
Re: Konec bakelitu
Ano, není to v žádném Leonu. Je to úspora "naprojektovaná" pro model jako takový hned od počátku výroby. A je to o to nepochopitelnější, že základní sada airbagů je dnes i v té nejlevnější výbavě a taková zásadní věc pro bezpečnost v ceně pár euro a navíc ležící hotová v regálu koncernu není ani v té nejdražší výbavě, ani si za ni nejde připlatit. .
25. 3. 2015 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 14:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
25. 3. 2015 12:50
Re: hvezdy
Samozrejme som pisal v Eurach. Rozdiel medzi mojim prispevkom a reakciami (niektorymi) je ten, ze ja som nepisal svoje dojmy a pocity. Tie dojmy a pocity prenechavam ludom, ktori maju zivot postaveny na pocitoch.
25. 3. 2015 12:47
Re: Konec bakelitu
"Zino pěkné, splácal jsi tu dohromady x značek od mazdy, opelu, kie až po nevím co"
- Neviem ani ja. Spomenul som ešte VW, Seat a Mazdu, ktoré boli tiež horúcimi kandidátmi. Len v VW group som sa necítil fajn vnútri aj keď technika sa mi pozdávala a Mazdu nemali v kombi. To je ale normálne že ak kupuješ auto, vyberáš z viacerých modelov? Či?

"splácal jsi tu dohromady auta za 400-800 tis., to znamená dvojnásobek ceny"
- No pokiaľ viem (a ja som tie autá reálne kupoval), tak som sa pohyboval okolo 20tis.€ a podľa toho som vyberal jednak motorizácie aj výbavu? Ako si prišiel k hentej matematike, nemá cenu sa snažiť pochopiť. (Ak si narážal na moju zmienku o Mazde 6, no to som napísal, že som mal chvíľkovy ošiaľ z celkového nadšenia Mazdou ako takou a nakoniec som sa rozhodol nedať toľko peňazí za auto a držať sa viac pri zemi. Čo je na tom k nepochopeniu? To je nenormálne ak človek pri výbere na chvíľu mení svoje kritéria na základe toho čo vyskúšal?? Kde to žiješ?)

"ze všeho vítěz poslední kia, i když před tím stály za h......"
- máš pravdu a zároveň aj nie. Písal som (sa opakujem), že by to vyhrala Mazda 3 keby bola v kombi verzii. To, že to u mňa vyhrala Kia, je asi pochopiteľné keď som si ju kúpil. Rovnako pred tromi rokmi to vyhrala zas Astra. A nenapísal som, že predtým stála Kia za *. Len že generáciu dozadu sa mi ich autá ani len trochu nepáčili a nekúpil by som si ich. Čo je zas na tomto k nepochopeniu? Predchádzajúca generácia sa mi nepáčila, z aktuálnej som nadšený. Máš s tým problém? Maj... >:D

"Trošičku mi ty tvoje řeči připomínají ruskou propagandu, stejný systém, stejné schema. Mě, a věřím že i ostatní jsi moc nepřesvědčil."
- Vieš ako je mi to srdečne jedno? >:D >:D Tak prv to ani nebola moja snaha, niekoho presviedčať o niečom. Čo by som z toho preboha vôbec mal?? >:D :yes:
Avatar - simply never
25. 3. 2015 12:33
Re: hvezdy
Tomu rozumiem a vnimam to tak, preto mi vadia titulky auta pre masy (klamstvo), volba rozumu (klamstvo), prerodinu ako stvorená (no hej, len na to ta rodina nema), az po celkom ujete odporucania obchodneho manazera, ze AUDI Q7 je delane pro Cechy. Na otazku jedneho, ked sa pytal, dobre, a co je pre nas Moravakov, jeden odpisal, ze Audi A8...
Avatar - simply never
25. 3. 2015 12:22
Re: hvezdy
Auto je take dobre aka je dobra jeho najlacnejsia verzia. Pred tym ako to budes vyvracat, zamysli sa nad tym. Nepovedal som to ja, ale svetovy marketing. Precital si a zamyslel sa vobec niekto nad tym, co pisem. Ved to nepisem ja, ale EUROSTAT a zitovna uroven obyvatelstva v SR a CR, ci analyzy bank a ministerstva financii.
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 09:29
Re: Konec bakelitu
Je to otázka preferencí, octavia je reálně o dost prostornější (vzadu) než leon, o kufru kombi verze nemluvě, s xperience zas koupíš důstojnější materiály.
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 09:24
Re: Konec bakelitu
A co si koupil? U Golfu bych byl opatrný, ten si drží vysokou úroveň pořád, Astra není zlá a Focus hodně dotáhl na Golf s faceliftem :-) Také se snaží Kia s Ceedem.

Seat ale vždy měl trochu horší materiály, než VW a Škodovka... tak to bohužel bylo i dříve.. Leon, Ibiza vs Octavia,Polo, Fabie či Golf.
Avatar - simply never
25. 3. 2015 12:35
Re: hvezdy
Ty si kludne bez straty rovnovahy vyvratil svetovy marketing. Hm...
25. 3. 2015 12:11
Re: hvezdy
Tady každého zajímají jen ty nejsilnější motory a výbavy. Proto jsou také v testech opět auta v plné výbavě. Redaktoři logicky vycházejí vstříc svým čtenářům. Na silnicích pak vidím trochu něco jiného, ale to je asi jen tím, že nejsem z Prahy.
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 09:12
Konec bakelitu
Hurá, tleskám Seatu za to, že v té nejexkluzivnější verzi vyměnila až skoro lowendové výplně dveří a alespoň je potáhla látkou ( i když by mi ke štěstí stačila černá v barvě interiéru). Škoda, že to neměla Cupra... Díky tomu za dané peníze nemám pocit, že jsem dostal tak "ošizené auto", jako třeba u OIII Scout, kde jsou výplně dveří stejné od Active po Scouta. a mění se jen sedačky a lišta v interiéru.. Motor i hnací ústrojí jsem vyzkoušel ve Scoutu, je to tak akorát a za peníze, za které se Leon X nabízí to vidím jako velmi dobré auto, které je pohledné, konečně interiérově poplatné ceně (i když to třeba Golf umí lépe a troufnu si říct i Focus po Fl)

X-perience Leonu sluší, ale takhle dynamicky střižené kombi se mi stejně více zamlouvá ve verzi FR ;)
26. 3. 2015 11:40
Re: Konec bakelitu
Kto hovori o Golfe? Ja porovnavam s interierom Leona. Zvonku to auto vyzera krasne a bol som jeden podpis od jeho objednavky. Vnutri som sa ale furt nejak necitil ok. To auto mi za volantom nedavalo pocit ze je hodne tej ceny, co za to chceli. Ak mi niekto do oci povie, ze interier Leona je nejakou modlou kvality, vysmejem sa mu do oci. Lepsie vyplne dveri mala aj Fabia prvej generacie. Bez ironie... :yes:
26. 3. 2015 11:31
Re: Konec bakelitu
Ja si presne to iste myslim zas o tebe... ;-) To ani nema cenu reagovat. Ocividne si v obidvoch autach mal moznost realne onanovat nad tou volfburskou kvalitou >:D
Avatar - simply never
25. 3. 2015 12:04
Re: hvezdy
Tak to nemáš pravdu ani náhodou. Pod pojmom primeraná cena si bežný človek predstavuje niečo iné ako výrobca či obchodník. Primeraná cena výrobku či služby je z pohľadu výrobcu či obchodníka najvyššia možná cena akú je trh či zákazník schopný akceptovať. Tu si však zamrzol. Z pohľadu bežného človeka cena, ktorú môže akceptovať. Je ekonomickým nezmyslom si namýšľať, že je správny iba a len pohľad výrobcu alebo obchodníka. Tu je teda priepastný rozdiel medzi mojim vnímaním primeranej ceny (kopem za bežných ľudí) a vnímaním primeranej ceny niektorých diskutérov, ktorí sa na to pozerajú iba cez optiku výrobcu a obchodníka. Kompromis (čo je však ekonomicky nemožné) znamená, že bude akceptovaná tak všetkými skupinami občanov ako aj výrobcom/obchodníkom. Tu je kameň úrazu!!! Je zaujímavé, že niekorým ľuďom možno predložiť akékoľvek zásadné argumenty na nejaký problém, stačí však jeden pseudoargument (ten Seat za to stojí, je tam top technika, čo sa dá kúpiť iné...) a všetky racionálne argumenty sú na lopatkách. Poďme teda na rozbor toho, z čoho sa skladá trh. Podľa najnovších údajov Eurostatu a prepočtov Poštovej banky dosiahla v roku 2013 priemerná hrubá mzda na Slovensku 835 EUR. V Nemecku je to 3764 EUR, v Luxembursku 4409 EUR. Tento priemer ale nie je na Slovensku vôbec reprezentatívny, nakoľko najvyššie príjmy na Slovensku sa môžu reálne pohybovať až okolo 100-násobku minimálnej mzdy, a práve tieto skupiny spôsobia, že 80% obyvateľstva má menej ako priemer. Ale odskočili sme. Nemec teda zarába na 24 tis. EURO - vy Leon (656 tis. KCZ) 6.37 mesiaca ale Slovák 28.8 mesiaca. Pri porovnávaní miezd je potrebné vždy brať do úvahy aj druhú stranu mince, a tou sú cenová úroveň v krajine (napr. náklady na energie v rozsahu 80 až 100% priemerných cien EÚ pri 4 násobne nižších platoch) a náklady na život (DPH, spotrebné dane, paušálne platby robia divy s cenami – že jo) a teda inak povedané Nemec ho má za rok/dva, Slovák za celý život. Teraz k diskutujúcim, kto je diskutérom tohto fóra, samý majiteľ audi, BMW, samozrejme škody či koncernu, sem tam japonec, či Kóreja. Viac menej počúvam, kúpil som to či ono a sú to autá za 15 až 50 tis EUR. Je to tu teda zložené zo všetkého možného len nie z priemerne zarábajúcich ľudí, ktorí si poväčšine kupujú základné verzie základných modelov (alebo ojetiny pred mrtvicou). Ono človek zarábajúci 650 EURO mesačne často nemá ani na ten internet a už vôbec chuť na debaty o 50 tis. autách... Vráťme sa na začiatok, je to primeraná cena alebo iba primeraná cena z pohľadu obchodníka...
Avatar - iudex
25. 3. 2015 11:00
Re: Konec bakelitu
Tak tá dobrá cena je otázka pohľadu; ja by som takmer 20 tisíc za pomerne lenivú atmosféru asi nedal, aj keby mala neviem akú super výbavu (ale chápem, že niekto bazíruje na bohatej výbave a výkon preňho až tak dôležitý nie je).
Avatar - _Karel_
26. 3. 2015 14:24
Re: Konec bakelitu
Nějak špatně čteš- porovnával Ceed s Leonem, ne Golfem.
Edit- koukám, že píšu pozdě.
Avatar - miromen
26. 3. 2015 11:45
Re: Konec bakelitu
Tak interier neni jen o vyplnich dveři to je zde snad nějaky mor. Ale u Leona interier taky nepovažuji za nějake terno. U Leona nemam problem u vybavy FR ktera už je na hodně solidni urovni jen mi moc nesedi celkova architektura palubky.
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 10:08
Re: Konec bakelitu
Na to nieje dovod :-)
Ono keby som mal byt aktualny, tak uz by tam mala byt fotka niecoho ineho, koncernoveho, hierarchicky nad Audi... ;-)
ale bola to moja lasocka, preto tam ta fotka bude stale ;-)
Avatar - Jaros71
25. 3. 2015 23:31
Re: x-perience 1,6 TDI
S 1.6 TDI si tedy proti Opelu nepolepšíš , pokud můžeš..přidej na 2.0 TDI !
Avatar - Jaros71
25. 3. 2015 23:09
Re: Konec bakelitu
Nafta/benzín..? Záleží na úhlu pohledu..
Auto s naftou stojí víc , ale taky se za pár let o to dráž prodá.
Takže s úsporou co najezdíš s dieslem , na něm neproděláš , vyjde to nastejno.
Malé auto se vyplatí asi s benzínem , větší s dieslem.
Avatar - white label
25. 3. 2015 23:06
Re: Konec bakelitu
Jo, je to pruh stejné látky a nelíbí se mi to. Mohli dát aspoň na výběr mezi bílou a černou barvou, myslím u těch bílých pruhů, které na fotkách vypadají spíš jako světle šedostříbrné, tedy líp, než jako bílé v reálu.
[odkaz]
25. 3. 2015 22:59
Re: Konec bakelitu
Odběhnu: Ta Cupra, ve které jsi seděl, měla čalounění se světlou látkou na bocích sedadel? Viděl jsem jednu takovou zaparkovanou a vypadalo to, že nad opěrkou/ madlem byl pruh té stejné světlé látky jako na sedadlech, ale nebylo poznat, jestli je čalouněná celá výplň.
25. 3. 2015 21:48
Re: hvezdy
Nevim, co koho hreje, ale nadupana verze zlepsuje image tech zakladnich. Je to koneckoncu jeden z duvodu, proc se delaji. Kdyz to vezmu do extremu, tak je to podobne, jako kdyz nekdo sedlal 105ku a v garazi mu vysel plakat 130LR. To same WRC, nebo WTCC. Najednou je z nudneho hatchbacku, nebo sedanu zavodak a clovek si rika, jak dobre to auto muze vypadat. Kdyby ten "svetovy marketing" fungoval tak, jak pise simply, tak by se auta do katalogu nefotila v plne vybave a jeste retusovana. Proste kdyby se treba ten leon nabizel jenom v zakladu, byt by byl ten zaklad treba na urovni dnesni prostredni vybavy, nikdy by nemel takovou image a lide by se na nej nekoukali stejne, jako kdyz existuje cupra. Sice je se zakladni verzi takrka nesrovnatelna, ale v technicaku to ma porad Seat Leon a clovek ma potom tendenci i na ten zaklad pohlizet jinak a treba v tom hledat indicie te cupry.
25. 3. 2015 20:09
Re: Konec bakelitu
Právě. Vstane, vytáhne seznam kaváren, cukráren, restaurací atd., zapíchne někam prst a ve správnou hodinu (třeba v "happy hour") jde. Takovému útoku se těžko předchází. Nebo naloží kufr šrapnely, přihodí trochu výbušniny a jde na nádraží, nebo letiště. Počká si, až bude tak v půlce fronty (nejlepší jsou ty "cik-cak") a je vymalováno. Asi si umíš představit, co by takový kufr udělal v metru. Dnes má stejně každý kufr na kolečkách, tak nemusí být ani troškař, může do něj naložit 30-50 kilo, pokud se mu to tam vejde, a nebude vypadat vedle turistů nijak zvláštně, ti také kolikrát tahají snad i dřez.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 19:55
Re: Konec bakelitu
Vzhledem k tomu, jak moc nenávidí ameriku,
vzhledem k tomu, kolik takových je,
a vzhledem k tomu, jak je snadné uvázat na sebe bombu a kdekoliv se odpálit,
je to s podivem. Ale tohle mě samotného dodnes nenapadlo.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 19:53
Re: Konec bakelitu
Obdivujem, ako par vetami dokazes zhrnut to hafo informacii, ktore mam v hlave a nez by som to tu cele napisal, zodral by som bud prsty, alebo klavesnicu !!! :yes: :yes: :yes:
S tvojou poslednou vetou suhlasim az tak moc, ze radsej tu temu uz ani rozpytvavat nechcem a vzhladom na to, ako su vsetky tieto nase debaty sledovane, ani v podobnych uvahach tu nemam moc chut pokracovat... :-!
V kazdom pripade, otazok je viac nez odpovedi...
25. 3. 2015 19:38
Re: Konec bakelitu
Nejsem moc na konspirační teorie, ale nejde mi to dohromady. Z jedné strany jsou to nebezpeční teroristé, z druhé strany jim to terorizování (jak píšeš, naštěstí) moc nejde. Terorista nepotřebuje zabíjet po tisících. Takže nevím, co si o tom myslet.
25. 3. 2015 19:34
Re: Konec bakelitu
Ano, další velký útok, který budou plánovat roky. Jak jsem napsal, kolik teroristických organizací se takhle v minulosti chovalo? Čím víc lidí, času a materiálu potřebují, tím větší pravděpodobnost, že na ně někdo přijde. Tak proč trávit roky plánováním nějakého útoku? Proč ta fixace s grandiózními útoky?

Zničili snad Bílý dům (nebo Kapitol, nebo jiný symbol ve Washingtonu, D.C.)? Podařilo se jim vyřadit Pentagon z provozu? Jen nějakým záhadným způsobem zbořili dva mrakodrapy, které spadnout neměly a které na rozdíl od Bílého domu nebyly moc symbolické.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 19:12
Re: Konec bakelitu
Možná jsou tajné služby efektivní a daří se jim plány teroristů křížit, možná pomohl protiútok, možná si islámští fanatici našli jinou zábavu v rámci Islámského státu... a že by byl úplně klid se taky říct nedá.

Proč jim to bububu nevyšlo?
25. 3. 2015 19:12
Re: Konec bakelitu
Myslel jsem to tak, že jsme tam v minulosti neměli strkat nos. Ale strkali jsme ho tam a teď jsme v situaci, ve které jsme. Nepsal jsem, jak tu situaci máme řešit, ale že jsme si o to koledovali.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 19:04
Re: Konec bakelitu
NATO tam bohužel nemá jiný mandát, než ten o kterém jsem mluvil... mandát skupiny států, která se na to nechce dívat.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 18:22
Re: Konec bakelitu
Ano, vzhledem k výhrůžkám se nic moc neděje (zaplať pánbůh)
Vím, že "konspirační teorie" , ale i to 11. září má trhliny.
25. 3. 2015 18:12
Re: Konec bakelitu
Mně jen tohle chování přijde zvláštní. Až na to jedno velké bububu, které jim stejně celé nevyšlo, žádnou zásadní ránu na území USA nezasadili. Pokud jsem na něco nezapomněl. Přijde mi to zvláštní. Kolik teroristických organizací se takhle chovalo? Jestli neunáší letadla, protože jsou nová bezpečnostní opatření tak účinná, proč nezabíjí lidi na letištích (sami se jim tam houfují ve jménu bezpečnosti)? V UK se říkalo (na úrovni řízení letového provozu), že by letadlo vysílající kód 7500 (únos) sestřelili. Proč se nesnaží jen navodit dojem, že bylo nějaké letadlo uneseno? Třeba by ho skutečně okamžitě sestřelili. Možných vektorů je nespočet. Na to, jak jsou to strašně nebezpeční teroristé, mi prostě nepřijdou moc efektivní.
25. 3. 2015 17:57
Re: Konec bakelitu
Tím "my" myslím EU a NATO.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 17:51
Re: Konec bakelitu
Ano, v tom se shodneme, terorismus není o počtu obětí, je v tom i prvek "koukejte co dokážu těm blbejm amíkům udělat přímo pod nosem". Nicméně... záleží na tom, jestli terorista zabíjí lidi na letišti nebo unáší letadlo a bourá s ním do vybraných cílů?

Podle mě záleží spíš na tom, jestli je terorista jeden šílenec, nebo jestli je součástí nějakého organizovaného hnutí. Sólista je záležitost pro Policii a rozvědku, organizované hnutí typu Al Kajda nebo nakonec aktuálně Islámský stát může vyžadovat vojenské řešení.
25. 3. 2015 17:46
Re: Konec bakelitu
Mluvím o Afghánistánu. V tomhle konfliktu zemřely desítky tisíc civilistů. V angličtině se používá výraz "non-combatant."

Efektivitou? Že lze rozsít mnohem více strachu snadněji, s menším množstvím prostředků. Chápu, že je letadlo zajímavý nástroj pro zasažení cíle jako Bílý dům. Terorismus není o počtu obětí, ale o strachu, teroru. Je velké množství snadnějších cílů. Takové útoky je mnohem jednodušší naplánovat a provést, což spolu s velkým výběrem potenciálních cílů ztěžuje jejich odhalení.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 17:37
Re: Konec bakelitu
To bohužel nemůžu vyloučit, i když Afghánistán podle mě ten případ není.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 17:35
Re: Konec bakelitu
"my, celý civilizovaný svět, který nepřipustí, aby kdokoliv silnější.." smutný je, že my to klidně připouštíme, když ti silnější jsou nai "kamarádi". Pak se jakýkoliv bombardování, agrese nebo dokonce několikaleté zabrání území dokáže vysvětlit.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 17:16
Re: Konec bakelitu
Záleží na tom, kdo je to "my". Pokud by to stálo "my, celý civilizovaný západní svět, který nepřipustí, aby kdokoli právem silnějšího se zbraní v ruce vztáhl ruku na svého souseda", pak vidím šanci, že by "náš" hlas mohl být oprávněný a zároveň dost silný.

Jsem celkem příjemně překvapen tím, že opravdu stojí snad všechny vyspělé země jednotně proti Rusku, i když (zatím) jen v diplomatické rovině (což je nakonec asi taky dobře) - v tradičně rozhádané a nejednotné Evropě je to vítaná změna.
Avatar - Emel
25. 3. 2015 17:04
Re: Konec bakelitu
Ale jistě, nějaké provokace tam jistě byly. Putin měl pro změnu zase agenty na Ukrajině a zábor Krymu zřejmě připravoval dávno před Majdanem.

Ta metafora má hezkou pointu, pokud se dovede ještě o krůček dál - já bych nestavěl vyšší plot, pokud bych neměl oprávněnou obavu, že by mě soused tím krumpáčem vzít mohl.

A to je podle mě i jádro problematických vztahů s Ruskem - nikdo, třeba ani pobaltské republiky, si není jistý tím, co Rusko udělá a jestli se mu nezachce dalšího kousku zahrady. Proto si Ukrajina chtěla postavit plot. Pokud by ji Rusko dokázalo přesvědčit, že jí od Ruska nic nehrozí, že není agresivní a že respektuje územní celistvost svých sousedů, mohli spolu vycházet dobře a obchodovat ku prospěchu obou a NATO by byla akademická otázka, která by nejspíš zašla na úbytě. I celá EU by byla radši s Ruskem za dobře, sankce neprospívají nikomu... ale musel by vrátit cizí zahradu.
25. 3. 2015 16:37
Re: Nevím co si mám myslet,
Koukal jsem na to před časem (podobná diskuze) a už si nepamatuji přesně závěr, ale myslím, že to bylo něco jako, že se točivý moment změnil s přechodem na Euro6b verzi motorů. Nechce se mi na to koukat znovu. Není špatné se podívat do technického průkazu. ;-)
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 15:57
Re: Konec bakelitu
Odkud kam? Z Kaspického moře k oceánu, aby se dala odvážet. Co z toho budou mít? Ropu.

[odkaz]
Avatar - Emel
25. 3. 2015 15:51
Re: Konec bakelitu
Ropovod? Odkud kam? Co z toho budou mít USA? Zaplatí jim to několikaleté angažmá vojáků?
Avatar - Emel
25. 3. 2015 15:44
Re: Konec bakelitu
O jakém útoku na civilní obyvatelstvo mluvíš? Žádný útok na civilní obyvatelstvo není v pořádku... pokud teda nepovažujeme teroristu jakožto nevojáka za civilistu.

A co chceš říct tou efektivitou? Teroristické útoky mají různé motivy, ale určitě to není útok na leteckou dopravu... ta nikomu nevadí.
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2015 15:43
Re: Allroad pre chudobných
Na tebe se už těším obzvláště >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 3. 2015 15:42
Re: Allroad pre chudobných
xc60 s fofrákem.... a včil mudruj >:D ;-)
25. 3. 2015 15:30
Re: Konec bakelitu
Tobě připadá takový útok na civilní obyvatelstvo přiměřený? Hodný civilizované země? Nemluvě o tom, že mi tenhle druh terorismu (unášení letadel) nepřipadá moc efektivní. Chápu snahu o zničení Bílého domu. Pro Američany je to symbol. Ale pro terorizování populace jsou mnohem jednodušší cíle. Kdybys chtěl zaútočit konkrétně na leteckou dopravu, co takhle lidé postávající před detektory? Podle mne hodně lákavý cíl. A zabrání tomu přísnější bezpečnostní opatření na letištích?
25. 3. 2015 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 14:47
Re: Konec bakelitu
Nebuďte padavky a kupte si leštící ubrousky na klavírní lak >:-[]
25. 3. 2015 14:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 14:40
Re: Konec bakelitu
A seš si jistej, že Ukrajina opravdu chtěla do NATO? To už je totiž buď na osobní zkušenost, nebo čí propagandě uvěříš. Vůbec si nejsem jistej.
Avatar - simply never
25. 3. 2015 14:38
Re: hvezdy
Primeranosť ceny nemožno vyjadriť jednoducho numericky v zmysle určenia jej výšky, ale je nutné ju skúmať a preverovať pri každom prípade jednotlivo vo svetle konkrétnych okolností veci. V tejto súvislosti treba pripomenúť, že súčasné ceny nezohľadňujú ekonomickú realitu, ale sú dohodou “akcionárov”. Tu na fóre si primeranú cenu vysvetľuje každý podľa seba. Niekto má plat 3500 EUR (pracovník dealingu v banke pracujúci reálne 2 hod. denne) a považuje svoj plat za neprimeraný (veď priniesol banke zisk za rok 15 mil. EUR) a iný má plat 650 EUR (robotník – autoelektikár pracujúci denne v pote tváre 8 hodín), a nevie ako vyžije, alebo neštátny lekár s platom 500 EUR (pracujúci bez oddychu a bez návštevy WC aj 7 hod.). Každopádne si dealer banky Seat kúpi a tí zvyšní dvaja si kúpia SM. Mnohí tu sú evidentne už celkom spracovaní ako treba - to čo sa (na „slobodnom a voľnom“) trhu povie, tomu sa klaňajme. Dakedy (rok 1991) fungoval vtip, že na Slovensku si každý môže kúpiť Favorit, akurát niekto auto, iný bicykel a posledný tavený syr. Nič sa nezmenilo, ba vlastne hej, dakedy to bolo (zo 100) 50 aut, 30 bicyklov a 20 tavených syrov, dnes je ten pomer 10:30:60. Pri rozhodovaní, či je cena primeraná alebo nie sa teda vychádza z objektívnych a merateľných kritérií, najmä výkonnosť spoločnosti v primerane dlhom časovom horizonte v porovnaní s benchmarkom daného životnou úrovňou, zaťažením klientov, veľkosťou a likviditou cieľovej skupiny. Kapitalista, ktorý má celkom legitímne právo podnikať a dosahovať zisk je niekto, kto vám ponúkne peniaze v núdzi, do ktorej by ste sa nikdy nedostali, keby vám ich predtým nezobral."
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 14:21
Re: Konec bakelitu
bolo to Budapestske memorandum... ;-)
teraz sa snazia o variantu B - rychlejsiu nez NATO - stat sa strategickym partnerom USA, co by znamenalo ze v pripade, ze su napadnuti nejakym nepriatelom, USA prijde na pomoc a potom je jasne, ze sa pripoji aj NATO.

A to co mali zakotvene v ustave im znemoznovalo vstup do akejkolvek vojenskej obrannej struktury.
25. 3. 2015 14:14
Re: Konec bakelitu
Asi největší výhradou k interiéru Golfu u mne je, že to přehnali s dekorem.
25. 3. 2015 14:14
Re: Dotaz
A tamto byla Felicie.
Tak beres rozdil v potaz, nebo ne?
25. 3. 2015 13:59
Re: Dotaz
To porovnání nemá moc smysl, protože se technologie mění. Novější auto na tom může být lépe, ale i hůře, nehledě na cenový rozdíl. A jak napsal webpaja, proměnných je víc.
25. 3. 2015 13:55
Re: Konec bakelitu
Mám čiernu metalízu. :-)
25. 3. 2015 13:55
Re: Konec bakelitu
Navigáciu vnímam ako príjemný bonus. Využijem ju naozaj minimálne, ale raz za čas sa to hodí, lebo nemusím študovať mapy na googli. Audio tam neni katastrofa, dá sa, ale mohlo byť lepšie. Na to si potrpím, bohužiaľ. Nie ale v tom zmysle, že natlačím do kufra tuzingovú plecharinu. Skôr mám audio ako jednu zo záľub a som rozmaznaný poctivou stereo zostavou z domu. Chvalabohu sa v aute nehrá na detaily a zvukové nuancy, ktoré laik ťažko rozozná doma v pokoji a nie v premávke na ceste. Ale aj v aute mám rád, keď to hrá pekne. Ale každopádne bez automatu a xenónov by som napríklad ja auto už nechcel. To sú zásadné prvky výbavy, na ktoré pozerám medzi prvými.
25. 3. 2015 13:44
Re: hvezdy
Jak si můžeš všimnout, já se ani nedotkl průměrných příjmů. Pouze toho, co je přijatelné a přiměřené. Píšeš, že to není tvůj názor, ale říkají tvé zdroje něco o přijatelnosti, nebo přiměřenosti? Možná ta slova na Slovensku znamenají něco jiného, než jak je vnímám já. Máš nějaký odkaz na výkladový slovník, který by dával dohromady přijatelný a přiměřený s příjmy?

Původně ses ptal, jestli je cena přijatelná. A v tomhle kontextu je má představa o tom, co to znamená, asi jiná než tvá. Pro mne je to prostě subjektivní záležitost daná vnímanou hodnotou a cenou. Nevím, jak do toho pasují nějaké statistiky a analýzy příjmů.
25. 3. 2015 13:41
Re: Allroad pre chudobných
To bude s Poníkem partyja...
Avatar - wakantanka
25. 3. 2015 13:27
Re: Konec bakelitu
Horšie by bolo keby tam ten rozdiel medzi základom a týmto top modelom v ktorom si sa viezol nebol. Počítam že ale aj stála minimálne o 1/3 viac ako to čo majú tvoji kolegovia.
Avatar - simply never
25. 3. 2015 13:24
Re: hvezdy
Pri tebe som fakt necakal, ze nepochopis a nevidis (napriek tomu, ze to zvyraznujem), ze mnou vlozeny text nie je mojim subjektivnym nazorom, ale sumarom vysledkov europskej statistiky a analyz bank, ministerstva financii a odbornych clankov v odbornych periodikach.
Avatar - iudex
25. 3. 2015 13:20
Re: Konec bakelitu
To sme na tom rovnako, tiež by som nikdy nešiel do jazdenky, nech by aj cena bola lákavá, nové je nové. Inak chápem, že keď v aute presedíš hodiny denne, výbava a komfort sú dôležité. Ja som v tomto skromnejší, nemusím mať navigáciu, adaptívny tempomat či super audio, vedel by som žiť aj bez xenónov. A dosť na cene pridá aj automat, ktorý rozhodne nemusím.
25. 3. 2015 13:18
Re: hvezdy
Vždyť je to subjektivní. Dokáži ocenit i věci, na které nemám a nikdy pravděpodobně mít nebudu. Pro někoho přijatelná není, pro jiného je a někdo si to auto dokonce koupí. Pod přijatelnou cenou si představím přijatelnou pro mne. A pod přiměřenou spíš přiměřenou nabídce na trhu, nakolik odpovídá ostatním produktům nabízejícím podobné vlastnosti.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 13:15
Re: Konec bakelitu
Takze medzi mnou odporucanym cednikom a tvojim su 3 rozdiely:
Kombi / HB, Benzin / nafta a Automat u teba a manual u znameho :-) ( a mozno este farba - on bral taku tu peknu tmavosedu metlu )
Inac za tie prachy zohnat taky voz bolo jak vtedy, tak asi aj dnes nemozne ;-) :yes:
Avatar - simply never
25. 3. 2015 13:10
Re: hvezdy
Nikde som ani naznakom nenapisal, ze "nikdo nemá na auto v lepším stavu než vrak".

A este raz, ja som nepisal svoje nazory a v tom je rozdiel. Obrovsky rozdiel.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 13:08
Re: Nevím co si mám myslet,
Janci, prosim ta... ;-)
1 telefonat a budete mat vsetci jasno ... ;-)
Mna tiez netrapi 20 Nm, skor ide o to, ze je to tym padom iny motor, nez za aky ste ho povazovali vy ako ACZ.
No a kedze ja nniesom len povrchny kritik, ale snazim sa aj obcas dat nejaky ten podnet na napravu, tak to berte len ako malinke plus ku zlepseniu kvality Vami poskytovanych informacii. Nic viac v tom hladat netreba - bolo to myslene v dobrom. ;-)
25. 3. 2015 13:00
Re: Konec bakelitu
Nemám ten TFT. Vedel som, že sa to tam dáva. Videl som to na pár videách a najmä som si myslel že už bude súčasťou výbavy ktorú som bral. To bolo aj s manuálnou ručkou trochu prekvapenie, keď som auto preberal. Ale ja som sa na to vlastne pri objednávke ani nepýtal. Nebolo to pre mňa zas smerodatné a ani netuším, koľko by sa za to priplácalo. Ostatne z papierov som následne zistil, že ten monochrom ukazuje všetko rovnako, len v jednej farbe namiesto krajšieho TFT. Na funkčnosti ani komforte to nijak neubralo. A keďže mám automat, tak ručku zaťahujem vyložene sviatočne...
25. 3. 2015 12:56
Re: Konec bakelitu
Chápem. Je to o uhle pohľadu. Na jednej strane mám rád väčší výkon, ale na druhej zas nekúpim auto bez výbavy. Zvlášť keď v tom presedím tretinu dňa... Niekto by radšej kúpil luxusnejšiu jazdenku za tie peniaze, ale keď ja radšej nové so zárukou a jazdenky sa bojím... A môže mi hocikto hovoriť hocičo. Aj teraz som pokukoval po C-čku a 4-ke v slušných výbavách a rozumných nájazdoch a ročníkoch, ale to konečné rozhodnutie pre jazdenku u mňa nikdy nepadlo. Ja radšej kúpim nové, po 4-5 rokoch ho predám a potom zas kúpim nové...
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 12:50
Re: Nevím co si mám myslet,
Já jsem tím neřekl, kdo to má dobře nebo špatně, jenom uvádím zdroj, ze kterého jsem v testu vycházel. Myslíte, že by s koncem roku 2014 došlo k navýšení točivého momentu o 20 N.m?

Platnost v tomto případě u auta, které se představilo teprve nedávno, nehraje až takovou roli a už vůbec ne dodatek v katalogu, který z hlediska ochrany najdete v každém letáku.
25. 3. 2015 12:29
Re: hvezdy
Já jsem to pochopil. Ty se však snaž pochopit, že na tento web chodí lidí s trošku vyšší "zitovnou urovni" než je průměr dle EUROSTATU.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 12:24
Re: Nevím co si mám myslet,
Katalog je na rok 2014...
a malinkymi pismenami je tam dodatok:
Technická data jsou pouze orientační. Přestože společnost SEAT vynakládá veškerou snahu, aby technické údaje byly platné ke dni vydání (1. 11. 2014), nejnovější údaje si, prosím, ověřte u svého autorizovaného prodejce značky SEAT

na CZ strankach by mali byt info sice aktualne, ale po tom, ake nepresnosti maju aj na ceskych strankach Audi, by som sa necudoval, keby to mali este po starom - teda neopravene.
Vy ste Auto CZ, vy by ste mali dbat o pravdivost udajov aj za cenu 1 telefonatu navyse do Seatu, nech vam to daju na pravu mieru. Neverim, ze Cesky trh je taky nezaujimavy, ( hlavne pri Seatackych reexportoch ), ze by specialne pre vas trh davali motory so starsiou specifikaciou... :-!
Takze ja si myslim, ze Nemci aj Rakusaci tam maju tych 340 Nm spravne, rovnako ako Skoda a VW.
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 12:12
Re: Allroad pre chudobných
Řadílek a Kvedlalka. >:D
Avatar - white label
25. 3. 2015 12:03
Re: Allroad pre chudobných
Pokud jde o kombinaci 1.8 TSI + dsg u Leonu (i O3) obecně, tak tam dostaneš k haldexu další dva bonusy (proti fwd) , mokré 6st. dsg (namísto suché 7st.) a 30 Nm navíc.
Avatar - iudex
25. 3. 2015 11:25
Re: Konec bakelitu
To je určite automatické vyváženie bielej, raz sa to trafí tak, raz onak (a nepredpokladám, že fotia do RAWu a všetko vyvolávajú ručne).
25. 3. 2015 11:13
Re: Dotaz
Tam je těch proměnných víc, na prastarým Allroadu ani stopa po rzi... Rozhodně ne u plastových a alu nástavců.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 11:05
Re: Konec bakelitu
Nejako som sa nedocital, ci v tom mas aj ten TFT displej miesto tachometra, alebo len monochrom displej v jeho analogovom strede.
Ked som znamemu pomahal konfigurovat jeho C´eeda CRDi tak na neho bolo treba nejaky dalsi drahsi priplatok, takze to nema. ani to panorama stresne okno a kožu.
Ostatne vsetko full, ako aj ty. Bolo to tesne po jeho premiere, takze ani zlava tam nebola nejaka extra, takze s HB sme sa dostali tesne nad 20 t. €
V kazdom pripade maximalna spokojnost aj po uz mozno aj 80 tkm, dlhsie som s nim nebol, ale na jesen bolo vsetko v spokojnosti. ;-)
Avatar - Honza Mička
25. 3. 2015 10:46
Re: Nevím co si mám myslet,
Tak na tohle odpovědět neumím a nechci se pouštět do úvah, jestli VW něco reguluje ve prospěch Golfu.
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 10:41
Re: Allroad pre chudobných
Jak myslíš, Řadílku. :-) ;-)
25. 3. 2015 10:39
Re: Konec bakelitu
Ja robím teraz približne okolo 40tis.+ ročne a práve kvôli tomu, koľko času trávim denne za volantom som presedlal na najvyššie výbavy a benzín. Pre mňa sú doležité prkotiny ako výplne opierok rúk a lakťov v interiéri, alebo bluetooth a USB vstup, bedrová opierka, xenony a podobné prvky, ktoré niekto považuje za zbytočné. Ja v tom aute sedím 3-4 hodiny denne, takže sa tam chcem cítit príjemne a zároveň chcem mať z jazdy radosť. Preto som opustil naftu. Ma to v nafťákoch prestalo baviť. Paradoxne to prišlo po tom, čo som v USA jazdil necelé dva týždne na Ford Exploreri (samozrejme v benzíne). Tam som zistil, že na to aby auto hltalo kilometre nepotrebje za každú cenu naftu. Ide to aj s benzínom a ešte že aj s okoľko väčším komfortom a pôžitkom z jazdy... ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 10:32
Re: Nevím co si mám myslet,
a kedze toto je nova gen. toho motora, nema teda 340 Nm ? ;-)
25. 3. 2015 10:32
Re: Konec bakelitu
Áno s dvojlitrovým benzínom. To auto mi učarovalo a má aj príjemnú cenu. Za 21 v plnke a s automatom. Škoda... ;-\
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 10:31
Re: Konec bakelitu
suhlas... pri dnesnych uz prijatlenych spotrebach benzinov a jednoduchsej udrzby a nizsej nakupnej ceny tiez nevidim v nafte nejaku velku vyhru... poznam mnohych co jazdia viac ako ja ( ja spravim tych len okolo 15 tisic rocne ) a jazdia tiez s benzinmi ... bracha spravi 20 -25 tisic rocne a ma v pohode 1,6 benzin... pocitali sme ze keby sme mali dizel tak musime jazdit okolo 35- 40 000 rocne a stejne sa nam vratia nakladn za drahsie auto az po nejakych 6 -7 rokoch ... defakto si po 7 rokoch nic stale neusetril.... takze v tomto smere plne tvoje rozhodnutie chapem.... to setrenie na dizli je lne na oko.. finta na zakaznika ktory si myslia ze setria lebo jazdia za 5 litrov.. ale ze dali o 2-3 tisicky za auto viac ako podobny benzin... ze ma castejsie servisne prehliadky .. to akosi nevidiea.... a potom k tomu este pride vymena filtra pevnych castic a bum.... neusetris nic ani cent... este mozno budes v strate..... zlaty benzin
Avatar - Emel
25. 3. 2015 10:27
Re: Konec bakelitu
Bylo mi to jasné :-)

Platinum už ty xenony má v základu, nebo jak to u vás je? V ČR mi to přijde řešené dost nešťastně, paket Ultra obsahuje bezklíčový vstup, asistent jízdy v pruzích, elektrické sedačky s pamětí, elektrickou ručku apod... což jsou věci, které bych si nakonec klidně odpustil.
25. 3. 2015 10:23
Re: Pěkné, jen...
>:-[] Ta sedla! :yes: >:D
25. 3. 2015 10:22
Re: Konec bakelitu
Denne dochádzam do práce takmer 90 kilometrov. Tých cca 180km je taký môj denný priemer. Z toho mám 3/4 jazdy po dialnici. Napriek tomu beriem aj do práce teraz benzín. Tá Astra je veľmi živá a s tým dvojlitrom to v žiadnom prípade nie je brzda na cestách, ale mne je jednoducho benzín bližšie. Rozdieľ v nákladoch je zanedbateľný. S Astrou som jazdil s prevahou po diaľnici a priemerom asi niekde okolo 130-140 km/h za tých 5.8-6.2 (podľa toho ako fúka vietor). Ceed to robí s benzínom za niečo medzi 6.5-7.0 (ešte to nemám nejak extra odsledované). Každopádne rozdiel nejakého litra na stovku spolu s rodzdielom ceny paliva mi je totálne ukradnutý. Mesačne mi to spraví rozdieľ ako jedna-dve návštevy reštaurácie alebo večer v kaviarni a to ma z biedy nevytrhne. Čím ďalej tým viac sa presviedčam, že nafta už stráca pomaly význam ak niekto v tom hľadá ušetrené náklady. Osobne už považujem benzín za lepšiu voľbu. Nafta má jedinú výhodu a to je krútiaci moment od nízkych otáčok. To sa nedá poprieť. Tam ale u mňa všetky výhody nafty končia...
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 10:14
Re: Konec bakelitu
paradoxne pred par rokmi by som kiu ani ja nekupil ale dnes uz tuzim len po nej ;-) ( ved sportback sme tiez kupili aj preto ze kia v r 2011 este mala stary ceed a brachovi sa vtedy korejci este nepozdavali a aj ja som mal obavy priznavam, ani sme ho neboli omrknut... bolo to vtedy uz vlastne vybehove auto na urovni hadam este starsieho golfu 5 ... dnes je to uz ale inak a kia konkurenciu dobehla ... a niektorych hadam uz aj predbehla )

ale inak x perience je ozaj kus..... paci sa mi

tu mazdu 3 si zvazoval predpokladam z dvojlitrom benzin .... kombik mazde chyba to je fakt... rovnako na tom straca predajne aj francuzska C4ka...
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 10:03
Re: Konec bakelitu
ceed dvojspojku uz nejaky ten piatok ma... ;-) nesie oznacenie DCT ..... akurat ze nie je v nafte... ale len s gdi....

vid skus test na sme.sk , spotrebu vraj nepokazi ...
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 10:00
Re: Konec bakelitu
Trojky kombi je škoda... ale je pro to malý trh. Určitě by to bylo zajímavé. Ceed chápu, že ti vyhovuje a i tou cenou... GDI bych oželel (ale jak píšeš na polykání kilometrů máš Astru v naftě), zkoušel sem ho v SUV no a na takové auto už nestíhá.. do Ceeda proč ne :-)
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 09:58
Re: Konec bakelitu
No... ja sem psal výše, že bych si ty hnědé výplně odpustil a stačila by mi černá, ale ty sedačky se mi líbí i když ve Scoutu jsou hezčí >:D

Asi to bude nasvícením, ta alcantara hází různé odstíny >:D Předpokládám, že když si Xperience objednáš v jiné barvě, tak i interiér bude jiný... Mrknu do konfigurátoru :-)
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 09:49
Re: Konec bakelitu
Nic proti tomu, ještě že si můžeš vybrat >:-[]
25. 3. 2015 09:47
Re: Allroad pre chudobných
A nedá si s tím manuálem pokoj a nedá...na co máš hračku? Myslím tu čtyřkolovou? ;-)
Avatar - Elder
25. 3. 2015 09:44
Re: Nevím co si mám myslet,
Jo copak Otík, to byl kousek. Pro mě jedna z nejlepších scének filmu :yes:
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 09:43
Re: Konec bakelitu
ale tentokrat paradoxne "vzdy materialovo horsi seat" s tou alcantarou po dverach vyzera podla mna lepsie ako alltrack ci scout.... inak stale neviem preco je golf viditelne drahsi... s tym istym motorom a vybavou ako x perience....
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2015 09:36
Re: Konec bakelitu
aj 105L mala .... taku akoby kozenku ciernu jasne ;-) a popolniky ( kaplicku ) v zadnych dverach .. ale malo to svoje caro :yes:
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 09:33
Re: Konec bakelitu
Feldu znám >:D I Favorit tam měl luxusní koženku >:D A pokud mne nešálí paměť, tak starší Škodovky taky >:D
Avatar - Ozzman
25. 3. 2015 09:32
Re: Konec bakelitu
Jo, o prostornosti Oktavky se přít nebudu, trojková je první auto nižší střední, do kterého se vzadu posadím (188cm), bez pocitu stísněnosti.
25. 3. 2015 19:21
Re: Konec bakelitu
Lenže ja som nehovoril o výzore jednotlivých paluboviek ale o ich kvalite. A fakt nechápem tie ódy na koncernové palubky. Ja z toho cítim proste šetrenie na každom kroku (výnimkou Golf v plnej palbe, ale koľko sa takých predá?)
25. 3. 2015 17:03
Re: Konec bakelitu
Neříkám, že se musí Ukrajina kamarádit s Ruskem. Říkám, že se do toho nemůžeme míchat. Nehledě na čistotu našich úmyslů. Když tam začneme strkat nos, nemůžeme se divit případné reakci Ruska. Ukrajina si tedy může vybrat, ale my bychom měli vědět, že tam nemáme co dělat. Čím blíž jsi Rusku, tím opatrněji se musíš pohybovat. Pokud se chceš rozšířit do tohoto regionu, musíš si vybudovat dobré vztahy s Ruskem. Musíš projevit nějaký respekt. Jde tedy i o to, co si můžeme dovolit k Rusku, nejen o to, co chce Ukrajina.
25. 3. 2015 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 16:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 15:42
Re: Konec bakelitu
V krátkosti reálné důvody-válka v Iráku- ropa. Afghánistán- ropovod.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 15:10
Re: Konec bakelitu
ved ano - po demokratickych volbach ( ktore boli podla teba po ozbrojenom puči ) sa dostalo do ich NR take zlozenie poslancov a polit. sil, ze to bolo mozne. ;-)
Nechcem sa tu teraz hadat s tebou. napisem vec, ktoru by sme hadam mohli mat spolocnu: niesom za rozsirovanie NATO o UA a dokonca ani za UA v EU.
Z kratkodobeho hladiska to totiz znamena pre nase krajiny viac negativ nez pozitiv. ( ich lacna prac. sila, nekvalitne tovary za dumpingove ceny - tym padom zhorsenie pre nase ekonomiky ) Neskor, ked uz sa aj ich zivot. uroven bude dvihat a teda aj ich naklady na zivobitie a ich vyplaty u nich, rozdiel ceny prace sa zmensi. Dovtedy to ale bude pre nas horsie... :-!
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 15:02
Re: Konec bakelitu
Z toho co sám píšeš,je vidět, že to vlastně vůbec není jasný jako facka. Krym si pokud vím, odhasoval připojení k Rusku. I když to zřejmě nebylo úplně košér. My dostáváme nějaké informace, a spousta lidí jim slepě věří. Jako bychom i my neměli propagandu a máslo na hlavě (viz dvě referenda v Irsku o Lisabonské smlouvě)
P.S. Tvoje přirovnání bych opravil asi takto: "Když jsem viděl chlapa, co je silnější a líp ozbrojenej než já, a považuju ho za kriminálníka,jak si chystá bunkr za mým plotem, začal jsem střílet.
Možná jsem to se střelbou trochu přehnal, ale přišlo mi to jako pro mě nejbezpečnější".
Avatar - _Karel_
25. 3. 2015 14:00
Re: Konec bakelitu
Že se Rusko brání Ukrajině je samozřejmě nesmysl, to jsem nikde nenapsal.
Jestli se má Rusko důvod obávat USA , to je oč tu běží. A to asi těžko posoudíš ty nebo já.
Zajímalo by mě, jak se díváš na agrese v Iráku a Afghánistánu, se kterými dokonce naše země souhlasí, když tam posílá jednotky. Možná ani oni neměli důvod se obávat USA.
Avatar - Hittman
25. 3. 2015 11:06
Dotaz
podobně oplastované jezdívaly již Felicie, takže tu mám dotaz na toho, kdo s tím má zkušenosti, zda za 5 let používání nevzniká kolem plastových dílů - lemů rez. Díky za info.
Avatar - AUDIRS6
25. 3. 2015 10:55
Re: Nevím co si mám myslet,
tak ja som si to pozrel napr. tu:

[odkaz]

takze si to opravte ;-)
Avatar - Emel
25. 3. 2015 09:54
Re: Konec bakelitu
Dvojstupňový automat? Teda věděl jsem, že některé automaty H&K nejsou úplně up-to-date, třeba čtyřstupeň v i20, ale dvoustupeň... ;-)

Ceed se mi líbí :yes: , trošku nepříjemnost je dostupnost xenonů jen v paketu za 90 (v ČR), ale stejně mi to auto dává nejlepší smysl v nějaké střídmější výbavě.
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 09:44
Re: Konec bakelitu
Tak to ber tak, že měníš prostor za alcantaru. ;-)
Avatar - AUDIRS6
26. 3. 2015 00:10
Re: Konec bakelitu
kedy si sa naposledy pozrel do kalendara a do C´eeda ?
Az na motory TSi, si napisal same blbosti. :-! Dokonco aj ten silnejsi CRDi ( 128 PS ) normalnemu clovekovi s prehladom staci ( ja som pol roka fungoval s min. gen. so 115 PS a tiez som sa nevesal...)
O cosi lepsie sedacky sa tie Leonacke niekomu mozu zdat, volant, radiacka - bez vyhrad. Podvozok - zalezi co cakas - pre bezneho cloveka je aj ten v C´eede az-az dobry - ani na 17"kach nemlatil, drzal dobre...riadenie malo presnost, s citom je to dnes uz bieda skoro vsade, nesnaz sa davat leon za tu vynimku lebo nou nieje.
tunel na lyže neviem, ale siber mozes mat.
A ak ho po 3 rokoch budes predavat a poskulovat po niecom dalsiom, tak ho predas este v zaruke a na to ludia pocuju, takze ani o dalsi predaj by som strach nemal.
A s tou Astrou si to zahlobil dokonale :-!
25. 3. 2015 17:50
Re: Konec bakelitu
Neberu to jako omluvu. Jen mi to vyznělo tak, že sice dostanu navíc čalounění výplně dveří, ale ušetřili jinde a přijdu o výškově nastavitelný pás. Nepřijdu, co vím, není v žádném Leonu.
25. 3. 2015 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2015 12:38
Re: hvezdy
To ho jakože třeba hřeje, že v tom může mít infotainment za 60 000,- a v reálu nemá ani to, co je v lowendové Dacii?
Avatar - wikinko
25. 3. 2015 11:01
Re: Konec bakelitu
Topper, diesel ma castejsie servise prehliadky? Odkial si to preboha vzal??? Vcera som skusal octavku elegance, liftback, 4x4, dsg tdi 130kw, keby si sa v tom previezol tak by si zabudol ze Kia existuje. Ja som stihol aj zabudnut ze existuje moja sluzobna premiovka ;) je neuveritelne, aky je rozdiel medzi octavkou a octavkou. v cechach maju dvaja kolegovia zakladne octavky 1,6tdi, totalny grc. ale to v com som sa vcera viezol, to snad bolo Audi.
26. 3. 2015 11:57
Re: Konec bakelitu
"Když se projedeš , vidíš rozdíl o dost zřetelněji."

Leon ma perfektny podvozok? Nebol zly, ale perfektny je prehnane tvrdenie. Perfektny podvozok ma podla mna BMW 1, Mazda 3 a Honda Civic. Ale spat k Leonovi a Ceedovi. Ceed ma jednoznacne lepsi podvozok ako Leon. A to som porovnaval v rovnaky den za rovnakeho pocasi na rovnakej ceste. Tak som si naplanoval testovacie jazdy. Leon bol tvrdy jak lata. Na rozbitej ceste v zakrutach uskakoval a ten buchot bol fakt neprijemny. Toto Ceed nerobil a pritom v zakrute bol istejsi. Odozva na zmenu smeru volantom bola rychlejsia. Napriek tomu ze Leon bol tvrdsi, tak Ceed je istejsi, lepsie drzi, nie je tvrdy jak lata a napriek tomu posobi sportovo a navyse je aj komfortnejsi. O kvalite podvozku Ceeda sa ale nebudem hadat. Aj na internete, najma na YT su mraky testov. Od komercnych medii po nezavislych testerov. Staci si vyhladat a zamerat sa na to ako hodnotia podvozok a jazdu...

Ale zistujem ze je zbytocne sa tu dohadovat v tychto diskusiach. Tu su proste zadubenci, ktori maju prd realne odskusane. Ziju z nejakych historickych dogiem a predsudkov a najma z vycitanych technickych udajov a fotiek z internetu. O realnom svete tak maju minimum vedomosti. Takze je aj zbytocne uz reagovat. Ja som si svoje povedal a nemam cenu sa obhajovat pred nejakymi imaginarnymi papierovymi specialistami. Skoncil som... ;-)
25. 3. 2015 14:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
25. 3. 2015 09:32
Nevím co si mám myslet,
redaktor nepozná TDI od benzínu. Třeba u současného Supa to člověk pozná hned u startu. Aby to nebylo poznat, musel by být Superb mnohem hůře odhlučněný.