Testy
jen bych chtěl vědět, zda po poklopení zadních sedadel vznikne rovná ložná plocha. Bude možné objednat paket pro špatné cesty s ještě vyšší světlou výškou a ochranným plechem pod motorem?
PS: jsem rád, že někomu došlo, ža auto má mít ruční brzdu! :yes:
PS: jsem rád, že někomu došlo, ža auto má mít ruční brzdu! :yes:
Ado, veď toto musí byť takmer Tvoj ideál: ten správny motor, nevlečie to brucho po zemi, žiadne kelímky od jogurtu, klasická ručná... Tak čo, berieš? 😉
Pokud vím, Seat takový paket v nabídce nemá, ostatně je konfigurovatelnost trošku menší, než u koncernových bratranců. Základní věci ale v nabídce jsou.
Bohužel celé řešení přístrojové desky je na pohled takové poměrně laciné a strohé (oproti tragické minulé verzi je to ale i tak velký pokrok).
Souhlasím se zpětnými zrcátky, tohle umístění je sice efektní, ale fakt bídné, člověk musí otáčet hlavou, aby do nich viděl
Bohužel celé řešení přístrojové desky je na pohled takové poměrně laciné a strohé (oproti tragické minulé verzi je to ale i tak velký pokrok).
Souhlasím se zpětnými zrcátky, tohle umístění je sice efektní, ale fakt bídné, člověk musí otáčet hlavou, aby do nich viděl
redaktor nepozná TDI od benzínu. Třeba u současného Supa to člověk pozná hned u startu. Aby to nebylo poznat, musel by být Superb mnohem hůře odhlučněný.
Klapky na oči i uši...tady je Otíkovo 😉
Ano, je to stejný případ, jako když se překlepnete a hned tady někdo napíše "redaktor neumí česky".
Motor je výborně odhlučněný a v testu je napsáno, že takový poznatek míří k situaci, kdy sedíte uvnitř. Navíc současný Superb má pořád ještě starou generaci motoru, čili rozdíly tam jsou.
Motor je výborně odhlučněný a v testu je napsáno, že takový poznatek míří k situaci, kdy sedíte uvnitř. Navíc současný Superb má pořád ještě starou generaci motoru, čili rozdíly tam jsou.
a kedze toto je nova gen. toho motora, nema teda 340 Nm ? 😉
Tak na tohle odpovědět neumím a nechci se pouštět do úvah, jestli VW něco reguluje ve prospěch Golfu.
tak ja som si to pozrel napr. tu😒br />
[odkaz]
takze si to opravte 😉
[odkaz]
takze si to opravte 😉
No jo, teď čemu má člověk věřit😒br />
[odkaz]
[odkaz]
katalog str.70
[odkaz]
[odkaz]
katalog str.70
Katalog je na rok 2014...
a malinkymi pismenami je tam dodatok😒br /> Technická data jsou pouze orientační. Přestože společnost SEAT vynakládá veškerou snahu, aby technické údaje byly platné ke dni vydání (1. 11. 2014), nejnovější údaje si, prosím, ověřte u svého autorizovaného prodejce značky SEAT
na CZ strankach by mali byt info sice aktualne, ale po tom, ake nepresnosti maju aj na ceskych strankach Audi, by som sa necudoval, keby to mali este po starom - teda neopravene.
Vy ste Auto CZ, vy by ste mali dbat o pravdivost udajov aj za cenu 1 telefonatu navyse do Seatu, nech vam to daju na pravu mieru. Neverim, ze Cesky trh je taky nezaujimavy, ( hlavne pri Seatackych ree😜ortoch ), ze by specialne pre vas trh davali motory so starsiou specifikaciou... :-!
Takze ja si myslim, ze Nemci aj Rakusaci tam maju tych 340 Nm spravne, rovnako ako Skoda a VW.
a malinkymi pismenami je tam dodatok😒br /> Technická data jsou pouze orientační. Přestože společnost SEAT vynakládá veškerou snahu, aby technické údaje byly platné ke dni vydání (1. 11. 2014), nejnovější údaje si, prosím, ověřte u svého autorizovaného prodejce značky SEAT
na CZ strankach by mali byt info sice aktualne, ale po tom, ake nepresnosti maju aj na ceskych strankach Audi, by som sa necudoval, keby to mali este po starom - teda neopravene.
Vy ste Auto CZ, vy by ste mali dbat o pravdivost udajov aj za cenu 1 telefonatu navyse do Seatu, nech vam to daju na pravu mieru. Neverim, ze Cesky trh je taky nezaujimavy, ( hlavne pri Seatackych ree😜ortoch ), ze by specialne pre vas trh davali motory so starsiou specifikaciou... :-!
Takze ja si myslim, ze Nemci aj Rakusaci tam maju tych 340 Nm spravne, rovnako ako Skoda a VW.
Já jsem tím neřekl, kdo to má dobře nebo špatně, jenom uvádím zdroj, ze kterého jsem v testu vycházel. Myslíte, že by s koncem roku 2014 došlo k navýšení točivého momentu o 20 N.m?
Platnost v tomto případě u auta, které se představilo teprve nedávno, nehraje až takovou roli a už vůbec ne dodatek v katalogu, který z hlediska ochrany najdete v každém letáku.
Platnost v tomto případě u auta, které se představilo teprve nedávno, nehraje až takovou roli a už vůbec ne dodatek v katalogu, který z hlediska ochrany najdete v každém letáku.
Janci, prosim ta... 😉
1 telefonat a budete mat vsetci jasno ... 😉
Mna tiez netrapi 20 Nm, skor ide o to, ze je to tym padom iny motor, nez za aky ste ho povazovali vy ako ACZ.
No a kedze ja nniesom len povrchny kritik, ale snazim sa aj obcas dat nejaky ten podnet na napravu, tak to berte len ako malinke plus ku zlepseniu kvality Vami poskytovanych informacii. Nic viac v tom hladat netreba - bolo to myslene v dobrom. 😉
1 telefonat a budete mat vsetci jasno ... 😉
Mna tiez netrapi 20 Nm, skor ide o to, ze je to tym padom iny motor, nez za aky ste ho povazovali vy ako ACZ.
No a kedze ja nniesom len povrchny kritik, ale snazim sa aj obcas dat nejaky ten podnet na napravu, tak to berte len ako malinke plus ku zlepseniu kvality Vami poskytovanych informacii. Nic viac v tom hladat netreba - bolo to myslene v dobrom. 😉
Hmm, až neobvykle pozitívny test (a to ani nie je Škodovka), avšak korešponduje aj z inými servermi, ktoré Xperience testovali a boli tiež nadšení (za všetkých Rasťo Chvála zo sme.sk).
Vizuálne autu pomohlo oplastovanie, líši sa tým od bežných verzií a v hnedej (dosť drahej) metle vyzerá výborne, taký Allroad pre chudobných. Ako už spomínali kolegovia vyššie, aj v interiéri pár drobných zmien prispelo k hodnotnejšiemu a komfortnejšiemu interiéru (oproti predsa len trochu striedmemu a neútulnému základnému Leonu). Osobne vnímam ako drobné negatívum len obmedzenie benzínových motorov (u nás nie je vôbec a v ČR je povinne len s DSG), 1,TSI s manuálom by bol môj ideál, ale chápem, že takéto skoro-SUV bude mať najčastejšie pod kapotou naftu a preto je dobré, že TDI je tu optimálne vyladený. Ako rodinné auto pre aktívnu rodinu sa javí ako ideál, notabene za tie peniaze.
Vizuálne autu pomohlo oplastovanie, líši sa tým od bežných verzií a v hnedej (dosť drahej) metle vyzerá výborne, taký Allroad pre chudobných. Ako už spomínali kolegovia vyššie, aj v interiéri pár drobných zmien prispelo k hodnotnejšiemu a komfortnejšiemu interiéru (oproti predsa len trochu striedmemu a neútulnému základnému Leonu). Osobne vnímam ako drobné negatívum len obmedzenie benzínových motorov (u nás nie je vôbec a v ČR je povinne len s DSG), 1,TSI s manuálom by bol môj ideál, ale chápem, že takéto skoro-SUV bude mať najčastejšie pod kapotou naftu a preto je dobré, že TDI je tu optimálne vyladený. Ako rodinné auto pre aktívnu rodinu sa javí ako ideál, notabene za tie peniaze.
Ty by jsi za to těch 840 000,- dal?
Já jo... pokud bych měl nějaké opodstatnění pro allroad, třeba chalupu v Krkonoších, pak je tenhle typ auta přesně to pravé a cena je ok, vzhledem k příplatkové výbavě atd. Samozřejmě je to cena ceníková...
Jistěže ne, koupil by si stejně koncipované auto s lepším 4x4, motorem i automatem od Renaultu, a o sto tisíc levněji.
Jestli s tím manuálem v rodinných plechovkách nepřestaneš, a to platí podobně i pro Emela, dostanete nové přezdívky, Kvedlal a Řadílek. >😁 😉
Nepřestaneme... příští auto ještě asi manuál, pak se uvidí.
>😒] >😒] >😒] Řadílek a Kvedlodůlka >😁
Nepohodlne sedacky jsou hodne velke minus. Nemoznost nastavit vysku pasu je take hodne mimo z hlediska bezpecnosti a pohodli.
Extravagantni vzhled je nekde plus jinde zas minus, asi jak se to hodi dle vyrobce 😉
4,5 hvezdy se nezda moc adekvatni
Extravagantni vzhled je nekde plus jinde zas minus, asi jak se to hodi dle vyrobce 😉
4,5 hvezdy se nezda moc adekvatni
Že bychom tady zase měli protěžování koncernu? >😁
Za sedadla si připlácet nemusíte, stejně jako za těsnější sedadla, která ale nemusí vadit každému. Půl hvězdy dolů je tedy za nenastavitelnou výšku pásů.
Za sedadla si připlácet nemusíte, stejně jako za těsnější sedadla, která ale nemusí vadit každému. Půl hvězdy dolů je tedy za nenastavitelnou výšku pásů.
Ja to nerekl >😁
No řekl, pod článkem o Kurýrovi >😁
Celkovo s priliadnutim na nezlozitelnost koncernovych okuliarov (hlucnost, cena a pod.) vyvazene a pekne napisany test. Mam jednu otazku: 655 papierov je podla Vas prijatelna cena. Pre koho je tato cena prijatelna a ked je prijatelna, preco sa to nehemzi u vas alebo u nas autami za 655 tis. KCz, ale sa to hemzi olietanymi polovrakmi a malymi autami s priemernym vekom skoro 20 rokov?
Přijatelnost ceny je potřeba měřit tím, zda daný produkt za ní stojí, ne koupěschopností trhu přece. 😉
Tak to nemáš pravdu ani náhodou. Pod pojmom primeraná cena si bežný človek predstavuje niečo iné ako výrobca či obchodník. Primeraná cena výrobku či služby je z pohľadu výrobcu či obchodníka najvyššia možná cena akú je trh či zákazník schopný akceptovať. Tu si však zamrzol. Z pohľadu bežného človeka cena, ktorú môže akceptovať. Je ekonomickým nezmyslom si namýšľať, že je správny iba a len pohľad výrobcu alebo obchodníka. Tu je teda priepastný rozdiel medzi mojim vnímaním primeranej ceny (kopem za bežných ľudí) a vnímaním primeranej ceny niektorých diskutérov, ktorí sa na to pozerajú iba cez optiku výrobcu a obchodníka. Kompromis (čo je však ekonomicky nemožné) znamená, že bude akceptovaná tak všetkými skupinami občanov ako aj výrobcom/obchodníkom. Tu je kameň úrazu!!! Je zaujímavé, že niekorým ľuďom možno predložiť akékoľvek zásadné argumenty na nejaký problém, stačí však jeden pseudoargument (ten Seat za to stojí, je tam top technika, čo sa dá kúpiť iné...) a všetky racionálne argumenty sú na lopatkách. Poďme teda na rozbor toho, z čoho sa skladá trh. Podľa najnovších údajov Eurostatu a prepočtov Poštovej banky dosiahla v roku 2013 priemerná hrubá mzda na Slovensku 835 EUR. V Nemecku je to 3764 EUR, v Luxembursku 4409 EUR. Tento priemer ale nie je na Slovensku vôbec reprezentatívny, nakoľko najvyššie príjmy na Slovensku sa môžu reálne pohybovať až okolo 100-násobku minimálnej mzdy, a práve tieto skupiny spôsobia, že 80% obyvateľstva má menej ako priemer. Ale odskočili sme. Nemec teda zarába na 24 tis. EURO - vy Leon (656 tis. KCZ) 6.37 mesiaca ale Slovák 28.8 mesiaca. Pri porovnávaní miezd je potrebné vždy brať do úvahy aj druhú stranu mince, a tou sú cenová úroveň v krajine (napr. náklady na energie v rozsahu 80 až 100% priemerných cien EÚ pri 4 násobne nižších platoch) a náklady na život (DPH, spotrebné dane, paušálne platby robia divy s cenami – že jo) a teda inak povedané Nemec ho má za rok/dva, Slovák za celý život. Teraz k diskutujúcim, kto je diskutérom tohto fóra, samý majiteľ audi, BMW, samozrejme škody či koncernu, sem tam japonec, či Kóreja. Viac menej počúvam, kúpil som to či ono a sú to autá za 15 až 50 tis EUR. Je to tu teda zložené zo všetkého možného len nie z priemerne zarábajúcich ľudí, ktorí si poväčšine kupujú základné verzie základných modelov (alebo ojetiny pred mrtvicou). Ono človek zarábajúci 650 EURO mesačne často nemá ani na ten internet a už vôbec chuť na debaty o 50 tis. autách... Vráťme sa na začiatok, je to primeraná cena alebo iba primeraná cena z pohľadu obchodníka...
Tady každého zajímají jen ty nejsilnější motory a výbavy. Proto jsou také v testech opět auta v plné výbavě. Redaktoři logicky vycházejí vstříc svým čtenářům. Na silnicích pak vidím trochu něco jiného, ale to je asi jen tím, že nejsem z Prahy.
Auto je take dobre aka je dobra jeho najlacnejsia verzia. Pred tym ako to budes vyvracat, zamysli sa nad tym. Nepovedal som to ja, ale svetovy marketing. Precital si a zamyslel sa vobec niekto nad tym, co pisem. Ved to nepisem ja, ale EUROSTAT a zitovna uroven obyvatelstva v SR a CR, ci analyzy bank a ministerstva financii.
Já jsem to pochopil. Ty se však snaž pochopit, že na tento web chodí lidí s trošku vyšší "zitovnou urovni" než je průměr dle EUROSTATU.
Tomu rozumiem a vnimam to tak, preto mi vadia titulky auta pre masy (klamstvo), volba rozumu (klamstvo), prerodinu ako stvorená (no hej, len na to ta rodina nema), az po celkom ujete odporucania obchodneho manazera, ze AUDI Q7 je delane pro Cechy. Na otazku jedneho, ked sa pytal, dobre, a co je pre nas Moravakov, jeden odpisal, ze Audi A8...
To ne. Naopak. Majitel odporneho leonu s zarovkovymi svetly, cernymi klikami a poklicemi si muze rikat, ze to auto vypada skoro stejne, jako cupra, zatimco modely, ktere zadneho imagemakera nemaji, jsou vnimany daleko hure.
Ty si kludne bez straty rovnovahy vyvratil svetovy marketing. Hm...
Možná žiješ někde ve slovenské salaši a ti chudší jezdí na krávě a bohatší v trabantovi.
Ale holým faktem je, že u nás si slušný auto kupuje poměrně dost lidí. Někdo nový, někdo ojetý, ale cenový průměr 50tkč to určitě není.
Ale holým faktem je, že u nás si slušný auto kupuje poměrně dost lidí. Někdo nový, někdo ojetý, ale cenový průměr 50tkč to určitě není.
Samozrejme som pisal v Eurach. Rozdiel medzi mojim prispevkom a reakciami (niektorymi) je ten, ze ja som nepisal svoje dojmy a pocity. Tie dojmy a pocity prenechavam ludom, ktori maju zivot postaveny na pocitoch.
50tkč jsem napsal naprosto náhodně, coby reakce na tvoje názory, že nikdo nemá na auto v lepším stavu než vrak a pro koho se vlastně vyrábí auta za 600tkč.
To ho jakože třeba hřeje, že v tom může mít infotainment za 60 000,- a v reálu nemá ani to, co je v lowendové Dacii?
Jen aby sis zbytečně necintal pentli, reálně tam může mít😒br />
Media System Plus: 5,8" barevný dotykový
displej + CD/MEDIA-IN + slot na 1x SD kartu + kabel pro iPod a USB + handsfree Bluetooth + 8 reproduktorů + hlasové ovládání
za 6.700,-
To by mohl zvládnout i sociálně slabší kupec, kolik stojí podobný infotainment v Dacii?
Ani včetně navi to není žádný horor, 22.600,- a dostaneš k tomu MS plus ještě barevný BC.
Media System Plus: 5,8" barevný dotykový
displej + CD/MEDIA-IN + slot na 1x SD kartu + kabel pro iPod a USB + handsfree Bluetooth + 8 reproduktorů + hlasové ovládání
za 6.700,-
To by mohl zvládnout i sociálně slabší kupec, kolik stojí podobný infotainment v Dacii?
Ani včetně navi to není žádný horor, 22.600,- a dostaneš k tomu MS plus ještě barevný BC.
Nevim, co koho hreje, ale nadupana verze zlepsuje image tech zakladnich. Je to koneckoncu jeden z duvodu, proc se delaji. Kdyz to vezmu do extremu, tak je to podobne, jako kdyz nekdo sedlal 105ku a v garazi mu vysel plakat 130LR. To same WRC, nebo WTCC. Najednou je z nudneho hatchbacku, nebo sedanu zavodak a clovek si rika, jak dobre to auto muze vypadat. Kdyby ten "svetovy marketing" fungoval tak, jak pise simply, tak by se auta do katalogu nefotila v plne vybave a jeste retusovana. Proste kdyby se treba ten leon nabizel jenom v zakladu, byt by byl ten zaklad treba na urovni dnesni prostredni vybavy, nikdy by nemel takovou image a lide by se na nej nekoukali stejne, jako kdyz existuje cupra. Sice je se zakladni verzi takrka nesrovnatelna, ale v technicaku to ma porad Seat Leon a clovek ma potom tendenci i na ten zaklad pohlizet jinak a treba v tom hledat indicie te cupry.
Vždyť je to subjektivní. Dokáži ocenit i věci, na které nemám a nikdy pravděpodobně mít nebudu. Pro někoho přijatelná není, pro jiného je a někdo si to auto dokonce koupí. Pod přijatelnou cenou si představím přijatelnou pro mne. A pod přiměřenou spíš přiměřenou nabídce na trhu, nakolik odpovídá ostatním produktům nabízejícím podobné vlastnosti.
Pri tebe som fakt necakal, ze nepochopis a nevidis (napriek tomu, ze to zvyraznujem), ze mnou vlozeny text nie je mojim subjektivnym nazorom, ale sumarom vysledkov europskej statistiky a analyz bank, ministerstva financii a odbornych clankov v odbornych periodikach.
Jak si můžeš všimnout, já se ani nedotkl průměrných příjmů. Pouze toho, co je přijatelné a přiměřené. Píšeš, že to není tvůj názor, ale říkají tvé zdroje něco o přijatelnosti, nebo přiměřenosti? Možná ta slova na Slovensku znamenají něco jiného, než jak je vnímám já. Máš nějaký odkaz na výkladový slovník, který by dával dohromady přijatelný a přiměřený s příjmy?
Původně ses ptal, jestli je cena přijatelná. A v tomhle kontextu je má představa o tom, co to znamená, asi jiná než tvá. Pro mne je to prostě subjektivní záležitost daná vnímanou hodnotou a cenou. Nevím, jak do toho pasují nějaké statistiky a analýzy příjmů.
Původně ses ptal, jestli je cena přijatelná. A v tomhle kontextu je má představa o tom, co to znamená, asi jiná než tvá. Pro mne je to prostě subjektivní záležitost daná vnímanou hodnotou a cenou. Nevím, jak do toho pasují nějaké statistiky a analýzy příjmů.
Primeranosť ceny nemožno vyjadriť jednoducho numericky v zmysle určenia jej výšky, ale je nutné ju skúmať a preverovať pri každom prípade jednotlivo vo svetle konkrétnych okolností veci. V tejto súvislosti treba pripomenúť, že súčasné ceny nezohľadňujú ekonomickú realitu, ale sú dohodou “akcionárov”. Tu na fóre si primeranú cenu vysvetľuje každý podľa seba. Niekto má plat 3500 EUR (pracovník dealingu v banke pracujúci reálne 2 hod. denne) a považuje svoj plat za neprimeraný (veď priniesol banke zisk za rok 15 mil. EUR) a iný má plat 650 EUR (robotník – autoelektikár pracujúci denne v pote tváre 8 hodín), a nevie ako vyžije, alebo neštátny lekár s platom 500 EUR (pracujúci bez oddychu a bez návštevy WC aj 7 hod.). Každopádne si dealer banky Seat kúpi a tí zvyšní dvaja si kúpia SM. Mnohí tu sú evidentne už celkom spracovaní ako treba - to čo sa (na „slobodnom a voľnom“) trhu povie, tomu sa klaňajme. Dakedy (rok 1991) fungoval vtip, že na Slovensku si každý môže kúpiť Favorit, akurát niekto auto, iný bicykel a posledný tavený syr. Nič sa nezmenilo, ba vlastne hej, dakedy to bolo (zo 100) 50 aut, 30 bicyklov a 20 tavených syrov, dnes je ten pomer 10😁0:60. Pri rozhodovaní, či je cena primeraná alebo nie sa teda vychádza z objektívnych a merateľných kritérií, najmä výkonnosť spoločnosti v primerane dlhom časovom horizonte v porovnaní s benchmarkom daného životnou úrovňou, zaťažením klientov, veľkosťou a likviditou cieľovej skupiny. Kapitalista, ktorý má celkom legitímne právo podnikať a dosahovať zisk je niekto, kto vám ponúkne peniaze v núdzi, do ktorej by ste sa nikdy nedostali, keby vám ich predtým nezobral."
Pento priestor použijem ako priestor na istu poznamku. Napisal som 12:04 koment a refresol stranku, uz som tam mal 2 place dole. Na tých 5 sekund moj text samozrejme nejde precitat. Mam preto zato, ze sa potvrdzuje co pisem, ze mozno predlozit akekolvek racionalne argumenty, isti obyvatelia, ktori vedia vsetko hned aj bez studia a citania, si idu prsty zodrat v palcoch dole. Ked nemaju nazor, alebo nemaju co povedat, aspon treba dat palec dole.
Simplino, necit sa ukrivdeny 😄
Ja ked obcas zabludim na nejaku niekoncernovu diskusiu a trosku si kopnem do Renaultu, alebo niecoho podobneho ( casto opravnene ) tak hned mam minuska tiez >😁
V dalsich prispevkoch uz mozem pritom spievat aj ody na Renault a spol., minuska pripudajuuuu 8-s 8-s 8-s 8-s
Tvoju analyzu som precital, vo vela veciach mas pravdu, ale s tym, co znamena primerana cena na produkt sa nezhodneme. Kazda znacka si robi analyzu daneho trhu a stanovuje si ciele predaja. Preskuma si konkurenciu a podla toho a podla svojich nakladov si dovoli nastavit cenu. To, ako sa jej potom splnia predajne ciele, ktore si vyticila - to odzrkadluje primeranost ceny. Nie to, ze kolko je realna mzda 80% Cechov a Slovakov... :-!
Pokial Seat nastavi cenu na ten Leon 25 t.€ a stanovi si predat ich 100ks / rok a preda ich, vsetko je z jeho pohladu absolutne v poriadku.
Takze nema zmysel to dalej rozpytvavat tak, ako si zacal... 😉
Ja ked obcas zabludim na nejaku niekoncernovu diskusiu a trosku si kopnem do Renaultu, alebo niecoho podobneho ( casto opravnene ) tak hned mam minuska tiez >😁
V dalsich prispevkoch uz mozem pritom spievat aj ody na Renault a spol., minuska pripudajuuuu 8-s 8-s 8-s 8-s
Tvoju analyzu som precital, vo vela veciach mas pravdu, ale s tym, co znamena primerana cena na produkt sa nezhodneme. Kazda znacka si robi analyzu daneho trhu a stanovuje si ciele predaja. Preskuma si konkurenciu a podla toho a podla svojich nakladov si dovoli nastavit cenu. To, ako sa jej potom splnia predajne ciele, ktore si vyticila - to odzrkadluje primeranost ceny. Nie to, ze kolko je realna mzda 80% Cechov a Slovakov... :-!
Pokial Seat nastavi cenu na ten Leon 25 t.€ a stanovi si predat ich 100ks / rok a preda ich, vsetko je z jeho pohladu absolutne v poriadku.
Takze nema zmysel to dalej rozpytvavat tak, ako si zacal... 😉
Tak jsem zvedav, jestli tu pul hvezdu za ty pasy nezapomenete strhnout i pri testu nejake novinky od BMW. 😉
podobně oplastované jezdívaly již Felicie, takže tu mám dotaz na toho, kdo s tím má zkušenosti, zda za 5 let používání nevzniká kolem plastových dílů - lemů rez. Díky za info.
Tam je těch proměnných víc, na prastarým Allroadu ani stopa po rzi... Rozhodně ne u plastových a alu nástavců.
...[odkaz]
V článku je tuna vět o plastech a potazích sedadel, o technice se toho ale hodně nedočteme... Za mě Váš způsob testu oplastované čtyřkolky vůbec nedává smysl - o to více u Leonu.
V článku je tuna vět o plastech a potazích sedadel, o technice se toho ale hodně nedočteme... Za mě Váš způsob testu oplastované čtyřkolky vůbec nedává smysl - o to více u Leonu.
design, umístění multimediálního systému a celkově příkladnou ergonomii a rovněž velký zavazadelník (Seat na rozdíl od Škody nezapočítává do objemu zavazadelníku rezervu a má tak po přepočtu cca o jeden litr menší kufr než Octa kombi)
Máte s tím někdo zkušenost? Je to o hodně línější než 2,0tdi 110? Plánuju přechod z Astry ST 1,7 ctdi na Leona x perience . Astra je těžká a pocitově líná, zkoušel jsem 2,0tdi v 😜erience a to byla oproti Astře raketa. Bohužel 1,6 tdi 4x4 není jako předváděčka k mání.
I kdyby ti tady nějaký místní internetový kovboj vylíčil své pocity, je to jenom jeho subjektivní pohled. Názor si musíš udělat sám, všelijak zaujatých lidí, považujících svůj názor za svatý je tady v diskuzích snad víc než komoušů na 1. máji. >😁
Nebude to nehorázny luxus, ale žiť s tým sa určite bude dať.Ako napísal rapper, daj na svoje pocity a dojmy to je najpodstatnejšie. 😉
Pokud si to můžeš dovolit, ber 2,0 TDi, má výkonovou rezervu, je pružnější atd., to je jasné, 1,6 TDi není uplne moc na predjizdeni, ale jezdit se s tim da velmi prijemne. Urpimne, radsi bych mel navigaci na okne a dvoulitr, ale auto je to krasny a ostudu neudela v zadnem pripadne ani v jedne verzi. :yes:
je na autotv.sk najnovsie pridany videotest prave test cerveneho leonu x perience 1,8 tsi.. to len tak ak by chcel niekto porovnat 😉 ... mne osobne sa viac pozdava prave verzia s TSi-ckom .... a v cervenej tiez vyzera nadherne :yes😒br />
leon x perience ( ci uz s tsi alebo tdi ) je ozaj paradny :yes:
leon x perience ( ci uz s tsi alebo tdi ) je ozaj paradny :yes:
X-perience Leonu sluší, ale takhle dynamicky střižené kombi se mi stejně více zamlouvá ve verzi FR 😉
ocenujem skutocne sportove tvary a emocie.... hadam konecne prvy seat ( spolu s novou ibizou ) po dlhsom case ktory uz pravom nesie oznacenie auto emocion.... az sa mi nechce verit ze brachom tohto auta je golf a octavia ... skutocne leon posobi ako z ineho sveta akoby to ani nebol ten nudny koncern... a aj preto sa mi seaty pacia .... obzvlast aj cena vyzera fajn... golf vychadza o 2000 eur drahsie... rad by som vedel v com je teda lepsi... mne pride ze leon x perience je jednozncne atraktivnejsi a krajsi ako golf alltrack ......
podla mna jedna z naj a top volieb v nizsej strednej triede.... je to kombik .. ma to dizel a stvorkolku... atraktivny vzhlad.. k tomu look crossoveru .... nestrati sa s tym clovek ani na polnej ceste..... skratka ideal.... moc sa mi to auto paci... priznavam .... leon je kader 😉
P.s. Seděl sem i v Cupře a i když sedačky vypadají dobře, tak na mé pozadí jsou zbytečně úzké >😁
Kufry obou kombíků mi naživo přišly dost stejné. U oktávky to beru podle té doplňkové podlahy, protože kufr má být rovný s hranou víka.
Seat ale vždy měl trochu horší materiály, než VW a Škodovka... tak to bohužel bylo i dříve.. Leon, Ibiza vs Octavia,Polo, Fabie či Golf.
[odkaz]
PS: Len ešte doplním, pri výbere u mňa na plnej čiare vyhrávala Mazda 3, len som jednoducho potreboval kombi, tak bohužial neni doma. To auto ma nadchlo tak, že som dokonca chvíľu chcel kúpiť 6-ku. Nakoniec vyhrala aj volba z rozumu a spokojnosť. Každopádne 3-ka v kombi s vykonejším benzínom a automatom, to by bol môj ideál...
Ceed se mi líbí :yes: , trošku nepříjemnost je dostupnost xenonů jen v paketu za 90 (v ČR), ale stejně mi to auto dává nejlepší smysl v nějaké střídmější výbavě.
vid skus test na sme.sk , spotrebu vraj nepokazi ...
A xenony som mal vo vybave. A vrelo odporucam samozrejme. Bez xenonov by som pravdepodobne auto ani ja uz nekupil. Je to jednoducho investicia do bezpecnosti, lebo ak porovnam jazdu v noci so xenonmi alebo klasickymi svetlami, no po pravde, moc sa to porovnavat neda...
Platinum už ty xenony má v základu, nebo jak to u vás je? V ČR mi to přijde řešené dost nešťastně, paket Ultra obsahuje bezklíčový vstup, asistent jízdy v pruzích, elektrické sedačky s pamětí, elektrickou ručku apod... což jsou věci, které bych si nakonec klidně odpustil.
Tu máš cenník toho Ceeda: [odkaz]
[odkaz]
Když Golf, tak pro mě 1.4TSI, možná DCC, určitě s ErgoActive sedačkama... a tam si ty výhody najít umím. Variant se mi ale nelíbí a interiér má na můj vkus moc dekoru všude kolem budíku apod.
V Ceedu bych si uměl představit jednodušší volant, bez těch plastů na věnci dole a s méně tlačítky, ale je to relativně drobnost, jinak nemám problém.
Ked som znamemu pomahal konfigurovat jeho C´eeda CRDi tak na neho bolo treba nejaky dalsi drahsi priplatok, takze to nema. ani to panorama stresne okno a kožu.
Ostatne vsetko full, ako aj ty. Bolo to tesne po jeho premiere, takze ani zlava tam nebola nejaka extra, takze s HB sme sa dostali tesne nad 20 t. €
V kazdom pripade maximalna spokojnost aj po uz mozno aj 80 tkm, dlhsie som s nim nebol, ale na jesen bolo vsetko v spokojnosti. 😉
Inac za tie prachy zohnat taky voz bolo jak vtedy, tak asi aj dnes nemozne 😉 :yes:
ale inak x perience je ozaj kus..... paci sa mi
tu mazdu 3 si zvazoval predpokladam z dvojlitrom benzin .... kombik mazde chyba to je fakt... rovnako na tom straca predajne aj francuzska C4ka...
Auto s naftou stojí víc , ale taky se za pár let o to dráž prodá.
Takže s úsporou co najezdíš s dieslem , na něm neproděláš , vyjde to nastejno.
Malé auto se vyplatí asi s benzínem , větší s dieslem.
/ale to sem do diskusí o autech nepatří - howg/
Howgh.
Putin je mi nesympatickej, a opravdu se modlím, aby se ti vyblblí amíci nezapojili do bojů na ukrajině, jak vyhrožují. Ještě bych si tu rád aspoň 30 let odkroutil.
Ukrajina vede rozhovory o vstupu do NATO od devadesátých let, formální žádost o vstup se datuje někdy... nevím, 2007-2008.
Ještě jednou - netvrdím, že okupace Ukrajiny je morálně v pořádku, ale pro mě je vcelku pochopitelná a morálně víc ospravedlnitelná než třeba Irák s miliony uprchlíků, a to jen pro finanční zisk.
Jak se ukazuje, obávala se oprávněně a je škoda, že po Bukurešťském summitu 2008 (už jsem to dohledal) NATO neřeklo ano. Obecně neakceptuju zvrácenou logiku, kdy se tu vlastně dělá agresor z Ukrajiny (protože chtěla do NATO) a Rusko se chudák jen brání...
Jestli se má Rusko důvod obávat USA , to je oč tu běží. A to asi těžko posoudíš ty nebo já.
Zajímalo by mě, jak se díváš na agrese v Iráku a Afghánistánu, se kterými dokonce naše země souhlasí, když tam posílá jednotky. Možná ani oni neměli důvod se obávat USA.
Za těchto podmínek schvaluji americkou misi v Afghánistánu... samozřejmě ne s cílem dobýt nějaké území, jen s cílem zjednat nápravu. Ale souhlasím, síly NATO by měly sloužit primárně k ochraně území aliančních partnerů (což proti teroristům nejde).
V případě Krymu je to klasika, silnější stát sebral území slabšímu. Ještě jednou akcentuju právo volby - pokud by Ukrajina chtěla těsnější spolupráci s Ruskem, neřeknu ani popel, ať si ji klidně má, bez ohledu na nějaké mocenské zájmy EU. Problém samozřejmě je, že Ukrajina není jednotná.
[odkaz]
Neberu Rusku právo lobovat za proruské hnutí, neberu mu ani právo na propagandu. Ale Ukrajina v NATO není a Krym je ruský, silou zabraný. Vysvětlení "no víte, obsadili jsme Krym, co kdyby náhodou Ukrajina vstoupila do NATO" neberu, to je jako "zabil jsem jí, protože jsem měl podezření, že mně chce nasadit parohy".
P.S. Tvoje přirovnání bych opravil asi takto: "Když jsem viděl chlapa, co je silnější a líp ozbrojenej než já, a považuju ho za kriminálníka,jak si chystá bunkr za mým plotem, začal jsem střílet.
Možná jsem to se střelbou trochu přehnal, ale přišlo mi to jako pro mě nejbezpečnější".
A co chceš říct tou efektivitou? Teroristické útoky mají různé motivy, ale určitě to není útok na leteckou dopravu... ta nikomu nevadí.
Efektivitou? Že lze rozsít mnohem více strachu snadněji, s menším množstvím prostředků. Chápu, že je letadlo zajímavý nástroj pro zasažení cíle jako Bílý dům. Terorismus není o počtu obětí, ale o strachu, teroru. Je velké množství snadnějších cílů. Takové útoky je mnohem jednodušší naplánovat a provést, což spolu s velkým výběrem potenciálních cílů ztěžuje jejich odhalení.
Podle mě záleží spíš na tom, jestli je terorista jeden šílenec, nebo jestli je součástí nějakého organizovaného hnutí. Sólista je záležitost pro Policii a rozvědku, organizované hnutí typu Al Kajda nebo nakonec aktuálně Islámský stát může vyžadovat vojenské řešení.
Vím, že "konspirační teorie" , ale i to 11. září má trhliny.
S tvojou poslednou vetou suhlasim az tak moc, ze radsej tu temu uz ani rozpytvavat nechcem a vzhladom na to, ako su vsetky tieto nase debaty sledovane, ani v podobnych uvahach tu nemam moc chut pokracovat... :-!
V kazdom pripade, otazok je viac nez odpovedi...
vzhledem k tomu, kolik takových je,
a vzhledem k tomu, jak je snadné uvázat na sebe bombu a kdekoliv se odpálit,
je to s podivem. Ale tohle mě samotného dodnes nenapadlo.
Proč jim to bububu nevyšlo?
Zničili snad Bílý dům (nebo Kapitol, nebo jiný symbol ve Washingtonu, D.C.)? Podařilo se jim vyřadit Pentagon z provozu? Jen nějakým záhadným způsobem zbořili dva mrakodrapy, které spadnout neměly a které na rozdíl od Bílého domu nebyly moc symbolické.
Sakra, já tady vypisuju deset dlouhých příspěvků, a tvoje tři věty bohatě stačí. Tak jednoduchý to je. 😄
S vyvojom situacie na vychode a Kryme a z prieskumov verejnej mienky na zaciatku roka aktualne vladne strany usudili, ze je cas zmenit ustavu - jej cast o neutralite a pripravovat sa na podanie ziadosti na vstup do NATO.
Tieto kroky rozhodne ale celej situacii nepomahaju, a ak si aj zoberes geopoliticku situaciu, tak tak pre Rusko ako aj EU je vyhodnejsie mat nejaku "naraznikovu zonu".
Preto aj zo strany NATO zatial nezaznelo jedine smerodatne slovo o schvalovani smerovania UA do NATO, ba prave naopak, hladaju iny model bezpecnosti pre UA.
O členství v NATO usiluje Ukrajina dlouhodobě, minimálně od toho roku 2008, tak nevím jak je to s tou neutralitou... ale NATO je obranný pakt, takže to třeba nevadí.
teraz sa snazia o variantu B - rychlejsiu nez NATO - stat sa strategickym partnerom USA, co by znamenalo ze v pripade, ze su napadnuti nejakym nepriatelom, USA prijde na pomoc a potom je jasne, ze sa pripoji aj NATO.
A to co mali zakotvene v ustave im znemoznovalo vstup do akejkolvek vojenskej obrannej struktury.
Nechcem sa tu teraz hadat s tebou. napisem vec, ktoru by sme hadam mohli mat spolocnu: niesom za rozsirovanie NATO o UA a dokonca ani za UA v EU.
Z kratkodobeho hladiska to totiz znamena pre nase krajiny viac negativ nez pozitiv. ( ich lacna prac. sila, nekvalitne tovary za dumpingove ceny - tym padom zhorsenie pre nase ekonomiky ) Neskor, ked uz sa aj ich zivot. uroven bude dvihat a teda aj ich naklady na zivobitie a ich vyplaty u nich, rozdiel ceny prace sa zmensi. Dovtedy to ale bude pre nas horsie... :-!
Ta metafora má hezkou pointu, pokud se dovede ještě o krůček dál - já bych nestavěl vyšší plot, pokud bych neměl oprávněnou obavu, že by mě soused tím krumpáčem vzít mohl.
A to je podle mě i jádro problematických vztahů s Ruskem - nikdo, třeba ani pobaltské republiky, si není jistý tím, co Rusko udělá a jestli se mu nezachce dalšího kousku zahrady. Proto si Ukrajina chtěla postavit plot. Pokud by ji Rusko dokázalo přesvědčit, že jí od Ruska nic nehrozí, že není agresivní a že respektuje územní celistvost svých sousedů, mohli spolu vycházet dobře a obchodovat ku prospěchu obou a NATO by byla akademická otázka, která by nejspíš zašla na úbytě. I celá EU by byla radši s Ruskem za dobře, sankce neprospívají nikomu... ale musel by vrátit cizí zahradu.
Jsem celkem příjemně překvapen tím, že opravdu stojí snad všechny vyspělé země jednotně proti Rusku, i když (zatím) jen v diplomatické rovině (což je nakonec asi taky dobře) - v tradičně rozhádané a nejednotné Evropě je to vítaná změna.
--------------------------------------… />Zakončím to trochu jinak - pokud chceš dnes válčit, musíš na to mít, pokud tedy nevedeš lokální konflikt někde v horách v Afganistánu, kde může rozhodovat lidská síla a voják samotný. Všude jinde má obrovský vliv technika a technologie. Rusko je dnes 16 ekonimikou světa, jejich GNP je 6x menší než celé eu, i Německo samotné je na tom skoro 2x líp. Nedobyli ani Čečensko, ani ten Afganistan, okupují část Gruzie. I samotná válka na Ukrajině je musí hodně ekonomicky vyčerpávat. Rusko na to prostě dnes nemá, z komunistického obra se pomalu stává rudý trpaslík, který o to víc křičí, ale bohužel sedí na jaderných zbraních, tak si chce zachovat roli světového hráče, kterou už dávno ztratil.
- Neviem ani ja. Spomenul som ešte VW, Seat a Mazdu, ktoré boli tiež horúcimi kandidátmi. Len v VW group som sa necítil fajn vnútri aj keď technika sa mi pozdávala a Mazdu nemali v kombi. To je ale normálne že ak kupuješ auto, vyberáš z viacerých modelov? Či?
"splácal jsi tu dohromady auta za 400-800 tis., to znamená dvojnásobek ceny"
- No pokiaľ viem (a ja som tie autá reálne kupoval), tak som sa pohyboval okolo 20tis.€ a podľa toho som vyberal jednak motorizácie aj výbavu? Ako si prišiel k hentej matematike, nemá cenu sa snažiť pochopiť. (Ak si narážal na moju zmienku o Mazde 6, no to som napísal, že som mal chvíľkovy ošiaľ z celkového nadšenia Mazdou ako takou a nakoniec som sa rozhodol nedať toľko peňazí za auto a držať sa viac pri zemi. Čo je na tom k nepochopeniu? To je nenormálne ak človek pri výbere na chvíľu mení svoje kritéria na základe toho čo vyskúšal?? Kde to žiješ?)
"ze všeho vítěz poslední kia, i když před tím stály za h......"
- máš pravdu a zároveň aj nie. Písal som (sa opakujem), že by to vyhrala Mazda 3 keby bola v kombi verzii. To, že to u mňa vyhrala Kia, je asi pochopiteľné keď som si ju kúpil. Rovnako pred tromi rokmi to vyhrala zas Astra. A nenapísal som, že predtým stála Kia za *. Len že generáciu dozadu sa mi ich autá ani len trochu nepáčili a nekúpil by som si ich. Čo je zas na tomto k nepochopeniu? Predchádzajúca generácia sa mi nepáčila, z aktuálnej som nadšený. Máš s tým problém? Maj... >😁
"Trošičku mi ty tvoje řeči připomínají ruskou propagandu, stejný systém, stejné schema. Mě, a věřím že i ostatní jsi moc nepřesvědčil."
- Vieš ako je mi to srdečne jedno? >😁 >😁 Tak prv to ani nebola moja snaha, niekoho presviedčať o niečom. Čo by som z toho preboha vôbec mal?? >😁 :yes:
Jinak pomíjím, že mícháš velikostní kategorie aut - astra, mazda 3, 6, leon, atd. ....
Ale aby som ťa ešte viac poplietol, tak cenovú ponuku som mal aj na B-čkový MB a aj na Civic. Aby si ale pochopil moje kritéria, vyberal som auto za účelom pohodlného presunu z domu do práce, pri rozumnej výbave a s pekným výzorom a aby som sa v tom dobre cítil a bavilo ma s tým jazdiť. A pri tom všetkom ešte potrebujem do kufra strčiť inv. vozík. Preto tie kombíky, preto to MPV. A s cenou som bol chvíľu ochotný ísť aj na cca 30 tis.€. Ale potom som si to rozmyslel, lebo rozum mi radil, že toto všetko mi prakticky splní aj auto za 20. Tak možno teraz viac pochopíš ako som vyberal a prečo mi vo výbere chvíľkami oxidovali aj autá z úplne iných kategórií. Mimochodom, Mazda 3, Astra, Leon a Ceed sú jedna kategória.
na leonu je i přes perfektní zpracování znát jednodušší směřování a modelová politika koncernu (odlišení od svých sourozenců a opodstatnění nižší ceny)
já bych měl zase problém s tou palubovkou ceeda, která na mě působí moc kýčovitě a s jeho celkovým designem
důležité je to, aby člověku auto sedlo, tak jako se to podařilo tobě :yes: a to je hodně individuální, démonizování je zbytečné 😉
H/K uz aj Dr. Prof. Martin Winterkorm povazuje za uhlavneho "protivnika" v boji o EU zakaznika a ich kvalitu patricne dokazal zhodnotit a vyvodit zavery, aby ta VW konc. kvalita nezaspala na vavrinoch a snazila sa byt stale lepsia, nez je ta ich.
Novy C´eed berie aj on za dost podareny. Ja osobne som v nom stravil peknych par hodin a dojem z kvality materialov a spracovania je fakt na konkurencnej urovni.
Ak budu takto napredovat dalej, tak su to skor Fr. a Tal. znacky, ktore sa na nich budu musiet dotahovat ( a niektore modely uz teraz musia )... :-!
Vtipné..
Sedí to vietnamské tržiště..tam patří ta Kia.
Když se projedeš , vidíš rozdíl o dost zřetelněji.
Leon má perfektní sedadla , super volant , krásné budíky a skvělou řadící páku , která řadí skoro sama.
Auto má perfektní podvozek , řízení dává i nějakou zpětnou vazbu.
Motory TDI i TSI jedou znatelně lépe než ty u Ceedu.
A pro mne důležitý šíbr a tunel na lyže.
Cee'd nenabízí kromě o něco málo nižší ceny skoro nic , co by Leonu stačilo.
A to , že korejec se bude za pár let velmi špatně prodávat , je jasné..budeš ho muset dát skoro zadarmo.
Díky , nechci. 😉
Opel Astra , to je jiné kafe ! Pěkné a kvalitní auto.
Az na motory TSi, si napisal same blbosti. :-! Dokonco aj ten silnejsi CRDi ( 128 PS ) normalnemu clovekovi s prehladom staci ( ja som pol roka fungoval s min. gen. so 115 PS a tiez som sa nevesal...)
O cosi lepsie sedacky sa tie Leonacke niekomu mozu zdat, volant, radiacka - bez vyhrad. Podvozok - zalezi co cakas - pre bezneho cloveka je aj ten v C´eede az-az dobry - ani na 17"kach nemlatil, drzal dobre...riadenie malo presnost, s citom je to dnes uz bieda skoro vsade, nesnaz sa davat leon za tu vynimku lebo nou nieje.
tunel na lyže neviem, ale siber mozes mat.
A ak ho po 3 rokoch budes predavat a poskulovat po niecom dalsiom, tak ho predas este v zaruke a na to ludia pocuju, takze ani o dalsi predaj by som strach nemal.
A s tou Astrou si to zahlobil dokonale :-!
Design Leona je jednoznačně vyváženější, nemluvě o typických korejských rozteklých tvarech předních světel, která ani moc dobře nesvítí. I Leon s halogenama svítí lépe, nemluvě o full led. Palubovka na mě také působí estetičtěji. Zavazadelník u Leona ST je také někde jinde než u Ceeda sw. Motory ceeda končí na 99 kw, stačí? jasně, že stačí. Ono všechno stačí. 😄
Neříkám, že ceed je špatné auto, ale má své mouchy jako KAŽDÉ auto, i když si tady z něho někdo udělal modlu. A nakonec něčí zapálení by se dalo vysvětlit i tím, že je to vlastně korejec vyrobený u našich východních sousedů. 😄
Leon ma perfektny podvozok? Nebol zly, ale perfektny je prehnane tvrdenie. Perfektny podvozok ma podla mna BMW 1, Mazda 3 a Honda Civic. Ale spat k Leonovi a Ceedovi. Ceed ma jednoznacne lepsi podvozok ako Leon. A to som porovnaval v rovnaky den za rovnakeho pocasi na rovnakej ceste. Tak som si naplanoval testovacie jazdy. Leon bol tvrdy jak lata. Na rozbitej ceste v zakrutach uskakoval a ten buchot bol fakt neprijemny. Toto Ceed nerobil a pritom v zakrute bol istejsi. Odozva na zmenu smeru volantom bola rychlejsia. Napriek tomu ze Leon bol tvrdsi, tak Ceed je istejsi, lepsie drzi, nie je tvrdy jak lata a napriek tomu posobi sportovo a navyse je aj komfortnejsi. O kvalite podvozku Ceeda sa ale nebudem hadat. Aj na internete, najma na YT su mraky testov. Od komercnych medii po nezavislych testerov. Staci si vyhladat a zamerat sa na to ako hodnotia podvozok a jazdu...
Ale zistujem ze je zbytocne sa tu dohadovat v tychto diskusiach. Tu su proste zadubenci, ktori maju prd realne odskusane. Ziju z nejakych historickych dogiem a predsudkov a najma z vycitanych technickych udajov a fotiek z internetu. O realnom svete tak maju minimum vedomosti. Takze je aj zbytocne uz reagovat. Ja som si svoje povedal a nemam cenu sa obhajovat pred nejakymi imaginarnymi papierovymi specialistami. Skoncil som... 😉
V rodině máme několik let CEE'D a to auto je průměrné , jezdí dobře , ale na předchozí konkrétní vůz tedy nemá a to byl SEAT LEON SPORT Tdi.
Leon sloužil bez jediné závady 5 let a skvěle jezdil.
Cee'd : ZPĚTNÁ VAZBA HORŠÍ , JÍZDNĚ HORŠÍ , ŘAZENÍ O 100% HORŠÍ.
KVALITA INTERIERU PODPRŮMĚRNÁ , ŽIVOTNOST MATERIÁLŮ PO PÁR LETECH TRAGICKÁ.Jen cena byla zajímavá..o cca 50 tis.
Servis KIA je dražší , tam si to vezmou zpět, servisní prohlídky to je mazec!
Ještě že zatím auto spravují v záruce , už toho měnili požehnaně. Do 5 let rychle prodat za jakékoli směšné peníze , pak už to nikdo chtít nebude.
Nový Leon jsem jezdil v předváděcím 😜ERIENCE a bylo to skvělé svezení.
Výplně dveří luxusně v alcanatře , sedadla taky. Nebolí záda , super volant a řadící páka famozní. S korejcem se to dá srovnat asi jako Mercedes s Dacií..
Rozhodně auto neskáče jako nový Ceed.. >😁 >😁
Motoricky jelo 150k TDI výborně.
Pokud bys skutečně srovnával slušně vybavený Leon..tak nemůžeš mít problém.
Je fakt , že Leon v základu se mi také nelíbí..ale vždy je na výběr lepší model.
Ono keby som mal byt aktualny, tak uz by tam mala byt fotka niecoho ineho, koncernoveho, hierarchicky nad Audi... 😉
ale bola to moja lasocka, preto tam ta fotka bude stale 😉
Tva obhajoba je hodně okata.
Jinak srovnávat 😜erience vs ceed je přinejmenším zcestné, je to porovnávání neporovnatelného, ceeeeed přece nenabízí žádného přímého konkurenta, který by se mohl měřit s outdoorovou verzí 😜erience
Jinak Supr, že jsi skončil, od tebe se stejně objektivního pohledu nedočkáme, tak si žij dál s představou, že jsis vybral to nejlepší auto pod Sluncem, přeju ti, aby ti to tak vydrželo i za pár let.
Jestli tě to potěší, já jsem taky skončil, subjektivních žvástů jsem se tu dočetl až dost. 😄
Edit- koukám, že píšu pozdě.
PS: barevné ladění fotek je docela síla... srovnej
[odkaz]
[odkaz]
nebo je to nasvícením?
[odkaz]
[odkaz]
Řidičova sedačka zelená a spolujezdcova hnědá 😄?
Asi to bude nasvícením, ta alcantara hází různé odstíny >😁 Předpokládám, že když si Xperience objednáš v jiné barvě, tak i interiér bude jiný... Mrknu do konfigurátoru 😄
Možnost nastavit si výškově pásy měly auta ve střední třídě už na začátku 90. let. Pokud se začne sahat na bezpečnost, pak je to pro mě neomluvitelné. Hlavně, že se v katalogu dočtete jak to má x-airbagů, super LED světla,...
K čemu jsou předpínače a omezovače tahu na pásech? Když si nemůžu nastavit ideální polohu. Stejné výhrady mám k integrovaným hlavovým opěrkám u rádoby sportovních sedadel. Také se to týká koncernu. Pokud mi opěrka končí na krku, chtěl bych vidět jak vyhoví nárazu zezadu, viz Audi TT,...
Výškově nenastavitelné pásy najdeš například i v BMW (pokud mne nešálí paměť, například ve 4er). I ty sedačky s integrovanou opěrkou (například v M4). Takže nevím, jestli je za tím jen šetření, nebo něco víc.
Co se TT týče, EuroNCAP tam má někde zradu. Podle textu mají přední sedačky "Good" ochranu krční páteře, ale vyobrazená je "Marginal."