Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Projekt „superdálnice“: Nejdelší silnice světa má spojit Londýn a New York

Z Londýna přes Rusko, Kanadu až do New Yorku by podle plánů prezidenta Ruských drah, Vladimíra Yakunina, měla vést „superdálnice“ spojující Evropu s Asií a USA.
Zpět na článek
30. 3. 2015 18:54
30. 3. 2015 19:05
30. 3. 2015 19:58
30. 3. 2015 20:29
30. 3. 2015 20:40
30. 3. 2015 20:45
30. 3. 2015 20:52
30. 3. 2015 21:06
30. 3. 2015 22:21
31. 3. 2015 19:20
31. 3. 2015 19:35
30. 3. 2015 22:42
4. 4. 2015 22:19
30. 3. 2015 22:44
30. 3. 2015 22:39
30. 3. 2015 22:40
31. 3. 2015 11:28
31. 3. 2015 11:31
31. 3. 2015 11:35
31. 3. 2015 11:58
31. 3. 2015 20:38
30. 3. 2015 20:03
30. 3. 2015 21:32
30. 3. 2015 23:08
30. 3. 2015 23:15
31. 3. 2015 15:23
31. 3. 2015 16:09
31. 3. 2015 11:11
31. 3. 2015 11:14
31. 3. 2015 11:30
31. 3. 2015 11:42
31. 3. 2015 14:21
31. 3. 2015 14:25
31. 3. 2015 11:37
31. 3. 2015 11:42
31. 3. 2015 11:48
31. 3. 2015 18:21
31. 3. 2015 18:27
31. 3. 2015 18:47
31. 3. 2015 18:54
31. 3. 2015 19:17
31. 3. 2015 22:39
31. 3. 2015 22:48
31. 3. 2015 23:04
31. 3. 2015 23:47
1. 4. 2015 18:13
31. 3. 2015 18:49
1. 4. 2015 18:14
31. 3. 2015 14:05
31. 3. 2015 14:52
31. 3. 2015 15:41
31. 3. 2015 15:42
31. 3. 2015 15:43
31. 3. 2015 18:25
31. 3. 2015 18:44
31. 3. 2015 18:49
31. 3. 2015 21:32
31. 3. 2015 19:34
1. 4. 2015 00:01
30. 3. 2015 16:02
Tavárišč Jakunin si už možná
v duchu představuje,jak se tanky Rudé(ruské) armády po této dálnici hrnou do samého srdce amerického imperialismu. >:D
Rozbalit vlákno
44
30. 3. 2015 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 17:53
Re: Tavárišč Jakunin si už možná
Je,ruské samohonky nepiju,mohl bych z nich zblbnout a začít považovat tu rozvojovou asijskou zemi za svůj vzor. >:-[]
30. 3. 2015 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 10:00
Re: Tavárišč Jakunin si už možná
Průměrný plat v Rusku je v přepočtu na kč cca 13000,- důchod 6500,-, ceny srovnatelné s cenami u nás...PHM pochopitelně levnější (i AK-47 vyjde lze dostat za lepší cenu..)
Ve městech se bežně vybírají kontejnery (rvačky o "poklady" jsou bežným koloritem), na venkově co si nevypěstuješ, to nejíš....
Všechny ruské úspěchy stály nepočítaně utrpení a lidských životů a stejně je to pořád jen rozvojová země, která kromě ropy/plynu nemá NIC. Ani ty jejich mizerné zbraně - kvalitní jen na papíře-už nikdo nechce..
31. 3. 2015 11:05
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
jj
SUPERCHARGERY = DOBÍJEČKY [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
PRO :
NEJLEPŠÍ
NEJSKVĚLEJŠÍ
NEJSILNĚJŠÍ
NEJÚŽASNĚJŠÍ ELEKTRICKOU BESTII SVĚTA [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
31. 3. 2015 11:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 22:17
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Nedostal. Důvodem je fakt, že amíci jdou po ceně a rus je levný. Vývoj mají vlastní, pracují na SLS.
31. 3. 2015 12:05
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
"Ve městech se bežně vybírají kontejnery (rvačky o "poklady" jsou bežným koloritem), "

nuz a tato veta naburava tvoj koncept chydobneho Ruska, kedze ak sa je o co byt v kontajneroch, niekto ich tym musi naplnit a to znamena ze sa plytva z coho vyplyva, ze nie je az taka chudoba.

mimochodom kontajnery sa vyberaju aj v BA. na sidlisku kde prechodne byvam (je to jednaa z tych lepsich casti), je to denno denny jav. A co viem v USA je to vo velkomestach tiez bezna disciplina. >:D

tento argument sa sice snazi nieco ruske zhodit, ale zial vyznieva vo svetle ostatneho sveta (aspon pre tych co poznaju realitu a nie len turisticke atrakcie), hlupo.
31. 3. 2015 12:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 12:13
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Videl bych to na velke rozdily mezi obyvatelstvem.
31. 3. 2015 12:20
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
é práci ;-)
2. 4. 2015 00:13
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
No, problém Ruska spíš spočívá v takřka neexistující střední vrstvě, tj. takové, jak ji chápeme u nás. V Rusku jsou lidé extrémně bohatí a extrémně chudí a mezi nimi úzká skupina obyvatel, kteří sice nedisponují bůhvíjakým majetkem, ale současně nemusí řešit existenční otázky.

Pokud bych měl použít příměr s kontejnery, pak pár lidí naplní popelnice a horda dalších do nich leze hledat poklady. Myslím, že to je podstata příspěvku swiftera. Pokud ne, nechť mě opraví.
31. 3. 2015 20:28
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
No historie lidstva nás učí, že největší a nejrychlejší pokrok a blahobyt vždy vytvoří svobodní a tím pádem vrcholně motivovaní lidé, zatímco u nevolníků to jde mnohem, mnohem pomaleji. No a to vlastně byl (a bohužel stále je) hlavní problém Ruska. :-!
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 17:56
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Ty už nechápeš ani humor? Co je s tebou poslední dobou? K autum jako takovým si nenapsal už pěkně dlouho nic a myslím, že samael nenapsal nic špatného, abys ho urážel? Dříve se s tebou dalo občas normálně diskutovat.....
30. 3. 2015 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:08
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
K autum jako takovým, nemyslím k diskutérům, nebo autorům článku, ve většině diskuzích tu jen napadáš lidi, nebudu se dohadovat kdy naposledy si napsal, ale ve většině diskuzích k autům nic nepíšeš, o tom se přít snad nebudeš. Já neurčuji, co je humor, ale to, co si napsal se dá obecně označit za hanlivé, kdyby to napsal někdo tobě, ozval by ses. Chováš se, jako kdyby si měl "krámy", neber to hanlivě, je to stejné jako když si samaelovi napsal, na čem jede ;)
30. 3. 2015 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:14
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Psal sem, že ve většině diskuzích napadáš lidi, nemyslel jsem opravy chyb :-) Už toho také nechám, nebo se ještě dostanu na černou listinu, neber to ve zlém, ale...... bývala s tebou větší sranda ;)
30. 3. 2015 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:35
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
:yes: >:-[]
Avatar - Ronault.
30. 3. 2015 19:30
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Takže žádná.
30. 3. 2015 23:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
30. 3. 2015 18:22
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Neboj, bude aj sranda, len potrebuje na to spravneho "sparingpartnera" - napr. "vajdu" na citrone picaso >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:32
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Prosimtě jen toho nevolej >:D
30. 3. 2015 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:41
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
No... tak vzhledem k tomu, že mne několikrát nazval komunistou bez zjevné příčiny a že často hlásá podivuhodné hodnoty a názory.... vcelku nic :-)
30. 3. 2015 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:54
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
No to propásl >:D To si snad na večer počtu, kde to bylo? :-)
Avatar - AUDIRS6
30. 3. 2015 18:48
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
sorry, hadam nas nepocul...psssst... >:D
30. 3. 2015 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
30. 3. 2015 19:02
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
tak sypem si popol na hlavu :-! :-! :-! :-!
velkeee pardooon :'-(

PS: ale aspon meno si mi nemusel skomolit... 8-s
30. 3. 2015 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
30. 3. 2015 19:13
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Pedsa tak, ako to vidis - teda spolu. Typ auta sa pise oddelene: Audi RS6. Ale ja som si to dal naschval spolu. ;-)
30. 3. 2015 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
30. 3. 2015 19:24
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
:-) Nie. Nick som si zalozil hoooodne davno a kedze sa mi zdalo, ze ma niekto vtedy podobny, tak som zvolil CapsLock a spolu, nech som lahsie rozoznatelny ;-)
Avatar - Ozzman
31. 3. 2015 07:18
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Kecáš, upsal ses a teď to okecáváš >:-[] >:-[]
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:57
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Už je tady :/ >:-[] >:-[]
30. 3. 2015 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
30. 3. 2015 22:44
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
A ja mozem aj keď nemam citron? >:D
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:01
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
To jo, protože do EU nesměj... nemaj EKO plakety! >:D
30. 3. 2015 18:10
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
>:D To bylo první co mě napadlo, už se třesou na to osvobodit Aljašku.
30. 3. 2015 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 18:29
Re: JO!! A PODÉL NÍ BUDOU SUPERCHARGERY !!
Je třeba to napravit a vyvolat národně osvobozenecký boj eskymáků za znovupřipojení k Matičce Rusi. >:-[]
30. 3. 2015 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 17:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
20
30. 3. 2015 17:33
Re: Jakunin, ne Yakunin
Co se jim tentokrat nepovedlo?
30. 3. 2015 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 19:01
Re: Jakunin, ne Yakunin
Umim. Ty ne? Ptam se, co ti vadi. Carka nad I?
30. 3. 2015 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
30. 3. 2015 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 20:46
Re: Jakunin, ne Yakunin
To jsem prehledl, ale troufam si tvrdit, ze na me schopnosti cist to nic nemeni. Jinak, kdyby ti vadila carka nad ickem, tak by se to dalo brat (predpokaldam, ze v originale ji nema) ale Yakunin je spravny prepis. Tyhle mezinarodni (anglicke) prepisy jsou bezne, jelikoz, zejmena u verejne zname osoby, zabranuji tomu, aby se clovek v kazde zemi jmenoval jinak a pouziva je spousta lidi. A tusim, ze v pasu ma, krome verze napsane azbukou, taky jmeno latinkou prepsanou v mezinarodnim tvaru a ten se vetsinou pouziva i pri styku s cizimi urady.
30. 3. 2015 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2015 00:28
Re: Jakunin, ne Yakunin
Ano, 100% pravda.
Avatar - petrumr
30. 3. 2015 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aoyagi
31. 3. 2015 09:46
Re: Jakunin, ne Yakunin
Stává se zvykem, že cizí (ať už americká, indická, japonská, čínská, ruská nebo arabská) jména se nechávají v anglickém přepisu. Osobně jsem za to docela rád, ulehčuje to práci při pídění se po dalších informacích a nevyrušuje mě to při čtení, což ovšem u některých je zjevně naopak :-)
31. 3. 2015 11:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 12:02
Re: Jakunin, ne Yakunin
Muzes psat jak cesky, tak mezinarodne. Ale treba v obcance by mel, pri zadosti o ceske obcanstvi, tu mezinarodni verzi. Taky se mi vic libi cesky prepis, ale nebudu nekoho kritizovat za pouziti mezinarodniho.
31. 3. 2015 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
31. 3. 2015 12:42
Re: Jakunin, ne Yakunin
Jakkoli Guglítka vě většině věcí nemusím, v tomto názoru s ním souhlasím a dávám palec nahoru. :yes: Používat pro ruská jména a názvy anglický přepis je totiž stejně nesmyslné, jako když Rusové používají fonetický přepis jmen anglických, takže například John přepisují jako Džon. :no: Nebo jako když se pro komunikaci v českém textu používají čárky, ale nikoli háčky :no:
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2015 14:10
Re: Jakunin, ne Yakunin
>:D >:D
2. 4. 2015 00:32
Re: Jakunin, ne Yakunin
K přepisu azbuky se používá buď transkripce (nahrazování znaků azbuky českými ekvivalenty), nebo transliterace (fonetický přepis). Pokud má žadatel v občance anglický přepis, musí se i v případném úředním překladu použít tvar uvedený v občance, protože v opačném případě by docházelo k rozporům ve jménech uvedených v různých úředních listinách.

Toliko poučka soudního tlumočníka.
Avatar - Aoyagi
31. 3. 2015 14:43
Re: Jakunin, ne Yakunin
Samozřejmě, že to není korektní. Jen říkám, že pro mě a pro většinu lidí pohybujících se v převážně anglicky komunikujícím mezinárodním prostoru je to jednodušší/pohodlnější, nic víc.
31. 3. 2015 16:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 18:14
Ruský vlhký sen
No, prozatím Rusáci nebyli schopni postavit ani pořádnou silnici z evropské části své říše do Vladivostoku... Ovšem plánování na pětiletky dopředu, v tom byli vždy mistři! >:-[] >:D >:D
Rozbalit vlákno
23
30. 3. 2015 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 18:22
Re: Ruský vlhký sen
Jo, vize má i ten jejich ňouma Vykadil,ale zatím se mu moc neplní. >:D
30. 3. 2015 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 18:49
Re: Ruský vlhký sen
Holt každý nemá tak skvělé vyjadřovací schopnosti jako Jelena Vičanová. >:D
30. 3. 2015 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 18:22
Re: Ruský vlhký sen
No jasně, že mají vize - nejraději by byli, kdyby celé území, po které by ta superdálnice vedla, bylo pod jejich nadvládou! ;-)
Avatar - JDM
31. 3. 2015 11:25
Re: Ruský vlhký sen
přesně tak už brousí hlavně u tanků , už rozehřívají asfalt , a dokončují plány na obsazení celý planety. ne počkej že by američani vlastnili základny po celým světě a rozvraceli vlády v zemích který jim nejdou na ruku?? pane bože kde jste lidi nechali mozek , rusko je rusko to ať si dělá co chce tam u nich ,nikoho nenapadá , nikoho neomezuje , je rok 2015 a všechno je dávno jinak , naopak.
31. 3. 2015 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 20:34
Re: Ruský vlhký sen
Ha, Ha, spadl jsi sem právě z Měsíce? Víš, že existuje nějaká země jménem Ukrajina?
Avatar - wakantanka
30. 3. 2015 22:17
Re: Ruský vlhký sen
mám taký silný pocit, že toto bude ešte veľmi dlho nereálny projekt, zvlášť pri súčasnej svetovej politickej nálade a situácii.
30. 3. 2015 18:20
Re: Ruský vlhký sen
Ještě nemají most na Krym a už plánují dálnici přes půl světa. >:-[]
30. 3. 2015 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 18:28
Re: Ruský vlhký sen
spíš bych navrhoval pořádnou zeď mezi Ruskem a Evropou, od Finska po Turecko, možná ne tak ambiciozní, ale podstatně praktičtější
30. 3. 2015 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
30. 3. 2015 18:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 22:09
Re: Ruský vlhký sen
Takze zed okolo Bruselu
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 18:33
Re: Ruský vlhký sen
[odkaz] >:-[]
30. 3. 2015 18:58
Re: Ruský vlhký sen
>:D To se povedlo
Avatar - Ondore
30. 3. 2015 18:58
Re: Ruský vlhký sen
Ktorá časť cesty z Moskvy do Vladivostoku sa Ti nepáčila? A kedy si tadiaľ šiel naposledy?
30. 3. 2015 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 19:29
Re: Ruský vlhký sen
To vůbec není třeba, stačilo si přečíst sérii cestopisů redaktorů tohoto serveru (s bohatým fotografickým doporovem), kteří Mazdami 3 nedávno jelí z Vladivostoku až do Frankfurtu (či Paříže, už si nepamatuju přesně). ;-)
Avatar - Ondore
30. 3. 2015 19:54
Re: Ruský vlhký sen
Za týždeň prejdeš tak polovicu tej trasy, pre borcov, ktorí dávajú Chorvátsko na jeden šup by som priblížil - je to cca 10x dlhšia cesta (len z Moskvy, samozrejme) ;-)

Na Aresove vyjadrenie - jasné, nie sú tam diaľnice ako v USA... Váčšina sú rovné cesty, občas mierna zákruta, s odstupom ju lemujú stromy po stranách, prirovnal by som ich k našim cestám 1. triedy s tým, že cesta má navyše cca 2m spevnený pás z každej strany. Len táto jedna cesta je cca ako súčet všetkých diaľnic a ciest 1. triedy v ČR a SR, vedie prevažne mimo civilizáciu a udržiavať to v tých klimatických podmienkach tiež asi nebude najľahšie. A keď už som začal porovnaním s USA - na dvojnásobnej rozlohe žije v Rusku polovica obyvateľov, HDP je neporovnateľne nižšie, na to všetko by som tie ich cesty považoval za malý zázrak ;-)
Avatar - AUDIRS6
30. 3. 2015 20:02
Re: Ruský vlhký sen
To mi pripomina ten vtip, ktory sa ale mojmu kamosovi kamionistovi ozaj stal:
na 1 useku ( v utorok ) sa pytal, ze ako sa dostane "tam a tam..." Babuska pozrela, ukazala smer - ze rovno, a v piatok dolava ! >:D
Avatar - petrumr
30. 3. 2015 18:54
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
20
30. 3. 2015 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
30. 3. 2015 19:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 20:29
Re: ok
A ty opravdu sympatizuješ s nacisty a NSDAP? :-O
Avatar - petrumr
30. 3. 2015 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 20:45
Re: ok
:yes: Já radši Picasso >:D
Avatar - petrumr
30. 3. 2015 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2015 21:06
Re: ok
Ale tvoje BMW je motorka, ja motorky nejezdím >:D
Avatar - wakantanka
30. 3. 2015 22:21
Re: ok
v autoškole a autoservise máte previerky? no nehovor >:D a previerky načo? na duševné zdravie? neverím že ti ju dali len tak >:D
31. 3. 2015 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
31. 3. 2015 19:35
Re: ok
...hmm...na dnes stacilo, nemyslis ? ;-)
30. 3. 2015 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Machýrek
4. 4. 2015 22:19
Re: ok
Delas si kozy? Me si vzdycky tvrdil, ze brambory nesnasis...
30. 3. 2015 22:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - beibej
30. 3. 2015 22:39
Re: ok
co dělali komouši homouši věznitelům? 8-s
30. 3. 2015 22:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
31. 3. 2015 11:28
Re: ok
žumpa národa jsi ty .
31. 3. 2015 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
31. 3. 2015 11:35
Re: ok
>:D to máš pravdu ,tipoval bych ho na vietnamce po rychlo kurzu českého jazyka >:-[]
31. 3. 2015 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 20:38
Re: ok
Gilgite, myslíš ty ostnaté dráty v ruských Gulazích, kde ve stalinských dobách otročily a umíraly miliony nevinných Rusů?
Avatar - Ondore
30. 3. 2015 18:54
Dengi, money, peníze, prachy,...
Pred mnohými rokmi som videl dokument, ako projektanti reálne riešili projekt mosta / tunela cez Beringovo more. Dodnes to vo mne zanechalo silný dojem z vecí, ktoré tí chlapíci museli vyriešiť, aby sa priblížili na dostrel realizovateľnosti. A vracajú sa k tomu znova a znova, mimochodom nejaký doktor Cooper je US autoritou jedného z novších projektov - nie, nejde o Sheldona ;-)
Čoby zástanca globalizácie som za, jednoduchšia preprava ľudí, nákladu či transport ropy a plynu by zahýbali svetovými ekonomikami a celkom si viem predstaviť, že by som si tú trasu autom dal :-) Ale nalejme si čistého vína, ďaleko väčší problém ako most sú oblasti na Sibíri a Aljaške, takže zrejme nikto z nás sa toho nedožije :-)
Rozbalit vlákno
4
30. 3. 2015 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 19:38
Re: Dengi, money, peníze, prachy,...
Treba nam ted vozi matros vlakem, misto lodi. Je to o tri tydny rychlejsi a to se pocita.
A po zeleznici to driv, nebo pozdeji, dorazi az k branam fabriky. Kurnik, ale jak ta cesta bude, tak bych asi nechtel byt kamionakem :-)
Avatar - Ondore
30. 3. 2015 21:16
Re: Dengi, money, peníze, prachy,...
By som vsadil svoje gate, že v preprave (hlavne tovaru) si ešte užijeme srandy, len z trochu inej strany. Čína buduje trate rýchlovlakov neuveriteľným tempom a ak som dobre zachytil, tak jednajú o možnosti potiahnuť ich až do Bulharska. Takže od výroby a naloženia budeme mať tovar u seba už cca do týždňa. Nechaj číňanovi 15 rokov a je to tu - máme sa báť? Možno výroba u nás fakt prestane dávať zmysel... :-)
Avatar - wakantanka
30. 3. 2015 22:27
Re: Dengi, money, peníze, prachy,...
Tuším, že ten spomínaný dokument som videl aj ja. A odhliadnuc od technickýh problémov s mostami (na Britské ostrovy by tiež musel byť jeden) si myslím, že sa zrejme v dohľadnom horizonte nenájde politická vôľa na podobný projekt. Proste jak Američania, tak Briti si svojím spôsobom potrpia na svoju určitú "izolovanosť" od ostatného sveta. A ak už by sa to realizovalo vidím to skôr na vysokorýchlostnú železnicu ako diaľnicu. Železnica má aspoň akú takú šancu zarobiť vynaložené prostriedky za kratšiu dobu a relatívne jednoduchšie stavebné nároky.
Avatar - petrumr
30. 3. 2015 20:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - speedfred
30. 3. 2015 21:32
Re: kolik
čo máš stále proti rusom?ty si tam asi v živote nebol a veríš miestny plátkom čo ta krmia o rusku.Rusy nie su o nič horší ako banda židovská(americká).
Avatar - simply never
30. 3. 2015 23:08
Re: kolik
Mám tusenie, že on v skutočnosti nie je proti Rusku, on má strach, že sa vrati režim. Ako vieme, v rezime sa muselo pracovat. A pet-rum a jemu blizky majú k práci nasledovny vztah: není pravda vážený soude, že se vyhýbám poctivé práci, já ji pouze nevyhledávám.
30. 3. 2015 23:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2015 22:59
myslim si, ze je to nesmysl
podle meho soudu to nedava smysl, vozit neco mezi usa a evropou po silnici pres rusko mi neprijde smysluplne. Pro dopravu lidi to neni, pokud bych chtel tudy vozit zbozi, tak udelam paralelne tri koleje pro nejaky rychlejsi vlak (kolej sem, tam a zalozni). je to otazka spise na rusko, jestli je pro ne zajimave nejake kapacitnejsi propojeni vychodu se zapadem (myslim geograficky - pouze uvnitr ruska).
Rozbalit vlákno
2
31. 3. 2015 11:34
Re: myslim si, ze je to nesmysl
Podle mě by to dávalo smysl jako železniční euro-asijská tepna (hlavně spojení Čína-EU). Ale propojení se Severní Amerikou mi už v kontextu lodní a letecké dopravy smysl nedává.
1. 4. 2015 11:10
Re: myslim si, ze je to nesmysl
Taky by mi na tu dálku připadla kvalitní železnice stavěná na vyšší rychlosti (nemuselo by to být zrovna TGV) smysluplnější. Už jen z hlediska údržby v tamních klimatických podminkách.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2015 00:48
Gilgite.... Hladinku si hlidej
Ať se můžeš věnovat zítra opět čmuchání a udávání, ke kterému ses uz dvakrát tady veřejně přiznal . Tak si hlidej hladinku a ráno umýt zuby...vis proc ;)
Rozbalit vlákno
2
31. 3. 2015 10:20
Re: Gilgite.... Hladinku si hlidej
Gilčo, taky se přidávám. Je na čase, abys začal se socializací. Samozřejmě nemyslím tu v hospodě, ale jinak opravdu není normální, když mluvíš dlouhou dobu sám se sebou, nebo nechodíš mezi lidi.
31. 3. 2015 10:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 09:57
zpátky do zemljanky
Rusáci by se chtěli propojit do USA >:D Žádné takové, zpátky do zemljanky :-! Spojit Sibiř s Aljaškou železničním tunelem už plánoval i poslední car.
Rozbalit vlákno
0
31. 3. 2015 11:11
Dálnice
je asi nesmysl, ale rychlejší a kapacitnější železniční propojení hlavně s Čínou určitě smysl dává.
Rozbalit vlákno
1
31. 3. 2015 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
31. 3. 2015 11:20
Hňupe,
kolik ti platí ruská ambasáda v ČR, že tu neustále vytváříš "ruskou agitaci" a neustále meleš lži, jak se tam mají dobře? >:-[] Tady nejsi na novinkách.cz, nebo jinde, lidi co mají rádi auta, mají většinou rozum!
Rozbalit vlákno
21
31. 3. 2015 11:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
31. 3. 2015 11:36
Re: Hňupe,
Ano je to určeno tobě, ty kolaborante!
31. 3. 2015 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 14:21
Re: Hňupe,
Jsou lidi, kteří si pro to, aby se odlišili jsou schopni nadělat i do gatí a pak to demonstrativně dávají najevo...pozor na stáda a předsudky ;-)
31. 3. 2015 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
31. 3. 2015 11:37
Re: Hňupe,
... potrefená husa? >:D >:D >:D
Avatar - JDM
31. 3. 2015 11:42
Re: Hňupe,
když má někdo jiný názor musí ho hned platí ambasáda? když někdo říká o nějaké zemi něco jiného než se dočte na novinkách platí ho hned ambasáda?? Člověk který má rozum dokáže rozeznat lež od pravdy což ty nedokážeš takže to vyvrací tvoji teorii o lidech co mají rádi auta a mají rozum.
Avatar - Uživatel_5340709
31. 3. 2015 11:44
Re: Hňupe,
Jistě.
/a pokud se také vnímáš jako hňup, tak se hned nemusíš hlásit, to bylo adresováno jen tomu jednomu, o detailech mého "poselství" je zbytečné diskutovat/
31. 3. 2015 11:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
31. 3. 2015 18:27
Re: Hňupe,
nejsem jeho mluvčí , kde se dá koupit rudé právo?? nevím že by se prodávalo a opravdu nevím proč by ho měla platit ruská ambasáda .Možná by jsi si měl nějaký ty noviny přečíst aby si zjistil že sovětský svaz už neexistuje a komunismus v rusku taky ne.
31. 3. 2015 18:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
31. 3. 2015 18:54
Re: Hňupe,
no dobře , tak ať poprosí někoho v rodině kdo absolvoval alespoň první stupeň ať mu z těch novin předčítá , bývá tam i dost obrázků a barevnejch to ve škole tenkrát neměli .
31. 3. 2015 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 22:39
Re: Hňupe,
kluci, nechci se do vas nijak navazet, ale jestlize petrumrovi mlatite o hlavu komoleni novinky.cz na rude pravo, stejne tak byste meli vystavit posmechu gilgituv autoblesk.cz. ja jen, ze mam trochu pocit, ze si tu vzajemne nadavate za to, co sami delate. ;-)
Avatar - JDM
31. 3. 2015 22:48
Re: Hňupe,
Nepochopil jsem ze tim rudym pravem mysli novinky.cz nepripada me ze by novinky.cz byli prorusky spis naopak . Ja na jine diskuze nez tady nechodim ani nepisu.
31. 3. 2015 23:04
Re: Hňupe,
no abych pravdu rekl, tak nevim, jestli to tim myslel, faktem zustava, ze server novinky je webovy portal prava, coz je nastupce rudeho prava a cely tento portal je proste nazorove dosti narudly a tamni diskuteri, to je vetsinove opravdu material, s kterym by se v pripade nucene kolektivizace dalo vyborne pracovat ;-). ale to je relativne fuk, prijde mi, ze jsou tady ty jednotlive prispevky zbytecne vyhrocene, myslim, ze to zbytecne hroti oba (gilgit i petrumr), nebudu se za nikoho stavet, rad si obcas prectu, jak se masti, ale jednim jsem si jist: gilgit neni zadny placeny komunista a petrumr neni zadny nacista z nsdap. co dela gilgit nevim, evidentne je to vzdelany clovek, co dela petrumr vime - pracuje na vrakovisti a je to zcela v poradku a zaslouzi to uznani (protoze pracuje) a ne posmech.
31. 3. 2015 23:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 18:13
Re: Hňupe,
no, ma to v hlave trochu popleteny, on je jednim z tech, co by byl v lepsim pripade vysidlen na sibir, v horsim zlikvidovan, kdyby nackove v evrope vyhrali, to je preci jasne, ale myslim, ze sam dobre vis, ze ho k podobnym vyplodum ponoukas ;-), pusobis na nej jak hadr na byka, ne? v dobe miru a pohody se vedou nekorektni hospodske kecy na kdejake tema, myslim, ze tomu zbytecne prikladas velky vyznam. ale je to tvoje vec, kecat ti do toho nebudu, kdyz odeberu z tvych prispevku vatu, tak s tebou v principu vetsinou souhlasim.
31. 3. 2015 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 4. 2015 18:14
Re: Hňupe,
... a tohoe je to, o cem pisu o kousek vyse :-))))
31. 3. 2015 11:55
Já bych to bral
mě je celkem jedno, kdo to vymyslel:) Tohle by asi žádná jednotlivá entita (národ, firma..) sama nedala, bylo by to o spolupráci..s tím ten, kdo to navrhuje musí počítat, takže žádnej psychopat to snad nebude;)
A já bych si to projel rád! :-) Přiznám se, že v poslední době začínám ztrácet důvěru k létání, takže pro mě varianta č.1. A snad ani ty silnice na sibiři/aljašce nebudou horší než to, co si tady dáváme běžně třeba na R7;)
Rozbalit vlákno
2
31. 3. 2015 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
31. 3. 2015 15:40
Re: Já bych to bral
Taky bych si to projel.. >:D
Ale nyní můžeš jen prstem po mapě!
A pokud by se to stavělo , než se projekt dokončí , budeme v domově důchodců..
31. 3. 2015 12:12
Diskuze jako na iDNES.
Co jste se všichni zbláznili? Tady je to kanálová diskuze jako na iDNES, Novinkách a pod.
Rozbalit vlákno
11
31. 3. 2015 12:15
Re: Diskuze jako na iDNES.
A vsimni si, ze je to vetsinou u clanku tykajicich se Ruska, nebo Ciny za ucasti vybranych jedincu.
31. 3. 2015 12:26
Re: Diskuze jako na iDNES.
Ano, za účasti Číny a Ruska. A z jinak slušných diskutérů se stává odpad.
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2015 12:41
Re: Diskuze jako na iDNES.
Tyhle debaty aspoň ukáží, co jsou ti lidé doopravdy zač.
31. 3. 2015 13:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2015 18:47
Re: Diskuze jako na iDNES.
Ty radši mlč, prosímtě. Sám se chováš hůř, než ti komunisti, všem bys jen diktoval a nařizoval.
Avatar - KANKUNEN
31. 3. 2015 12:43
Re: Diskuze jako na iDNES.
Nediv se lidem, že zuří. Někdo se snaží ze země, kde je právo vymahatelné podle šrajtofle a svoboda slova znamená pouze přitakat, představovat jako nejsvobodnější místo na světě. Zemi ovládá pár oligarchů, kteří drancují nerostné bohatství, ale průmysl nedokáže vyprodukovat bez cizí pomoci ani průměrné auto.
.
31. 3. 2015 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 14:22
Re: Diskuze jako na iDNES.
Ano, někteří sem o autech diskutovat nechodí... Ale není to podmínkou účasti v diskuzi. Leckdy však bohužel.
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 12:40
mezi-civilizacni projekt - jak vystizne
zapad a rusko, to jsou opravdu ruzny civilizace.
kdyby takovy projekt mel vzniknout, proc by mel vest nevypocitatelnym ruskem??
Rozbalit vlákno
7
31. 3. 2015 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 13:32
Re: mezi-civilizacni projekt - jak vystizne
k cemu vest silnici oblastmi, kde nic není a kde chcipnul pes?
jedna se o silnici z velke casti napric ruskem. co by to prineslo ostatním krome ruska??
jaky dopravni vyznam by to mělo?
jde o skoro 10tis km přes cele rusko, kde nic není.
když by neco takoveho mělo byt, proc vynechat cinu, kde je radove vic obchodnich prilezitosti?
a co by sis predstavoval, ze se tam bude prevazet? smejdy z ameriky do evropy a naopak, když to cele jde levneji, bezpečněji a mozna i rychleji zvladnout lodi?
tenhle projekt moh napadnout jenom rusaka, protože resi rusky problém.
mozna by se cas od casu naslo par silencu, kteří by to cele projeli autem, na motorce, na kole, ubehli ... ale vyznam?
Avatar - KANKUNEN
31. 3. 2015 14:01
Re: mezi-civilizacni projekt - jak vystizne
Důchodci z Krymu budou jezdit auty na dovče do Ameriky. Do kolika let jim slíbili důchody jako v západní Evropě, do pěti?
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 15:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 19:47
Re: mezi-civilizacni projekt - jak vystizne
no tak to všechno vysvětluje - za prvních pár důchodů vyrazí na cestu a na sibiři zmizí v nějakém pracovním "domově důchodců" >:-[]
31. 3. 2015 22:44
Re: mezi-civilizacni projekt - jak vystizne
ta nevypocitatelnost ruska a tech zemi jizne od nej je dost mozna tim duvodem, proc jiz davno neco takoveho neexistuje :-)
31. 3. 2015 14:05
20000km
Docela bych jel na dovolenou do NY, akorát nevim kde mi cestou 2x vymění olej >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - speedfred
31. 3. 2015 14:52
Re: 20000km
Ja myslim,ze vymenu by nebolo treba ked to das na jeden zatah-olej by nemal cas zdegradovat ked bude stale v chode.
31. 3. 2015 15:42
Re: 20000km
jet na dovolenou s novym autem a vrátit se za mesic s volitanou herkou a proprdenou sedackou >:D
Avatar - Jaros71
31. 3. 2015 15:43
Sci-fi
Taková stavba je reálně zatím neprovediltelná.
Možná nějaký hybrid.. dálnice-železnice , by měl šanci na realizaci.
Čáastečně jet po dálnici , pak s autem na vlak , Sibiř a Aljašku překonat , a zpět do USA po dálnici. ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
31. 3. 2015 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2015 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2015 18:49
Re: Sci-fi
Leda jako exponáta do klece, taková individua netrpí ani Rusové.
31. 3. 2015 19:34
nevidim prinos
Nevidim prinos vubec pro nikoho. Putin zacina Rusko izolovat jak od EU tak od USA tak nevim kdo by tama jezdil? Leda ze by se tam ruska armada presouvala z vychodu na zapad ze cviceni na cviceni a k tomu jim asi lip slouzi transibirska magistrala...
Rozbalit vlákno
0
1. 4. 2015 00:01
Propojit
To nikoho nenapadlo dokončit trasu přímým propojením New Yorku s Londýnem? Země je přeci kulatá, ne?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
5. 4. 2015 13:18
Tohle je nutnost
protože až dojde ropa, nepoletí letadla a lodí na elektřinu moc neznám, průšvih jsou ale ty družice na oběžné dráze kolem země, které přenášejí signál z kontinentu na kontinent, když za nimi nevyletí raketa, těžko říct jestli se dřív pokazí, nebo shoří v ochranné atmosféře Země, prostě vědci z Nasa spočítali , že civilizace to má spočítaný, otázkou je kdy se to začne nejdříve projevovat
Rozbalit vlákno
0