McLaren to až do New Yorku nevydržel a v lehkém předstihu prezentuje svůj první model z kolekce "malých" modelů Sports Series. Jmenuje se 570S Coupé a má 434 koní na tunu.
...ne tak efektní jako konkurence z Maranella. Přední světlomety jsou prapodivný a jejich užší verze z modelu 650 se mi líbí víc. Celkově chybí nějaká finesa, něco co chytí za srdce, v tomhle je 488GTB mnohem dál...alespoň dle mýho skromnýho názoru.
Jízdní parametry jsou bez diskuze špičkový, jen mi tam stále zůstává to drobný "ale" za celkový dojem.
Musí to vypadat hůř, než 650S, nějaký důvod, proč dát pár mega navíc za 80 koní, mít musíš. Tady bych to nepřirovnával ke GTB, to je sféra 650S, ale spíš k 911 Turbo a na to to zas tak zle nevypadá. >:-[]
Porsche 911 je solitér. Tržně proti sobě můžou jít jak chtějí, ale zatímco "devětsetjedenáctce" bude stačit měnit interiér, světelnou techniku apod, McL bude muset změnit celý auto.
Nevím jak na tom bude cenově, ale moc daleko od GTB to nebude ;-)
Oba víme, že "stálost" designu 911 je dost iluzorní a stejně jako elfer už půlstoletí faceliftuje brouka, může McLaren půlstoletí faceliftovat tohle. S ohledem na snahu sportovních značek vytvořit korporátní image (což dříve nebývalo), viz Lambo a Ferrari, se to dá očekávat.
911 má své kouzlo, ale i přes jistou unylost 570 je to stále exotický supersport a navíc neokoukaný.