Novinky
Pokud odmyslím to obří křídlo, tak koncept vypadá parádně, jak už bývá u Subaru poslední léta zvykem. Doufám jen, že tentokrát to převedou i na sérii, což se poslední léta zas tolik nedaří.
Ještě jedna prosba na redakci. Nemohli byste dát tento koncept jako hlavní zprávu? Ta zelená obluda na hlavní stránce strašně tahá za oči 😄
Ještě jedna prosba na redakci. Nemohli byste dát tento koncept jako hlavní zprávu? Ta zelená obluda na hlavní stránce strašně tahá za oči 😄
To obri karbonovy kridlo je v pohode, jeste by si za nej byl rad protoze tam neni na paradu 😉
Ten koncept má taky 450 koní, tomu odpovídá i to křídlo. Pokud STI půjde do výroby, tak rozhodně nemusí být takové, protože víc jak 300 koní mít stejně nebude 😉
Len malá oprava: koncept nemá 450, ale "len" 300 koní: "Pohonná jednotka pochází ze závodního vozu BRZ GT300 a jak číslovka napovídá, přeplňovaný dvoulitrový turbomotor pod kapotou nabízí až 300 koní (221 kW). "
Hlavne je to zavodni motor ten nebude splnovat zadny emisni normy. Spis bych videl ze by mohli pouzit 2,5 turbo z wrx sti a potom by brz sti mohlo mit 300 koni
Samozrejme že by nevyvíjali úplne nový motor, ale by tam buchli motor z "Imprezy". A keby sa 2,5 liter z STi nevošiel, tak tuším americká verzia WRX má len dvojliter.
Přeplňovaný dvoulitr má i Forester XT, takže nemusíš chodit ani do Ameriky 😄
2,5 t je hotovej motor da se rict zatimco ten 2,0 t z xt FA20 by museli jeste ladit kdyby chteli opravdu 300 koni , ale zase brz je navrzeny pro FA20 takze jsem zvedavej co tam namontuji .
NUTNĚ HO POTŘEBUJI !! Ať už ho kuwa konečně vyrábí ! GT86/BRZ jsem si nakonec nekoupil právě kvůli tomu průběhu krouťáku a že na okruh by to bylo pomalé, ale tohle by už mohlo konečně fungovat dle mých představ !! Myslím, že by to byl důstojný nástupce mého Megana R.S. Cup >😒] >😒]
>😁 jojo tak snad to dopadne kdyz ukazali verejnosti koncept a nezustali jen u uvah na papire. a myslim ze dustojny nastupce tveho mrs by to urcite byl 😉
Na technickych okruzich neni rozdil na kolo mezi Meganem RS a Toyobaru nijak extremni, jak by mohl napovidat rozdil ve vykonu. Staci dat semislicky, pritvrdit podvozek a poresit brzdy a jsi +- na tom samem. Pokud bys zainvestoval podobnou castku penez jako do sveho MRS do kompresoroveho kitu pro Toyobaru, tak se mu ten Megane bude casto divat tak na zadni svetla. A hlavne by sis uzil neporovnatelne vic zabavy, to zadnych par vterin na trati nevyvazi 😄
PS: a dokonce jde Toyobaru pouzit nouzove i pro vic nez jenom pro 2 lidi a jde v nem prevezt i ta sada kol na okruh, to u podobnych sportacku az takovym standardem nebyva.
PS: a dokonce jde Toyobaru pouzit nouzove i pro vic nez jenom pro 2 lidi a jde v nem prevezt i ta sada kol na okruh, to u podobnych sportacku az takovym standardem nebyva.
Na autoforu píší něco jiného😒br />
"Nejde však o atmosférický boxer, nýbrž o přeplňovanou jednotku, která pohání okruhovou verzi BRZ GT300 a jenž zadní kola zásobuje výkonem 350 koní a točivým momentem 440 Nm.
Subaru ve svých materiálech sice přímo neuvádí, jakým výkonem disponuje koncept, podle Dominika Infanteho, manažera pro vztahy s veřejností, by ovšem BRZ STI Performance mělo být naladěno spíše na nějakých 450 koní."
"Nejde však o atmosférický boxer, nýbrž o přeplňovanou jednotku, která pohání okruhovou verzi BRZ GT300 a jenž zadní kola zásobuje výkonem 350 koní a točivým momentem 440 Nm.
Subaru ve svých materiálech sice přímo neuvádí, jakým výkonem disponuje koncept, podle Dominika Infanteho, manažera pro vztahy s veřejností, by ovšem BRZ STI Performance mělo být naladěno spíše na nějakých 450 koní."
S tím do série...žádnej novej model být nemusí, jen update interiéru a nechat zbytek s posilněným motorem být.
Súhlas, terajšej generácii okrem trochu výkonu (resp. momentu) nič nechýba, takže radšej, ako investovať prachy do predčasného uvedenia novej generácie stačí ponechať súčasnú a pridať takúto výkonnejšiu verziu (prípadne ešte mierny upgrade interiéru).
Inak nemusí to mať až 300 koní, stačí kľudne 230-250k, hlavne treba krútiaci moment ( plus 100-150 Nm) aby zmizol ten prepad ťahu v stredných otáčkach.
Inak nemusí to mať až 300 koní, stačí kľudne 230-250k, hlavne treba krútiaci moment ( plus 100-150 Nm) aby zmizol ten prepad ťahu v stredných otáčkach.
Podle me nema ten propad vykonu nic spolecneho s "nizkym krouticim momentem", podobne je na tom vetsina takovychhle atmosfer (no, ono jich zas tak moc neni). Jde spis o zamerne umrtveni (naladeni RJ) kvuli tabulkove spotrebe a emisim. Spolecne s delsimi prevody a hmotnosti rozhodne ne tak lehkou, jak se nam marketing snazi od zacatku namluvit to ma do ostreho auta vazne trosku dal, nez by mit mohlo uz dneska. I CTR 8G se stejnym vykonem, nizsim kroutakem a jeho horsim prubehem, vyssi hmotnosti a pohonem prednich kol Toyobaru v primce v klidu pojede. Nemuselo totiz splnovat Euro V. .
Nicméně nad 4000 ot. je to pak už paráda :yes: 😄
"Z pohledu do tabulek se zdá, že by měl být zaměřený výhradně na jízdu v co nejvyšších otáčkách. Nic ale není od pravdy dál, kdyby byly všechny dvoulitry tak silné napříč celým spektrem otáček, budou turbomotory těžko hledat uplatnění."