O kvalitách Insignie už ti, kdo se s ní blíže seznámili, nepochybují. Půjde-li Astra v jejích šlépějích, dočkáme se možná velkého návratu značky Opel na výsluní evropských trhů.
Golf je pasé, usedlý a dobrý tak pro německého důchodce.
Astra, Megane, Peugeot 308 a Focus se poperou o celoevropské stupně vítězů, byť prodeje Golfu budou stále vysoké. Tipuji třetí místo Golfu v roce 2010.
Jasné Bane, tak nejak to bude. Megane, Peugeot, Focus a Astra si kupujú mladí ľudia a anajviac aut si kupujú dôchdcovia, takže Golf bude aj naďalej najpredávanejší. Tak nejak to určite bude.
Souhlasim s tebou, prodej GOLFu je uz jen setrvacnost, to auto vypada uz dlouhou dobu stejne a rozdily mezi poslednimi generacemi byly minimalni (ted cekam, az si to precte GOLFofil a rekne, ze na dokonalosti neni co zlepsovat >:D ) .
Mégane má (i díky ceně, doprovázené s prvotřídními kvalitami různých odvětví) šanci, zaútočit na vrchol. i když, vliv VW je bohužel velký. Přesto věřím (ba jsem přesvědčen) že se Megoš dočká místa navýsluní mezi nejprodávanějšími vozy Evropy, bz ohledu na segment. Zde má své místo již předplacené... :yes:
Me se libi, jak lidi s nickem onanujicim nad jednou znackou porad propaguji jen to sve i kdyby ta znacka vyrobyla slapaci auto, bude podle vas nejlepsi ve sve tride a bude minimalne atackovat i tridu o stupen vejs..jak muzes ve spojeni s Renaultem mluvit o prvotridni kvalite pane boze...i kdyz tebe beru jako rozumneho cloveka, tve prispevky maji hlavu a patu,neco jineho je pan GTI kterej je absoulutne mimo realitu a ztraci se nekde ve VW absolutnu...
Já si pro změnu všiml, že ty píšeš jen pod články s Oplem a pokaždé kydáš hnůj na jakoukoliv Fr. značku. Není to náhodou totéž. V Bibli jest psáno: Prvně vyndej trám z oka svého a až poté třísku z oka tvého bratra. Něco na tom bude.
Já jsem výše uvedený příspěvek nepsal, abych bezmezně vychvaloval Renault. Jen jsem reagoval na příspěvek od RayBana, který píše, že "Astra, Megane, Peugeot 308 a Focus se poperou o celoevropské stupně vítězů".
Opel sleduji jako konkurenci VW a ano...k francouzske produkci mam sve vyhrady,stejne jako ke spanelske a italske,ale to ma asi kazdej rozumnej clovek,kterej se o automobilismus zajima.Jinak ted jsem videl noveho Megane Coupe a cumak je fakt peknej :yes:
V Tescu v Brně je vystaven nový Mégane 5dv. O designu jsem nepochyboval, ale setkání naživo je ještě lepší. Moderně střižená příď, elegantní profil a zajímavá zadní světla, zasazena do stylisticky čisté zádě. Další milé překvapení si pro mě přichystal krásný interiér...a na kupátko se mimořádně těším... :-)
Jinak jsem zvědavý na nový Focus. Určitě nebude trvat dlouho, než Ford přidá nové želízko do ohně... :yes:
Ja to Coupe videl v Chorvatsku v Sisaku, meli ho vystaveny v Intersparu,holt na jiznejsi zeme asi utocej driv..interier jsem neresil,ale z boku to bylo pekny,hezci nez Sciroco a cumak je sqelej,jen mi nedochazi,proc to nekdo neudelal uz davno,treba peugeot porad otevira tlamu a pritom tohle reseni je stejne ,,silacke" a pritom dustojne..
Přesně tak. Peugeot by měl tu svou tlamu už konečně zavřít a zase sělat pořádné, pěkné tvary. Poslední Peugeot, který se mi líbil, byl "neotlemený" lev 607...od té doby ticho po pěšině, pořád totéž... 8-s
Budiž ten velkolepý návrat opelu přán :yes: PS: ten zadní profil mi připomíná megana :-) ,
na první fotce je celkem ftipně přelepeno logo automobilky asi měli hoši sáhnout po tlustější izolepě >:D
s kazdym novym modelom je to to iste - nova era automobilky, nova kvalita, novy design, snaha o novych zakaznikov atd atd atd....proste aktualny model, na ktory ste 10 rokov setrili nieje az taky dobry ako tento novy, s ktorym prichazda zlom v automobilizme >:D je to uz tak trochu nasmiech pocuvat a citat taketo kecy kazdy rok s prichodom nejakeho modelu, nemyslim tym len opel. Jasne, auta sa stale zdokonaluju, vylepsuju ale niekedy to z s tymi ováciami prehanaju - jak automobiky, tak novinari.... ;-\
Sakra, to nahoře bude nová Astra? :-| No, nebýt G6 tak by sis následujících pět let musel koupit jen jedničku z Mnichova... Golf a BMW 1 jsou a i nadále budou esa svých tříd.
jj vime a milovalo se v nem poprve 15 milionu paru a ma najeto nekolik miliard km, zajimave je ze se ho tam majitel vlastne chce v reklame jakoze zbavit :*)
nie nie.smejem sa tebe-a myslim ze niesom jediny.nechcel som to sice takto priamo dat najavo ale co uz. byt tak zaujaty obycajnou, a naozaj OBYCAJNOU znackou, resp. koncernom ako je VW je prinajmensom smiesne. pre teba je vw fox pomaly lepsi ako Mercedes S. opisujes tu absolutne priemerne, mozno lahko nadpriemerne auta, ako keby boli nieco viac, ako v skutocnosti su. isteze su kvalitne, niektore su aj pekne. ale tam to konci... sledoval som nejake diskusie kde si hral ty hlavnu ulohu a niesom sam kto ti nieco take hovori. neviem ci ta za to koncern vw plati ale ak nie tak si teda riadny truhlik >:D ...akykolvek model od VW a spol ma minimalne ronvocenneho supera vo svojej kategorii, vo vecsine pripadov su ty superi aj lepsi.ale zi si svoj nemecky sen no mne je to fuk.len nepis nezmysly. to ako keby som ja zacal ze ford ka v pohode porazi bmw M3 >:D - skratka kazdy by povedal ze moj nazor je silne svihnuty a pokladal by ma za...no za co to si uz domysli.prajem pekny den
Koukám, že v tom máš pěknej brajgl. Tématem tu není ani Fox a už vůbec ne přispěvatel GTI. Tématem je tu nadcházející astra. A jak známo, Astra prostě na toho golfa nemá. Ani technikou, ani tedy speciálně motory, ani karoserií. Vedle toho, bys měl vědět, že Astra (současná) patří k těm na špici. Život jí komplikuje ne zrovna rajcovní vnitřek a hlavně... existence Golfu. Ale to není trauma jen Astry. Tedy, pokud se u vás v horách nezodpovědně domníváš, že nová Astra zničehonic zválcuje Golfa, měl bys to ještě trochu promyslet. O tom, kde je (jak designem tak technikou) supersuperprémiový BMW1 snad nemusíme psát. I když v tvém případě... :-)
hah a zase...golf golf golf...o je proste naj co moze byt. u nas v horach? nenviem odkial mas ze byvam v horach ale newa. zeby od vas z psychiatrie nebolo vidno na hory? ...kazdopadne mat tvoje zmyslanie tak sa zastrelim. o bmw 1 som sa ani nezmienil, podla mna je to vyborne auto aj ked som nemal tu cest v nom ist. kazdopadne golfa strci do kapsy ale to je jedno, tak ci tak je inde cenou. kazdopande si chudak >:D aj by som ta polutoval ale nebudem sa premahat :no: >:D
Heh no to je klasika, je to takový místní šašek co ostatním vnucuje své názory, no asi víš...
jinak myslím, že Golf je kvalitní auto, ale opravdu pro důchodce nebo pro lidi bez vkusu...
tak tak. vobec som nepisal ze vw su zle auta. prave naopak. su velmi kvalitne. ale takych su dnes mraky. a to co tu ten uz pise je horsie ako z prospektov od vyrobcu >:D
Trolík, dám ti dobrú radu - kašli na to. Pritakaj mu, že Golf je najlepší, aj tak ho o opaku nepresvedčíš, a jeho na rozdiel od teba bude toto naťahovanie donekonečna o * baviť, zatiaľ čo ty len stratíš kopu času a nervov.
Neboj, mňa teraz zvozí tiež >:D
Takže opakuj po mne: Golf je najlepší!
A uvidíš, aký príjemný a kludný víkend budeš mať. :-!
Klasika - téma Astra (Megan, Focus...), prvých 20 príspevkov sa ešte približne drží, potom nastúpia TÍ DRUHÍ a máme tu z toho zase tému Golf... >:D
hehe noo mas pravdu uz sa vzdavam.proste ja a taketo hlupe a nezmyselne hadky moc nejsom.ench si zije na svojej planete a nech da pokoj,aj ked asi neda,takze - ... GTI DAKUJEM TI. presvecil si ma ze golf je proste najlepsie auto ake moze byt... ooo uz od zajtra si nan zacnem setrit.slubujem ;-) >:D
To je trefné, nemá cenu se přetahovat s místním šášou o ego, on si ho nenechá vzít :-)
Na druhou stranu někdy mám pocit, že každý diskuzní server svého šaška potřebuje :-)
Ty máš nějaký problém s důchodci? ;-\ I kdyby to byla pravda, pak přece i ty víš, že zkušenosti starších motoristů ty budeš teprve dlouho, složitě (a doufej šťastně) sbírat mnohá desetiletí. Tedy, až tě ten nějaký dědula zařízne v dlouhém táhleém a geteičku, neplač, musíš to ještě pár let vydžet, než budeš moci hrdě rozhlásit - zítra si jdu koupit GOLF GTI. Vnitřek v kůži, 200 koní, DSG, 225/18. Kdyby ti zítra přistál pod balkónem u váš na sídlišti, byl bys nekonečně šťastný. No... jen se zasni Martine, oprosti se od páteční prověrky z matiky, a představ si sám sebe, jak drásáš na hraně jedno rudé getei. Fantastická představa, co?
hele, teď ti udělám radost - přihlásil jsem se do soutěže o nového Guruho. První cena je Guru ve stříbrný metle, s jednaštyry kterým můžeš v dlouhým táhlým na 5-ku dávat z 60 až na 200 >:-[]
2-9 cena je Guru na týden.
Když něco vyhraju, dáme spicha a potestujeme společně, co? Dáš mi pár rad co a jak, ok :yes::-!
Ano, máš pravdu, v mainstreamu je mezi kompakty opravdu tou nepřekonanou a nepřekonatelnou jedničkou jenom a jen GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU. V tom s tebou myslím souhlasí každý, kdo tomu rozumí. Velmi tě chválím, že máš jakés takés povědomí i o BMW. Ano, BMW 1 je vynikají vůz. Snad se ti jednou podaří se v něm svézt. I v tom Golfu. Ta jednička, je to prémiovka, ten pojem jsi už jistě slyšel. No, a ten Golf, to je vlastne supermainstream - nejlepší motory (zejména 1.4 TSi by sis dal říci určitě, viď) pak pohony - nevím, zda to víš, ale evropská konkurence pohon 4x4 nenabízí, Golf ano. No a pak DSG. Znáš? Co o něm soudíš?
Woooow! Takže minimálně 3 v 1 a i tak stále "NEJ-lepší" - TO jsou ale věci :-)
PS: Já vím že to NEpodstatné je a za golf evidentně BIG velká černá díra/propast zeje ... ale kdo je "druhý" za oním "božským" hatch-kombi-hatchback(em)? Leon, Toledo, A3, Altea či Octavia nebo Jetta? Já opravdu NEtuším ... poradíte? ;-)
PS: Tedy abych to "správně" formulovala: "V JAKÉM pořadí jsou ony mnou jmenované za golf(em) (se)řazeny a pak jistě DALŠí BIG díra/propast zeje a PAK ... PAK co?!?
PPS: Zvědavostí NEmohu dýchat a na odpověď "rozrušena" na nejvyšší míru čekám ...
Na tohle přece nechceš odpověď? To bychom se tu brzy zcvokli, nalistuj si diskuze cca tři až pět let dozadu a nasaj do sebe. Pak se vrať. Na infantilitu tu není prostor.
Děkuji :-)
Já se k tomu "hlásím", že já "nudně" pravdomluvná ...
PS: Jen mám pocit, že tu trošičku převládá ten pokus o "styl" a "humor" nad ...
Prostě "vytvarování" karoserie je DŮLEŽITĚJŠí než to pod ní ... jak jsem se tu dozvěděla ..
To je für mich :no: ;-\ - cesta "do pekla" viděla/nazvala bych to já, ale "styl/kabátek/karoserii" máte "blýskavější" než-li já, to možná ANO :-)
Ty vaše odpovědi působí tak trochu jako když je generuje počítač - dost "nůůůďo", řekla bych já :no:
PS: Zkuste, milá GTi, někdy napsat větičku, jako já - stejně jste ode mne už okoukala jak stolovat, jak pít a připravovat čaj i kávu, i oblečení se "kopírovat" snažíte (no tam nemáte při vaší postavě moc šanci, Prada pytle na brambory nedělá), tak to zkuste i "písmenkově", to vaše "blaf-blaf" na téma NElíbí, NEvyhovuje a tak - už vám dochází "variace" - stejně s tím něco bude třeba udělat .. :-)
S tým kombi brzdi. ŠKODA OCTAVIA COMBI. Priestrom sa nijak výrazne nelíši a ten kufor... Je zúfalosť, že VW sa rozhodol pre kombi a ešte väčšia, že niektorí zákazníci nechceli Octaviu, chceli kombi od VW hoci Octavia je krajšia, s tými istými vlasnosťami a to prečo sa kupuje kombi, kufor je ešte aj väčší.
Golf kombi poměřujme s hatchbackovskou konkurencí. Ano, Octavia je překrásná, nevychází ovšem z hatchbacku. Jinak souhlas, pokud hledáme krásku nižší střední v kombi, ční Octavia nad všemi o takřka jedno patro.
Nejak neviem ako si to myslel s tou hatchbackovskou konkurencíí a litfbackom. Je to jedno. V kombíkoch sú rovnakej triede a viem, že tebe išlo o výber z hatchbackov, povedať ničo o Golfe. Lenže, v prípade kombi je proste jedno.
Veru, konkureruje jej len VOLVO V50. To je ale prémiová trieda. Pred faceliftom je prekrásna, to uznávam. Škoda Octavia je akýsi symbol Škody. Najlepšie vystihuje to, aké autá Škoda vyrába. Poctivé a krásne mašiny.
BMW1 coby nejlepsi hatch? Mozna, smirit se ale clovek musi s tim, ze mechanicka presnost ustoupila ve prospech uzivatelske prijemnosti (ano, bylo mysleno hlabne na zeny). Posilovac je prilis ucinny, prevodovka u vyssich rad musi clovek malinko zatlacit a spolupracovat, prostor ve voze odpovida tride Supermini, tedy P207, to same s kufrem. Ano, 130i ma vse...ale to neni tahak prodeju, tam se vali 116i a 118d.
Paja, na to tu máš Mercedes-Benz A resp. Audi A3. BMW 1 je pre tých, ktorý si chcú vychutnať jazdu a jazdia dynamicky. To všetko v perfektnej kvalite. BMW 1 rozhodne nie je rodinný hatchback, ale tým ako BMW zvládlo úlohu auta je to skutočne vynikajúci automobil. :yes::yes:
BMW1 je pravovernym bavorakem jen pokud se jedna o ulozeni motoru a pohon tech spravnych kol, ano ma vyborne motory, skvely podvozek, ale je zzenstily a otravne maly. Vse vztazeno k zazitkum z rady 3 a 5.
Nie nie nie. Očividne ti chýba skúsenosť s BMW 3. Takú čipernosť akú má škriatok BMW 1 Coupe BMW3 neponúkne. A znova zdôrazňujem, na naotravný priestor je tu Audi A3 a na uloženie akvária pod strop Mercedes-Benz A.
Ano, s BMW3 jsem zatim najezdil zatim jen 80tkm >:D . A pisu nahore 130i a 135 Ti jsou uzasne, ale jsou to vrcholy rady. Kvuli Meganu RS taky nikdo nerekne, ze cela rada je nejfantastictejsi hothatch.
Paja, hádam mi tu nechceš hovoriť, že najlepší je model len ten v najvýkonnejšej rade. To je leda tak pre pubertiaka. A v prípade BMW úbohosť. BMW 123d, čo viac chceš?
Nechapes me a vynech pubertaky.Muzu porovnat jen 120d, ktery jsem mel cca 5kkm jako nahradni vuz a prave 130i a 135 Ti. U posledne jmenovanych vis naprosto jiste, ze sedis na dynamitu, lehce se vodi a dovolis si s nimi vic nez s radou 3 o petce ani nemluvim, ale bezny standard je o necem jinem. Je to auto pro samotnyho kluka, mladou dvojici, ci slecnu. Dame by se uz spatne nasedalo do nizko polozeneho sedadla. Mimochodem v zakladu plochym jako olomoucko s dlouhym operadlem a kratkym sedakem. Ne vsechny materialy svedci o premiovosti a treba to "me", pujcene vrzalo od patych dvari jako babiccina almara. proto tvrdim, ze BMW1 neberu jako nejlepsi, ale tak trochu jiny a ultimativni hatchback nizsi stredni.
Pajo, nemám pocit, že si skúsený vodič. Veď BMW 1 je hlavne pre skúsených vodičov. Tí jazdia dynamicky. Nie pre mladých, ktorý sa učia. To leda syn Bangla... A myslím, že 120d je dosť dynamické. Alebo ti na také auto nestačí dvojlitrový diesel?
Bingo! Rizeni, razeni, sezeni...nikdy si nepripadnes jako v aute za trictvrte mega. Chces pocit vyjimecnosti? Kup silnejsi verzi a pouzivej je pro radost, ne jako hatch.
Pro me jsou zakladni verze jen odvarem, neco jako X-Type se zakladni vybavou, nahonem na predek a skakajici kockou na masce.
Já tu diskutujem kultúrne. Ale fakt mi pripdáš ako neználek, ktorý si myslí, že najlepšia je len tá verzia s najsilnejším motorom. Napíklad ako to hlasovali v tej ankete o motroch pre WiCo(MITO). Som presvedčený, že BMW 123d je dynamický BMW-Back.
To je v pořádku, někde ti tu vysvěštluju, že to mé hodnocení nebylo napříč všemi hodnotícími kritérii, šlo o zkratku, tedy ten akcent na to o čem píšeš - pro mladého singlistu s horkým srdcem a rychlým kopytem, parádně vybavené (dokonale vybavené) to je kára nad kterou není.
Pajo, přece víš, v jakém kontextu jsem to o tom nejlepším hatchbacku napsal. Zkratka, akcent na jizdní schopnosti, techniku... prostě je to (objektivní) klenot. Samo, že užitné vlastnosti najdeme jinde bohatší (souhlas s vnitřním prostorem) o tom to nahoře ovšem jaksi nebylo.
Bral jsem to v sirsim kontextu tridy. Me to auto nevadi, ale dokazu si ho predstavit jako bonbonek v garazi na vikend a to jedine se sestivalcem a spis kupe, ktere je vyvazenejsi. Prodeje tvori ale male ctyrvalce a presne tak me to auto neoslovuje...mimochodem, zkus svou drahou polovicku prinutit, aby jezdila v zime s nahonem na zadek ;-) .
:-) Tohle je téma, které bych si ani netroufl otevřít >:D;-) Souhlas, jen mi lehce vadí, že pořád do té jedničky cpeš holky. Já tam vidím sebe tak mezi 25 - 30 :-)
Co tam nacpat v zakladnich verzich? Jezdil jsem ji 3 tydny na plechovych 16", s manualni klimou, prepinace jako z 90-tych let. Je hrava, ale prave klukovi bude chybet pocit vyjimecnosti, ktery mlada zena dostane uz jen faktem, ze ridi "bavoraka". Co me mrzi, ze se mi nepodarilo osedlat 120i. Tento motor jsem jel ve 120 cabrio a s automatem. Po presednuti ze 130i to byla hodne studena sprcha. Pritom, prave tenhle lehky motor by mohl byt uplne nejlepsi. Mozna ho nekdy v manualu a normalni karoserii projel Dinar, tak snad povi.
No jo, to přesedání z motoru na motor... souhlas, že ten lehkej motor umocní fantastickou agilitu. Myslím ale, že tu dokonce na AMS testoval pan Zezulka dvoulitr v naftě a velmi to v tom autě ocenil.
Trepeš kydy. Toto je pokrok o jednu galaxiu oproti trágednémuidzjanu minulej Astry, myslím tým, že bol extrémne konzervatívny. Táto Astra, tá je nielen porok pre Opel, je to parádne auto. :yes::yes:
Ospravedlňujem sa, ale zaskočilo ma ako si tu odstrelil tú Astru. Čo by si snáď dal za Golfa? Focusa? 8-s 308? >:D Alebo snáď Aurisa? :*) Dokonca Mazdu 6? >:-[] Tá Astra bude vyzerať fakt dobre. Veľmi dobre. Som presvedčený, že pokiaľ to Ford nestihne do tohoto roka, tak dvojka roku 2009, najneskôr 2010 bude Astra. Opel si fakt zaslúži pochvalu. Aj Isignia je dobrá, hoci ten priestor vzadu je úbohý, ale ani tam snáď nikto z nás netipoval, že predbehne Ford. Toto je historický zlom. A dovolím si povedať, že dizajn tomu odpovedá.
To je ako by si sa obával Passatního Golfu. ;-) Len sa pozri na tú karosériu a na tú perfektnú palubku, tak ako u Insignii. To nebude žiadna karikatúra ako HNUS, to bude budúca dvojka. Vrchol Oplu. :yes::yes:
Tuším, že něco podobného jsem četl už před x lety když vyjela "nová" Astra. Všichni uchváceni jak bude drtit trh a ejhle... nic.
Nyní to bude v bledě modrém to samé. V německu si svoje "scheiss opel" jen tak neodpáře a v ostatním zemích to není o moc lepší. Astra bude pěkná, bude dobrá, ale etalon to rozhodně nebude.
To je absolútna pravda. Ale pozri sa na dizajn Astry, ktorý vyzerá akoby boli šéfrdizanéry z Japonska( v tej dobe bol mimochodom šéfdizajnérom Martin Smith, dnešný dizanér Fordu, ktorého po tom, čo manažéri zistili, že poiradne znížil predaje a tým dzaijnom ešte aj IMAGE Oplu, vyhodili. A dizajn Astry ii robil hádaj kto. No predsa šéf exteréru Fordu, Stefan Lamm :-) )A ten interiér, to je tragédia. Táto Atra, to bude Isignia v SEGMENTE C. :yes:
Prečo by som mal byť hlupák, ty hlupáčik. Tebe sa snáď HnUs páči? A najlepšie je, že už aj na to, aby som povedal niečo o dizajne sa musím v tom aute zviesť. >:D >:D:yes:
Jak vis, ze to bylo na tebe? Nejsi nejak vztahovacny, to je takove obecne tvrzeni, pro tebe je telo clanku. ;-)
Kdyz tvrdis, ze je neco vysmech, asi to mas zhodnoceno komplexne, nebo se mylim? :-)
Áno, ano. Ospavedlňujem sa, hoci, nie som si istý, že to tam nesedí... K tomu výsmechu. Ide o dizajn. Ten dizajn, já fakt neviem nájsť iné slovo než HNUS. Ak by tu Alfu WiCo stretol niekto v noci, tak sa možno aj skolabuje, ako sa zľakne.
Úplne súhlasím. Dokonca v mojom prípade som absolvoval pár názorových premetov, ale odkedy ho stretám každý deň, musím povedať že sa vydarilo. A to tak že veľmi. Svojim spôsobom sa vo svojej triede tvarovo úpne vymyká. (v tom pozitívnom slova zmysle)
V tom najzápornejšom slova zmysle. Jurajko, máš strašný vkus. 8-s Okamžite, ale okamžite s tým niečo urob. Fakt, prisahám, že mi mierne prišlo špatne. Pochváliť dizajn WiCa, to je zú...to ani neviem opísať.
Dnse kolem mne prolétlo červené MiTO. Toto auto si koupí člověk, kterého baví žít. Dle mého se jedná o podstatně povedenější auto, než (dnes již okoukané) Mini...
O MiTu se říká, že je to tzv. "Mini8C". Vím, že je to skvělý marketingový tah, ale tak trochu s tím souhlasím. Architektura přídě, dynamický a smyslný profil, zadní světla, sportovní interiér...zkrátka 8C mezi subkompakty. MiTo miluji a tak tomu bude i nadále...
Ty robíš zo seba hlupáka? Mito je leda tak karikatúra Alfy Romeo 8C Competizione. Ten hnusný nárazník a tie svetlá. Akoby Číňania chceli urboiť pekný oblúk a namieto toho urobili praclíkový tvar.
Některé retro modely jsou velmi nadčasové, třeba Mustang, 911 (i když nevím, jestli je to retro v pravém slova smyslu. Spíše léta udržovaný symbol nadčasovosti). Nadčasovost předvídám i Fiatu 500... :yes:
Problém nie je v retro designe ale v tom ako sa k nemu pristúpi. Taký New Beatle a čiastočne aj Mini + F500 sú len príkladom otrockého zauktualizovania každej krivky. O tom ale retro design nemá byť. Má si vybrať prvok, napr. maska Delty je odkazom na Aurélie z 50-tych, alebo základný tvar nového Mustangu naväzuje na 60-te. Potom je práca s ním v podstate nekonečná a vždy môže vzniknúť niečo nové.
S tou maskou Delty jsi se trefil. Je to povedený retro prvek s moderní karosérií. Souhlasím, v jejím případě se dá s novými generacemi manipulovat do nekonečna...
No nemôžem si pomôcť, niektoré z noviniek v automobilovom svete sa mi proste nepáčia. CHvíľu som si zvykal na nové Renaulty, štýl Peugeotu sa mi už tiež prejedá, navyše ide stále k horšiemu (viz.3008), Opel ma neoslovuje už nejaký ten rok, a ani Insigniou ma nijak neoslovuje. Škoda to faceliftom Octavie dorazila už úplne. Naopak, trochu sa vzhľadovo polepšil zaznávaný Golf (aj keď si ho nikdy nekúpim, ale omladol, ak beriem do úvahy, že je to len "polgenerácia"), celkovo mám dobr pocit z kŕejského dua Hyundai/Kia. No uvidíme, vzhľadom na hlbokú recesiu sa nové vozy o zákazníka pobijú nie iba kvalitou a vyspelou technikou, ale najmä cenou.
Clovece, ja pri podobne cene koupim radsi evropana, nebo japonce...na koreu jsem jeste nedospel. Tedy pokud to nebereme tak, ze i30 koupis za cenu Fabie, pak dam mozna Hyundaii prednost (tedy spis manzelka, ja uato do mesta nepotrebuju, takze to rozhodne barva :-) )
Však si to celkom vystihol. Ja podotýkam, že vo firemnej flotile má cee´d striebornú priečku - druhé najlepšie auto po Octávke TDI.
Hyundai alebo KIA - s rokom výroby 2007 a vyššie nemám o kvalitu a spoľahlivosť obavy.
Nemáš mlhu? Zatratit tu Golfa a do nebe vynést korejskou produkci. Sakra, Klaudie, tys sestoupil na podivnou platformu... Můžem se tu špičkovat jakkoliv, ovšem píši-li vážně, měl bych dodržovat obecně známá fakta.
P.S. Já si také nikdy nekoupím Ford Focus, ale že bych ho (kvůluvá tomu?) zatracoval na úkor cee´du... to teda promiň.
Ak dovolíš, môžem sa niečo spýtať. Ak niekto vie povedať, že potom čo sa vo Fabii zviezol, pôsobí naňho ešte hnusnejšie a že Octavia, ŠKODA OCTAVIA II je drevená debna, tak já by som chcel, aby si mi ukázal od neho nejaký rozumný príspevok ohľadom názoru na autá.
Klaudiovi to nějak v poslední době ujíždí. Octavii jsem již obhlédl, a žádný problém s ní nemám. Ty změny jsou tak minimální, že nikam jinam to auto nedostaly.
On to povedal, ešte keď sme ani nepoznali facelift. Možno to vyzerá smiešne, že tu hodnotím takto iných, ale neodpustím si to. Jemu vôbec chýba prehľad o autách. Fakt som nevidel od neho nič rozumné.
Spolu s AUDI A8, MERCEDES-BENZ ML, LAND ROVER DYSCOVERY 3, AUDI A6. Hovorí sa, že nič nie je dokonalé. Ale o dizajne týchto aut to neplatí. Niekedy si hovorím. NÁDHERA. Ale jeden detail, sakra, ten detail. Tu ale nič.
Tak iba pred faceliftom, alebo aj teraz? Nejak si protirečíš, o kúsok vyššie vyhlasuješ, že zmeny na Octávke sú minimálne, a nikam auto nedostali... :-O
Kto ti dal právo hodnotiť ma, či mám rozumné alebo nerozumné názory? Na to si ešte nedorástol, a ako pozerám na tvoje múdrosti v diskusiách, tak ani nemáš šancu. :-!
Ty máš iné oči ako väčšina tu prítomných. Ako prvé zrechnuješ znak na kapote alebo prednej maske, a podľa toho hodnotíš. Keby podobnú zmenu spravili nejakí "lowenďáci", to by bolo opovržlivých poznámok a úsmevov, pravda?
Kde som ho zatratil, kámo? Ukáž mi to miesto. Pochválil som zmenu v dizajne, a že si ho nekúpim? Tak to asi hovadsky uškodí jeho povesti, že? Daj si mokrý uterák, prílišné otáčky mozgu škodia, skús prehodiť vyšší kvalt...
Takže aj tie zrovnávacie testy Golf vs. cee´d považuješ za scestné...? Nesnaž sa ospravedlniť, že si breptol, to sa predsa občas stane aj profesionálovi..
Golf a cee´d, nižia stredná a nižšia stredná, kvalita a kvalita, použitá technika a image značky zdôvodňujú rozdiel v cene.
Ja kórejským autám posledných generácií proste verím, neučia sa snáď desaťročia zbytočne, nie sú blbí. Ani Shuma nebola zlé auto, hoci dizajnovo ešte hodne vyčnievala z radu. Jazdí ňou jeden môj priateľ, má ju asi 8 alebo 9 rokov vpodstate bez poruchy. Proste to auto stále ide a nemá problém, aj keď nemá najlepší image a nie je extra výkonné ani úsporné.
...se zde člověk nedozví nic jiného, než to, že Golf je drsnej machr století a podobně. Abych se přiznal, tak jsem všechny příspěvky v diskuzi nečetl, jsem natolik vyčerpaný, že by mě to přizabilo... >:D
Zajímavé je, že i když se v jakékoliv diskuzi objeví nějaký kompaktní hatchback, téměř vždy se veškeré soustředění věnuje Golfu. Stala se z toho pravidelná rutina, takže mě skutečně překvapí, když se tu bude probírat něco jného. Do té doby mě nebuďtě... >:D
Ale konečně k tématu - jeslti nová Astra půjde (a je jasné, že půjde) směrem k Insignii, můžeme se těšit na kvalitní kompakt, kterého se budou ve VW trochu bát. Stačí ještě nasadit solidní cenu, jako v případě Méganu, a má o úspěch postaráno... :yes:
Avantime, pripadáš mi ako neználek, ktorý sa tatínka opýtal ako zarába peniaze a taínek mu povedal, že pracuje. A nenzálek potom všetkým hovorí, že tatínek zarába peniaze tak, že pracuje. Tie tvoje názory, kotré vychádzajú z toho, čo sa píše v AUTOCARE, ach.
Můžeš klidně spát dalších pětatřicet let, bude to totiž stále stejné... myslím v "golf třídě"... ;-) Avantime, právě to, že se pod jakýmkoliv kompaktem diskutuje i (i) o golfu, no to přece vypovídá o to, že je to eso třídy. Schválně se dnes podívám, kdo sem toho golfa vnesl jako první ;-)
No... tak Insignizace... to je přesně to, čeho bych se u nové Astry obával. Už jsem to tu za to schytal od kolegy 507, ale já si prostě nemohu pomoci...
Je mi to už trpané.
A vlastne, čoho sa obávaš? Isignia je legán a nevidím na nej nič, čo by sa nehodilo do Astry. A k Golfu. Môj odhad je taký, že dominantá éra GOlfu skončí tak o dve generácie. GOLF X už asi nebude ten GOLF čo GOLF V. Myslím si, že do módy sa dostanú praktickejšie autá. Podľa mňa to začal PEUGEOT 3008. V podstate je to praktickejší hatchback. A výnimočne pekný. :yes:
Astře "Insignizace" pomůže v oblasti kvality a celkového dojmu preciznosti...
Jasně, Golf je Tvá srdcovka a hlas srdce má vždy pravdu, to jest mé heslo. Ale důležitá je i volba rozumu. A obojí Golf splňuje, takže je to v pořádku. Sice jsem příznivcem temperamentního a avandgardního designu, ale zároveň (jakožto futurista) musím být tolerantní... ;-)
Nic proti tve propagaci GOLFu, never vsemu co si myslis a obncas otevri oci a v tvem pripade i srdce novym informaci a nezij ve svem golfistickem svete,nebo si v nem zij,ale nevystrkuj hlavu do normalniho sveta a kdyz uz se buds potrbovat nadechnout tak neonanuj na verejnosti a nezvracej tu ty ody na nemecke auto delnicke tridy...
Hele ty golfofile...koukni se na TopGear a zrovna tam celkem vtipne mluvi o te Golftride, ktera se podle odborniku stala Astratridou jiz se soucasnou generaci...
Podle toho, jak jsem sledoval Dinara a jeho pocity, to na žádnou pecku s tim meganem nevypadá. Ale národní marxsocialistická povinnost si ho koupit s bonusem talíř ojro to určitě napraví. ;-\ To se budou muset kluci z toho Rendlsportspolku hodně snažit, aby to někde zajelo o 0,0000000008 s rychlejší kolečko a byl zase histerický důvod k jásotu.
Rendlsport v Dieppe je slavná továrna s klalitní tradicí, symbol sportovního srdce. Ale, jak je vidět, ne každý si to myslí...mimoto, ten časový rozdíl bývá poněkud jiný... ;-)
Vedmo! >:D Pripomina mi to jednu udalost, kdy pan X vezl fungl nove auto z prodejny a po par metrech mu z vedlejsi nedal prednost pan Y a strestli se, skoda nevelka. Pan X vystoupi, snazi se tvarit normalne, ale jakmile uvidi pana Y, prepadne ho vztek, coz je na nem velmi videt.
Z poslednich sil se premluvi k usmevu a naznaci panu Y at stahne okenko, ten tak ucini a v tu chvili mu pan X zlomi nos. Po prijezdu policie a zoufalem stezovani si ze strany pana Y jen suse policistum odpovi "beztak chtel ujet!"
Ale je pravda, že som spomenul aj iné vozy, a o tých sa tu nehovorí.
A tiež je pravda, že Golf odo mňa za posun v izajne obržal malú nenápadnú pochvalu, GTI ale aj tak tvrdí, že ho zatracujem.
A keď mi na novom Mégane nesedel "dáždnikový profil" vtlačený do prednej kapoty, musím priznať, že sa mi pomaly v očiach "uležal" a jeho dizajn považujem za veľmi vydarený, napriek menej výraznej avantgarde. Novú Astru cítim v podobnom štýle, odhadujem, že proporcie a úžitková hodnota budú veľmi blízko. Bacuľaté tvary Insignie a niektoré je podivné dizajnové prvky by som na Astre videl nerád, uškodili by jej.
... já novou "EvuVaška" do svého blu-ray vložila a on jen "EKELHAFT" přes obrazovku napsal a "zasmuďěl" (ani se nerozloučil a "odešel" ;-\ opustil nás ... no, vlastně NEdivím se mu)
PS: Jinak ta astra OPRAVDU bude jako Insignia "poladěná" (což je ale asi dobře - já Vectra NEmusela, Insignia mne NEbere a žádost Opel o finanční pomoc státu pár dní po vítězství v Car of the Year bylo věru "vtipné", nicméně "solidní" a VÝRAZNĚ lepší vůz /než Vectra/ to asi je ..)
Pěkný den :-)
Tak myslim, ze pokud bude astra podarena jako Insignia ( pocitame s tim ze bude ), tak Golf muze udelat papa, samozrejme si Golf u nemeckeho delnika a ceskeho GOLFofila misto najde,ale myslim, ze Astra ted dovrsi to, co zapocala jiz soucasnou generagi,zastinila Golfa a ted by ho mohla potrapit jeste vice.Nepropaguju ani jednu znacku,nicmene je to vidna na prvni pohled.Pokud tedy vemu v uvahu Insignii a kvality soucasne Astry..
já myslim že z části určitě, i zarytej antiopelista musí uznat že astra H je velice povedený auto, stačí se podivat jenom na motorovou paletu astry a golfa, holt vw už pár let spí na vavřínech který mu už ale nepatří...
Tak tak, ale to se nesmi rikat vis, protoze tady je vetsina lidi privrzenec jedne znacky, ktera mu sedi doma v garazi,nebo pred barakem a maxilmalne stredni trisda,protoze clovek majici na vic, neni tak omezeny ,aby tvrdosijne tvrdil, ze jen to co ma on je nejlepsi, kdyby mu dali novou Astru,tak bude rikat,ze nejlepsi je Opel,kdyby mel dacii tak to asi tak prehanet nebude a bude rikat, ze neni zas tak spatna jak vsichni tvrdi...tady to nema smysl,diskutovat se tu vetsiniou neda, i kdyz je tu par rouzumnejch lidi...