Novinky
free78
2
To by se asi nevyplatilo. Kolik lidí v ČR by si reálně (ne virtuálně na diskuzi) koupilo kabriolet nebo sporťák Škoda? Asi moc ne. Samozřejmě bychařů je plná pr..l ale reálných kupců, to ne.
Přejít do diskuze
To by to nejprve museli být schopni u Škody/ Seatu prodat v dostatečných počtech (a VW přesvědčit, že to zvládnou). Segment mini aut není v EU malý (rozhodně ne v porovnání s kabriolety nižší střední/ střední třídy). Pro porovnání, loni se v EU+EFTA prodalo asi 40 tisíc Citigo (vedle 125 tisíc up!; celý segment zhruba 1,23 milionu kusů) a 3 tisíce Eosů.
VW v nekterych maloobjemovych segmentech razí taktiku sdileni vozu (Up, Citigo, Mii // Sharan, Alhambra ),aby se vyroba vubec vyplatila - proc tuto taktiku nepouzil i u Scirocca nebo Eosu?? Jsou ty auta natolik "premiova", aby je dostala i Skoda nebo Seat?? Kdyz VW videl, ze prodeje klesaji, mel na ty auta hodit znacky Skoda a Seat a prodeje by alespon trochu zlepsil. Ja osobne bych take radeji jezdil "novou Felicii" nez VW Eosem 😉 :-!