Ekonomika
[odkaz]
petrumr
>😁 Vidíme to v reklamách, jak hyundai se ponižuje a jestli si myslíš, že hyundai napíše pravdu, tak za to nedám ani ň
Moje babi říkala, pravdy jsou dvě, moje a tvoje!
Jinak Hjondé by jsem nevěřil ani ň!
Jinak Hjondé by jsem nevěřil ani ň!
pravda o Hyundai 😊)
[odkaz]
[odkaz]
Pravda o všech,neboť toto dělají všichni.Nebo mi vysvětli na koho ostatní registrují auta předváděcí,náhradní,pro zaměstnance,operativní leasing pro fyzické osoby... .
Jsem zvědav na vysvětlení.
Jinak nevím tedy kdo více lže,která strana těchto sporů.
Jsem zvědav na vysvětlení.
Jinak nevím tedy kdo více lže,která strana těchto sporů.
Ano, vsichni potrebuji predvadeci vozy, ale ne 26 % vsech prodeju, jako Hyundai 😉
A kolik?Máš čísla.Třeba Škoda ve svém programu pro zaměstnance nabízí auta za celkem slušné ceny,takže buď jich jsou tisíce,nebo zaměstnanci ani za výhodné podmínky ty auta nechtějí?Operativní leasing?Další prý už tisíce aut?
Proč tedy nejsou uvedené procetna konkurence.Hyundai je u ree😜ortů uvádí.
Tak kdo víc klame?Když nedáváš čísla všech.
A navíc tyto vozy jsou provozovány zřejmě zde,takže nezkreslují vozový park Čr,narozdíl od ree😜ortů.Takže už samotný název tebou odkazovaného článku je klamavý,tak proč věřit zbytku.
Proč tedy nejsou uvedené procetna konkurence.Hyundai je u ree😜ortů uvádí.
Tak kdo víc klame?Když nedáváš čísla všech.
A navíc tyto vozy jsou provozovány zřejmě zde,takže nezkreslují vozový park Čr,narozdíl od ree😜ortů.Takže už samotný název tebou odkazovaného článku je klamavý,tak proč věřit zbytku.
chapem ze na SDA si vieme vsetko pozriet ale pokial ide o statistiky predaja je lepsie uviest 1 prehladnu tabulku ako tych 123 riadkov textu....
za mna osobne ma prekvapil vw ako sa odlepil od hyundaia a razne vykrocil za 2 miestom za skodou.... ovsem samozrejme predpokladam ze novy passat je teraz firemny hit takze asi tam smeruje vacsina predajov vw... do firiem ... kazdopadne velmi odvazne cisla a aj celkovy trh akosi rapidne rastie.... az ma to prekvapilo... hranica 200 tisic aut rocne tentokrat uz u vas urcite padne.... gratulujem... :yes:
za mna osobne ma prekvapil vw ako sa odlepil od hyundaia a razne vykrocil za 2 miestom za skodou.... ovsem samozrejme predpokladam ze novy passat je teraz firemny hit takze asi tam smeruje vacsina predajov vw... do firiem ... kazdopadne velmi odvazne cisla a aj celkovy trh akosi rapidne rastie.... az ma to prekvapilo... hranica 200 tisic aut rocne tentokrat uz u vas urcite padne.... gratulujem... :yes:
Hnojdé před koncem roku zase nakoupí pár tisíc plechovek,aby přeskočili VW.Hlavně že za to ostatní kritizujou a dělaj to ještě ve větším [odkaz]
Dokonce probíhá u nich nějaká soutěž na tohle téma a ty šlupky,aby jim na place nezrezli,tak je půjčujou.Opravdu seriózní firma :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Dokonce probíhá u nich nějaká soutěž na tohle téma a ty šlupky,aby jim na place nezrezli,tak je půjčujou.Opravdu seriózní firma :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Gilgit
Zdá se ze más nejaké závazné psychické problémy.
Hyundai nekritizuje ostatní za prihlasování vozu na distributora nebo dealery, ale za zkreslování Statistik pomocí ree😜ortu, Ale to tvuj pidimozek zrejme není schopen pochopit.
Prihlasování na distributora nebo dealera je zcela bezná vec.
Hyundai nekritizuje ostatní za prihlasování vozu na distributora nebo dealery, ale za zkreslování Statistik pomocí ree😜ortu, Ale to tvuj pidimozek zrejme není schopen pochopit.
Prihlasování na distributora nebo dealera je zcela bezná vec.
Celkem by mě zajímalo,na koho registrují ostatní dovozci či výrobci auta která pronajímají svým zaměstnancům,předváděčky,atd...na konečného uživatele to asi nebude.
Tyto auta jsou provozované v Čr takže na rozdíl od ree😜ortů nezkreslují stav vozového parku Čr.
Je rozdíl číst a vědět o čem se vlastně píše. :-!
Tyto auta jsou provozované v Čr takže na rozdíl od ree😜ortů nezkreslují stav vozového parku Čr.
Je rozdíl číst a vědět o čem se vlastně píše. :-!
Hjondé v sda není takže se nic nedozvíme a třeba by i rádi ree😜ortovali jnže ty šlupky za hranicema nikdo nechce a asi to ani moc nejde,protž tím,že už to je po prvním majiteli tak korejci ztratí pomalu čtvrtinu hodnoty :yes:
Já se ptal na koho registrují ostatní auta,která provozují jako předvaděcí,náhradní vozidla,pro zaměstnance...?
Tak na koho?Zda má ten článek vůbec nějaký význam?A jaký?
Ale odpovědi se zřejmě nedočkám.
Tak na koho?Zda má ten článek vůbec nějaký význam?A jaký?
Ale odpovědi se zřejmě nedočkám.
Tak to je snad jasný,že ne na pána boha.Článek je ještě jeden vejš od jgucci tam je toho víc i o těch dealerech.
Takže něco odkazuješ,ale nevíš o tom nic,ani přemýšlet ne.Jinak by jsi to dovedl vysvětlit.
Tak rozhodně budu mít raději jiný názor než ty,protože mě přemýšlet nevadí.V oboru o kterém diskutujeme nedělám,tak třeba mi to osvětlí někdo jiný.Rád se nechám poučit,ale chci fakta,ne část,ale všechny.
Koukám,že i za dotaz jsou mínusy. >😁
K mínusům prosím osvětlit problém,děkuji.
Tak rozhodně budu mít raději jiný názor než ty,protože mě přemýšlet nevadí.V oboru o kterém diskutujeme nedělám,tak třeba mi to osvětlí někdo jiný.Rád se nechám poučit,ale chci fakta,ne část,ale všechny.
Koukám,že i za dotaz jsou mínusy. >😁
K mínusům prosím osvětlit problém,děkuji.
Nechápu co na tom nechápeš nebo asi spíš nechceš pochopit.Hnojdé si přihlásil na sebe pár stovek kousků,aby byli importérem roku 2014 před VW.Ostatní to dělaj taky,ale hnojdé za to ostatní kritizuje.
Gilgit
Hyundai kritizuje to ze statistika registrací obsahuje ree😜orty, to znamená automobily které nezustávají v Ceské Republice. Kritizují to i jiní výrobci. Prihlásení na importéra/distributora nebo dealera je neco jiného.
Evidentne jsi tak extrémní pablb ze nechápes ten rozdíl.
Evidentne jsi tak extrémní pablb ze nechápes ten rozdíl.
Jak ti píše Gilgit,Hyundai krtitizuje za skeslování statistik reeporty.
A to je fakt,že ty tu pouze něco zaregistruješ a obratem je to provozováno u našich sousedů,tak to nemůže být počítáno do našeho vozového parku.Tam by mělo být pouze to co provozujeme,na co máme.Jinak si lžeme do vlastní kapsy.
A to je fakt,že ty tu pouze něco zaregistruješ a obratem je to provozováno u našich sousedů,tak to nemůže být počítáno do našeho vozového parku.Tam by mělo být pouze to co provozujeme,na co máme.Jinak si lžeme do vlastní kapsy.
Gilgit
Clovek s nickem das_autos je budto pablb který nechápe ten rozdíl nebo Individuum které jen predstírá ze ten rozdíl nechápe.
Máš trochu zvláštní logiku. Pokud se zaregistrují auta na dealery, tak se sice u nás provozují (občas), ale rozhodně to ještě neznamená "na co máme", protože tyto auta v době registrace žádný zákazník nekoupil stejně jako auta registrovaná za účelem ree😜ortů. Takže si lžeš do kapsy úplně stejně 😉
Ale ten výplach od tvého šéfa evidentně funguje...
Ale ten výplach od tvého šéfa evidentně funguje...
Tak mi ukaž rozdíl v přihlášení předváděcích,náhradních,pro zaměstnance,opertaivní leasing pro fyzické osoby... ostatních dovozců,výrobců oproti Hyundai.
Mají to tak všichni?Mají.Tak v čem je problém?Ty auta se provozují tady.Zůstávají na našem trhu.
Myslím že toto se zde probírá už nějaký ten rok,že prý Hyundai na sebe kupuje moc aut.No jenže za tu dobu by to někde ta hromada musela být znát,nebo by museli být silně ztrátový.To asi nejsou.
Takže zaregistrují na sebe,a buď užívají zaměstnaci,nebo zákazníci.A o tom to je,tak jako zaměstnanci třeba Škody.A co vyčítá ji to někdo?Nevyčítá,vždyť je to normální.
Podle sebe soudim Tebe?Tvůj šéf má asi na tebe moc velký vliv.
Jak píšu výše.Prosím vysvětlit registrace na sebe u prodejců a vliv na zkreslení statistik stejný jako ree😜orty.
PS😡tatistiky prodejů už vůbec nerozlišují zda auto jezdí každý den,pouze pracovní dny,svatky,či jednou zarok.To by jsi měl vědět,to je jen o tom zda se to majiteli vyplatí.
Mají to tak všichni?Mají.Tak v čem je problém?Ty auta se provozují tady.Zůstávají na našem trhu.
Myslím že toto se zde probírá už nějaký ten rok,že prý Hyundai na sebe kupuje moc aut.No jenže za tu dobu by to někde ta hromada musela být znát,nebo by museli být silně ztrátový.To asi nejsou.
Takže zaregistrují na sebe,a buď užívají zaměstnaci,nebo zákazníci.A o tom to je,tak jako zaměstnanci třeba Škody.A co vyčítá ji to někdo?Nevyčítá,vždyť je to normální.
Podle sebe soudim Tebe?Tvůj šéf má asi na tebe moc velký vliv.
Jak píšu výše.Prosím vysvětlit registrace na sebe u prodejců a vliv na zkreslení statistik stejný jako ree😜orty.
PS😡tatistiky prodejů už vůbec nerozlišují zda auto jezdí každý den,pouze pracovní dny,svatky,či jednou zarok.To by jsi měl vědět,to je jen o tom zda se to majiteli vyplatí.
Už jsme na toto téma "debatovali" s Gilgitem už loni, kdy Hyundai takto zaregistroval první várku. U Fordu takto registrovaných aut nebylo ani 10% ve srovnání Hyundaiem.
Provozují dej do velkých uvozovek, protože některé auta stojí u dealarů i půl roku. Ta hromada aut je vidět snad u každáho prodejce.
Podle sebe ne, já jsem sám sobě šéfem 😉
PS: Právě že jsou to statistiky prodejů nových aut, takže by se měli očistit nejen o ree😜orty, ale i o registrace na dealery, protože tyto auta ve skutečnosti prodaná nebyla. A pokud ta většina aut registrovaná na dealery byla prodána třeba po půl roce jako použitá, tak už jsou prodávána jako ojetá s a ve statistice prodejů nových aut nemají taky co dělat.
Takže na závěr, obě tyto varianty registrací zkreslují statistiku prodaných nových aut.
Provozují dej do velkých uvozovek, protože některé auta stojí u dealarů i půl roku. Ta hromada aut je vidět snad u každáho prodejce.
Podle sebe ne, já jsem sám sobě šéfem 😉
PS: Právě že jsou to statistiky prodejů nových aut, takže by se měli očistit nejen o ree😜orty, ale i o registrace na dealery, protože tyto auta ve skutečnosti prodaná nebyla. A pokud ta většina aut registrovaná na dealery byla prodána třeba po půl roce jako použitá, tak už jsou prodávána jako ojetá s a ve statistice prodejů nových aut nemají taky co dělat.
Takže na závěr, obě tyto varianty registrací zkreslují statistiku prodaných nových aut.
Gilgit
Registrace na výrobce/importéra/distributora/dealera za úcelem pozdejsího prodeje za nizsí cenu je urcitý druh slevy a samozrejme mají co delat ve statistice prodeju nových aut.
Stejne tak je v porádku pokud ree😜orty jsou ve statistice registrací/prodeju nových aut, jen by to melo být korektne oznaceno.
Mely by se proste zverejnovat dve tabulky😒br /> 1. Vsechny registrace/prodeje v CR vcetne ree😜ortu.
2. Vozy které skutecne zustaly v Ceské Republice.
Jinak, jak jiz jsem psal, na nemeckém trhu cinil podíl Eigenzulassungen za první dva mesíce letosního roku 33 %.
Stejne tak je v porádku pokud ree😜orty jsou ve statistice registrací/prodeju nových aut, jen by to melo být korektne oznaceno.
Mely by se proste zverejnovat dve tabulky😒br /> 1. Vsechny registrace/prodeje v CR vcetne ree😜ortu.
2. Vozy které skutecne zustaly v Ceské Republice.
Jinak, jak jiz jsem psal, na nemeckém trhu cinil podíl Eigenzulassungen za první dva mesíce letosního roku 33 %.
Jak můžeš mít ve statistice prodejů auto, které ještě nebylo prodáno a bylo jen zaregistrováno na dealera?
Takže jinak😒br /> 1. Všechny registrace v ČR včetně ree😜ortů.
2. Vozy, které se PRODALY JAKO NOVÉ a zůstaly v ČR.
Pokud koupíš předváděčku, tak ta bude figurovat v době registrace v tabulce dle bodu 1., ale už by neměla figurovat ve 2., protože kupuješ ojeté auto. Mělo by být ve statistice prodaných ojetých vozů.
Takže jinak😒br /> 1. Všechny registrace v ČR včetně ree😜ortů.
2. Vozy, které se PRODALY JAKO NOVÉ a zůstaly v ČR.
Pokud koupíš předváděčku, tak ta bude figurovat v době registrace v tabulce dle bodu 1., ale už by neměla figurovat ve 2., protože kupuješ ojeté auto. Mělo by být ve statistice prodaných ojetých vozů.
Provoz samozřejmě může být v uvozovkách,ale to je stejné pro všechny.
Ano souhlasím že auta prodána po půl roku používaní by neměla ve statistikách nových aut co dělat.Ale domnívám se ,že to tak je opět u všech stejné,druhá registrace,čili přepsání majitele,už ve statistikách registrací nových aut už není.Ono jakákoliv druhá registrace,bez časové lhůty.Neboť tak by se dalo 1auto registrovat 5x do týdne a prodeje rázem 5násobné.Ale to asi takto nejde,že?
Ano souhlasím že auta prodána po půl roku používaní by neměla ve statistikách nových aut co dělat.Ale domnívám se ,že to tak je opět u všech stejné,druhá registrace,čili přepsání majitele,už ve statistikách registrací nových aut už není.Ono jakákoliv druhá registrace,bez časové lhůty.Neboť tak by se dalo 1auto registrovat 5x do týdne a prodeje rázem 5násobné.Ale to asi takto nejde,že?
Ano, i dealaři ostatních značek prodávají auta registrovaná na sebe třeba po půl roce, ale rozhodně ne, v takovém množství.
Tak zajímají mě ta čísla,ne prohlášení rozhodně ne.Fakta by byla zajímavější než pocity,či dojmy.
Hyundai u ree😜ortů také uvádí svá čísla,tak jako jiných.Proč někdo dává čísla jiného a svá (ostatní) ne?
Hyundai u ree😜ortů také uvádí svá čísla,tak jako jiných.Proč někdo dává čísla jiného a svá (ostatní) ne?
Gilgit
Celkový nemecký trh (vsechny znacky dohromady) za leden a únor 2015 = Eigenzulassungen 33 %.
Auta na leasing také nejsou prodaná a přesto jsou v statistikách. :-! >😁
A jsem zvědav kdo dává nejvíce aut na leasing.
A jsem zvědav kdo dává nejvíce aut na leasing.
Auta leasing už nejsou téma. Finanční leasing nahradily úvěry, kde jsi majitelem hned při nákupu. A u operativního leasingu je majitelem pronajímatel taky hned při nákupu.
"A pokud ta většina aut registrovaná na dealery byla prodána po půl roce, jsou už ojetá a nemají ve statistice co dělat" - auto, které se sem přiveze jako nové a po půl roce tu začne jezdit, a jsou jich tedy stovky nebo tisíce(nevím), tak tedy tyto stovky nebo tisíce aut by neměly být ve statistikách? Jak se stane z auta ojetina co nepatří do statistiky? Tomu bych teprve říkal zkreslování statistik. Jsou to normální nový auta, jen prodaný formálně jiným způsobem, a zkreslují jen krátkodobé statistiky.
Gilgit
Velice výstizne napsáno.
Pokud už někoho cituješ, tak cituj pořádně: "A pokud ta většina aut registrovaná na dealery byla prodána třeba po půl roce jako použitá, tak už jsou prodávána jako ojetá s a ve statistice prodejů nových aut nemají taky co dělat."
Vynechal jsi (záměrně?) slovo POUŽITÁ, z toho logicky pramení, že mají najato nějaké km. Ale pokud považuješ auto s najetými 1000 nebo 10000 km jako nové, tak to už je tvůj boj.
Vynechal jsi (záměrně?) slovo POUŽITÁ, z toho logicky pramení, že mají najato nějaké km. Ale pokud považuješ auto s najetými 1000 nebo 10000 km jako nové, tak to už je tvůj boj.
Promiň, ale asi jsi nechápavý. To, že jsou po nějaký době ojetý, jsem nijak nezpochybnil. Takže vynechání slova je úplně jedno. Pokud nechápeš smysl toho , co jsem napsal (ať už s tím souhlasíš nebo ne), tak to asi nemá cenu.
Přijedou sem tisíce nových aut, dostanou se do oběhu, kdy do nich sedne Pepa Vopička je jedno.Do statistiky patří.
Přijedou sem tisíce nových aut, dostanou se do oběhu, kdy do nich sedne Pepa Vopička je jedno.Do statistiky patří.
Než někoho označíš za nechápavého, tak si nejřív pořádně přečti na co a jak jsem původně reagoval a co jsi pak psal ty (mimo mísu). Psal jsem původně, že pokud dealer prodá auto s 0 km, tak se jedná o prodej nového auta. Pokud ale dealer auto zaregistruje na sebe, následně ho používá (jezdí) pro svoje potřeby, přenechá zaměstancům, použije jako předváděčku nebo pronajme - operativní leasing a pak tato auta s X najetými kilometry prodá, tak se nejedná o prodej nového auta (bavíme se o statistice prodejů nových aut), ale ojetého. Jasný?
Gilgit
Dost se v tom plácás. Ale jen tak dál. Bavís prevelice. >😁
No, že bys něco pochopil zrovna ty, Googlítku, tak o tom si nedělám iluze.
Ani jeden nechápete primitivní věc, že když se do ČR přiveze a zaregistruje nový auto s 0 najetými km na dealera a ten ho začně používat pro výše uvedené účely, pak první prodej tohoto auta není prodej nového auta, ale ojetého.
Ani jeden nechápete primitivní věc, že když se do ČR přiveze a zaregistruje nový auto s 0 najetými km na dealera a ten ho začně používat pro výše uvedené účely, pak první prodej tohoto auta není prodej nového auta, ale ojetého.
Ano. Auto s x tis. km na tacho je ojetý. To, že ty bys vynechal ze statistik tisíce aut, co sem přijedou jako nový a dostanou se do oběhu, je věc druhá.
Tisíce jsou to u Hyundaie, u ostatních pár stovek...
A dostanou se do oběhu jako ojetá.
A dostanou se do oběhu jako ojetá.
Je mi lhostejný, kolik z toho je Hyundaiů. Není to moje oblíbená značka a spousta věcí se mi u nich nelíbí. Tohle ale přece není o Hyundaii. Tohle je o tom, jestli ta auta patří do statistiky.
Mimochodem - jak se z těch aut stanou ojetá? Tak, že s novým autem dovezeným do ČR někdo začne jezdit. A proto nepatří do statistik. >😁
Mimochodem - jak se z těch aut stanou ojetá? Tak, že s novým autem dovezeným do ČR někdo začne jezdit. A proto nepatří do statistik. >😁
Gilgit
Pro karelgr😒br />
Ta logika provokatéra je dost nesmyslná. Ale bylo s ním na toto téma jiz nekolik diskusí a on tuto otázku vidí perspektivou nenávisti vuci znacce Hyundai a zároven urcitou blízkostí ke znacce Ford, které je jedním z vedoucích ree😜ortéru.
Pritom tady vubec nejde o to jaká je to znacka.
Krome toho, pokud bychom meli být presní, velká cást techto vozu je prihlásena z taktických duvodu na krátkou dobu pro to aby byla prodána levneji. V nemcine jsou pro to pojmy jako Tageszulassung nebo Kurzzulassung. Tyto vozy mají velice malý pocet kilometru a podle zákona se na ne hledí jako na nové vozy.
Nevím jak je to v Ceské Reublice, ale napríklad v Rakousku vuz který je starý 11 az 13 mesícu (zálezí zda je místo výroby v EU nebo mimo EU) a má najeto az 200 km platí oficiálne jako nový (fabriksneu).
A toto je prípad velké cásti tech registrací firmy Hyundai na distributora nebo dealery.
Ta logika provokatéra je dost nesmyslná. Ale bylo s ním na toto téma jiz nekolik diskusí a on tuto otázku vidí perspektivou nenávisti vuci znacce Hyundai a zároven urcitou blízkostí ke znacce Ford, které je jedním z vedoucích ree😜ortéru.
Pritom tady vubec nejde o to jaká je to znacka.
Krome toho, pokud bychom meli být presní, velká cást techto vozu je prihlásena z taktických duvodu na krátkou dobu pro to aby byla prodána levneji. V nemcine jsou pro to pojmy jako Tageszulassung nebo Kurzzulassung. Tyto vozy mají velice malý pocet kilometru a podle zákona se na ne hledí jako na nové vozy.
Nevím jak je to v Ceské Reublice, ale napríklad v Rakousku vuz který je starý 11 az 13 mesícu (zálezí zda je místo výroby v EU nebo mimo EU) a má najeto az 200 km platí oficiálne jako nový (fabriksneu).
A toto je prípad velké cásti tech registrací firmy Hyundai na distributora nebo dealery.
Vidíme to stejně.
Gilgit
Presne tak. Jak uz jsem napsal, ten clovek má nejaký problém se znackou Hyundai a v diskusích na tato témata se to bohuzel ukazuje. Me Provocateur sproste napadal v diskusích pod clánky o znacce Hyundai uz v roce 2013.
Do vašich hádek se nemíchám. Vidím to stejně co se týče tématu diskuze.
Gilgit
Samozrejme. Jde jen o to ze to jak to vidí Provocateur je podmíneno tím ze se jedná o Hyundai. Nejde o "nase hádky". On má problém se znackou Hyundai i kdyz se já diskuse vubec neúcastním.
Na sprostý napadání jsi tady e😜ert ty. Já jsem tady nikoho SPROSTĚ nikdy nenapal. Jedině jsem tě označil za ***a, což je v tvém případě jen diagnóza 😄
Gilgit
Zapomínás na to ze ty diskuse porád na Auto.cz jsou a dají se dohledat. Takze opet tradicne lzes.
Jinak stací se podívat na tvoje výrazy typu "***ku", "imbecilku".
Ty jsi v podstate takový druhý petrumr, rozdíl je v tom ze se umís líp vyjadrovat nez ten exot.
Jinak stací se podívat na tvoje výrazy typu "***ku", "imbecilku".
Ty jsi v podstate takový druhý petrumr, rozdíl je v tom ze se umís líp vyjadrovat nez ten exot.
Tak hledej, Šmudlo. Jsem zvědavej, co najdeš.
S napadaním jsi tady dnes opět začal ty, já tě jen na oplátku oslovoval výrazy, které najdeš ve svých zdravotních záznamech 😄
S napadaním jsi tady dnes opět začal ty, já tě jen na oplátku oslovoval výrazy, které najdeš ve svých zdravotních záznamech 😄
Gilgit
Evidentne si jiz nepamatujes jak jsi mne v diskusích na téma Hyundai v roce 2013 napadal. Takové výpadky pameti vás tady má víc.
Tvoje druhá veta je jako obvykle lez.
Jasný petrumr s trochu souvislejsím vyjadrováním. >😁
Tvoje druhá veta je jako obvykle lez.
Jasný petrumr s trochu souvislejsím vyjadrováním. >😁
Nepamatuju, protože není co. Ale přece si to můžeš lehce dohledat, ne?
První jsi napadl ty v čase 21:46. Do té doby sis nic takové z mé strany nedočetl.
Nepapouškuj, první jsem tě k petrumrovi přirovnal já. Chápu, že přes nedostatek inteligence nedokážeš sám nic vymyslet, ale alespoň jednou se o to pokus 😄
První jsi napadl ty v čase 21:46. Do té doby sis nic takové z mé strany nedočetl.
Nepapouškuj, první jsem tě k petrumrovi přirovnal já. Chápu, že přes nedostatek inteligence nedokážeš sám nic vymyslet, ale alespoň jednou se o to pokus 😄
Gilgit
Samozrejme ze muzu, Nekteré urázky byly tak primitivne hloupé (odpovídající tvé nízké intelektuální úrovni) ze jsem si je zapamatoval.
Vy slintalové dokázete predevsím urázet a lhát a potom si to nejak nepamatujete.
Jinak neboj, dokázu toho vymyslet dost, ale skoda tratit cas s primitivním pablbem.
Vy slintalové dokázete predevsím urázet a lhát a potom si to nejak nepamatujete.
Jinak neboj, dokázu toho vymyslet dost, ale skoda tratit cas s primitivním pablbem.
Gilgit
Podle logiky "e😜erta" provokatéra se obrovské mnozství nových vozu "nikdy nedostane do provozu". Konkrétne v Nemecku letos za leden a únor 33 %.
To je samozrejme kompletní nesmysl a jen slovíckarení.
Primitivek provokatér si musí kopnout protoze z nejakého duvodu nemuze rozchodit znacku Hyundai a zároven jeho oblíbená znacka Ford patrí k mistrum ree😜ortu.
Zásadní otázka je jaký pocet nových automobilu, tedy automobilu vyrobených v továrne a dodaných importérum/distributorum/dealerum, zustane u domácích zákazníku.
Jakým zpusobem se ta auta k tem zákazníkum dostanou je celkem jedno. Rozhodui dve skutecnosti😒br />
1.
Jsou to auta nove vyrobená?
Jsou.
2.
Zustanou v rukách ceských zákazníku?
Zustanou.
To je samozrejme kompletní nesmysl a jen slovíckarení.
Primitivek provokatér si musí kopnout protoze z nejakého duvodu nemuze rozchodit znacku Hyundai a zároven jeho oblíbená znacka Ford patrí k mistrum ree😜ortu.
Zásadní otázka je jaký pocet nových automobilu, tedy automobilu vyrobených v továrne a dodaných importérum/distributorum/dealerum, zustane u domácích zákazníku.
Jakým zpusobem se ta auta k tem zákazníkum dostanou je celkem jedno. Rozhodui dve skutecnosti😒br />
1.
Jsou to auta nove vyrobená?
Jsou.
2.
Zustanou v rukách ceských zákazníku?
Zustanou.
Gilgit
O tom ze ty jsi (podle vlastního názoru) jeden z mála moudrých jsi jiz párkrát presvedcil.
Shrnme si ve strucnosti o co v tomto problému, ve kterém se tak angazujes protoze z nejakého duvodu nemuzes rozchodit znacku Hyundai, jde.
1.
Co kritizuje Hyundai?
Hyundai kritizuje to ze statistika nových registrací neukazuje pocet vozu urcených pro zákazníky v Ceské Republice protoze obsahuje ree😜orty. Zároven se tím zkresluje poradí znacek v oblíbenosti na ceském trhu.
2.
Vadí ree😜orty jen distributorovi znacky Hyundai?
Nikoliv. Statistiky obsahující ree😜ortý kritizovali i jiní importéri, napríklad Opel a Toyota, jenom ne tak hlasite a intenzívne jako Hyundai. Tyto statistiky z pochopitelných duvodu nekritizovali importéri znacek Seat a Ford.
3.
Jedná se u nových automobilu nejdríve registrovaných na výrobce/importéry/distributory nebo dealery a potom prodaných domácím zákazníkum o automobily urcené pro ceský trh?
Ano.
Shrnme si ve strucnosti o co v tomto problému, ve kterém se tak angazujes protoze z nejakého duvodu nemuzes rozchodit znacku Hyundai, jde.
1.
Co kritizuje Hyundai?
Hyundai kritizuje to ze statistika nových registrací neukazuje pocet vozu urcených pro zákazníky v Ceské Republice protoze obsahuje ree😜orty. Zároven se tím zkresluje poradí znacek v oblíbenosti na ceském trhu.
2.
Vadí ree😜orty jen distributorovi znacky Hyundai?
Nikoliv. Statistiky obsahující ree😜ortý kritizovali i jiní importéri, napríklad Opel a Toyota, jenom ne tak hlasite a intenzívne jako Hyundai. Tyto statistiky z pochopitelných duvodu nekritizovali importéri znacek Seat a Ford.
3.
Jedná se u nových automobilu nejdríve registrovaných na výrobce/importéry/distributory nebo dealery a potom prodaných domácím zákazníkum o automobily urcené pro ceský trh?
Ano.
Vtipný je, jak o moudrosti píše ten, který se rád vyžívá v debatách se sobě rovnými (petrumr atd.)
Jde o to, že tato statistika nových registrací je zároveň vnímána a prezentována jako statistika prodejů nových osobních aut v Česku.
Prodá Hyundai všechna takto zaregistrovaná auta jako nová? NE.
Jde o to, že tato statistika nových registrací je zároveň vnímána a prezentována jako statistika prodejů nových osobních aut v Česku.
Prodá Hyundai všechna takto zaregistrovaná auta jako nová? NE.
Gilgit
Viz moje reakce z 21:58, primitivní ***ku.
Na vetsinu techto vozu Hyundai se právne hledí jako na nové vozy (alespon v civilizovaných zemích ke kterým patrí napríklad Rakousko).
Co se týce petrumra, tak to samozrejme nejsou zádné debaty. Jen se snazím upozornit na jeho sympatie k nacismu. Tobe toto evidentne nevadí.
Na vetsinu techto vozu Hyundai se právne hledí jako na nové vozy (alespon v civilizovaných zemích ke kterým patrí napríklad Rakousko).
Co se týce petrumra, tak to samozrejme nejsou zádné debaty. Jen se snazím upozornit na jeho sympatie k nacismu. Tobe toto evidentne nevadí.
Podle jakého práva, imbecilku? 😄
V Rakousku možná, ale auto s 1000 km je u nás ojeté.
Pro tebe, člověka s extrapomalým "myšlením", ti dám odkaz na tiskovou zprávu Hyundaie, kde se chlubí prodeji: [odkaz]
Již v první větě je lež: "Hyundai za první dva měsíce letošního roku prodal na českém trhu celkem 2842 vozů". Značná část z těchto vozů nebyla prodaná, ale jen registrovaná na dealery. A to ještě velká část z těchto registrovaných aut bude prodána jako ojeté, některá se neprodají za daný rok třeba vůbec.
V Rakousku možná, ale auto s 1000 km je u nás ojeté.
Pro tebe, člověka s extrapomalým "myšlením", ti dám odkaz na tiskovou zprávu Hyundaie, kde se chlubí prodeji: [odkaz]
Již v první větě je lež: "Hyundai za první dva měsíce letošního roku prodal na českém trhu celkem 2842 vozů". Značná část z těchto vozů nebyla prodaná, ale jen registrovaná na dealery. A to ještě velká část z těchto registrovaných aut bude prodána jako ojeté, některá se neprodají za daný rok třeba vůbec.
Gilgit
Kvalitní psychiatr by ti mozná mohl pomoci.
EDIT😒br /> Nemohl.
EDIT😒br /> Nemohl.
Co tak samostatne udaje za firmy a za ludi. U ludi ta oktavia a fabia uz asi tak dominantne nebudu.
Gilgit
Informace pro antihyundaiovské slintaly typu dal, das_autos, JGucci, petrumr a pár dalsích (pokud jim ovsem jejich psychický stav umozní této informaci porozumet, coz bohuzel není tak jisté)😒br />
Prihlásení nových vozu na výrobce/importéra/distributora nebo dealery je zcela bezná vec.
V Nemecku cinil podíl vozu prihlásených na výrobce/importéra/distributora nebo dealery (nemecky Eigenzulassungen) za první 2 mesíce letosního roku 33 % vsech nove registrovaných vozu.
Prihlásení nových vozu na výrobce/importéra/distributora nebo dealery je zcela bezná vec.
V Nemecku cinil podíl vozu prihlásených na výrobce/importéra/distributora nebo dealery (nemecky Eigenzulassungen) za první 2 mesíce letosního roku 33 % vsech nove registrovaných vozu.
Tady nikdo netvrdí že to normální není,to tvrdí hnojdé o ostatních a dělají to ještě ve větším.
Gilgit
Hyundai kritizuje to ze statistika registrací obsahuje ree😜orty, to znamená automobily které nezustávají v Ceské Republice. Kritizují to i jiní výrobci. Prihlásení na importéra/distributora nebo dealera je neco jiného.
Evidentne jsi tak extrémní pablb ze nechápes ten rozdíl.
Evidentne jsi tak extrémní pablb ze nechápes ten rozdíl.
Ndávky a urážky si nech na doma.Je to to samí.Hjondé není v sda,takže do toho nikdo nevidí a proč od nich odcházejí dealeři?Protože aby měli alespoň nějakej zisk tak musejí mít odbyt určitýho počtu aut prodanejch za rok.A co hnojdé udělá.To co dělají ostatní,ale tobě nemá cenu nic vysvětlovat.
Gilgit
Viz moje reakce výs. Není co dodat.
Gilgite, tomu se ríka Tageszulassungen a ne Eigenzulassungen ty inteligente 😉 >😁
To preci Gilgit nemuze vedet, takove veci v hospode 4. cenove nepochyti...on toho sice nepochyti vice, ale nema to cenu, tak na nej vubec nereaguj :-!
Gilgit
No a ty ses dalsí pablb který se dobrovolne odstrelil v prímém prenosu. Chápu ze jste s Auto-fanem hlupáci, ale je pozoruhodné jak na to sami aktivne poukazujete.
>😁
Jinak viz muj príspevek níze.
>😁
Jinak viz muj príspevek níze.
Gilgit
Auto-fane, existují pojmy Eigenzulassungen a Tageszulassungen. Tím ze to nevís a presto píses slinty a atakujes druhé jsi definitivne prokázal jaký jsi pablb.
Je to vzdy moc kouzelné kdyz se místní slintalové sami odstrelí. Není nic krásnejsího nez kdyz pablb sám aktivne a dobrovolne prokáze ze je pablb. >😁
Abys neslintal ze nemám pravdu, tak tady je jen jeden z mnoha príkladu😒br />
[odkaz]
Je to vzdy moc kouzelné kdyz se místní slintalové sami odstrelí. Není nic krásnejsího nez kdyz pablb sám aktivne a dobrovolne prokáze ze je pablb. >😁
Abys neslintal ze nemám pravdu, tak tady je jen jeden z mnoha príkladu😒br />
[odkaz]
>😁 Okolo Flámska 104 km do cieľa: Jessieho Sergenta, ktorý bol v úniku, zrazilo jedno zo sprievodných áut. Zdá sa, že pri páde si zlomil kľúčnu kosť.
>😁
>😁
A pak si už budem moct jen řikat: Jak sme si ustlali.. >😒]