Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej aut v prvním čtvrtletí stoupl o 24 % na 53.265 vozů

Prodej nových osobních aut v Česku v prvním čtvrtletí stoupl o 24 procent na 53.265 vozů. Téměř 76 procent aut nakoupily firmy. Nejprodávanější je Škoda s podílem skoro 32 procent. Oznámil to Svaz dovozců automobilů na tiskové konferenci.
Zpět na článek
4. 4. 2015 16:33
4. 4. 2015 17:40
4. 4. 2015 19:05
4. 4. 2015 21:57
4. 4. 2015 22:25
4. 4. 2015 22:47
4. 4. 2015 22:56
4. 4. 2015 19:10
4. 4. 2015 19:51
4. 4. 2015 21:55
4. 4. 2015 22:33
5. 4. 2015 01:11
4. 4. 2015 21:48
4. 4. 2015 22:02
4. 4. 2015 22:18
4. 4. 2015 22:45
4. 4. 2015 23:00
5. 4. 2015 06:56
5. 4. 2015 08:13
5. 4. 2015 08:29
5. 4. 2015 08:40
5. 4. 2015 11:55
5. 4. 2015 10:59
5. 4. 2015 11:15
5. 4. 2015 11:46
5. 4. 2015 11:56
5. 4. 2015 12:48
5. 4. 2015 12:56
5. 4. 2015 13:18
5. 4. 2015 14:11
5. 4. 2015 14:22
5. 4. 2015 17:09
5. 4. 2015 13:20
5. 4. 2015 14:09
5. 4. 2015 14:24
5. 4. 2015 17:39
5. 4. 2015 17:43
5. 4. 2015 19:53
5. 4. 2015 20:38
5. 4. 2015 20:56
5. 4. 2015 21:06
5. 4. 2015 21:15
5. 4. 2015 21:18
5. 4. 2015 21:29
5. 4. 2015 21:41
5. 4. 2015 21:58
5. 4. 2015 22:01
5. 4. 2015 22:35
5. 4. 2015 22:40
5. 4. 2015 22:50
5. 4. 2015 23:10
5. 4. 2015 23:19
5. 4. 2015 23:44
5. 4. 2015 23:52
6. 4. 2015 00:05
6. 4. 2015 00:17
6. 4. 2015 00:34
6. 4. 2015 07:40
5. 4. 2015 21:58
5. 4. 2015 21:46
5. 4. 2015 21:56
5. 4. 2015 21:35
5. 4. 2015 21:52
5. 4. 2015 22:03
5. 4. 2015 23:06
5. 4. 2015 01:13
4. 4. 2015 19:58
Avatar - baca42
4. 4. 2015 16:19
Fabia versus Rapid
Tak Fabia se u nás v prodejích dostala na 2. místo a tak to asi zůstane hodně dlouho. Na Oktávku asi už nedosáhne. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 16:23
Re: Fabia versus Rapid
No brzy dorazí Snowman a rozjede se novej Sup a ty cizáky snad definitivně vyženeme. Včetně těch z Moravy
A pak si už budem moct jen řikat: Jak sme si ustlali.. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2015 18:16
Re: Fabia versus Rapid
no podla sefa Vahlanda by sa toto nove velke SUV nemalo vraj volat snowman.... tak uvidime.... nechajme sa prekvapit aky ponesie nazov.... cenova hladina bude niekde na urovni santa fe a sorenta.... ma to byt udajne lacnejsi a dostupnejsi derivat touaregu.... konecne to bude medzi vacsimi nepremiovymi SUV pestrejsie a korejci takto dostanu priameho konkurenta .... skor ale nez o rok v predaji zrejme nebude.... takze na slovicko brzy .... je este asi moc brzy .... ;-)
Avatar - Ham.
4. 4. 2015 19:28
Re: Fabia versus Rapid
Skoro jediná věc která je jistá je to, že to nebude derivát Touaregu. Na rozdíl od něj to bude auto s motorem napříč a technikou plechovek na platformě MQB. Takže můžeš říkat, že je to derivát Octavie, Fabie, Yetiho, Golfu, Tiguanu nebo Passatu, ale rozhodně ne Touaregu, to je úplně jiný svět.
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 21:17
Re: Fabia versus Rapid
Jj tam je škodovce vstup zakázán >:-[]
Avatar - Emel
5. 4. 2015 18:53
Re: Fabia versus Rapid
Vcelku logicky... to auto je docela exot i na poměry VW. Možná za pár let... to už teda ani Touareg šestiválce mít nebude.
4. 4. 2015 16:33
pravda
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
4. 4. 2015 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
4. 4. 2015 19:05
Re: pravda
Moje babi říkala, pravdy jsou dvě, moje a tvoje!
Jinak Hjondé by jsem nevěřil ani ň!
Avatar - JGucci
4. 4. 2015 21:57
Re: pravda
pravda o Hyundai :))

[odkaz]
4. 4. 2015 22:25
Re: pravda
Pravda o všech,neboť toto dělají všichni.Nebo mi vysvětli na koho ostatní registrují auta předváděcí,náhradní,pro zaměstnance,operativní leasing pro fyzické osoby... .
Jsem zvědav na vysvětlení.
Jinak nevím tedy kdo více lže,která strana těchto sporů.
Avatar - JGucci
4. 4. 2015 22:47
Re: pravda
Ano, vsichni potrebuji predvadeci vozy, ale ne 26 % vsech prodeju, jako Hyundai ;-)
4. 4. 2015 22:56
Re: pravda
A kolik?Máš čísla.Třeba Škoda ve svém programu pro zaměstnance nabízí auta za celkem slušné ceny,takže buď jich jsou tisíce,nebo zaměstnanci ani za výhodné podmínky ty auta nechtějí?Operativní leasing?Další prý už tisíce aut?
Proč tedy nejsou uvedené procetna konkurence.Hyundai je u reexportů uvádí.
Tak kdo víc klame?Když nedáváš čísla všech.
A navíc tyto vozy jsou provozovány zřejmě zde,takže nezkreslují vozový park Čr,narozdíl od reexportů.Takže už samotný název tebou odkazovaného článku je klamavý,tak proč věřit zbytku.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2015 18:07
chcelo by to nejake prehladne tabulky
chapem ze na SDA si vieme vsetko pozriet ale pokial ide o statistiky predaja je lepsie uviest 1 prehladnu tabulku ako tych 123 riadkov textu....

za mna osobne ma prekvapil vw ako sa odlepil od hyundaia a razne vykrocil za 2 miestom za skodou.... ovsem samozrejme predpokladam ze novy passat je teraz firemny hit takze asi tam smeruje vacsina predajov vw... do firiem ... kazdopadne velmi odvazne cisla a aj celkovy trh akosi rapidne rastie.... az ma to prekvapilo... hranica 200 tisic aut rocne tentokrat uz u vas urcite padne.... gratulujem... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - das_autos
4. 4. 2015 19:10
hi
Hnojdé před koncem roku zase nakoupí pár tisíc plechovek,aby přeskočili VW.Hlavně že za to ostatní kritizujou a dělaj to ještě ve větším [odkaz]
Dokonce probíhá u nich nějaká soutěž na tohle téma a ty šlupky,aby jim na place nezrezli,tak je půjčujou.Opravdu seriózní firma :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
58
4. 4. 2015 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
4. 4. 2015 21:55
Re: hi
Pravda bolí.U hjondé je normální všechno i to že od nich odešlo loni 13 dealerů.
4. 4. 2015 22:33
Re: hi
Psychické problémy mas leda ty chlapce, ale OK pokračuj >:D
5. 4. 2015 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 21:48
Re: hi
Celkem by mě zajímalo,na koho registrují ostatní dovozci či výrobci auta která pronajímají svým zaměstnancům,předváděčky,atd...na konečného uživatele to asi nebude.
Tyto auta jsou provozované v Čr takže na rozdíl od reexportů nezkreslují stav vozového parku Čr.
Je rozdíl číst a vědět o čem se vlastně píše. :-!
Avatar - das_autos
4. 4. 2015 22:02
Re: hi
Hjondé v sda není takže se nic nedozvíme a třeba by i rádi reexportovali jnže ty šlupky za hranicema nikdo nechce a asi to ani moc nejde,protž tím,že už to je po prvním majiteli tak korejci ztratí pomalu čtvrtinu hodnoty :yes:
4. 4. 2015 22:18
Re: hi
Já se ptal na koho registrují ostatní auta,která provozují jako předvaděcí,náhradní vozidla,pro zaměstnance...?
Tak na koho?Zda má ten článek vůbec nějaký význam?A jaký?
Ale odpovědi se zřejmě nedočkám.
Avatar - das_autos
4. 4. 2015 22:45
Re: hi
Tak to je snad jasný,že ne na pána boha.Článek je ještě jeden vejš od jgucci tam je toho víc i o těch dealerech.
4. 4. 2015 23:00
Re: hi
Takže něco odkazuješ,ale nevíš o tom nic,ani přemýšlet ne.Jinak by jsi to dovedl vysvětlit.
Tak rozhodně budu mít raději jiný názor než ty,protože mě přemýšlet nevadí.V oboru o kterém diskutujeme nedělám,tak třeba mi to osvětlí někdo jiný.Rád se nechám poučit,ale chci fakta,ne část,ale všechny.
Koukám,že i za dotaz jsou mínusy. >:D
K mínusům prosím osvětlit problém,děkuji.
Avatar - das_autos
5. 4. 2015 06:56
Re: hi
Nechápu co na tom nechápeš nebo asi spíš nechceš pochopit.Hnojdé si přihlásil na sebe pár stovek kousků,aby byli importérem roku 2014 před VW.Ostatní to dělaj taky,ale hnojdé za to ostatní kritizuje.
5. 4. 2015 08:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 08:29
Re: hi
Jak ti píše Gilgit,Hyundai krtitizuje za skeslování statistik reeporty.
A to je fakt,že ty tu pouze něco zaregistruješ a obratem je to provozováno u našich sousedů,tak to nemůže být počítáno do našeho vozového parku.Tam by mělo být pouze to co provozujeme,na co máme.Jinak si lžeme do vlastní kapsy.
5. 4. 2015 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
5. 4. 2015 11:55
Re: hi
Zato ty nechápeš vůbec nic.
5. 4. 2015 10:59
Re: hi
Máš trochu zvláštní logiku. Pokud se zaregistrují auta na dealery, tak se sice u nás provozují (občas), ale rozhodně to ještě neznamená "na co máme", protože tyto auta v době registrace žádný zákazník nekoupil stejně jako auta registrovaná za účelem reexportů. Takže si lžeš do kapsy úplně stejně ;-)

Ale ten výplach od tvého šéfa evidentně funguje...
5. 4. 2015 11:15
Re: hi
Tak mi ukaž rozdíl v přihlášení předváděcích,náhradních,pro zaměstnance,opertaivní leasing pro fyzické osoby... ostatních dovozců,výrobců oproti Hyundai.
Mají to tak všichni?Mají.Tak v čem je problém?Ty auta se provozují tady.Zůstávají na našem trhu.
Myslím že toto se zde probírá už nějaký ten rok,že prý Hyundai na sebe kupuje moc aut.No jenže za tu dobu by to někde ta hromada musela být znát,nebo by museli být silně ztrátový.To asi nejsou.
Takže zaregistrují na sebe,a buď užívají zaměstnaci,nebo zákazníci.A o tom to je,tak jako zaměstnanci třeba Škody.A co vyčítá ji to někdo?Nevyčítá,vždyť je to normální.
Podle sebe soudim Tebe?Tvůj šéf má asi na tebe moc velký vliv.
Jak píšu výše.Prosím vysvětlit registrace na sebe u prodejců a vliv na zkreslení statistik stejný jako reexporty.
PS:Statistiky prodejů už vůbec nerozlišují zda auto jezdí každý den,pouze pracovní dny,svatky,či jednou zarok.To by jsi měl vědět,to je jen o tom zda se to majiteli vyplatí.
5. 4. 2015 11:46
Re: hi
Už jsme na toto téma "debatovali" s Gilgitem už loni, kdy Hyundai takto zaregistroval první várku. U Fordu takto registrovaných aut nebylo ani 10% ve srovnání Hyundaiem.

Provozují dej do velkých uvozovek, protože některé auta stojí u dealarů i půl roku. Ta hromada aut je vidět snad u každáho prodejce.

Podle sebe ne, já jsem sám sobě šéfem ;-)

PS: Právě že jsou to statistiky prodejů nových aut, takže by se měli očistit nejen o reexporty, ale i o registrace na dealery, protože tyto auta ve skutečnosti prodaná nebyla. A pokud ta většina aut registrovaná na dealery byla prodána třeba po půl roce jako použitá, tak už jsou prodávána jako ojetá s a ve statistice prodejů nových aut nemají taky co dělat.

Takže na závěr, obě tyto varianty registrací zkreslují statistiku prodaných nových aut.
5. 4. 2015 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 12:48
Re: hi
Jak můžeš mít ve statistice prodejů auto, které ještě nebylo prodáno a bylo jen zaregistrováno na dealera?

Takže jinak:
1. Všechny registrace v ČR včetně reexportů.
2. Vozy, které se PRODALY JAKO NOVÉ a zůstaly v ČR.

Pokud koupíš předváděčku, tak ta bude figurovat v době registrace v tabulce dle bodu 1., ale už by neměla figurovat ve 2., protože kupuješ ojeté auto. Mělo by být ve statistice prodaných ojetých vozů.
Avatar - das_autos
5. 4. 2015 12:56
Re: hi
To auto ikdyž je na dealera je ve statistice jako prodané v čr.
5. 4. 2015 13:18
Re: hi
Provoz samozřejmě může být v uvozovkách,ale to je stejné pro všechny.
Ano souhlasím že auta prodána po půl roku používaní by neměla ve statistikách nových aut co dělat.Ale domnívám se ,že to tak je opět u všech stejné,druhá registrace,čili přepsání majitele,už ve statistikách registrací nových aut už není.Ono jakákoliv druhá registrace,bez časové lhůty.Neboť tak by se dalo 1auto registrovat 5x do týdne a prodeje rázem 5násobné.Ale to asi takto nejde,že?
5. 4. 2015 14:11
Re: hi
Ano, i dealaři ostatních značek prodávají auta registrovaná na sebe třeba po půl roce, ale rozhodně ne, v takovém množství.
5. 4. 2015 14:22
Re: hi
Tak zajímají mě ta čísla,ne prohlášení rozhodně ne.Fakta by byla zajímavější než pocity,či dojmy.
Hyundai u reexportů také uvádí svá čísla,tak jako jiných.Proč někdo dává čísla jiného a svá (ostatní) ne?
5. 4. 2015 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 13:20
Re: hi
Auta na leasing také nejsou prodaná a přesto jsou v statistikách. :-! >:D
A jsem zvědav kdo dává nejvíce aut na leasing.
5. 4. 2015 14:09
Re: hi
Auta leasing už nejsou téma. Finanční leasing nahradily úvěry, kde jsi majitelem hned při nákupu. A u operativního leasingu je majitelem pronajímatel taky hned při nákupu.
5. 4. 2015 14:24
Re: hi
A ten pronajímatel,může být nezřídka i dealer?Nemuže?A co dceřinná společnost?Stále to samé.
Jak už bylo psáno i jinde.
Důležité jsou auta,která jsou registrované a zůstávají v Čr,ty musí někdo v Čr zaplatit.
To do statistik patří.Co je vyvezeno,do statistik nepatří,to si snad rozumíme.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 17:39
Re: hi
"A pokud ta většina aut registrovaná na dealery byla prodána po půl roce, jsou už ojetá a nemají ve statistice co dělat" - auto, které se sem přiveze jako nové a po půl roce tu začne jezdit, a jsou jich tedy stovky nebo tisíce(nevím), tak tedy tyto stovky nebo tisíce aut by neměly být ve statistikách? Jak se stane z auta ojetina co nepatří do statistiky? Tomu bych teprve říkal zkreslování statistik. Jsou to normální nový auta, jen prodaný formálně jiným způsobem, a zkreslují jen krátkodobé statistiky.
5. 4. 2015 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 19:53
Re: hi
Pokud už někoho cituješ, tak cituj pořádně: "A pokud ta většina aut registrovaná na dealery byla prodána třeba po půl roce jako použitá, tak už jsou prodávána jako ojetá s a ve statistice prodejů nových aut nemají taky co dělat."

Vynechal jsi (záměrně?) slovo POUŽITÁ, z toho logicky pramení, že mají najato nějaké km. Ale pokud považuješ auto s najetými 1000 nebo 10000 km jako nové, tak to už je tvůj boj.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 20:38
Re: hi
Promiň, ale asi jsi nechápavý. To, že jsou po nějaký době ojetý, jsem nijak nezpochybnil. Takže vynechání slova je úplně jedno. Pokud nechápeš smysl toho , co jsem napsal (ať už s tím souhlasíš nebo ne), tak to asi nemá cenu.
Přijedou sem tisíce nových aut, dostanou se do oběhu, kdy do nich sedne Pepa Vopička je jedno.Do statistiky patří.
5. 4. 2015 20:56
Re: hi
Než někoho označíš za nechápavého, tak si nejřív pořádně přečti na co a jak jsem původně reagoval a co jsi pak psal ty (mimo mísu). Psal jsem původně, že pokud dealer prodá auto s 0 km, tak se jedná o prodej nového auta. Pokud ale dealer auto zaregistruje na sebe, následně ho používá (jezdí) pro svoje potřeby, přenechá zaměstancům, použije jako předváděčku nebo pronajme - operativní leasing a pak tato auta s X najetými kilometry prodá, tak se nejedná o prodej nového auta (bavíme se o statistice prodejů nových aut), ale ojetého. Jasný?
5. 4. 2015 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 21:15
Re: hi
No, že bys něco pochopil zrovna ty, Googlítku, tak o tom si nedělám iluze.

Ani jeden nechápete primitivní věc, že když se do ČR přiveze a zaregistruje nový auto s 0 najetými km na dealera a ten ho začně používat pro výše uvedené účely, pak první prodej tohoto auta není prodej nového auta, ale ojetého.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 21:18
Re: hi
Ano. Auto s x tis. km na tacho je ojetý. To, že ty bys vynechal ze statistik tisíce aut, co sem přijedou jako nový a dostanou se do oběhu, je věc druhá.
5. 4. 2015 21:29
Re: hi
Tisíce jsou to u Hyundaie, u ostatních pár stovek...

A dostanou se do oběhu jako ojetá.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 21:41
Re: hi
Je mi lhostejný, kolik z toho je Hyundaiů. Není to moje oblíbená značka a spousta věcí se mi u nich nelíbí. Tohle ale přece není o Hyundaii. Tohle je o tom, jestli ta auta patří do statistiky.
Mimochodem - jak se z těch aut stanou ojetá? Tak, že s novým autem dovezeným do ČR někdo začne jezdit. A proto nepatří do statistik. >:D
5. 4. 2015 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 22:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 22:40
Re: hi
Do vašich hádek se nemíchám. Vidím to stejně co se týče tématu diskuze.
5. 4. 2015 22:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:10
Re: hi
Na sprostý napadání jsi tady expert ty. Já jsem tady nikoho SPROSTĚ nikdy nenapal. Jedině jsem tě označil za idiota, což je v tvém případě jen diagnóza :-)
5. 4. 2015 23:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:44
Re: hi
Tak hledej, Šmudlo. Jsem zvědavej, co najdeš.

S napadaním jsi tady dnes opět začal ty, já tě jen na oplátku oslovoval výrazy, které najdeš ve svých zdravotních záznamech :-)
5. 4. 2015 23:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 00:05
Re: hi
Nepamatuju, protože není co. Ale přece si to můžeš lehce dohledat, ne?

První jsi napadl ty v čase 21:46. Do té doby sis nic takové z mé strany nedočetl.

Nepapouškuj, první jsem tě k petrumrovi přirovnal já. Chápu, že přes nedostatek inteligence nedokážeš sám nic vymyslet, ale alespoň jednou se o to pokus :-)
6. 4. 2015 00:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 00:34
Re: hi
Tak sem s nimi.

Kdybys měl inteligenci vysokou tak jako sebevědomí, tak by ses na úroveň cvičeného prasete mohl dostat. Tímto se omlouvám prasatům za případnou urážku :-)
6. 4. 2015 07:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 21:58
Re: hi
Na otázku sis odpověděl, takže jen znovu i pro tebe.

Jde o to, že tato statistika nových registrací je zároveň vnímána a prezentována jako statistika prodejů nových! osobních aut v Česku.

Prodá Hyundai všechna takto zaregistrovaná auta jako nová? NE.
5. 4. 2015 21:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 21:56
Re: hi
1. A jak by auta měla být jinak vyrobená, idiotku? Staře? >:D
5. 4. 2015 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 21:52
Re: hi
Vtipný je, jak o moudrosti píše ten, který se rád vyžívá v debatách se sobě rovnými (petrumr atd.)

Jde o to, že tato statistika nových registrací je zároveň vnímána a prezentována jako statistika prodejů nových osobních aut v Česku.

Prodá Hyundai všechna takto zaregistrovaná auta jako nová? NE.
5. 4. 2015 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:06
Re: hi
Podle jakého práva, imbecilku? :-)

V Rakousku možná, ale auto s 1000 km je u nás ojeté.

Pro tebe, člověka s extrapomalým "myšlením", ti dám odkaz na tiskovou zprávu Hyundaie, kde se chlubí prodeji: [odkaz]

Již v první větě je lež: "Hyundai za první dva měsíce letošního roku prodal na českém trhu celkem 2842 vozů". Značná část z těchto vozů nebyla prodaná, ale jen registrovaná na dealery. A to ještě velká část z těchto registrovaných aut bude prodána jako ojeté, některá se neprodají za daný rok třeba vůbec.
5. 4. 2015 01:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 19:58
.
Co tak samostatne udaje za firmy a za ludi. U ludi ta oktavia a fabia uz asi tak dominantne nebudu.
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2015 01:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - das_autos
5. 4. 2015 07:06
Re: Informace pro antihyundaiovské slintaly
Tady nikdo netvrdí že to normální není,to tvrdí hnojdé o ostatních a dělají to ještě ve větším.
5. 4. 2015 08:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
5. 4. 2015 12:07
Re: Informace pro antihyundaiovské slintaly
Ndávky a urážky si nech na doma.Je to to samí.Hjondé není v sda,takže do toho nikdo nevidí a proč od nich odcházejí dealeři?Protože aby měli alespoň nějakej zisk tak musejí mít odbyt určitýho počtu aut prodanejch za rok.A co hnojdé udělá.To co dělají ostatní,ale tobě nemá cenu nic vysvětlovat.
5. 4. 2015 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
5. 4. 2015 13:09
Re: Informace pro antihyundaiovské slintaly
Gilgite, tomu se ríka Tageszulassungen a ne Eigenzulassungen ty inteligente ;-) >:D
Avatar - JGucci
5. 4. 2015 13:17
Re: Informace pro antihyundaiovské slintaly
To preci Gilgit nemuze vedet, takove veci v hospode 4. cenove nepochyti...on toho sice nepochyti vice, ale nema to cenu, tak na nej vubec nereaguj :-!
5. 4. 2015 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto CZ
5. 4. 2015 15:32
Sprievodná Ochtávka zrazila
>:D Okolo Flámska 104 km do cieľa: Jessieho Sergenta, ktorý bol v úniku, zrazilo jedno zo sprievodných áut. Zdá sa, že pri páde si zlomil kľúčnu kosť.

>:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
5. 4. 2015 16:08
Re: Sprievodná Ochtávka zrazila
teda Fiasko, ty si fakt J€BNUTY :-! 8-s