Proto od americanu kopirovali japonci mohutne v 50 a 60 letech a jeste i pocatkem 70, evropa opajcla taky co mohla a proto ameriky dneska jako skoro jediny jeste maj poctivy klasicky v6 a v8 i v autech mimo luxusni segment.
Nechápu smysl, proč má Toyota značku, která jenom lepí logo na její auta a prodává je na stejném trhu jako Toyota (trochu chápu, proč má GM Opel i Vaux, oba prodávají totéž, ale na různých trzích)
O Scionu se psalo několikrát i tady, často v souvislosti s TOYOBARU, určitě si vzpomeneš, možná jsi měl jenom "okno"..., je fakt , že v diskusích pod tím zrovna nejsi.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Navíc tady se chyby /co chyby, .... ani překlepy/ neodpouští. ;-) Jeden diskutér tady na námi všemi bdí se stejnou ostražitostí, kterou měl Putin ve stasi nad celou NDR. A pokaždé vystříkne líp než Rosenberg ve svým nejlepším filmu. :yes: >:D:-!
teraz neviem ci maxima ma blizsie k optime alebo ku genesisu... lebo vykonovo je presne kdesi medzi nimi a zda sa ze aj rozmerovo.... aj ked presne rozmery novej maximy zatial asi nemame .... ( vychadzam teda z rozmerov predchodcu plus minus par centi )
inak genesis je ozaj krasny a majestatny... nazivo uplna pecka, tomu vravim limuzina :yes:
Genesis je naživo zajímavý jedině z venku, jinak uvnitř je to pořád nezajímavý Hyundai. Hlavně ta palubovka je na danou třídu designově nedotažená a působící tak nějak lacině! :no: Tohle při porovnání se svébytnou a nikoho nekopírující Maximou je jako bys porovnával nebe a dudy... ;-)
laciny? ... no jeden nas slovensky tester sa vyjadril ze interier je na spickovej urovni a prave sme svedkami prichodu skutocne prveho premioveho hyundaia do eu ..... tak teraz neviem komu verit.... ale mozes si tipnut komu verim viac.....
ja proti maxime nic nemam a pisal som uz pri clankoch s nou ze sa mi paci.... ano je svojrazna a to sa rata.... ale genesis je predsa len kusok vacsi a aj silnejsi ( v usa ma aj 5 liter , u nas len 3,8micku ale stejne uz dost silnu ) .... a ma aj 4x4.... maxima je tiez pecka... uznavam.... ale podla mna maxima na genesisa nema... aj ked nebude od neho daleko .... je to skor nieco medzi optimou a genesisom... taka zvlastna medzitrieda....
Uznávám, že Genesis nebude asi špatnej auťák, ten test jsem viděl, ale jestli tohle: [odkaz]
má být design palubovky 21. století, tak já tedy nevím... Viděl jsem to naživo a je to ještě horší než na fotkách. Je to taková nepovedená kopie Jagu XF v první verzi z počátku minulé dekády. Za tohle bych teda 1 a čtvrt mega asi nedal! :-)
z obrazku tazko posudit kvalitu.... ovsem dizajn je schvalne takyto obejvakovy a konzervativny.... to patri k limuzine.... inak je to prehladne a velmi elegantne riesenie.... ktore prezije desatrocia.... ten interier bude aj o 15 rokov vyzerat elegantne .... co sa o niektorych interieroch povedzme z inifiniti uz teraz neda povedat
inak 1 a stvrt mega je fajn cena ..... ked uvazis fakt ze si vies nakonfigurovat aj yetinu za 970 tisic.... ja keby som mal prachy tak volim genesis...
inak ten interier vazne nema chybu... takto to ma vyzerat v serioznej limuzine :yes:
Mne to bohužel nezaujalo, na rozdíl od třeba nového Sorenta, který jsem jel a mile překvapil po všech stránkách. Exteriér i interiér svébytnej a celkově působící velmi prémiovým dojmem. :yes: Dojem z jízdy taktéž. :-)
jo na autobilde je pekne porovnanie... ako sa sorento pekne postavilo zoci voci predrazenym premiovkam ktore podla mna aj dost zahanbilo [odkaz] ale casom zakaznici na to pridu... ze dobre a kvalitne auta uz dnes nemusia byt len z nemecka.... a nemusia stat 2 miliony ;-) .. sorento je moc dobra kara... aj Rasto v teste to potvrdil :yes: skus video na autotv.sk najdes tam jeho test sorenta
v pohode.. genesis sa ti nemusi pacit.... je to uplne normalne.... ja som len reagoval na to ze kvalitou uz bude fajn.... a aj motoricky je kus vyssie od maximy.... aj mne sa maxima paci... ale prave rozmyslam kam ju zaradit... je totiz od genesisu slabsia a kusok mensia... ale zase je silnejsia ako optima alebo mondeo
no ked skoda 120 skonci za dvoma ferrari tretia na nurburgringu .... ale len sekundu za nimi tak to tiez bude zahanbenie... ak chapes co tym chcem povedat....
aby o niekolko stotisic korun drahsie vozy boli len o chlp lepsie .... a v niecom sa na sorento ani nechytali je defakto premiova hanba .... ono premia celkovo dnez uz straca dlhorocny kredit... konkurencia jej uz dycha na chrbat ovela silnejsie ako v minulosti... v niektorych veciach sorento dokonca premiu znici .. a teraz nemyslim cenu....
Asi to Alonozo vidí jináč, ale ono se to jistě časem zlepší. Tož mu přejmě svatou trpělivost a McLarenu držmě palce, ať je zas co nejdříve vidět tam kde patří :yes:
zda sa ze opustit Ferrari bola chyba.... naopak Vettel to vymakol.... ale F1 bola vzdy aj o stasti... mat v spravny cas spravne auto ( vid Hamilton v mercedese a donedavna Vettel v RB )
tak na tychto zivych statickych fotkach mi nepridu tie predne svetla uz take zvlastne ako to bolo na ofiko fotkach .... musim priznat ze zrazu je to celkom parada.... chcelo by to ale viac fotiek spredu a sikmo spredu na tie predne partie ale inak to asi bude v pohode... aj ked 650S je predsa len ako celok krajsim autom podla mna
PS: tie zadne partie su tiez podla mna trosku rozporuplne u tohto baby-mclarenu [odkaz] ... na 650Sku sa mi aj zadok paci viac [odkaz]
no nic.... verim ze 570S bude mat uspech... ostava len drzat mu palce ;-):yes:
Malibu se mi líbí. Od Cadillacu se dostatečně okázalé káry asi hned tak nedočkám(e) a to mi chybí. Ty starý policejní auta jsou super, klidně by mohli udělat výstavu v duchu 100 let amerických policejních vozidel.
Tie fotky su otrasne! Niektore auta su fotene v tme a niektore nie su odfotene zozadu...
To fotil nejaky selfie teenager, alebo to myslite vazne?
Naozaj otras!
skoda ze ten kdo foti jako profik nevi co ma fotit a ja si myslel ze tam vystavuje aspon 120 znacek a ono jen asi 35 docela malo na to zre je kolem toho tolik humbuku.