Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Amarok Canyon 2.0 BiTDI AT: Lifestylový pracant

Amarok ve speciálním provedení Canyon debutoval na minulém veletrhu IAA v Hannoveru. Vymyká se pracovnímu charakteru ostatních pick-upů.
Zpět na článek
6. 4. 2015 08:58
6. 4. 2015 09:53
6. 4. 2015 13:17
6. 4. 2015 10:41
6. 4. 2015 12:34
6. 4. 2015 12:31
6. 4. 2015 14:42
6. 4. 2015 19:26
6. 4. 2015 20:51
6. 4. 2015 22:04
7. 4. 2015 08:17
Avatar - petrumr
6. 4. 2015 08:58
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
6. 4. 2015 09:53
Re: ok
You make my day ;-)
Jo a z fotografií dále vyplývá, že autor má mobil značky Samsung, lupy a Amarok nemá normální místo na uložení povinné výbavy. Jo a při fotografování zezadu někdo neumí zavřít ani dveře u řidiče :-! . Hezké Velikonoce....
Avatar - petrumr
6. 4. 2015 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 10:41
Motor a cena
Amarok je pracovní nástroj a proto by měl mít podle mě objemnější motor... cena Amaroku je, jako by měl V6...
Jinak co se týká auta,nemám výhrady...jezdil jsem s ním a je to tank...
Rozbalit vlákno
4
6. 4. 2015 12:34
Re: Motor a cena
Souhlas. Kdyby oprasili starsi petivalcovou 2.5 TDI, bylo by to lepsi.
6. 4. 2015 12:53
Re: Motor a cena
jenže ta by se co? Ta by se tak rychle nezmrzačila.... Takže raději bi, tri, quadturba o malém objemu na těžkou práci..... no ni?
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 14:42
Re: Motor a cena
pritom ten by do neho sadol ako ryt na serbel :yes:
Mala ho 1 studia na nejakej vystave...Nechapem, preco ho tam nedavaju, ked aktualne V6 TDi maju genialnu spotrebu a to dokonca v porovnani s novym 2.0 BiTDi - mensiu !
Amarok pouziva staru verziu BiTDi, ktora mala byt odolnejsia - vraj... :-! , ale spotreba teda nic-moc...
Co uz Audi nestiha tie genialne V6 TDi vyrabat, aby sa aj do neho nejaka usla ? >:D
Edit:
Tak som to nasiel aj tu dokonca ! :
[odkaz]
7. 4. 2015 00:12
Re: Motor a cena
Je to tak. Velke, tezke, neaerodinamicke, pracovni auto, kde muzes nalozit na korbu skoro tunu, dostal moturek 2,0l kde s jednim turbem je auto pouzitelne max se spolujezdcem a s dvema turbama dvojnasobny pruser cekajici samozrejme hned po zaruce... Za ty prachy opravdu nee. Tyto auta by mely mit minimalne 2,5 - 3,0l... Lepe V6. Podvozek a automat od ZF jsou ale spicka v danem segmentu.
6. 4. 2015 12:31
uz zase?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 14:42
Re: uz zase?
joooo, uz zase... :-!
Avatar - Bubáq
6. 4. 2015 19:26
Re: uz zase?
Víte, jak byste redakci za tuto "propagandu" potrestali nejvíc? Pokud by pod takovýmto reklamním článkem nebylo ani písmeno "diskuze". Jenže to vaše věčné naříkání "už zase?" jen potvrzuje, kolik věnujete pozornosti právě těmto článkům....
6. 4. 2015 20:51
Re: uz zase?
Mam-li mluvit za sebe, tak ja nepotrebuju nikoho trestat. Chtel jsem akorat poukazat na to, ze test stejneho auta tu uz jednou byl, tj. stejny pripad, jako s touaregem, caddym atd.
6. 4. 2015 21:15
Srovnání
Zajímal by mě srovnávací test, například tento model s tímto BiTDI vs Ford Ranger s 3,2 TDCI 5 válcem a 200konmi, který stojí méně.
I ohledně životnosti v tento motor nemám důvěru, aspoň v T5 po FL má dost problém najet bez vážné poruchy víc jak 130-150 tis km, to ten 3,2litrový 5ti válec od fordu a nebo 3.0 od Toyoty bude jasně lepší volba.

No a o failu nepřítomnosti redukční převodovky u pracovního Pickupu ani nemluvě, to z něj dělá max SUV do města- na nějaké stálé drsné zacházení ve skutečném terénu ( ne to, co si dovolí redaktoři autoblesku viz fotky) to bez redukce není.
Rozbalit vlákno
3
7. 4. 2015 00:36
Re: Srovnání
Znam obe auta. Ten 5V 3,2 od Forda taky neni zadna slava. Obcas mivaji problem, stejne jako 2,2l, s turbem. Ta VW je kultivovanejsi, lepe sehrana s prevodovkou ( manual ). Vykonostne minimalni rozdil. Obe auta at uz, 2,2 , 3,2 nebo ta 2,0 BiTDI VW jezdi velmi podobne. Rozdily se zacnou projevovat jakmile auto zatizis. Pak ta 3,2 od Fordu zacina mit na vrh. Kazdopadne co se tyce zivotnosti, jsem jednoznacne pro V5 3,2 od Fordu. VW mnohem lepsi v interieru. Kvalita zpracovani je hold lepsi. Jinak ten fail neexistuje. VW nabizi dve verze. Jednu opravdu na praci s manualem a redukcni prevodovkou, pritvrzene perovani atd. Druhou verzi se spickovym ZF automatem. Rekl bych, ze s temi 8 stupni ta jednicka bude hodne kratka, takze tu redukci trochu supluje. S automatem jsem nejel. Nicmene i tak bude mit takovy prujezd vsim moznym, ze stejne 99% ridicu Amaroku ani nebude umet ten potencial vyuzit. Neni ani kde taky u nas! A srovnavat to s SUV?! Nebud hloupy...
7. 4. 2015 09:56
Re: Srovnání
Já vím o tom, že u manuálu je verze s redukcí a připojitelným předkem, ale s automatem ne.
Navíc se trochu opomíjí ( v CZ zatím není oficiálně) RAM 1500 ecodiesel s V6, 8st ZF a i tou redukcí. Při cenové politice VW i za podobné peníze.
Amarok má příjemnou kabinu, i jízdný projev nezatíženého auta zkušenosti s 2.0BiTDI z Caravelle a Multivan hovoří jasně ve prospěch buď slabšího motoru 103 Kw a nebo jiného auta.
7. 4. 2015 16:38
Re: Srovnání
No ja uz stejnou chybu znovu neudelam. Zadny Amarko, Ranger, nebo Navara. Za ty penize, nebo i s malym doplatkem, mas ameriku full size pickup! Mnohem vetsi, vybavenejsi, silnější, pohodlnejsi... Jeste dnes se da poridit vykonna V8, ktera i pri spatnem servisu prezije 3 jakekoliv tdi jedno jestli made by Japan nebo Germany. I kdyz uz i tady je znat downsizing. Ale porad lepsi V6 3,5l s turbama, nez jakakoliv diesel V4. Ty cumminse v Ramu 1500, nebo 2500 jsou jine kafe samozrejme. Ale tak nejak jsou stejne nachylne a delikatni jako male diesely. Spatna nafta, nejaky bordel v nadrzi a rekni sbohem klidne i vsem 6 tryskam. Opravdu dnes je nejspolehlivejsi asi jen ten benzin.
6. 4. 2015 22:04
fuj
Mam to ale blbou naladu....
ale k tem doplnkum...

1. trubky pod prahy ... snizuji prechodovy uhel, v terenu se s tim bude drhnout, ve meste to je beztak k nicemu, pac blondyna si na to nemuze slapnout, jsou totiz schovane pod prahy... takze k cemu to je??

2. svetelna rampa ... v lese si to urazite o stromy, v obchodaku v podzemkach o strop... takze k cemu a proc??

3. koule na tahani vleku se zasuvkou proklate nizko ... v terenu prvni, co urazite je zasuvka, hned potom bude nasleddovat drhnuti kuli. existuji reseni, ktere se daji odmontovat. Mestskej svihak vlek nevozi. Takze k cemu??

4. ramy nad korbou ... nedate na to hardtop, takze na nejakou praci, kdy nechcete byt hned v tom meste vykradeni, to neni. a pri praci, kdyz potrebujete nakladat veci i z boku, to je idealni prekazka... takze proc?? (blondyna totiz nedosahne na korbu s tim ani pres bok. Ani zadkem, pac neni schopna vylezt na otevrenou zadni sajtnu, je to totiz vysoko)

5. v ofroadu, kde je predpoklad, ze se pojede terenem neterenem skrz kaluze, bordel,mblato a prach neni na motoru a jeho hodne nachylnem potrubi CR vstrikovani a spol nad motorem kryt... Ve meste jsou pro zmenu ubydlene ruzne potvory, co rady zerou hadicky, takze maji kde hodovat... takze proc??

6. no a to by asi stacilo... ono se jeste neco nande, ale o tom zase jindy
Rozbalit vlákno
1
7. 4. 2015 08:17
Re: fuj
no co co co.... Ale vypadá to parádně před Lidlem ne?