Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi SQ 7 přijde již příští rok s dieselovým V8 a elektrickými turby

Nabídka nové generace Audi Q7 se v příštím roce rozšíří o ostrý model S. Příznivci zážehových motorů přijdou zkrátka, ale milovníci nafty se mají na co těšit.
Zpět na článek
Avatar - white label
8. 4. 2015 14:47
Re: Zaprasená diskuze
Které by to měly být?
Je docela běžné, že se lidi chovají podstatně jinak, pokud jsou v "bezpečí" anonymity.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 09:31
Re: Zaprasená diskuze
To fakt neni. Ale podívej se na Gilgitovy alternativní nicky a i von se umí chovat normálně ;-)
8. 4. 2015 01:52
Re: BiTDI
Přemýšlím, kdy se mi líbilo nějaké auto podle vizualizace na webovém konfigurátoru...fakt si nemůžu vzpomenout. Naživo to bude jistě lepší a nabídka barev bude také určitě širší, respektive místo hnědé a modré bych raději tmavší kovové odstíny, ať ty hranky vyniknou. A také už zmínili terénní verzi...no mně by stačil optický offroad paket, plasty kolem dokola a plechy zespodu...prostě allroad. Perlička na závěr: u XC90 chtějí za plasty místo laku 120 litrů :-)
8. 4. 2015 01:46
Re: BiTDI
No vidíš a já budu nucen přesedlat do SUV i proto, že se nechci (výškově) čelně potkat s nějakým umělcem v ojeté octávce, který to kalí na okresce v protisměru 190...svítí přece sluníčko...a pohled na pohyby jeho karoserie evokuje jízdu kachny z Fantomase, anóbrž tlumiče jsou starší než řidič... Chci být maximálně svědek a za nemajetkovou újmu (vzniklou shlédnutím jeho mozku na mé kapotě) vyfasovat od pojišťovny tučné odškodné.
7. 4. 2015 23:19
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Jj.
Avatar - white label
7. 4. 2015 23:15
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Není vůbec zač. A ke tvému:
"Je však třeba i uvážit vývoj jazyka spolu s obecný používáním konkrétního termínu v souvislostech a v čase."
Přesně na tohle téma je i má reakce tady ze 14:20. ;-)
7. 4. 2015 23:11
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Ano, velmi dobrá úvaha, pohlédnout ke kořenům. I z této strany lze na tento problém nahlížet. Je však třeba i uvážit vývoj jazyka spolu s obecným používáním konkrétního termínu v souvislostech a v čase.

Myslím ale, že prvotní rozpor je zde dnes v tom, že kuny odmítá název turbo, pokud jde o pohon elektromotorem.

Líbí se mi, že se zde ještě dá občas i normálně diskutovat, resp. že ještě existuje někdo, kdo chápe výraz diskuze a uznává její obecná pravidla. Dík.
Avatar - white label
7. 4. 2015 23:10
Re: Zaprasená diskuze
Člověk může být soudný i v poměrně raném věku, přímá úměra nemusí být v tomto ohledu pravidlem.
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2015 23:01
Re: Zaprasená diskuze
To samozřejmě ale člověk v jeho věku by mohl bejt trochu soudnej. Teda aspoň v mejch představách :-)
Avatar - white label
7. 4. 2015 20:23
Re: Zaprasená diskuze
To přece zdaleka nebývá jen o věku...
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2015 20:14
Re: Zaprasená diskuze
Gilgit podle toho co tu napsal neni žádný mládě tipuju spíš skorodůchodce nebo tak nějak. To už by moh bejt dál ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2015 20:11
Re: Zaprasená diskuze
No a pak je ten druhej význam a tam je to vobčas těžký
7. 4. 2015 19:18
Re: Zaprasená diskuze
no vidis, nepochybuju o tom...
Avatar - white label
7. 4. 2015 17:58
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Není to první "nekonečná" diskuze na tohle téma.
Zásadní problém vidím v tom, že "technici" trpí dogmatem, že výraz turbo = turbína, tedy mechanický rotační stroj skládající se z jednoho nebo více pohyblivých lopatkových kol umístěných na společné hřídeli, mezi nimiž aktivně prochází kapalina nebo plyn.
Jenže lingvisté budou logicky oponovat, výraz turbo pochází z latiny a znamená "bouře" a výraz "turben" (taky z latiny) znamená "káča". Z toho je jasné, že turbo nerovná se turbine/turbína, a že slovo turbine/turbína vzniklo na základě výrazů turbo/turben, turbo tedy není původně/primárně jednoznačný výraz (ani zkrácený) pro výše definovanou turbínu.
7. 4. 2015 15:40
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Záleží, ale mám pocit, že tě těžko přesvědčím. V podstatě jde jen o terminologii nebo lépe o její správný výklad. Vždycky se nechám zlákat do této diskuze, už jenom proto, že ne nepodstatnou část života jsem věnoval měření a regulaci velkých turbokompresorů. Nikdo jim nikdy neřekl jinak než turbokompresory i když byly mnohdy poháněny elektromotory. A to ať už mezi kolegy nebo i zahraničními partnery. Dnes lze najít xy odkazů i na internetu. [odkaz] [odkaz] nebo publikace o el. pohonech zde [odkaz]

Pravda, s automobily mají tyto turbokompresory, kromě principu, hodně málo společného.
7. 4. 2015 15:37
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
.
Avatar - white label
7. 4. 2015 14:43
Re: Zaprasená diskuze
Že by to mohlo být obráceně si pro jistotu vůbec nepřipouští, viz shazování druhých a samochvála k tomu v případě, kdy je slušnou formou zatlačen do kouta. Jenže, jak známo, samochvála smrdí, navíc logicky mnohem víc v případech, kdy sebechválou trpí někdo, kdo je v anonymitě. To se pak i masový vrah může vydávat za Papeže.
Ale to platí obecně.... ;-)
Avatar - white label
7. 4. 2015 14:20
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Tohle se tu už (minimálně jednou) nekonečně řešilo. Jde o to, že samotný výraz "turbo" nemusí mít nic společného nejen s turbínou, ale ani s přeplňováním jako takovým. Slovo turbo je dnes běžně "synonynem" pro nadstandardní rychlost (nebo jiné schopnosti) a už tě vidím jak někomu vysvětluješ, že třeba takový turbo internet, nebo WC turbo čistič je totální nesmysl jen proto, že nemá vůbec nic společného nejen s turbínou, ale ani s přeplňováním. ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2015 14:15
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
No i tak. Kabriolet je obecně auto se sklápěcí střechou
Mě tam zajímavější přišly ty letní :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2015 14:10
Re: Zaprasená diskuze
Kdo je tu duševně slabší než ty sděluješ vod rána do večera, co vobráceně? ;-)
Avatar - white label
7. 4. 2015 14:02
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Jestli to nebyla narážka na fakt, že ne všechno, co nemá střechu, je kabrio(let) ... a platí to i obecně/přeneseně. ;-)
7. 4. 2015 14:02
Re: Zaprasená diskuze
ja si na tu diskuzi tady nestezuju, to je zrejme nejaky omyl... jinak pocitat do deseti zvladam (neskromne se domnivam) :-)
7. 4. 2015 13:58
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
ja bych ani nerekl, ze je to o jinych predstavach, vubec nezpochybnuju Tve vedomosti, pouze poukazuju na to, odkud se vzalo to slovo turbo a ze prave toto turbo v elektrickem bazmeku od audi chybi. slovo turbo neni ani vnemeckem originalu, proto se domnivam, ze to neni 50:50, protoze by to mohl byt zcista jasna turbokompresor (jak pises), ale je to proste uplne jasne. je to elektricky kompresor. odborne periodikum je proste podle meho soudu zodpovedne za to, ze primarne publikuje vecne spravne informace v danem oboru. proto nesouhlasim s tim, ze je to jedno, proto jsem to vypichl zde v diskuzi. zcela respektuju tvuj pohled na vec, ze ti na tom nijak moc nezalezi.
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2015 13:55
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Kolo neni kabrio? Kurňa to asi nechápu?
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2015 13:52
Re: Zaprasená diskuze
Nevim řekni ;-)
Jak si můžeš stěžovat na tuhle diskuzi a přitom sám dělat přesně to co kritizuješ?
7. 4. 2015 13:49
Re: Zaprasená diskuze
No vidis, i tady s whitem obcas nalezneme souhlasna stanoviska ;-)
Avatar - white label
7. 4. 2015 13:41
Re: Zaprasená diskuze
Tak s tím se nedá nesouhlasit..., akorát (naštěstí) ne vždy je to tady čtvrtá cenová, jako obvykle je to o (konkrétních) lidech...
Osobně tu chodím hlavně k vůli nickům vyšších cenových skupin, kterých tu není až tak málo.
7. 4. 2015 13:09
Re: Zaprasená diskuze
no jestli te ti vsichni plati, tak jsi ve vate, ne ;-)... ja bych ty pomluvy tady na mistni diskuzi nehrotil (urcite ne z hlediska prava, apod.), malo platne, je to ctvrta cenova a ja sem proste chodim do ctvrte cenove :-). jeste mam na vyber sem nechodit. chapu snahy poukazovat na chyby v clancich, ne uplne uz pak nekonecne diskuze na tema kdo je vetsi hnuj, protoze mi to neprijde podstatne, ale to je kazdeho vec ;-). kritizovat to nebudu...

edit: jo, ale i kdyz je to ctvrta cenova, nemam rad pseudointelektualy, kteri se snazi ostatni povyhazovat oknem ven, ze tu nemaji co delat, to fakt nemam rad.
Avatar - white label
7. 4. 2015 11:52
Re: BiTDI
Právě k těm tvarům a velikosti karoserie ten odstín modré jaksi "nereže".
7. 4. 2015 10:42
Re: Zaprasená diskuze
to jsem cetl, tam neni sporu, hospodska ctvrta cenova :-)
Avatar - speedfred
7. 4. 2015 09:56
Re: BiTDI
áno tá modrá čo je na fotke je prekrásna farba,aj kolá môžu byť,ale karoseria mi nereže. V takom počasí ako je v tieto dni mi prídu najpomalší na cestách vodiči na SUV,to je niekedy des ako idú
7. 4. 2015 06:49
Re: BiTDI
Včera jsem zkoušel konfigurátor a pořád ten diamant ne a ne najít ;-) . Interiér se mi ale jak už to u Audi bývává líbí.
7. 4. 2015 06:48
Re: Zaprasená diskuze
Ne, ten pouze shrnul nesmysly, který se tu rozebírají. Přečti si celou diksuzi znovu a valnou část tvoří jen napadání. :-)
7. 4. 2015 01:00
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
dobre kokocky prispevok
7. 4. 2015 00:12
BiTDI
Proč se tady dohadujete, jak se Vám nelíbí, když z ní stejně uvidíte jen koncový světla :-)
SQ7 s dieselovým osmihrnkem dává naději, že do běžné Q7 přibude časem V6 biturbo.
Q7 bude ve správné konfiguraci (motor, kola, barva, doplňky) diamantem cest...já volím black diamonds. :yes:
6. 4. 2015 23:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 22:30
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Máme o stroji s názvem turbo, chceš-li turbodmychadlo či turbokompresor každý jiné představy. Tím bych skončil, protože se nedohodneme a mně na tom zase až tak moc nezáleží.
6. 4. 2015 21:24
Re: Zaprasená diskuze
...coz je vyjadreni v prikrem rozporu s tim tvym prispevkem, kterym jsi otevrel toto vlakno :-)
6. 4. 2015 21:22
Re: Zaprasená diskuze
hele, proc si myslis, ze mit vlastni nazor, znamena apriori byt za to nekym placen,? obzvlaste na mistnich, z globalniho hlediska zcela nulidnich, diskuzich?? Mne tu obcas napadaji za to, ze jsem placen stavebnimi firmami, protoze nesdilim obecne rozsireny nazor, ze jsou u nas vsechny stavebni prace pouze nekvalitni a drazsi nez v nemecku. pritom ve skutecnosti delam podrztasku v automotive a muj nejvetsi stavebni pocin je operna zidka vedle baraku. no a z verejne cinnosti muzu jeste rici, ze jsem si jednou stezoval emailem na krajske sprave reditelstvi silnic a dalnic na prubeh opravy povrchu na jedne hlavni silnici (bez odpovedi)... ja jen z ceho soudis, ze je tady na diskuzi gilgit "pracovne"?
6. 4. 2015 21:14
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
hele, jeste jednou cesky: turbodmychadlo je komponenta kde turbina pohani dmychadlo (jsou spojeny hridelem). V tomto novem vyrobku od audi zustava dmychadlo a turbo nahrazuje zrejme elektromotor. nehledej v tom slozitosti, v obecne rovine ti MT krasne vysvetlil, ze je to elektricky pohaneny kompresor. takze jestli tomu chces rikat turbokompresor, tak si tomu tak klidne rikej, ale nemuzes tim preci obhajovat diletantstvi toho novinare, ktery to tu napsal blbe.
6. 4. 2015 21:06
Re: Zaprasená diskuze
co je tezky? pocitat do deseti??
6. 4. 2015 21:00
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Pokud je ten kompresor lopatkový stroj, používá se běžně název turbokompresor.
6. 4. 2015 20:52
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
tak to nesouhlasim. kdyz to napise laik, je to fuk, mas pravdu. ale jestlize bludy siri odborne periodikum, pak je to zasadne spatne. a jeste ten blud fouknou do nadpisu!... to uz tu pak klidne kazdy blbec muze delat reditel! ... ten vyraz (turbo) neni ani preneseny, presne to napsal MT a v automobilovem svete se pouziva vyhradne ve spojeni se spalinami pohanenym preplnovanim. urcite j si si vsiml, ze mercedes bezne pouziva kompresor, kde pohon je resen mechanicky z motoru a nikdo tomu nerika turbo. ad absurdum rovnez medium v klimatizaci stlacuje kompresor a ne turbo. takze podle meho soudu je to chyba zasadni.
6. 4. 2015 19:56
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
No a ještě bych možná doplnil, že když někdo řekne nebo napíše "elektrické turbo" v souvislosti s přeplňováním automobilového motoru, tak přestože termín není asi lingvisticky zcela korektní, tak normální člověk pochopí o co jde a myslím, že není až tak nutné se nad tím termínem příliš pozastavovat či dokonce pohoršovat.
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 19:37
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
opatrně před tím zrcadlem.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 19:35
Re: Zaprasená diskuze
.... takže na komoru.... a ty to víš. A tvá další vyhrůžka udáním mě už ani nerozesmála... diskuzní odvaho.
6. 4. 2015 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
6. 4. 2015 19:13
Re: Zaprasená diskuze
ja som ju bol "opáčiť" v Ženeve na živo,exterier pre mňa nič-moc ani jedno Q-ečko mi ale nepadlo do noty.Mám rád keď je v každom aute pár koní naviac,ale v SUV.... no každý chceme niečo iné.
6. 4. 2015 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 18:41
Re: Zaprasená diskuze
přijde mi hodně blízko s novou ix35. teda zvenku na fotkách.
6. 4. 2015 18:39
Re: Zaprasená diskuze
Už jsem ti psal, chodím sem diskutovat o autech... ;-)
6. 4. 2015 18:38
Re: Zaprasená diskuze
Na novou Q7 podle mě nepasuje aktuální jazyk Audi. Nesedí mi a na jízdních videích to křičí ještě víc. Potřebuji ji vidět naživo, nicméně se nedomnívám, že se můj názor výrazně změní.
V interiéru a technicky nemám výhrad.
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 18:15
Re: Zaprasená diskuze
Je to článek o q7 jen připomínám. Tak možná proto ten návrh diskuze na téma q7.... ale můžu se mýlit, pane "novináři".
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 18:14
Re: Zaprasená diskuze
Proč se snažíš za každou cenu na sebe strhávat pozornost? Proč na autoblesku, webu, jímž opovrhuješ se snažíš být "zajímavý"? O co ti jde? Nebo jen trollíš web, který je, o tom žádná, velmi často a jasně orientován na domácí či mateřskou značku té domácí? Pracuješ pro hlavního konkurenta Škoda Auto, že? Za kolik si tě koupili? Protože prodaný jsi a ty přesně víš, o čem mluvím.
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 18:09
Re: Zaprasená diskuze
....na vyvracení to je .... to je horší než novinky. Tam by tohle něco asi neprošlo a zablokovali to. Hnus.
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 18:06
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Jsi křivák a udavač. A to se nikoho nezastávám. Jsi pod úrovní umra i ady. Ale je to tvůj rybník. Tvá snaha se zviditelnit za každou cenu na webu, kterým ty opovrhuješ je docela schizofrenní stav. Brzy budeš sklízet plody své snahy. Tady jsi "hrdina", ale ve skutečnosti máš hnědo až za uši. Toť vše. Dříve jsi aspoň bavil. Pokřikuješ tu jen. Tváří v tvář s umrem bys měl v kalhotách. Asi závist nebo jiný mindrák. Měj se fajn. A nepij už.
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 18:00
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
V tomhle naprostý souhlas.... to je horší než novinky. Až mi přijde, že tu je pár placených provokatérů.... hnus. Pěkný zbytek dne přeji.
Avatar - Ji/Ri
6. 4. 2015 17:56
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
>:D >:D >:D >:D >:D >:D to už nedávám tohle >:D >:D >:D kolo není kabrio >:D
6. 4. 2015 17:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 17:22
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Typická mentalita mentálně omezeného vlastníka dieselu. Projeď se s hybridním Lexusem GS - pozvedne tě to na kultivovanější úroveň.
6. 4. 2015 17:11
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Tady je třeba odlišit automobilový kontext od strojního/ energetického. U automobilů jsme ovlivněni americkou terminologií a tam došlo k postupnému zkracování turbosupercharger na turbocharger a následně turbo (kde supercharger = kompresor, tedy turbosupercharger = turbokompresor ve smyslu turbínou poháněný kompresor).

Jinak kompresor by měl být obecný pojem pro stroj sloužící ke stlačení plynu. Jednotlivé stroje používané jako kompresory mají i jiné aplikace.
6. 4. 2015 16:55
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Jestli si dobře pamatuji, "hot side inside" má i V6 v R18. Asi bude, jinak sériové uspořádání nedává podle mne smysl. I tak to bude na V8 složité.
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 16:46
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
jo, oproti suchej 4.2 FSi z napr. R8 ( 195 kg ) to nieje nic prekvapujuce + 2 slimaky... ;-)
No a mna hlavne zaujima, ci to bude 4.0 a vyfukova strana vnutri po vzore TFSi ;-)
Avatar - speedfred
6. 4. 2015 16:46
Re: Zaprasená diskuze
nová Q7 mi príde ako FL ten starej,interier ten je pekný to je pravda..Pri SUV-čkach sa mnoho ludí ohána lepším nastupovaním,ja taký pocit ale nemám.Jedinné SUV kde sa dobre nastupovalo bol RR s výsuvnými nášlapmi. Pre mna má takéto auto pri tahaní vlekov,to vravím ako ex-majjitel X5.No ale akaždý chce niečo iné.
6. 4. 2015 16:45
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Jenže turbokompresor tady těžko použijí. Dmychadlo by mělo být správně a kompresor je bezpečná volba.
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 16:43
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
diky za uznanie :-)
Kazdy, kto s tebou absolvuje min. 3 nasledne komenty je priklad kludu a rozvahy >:-[]
a s tym poloostrovom... 8-s co tím chtěl básnik říci...? 8-s
6. 4. 2015 16:33
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
To jsem zvědavý na to klubko hadů (sací a výfuková potrubí). Jinak dnes je už pod 250 kg. Mělo by to být kolem 240, ale nevzpomenu si na přesnější číslo. Překvapila mě ale váha TFSI. Opravdu 220 kg?
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 16:08
Re: Zaprasená diskuze
Klidně řeknu že je to docela těžký :-)
6. 4. 2015 16:06
Re: Zaprasená diskuze
Kdepak, ty mas potrebu se jen do kazdyho navazet. Az se nekdy uklidnis, rad o autech podiskutuju. Pane "podnikateli" :-)
Avatar - _Karel_
6. 4. 2015 15:57
Re: Zaprasená diskuze
Hele, kámo, nemám s tebou žádný spory a naprosto chápu, že občas vidíš rudě kvůli Kylie- každej normální chlap by nechtěl poslouchat urážky svojí matky nebo ženy(nevím v jakým vztahu jsi s Kylie). Ale občas to nějak nezvládáš, ani tady ani v SZ ;-)
Zkus občas počítat do desíti, i když to není lehký.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 15:48
Re: Zaprasená diskuze
Tak s tebou si nikdo nechce povídat? Vo iránskym automobilovym průmyslu? Ty nebožátko :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 15:44
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Jj ty bejváš příklad klidu a rozvahy ;-)

To seš fakt celej ty [odkaz]í-petra :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 15:42
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Co to je zas za výplod? Jaký zas extrémní politický názory? >:D
6. 4. 2015 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 15:26
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
ja budem asi Keky Petra >:-[]
6. 4. 2015 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 15:08
Re: Zaprasená diskuze
S nekym kdo se sem chodi jen hadat neminim ztracet cas. Nebo chces diskutovat o Q7? To klido :-)
6. 4. 2015 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 14:56
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
hosi, ktery z vas je vinetou a ktery odshatterhand? ;-)
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 14:35
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
OK, stacilo, beriem... ;-)
Avatar - simply never
6. 4. 2015 14:29
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
14:03? Však to tam je cierne na bielom! A predtym v texte!
Avatar - simply never
6. 4. 2015 14:28
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Ano edity, lebo sa stavias do pozicie útočníka (doslocne).
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 14:26
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
bohuzial ano... :-!
zmena musi prist od teba ako prveho...

Edit: Takze edity >:D :yes:

ale vidis, ze to ide ;-) :yes:

OK, mier ;-)
6. 4. 2015 14:16
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
tos toho asi moc nezazil, jestli je tohle to nejhorsi, co jsi kdy zazil :-P
6. 4. 2015 14:15
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Lopatkové stroje na výrobu zvýšeného tlaku se nazývají ventilátory, dmychadla a kompresory. A to podle výsledného tlaku, který dokáží vyrobit. Pokud je kompresor lopatkový, nazývá se dle některých pramenů turbokompresor, zkráceně a ne úplně správně turbo.

To celé platí pouze o polovině soustrojí skládající se ze dvou samostatných strojů. Pohon těchto strojů na výrobu zvýšeného tlaku může opět různý. Od elektromotoru, mechanického pohonu třeba od klikového hřídele (použití u lopatkových strojů nevhodné) až po turbínu poháněnou horkými výfukovými plyny.

V původním smyslu má vlastní slovo turbo vztah k slovu turbína, přeneseně se vžilo i tzv. turbokompresoru a to zřejmě z důvodu výrazné podobnosti jak vizuální tak i funkční (s opačným účinkem resp. funkcí).

Je to suchá teorie, ale myslí si, že asi tak nějak to je.
Avatar - simply never
6. 4. 2015 14:03
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Cital si vobec celý a pedantne moj prispevok? Ved tam písem, že v duchu nerob inym to, co nechceš aby robili tebe - sorry.
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 14:01
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Ja som zacal srandou, ze fuuuuuuuj na tvoj "novy XICHT" >:D
to neznamena, ze by som s tym mal problem, ale prislo mi to smiesne - keby si tam dal fotku svojeho Versa, aspon by si tym ziskal "svoju vlastnu tvar" - za koho "kopes" ;-)
a Toyota mi rincipialne absolutne nevadi. Proste respektoval by som tvoju obhajobu tvojej oblubenej znacky a obcas by som sa mozno aj od teba nieco o nej pre mna nove dozvedel...
Tvoja reakcia ale bola:
"Chlapi s tym xichtom problém nemaju, ***i ano."
Takze mi to skus nejako objasnit, ci fakt neviem citat, alebo ako si to mam vylozit...
Evidentne si ma dal na ***a a to by si zoci-voci mne nedovolil nikto. :-!
Takze este raz:
Nebudes pre mna "Simplino", pokial to das na spravnu mieru, a nebudes sa tu stavat do pozicie placka ukrivdeneho a podobne...
Ja ked nieco obhajujem, musim to mat nejako podlozene, ked na nieco nadavam, musim to mat DUPLOM podlozene ! Lebo ako moj starsi, mudrejsi znamy hovori - zla sprava sa siri najrychlejsie, opravuje sa najtazsie... ;-)
Takze mas co robit...
6. 4. 2015 13:54
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
"vodkazy" neeee?:)
6. 4. 2015 13:54
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Aha, takže to bude mít vlastně jedno sání pro celý motor a ne pro každou řadu zvlášť. Takže celý předpňování bude jakoby jedno, ostatně podobně to má V6tdi ne, tam je taky jedno turbo na celej motor.
Jinak pokud se dobře pamatuju, tak v kompresorový 55amg byl odběr kompresoru při plným výkonu kolem 60kw:-). Ale je jasný, že při jinejch otáčkách a úplně jiným systému.
Jinak tuším, že systém hybridního pohonu pro T8 XC90 váží přes 300kg, něco podobnýho má vážit i "twin-drive" od koncernu. Ale to nahrazuje 4x4, která sama váží kolem 100kg. Nárůst je tedy kolem 200kg. Jak je na tom s hmotností systém v Q7phev, ale tipnul bych si kolem 250kg. Sice má jen jeden elektromotor, ale zase větší baterku. Takže váhy se přidá určitě hodně, ale láká mě projev, je to prostě něco jinýho..
Jenže nechci to s R4, jednak kvůli zvuku ale hlavně si nejsem jistej životností a chováním při větších rychlostech. Ta PHEV Q7 bude s 2,0i vážit kolem 2,1-2,2 tuny prázná. Dáš za to plaťák s 2,5t autem potáhneš to do kopce na dálnici. Nemluvě o naloženým autě a vyšší rychlosti na dálnici. Krom toho, že to bude žrát při tomdle použití stejně jako V6. A ve městě to stejnak pojede na baterky. Další je pak zrychlení mezi 120-180km/h, to je hodně vidět na testech XC90 T8, do 120 to jede fakt hezky, pak tomu silně dochází dech. Ne, že bych s tím chtěl někde závodit, ale zrychlovat takhle je v Německu docela "potřeba" a pokud bych to za takovýhle auto dal, tak proč si to neužít. Ale je to jen otázka času, od VW má být v příštích letech konkurence pro X6 postavená na MQB a tam dají určitě VR6 a elektomotory.
Avatar - simply never
6. 4. 2015 13:48
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Jej sa nezastavam, tam mi to proste padlo, nic ine.
Avatar - simply never
6. 4. 2015 13:48
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Nechcem s tebou fungovat v tomto stave, nechapes,ze som ta neoznacil a ta nepovazujem za to, co si povedal ty. To si si celé dokreslil. To máš za to sorry. Co samozrejme budem respektovat, že (ak si na to citlivý), budem vyhýbat tomu, co nemáš rád. Co takto reciprocne, kedy ma prestanes volat simplino, kedy ma nebudes napadat, to, že to ty tak nevnimas, neznamená, že to tak nevnimam ja v tomto duchu sorry. Ak bude posun, mozme si navzajom menit názory, dovtedy nebudem na teba reagovat.
6. 4. 2015 13:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 13:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 13:34
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Simplino neplac :-)
Ono by stacilo uplne malinko: keby vsetci pisali pravdu... :-!
a hadam si si uz precital moju reakciu, kde si sa bal, ze sa chcem s tebou stretnut... >:-[]
ak ano, a pochopil si, tak uz cakam iba jedno male jednoduche sorry...nic viac, nic menej a mozeme fungovat.
6. 4. 2015 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
6. 4. 2015 13:27
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Toto fórum je najhnusnejsie co som kedy zažil. Vyberie sa jedna osoba a všetci do nej. Urážky, zosmiesnovanie, vyhrazanie za iný názor, prekrucanie reality, urazlivost, vkladanie nikdy nepovedených slov, vulgarizmy, zázračná identifikacia úmyslu druhého a.p. Vinný je vzdy ten druhý, co mozem ja, nemozes ty. Je mi uplne jedno, že zase tu niekto povie, že sa stazujem, vyplakavam či ine nezmysly. Vadí vám co tu hovorim, ukazujem vám totiž zkkadlo vašej nizkosti. Bufet pri jazere je vyššia cenová ako toto. Este som nevidel jednu radu, ktorá by v sebe neniesla zosmiesnenie. Každý tu je riaditel, každý vie vsetko lepsie. Pripadne mi to ako v ordinacii. Pomaly 50% pacientov pride a povie aky chce liek, lebo oni si to našli na forach. Ak si dovolí mať doktor iný nápad, pacient sa okamzite uraza a mení doktora. Tak vám na zaver prajem zmenu pristupu, lebo nakoniec sa rozhadate, pourazate a poobvinujete všetci navzajom.
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 13:22
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Vo vacsine suhlas ;-) ale...:
El. kompresor bude stacit 1 na to nadychnutie sa motora kym nezacne fungovat 1.stupen preplnovania klas. turbom, ktore by ale samo o sebe malo mat plny pln. tlak uz od cca 1500 rpm. Nasledne ako budu ot. stupat, zapoji sa v cca 2200-2500 aj 2. klas. turbo.
Totiz - tento motor uz bude mat turba "za sebou" - teda register aufladung a nie klasicke 1 turbo na 1 radu valcov ako klasicka V8 TDi. Keby si si precital mnou postnuty dokument cely, aj toto by ti z toho vyplynulo ;-) ( tie otacky a sposob preplnovania tam uvedene niesu ale : vykon el.motora v kompresore je 7 kW a generator ktory bude sluzit aj ako starter pri start-stope, ma generovat dobijaci vykon 10 kW.)
Takze motor to bude jo-sakra ze zaujimavy, o nejaku tu jeho prefukanost by som sa nebal, ked si zoberes, ze parametricky bude na tom podobne ako ta 2,9 od MB, tak ti je jasne, ze do neho to mnozstvo vzduchu ktore ma vyprodukovat tie Nm musis tlacit pod mensim tlakom ako do toho MB 2,9 ;-)
A na ten "tri-turbo diesel" od MB si spominam !!! >:D - basnili o nom hadam fakt pred 8 rokmi co si spominam...a nic... :-!
Este k tvojej PHEV teorii:
To je o niecom inom: BATERKY ! a tie vazia peknych par kg.
Motor V8 4.2 TDi vazi podla Audi "circa 250kg" no a V8 TFSi cca 220 kg...Takze tych 30 kg navyse by som uz nejako neriesil, plus, je sanca ze ak to bude 4.0 TDi tak nejake to kilo zhodi...
Inac - ak chces Plug-ina, tak V6 TDi je pre EU a 2.0 TFSi je pre US a Činu ... ;-)
Avatar - 3_diamanty
6. 4. 2015 13:20
Re: Zaprasená diskuze
a zase ti isti ... a zase kecy mimo temy .... no jo ;-\ klassa
6. 4. 2015 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
6. 4. 2015 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:58
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
XTad 12:50 ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:57
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Třeba v SZ žejo :-)
6. 4. 2015 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:55
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Ty si neumíš votevřít ty odkazy? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:53
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Kandiduješ na krále demagogie nebo jen nemáš koule na pravdu :-)
6. 4. 2015 12:52
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Předpokládám, že V8 tdi dostane na každou řadu válců Ekompresor a jedno turbo. Tipnul bych si, že z toho vytlučou cca 360kw a přes 1000Nm. Tedy podobný výkon co měla v12. Mimochodem, kolem 400hp a 1000Nm má mít i novej R6 2,9 cdi v Ečku, ale zase víceturbovej (3) tehdy V6cdi slibovali snad před 10 lety v tehdejším sl r230. Diesel to nakonec nedostalo, naštěstí.
Já V8 tdi docela obdivuju, jel jsem s tím v tuaregu a v a8 a je to hezký svezení. Ale poslední 4,0tfsi je něco úplně jinýho, ten motor dokáže jet dost úsporně a přitom má krásně lineární tah s gradací nahoře.
Krom toho v jedno motoru 2 turba, 2 e-kompressory, 8 vstřikovačů, možná dvě palivový pumpy a do toho elektro management schopnej roztočit ty E kompressory dost rychle není úplně málo. Nemluvě o plnícím tlaku. Ikdyž stávající V8 tdi je dost spolehlivej motor.
Podle mýho to už není daleko od nějakýho PHEV. Myslím si, že dobře udělaná benzínová V6 s cca 250kw v kombinaci s cca 120kw elektomotorem by mohla dát sice menší systémovej výkon ale v reálu stejný svezení. Do cca 120km/h by to jelo stejnak podobně a pro svezení se nad 140km/h si nekoupím Q7.
Já bych před V8 tdi dal přednost pohoný jednotce z Cayenne S-E. Stejnak každej, kdo si kupuje takovýhe auto má garáž s přípojkou a proč smrdět ve městě. Krom toho jízda s RX450h jenom na baterky je docela zážitek.
Takže za mě ne, ale chápu kupce, co si to koupí.
6. 4. 2015 12:52
Zaprasená diskuze
Opět se tu párek nicků rozjede tak, že zaprasí celou diskuzi. Čekat od nich jakousi sebereflexi je samosebou nesmysl.
Je mi stydno za vás...
6. 4. 2015 12:51
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
a ruzne IP adresy vysvetluji co? Malokdo ma pevnou a ten co ji ma, muze si ji zmenit...
6. 4. 2015 12:50
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Nechcete si ty vase infantilni zabomysi spory resit nekde soukrome?
6. 4. 2015 12:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 12:47
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Mig má pravdu, meleš se v tom zase jako vždy. Víš kulový, někdo ti tvůj nesmysl vyvrátí a ty budeš pořád dokola opakovat nesmysl. I kdyby jsi Kylie nebyla, tak argumentační podoba je naprosto shodná.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:44
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Jj sem zvědavej na ten objem. Předělání a "unifikace" na 4 litry by dávala smysl
6. 4. 2015 12:40
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Dieselova V8 uz zni docela hezky ;-) Se zbytkem souhlas.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:40
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
No bohužel chováš se naprosto stejně jako jelito je mi líto. Sorry ale dá se to i doložit ;-)

A voba víme že vytrháváš z kontextu a chronologicky to sobotní ráno nepřiznáš ani za nic žejo. Tak asi tak :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:37
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Prostě standardní kvalita auto.cz to bohužel neni nic novýho ale fakt vpodstatě standard
6. 4. 2015 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:36
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Neutíkej vod podstaty. Navážíš se trvale do reálný osoby která ti nic neudělala. Před lety do ní a teď do mě protože tvuj dementní mozek asi nedovede pochopit co to sou to různý IP adresy.
Co ti vlastně jako udělala že po x letech předvádíš tohle ;-)
6. 4. 2015 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 12:33
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Tych chyb je tam kopec, nechce sa mi uz ani nad tym pozastavovat. Odpisat nieco od Anglanov je tu asi bezna prax. Prelozit z Nemciny "Der elektrische Verdichter" by rozhodne neviedlo k pouzitiu slova turbo...
Takisto pan pisatel pozabudol na studiu Audi A6 TDI concept, kde pracuje V6 TDi s 1 turbom a 1 elektrisch angetriebenem Verdichter (EAV). Takze by bolo vhodne doplnit si vedomosti z minulosti a mozno zacat pouzivat novozavedene skratky - EAV - el. kompresor.
ja im na to dam aj odkaz na nastudovanie - volne pristupny dokument z jula 2014 :-)
[odkaz]
Tak som zvedavy, co si z toho zoberu za svoje a ako si to tu doopravuju... :-!

Plus - varianty minulej Q7: ze vykon upravovat u ABT-a >:D , to ako keby neexistoval MTM, alebo neexistovala verzia V12 TDi s 500 PS / 1000 Nm... - pre tych, co chceli vacsi vykon...No ja proste neviem, ale som toho nazoru, ze o niektorych autach by mal pisat clovek, ktory sa danej problematike lepsie rozumie - v tomto pripade urcite napr. p. Tomáš Dusil, ktorý mal osobnu skusenost s A6 TDi Conceptom !
Takze poprosim napravu, dakujem... :-!
6. 4. 2015 12:28
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
A víš ty, že o sobě mluvíš v třetí osobě?
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:27
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Tobě Kylie nebo já někdy napsala SZ kde tě jen tak z rozmaru urážela? Sorry ale fakt nevěřim. Viděl sem cos teď předved s naší sobotní diskuzí. A takovejhle křivák bude hrát jako postižený neviňátko? No bude, tak to chodí
6. 4. 2015 12:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:22
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Víte vy blbci že mluvíte vo reálný docela intelignentní a velmi slušný holce? 8-s
6. 4. 2015 12:18
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Tak tohle je nepochybně Kylie. Sprosťárny v SZ, to je její gusto.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:17
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Jj jasně a ta časová posloupnost ti furt dělá problém :-)
To přepisování SZ ti s jossalitem de :yes: >:-[]
Komplet celý v chronologickym uspořádní to nevopíšeš žejo ;-)
6. 4. 2015 12:17
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Ne, nemáš na to stejný názor,nahoře jsi napsala

"Do minulýho RR se dávaly tři nádrže pokud se pamatuju a samozřejmě CNG se dělá i do toho Land Crui***, X5 atd. a jo zabere to ca 30 cm a zakreje se to další podlahou. Nejsem toho fanda jednoznačně preferuju benzín ale dělá se to dlouho a funguje to"

z čehož mi vyplývá, že ty přestavby jsou naprosto běžné a funkční, ale tak to bohužel není:)
jak se říká, jedna vlaštovka jaro nedělá, a jeden blázen, co si nechal přestavět X5ku na CNG taky neznamená, že je to běžná praxe.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:15
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
No znám jednoho Miga co řikal že diskutuje z dovolený vod bazénu v Thajsku :-)
Zajímavý jak pár bystroňů 2 roky ani nenapadlo a sotva sem vodkejv to spojení účtů tak maj absolutně jasno >:-[]
6. 4. 2015 12:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:10
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Po dlouhý době první trochu pravdivej příspěvek >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:08
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Nojo to beru v tom máš pravdu
Seš blázen? Kde ti nadávám ňákejma pikačema, ***ama a dalšíma kravinama? 8-s
Bez * nevim!
6. 4. 2015 12:08
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Buřtík pedofil >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:07
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Seš cvok nebo co? Řek sem to už dvakrát tak teď se hodně soustřeď ať to už nemusim vopakovat: Mě to taky nebere. Mám na to stejnej názor
Ale to nic nemění na tom že se to roky dělá a ten blábol že si pletu CNG a LPG ani nebudu komentovat. Zkus zapojit tu *** co máš v hlavě a podívej se vo čem vod první chvíle píšu a na co vod první chvíle dávám vodkazy. Je to LPG nebo CNG? >:-[]
6. 4. 2015 12:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 12:04
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Jj určitě vod tý doby kdy sem tě v sobotu ráno 2x po sobě upozornil že sou svátky smíření ať ubreš žejo ;-)
Nebylo to už v pátek ráno? :-)
6. 4. 2015 12:02
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Já ti to spočítám, abys to pochopila i ty:
4 větší nádrže = 60 tisíc
další materiál + práce = 20 tisíc
za to všechno dostaneš dojezd u tak velkého auta cca 200 km, budeš táhnout 300 kg nádrží a nebudeš mít žádný kufr.
LPG, které se skutečně roky dělá, je na toto daleko vhodnější.
Pleteš si CNG a LPG, to je celé.
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 12:02
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Neber meno Bozie nadarmo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ak chces nadavat, pi(ka)če, kuvwy, koko(t/s)y vyj€bane myslim ze stale stacia... :-!
A vidim len jedno - fakt nevies, alebo nechces citat :-! :no: :no: :no: :no:
6. 4. 2015 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 11:58
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
To ti přišlo fakt vtipný? Ty taky total dement? Jako jossalito a Mig_35? :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 11:56
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Boha co se ti nelíbí? :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 11:55
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Ty fakt neumíš prohrávat >:-[]
Ta poslední věta je v kontextu s diskuzí absolutně ubohá >:D
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 11:53
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
pocuvaj ma sem, zase vidim napisanych milion blbosti !!!! na keru pi(ka)ču som ti daval odkaz na tie motory ??? to fakt nevies citat, alebo ti staci len to co som ti tu odcitoval ???
Dnes si zase v razi... 8-s 8-s 8-s 8-s
6. 4. 2015 11:52
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Ano, máš pravdu, přestavět se skutečně dá, jenom poměr dojezd/velikost nádrží je tak tristní, že by do toho nikdo nešel. Proto se taky od výroby nenabízí do jiného auta, než
je kombi střední třídy /a tam má dojezd 250 km/.
Skutečně rád bych viděl ten "minulý RR", do kterého se dávaly tři nádrže a zabraly 30 cm místa:) nebo tu Toyotu Land Cruiser.
Ne, LPG opravdu není CNG, a po dnešku už si to asi budeš doufám, pamatovat.
6. 4. 2015 11:50
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
... a koukam pekne se tam nudi, ze je tady pecena varena ;-)
Avatar - AUDIRS6
6. 4. 2015 11:48
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Tliachat do vetra, na to by vas tu vsetkych bolo... 8-s
Uz si sa viezol v nejakej V8 TDi ? - stavim sa ze nie, lebo by si takuto debilitu nemohol napisat.
Ak sa chces nieco dozvediet, kukni sem:
[odkaz]

a rozklikni si kapitolu "e-diesel", a ak chces nieco o motoroch vediet, doporucujem stiahnut cele a precitat komplet. Ale niesom si isty, ci ti to pomoze... :-!
6. 4. 2015 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 11:45
Re: Dmychadlo hnane elektromotorem neni turbo!
Je to spíš elektrický kompresor. Nicméně, i kompresor se někdy nazývá jako turbokompresor, takže je to tak 50 na 50:)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2015 11:44
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Tak takhle to vypadá když někdo neumí prohrát :yes: :-)
Když včera Ham. plácnul kravinu aspoň se stáhnul, ty seš splachovací jak jossalito >:-[]
6. 4. 2015 11:44
Re: Diesel - rakovina, astma...bezohlednost
Snad se nebudeme titulovat tím nejvybranějším, čím tě častuje doma Buřtík. Nechej si nějaké soukromí:)