Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Dixik2
Já ho minulý týden viděl u prodejce,když jsem byl na jízdu s Nissanem Pulsar-prodává obě značky.
webpaja
Na devadesátý léta minulýho století by to nemuselo být špatný...ale nyní? Myslím, že tam někde Mitsu zamrzlo. Vzhledem k tomu, že neukázali palubní desku jen hádám, že bude opět jednozonová klima, překvapí dodnes nepodsvětlený ovladače oken, jak vypadá kůže předFL modelu po 80kkm vídám pravidelně u jednoho svýho dodavatele.
Nechápu to...
Nechápu to...
Anonym
a její styl X (Xray, Vesta) - ten předek to dost připomíná >😁 >😁
počkám si na soud, aby nebyl další brzký facelift
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ada je zase tady
No, podívejme se na to střízlivě: Outlander III. měl nádavkem ke své osvědčené kvalitě několik vzhledových nedostatků - celkově působil proti svému předchůdci už dost "balvanovitě" a také zadní část neměla eleganci Otlanderu II. Zato příď byla povedená a elegantní a stejně dobře, byť možná až příliš masivně působil také interiér.
Tento facelift odstranil elegantní povedenou příď a nahradil jí opelovskou zrůdou. Co se stalo se zádí, to nevím, obrázky jsem neviděl. Zato ponton karosérie zůstal nepovedený stejně jako v III.generaci - i když - řečeno pravdivě - facelift obvykle nemá na ponton karosérie žádný vliv.
To, že auto této velikosti je spolehlivé, má diesel se slušným krouticím momentem, ruční brzdu a že po sklopení zadních sedadel vznikne rovná ložná plocha, to bych považoval za samozřejmost této třídy, ne za nějakou speciální výhodu, jak výše uvádí Topper. A že tyto základní atributy některé vozy nesplňují, je jen projevem hlouposti některých manažerů různých výrobců, ne tržní standard.
Takže když to shrneme: :no: facelift nic pozitivního nepřinesl, vůz bohužel ztrácí svoji výtvarnou hodnotu a až na nějaké drobnosti asi nic lepšího nepřináší. Celkově tedy zklamání... :no😒br />
A ještě reakce na pomluvy uvedené výše: na mém Outlanderu II. s motorem TDI PD mám 230 tis km, kožená sedadla (světlá) jsou stále perfektní a vůz stále jezdí bez problémů. Vedle běžné údržby (brzdové kotouče, destičky, žárovky, stěrače) jsem vyměnil ve 180 tis km turbo a nedávno kulové čepy na spojovačkách řízení. Možná i proto, že motor je made by VW a vůz byl vyroben v Jokohamě a ne společně s jeho nepovedenými mutacemi, určenými pro francouzský trh, někde v Belgii... :-!
Není to však perfektní vůz, drobných nedostatků se najde řada - viz má recenze na "moje auto". Nicméně je cítit, že je to poctivě postavené auto, ne nějaký rendlík... BTW: ovladač předního levého okna u řidiče v mém voze podsvětlený je.
Tento facelift odstranil elegantní povedenou příď a nahradil jí opelovskou zrůdou. Co se stalo se zádí, to nevím, obrázky jsem neviděl. Zato ponton karosérie zůstal nepovedený stejně jako v III.generaci - i když - řečeno pravdivě - facelift obvykle nemá na ponton karosérie žádný vliv.
To, že auto této velikosti je spolehlivé, má diesel se slušným krouticím momentem, ruční brzdu a že po sklopení zadních sedadel vznikne rovná ložná plocha, to bych považoval za samozřejmost této třídy, ne za nějakou speciální výhodu, jak výše uvádí Topper. A že tyto základní atributy některé vozy nesplňují, je jen projevem hlouposti některých manažerů různých výrobců, ne tržní standard.
Takže když to shrneme: :no: facelift nic pozitivního nepřinesl, vůz bohužel ztrácí svoji výtvarnou hodnotu a až na nějaké drobnosti asi nic lepšího nepřináší. Celkově tedy zklamání... :no😒br />
A ještě reakce na pomluvy uvedené výše: na mém Outlanderu II. s motorem TDI PD mám 230 tis km, kožená sedadla (světlá) jsou stále perfektní a vůz stále jezdí bez problémů. Vedle běžné údržby (brzdové kotouče, destičky, žárovky, stěrače) jsem vyměnil ve 180 tis km turbo a nedávno kulové čepy na spojovačkách řízení. Možná i proto, že motor je made by VW a vůz byl vyroben v Jokohamě a ne společně s jeho nepovedenými mutacemi, určenými pro francouzský trh, někde v Belgii... :-!
Není to však perfektní vůz, drobných nedostatků se najde řada - viz má recenze na "moje auto". Nicméně je cítit, že je to poctivě postavené auto, ne nějaký rendlík... BTW: ovladač předního levého okna u řidiče v mém voze podsvětlený je.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PS: adovi by sa to mohlo pacit... ma to kl. rucnu brzdu.... po sklopeni sedaciek vznikne rovna lozna plocha.... netaha to brucho po zemi.... v ponuke je aj paradny 2,2 dizel ..... len este neviem jak je to s tymi dlouhymi vlnami 😉
K ideálu je pořád daleko , ale facelift by mohl k lepšímu prodeji v EU pomoci.
Pokud bude i cena reálnější.