Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Česká policie poprvé použila zastavovací pásy, auto zabrzdilo před nimi

Minulý týden ujížděl zfetovaný řidič kradeného kombi Škoda Octavia v Praze policii, která proti němu poprvé použila nové zastavovací pásy. Nyní se k nám dostalo policejní video z tohoto zásahu.
Zpět na článek
7. 4. 2015 18:42
7. 4. 2015 19:09
7. 4. 2015 19:21
7. 4. 2015 19:22
7. 4. 2015 19:33
8. 4. 2015 08:02
7. 4. 2015 20:42
7. 4. 2015 20:49
7. 4. 2015 21:32
7. 4. 2015 21:59
7. 4. 2015 22:15
7. 4. 2015 22:58
7. 4. 2015 23:52
8. 4. 2015 00:01
8. 4. 2015 00:26
8. 4. 2015 00:53
8. 4. 2015 01:01
8. 4. 2015 08:00
8. 4. 2015 13:39
8. 4. 2015 21:03
7. 4. 2015 19:21
7. 4. 2015 19:34
7. 4. 2015 19:45
7. 4. 2015 20:02
7. 4. 2015 21:15
8. 4. 2015 20:21
8. 4. 2015 10:43
7. 4. 2015 21:08
8. 4. 2015 00:10
8. 4. 2015 07:45
8. 4. 2015 06:52
8. 4. 2015 07:43
8. 4. 2015 10:45
7. 4. 2015 20:13
7. 4. 2015 22:12
7. 4. 2015 22:26
8. 4. 2015 06:56
8. 4. 2015 07:46
8. 4. 2015 08:14
8. 4. 2015 08:31
8. 4. 2015 08:36
8. 4. 2015 08:39
8. 4. 2015 10:11
8. 4. 2015 17:41
8. 4. 2015 10:16
8. 4. 2015 10:47
8. 4. 2015 13:27
8. 4. 2015 17:26
8. 4. 2015 21:15
8. 4. 2015 06:57
8. 4. 2015 10:18
8. 4. 2015 20:09
8. 4. 2015 14:57
8. 4. 2015 20:40
7. 4. 2015 18:42
.
No neviem neviem ci taketo prenasledovanie je to co clovek chce od policajtov. Pre jedno ukradnute auto riskovat zivoty mnohych ludi. Je len stastie ze sa nikomu nic nestalo. Je mi jasne ze ten fetak mohol niekoho zrazit aj bez nahanacky, ale tak existuje snad aj ina moznost ako ho zastavit nez predvadzat takuto divocinu.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Ham.
7. 4. 2015 19:09
Re: .
A jakou "inou" možnost jak jej zastavit bys navrhoval? Telepatii?
Já bych poldům naopak vyčítal příliš "jemný" postup. Trocha tvrdosti by jim neškodila:
1. na čerpačce ho měli zablokovat jak zepředu, tak zezadu a do auta si pro něj měli jít minimálně dva s odjištěnou zbraní v ruce (věděli, že jdou po kradeném autě) a ne za ním uctivě zastavit, klanět se mu u okénka a ještě si přitom nasazovat kulicha.
2. hned v 1.31 měli možnost ho zlikvidovat, prostě ho neměli pusti z pruhu a klidně ho nabourat, v tak malé rychlosti kdy skoro stál minimální riziko. Přesto mu uhnuli a zbytečně se s ním honili další kilometry. Chápu, že pro ně je nabourané služební auto ekonomická katastrofa, ale proč riskovat honičku přes celou Prahu, když to mohlo skončit odřeným autem.
Avatar - AUDIRS6
7. 4. 2015 19:21
Re: .
u nas sa s takymi a jemu podobnymi nej€bu:
nejaky "mafianko" / vypalnik im chcel ujst na O I. Pustili sa za nim s majakmi a vsim-vsudy, nasledovali vystrely do vzduchu, potom do auta - do pravej casti zadneho skla - nach si uvedomi, ze uz sa po nom pali ostrymi...nic...Tak prisli na radu ostre do kolies a neskor aj do neho. Schytal myslim 2 gule. Vybavene :-!
Samozrejme, ze to neboli smrtelne rany a po liecbe v nemocnici isiel pred sud a dostal co bolo treba. :-!
Avatar - Ozzman
7. 4. 2015 19:22
Re: .
A tak by to mělo být... kdo je nevinný, neujíždí....
7. 4. 2015 19:33
Re: .
Souhlasím, kdo je nevinný, neujíždí. Také si myslím, že měli být 2 auta na čerpačce, zepředu a zezadu, když věděli, že je to ukradené auto a byl klid ;-)
8. 4. 2015 08:02
Re: .
Nez zavolate druhou hlidku, nez prijede, tak pojede jinam a zacne stejne ujizdet a dve auta si tam pak navzajem motaji v tech uzkych ulickach a v provozu, takze nakonec je lepsi zkusti ho nekam nahnat, kdyz to jde a tam udelat blok at uz z pasu ci dopravnich prostredku, kdy civilove musi odejit do bezpecne vzdalenosti.
7. 4. 2015 20:42
Re: .
Ano, až na to, že to prakticky celé bylo v intravilánu a kolem spousta aut a chodců. Takže tady střílet asi ne-e. Ale to uctivé puštění z pruhu :-O
Avatar - Stefič
7. 4. 2015 20:49
Re: .
střelba z jedoucího auta na jedoucí auto je hazard. Bacha na to, tohle není americký film. 9mm kulka projde autem skrz jako máslem a o 500 metrů dál někoho zabije. Zajdi si někdy na střelnici a vyzkoušej si trefit proužek 55 mm široký. Pro větší realističnost ten objekt rozhoupej a střílej z jedoucího skateboardu.
Prostě střílet je nesmysl. Navíc střelba do vzduchu...Další životunebezpečná věc. Kam ta kulka asi dopadne, že
Avatar - AUDIRS6
7. 4. 2015 21:32
Re: .
o tej konkretnej situacii mam vedomosti kde a za akych okolnosti sa odohravala.
Strelba do vzduchu - pod patricnym uhlom - nikomu neublizi ;-)
Niesom policajt, ale varovny vystrel do vzduchu vzdy predchadza ostrej strelbe - to viem, a este sa na SK nikto nestazoval, ze by mu spadla na hlavu nahodna gulka z varovneho vystrelu policajta v akcii >:D
strelba do zadneho okna bola vedena zo sikmeho uhla a to tak, aby prerazila zadne okno a cez pravy C-stlpik sa oslabila a skoncila vo svahu na pravej strane cesty, kde v tej dobe nikto nebol. Keby to policajne auto a jeho posadka uvideli pri ceste v nejakom blizkom okoli nejakych ludi, verim tomu, ze postup s ostrou strelbou by bol iny a odohral by sa na inom mieste - bez ludi.
Ono - ti nasi policajti maju vcelku kvalitny vycvik - a trafit z par metrov za jazdy pohyblivy ciel velkosti cca 20x30 cm ( ak sa bavime o casti C-stlpika na ktory bol vedeny 1. varovny ostry vystrel ) tak toto zvladaju s prehladom.
Strelbu na kolesa takisto trenuju, a ked uz ani to nepomohlo dostatocne rychlo, nakolko sa blizili k obyvanej zone, tak mirili na spodnu cast soferovych dveri tak, aby ho zasiahli do nohy a sposobili mu ujmu, ktora by ho prinutila ukoncit jazdu.
Toto sa podarilo a cela akcia skoncila este pred obyvanou castou mesta.
Vzdy je to o spravnom vyhodnoteni konkrtnych okolnosti.
Ja som si par krat bol zastrielat. Kratke lahke hracky ma nebavili. To uz vasa CZ-ta mi sadla lepsie ako nejaky Glock a podobne bakelitove nezmysly 8-s
Nehovoriac o dlhsich kuskoch - tam som na 25m bol schopny urobit v stoji z terca 1 velku 5cm suvislu dieru z asi 20 ci 25 nabojov malokalibrovej pusky. ;-)
Avatar - Stefič
7. 4. 2015 21:59
Re: .
v LA byla provedena analýza a bylo zjištěno, že během asi 15 let zemřelo cca 140 lidí na následky střelby do vzduchu. Dostřel pistole 9mm je asi 1,5 km. Takže ve městě kulka urazí dráhu vzdušnou čarou cca 4-5 km. Ve městě to není moc.
Taky jsem si byl "párkrát" zastřílet a myslím, že jsem docela dobrý střelec, ale trefit z kličkujícího auta pneumatiku, ze které je vidět navíc jen kousek je prostě buď mistrovský kousek nebo bohapustá náhoda. Navíc kulka se může odrazit, cokoliv. Auto může cuknout nebo milion jiných věcí. Střelbu schvaluji pouze proti ozbrojeným zločincům, ne proti ujíždějícímu troubovi.

Jinak s tím glockem souhlas, je to šmejd. Zlatá těžká číza :-)
Avatar - AUDIRS6
7. 4. 2015 22:15
Re: .
:-)
Tak si to musime este zobrat statisticky:
Ako casto sa hraju amici na kowbojov a ako casto sa podobna situacia stane u nas a este k tomu v obyvanych castiach...
Neidem sa tu nikoho zastavat, ale nejake tie drobne vedomosti ktore mam o tom za akych okolnosti a akym sposobom a akou zbranou moze nas policajt zasiahnut, trochu viem. A je pravda, ze nasi PMJ ( Pohotovostna motorizovana jednotka ) vacsinou v obsadeni 3 muzi v Passate kombi 4motion - je dost kruta realita pre nejakeho dylynyho, ktory si mysli, ze ujst je len tak hop-trt. Im nie :-) Maju k dispozicii aj automaticke zbrane, takze ich efektivita v pripade potreby je dost dobra ;-) :yes:
Ten Passat mal vykonnostne aj jazdnymi vlastnostami nad tu O I, takze dostat sa do optimalnej streleckej pozicie skusenemu trenovanemu policajtovi na lepsiom aute, nebol vacsi problem.
Celkovo to vidim na strasnu hlupost dotycneho - vie, ( clovek z takych kruhov musi poznat svojich "nepriatelov" >:-[] ) ze ma slabsie auto, s horsimi jazdnymi vlastnostami a ze v policajnom aute su 2 pripraveni po nom palit... :-!
Proste zufalec.... 8-s
PS: Bolo to uz davno co som si obcas zasiel zastrielat, a nic lepsie kratke nez vasu Čézu som fakt v ruke na strelbu nemal ;-) Este niekedy, ak sa kamos rozhodne pre taku "protimedvedovsku" stylovku, alebo ako to nazvat, tak ma mu prijst Desert Eagle 12,8 mm :-! Ak mi to nedolame ruky budem rad ... >:-[]
Avatar - Stefič
7. 4. 2015 22:58
Re: .
z .50 se nedá střílet. Vystřílíš zásobník a týden si budeš dávat masáž rukou. Už .45 je až až. A ta cena střeliva...Kámoš má 454 casul a chrochtá blahem, že ho doma přebíjené střelivo stojí "jen" 20,- Kč.
Tyhle srandy jsou dobrý, ale málokde tě s tím nechají střílet (v krytých absolutně nikde), cena šílená, těžký jako ***. Ale tak do sbírky dobrý...

U nás na střelnici mi správce ukazoval terče našich příslušníků. Na 15 metrů se borec z pěti ran ani jednou netrefil do černýho a jednou dokonce mimo terč. Na 15 metrů!!!
Avatar - AUDIRS6
7. 4. 2015 23:52
Re: .
tak joooo, .50 je uz proste GUN >:-[]
On ju ako clen rodiny polovnikov bere skor ako do zbierky a to vysvetlenie "na medveda" bolo myslene skor humorne ;-)
Co sa ceny streliva tyka - s tym by on problemy nemal... ;-)
No a co sa tych vasich "prislusnikov" tyka - to uz ani neviem ci je do smiechu, alebo skor do placu... 8-s Netrafit terc na 15 metrov sa mi ani z tej bakelitovej rarohy nepodarilo nikdy ! A s vašou Čézou to bolo povacsinou cierne, alebo tesne okolo...
hmmm...a taki vam maju pomahat a vas chranit... 8-s
Avatar - JDM
8. 4. 2015 00:01
Re: .
promiň ale to vypadá že u vás jsou policajti skoro nesmrtelní podle toho co píšeš . nevím teda jak u vás ale u nás mají ty pistolky jen na parádu , promiň ale střelba z jedoucího auta je hazard a skutečně na jistotu to zvládnou jen opravdový profíci , což pochybuju že policie sr trénují střelbu z jedoucího auta na pohyblivý cíl velikosti 20x30 cm to by byli asi jediní v evropě možná i na světě. další je že neví koho muže mít v autě klidně na zadních sedačkách muže být dítě v autosedačce atp. policajt kterej tohle provozuje by měl být zbaven zbrojního průkazu. i v americe mají na autech ty obří bourací nárazníky protože je to mnohem účinější a bezpečnější způsob než střílet z auta , stačí výmol v silnici , auto se zhoupne a kulka letí o metry jinam .
Avatar - AUDIRS6
8. 4. 2015 00:26
Re: .
"promiň" - mal som ta za 1 z normalnejsich diskuterov... :-!
Tu neide o ziadnu nesmrtelnost, ale o normalny trening, ktory nasi policajti podstupuju.
Ty si zase predstavujes vymole na ceste, ktore oni nepoznaju, pritom po tych cestach stale patroluju, proste neviem ci si uvedomujes, ze takouto optikou davas do strasne biedneho svetla vasich policajtov, ktori by to podla teba ani skusat nemali.
Ok, pokial na to nemaju, nech to robia inac. U nas sa tie veci trenuju a zasah ktory predviedli bol v ich plnej pravomoci a v ramci vsetkych ich internych pravidiel.
Dany vodic ( ak si cital moje komenty vsetky ) bol "znama firma" a pred tym, nez sa pustili do jeho prenasledovania mali moznost vidiet obsadenie auta: 1 - vodic.
Proste to trosku zbytocne komplikujes - keby hrozilo nejake riziko, postupovali by inac, tomu mozes verit.
A pokial ide o ich kvality ako take, myslim, ze sa zucastnuju nejakych medzinarodnych sutazi, kde sa porovnavaju nejake specialne schopnosti, a vcelku obstojne tam reprezentuju PZSR.
...ale ak stale neveris, skus ich nas.rat... >:-[] budes nemilo prekvapeny, ako rychlo ta to prejde... ;-)
Avatar - JDM
8. 4. 2015 00:53
Re: .
No dobre verim ti ze u vas jsou policiste na to trenovani unas nejsou. Ale porad si myslim ze jakakoliv strelba by mela byt uplne to posledni . strilet na ozbrojenyho psychopata co ohrozuje okoli je jina vec nez strilet na ujizdejiciho pseudo mafiana v oktavce psal si ze zasahli i ridice a to si myslim ze ten dotycny policista z toho byl pekne vystrasenej
Avatar - AUDIRS6
8. 4. 2015 01:01
Re: .
ano, su trenovani, a aj trenovani na strielanie po zlocincoch:
pisal som postupnost strelby: varovne, 1 upozornovaci ostry do zadneho skla, do kolies a posledne do dveri - smerom na jeho nohy.
Takze zranenia nezlucitelne s ohrozenim jeho zivota, ale dostatocne na jeho paralizaciu a rychle a efektivne ukoncenie akcie.
Ak by toto ten policajt nemal psychicky zvladat, mal by zmenit zamestnavatela...
Oni to zvladli, a som rad, ze takto kvalitni policajti sa staraju o rychle zasahy u nas. ;-)
8. 4. 2015 08:00
Re: .
Jako byvaly policista Vam mohu rict, ze policista je odpovednej po celou drahu letu kulky, takze i za jeji pad vlivem gravitace, do vesmiru kulka fakt neleti a vzhledem k tomu jak to je u nas slozite, tak vsude je moznost najet na hrbol a v okamziku vystrelu to poslat o uhel jinam a treba to poslat do oken panelaku. To se jiz stalo nekolikrat po celem svete jak pise Stefic. A verte, ze kdyz nemate dobrou silnici, dobry podvozek u auta a musite klickovat atd...tak strefit se do neceho, to je sazka do loterie i s vycvikem, uz sem tech par vycviku videl a rikal mi to i kluk co byl ve SWAT na exkurzy. Takze asi tak. Neni to jednoduche cela ta vec s tim pronasledovanim.
Avatar - AUDIRS6
8. 4. 2015 13:39
Re: .
O balistike trochu viem... ;-)
Dufam len, ze si nemyslis, ze ti nasi poldovia si v pohode sedia na svojich miestach, vystrcia ruku s gunom cez okno a palia >:D
To by fakt dopadlo ako pises. Plus - pisal som, ze na pravej strane cesty bol svah - dostatocne vysoky, aby gulky, ktore mali prejst skrz, skoncili v nom. Proste bolo mi povedane a pekne vysvetlene, ze vsetky vystrely boli pod negativnym namerom, takze ani ten varovny vystrel nesiel "panu Bohu do okien". Nehovoriac o tom, ze vzdy je moznost mat prvy naboj slepy...
Neidem to rozoberat a rozpitvavat do detailov, na to ani ja nemam sancu mat 100% informacii, niesom clenom PZ a ani som nim nebol.
Rovnako tak nechcem robit z nasich policajtov super akcnych hrdinov, je ale pravda, ze v podobnych pripadoch si vedu na pomery nasho maleho statu vcelku slusne a podarilo sa im vybudovat si pred podobnymi gaunermi profesionalitou svojich zasahov slusny respekt ! :yes:
Taktiez nechcem dehonestovat pracu vasho PZ. Prijde mi len blbe, ze pomaly to vypada tak, ze vas policajt sa musi bat zakonov viac nez kriminalnik, ktoreho prenasleduju... 8-s
8. 4. 2015 21:03
Re: .
Minule nasi genitalni fizli strielali aj po studentoch... nastastie nikoho netrafili... asi kvoli ich "vycviku"...
Nasi "strazcovia" zakona su postrach. Buzerovat a kasirovat, nic ine nevedia.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2015 19:21
A jéje
To tady zas bude tuna pravdoláskařů, kteří odsuzují policii za všechno.... myslím, že měli být tvrdší.. .tohle se ještě učí, snad brzy takového řidiče zastaví ještě rychleji.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - CHerokee
7. 4. 2015 19:34
Re: A jéje
Ta akce se Policii vůbec nepovedla. Navíc nahnali toho řidiče do protisměru. Pěkně to bylo popsáno a rozebráno na autorevue. */policie-poprve-pouzila-v-akci-zastavov…
Avatar - Ozzman
7. 4. 2015 19:45
Re: A jéje
Mě se líbí, jak to každý jen a jen odsuzuje, když začnou pronásledovat někoho, kdo ujíždí, hned jsou neschopní a ještě ho doženou k rychlé jízde a smrti, jenže jak jinak je zastavit.... ano, připouštím, že mohou udělat chyby, jsou to jen lidi a určitě tohle nedělají dnes a denně, ale jiná možnost, než pronásledovat prchajícího řidiče je nenechat ho pláchnout, tečka. Kdo je nevinný, neujíždí....
Avatar - CHerokee
7. 4. 2015 20:02
Re: A jéje
Jinak bys psal, kdyby ti srazil někoho známého, protože ho kovboji přes půl Prahy chytali. Vždy´t se zkoordinují, mají kamery, číslo auta - poznávačku. Kam by se schoval, když se vyhlásí pátrání.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2015 21:15
Re: A jéje
Malujes si to jak Hurvinek válku. Když by ho nechali tak zmizí mimo kamery.Vsude nejsou a pak z jej bude jen hledána osoba.... jako ti ostatní. Zadržet ho bylo dulezite ať tak či tak... pokud někoho srazi, tak se to stát muže, ale porad je to primárne důsledek jednání toho kriminálníka.Stejne bych se te mohl zeptat,jak bys mluvil,kdyby nechali plachnout někoho,kdo ublížil tvému pribuznemu. ano je třeba policii vycvičit, ale k efektivitě a ne pasivitě.
Avatar - rohYpnol
8. 4. 2015 20:21
Re: A jéje
Přirozeně neznám okolnosti. Ale v obecnosti s tebou souhlasit příliš nemohu, nezlob se na mě.

Ano, určitě jsou případy, kdy by se policie měla snažit zastavit vůz za každou cenu - např. v autě bude závažný zločinec atp. Ale vždy je třeba vážit, zda riziko vážné nehody vzhledem k místu, provozu, okolí, počtu osob, stojí za nebezpečné pronásledování.

Ale tady? Vůz jednoduše ujel policejní hlídce. Ano, nepochybně k tomu měl důvod. Ale stál ten důvod za ohrožení stovek lidí??

Alespoň z přiloženého videa si rozhodně myslím, že ne. Přeci pokud mi někdo ujede ve městě, tak těch hlídek je tam mnohem víc, jsou tu obvykle i kamery. A při troše snahy a dobré vůle by šlo vůz zastavit a dohledat v reálném čase...

Když už začnu vůz pronásledovat, pak by měl být "americký model", tj. odstavit za každou cenu, i za cenu poškození policejního vozu. Jenže tohle udělat policejní příslušník u nás, tak dostane od nadřízeného po-*, jak to že si dovolil odřít lak na služební 15 let staré Felicii >:-[] :-!
8. 4. 2015 10:43
Re: A jéje
Skvělý nápad. Kam se tedy ztrácejí tisíce kradených aut? Stačí vyhlásit pátrání...
Avatar - JDM
8. 4. 2015 00:10
Re: A jéje
oprávněná kritika je v pořádku . vždycky se najde nějaký ale nebo že by to šlo udělat jinak , to jak se rozhodnou policisté v akci na místě svědčí o jejich profesionalitě . Jak se říká po bitvě je každej generál , pokud nebyl nikdo zraněn , zabit , a byl dopaden kriminálník tak je to mission complete a měli by jsme být rádi že další šmejd byl odchycen .
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 07:45
Re: A jéje
Souhlasím.... vždy to jde udělat lépe... my můžeme jen doufat, že i když to neproběhlo dle "odborníků a analytiků" úplně korektně, tak policisté jednali při plném vědomí a věděli co dělají, proto nikoho neohrozili...
8. 4. 2015 06:52
Re: A jéje
Moc se jich tu nenašlo, ohrožení ostatních bylo enormní. Obávám se, že PČR chybí koncepce i trénink.
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 07:43
Re: A jéje
A za to jsem rád, po minulých článcích, kdy se jen rozjeli za ujíždějícím autem, tu bylo tuny slintů, jak to dělat nemají.... Souhlasím, že by měli být trénovanější, určitě by je na to měli lépe připravovat a hlavně na tvrdší zásah, neřikám, že střílet, ale kde jsou ty rámy, co mívaly policejní Feldy? >:D Myslim, že by se jim to při takové naháněčce hodilo, aniž by zdevastovali velké sousedky z Boleslavi >:D
Avatar - Sysoj Psojič
7. 4. 2015 19:33
Znechucení
Trapnost a bezzubost PČR je do oči bijící.
Slabé kocábky, neschopnost ho sejmout hned, nasazování kulicha místo odjišťování zbraně před xichtem....
Ale měření na výpadovce, to jim jde...
Pak mají mít respekt. Tohle video je pro ně ostuda.
Spíš to působí, že poprve použili k pronásledování automobil >:D
Rozbalit vlákno
8
7. 4. 2015 21:19
Re: Znechucení
Brečíš na špatném hrobě... tohle je v moci zákonodárců, nikoliv policie - ta bezzubost.

A věř, že pokud by policie použila tvrdší zásah, tak z toho bude mít Nova večerní trhák minimálně na týden a hned se vyrojí zástupy různých ochránců práv a svobod nebohých gaunerů, kteří přece mají dostat možnost nápravy... kolikrát to tady už bylo.

Prostě v Čechystánu to lepší nebude. Tady jsou lidi natolik svobodní, že neuznávají základní pilíř fungující demokracie = zákon :-!

Já bych byl pro převzetí modelu z USA... tam každý ví, že s policií si nemá zahrávat a když, tak nese osobní odpovědnost - ideálně v podobě kulky v lebce :-!
8. 4. 2015 06:54
Re: Znechucení
Kdo bránil PČR zablokovat kradenej vůz dvěma auty? Kdo bránil vylíznout ze služebního auta a hocha okamžitě na benzíně z auta vyndat? Ne, to jsou plky.
8. 4. 2015 11:47
Re: Znechucení
Okolnosti? Zase ty okolnosti? Docela by mne zajimalo, jak byste reagoval v takove situaci vy... clovece :-!

Jedine spravne reseni je to radikalni... PCR by to mela jednodussi, kdyby zde gauneri nemeli vetsi prava nez vsichni svobodni obcane CR a strazci zakona dohromady.

Gauner nema mit zadna prava, neb se jich svym gaunerstvim dobrovolne vzdava.

V techto pripadech bych byl rad, aby mela PCR stejne moznosti chranit zakon a obcany CR, jako ta v USA. Tzn. do ujizdejiciho gaunera nasazet cely zasobnik. Pokud by kazdy takovy spinavec skoncil na krchove, tak by bylo hned bezpecneji :-!
8. 4. 2015 17:15
Re: Znechucení
Úplně nerozumím o jakých okolnostech píšeš, ptám se co jim bránilo být rychlejší ne jako spící želvy? Těžko ti odpovědět jak bych reagoval, třeba u nehod jsem dokázal reagovat rychleji než zrovna PČR. Po několikanásobný zkušenosti tak mám k jejich práci despekt, rozhodně ne respekt.
8. 4. 2015 20:47
Re: Znechucení
Pozeras velmi vela americkych filmov. V usa sa urcite nestriela cely zasobnik na iduce auto, maximalne tak na pneumatiky. Ale vacsinou sa auto zastavuje blokovanim resp. otocenim narazom z boku. Zasobnik sa vyprazdnuje, az ked vodic nereaguje po zastaveni na vyzvy a smatra po niecom v aute.
7. 4. 2015 21:41
Re: Znechucení
Na druhou stranu je videt, jak u prechodu zpomalili a pachatel jim ujizdel. Neritili se za nim bezohledne a davali pozor, aby jim tam nekdo neskocil. Pachatele zadrzeli a nikdo neprisel z kolemjdoucich k uhone ;-) :yes:
8. 4. 2015 10:45
Re: Znechucení
A pachatel si dával taky majzla, aby mu tam někdo neskočil ;-)
Avatar - Aoyagi
8. 4. 2015 14:59
Re: Znechucení
>Ale měření na výpadovce, to jim jde...

Samozřejmě, to je jednodušší. A taky potřebné, očividně.
7. 4. 2015 20:13
Fetak ?
Na to aky bol ten chlapik nafetovany, zhuleny a na mol zajazdil celkom rychle a bezchybne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
7. 4. 2015 21:18
Hned na první červené,
kterou projel 80-90 mohl někoho zabít, a kolik jich takhle dal. Po zastavení měla následovat exta-veliká gumoléčba, zmetek jeden, co zmetek, totální prase. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
7. 4. 2015 21:50
Policie potřebuje
tyhle situace cvičit. Aby se kluci nebáli do toho šmejda drknout tam, kde je to bezpečný. A aby se nemuseli bát, že dostanou služební oktávku k úhradě. Z týhle akce je vidět celková rozpačitost.
Rozbalit vlákno
1
7. 4. 2015 22:20
Re: Policie potřebuje
"a aby se nemuseli bát, že dostanou služební octávku k úhradě..." To je právě ono. To je totiž obyčejná dopravní nehoda, a pokud do někoho "ťuknou" policajti, jde nehoda za nima. To se pak sejde škodní komise, a pokud nemaj pojistku na blbost, děkujeme. Čtyři a půl platu je dost, proto k tomu "ťuknutí" nikde nedochází. ;-)
Avatar - vyroubal
7. 4. 2015 22:12
Správně!
Takové zku*vysyny by měli hned rovnou střílet!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 4. 2015 22:22
zase budme uprimni
ako by ste vy na ich mieste zastavili pred vami ujizdejici auto s nejakym nebezpecnym blaznom ... nie sme vo filme kde sa bezne striela hlava nehlava a kde fizli skacu z auta na auto a este sa smeju do kamery.... toto nie je hra ani film... ak si niekto mysli ze najlepsie je to do neho napalit to zozadu autom alebo zacat strielat tak pozera moc filmov... podla mna to zvladli dobre ... podobnych nahanaciek z usa je na weboch kopec kde takychto expertov nahanaju cele desiatky minut a to cela policajna eskorta.... takze podla mna to zvladli chlapci na videu so ctou .... cest ich praci, zvladnuta akcia na vybornu :yes:

lebo ono to vzdy vyjst fizlom tiez nemusi [odkaz]

nieco pekne .... ozaj dobre zahrane.... ale v praxi nerealne: [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
7. 4. 2015 22:26
Komedie
Na jednu stranu se lidi vysmívají MP Lázně Bohdaneč,že používají vysloužilý US policejní auta,ale na druhou stranu je i na videu vidět,jak se poldové "bojí" zastavit auto za cenu kolize i když to bylo hned po začátku honičky možný když feťák najel do kolony... Ten rám co mají US policejní auta je stavěnej právě na takovej typ pronásledování jeden na jednoho a jedním manévrem (pit maneuver) dokáže pronásledovaný auto dostat do smyku a tím zpomalit nebo zastavit...Navíc US policejní auta jsou upravený kompletně...silnější altík,přepážka...tvrdší disky a zmíněnej rám. Úprava aut pro PČR spočívá jen v polepech,osvětlení a několika kabelech po autě pro příslušenství
Rozbalit vlákno
14
8. 4. 2015 06:56
Re: Komedie
Na co je MP LB má? Na okrasu u cesty? Zrovna u nich si myslím velmi dobře poslouží podstatně levnější auto, u PČR však souhlas.
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 07:46
Re: Komedie
Ale vypadaj v tom hustě ne? Tak nějak Emericky! >:D >:-[] >:-[]
8. 4. 2015 08:14
Re: Komedie
Smutný je, že přes proklamovanou bezpečnostní akci o prodlouženým víkendu jsem při dvojnásobným přeletu celou ČR potkal pouze 3 hlídky, z toho jednu měřící při výjezdu z obce...klasika.
Když jsem v pátek kolem 14h volal na PČR s oznamením řidiče kamionu vytlačujícím ostatní vozy ze silnice s tím, že poskytnu důkazní video, řekli mi, že nikoho poblíž v terénu nemají.
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 08:31
Re: Komedie
No tak já tedy jel v pátek Praha-Norimberk-Praha a na D5 se to hemžilo Superby a to je normálně nepotkám, jak je rok dlouhý, ještě jsem zaznamenal hlídky stojící-měřící na okrskách, nebo v pondělí chytře chytající na nájezdu na dálnici v dost nepřehledném úseku (sjezd z Pražského okruhu na R6). Nevím, kudy jsi jel, ale já jsem tedy pozoroval zvýšenou aktivitu :-)
8. 4. 2015 08:36
Re: Komedie
Ova-Ol-HK-Lbc a druhý den z5. Policejní Supy i Pašíky vídám pravidelně. Už bych je měl začít zdravit ;-)
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 08:39
Re: Komedie
No, člověče, já jakožto řidič jsem dálniční stíhače potkal při jízdě či měření po 2. až tento pátek (vyjma toho, kdy nám měří rychlost R36 a teď i ta B7ma ve měste:D:D ). A to v létě s kapelou projezdíme ČR křížem krážem, a ted už i služebně... Jinak už jsem zažil i zásah na vlastní kůži s B7mičkou a přítelkyně Oktávkou >:-[]
8. 4. 2015 10:11
Re: Komedie
vpodstate tuhle trasu jsem jel do ova ve čtvrtek pozde vecer a v pondělí v poledne zpet a potkal jediny policajtsky auto stat nekde zastrceny v ulicce. nerikam ze to je spatne. kdyby byli v takovym poctu co uvadis, urcite bych zpomalil.
Avatar - KubikCv
8. 4. 2015 17:41
Re: Komedie
Nemají je na okrasu cesty,paradoxně je sice ojeté auto,ale mnohem vhodněji vybavené pro výkon služby vyjde takřka stejně jako nákup běžný Octavie. Navíc budí víc respektu než Fabia HTP která je u MP docela populární.
Když převáží agresivního člověka,nebo opilce,tak ho mají jednoduše vzadu za přepážkou,potom si můžou dovolit hlídkovat i sólo.

Můj osobní názor je ten,že MP jako taková by neměla existovat. Místo toho by se měla posílit PČR. Možná se pletu,ale myslím,že řidiči u MP nemají stejný výcvik jako PČR. Většinou řeší banální přestupky a někdy i u nich je musí předávat PČR,viz. například když máte kamerový záznam krádeže a zloděje chytíte při opakovaném pokusu o krádež...MP nemůže pracovat s kamerovým záznamem a musí to předat PČR.

Když si vzpomenu jak několik hlídek PČR i s vrtulníkem pronásledovalo starou 626 až do Plzně a řidič si i s průstřelem dokázal dojet až na příjem v plzeňským špitále,tak je něco špatně...Podobnejch honiček pořád přibývá,policejní auto upravené jako v US by na škodu fakt nebylo.
Avatar - Emel
8. 4. 2015 10:16
Re: Komedie
Nojo, na druhou stranu, kdyby to bylo tvoje ukradený auto, možná bys mluvil jinak... tentokrát to dopadlo nejlépe jak mohlo, nikomu a ničemu se nic nestalo a chlapík se při troše štěstí hodně dlouho na silnici neobjeví.
8. 4. 2015 10:47
Re: Komedie
Jak moc asi bude pachatel respektovat podmínku a zákaz řízení? :-)
Avatar - Emel
8. 4. 2015 13:27
Re: Komedie
Když podmínku respektovat nebude, no tak asi brzy skončí v base natvrdo... pokud tam ovšem neskončí rovnou.
Avatar - KubikCv
8. 4. 2015 17:26
Re: Komedie
Pokud by to u nás fungovalo jako v normálním západoevropském státě,tak by v případě zničení auta při honičce pojišťovna vyplatila plnou částku. Nebo by náklady mohla hradit ČKP. Většinou to při nalezení auta tak funguje (podle typu pojištění) Okradený dostane plnou pojistnou částku a auto s pozměněným VIN apod jde do aukce. Další věcí při takový honičce je ohrožení dalších účastníků provozu..poldové jsou školení aby zvládli služební auta na limitu...feťák ne. Takže kvůli "banální" krádeži za kterou si stejně sednout nepůjde,nebo dostane zákaz řízení,může zemřít někdo kdo s tím nic společnýho nemá když dojde k nehodě.
8. 4. 2015 20:55
Re: Komedie
Na co mi je rozbite auto?
Avatar - KubikCv
8. 4. 2015 21:15
Re: Komedie
pokud máš auto který je nejkradenější v ČR,tak pokud nejsi socka nebo magor,tak si ho pojistíš...i když to auto zachrání,tak má minimálně vylomenou spínačku a další zásahy zloděje...
8. 4. 2015 06:57
Zákony
Možnost mít u sebe menší než malé množství drogy,přesto,že jsou drogy zakázané,je absolutní paskvil..Každý může takto beztrestně dealovat drogy a tento ujíždějící feťák je výsledek tohoto systému..Ukradl auto a jel ho prodat,aby měl na další lajnu..
Na straně druhé je policie...Neprofesionální,nevybavená... a ten blbeček,který si nasazuje čepku,aby náhodou nenastydl,je obraz policie...budu se flákat a pak dostanu rentu...smutné...nechci vidět v akci armádu...to bude ještě horší...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
8. 4. 2015 10:18
Re: Zákony
Já bych nebyl tak kritický, prostě chlapík spoléhal na to, že to půjde po dobrém... když už teda před nima zastavil na benzínce. Možná trošku naivní, ale nemyslím že to vyloženě nezvládli.
Avatar - KubikCv
8. 4. 2015 20:09
Re: Zákony
víš jak vypadá armáda? Bojeschopná do 15.00 a lampasáci si vesele po práci chodí na melouchy,protože se v "práci" vlastně nenadřou >:D >:D
Avatar - Aoyagi
8. 4. 2015 14:57
Až nyní...
"Až nyní se ale objevilo volně dostupné video"

Na Aktuálně bylo minulý týden, asi mají konexe, co? :-)
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2015 20:40
obsah
vidim ze auto.cz cenzuruje a maže prispevky ...
neskutocna drzost, mazat prispevky, ktore dokazuju ze auto.cz vykrada obsah konkurencnych webov (autorevue) ...
Rozbalit vlákno
0