Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
Tak podľa anglických webov tento motor má prísť aj do Európy. A bolo by to ostatne logické, veď malý downsizovaný turbomotor je presne to, čo EU vyžaduje, takže by bolo zvláštne, keby to Toyota neurobila. Skôr to bude typický japonský prístup, že najskôr uspokoja domáci trh, kde sa aj motor fakticky otestuje a do EU príde v podstate s vychytanými prípadnými počiatočnými muchami.
Z ceho prameni tvuj pocit ze je treba neco vychytavat? Kdyz Toyota uvadela na trh drive motory tak si mel take pocit, ze je treba neco vychytavat? Nebo ten pocit mas az po zkusenostech co predvedl koncern VW. Toyota ma ve svete jmeno vyrobce spolehlivych aut a nemuze si dovolit neco testovat na lidech, kor na tak narocnem trhu jako je Japonsko. Problem bude spise v kapacite tovaren a klidne by si novy motor v EU mohl pockat i na novy Auris.
CommonUser
Skor je tu diskusia typu JAP vs GER ako o toyotackom motore. Je to na dlhsiu diskusiu ... a zamerne nepisem Azia vs EU, to je este inak natocena story.
Mame vela aspektov (vyvoja, obchodu, pristupu atd.). Ja by som to tak jednoznacne nevidel, ovsem ako majitel oboch taborov ... ak chces jazdit bez velkych priekakov, tak JAP.
Uz v salooone je ti jasne, ze ten japonec nema toto a tamto ma na figu vymyslene, ale to funguje viac menej stale rovnako. Aj ked aj tu uz cosi pokryvkava a cisty stit vyzera inac. Od nemca cakas nalestenu bomba karu a ... fakt je to bomba - tikajuca, po zaruke vybuchne. Zvalit vsetko na spotrebak ci majitela je neskutocna svinarna.
BMW dodnes nema plnu garanciu ani 2 roky. Recicky tipu, ze si mozem doplatit ma neberu. Bud na to mam alebo nemam ! Mne je z toho smutno. Pretoze EU produkcia mi bola vzdy blizsia.
webpaja ma uz asi "nove" 1,4 TSI so 16V potichu v katalogu znacene rovnako ako prve TSI. Je to neskutocne prekvapko, ze na Aurise 1,6 si musel podradit do kopca ... ked na 6ke ti teoreticky (bez urcenia vykonu) vychadzala aka MAX speed ???
Mame vela aspektov (vyvoja, obchodu, pristupu atd.). Ja by som to tak jednoznacne nevidel, ovsem ako majitel oboch taborov ... ak chces jazdit bez velkych priekakov, tak JAP.
Uz v salooone je ti jasne, ze ten japonec nema toto a tamto ma na figu vymyslene, ale to funguje viac menej stale rovnako. Aj ked aj tu uz cosi pokryvkava a cisty stit vyzera inac. Od nemca cakas nalestenu bomba karu a ... fakt je to bomba - tikajuca, po zaruke vybuchne. Zvalit vsetko na spotrebak ci majitela je neskutocna svinarna.
BMW dodnes nema plnu garanciu ani 2 roky. Recicky tipu, ze si mozem doplatit ma neberu. Bud na to mam alebo nemam ! Mne je z toho smutno. Pretoze EU produkcia mi bola vzdy blizsia.
webpaja ma uz asi "nove" 1,4 TSI so 16V potichu v katalogu znacene rovnako ako prve TSI. Je to neskutocne prekvapko, ze na Aurise 1,6 si musel podradit do kopca ... ked na 6ke ti teoreticky (bez urcenia vykonu) vychadzala aka MAX speed ???
Teoretická MAX speed je na 6 kvaltu kolem 280 km/h, takže už asi chápeš, proč je nutné si podřadit. Ono 3000 rpm točící 1,6 opravdu žádný tavič není, menší stoupání (takové to, že jedeš proti toku řeky) suše zvládne, ale jak se objeví stoupací pruh pro kamiony (a ani to není podmínkou), tak musíš 5 nebo míň.
Ja by som si radšej počkal na ten turbobenzín, vysokootáčková 1,6ka nemá napriek nominálne vysokému výkonu moc dobré ohlasy a pre bežné rodinné auto bez akejkoľvek štipky športovosti je podstatne vhodnejší "spodový" turbomotor, než atmosféra s výkonom v nebeských výškach.
Tuhle mi kamarad, rikal jak se mu objevily po 3 letech na Skode problemy s rozvody a Skoda dava ruce pryc. Prej maji zkusenost, ze za to muze neznackovy servis, protoze tam nedal znackovy olej jako ve Skodovce. Takova je prej zkusenost vyrobce Skoda a duvod proc se objevuji tyto problemy >😁
Kolega z branže má TSi 1,4, vlastně měl. Vždy po 20 tisících se mu vysypal motor, už jsme si z něj dělali srandu, že až bude auto prodávat, tak bude mít motor v záruce. No jemu to nežralo míň jak 6,5 - 7 litrů/100km a když se blížilo 20 tisíc tak + 4l oleje/100km.
Spotreba bude cca stejna, rozdil bych tu nevidel.
Nic si z toho nedelej a jdi radsi radit se servisem na vw klub >😒]
No a mit po 2 letech na Golfu nefunkcni klimu, no nevim. Francouz to asi neni, ale japonec urcite ne. Tam treba nechybi napln uz z vyroby 😉
Mohu se zeptat, kolik francouzů jsi reálně vlastnil?Já jen tedy, že můj Megane neměl za pět let a 115tkm žádný, opakuji žádný problém. Ale ty se v tom asi vyznáš líp...
Koncern s první generací TSi problém měl-to je prostě fakt. Patrně daň za to, že s malými turby přišel mezi prvními, což je pro koncern nezvyklý přístup. Fiat, Renault, Ford, PSA, nikdo z nich tak velký problém se spolehlivostí malých turb neměl a nemá.
V rámci objektivity je samozřejmě nutné zdůraznit, že v současné generaci je problém rozvodů vyřešen a vše je OK. Což nemění nic na tom, že přístup koncernu k tomuto problému se mi hrubě nelíbí (měla být svolávačka) a pro mě osobně je to jeden z důvodů, proč auto od VW group nechci. Ale je fakt, že proti problému s airbagy u Roomstera je to prkotina...