Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

A je to tady
| 8. 4. 2015 16:16
A je to tady, to, čeho jsem se obával. Vypadá to, že se rychle blíží konec doby, kdy si člověk bude moci koupit kvalitní japonské auto s atmosférickým motorem. :no:
Avatar - iudex
A je to tady
| 8. 4. 2015 16:46
Tak šup šup pre Auris s tou atmosférou, kým je čas. ;-)
Ja by som si radšej počkal na ten turbobenzín, vysokootáčková 1,6ka nemá napriek nominálne vysokému výkonu moc dobré ohlasy a pre bežné rodinné auto bez akejkoľvek štipky športovosti je podstatne vhodnejší "spodový" turbomotor, než atmosféra s výkonom v nebeských výškach.
A je to tady
| 8. 4. 2015 19:39
právě kromě toho že se valvematic musel trochu točit aby jel tak to byl skvělěj motor nežraly olej a nic se ne na nich nekazilo.
A je to tady
| 8. 4. 2015 20:05
To je typický japonský přístup - novinku šupnou na domácí trh, a až když vychytají mouchy, pošlou ho i do světa. Tak se dělá kvalita. Později, ale tutově.
A je to tady
| 8. 4. 2015 22:07
Záleží jak je myšleno později - měsíc, možná měsic a půl .
A je to tady
| 8. 4. 2015 22:31
No, kdo ví. Jeden reportér napíše tak , další jinak. Možná ten motor už odzkoušeli v modelech, které v Evropě ani neznáme.
A je to tady
| 9. 4. 2015 09:46
Tak oni hlavne nemaji asi prostory pro vyrobu. Vychytavat mouchy na domacim velmi narocnem trhu je nesmysl. To by tu znacku odrovnalo. Motor uvedly na trh prave tam, protoze ho tam zakaznici zaplati
A je to tady
| 8. 4. 2015 22:11
Škoda, že se do Aurisu nemontuje žádná pořádná atmosféra (ideálně aspoň 1,8ka). Takhle bych šel spíše taky do turba, a to mi obvykle více vyhovují atmosféry. Musí mít ale objem.
A je to tady
| 9. 4. 2015 13:33
Montuje. Ale jen do hybridni verze, tam je kupodivu 1.8. Jinak na japonskem trhu se 1.8 prodava
A je to tady
| 9. 4. 2015 09:50
1,6 ma maly kroutak a chybi ji ten Atkinson, tudiz usporny provoz. Motor se mi zdal taky docela slaby bez kroutaku, protoze ma vykon i kroutak az ve vysokoych otackach. Lepsi volba by byla 1,8, 2,0 s Atkinsonem. Jelo by to lepe a zralo podobne, v te 1,8 i mene.
A je to tady
| 20. 4. 2015 12:39
Na druhou stranu umí jezdit úsporně i bez Atkinsona.
A je to tady
| 8. 4. 2015 16:52
Neházej "flintu do žita", doufejme, že Japonci nebudou dělat z lidí pokusný králíky, jako VW s jejich slavnýma TSI motorama.
A je to tady
| 8. 4. 2015 17:45
Mám aktuálně dvě TSI...obě 1,4 140HP... Jezdí a jezdí a jezdí, co od nich mám očekávat víc?
Avatar - Loptos
A je to tady
| 8. 4. 2015 18:34
A su tie motory v pohode? myslim na bezne jazdenie, vykonovo atd. diky :yes:
A je to tady
| 8. 4. 2015 20:57
Jsou uživatelsky příjemnější. Žádná zvláštní péče...běžnej doporučenej servis, pružný, úsporný, tichý. Žádná výkonová špička, trochu naftovej zátah od nízkých otáček, točit přes 6k nemá smysl ;-)
A je to tady
| 9. 4. 2015 09:53
A to si predstav, ze tyhle novy motory od Toyoty nebudou mit problemy s rozvody(budou s vysokou pravdepodobnosti spolehlivejsi) a budou uspornejsi diky Atkinsonu. No neni to krasa? ;-)
Avatar - miromen
A je to tady
| 9. 4. 2015 09:56
Něco o čem se Renaultu jenom zda viď.
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:35
No o cem se zda predevsim koncernu. Proto musi porad placat o nejvetsim poctu vyrobenych kusu, kdyz uz to kvalitou nestoji za nic.
Avatar - miromen
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:38
jj nejvice vyrobenych kusu a nadpruměrna kvalita. Holt umi a druzi čumi.
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:52
Spis prumerna, nadprumer tak v nemeckych testech a dalsich platcich placenych nemci
A je to tady
| 8. 4. 2015 20:41
Chcete tvrdit, že motory TSI byli od svého zavedení v naprostém pořádku?
A je to tady
| 8. 4. 2015 20:55
Ne, motory nebyly v době uvedení na trh naprosto v pořádku, přesto na ně já osobně nemůžu říct ani popel ;-)
A je to tady
| 8. 4. 2015 22:25
A o to jde, Japonci nové motory otestují doma a pak je nabídnou v Evropě, aby nikdo na ně nemusel říct ani popel. ;-)
Avatar - Emel
A je to tady
| 8. 4. 2015 22:44
No, třeba naftové SkyD zřejmě vzor vychytaného motoru nejsou... o Renesis ani nemluvě. Sem tam se objeví nějaké zvěsti o 2.0d od Subaru třeba, nakonec ani Imprezy STI nebyly neprůstřelné... ale to už jsou takové historky z podsvětí.
A je to tady
| 9. 4. 2015 05:20
:-) ušetřil jsi mi práci
A je to tady
| 9. 4. 2015 06:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A je to tady
| 9. 4. 2015 09:59
Prave ze je zajimave, ze kdyz se zeptas majitele, ktery po 2 a znovu po 3 letech jel na vymenu rozvodu a buhvi ceho jineho, tak je spokojen ;-)
Tuhle mi kamarad, rikal jak se mu objevily po 3 letech na Skode problemy s rozvody a Skoda dava ruce pryc. Prej maji zkusenost, ze za to muze neznackovy servis, protoze tam nedal znackovy olej jako ve Skodovce. Takova je prej zkusenost vyrobce Skoda a duvod proc se objevuji tyto problemy >:D
Avatar - KANKUNEN
A je to tady
| 8. 4. 2015 16:58
Je to v pohodě, existuje podladěný dvoulitr v Mazdě.
A je to tady
| 9. 4. 2015 02:26
I ta 1,5 v Mazdě jede velmi dobře.
A je to tady
| 8. 4. 2015 17:44
Dvě Toyotí atmošky jsem měl na firmě. S oběma se bez problémů najelo cca 100kkm, ale s přeplňovanýma jednotkama jiných výrobců taky. Takže o co jde? Snad jen o to, že i u Aurisu s výkonem +130HP bylo nutný v dálničních stoupáních zařadit 5° jelikož to na šestku jednoduše nejelo a pokud se motor honil, měl spotebu vyšší než foukaná koncernová 1,4!
A je to tady
| 9. 4. 2015 08:35
Nevěřím že 1,6 v Auris žere stejně a nebo víc než koncernová foukaná 1,4. Mám ve firmě 3 Toyoty z toho je jeden Auris 1,6 kupovaný v březnu letošního roku. Teď má najeto cca 3500 km, takže syrový motor. S každým autem jezdí jen jeden člověk. Kluk co jezdí s Aurisem cca 40 letý člověk má průměrnou spotřebu 5,4 litru/ 100km. Podotýkám, že ten člověk není žádný louda. Nikdy si nestěžoval, že by auto nejelo a bylo líný. Pravda jezdí většinou dálky, ale auto je plný. Jo a měnit Toyoty po sto tisících??? Pokud je někdo nezboří při nehodě ,tak je neměním dřív než po 300 tisících a to se pořád ještě nesypou.
Kolega z branže má TSi 1,4, vlastně měl. Vždy po 20 tisících se mu vysypal motor, už jsme si z něj dělali srandu, že až bude auto prodávat, tak bude mít motor v záruce. No jemu to nežralo míň jak 6,5 - 7 litrů/100km a když se blížilo 20 tisíc tak + 4l oleje/100km.
Avatar - miromen
A je to tady
| 9. 4. 2015 09:09
Zazvonil zvonec a pohadky je konec.
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:05
Presne, zazvonil zvonec pohadce o kvalite foukanych TSI ;-)
Spotreba bude cca stejna, rozdil bych tu nevidel.
Nic si z toho nedelej a jdi radsi radit se servisem na vw klub >:-[]
Avatar - miromen
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:11
VW neni Francouz takže je tam mrtvo.
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:19
No tak na foru skodahome a vw-club se vesele probiraji rozvody.
No a mit po 2 letech na Golfu nefunkcni klimu, no nevim. Francouz to asi neni, ale japonec urcite ne. Tam treba nechybi napln uz z vyroby ;-)
Avatar - miromen
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:21
Ne tam se to jen po milionech svolava každy druhy tyden. Jinak nevim o jakych klimach to placaš.
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:32
No o te tvoji na Golfu
Avatar - miromen
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:34
Jako že chybějici naplň = vadna klima ?
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:38
Jako ze vyrobce pousti do prodeje auta, ktera nejsou 100% funkcni a take ze musis za 2 roky do servisu na opravu, protoze ti nefunguje klima a nevis co tomu je. Ze se z toho vyklube unik je ta lepsi zprava a neni to zrovna druhy casty problem nefunkcni kompresor.
Avatar - miromen
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:42
No jak koukam měl by sis to přečist znova a nešiřit tu blaboly. Pak se neni co divit co vše se nejen o koncernu šiři.
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:48
Ztrata casu, nespolehlivy vyrobce zustane porad nespolehlivy, japonce z toho neudelas at se stavis na hlavu nebo ne.
Avatar - miromen
A je to tady
| 9. 4. 2015 10:57
Tak pokuzd mluviš o Francouzich tak je to možne. Jinak když se podivam co mi Toyota nabizi tak nevim jestli se mam smat nebo brečet. Hodně velka bida a navic nevzhladněji už to snad nikdo jiny neumi.
A je to tady
| 9. 4. 2015 13:44
To jsme ti v diskuzi pod testem C4/FF šlápli na kuří oko, že ty francouze taháš i sem - pod článek o novém motoru Toyoty?

Mohu se zeptat, kolik francouzů jsi reálně vlastnil?Já jen tedy, že můj Megane neměl za pět let a 115tkm žádný, opakuji žádný problém. Ale ty se v tom asi vyznáš líp...

Koncern s první generací TSi problém měl-to je prostě fakt. Patrně daň za to, že s malými turby přišel mezi prvními, což je pro koncern nezvyklý přístup. Fiat, Renault, Ford, PSA, nikdo z nich tak velký problém se spolehlivostí malých turb neměl a nemá.
V rámci objektivity je samozřejmě nutné zdůraznit, že v současné generaci je problém rozvodů vyřešen a vše je OK. Což nemění nic na tom, že přístup koncernu k tomuto problému se mi hrubě nelíbí (měla být svolávačka) a pro mě osobně je to jeden z důvodů, proč auto od VW group nechci. Ale je fakt, že proti problému s airbagy u Roomstera je to prkotina...
Avatar - iudex
120T v EU
| 8. 4. 2015 16:44
Tak podľa anglických webov tento motor má prísť aj do Európy. A bolo by to ostatne logické, veď malý downsizovaný turbomotor je presne to, čo EU vyžaduje, takže by bolo zvláštne, keby to Toyota neurobila. Skôr to bude typický japonský prístup, že najskôr uspokoja domáci trh, kde sa aj motor fakticky otestuje a do EU príde v podstate s vychytanými prípadnými počiatočnými muchami.
120T v EU
| 8. 4. 2015 17:46
:yes: ;-) Rozumně
120T v EU
| 9. 4. 2015 10:12
Z ceho prameni tvuj pocit ze je treba neco vychytavat? Kdyz Toyota uvadela na trh drive motory tak si mel take pocit, ze je treba neco vychytavat? Nebo ten pocit mas az po zkusenostech co predvedl koncern VW. Toyota ma ve svete jmeno vyrobce spolehlivych aut a nemuze si dovolit neco testovat na lidech, kor na tak narocnem trhu jako je Japonsko. Problem bude spise v kapacite tovaren a klidne by si novy motor v EU mohl pockat i na novy Auris.
Avatar - CommonUser
JAP vs GER
| 9. 4. 2015 10:54
Skor je tu diskusia typu JAP vs GER ako o toyotackom motore. Je to na dlhsiu diskusiu ... a zamerne nepisem Azia vs EU, to je este inak natocena story.
Mame vela aspektov (vyvoja, obchodu, pristupu atd.). Ja by som to tak jednoznacne nevidel, ovsem ako majitel oboch taborov ... ak chces jazdit bez velkych priekakov, tak JAP.
Uz v salooone je ti jasne, ze ten japonec nema toto a tamto ma na figu vymyslene, ale to funguje viac menej stale rovnako. Aj ked aj tu uz cosi pokryvkava a cisty stit vyzera inac. Od nemca cakas nalestenu bomba karu a ... fakt je to bomba - tikajuca, po zaruke vybuchne. Zvalit vsetko na spotrebak ci majitela je neskutocna svinarna.
BMW dodnes nema plnu garanciu ani 2 roky. Recicky tipu, ze si mozem doplatit ma neberu. Bud na to mam alebo nemam ! Mne je z toho smutno. Pretoze EU produkcia mi bola vzdy blizsia.

webpaja ma uz asi "nove" 1,4 TSI so 16V potichu v katalogu znacene rovnako ako prve TSI. Je to neskutocne prekvapko, ze na Aurise 1,6 si musel podradit do kopca ... ked na 6ke ti teoreticky (bez urcenia vykonu) vychadzala aka MAX speed ???
JAP vs GER
| 20. 4. 2015 13:04
Teoretická MAX speed je na 6 kvaltu kolem 280 km/h, takže už asi chápeš, proč je nutné si podřadit. Ono 3000 rpm točící 1,6 opravdu žádný tavič není, menší stoupání (takové to, že jedeš proti toku řeky) suše zvládne, ale jak se objeví stoupací pruh pro kamiony (a ani to není podmínkou), tak musíš 5 nebo míň.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku