Má na co navazovat, protože úspěch S2000 byl nevídaný. Stalo se poprvé, že Škodovka dokázala porážet skutečnou i tovární konkurenci. Dřívější úspechy byly dosaženy hlavně v kategoriích bez významné účasti. Něco jak když vyhrál MS předokolek Seat, ale když na soutěž přijel Citroen, tak Seat dostal 2 sekundy na km.
Z ničeho, je to spešl konstrukce podle regulí FIA pro R5.
Vpředu samosvor, vzadu samosvor, vpředu McPherson, vzadu McPherson, třícestně nastavitelné tlumiče, 5 st. sekvence s integrovaným samosvorným mezinápravovým diferenciálem, 32 mm restriktor, cena cca 180000 eur
Kdyz se uvadela Fabia S2000, tak jsem nekde cetl, ze se musi pro ziskani homologace vyrobit alespon 5000 kusu "sportovni" verze serioveho vozu (v tomto pripade Fabia RS ) - to uz ted neplati?