Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Combi vs. Seat Ibiza ST vs. Renault Clio Grandtour

Malé auto má být z podstaty věci malé. Tři výrobci si ale postavili hlavu, přidali trochu materiálu a nabízejí i praktičtější kombi. Jak jsou karty rozdané po příchodu nové fabie?
Zpět na článek
12. 4. 2015 08:19
30. 11. 2015 10:35
12. 4. 2015 09:21
30. 11. 2015 10:36
12. 4. 2015 10:12
12. 4. 2015 08:22
12. 4. 2015 09:29
12. 4. 2015 09:44
12. 4. 2015 08:37
12. 4. 2015 09:00
12. 4. 2015 09:28
12. 4. 2015 10:22
12. 4. 2015 10:33
12. 4. 2015 09:23
12. 4. 2015 09:25
12. 4. 2015 11:57
12. 4. 2015 13:12
12. 4. 2015 13:13
12. 4. 2015 15:39
12. 4. 2015 17:55
12. 4. 2015 18:14
12. 4. 2015 09:28
12. 4. 2015 09:39
12. 4. 2015 09:47
12. 4. 2015 10:06
12. 4. 2015 10:15
12. 4. 2015 17:08
12. 4. 2015 18:55
12. 4. 2015 09:55
12. 4. 2015 10:00
12. 4. 2015 10:17
12. 4. 2015 10:18
12. 4. 2015 10:59
12. 4. 2015 11:57
12. 4. 2015 19:14
12. 4. 2015 19:15
12. 4. 2015 11:28
12. 4. 2015 11:50
12. 4. 2015 22:18
12. 4. 2015 10:17
12. 4. 2015 11:19
12. 4. 2015 13:12
12. 4. 2015 15:38
12. 4. 2015 15:59
12. 4. 2015 18:21
12. 4. 2015 22:29
13. 4. 2015 09:20
14. 4. 2015 09:40
14. 4. 2015 10:16
12. 4. 2015 13:14
12. 4. 2015 13:49
12. 4. 2015 14:51
12. 4. 2015 15:12
12. 4. 2015 19:53
13. 4. 2015 08:15
13. 4. 2015 11:10
12. 4. 2015 14:40
12. 4. 2015 15:08
13. 4. 2015 09:28
13. 4. 2015 19:34
12. 4. 2015 16:29
12. 4. 2015 17:13
12. 4. 2015 17:40
12. 4. 2015 21:02
12. 4. 2015 21:36
13. 4. 2015 11:55
13. 4. 2015 12:59
12. 4. 2015 21:12
12. 4. 2015 21:54
13. 4. 2015 11:58
12. 4. 2015 21:40
12. 4. 2015 21:47
13. 4. 2015 09:23
12. 4. 2015 21:50
12. 4. 2015 20:51
12. 4. 2015 21:43
12. 4. 2015 23:15
13. 4. 2015 10:52
2. 10. 2015 18:00
Avatar - hedvin
12. 4. 2015 08:19
Můj názor
Clio je opravdu pěkný auto, jen těch příplatků tam má snad až moc, fabia vypadá jak kdyby ji někdo naboural zezadu a ibiza strašlivě zestárla. Hodnotit výsledky testu nebudu, škoda že se tady neobjevil test fabie proti rapidům ;-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 08:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 4. 2015 10:09
Re: Můj názor
mne zase prijde adaptivni tempomat zbytecny v aute, ktere nema automatickou prevodovku..
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 10:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
13. 4. 2015 23:31
Re: Můj názor
U tak srandovních malých autíček musíš mít tempomat a vestavěnou navidaci?? >:D
GARMIN snad stačí , ne?
Do města a na chalupu to dojede.
Na dlouhé cesty, dálnici atd. si takové auto snad nikdo nekupuje.
A pokud musí mít někdo malinký kombík , a na lepší auto nemá peníze , tyto blbiny navíc asi neřeší.
V autě za milion , dejme tomu.
30. 11. 2015 10:35
Re: Můj názor
.... a proč by tyto "blbinky" nemohli být v každém autě??? Každý nemá na auto z milion :-(
Avatar - maros
12. 4. 2015 09:21
Re: Můj názor
Clio je francouzký šunt. Nějaká výbava už to nezachrání 8-s
30. 11. 2015 10:36
Re: Můj názor
Ty jsi sám šunt, troubo
Avatar - Auto CZ
12. 4. 2015 09:42
Re: Můj názor
najlepší je rachotiaci taxikár na Fabii Combi s traktoroidným 1,4TDi. :-!
12. 4. 2015 10:06
Re: Můj názor
Presne, hlavne pokud u nej zebras, aby te hodil z hospody domu ne draz nez za pajdu. Presne pro takove tragedy si taxikar bude kupovat E500 V8...
Avatar - Auto CZ
12. 4. 2015 10:26
Re: Můj názor
tragedy je samotna predražená das fabia, v strednej vybave so sedadlami pre 4-och a volantom.. :-!
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 4. 2015 19:36
Re: Můj názor
Ne, to je verze IQ0.
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 4. 2015 09:07
Re: Můj názor
N1 je 4-místný jen u malých aut, mám mondeo 2,0TDCi N1 a je 5-ti místné...
Avatar - hedvin
12. 4. 2015 10:12
Re: Můj názor
Jo ten motor je kapitola sama pro sebe, ale zase umí jezdit levně a špunty do uší taky nejsou drahý
Avatar - Auto CZ
12. 4. 2015 10:28
Re: Můj názor
levne nejezdi, pnvač žere to volej jako lokomotiva, a v prvni kopci si žáda to miniturbíčko o poradnou dávku
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 08:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - maros
12. 4. 2015 09:29
Re: ok
to jo.. nechápu, proč srovnávají dvě pěkná auta, s nějakou fracouzkou popelnicí 8-s
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 09:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - M1chal
12. 4. 2015 08:30
Nečetl jsem to...
Prosím kdo vyhrál? >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
12. 4. 2015 09:02
Re: Nečetl jsem to...
Kdo asi >:D
12. 4. 2015 09:11
Re: Nečetl jsem to...
redakce tucnou odmenu
Avatar - Inferius
12. 4. 2015 09:14
Re: Nečetl jsem to...
Pochopitelně Fabia >:D
12. 4. 2015 10:27
Re: Nečetl jsem to...
Uz som to minule hovoril: pri takychto testoch otazka neznie "kdo vyhral?", ale "tak o kolik tentokrat vyhrala Fabie?".

To by kazdy citatel tohto webu uz mal vediet! :-)
12. 4. 2015 08:37
Cena
Nerozumiem prečo stále porovnávate cenu základnej verzie a testujete autá s úplne inou výbavou. Napr. Fabia - základní cena 306 900 Kč (Ambition)
Mohli by ste tam dať zmienku o celkovej cene auta ktoré je konkrétne testované (nemusím to dopočítavať z tabuľky).
Mimochodom ta cena je cca 380 tis pri Fabke, to už človek kúpi za tu cenu slušné o triedu vyššie auto.
Mám pocit že tie testy sa robia štýlom " No máme na test Škodovku, čo k nej vyberieme aby bola zasa ta najlepšia" >:D
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2015 08:39
"Do testu přijela trochu nešťastně sportovní verze GT"
Vskutku, porovnávat jednu "vytuněnou" sportovní verzi proti dvěma "normálům" to mi nepřijde moc jako fér srovnání. Po designové stránce, bez verze GT by to Clio vůbec nebyla taková "hitparáda"...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
12. 4. 2015 22:55
Re: "Do testu přijela trochu nešťastně sportovní verze GT"
Mezi GT a normálním Cliem jsou designově minimální rozdíly, především a jen v kolech, ale i na běžnou verzi můžeš mít 17" kola.
13. 4. 2015 08:07
Re: "Do testu přijela trochu nešťastně sportovní verze GT"
A v barve, ktera se pro normalni Clio nedodava.
13. 4. 2015 14:02
Re: "Do testu přijela trochu nešťastně sportovní verze GT"
To mi pripomína vtip:
Otázka: Keď zhodíš zo skaly bluegrassového mandolinistu a country gitaristu, kto dopadne skôr?
Odpoveď: A nie je to jedno?
To isté aj v tomto prípade. Vytuněné alebo normálne Clio versus Fabia. Nie je to jedno? Aj tak vyhrá Fabia.
Avatar - Ronault.
13. 4. 2015 22:43
Re: "Do testu přijela trochu nešťastně sportovní verze GT"
To jo, ale jedna z nej je Červená Flame a ta je i v běžném. Tahle modrá je ale taky fajn.
Avatar - Emel
14. 4. 2015 08:52
Re: "Do testu přijela trochu nešťastně sportovní verze GT"
Jo, ale taky je to pro normální Clio asi jediná zajímavá výraznější barva.
12. 4. 2015 08:56
vyhrala škoda fabia
Tak vyhrala škoda fabia, a teď si jdu předčíst test-článek :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2015 09:00
Diskutabilní řetěz?
Proč by mel bejt řetěz u clia diskutabilní? To ze koncern šetřil tam kde neměl a rozvody retezem mu nefungovali to neznamená ze u clia nebude fungovat taky. Za me Renault :yes:
A vzhledem k tomu ze nam teď u vw budou opět měnit celej motor, stejne jako u předchozích dvou, tak ja už si nikdy nic od koncernu nekoupim. 8-s
Rozbalit vlákno
42
12. 4. 2015 09:13
Re: Diskutabilní řetěz?
vydrzel si dlouho
Avatar - maros
12. 4. 2015 09:24
Re: Diskutabilní řetěz?
Renault je znám svou šílenou nekvalitou. Raději se frantíkům vyhni obloukem. Vím bohužel, o čem mluvím 8-s

Drahé, nekvalitní, ošizené 8-s
12. 4. 2015 09:30
Re: Diskutabilní řetěz?
Co to meleš? Trochu se prober. Kolik jsi mel těch renaultu nebo jiných Francouzů? Nám se vysypali ctyry vw za sebou. Vzhledem k tomu ze to auto stojí 1,5 míče tak bych cekal ze vydrží alespoň 150k km. Ale omyl. A není to pouze nas kus, ono když ti řeknou v autorizovanym servise ze je to naprosto normální tak to stojí nad zamyšlením. A to co tu placas furt do kola je trapný.
Avatar - maros
12. 4. 2015 09:39
Re: Diskutabilní řetěz?
No naštěstí jsem měl jenom jednoho a už nikdy více! Nechal jsem se pěkně nachytat 8-s

Pokud máš špatné zkušenosti z koncernem, tak jsou tu pořád další alternativy. Klidně raději 100x taliána, než francouze. Tam je totiž absolutní automobilové dno 8-s
12. 4. 2015 09:42
Re: Diskutabilní řetěz?
Alternativa k autu co máme je jen jedna a tam by jsme si moc nepomohli. Takže máme tak nějak smůlu. Holt je to auto co po zaruce musí pryč
12. 4. 2015 10:53
Re: Diskutabilní řetěz?
renault ani peugeot ta nenachytal ...nachytal si sa sam a ten bazarnik ;-)
12. 4. 2015 09:40
Re: Diskutabilní řetěz?
Můžeš napsat o jaké auto a s jakým motorem?
12. 4. 2015 09:43
Re: Diskutabilní řetěz?
V soucastnosti odeslo u multivana 2.0 bi-tdi, před tím 3.2 v6 taktéž u multivana a taky odešlo a před tím u caravelly 2,5tdi.
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 09:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 4. 2015 10:14
Re: Diskutabilní řetěz?
Začal zrat olej. Ale prej to tam řeší často. Olej se měnil vše tak jak se má. A jezdi s tím táta, takže pohodová jízda na dálky. Najeto 140k km.
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 10:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
12. 4. 2015 10:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 4. 2015 10:57
Re: Diskutabilní řetěz?
A mají v příručce k ovládání vozidla chlazení turba po ukončení jízdy předepsáno?
Avatar - RWD
12. 4. 2015 09:49
Re: Diskutabilní řetěz?
Na tom nezáleží. Vyjma drobných závad na které trpí právě třeba Renault celkem dost je nemožné zničit jakýkoliv motor slušným zacházením a za tím si stojím! Ano, i já odvařil (při 192 tis. najeto) svůj motor v OII, ale objektivně to motoru nemohu vyčítat. Bylo by dobré aby i "rmt" dodal kdo s autem jezdí, jak s ním jezdí a kolik mají najeto když tak odcházejí..
12. 4. 2015 10:16
Re: Diskutabilní řetěz?
Tak upadlej ventil byla konstrukční vada, vydřeny vačky to nevím co za to mohlo a teď ta spotřeba oleje je asi únavou motoru. Jelikož malej motor ve velkým aute je špatně.
12. 4. 2015 10:46
Re: Diskutabilní řetěz?
mozem sa spytat? bol to 3.2fsi ktore sa davali do a6? lebo cital som ze to vydrzi tak do 100tkm a potom motor a prevodvoka(at) na repas
12. 4. 2015 13:50
Re: Diskutabilní řetěz?
Ne to nebylo fsi. Byl to motor vr6 co se daval myslym do Passatů. Bylo to bez turba. Tenhle motor skončil s faceliftem T5
Avatar - speedfred
12. 4. 2015 16:31
Re: Diskutabilní řetěz?
VR6 bola tiež FSI - mal som ho v passate a najprv boli problemy s retazou aby potom povedal bye bye komplet. v A6 je myslím V6 3,2fsi.
12. 4. 2015 10:28
Re: Diskutabilní řetěz?
Na jaké drobné závady trpí Renault celkom dost? Já jsem na 1.5 DCi za 5 let nezaznamenal jedinou závadu.
S tím motorem jste v omylu, jednou chytíte špatný kus a budete se divit, co že se to pořád kazí...
12. 4. 2015 11:38
Re: Diskutabilní řetěz?
já také vůbec nepochybuji o tom, že existuje umělec, který je schopen zničit svým přístupem hned čtyři auta za sebou a ještě svalovat vinu za svou neschopnost na automobilku >:-[] >:-[]
12. 4. 2015 14:16
Re: Diskutabilní řetěz?
Tak mi dej radu jak si neulomit ventil, nevydřít vačky a aby mi nezral motor olej. Zřejmě grif ktery majitele jiných aut nepotřebují. Od chytrolina jako ty si rad necham poradit. O upadlym kardanu, meneny dvouhmote po 60k km a vyrezlem řízení ani nemluvím. >:-[] >:D
12. 4. 2015 09:53
Re: Diskutabilní řetěz?
jedna paní povídala, to může napsat každej ;-) otázka by zněla, proč jste je teda pořád kupovali nebo když už jste je měli je včas neprodali, jestli už nebyla v záruce

před mnoha lety jsem řešil podobný problém - výměna motoru u laguny II, tehdy jsem pochopil, co to znamená když se řekne potkanej motor krátce po záruce... nakonec jsem to auto odvezl na vrakoviště, protože představa, že mi tam dají nějaký další poruchový mi nedala spát. Od té doby jsem vystřídal hodně značek (vyjma renaultu) a můžu říct, že nic podobného jsem již nezažil a doufám, že už ani nezažiju... Neříkám, že se od té doby nepolepšili, ale u nich už to pokoušet nebudu.
12. 4. 2015 20:13
Re: Diskutabilní řetěz?
Bohuzial nevies o com dristas. Nikoho nezaujima ze si si kupil stary vrak so stocenymi kilometrami. Ja som so svojimi autami 15 rokov spokojny a tvoje mudrosti nepotrebujem.
Avatar - Uživatel_5340709
12. 4. 2015 09:43
Re: Diskutabilní řetěz?
To mě taky hned ťuklo do očí, všude jinde platí - řetěz - delší trvanlivost a spolehlivost, řemen - menší trvanlivost. Proto je věta, že škodovka má oproti seatu již lepší spolehlivější řemen zábavná, aneb jak se koncern snaží vytěžit ze svých chyb maximum. ;-)
12. 4. 2015 09:54
Re: Diskutabilní řetěz?
No protože "spolehlivější řemen" je "technickým trendem" (viz odstavec o motoru Fabie). Holt Clio musí počkat, až koncern kvůli praskajícím řemenům bude přecházet na řetězy :-)
12. 4. 2015 11:39