Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
swifter
5
motory TSI od slavného koncernu, "Škoda Octávia 1.2 TSI - testováno na lidech". To by ale chtělo mít koule..
KANKUNEN
Apetit nekrotí start/stop >:D - cip/stop nenávidím, hlavně to zdechání na 1sek, Podvozek umí být komfortní - VW koncerne - jde to, auto nemusí být na 18kách kostitřas , nechápu ale lineartronic, není lepší normální automat než simulovat stupně.
S tím CVT mě to taky napadlo... když už CVT, tak ji nechat dělat to co umí... radši ale klasiku.
2.0d nevím, slyšel jsem rozporuplné názory na první generaci, zřejmě to taky mělo své dětské nemoci, tak uvidíme co druhá verze. Každopádně do takhle velkého a drahého auta je to asi spíš pro klidné řidiče.
PS: prosím netahejme do toho Fabii ;-)
2.0d nevím, slyšel jsem rozporuplné názory na první generaci, zřejmě to taky mělo své dětské nemoci, tak uvidíme co druhá verze. Každopádně do takhle velkého a drahého auta je to asi spíš pro klidné řidiče.
PS: prosím netahejme do toho Fabii ;-)
Jaká Fabie? Jestli Subaru poskytuje nadprůměrnej komfort a ještě navíc jistotu se stáčením zadku v zatáčce, pak kdo to takhle namixovaný umí dál?
Myslím do diskusí o "motorizaci pro klidnější řidiče"... a dost už! :-)
Jo tohle... Ale ano, konkurence je výkonově citelně dál. To je potřeba vnímat, chybí mi nějaká varianta s výkonem kolem +200HP. Ale ne s vyšší cenou, už tato je na kombík s podprůměrnými dynamickými vlastnostmi víc než dost.
Máš v tom fůru výbavy. Pokud by byl naftový šestiválec, tak by to podle mě klidně dalších 100t uneslo... stačí mrknout na Allroad :-)
Myslím, že by stačilo vyladit stávající naftu, stejně jako nasadit přeplňovanej benzín, když už do EU nechtějí dávat šestiválec ;-)
Koupil bys Allroada s R4 naftou? Jen s velkým sebezapřením. Jasně, asi není problém nahnat nahoře třeba 20kW, ale v reálu sotva poznáš rozdíl.
No 20kw mít nebo nemít je celkem rozdíl ;-) . A4 Allroad s R4 funguje, ale tvrdit, že bych si ho koupil nebudu :-)
Tohle je velikostně spíš k A6 Allroad, ne?
Je a není. Už jsem parkrát psal, že třeba +25kW u OIII RS TDI není pocitově až takový rozdíl... podobně Mondeo 120kW vs. 103kW (ale ok, tam jsem jel 120kW jen s automatem a 103 jen s manuálem).
Je a není. Už jsem parkrát psal, že třeba +25kW u OIII RS TDI není pocitově až takový rozdíl... podobně Mondeo 120kW vs. 103kW (ale ok, tam jsem jel 120kW jen s automatem a 103 jen s manuálem).
Délkou i rozvorem je to střední třída jako vyšitá. Víc bych od toho ani neočekával. Každopádně s o 20% větším výkonem by byl solidním přibližovadlem.
U A6 Allroadu dilema mezi R4 a V6 ani řešit nemusíš/nemůžeš...
To víš, to není S-klasa s 250 CDI. ;-)
To víš, to není S-klasa s 250 CDI. ;-)
To je fakt, A8 má jen R4 s baterkama ;-)
Je otázka, s kým se chce, potažmo může outback srovnávat. Býval řazen k autům vyšší střední, resp. jeho konkurence byla z této třídy, ale těžko říct, jestli to ještě platí. Proti A6 allroad toho nemá moc co nabídnout, viděl bych ho spíš jako komfortnější a projevem dospělejší alternativu scoutu resp. auto srovnatelné s alltrackem. V tomto srovnání mu i ta technika tak nějak stačí. ;-)
Myslíš? Co standardně konfigurovaná A6 umí a Subaru ne - tedy, pokud bys tu měl třílitrový šestiválec s nějakým ZF?
No právě ten "standardní" šestiválec a aktuálně nejlepší převodovku. Nemluvě o vnitřku, možnostech a rozsahu výbavy, jinými slovy, jiná třída.
S tím jak narostla střední třída podle mě Outback perfektně zapadl...jen výběr motorů je tristní. Prostě chybí něco navíc. Předpokládám, že nejrpodávanější varianta Alltracku bude se 190HP, Octa spíš 150... Někde mezi ně by se měl Outback pasovat.
Nicméně za všech okolností pohodlný a přitom jistý auto je trefa.
Nicméně za všech okolností pohodlný a přitom jistý auto je trefa.
Octa má 135kW s DSG a 110kW s manuálem, skoro bych tipoval, že těch 135kW bude dost... příplatek 52t za DSG + 25kW je vstřícný.
A6 allroad si nemůžeš se čtyřválcem koupit, ani kdybys chtěl. ;-) Nabízí výhradně šestiválce, TDI od 160 kW, TFSI je jen jedno a to 245 kW.
Subaru vytěžilo z CVT maximum - lineárně řadí do 60 km/h pokud se nepletu a pak už má předvolené stupně. Takže klidné rozjezdy, pohodka v kolonách a ve městě. Možná by mohli vyladit nějakou 7 a více stupňovou převodovku, jenže CVT je kompaktnější a lehčí.
Vytěžit z CVT maximum třeba znamená, že při potřebě maximálního zrychlení např. 80-120 nechám motor pracovat konstantně při maximálním výkonu... uším to zrovna nelahodí, ale funguje to.
Je pro mě překvapením, že test CVT v podstatě opomíjí, přitom je to celkem netypická převodovka a zasloužila by si víc prostoru.
2,0D prekonal vacsinu problemov uz po roku 2010, je pravda, ze na uplne prvych kusoch od r 2008 sa toho vychytalo fakt vela... tato generacia je uz v klude podla mna
Nemáš náhodou info o aktuálních dieslech v Mazdě? Je to pořád ten samý motor a nebo došlo už k nějakým úpravám?
O nove jednotky zatial nejde... poznam servis kde riesili zopar zadretych 2,2 skyactiv d a podla mechanika to je dobry motor, problem vidi v servisnych intervaloch vymeny oleja, su dlhe ten motor to zabija... podla neho pri vymenach po 10 - 15 000 by tie problemy nemali, vravel ze je podobne /mechanicky/ konstruovany ako hondacky 2.2 idtec
Jezdil jsem ještě s tím prvním dvoulitrem, který měl stejný výkon.
Neznám generace, ale ta první, co ho dostala byla do 2009. Tohle bylo dle mne nejlepší Subaru kombi, skvěle jezdilo, motor naprosto dostatečný, auto i dobře vypadalo, bylo celkem agilní.
Dále jsem jel tou následující generací (2010+) a motoricky také dostatečný, ale už né tak zábavné.
Projel jsem všechny motorizace té doby (Outback, Legacy), (včetně třílitrů) a nemohu říct, že by nějaký motor byl vyloženě pro klidné řidiče. Dokonce i v klasické Legacy jezdila dobře ta dvoulitrová atmosféra :).
Nejlepší byl 3.0R, což snad ani není divu. Auto bych ale spíše rovnal k středním kombikům typu Passat/Mondeo, jak interiérem, tak i velikostně.... vyjma 4x4.
edit: Bratranec měl toho Outbacka 2010 2.0D a po 2 letech ho dal pryč, každou chvíli v servisu, hlavně motoricky, detaily nevím.
Neznám generace, ale ta první, co ho dostala byla do 2009. Tohle bylo dle mne nejlepší Subaru kombi, skvěle jezdilo, motor naprosto dostatečný, auto i dobře vypadalo, bylo celkem agilní.
Dále jsem jel tou následující generací (2010+) a motoricky také dostatečný, ale už né tak zábavné.
Projel jsem všechny motorizace té doby (Outback, Legacy), (včetně třílitrů) a nemohu říct, že by nějaký motor byl vyloženě pro klidné řidiče. Dokonce i v klasické Legacy jezdila dobře ta dvoulitrová atmosféra :).
Nejlepší byl 3.0R, což snad ani není divu. Auto bych ale spíše rovnal k středním kombikům typu Passat/Mondeo, jak interiérem, tak i velikostně.... vyjma 4x4.
edit: Bratranec měl toho Outbacka 2010 2.0D a po 2 letech ho dal pryč, každou chvíli v servisu, hlavně motoricky, detaily nevím.
Ideovým nástupcem Legacy do r. 2009 bude Levorg. Velikostně by na tom měl být podobně a snad bude i stejně jezdit.
webpaja
Ačkoliv se Subaru nesnažilo přijít s nějakou tvarovou revolucí (což je v případě Outbacku snad jedině dobře), vypadá to, že nový model bude mít jednu zásadní chybu.
Málo výkonnej motor bude srážet zbytečně prodeje, když už vše ostatní funguje jak má.
Nijak mě nelákalo novej Outback vyzkoušet, nicméně je čas tento status přehodnotit. Dobře jezdících zároveň a komfortních aut v současný době až zase tolik nejezdí a Subaru bych přál vyhma BRZ další povedenej model.
Málo výkonnej motor bude srážet zbytečně prodeje, když už vše ostatní funguje jak má.
Nijak mě nelákalo novej Outback vyzkoušet, nicméně je čas tento status přehodnotit. Dobře jezdících zároveň a komfortních aut v současný době až zase tolik nejezdí a Subaru bych přál vyhma BRZ další povedenej model.
Mně se vždycky líbil Forester... tam je ta velikost tak akorát, tohle už je trošku monstrum.
Velkej kombík, není to stejně velký jako Ma6? ;-)
To je fakt... však mně by taky stačila Mazda 3 Wagon :-) . Mazda prostě nepůsobí tak zavalitě. Nic, jen říkám, že pro mě je těch povedených Subaru víc... a bedna je asi STI - BRZ - Forester.
Mě Outback přijde jaksi nejdotaženější...teď se bavím o vjemu z obrázků. Prostě dospělý auto kterýmu skoro nic nechybí (až na motor). Forester si umím představit na stavbu nebo do lesa, jezdit normálně určitě umí, ale není to auto, se kterým bych já osobně chtěl fungovat. ;-) STi bude zajisté fajn, ale na silnice je ho snad až škoda a šotolinový rychlostky nevymetám :-)
Motor a převodovka je u mě tak podstatná část dojmu z auta, že bych to Outbacku neodpustil. Jinak to ale zní dobře - pohodlnej koráb s precizním interiérem a moderní technikou...
Forester mne bavil, když byl ještě hranatej... s motorem s STI Imprezy naprosto ultimátní záležitost, měl jsem i tu čest >:D
Tohle outo nemá konkurenci i přes "smutný" motory. Zkusme poskládat cokoliv a nemyslím si, že bychom našli něco srovnatelného. I cena tomu odpovídá. Je v podstatě výborná.
A jestli se v pátek (jdu testovat) ukáže, že hluk a muzika je uvnitř oukej, tak to ať se jdou např. v BMW ;-) vymalovat. Je to ideálně druhej kočár do rodiny. Otázkou pak zůstane, jestli to dokáže být pro celou řadu uživatelů univerzál.
A jestli se v pátek (jdu testovat) ukáže, že hluk a muzika je uvnitř oukej, tak to ať se jdou např. v BMW ;-) vymalovat. Je to ideálně druhej kočár do rodiny. Otázkou pak zůstane, jestli to dokáže být pro celou řadu uživatelů univerzál.
Tam nějak jsem OB v mysli směřoval, druhý auto v rodině... :yes: ;-) To většinou najezdí víc cukaček, takže bych to viděl spíš na benzín, ale s automatem, proč ne?! :-)
:yes: Právě proto jdu na test 2.5i, kterýho se zcela upřímně děsím. 8-s
Jen otázka, proč to druhé auto v rodině musí být přizdvižený kombík? Na cukačky po městě nebo to je tak, že to "druhé" auto v rodině vlastně plní funkci rodinného povozu a tvoje "první" může být něco řidičtějšího, ale míň praktického?
První je alespoň průměrně řidičský. Tzn. moje. To druhý je už z rozežranosti, že můžu mít něco, co využiju jinak, víc outdorově. A ano, je otázka jen, jestli to je skutečně nutný...to už si musí umět každej z nás odpovědět sám.
Ke skutečný nutnosti musí ještě fungovat faktor nějaký přidaný radosti a jestli jí vytvoří Outback nebo Duster je šumák ;-)
Jasně, záleží, jestli hlava rodiny potřebuje auto nebo jí stačí, když jí to svoje občas půjčíš. :-) Pokud potřebuje, tak je lepší, když ona má to auto, které zastane rodinné ježdění a ty můžeš mít něco, co umí poskytnout i nějaké to řidičské potěšení, tomu rozumím, mám to stejně. A jestli má být ouback tím autem, které zastává rodinné ježdění, pak je to určitě praktická volba. ;-)
potlacenie hluku a komfort je spickovy hlavne ak sa to ozaj o tolko zlepsilo oproti poslednej genracii... na tej som jazdil s 2,0D CVT a prenos vibracii a odhlucnenie na nerovnostiach bolo skvele...
Outback je skvělý, motory podle mne plně dostačují, tohle není auto na závodění a dynamika vcelku ujde. Výbava je opravdu bohatá a design se povedl, interiér hlavně volant a budíky jsou bezchybné, jedině ten středový panel je taková slátanina. Hlavní problém bych viděl v ceně. Outback by měl stát v základu tak 850 a s max výbavou 1 milión. Raději bych volil Volvo XC70.
Outback je hezký příklad toho, jak se může měnit vnímání modelu trhem. Pár generací zpátky byl outback prezentován jako supersport v pohorkách, mantra nízkého těžiště a jízdy "jako po kolejích" byla přežvýkávána v každém testu. Když jsem si outbacka projel (nejednu generaci), nikdy jsem tuto prezentaci nechápal, to, co zní teď, je dle mého mnohem více odpovídající. Takové jisté auto do každého počasí, průměrný motor a převodovka, rodinný kočár pro aktivní lidi.
Když jsem tu četl o Volvu, možná by se nedostatek výkonu dal řešit u Subaru stejně jako ve Svédsku...hybrid.
to jsi asi neprojížděl H6ku, ale spíše 2,5ku lenocha...ne?
Myslím, že Dinar narážel spíš na všeobecně roznášený klišé o supersportovním kombíku v pohorkách než na výkon motorů.
no měl jsem H6ku s SI drive a musím říci, že u tohoto auta to byla pravda. Ale 2,5ka byla proti tomu neskutečný lenoch. Ta supremacy se projevovala u 2,5ky až v terénu. Ale nikoliv na normální silnici...
To měla H6 úplně jinej podvozek? Já měl 2,5 a byla to ukolébaná kačena. Na druhou stranu fungoval na rozbitých cestách a polňačkách výborně. Jen se jaksi nikdy nedostavil ten dojem úžasných jízdních vlastností ;-)
Mne ta maska této generace dost evokuje....... a nerad to řikam, protože k Subaru mam kladný vztah a všeobecný respekt...... Hyundai! >:D
.Rambousek.
Ad "U něj si klasicky nastavujete vzdálenost od automobilu jedoucího před vámi, rozdíl je ovšem v reakcích na jeho náhlé zpomalení. Kamery totiž zaznamenávají aktivitu brzdových světel a dokážou se změně rychlosti přizpůsobit mnohem rychleji a ladněji."
Jak jsem pochopil z detailních popisů tak eye-sight, protože není dovybaven radarem, vzdálenost od překážek vepředu nezná. Jak je zmíněno, je uzpůsobený na co nejrychlejší reakci na brzdová světla (primární vyčítání červených subpixelů ze snímačů), jak tedy reaguje, pokud auto zpomaluje bez brzdění? Jakým způsobem pozná, že auto jen svítí, nebo brzdí, pokud se bavíme o tom, že některým autům (např. 508 po FL) svítí červeně zadní světla větší intenzitou, než starším autům brzdová?
Druhou věcí, která by mě z praxe zajímala je, jak eye-sight funguje v situacích, kde jsou klasické radary k nezaplacení - typicky jízda v mlze (radar "dohlédne" mnohem dál než oko) a jak identifikuje překážky ve tmě?
Jak jsem pochopil z detailních popisů tak eye-sight, protože není dovybaven radarem, vzdálenost od překážek vepředu nezná. Jak je zmíněno, je uzpůsobený na co nejrychlejší reakci na brzdová světla (primární vyčítání červených subpixelů ze snímačů), jak tedy reaguje, pokud auto zpomaluje bez brzdění? Jakým způsobem pozná, že auto jen svítí, nebo brzdí, pokud se bavíme o tom, že některým autům (např. 508 po FL) svítí červeně zadní světla větší intenzitou, než starším autům brzdová?
Druhou věcí, která by mě z praxe zajímala je, jak eye-sight funguje v situacích, kde jsou klasické radary k nezaplacení - typicky jízda v mlze (radar "dohlédne" mnohem dál než oko) a jak identifikuje překážky ve tmě?
Jak funguje Eyesight? Blbe, to je z principu optickeho systemu. Uplne stejny nesmysl je system BLIS ve Volvech, ktery ma hlidat slepy uhel, ale u ktereho mate v manualu dve stranky povidani na tema: "v zadnem pripade se na nej nespolehejte, pokud je spatne pocasi, prsi, je mlha nebo ma auto nevhodnou barvu, tak ho system nemusi zaznamenat". K cemu je mi bezpecnostni system, ktery funguje jen nekdy a ma mraky vyjimek? Ruskou ruletu s autem nehraji. Radar je jedina volba, vsechno ostatni jsou zbytecna siditka. Zajimave je, ze Mazda do auta co stoji 800k dokaze dat plnohodnotny radarovy tempomat, zatimco o skoro tretinu drazsi Subu se zmuze jenom na kameru.
Uz jsi s tim jel? Ja mam s timto autem uz najeto prez 30t km a eyesight funguje vyborne, takze nevim kde jsi ty prisel na to ze funguje blbe. A jestli jsem si vsimnul tak stereo kamery zacal do Ska montovat i MB takze asi az tak spatny system to nebude, navic na rozdil od radaru vidi i cestu, takze vi kde je zatacka atd....
S-klasse nemá jen kamery. Nechce se mi hledat, jakou konfiguraci má konkrétně S, ale tahle auta mají dnes běžně vícero radarů (jen vpředu mají dva, nebo i tři, další může být vzadu, nebo po stranách), LIDAR, milimetrovou kameru pro vidění v noci či skrz déšť/ mlhu, nebo alespoň infračervenou, celou baterii kamer, ultrazvukové, nebo elektromagnetické senzory, které dnes už neslouží jen k parkování atd.
PS: Tak jsem se na to podíval a S-klasse má šest radarů.
PS: Tak jsem se na to podíval a S-klasse má šest radarů.
A co umí ten radarový tempomat v Mazdě? Udržovat vzdálenost od vpředu jedoucího auta a možná zabrzdit do nějaké městské rychlosti za autem. Kamery umí rozeznávat druhy překážek, brzdová světla, číst pruhy na silnici a v dohledné době snad i barvy na semaforu. Viz. tenhle nedávný článek konkurence: [odkaz]
Mazda ma samozrejme i kameru na pruhy na silnici. Problem neni, ze to auto ma kameru, to ma dneska skoro kazde nove auto, ale to ze ma jenom kameru. Treba Volvo ma kombinaci optickeho systemu, radaru a laseru prave proto, ze pro kazdy ucel je vhodnejsi jiny system. Tohle je proste cost cutting rozhodnuti, protoze software je levny a stejne tak opticky hw proti radarovemu. Jenze opticky system proste v principu neni spolehlivy, coz se muze presvedcit kazdy kdo nekdy jel autem za zhorsenych podminek viditelnosti. Radar oproti tomu ma dosah takrka nezavisly na povetrnostnich podminkach.
V tom clanku to ostatne i pisi:
" Myslím teď CMOS kamery a omezení podobná lidskému oku. Kupříkladu nízké ostré slunce, zašpiněné okno, mlha, husté sněžení nebo tma. Takové podmínky systém identifikuje a vyhodnotí-li, že není schopen řidiči poskytnout relevantní informace, deaktivuje se."
Super, takze system, ktery mimo jine ma za cil zabranit kolizi se vypne v podminkach, kdy je nejvetsi sance, ze k te kolizi dojde.
V tom clanku to ostatne i pisi:
" Myslím teď CMOS kamery a omezení podobná lidskému oku. Kupříkladu nízké ostré slunce, zašpiněné okno, mlha, husté sněžení nebo tma. Takové podmínky systém identifikuje a vyhodnotí-li, že není schopen řidiči poskytnout relevantní informace, deaktivuje se."
Super, takze system, ktery mimo jine ma za cil zabranit kolizi se vypne v podminkach, kdy je nejvetsi sance, ze k te kolizi dojde.
Na žádný asistent se nemáš spoléhat. Když se podíváš do manuálu na povídání o adaptivním tempomatu, tak se také typicky dozvíš, že ho nemáš používat v zácpách, v hustém provozu, na klikatých silnicích, že může za špatného počasí přestat fungovat atp. Pořád je za bezpečnost zodpovědný řidič. Automobilka si tímhle jen kryje zadek.
Vzdálenost od auta před sebou zná. Funguje to stejně jako lidské oči. Proto tam jsou dvě kamery. Vzdálenost si systém vypočítá porovnáním obrazu z obou kamer a z jeho vzájemného posunu. Na stejném principu fungovali dálkoměry na starých válečných lodích.
Ad. Vzdálenost: Tak to jsi právě špatně pochopil. Díky stereo kamerám zná vzdálenost od překážky, aniž by k tomu potřeboval na ťukanec náchylný radar v předním nárazníku.
Ad. Světla - neboj, mají to vychytaný, vyvíjí se od roku 1989... To co přišlo s velkou slávou do Evropy je již 3. generace.
Ad. Radar v mlze sice dohlédne dál než oko, ale přitom ví p*d, zda je před ním auto, kolo, motorka nebo jen obyčejná svodidla v zatáčce...
Ad. Tma - pokud ti na autě svítí světla, tak "vidí" stejně jako ty. Pokud ti světla nesvítí, tak snad ani na radar nebudeš bezmezně jezdit nebo snad ano? ;-)
Ad. Světla - neboj, mají to vychytaný, vyvíjí se od roku 1989... To co přišlo s velkou slávou do Evropy je již 3. generace.
Ad. Radar v mlze sice dohlédne dál než oko, ale přitom ví p*d, zda je před ním auto, kolo, motorka nebo jen obyčejná svodidla v zatáčce...
Ad. Tma - pokud ti na autě svítí světla, tak "vidí" stejně jako ty. Pokud ti světla nesvítí, tak snad ani na radar nebudeš bezmezně jezdit nebo snad ano? ;-)
To auto ma kamery ne oci, coz je stale zatracene velky rozdil.
ad Radar: Radar vidi mnohem lepe nez jakakoliv kamera, jeho zasadni vyhodou je, ze naprosto spolehlive takrka bez vlivu povetrnostnich podminek dokaze plne zmerit geometrii sceny v rozsahu senzoru, coz kamera ktera funguje fakticky na porovnavani rozdilu barev nikdy nedokaze. Kamera samozrejme nerozezna auto od svodidel, vsechny snahy o zjistovani situace na silnici pomoci optickych zarizeni nedopadly dobre, proto vsechna autonomni auta i za dokonalych povetrnostnich podminek pouzivaji i jine senzory zejmena radar, pripadne laserove dalkomery.
Ad Tma: Kamera samozrejme nevidi jako clovek. Nejlepsi opticky system s vyhodnocovanim obrazu stale vidi tak, ze kdyby stejne videl clovek tak je prohlasen za slepeho a nikdo ho za volant nepusti. Lidske oko je se svymi schopnostmi uplne nekde jinde oproti dnesnim umelym optickym systemum.
ad Radar: Radar vidi mnohem lepe nez jakakoliv kamera, jeho zasadni vyhodou je, ze naprosto spolehlive takrka bez vlivu povetrnostnich podminek dokaze plne zmerit geometrii sceny v rozsahu senzoru, coz kamera ktera funguje fakticky na porovnavani rozdilu barev nikdy nedokaze. Kamera samozrejme nerozezna auto od svodidel, vsechny snahy o zjistovani situace na silnici pomoci optickych zarizeni nedopadly dobre, proto vsechna autonomni auta i za dokonalych povetrnostnich podminek pouzivaji i jine senzory zejmena radar, pripadne laserove dalkomery.
Ad Tma: Kamera samozrejme nevidi jako clovek. Nejlepsi opticky system s vyhodnocovanim obrazu stale vidi tak, ze kdyby stejne videl clovek tak je prohlasen za slepeho a nikdo ho za volant nepusti. Lidske oko je se svymi schopnostmi uplne nekde jinde oproti dnesnim umelym optickym systemum.
Jaros71
Vypadá fakt výborně a jistě se jedná a dobré auto.
V sedmentu crossoverů asi bezkonkurenční v terénu.
Na mne je moc dlouhé a Forester zase moc krátký..něco mezi by byl ideál ;-)
Jinak SUBARU jde i interierem nahoru..konečně!
V sedmentu crossoverů asi bezkonkurenční v terénu.
Na mne je moc dlouhé a Forester zase moc krátký..něco mezi by byl ideál ;-)
Jinak SUBARU jde i interierem nahoru..konečně!
jo, aj ja som si to vsimol. pokial mam fandit nejakemu japoncovi, tak je to prave Subaru ! :yes:
Mam len trosku obavy z tych "šuškánd", ktore hovoria o tom, ze maju prejst komplet na Haldex v ramci pohonu 4x4. Teda nie ze by bol Haldex este stale moc podradny...ale uz to nebude nikdy to, za co som si ich odjakziva tak vazil... :-!
Mam len trosku obavy z tych "šuškánd", ktore hovoria o tom, ze maju prejst komplet na Haldex v ramci pohonu 4x4. Teda nie ze by bol Haldex este stale moc podradny...ale uz to nebude nikdy to, za co som si ich odjakziva tak vazil... :-!
Forester: 4595mm
Outback: 4815mm
Suma sumárum rozdíl 220mm...nebo-li 22cm. Tak ti nevím, jestli by se měla auta lišit do 10-ti cenťáků ;-) . Je-li však překážkou rozdíl mezi naximálně rozevřeným palcem a ukázovákem na ruce dospělýho chlapa, tak prosím ;-)
Outback: 4815mm
Suma sumárum rozdíl 220mm...nebo-li 22cm. Tak ti nevím, jestli by se měla auta lišit do 10-ti cenťáků ;-) . Je-li však překážkou rozdíl mezi naximálně rozevřeným palcem a ukázovákem na ruce dospělýho chlapa, tak prosím ;-)
A to jsi mohl najít mnohem zajímavější příměr...
To mohl, ale jsme na serveru o autech :-)
:-)
Na parkování ve městě je ideální auto s max.délkou 4.6 m..do 4.7 m bych se kousnul.
Forester by mohl mít vpředu kratší kapotu o 10 cm a větší kufr vzadu.
Pak bych to viděl skvěle! ;-)
Objem zavazadelníku kolem 600l potřebuju.
S rezervou pochopitelně!
Na parkování ve městě je ideální auto s max.délkou 4.6 m..do 4.7 m bych se kousnul.
Forester by mohl mít vpředu kratší kapotu o 10 cm a větší kufr vzadu.
Pak bych to viděl skvěle! ;-)
Objem zavazadelníku kolem 600l potřebuju.
S rezervou pochopitelně!
Goslav
Měl jsem tu možnost se v novém Outbacku svézt a to v naftovém 2.0 i benzínovém 2,5 provedení. Auto dobře drží na silnici a je komfortní (nikde nic nedrncá, nehrká), nerovnosti silnice téměř necítíte. Eyesight funguje dobře a jeho zvuková upozornění nejsou tak nepříjemná, jako u jiných aut. Největší slabinou jsou fakt motory, které neposkytnou přijemný pocit při sešlápnutí pedálu a hodně bych přemýšlel o předjetí aut před sebou, zda je dost prostoru a času. I přes toto negativum jsem o koupi uvažoval ještě minulý týden, protože auto je opravdu komfortní na svezení, tiché a současný design je alespoň pro mě mnohem vydařenejší, než ten předchozí. Přes víkend jsem se však začetl v amerických forech, zjišťoval zkušenosti majitelů Outbacku 2,5 a zarazila mě negativní zkušenost s tím, že Outback 2015 má problémy se zasekáváním zedních dveří a s baterií, vybíjí se a odchází do věčných lovišť při kratších cestách (tuším že psali do 12 mil/den), nebo pokud ho necháte stát delší dobu (1 týden) v garáži. Těch případů tam bylo více, takže mě to odradilo.
ALLSTONE
Subaru mám hodně rád,ale kvůli 4 válcovému dieselu s dost vysokou spotřebou bych do něj nešel....určitě ne za ty peníze...
Je to velké auto , ve Forestru to žere o litr méně ;-)
A to je dost dobrý na výšku jeich podvozku.
Snad jen SKYACTIVE od Mazdy je konkurent dieslu SUBARU BOXER.
A to je dost dobrý na výšku jeich podvozku.
Snad jen SKYACTIVE od Mazdy je konkurent dieslu SUBARU BOXER.
stréc od piva
Chybí mi tu srovnání se špičkou SUV Škodou Yetti,která dokáže v testech Světa motoru porazit i Tiguan :-)
Cejsi Mpower
Dobrý vtip, včera jsem v tom autě seděl a to zpracování je k smíchu. Už jen při zavírání dveří jsem se lekl, že mi v ruce zůstane tapecirung, celý se prohnul a hýbal, když jsem vzal za madlo. To samé plasty okolo vnitřní kliky, ostré hrany, mezery, že je vidět vnitřní plech dveří, materiál látkových sedaček vysoce umělý a nepříjemný a mohl bych pokračovat. Proti schopnostem vozu a jeho technice neříkám půl slova, ale to zpracování je pořád velice špatné :-(
×
Sdílení komentáře
×