Jakožto člověk žijící v okrese s 2. největší nezaměstnaností ( navíc s velkou měrou sezóních prací ) říkám, že jsou to nenažranci. U nás je průměrná mzda za administrativní práci kolem 15 000 hrubého, za nekvalifikovanou dělnickou pozici asi 12 000 hrubého. Pokud tady má někdo 25 000 hrubého a je mu třeba do 30. let je považován za bohatého. Znám lidi co jezdí třeba 100 km denně za prací za 20 000 hrubého ...
Já říkám, přestěhujte fabriku do Jeseníku ... tady budou lidi za tuhle výplatu líbat nohy a přinášet zvířecí oběti na oltář s okřídleným šípem.
Stejně to 99,9% lidí nepřihlásí, protože auto bud neexistuje(rozebrané na díly) nebo by museli zaplatit EKO dan a na tu při minimální mzdě jaksi nemají. Jenom by mě zajímalo, kdo bude uklízet ty auta co zůstanou stát na ulici a nikdo se k nim nebude hlásit.
No, bude to zajímavé... Taky by mě zajímalo, kolik těch aut v polopřevodu ještě opravdu jezdí. 700 tisíc to asi nebude, protože se většinou tento trik používal při prodeji na náhradní díly.
Opravdu nechápu, proč článek o zrušení polopřevodů doprovází fotografie škodováckého prototypu (Škoda 120 s motorem vpředu a pohonem předních kol - podvozek z R12)? :-O:-O:-O
Ta fotka je super, nostalgie...Jestli je těch aut 750000 tak to bude sranda. Minimálně vím o dvou lidech co koupili auto přes inzerát na netu a dosud nemají čas, a ani šajn že ho mají přihlásit...těch bude asi mraky.
Hmmmm... mam dooost spatnou zkusenost s prihlasenim auta ktere jsem koupil pres bazos... radim vsem davat si velkyho majzla pri koupi auta pres inzeraci!!!! :'-(