Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar zahájil výrobu nového sedanu XE

Továrna Solihull se v posledních letech specializovala na výrobu SUV z dílny Land Roveru. Nově k nim přibyl i sedan značky Jaguar.
Zpět na článek
14. 4. 2015 11:15
teprve úterý a už taková skvělá zpráva
...překrásný automobil
Rozbalit vlákno
12
14. 4. 2015 11:33
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
Jo jo máš pravdu. A k vidění bude už zítra v Bratislavě. Já na něj jedukouknout v pátek :yes:
14. 4. 2015 12:08
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
Vím, vím... psal jsi to. Bohužel se tam nedostanu... ale podej zprávu o způsobené emoci :-)
Avatar - fOE
14. 4. 2015 12:25
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
V BA je nejaka vystava nebo jen k dealerovi?

EDIT : uz to vidim, autosalon.
14. 4. 2015 12:27
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
[odkaz]

aha... už jsi našel :)
14. 4. 2015 13:11
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
Ani nevím, jestli něco podobnýho ještě vůbec v ČR funguje...
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2015 14:25
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
Vrátila se výstava techniky [odkaz] třeba se do česka vrátí i nějakej autosalon
14. 4. 2015 15:05
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
marnost nad marnost Pavle... :'-(
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2015 12:54
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
tu mas 13 najzaujimavejsich premier z Bratislavy [odkaz]

bude tam aj novy superb.... ci XE .... skoda ze to mam 400km daleko.... inak by som si tuto vystavu urcite omrkol ;-\ ... lebo u nas na vychode nemame nikde nikdy nic....
14. 4. 2015 12:59
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
No to je parádní přehlídka! ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2015 14:26
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
Tak to v Praze fakt nemáme 8-s
14. 4. 2015 15:08
Re: teprve úterý a už taková skvělá zpráva
no jo no... ale zase máme spoustu přehlídkových bazarů, ne? :-)
15. 4. 2015 06:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
14. 4. 2015 13:40
Tak jen vyrábějte
kucí anglický, dnes jsem si projel nové céčko 250cdi ve full specifikaci a o to víc se těším, že Jaguar předvede v XEčku něco skutečně řidičského, protože v podobě céčka dorazila do střední třídy inkarnace auta pro důchodce. ;-)
Rozbalit vlákno
77
Avatar - Magister
14. 4. 2015 13:49
Re: Tak jen vyrábějte
To je taky motorizace pro aktivního německého důchodce :-) . Myslím, že vedle Céčka to bude mít Jaguar hodně těžké...
14. 4. 2015 13:52
Re: Tak jen vyrábějte
Z hlediska absolutních čísel asi ano. Tam netřeba pochybovat... Ale reálně? Na to si počkám, až je projedu oba. ;-)
Btw...jde o nejsilnější naftovou motorizaci ne? :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2015 14:29
Re: Tak jen vyrábějte
V Německu je teď nafta dost out. Na dálnicích za stejnej naftovej motor napálili 2,5 násobnej poplatek co za benzín a myslim že tim to nekončí
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 07:08
Re: Tak jen vyrábějte
>:D V kterým Německu, v tom, kde na dálnici (auta na cestování) prakticky jiné než dýzlové auto nepotkáš? Nebo v tom Německu, kde výrobci aut své nové modely (podívej se na akt. novinky) uvádějí na trh vždy s hlavními dýzlovými motorizacemi jako prvními?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 07:50
Re: Tak jen vyrábějte
Jj přesně v tom. Vobrat vo 180° asi jako když Andrej hraje spasitele >:D
Je to dost novej trend ale nafta prostě i v Evropě najednou přestává bejt in
15. 4. 2015 09:07
Re: Tak jen vyrábějte
Hmmm a podložíš to něčím nebo to je jen pocit? ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 09:37
Re: Tak jen vyrábějte
Že je Andrej liška v rouše beránčim? Pro to je důkazů dost a dost [odkaz] [odkaz] >:-[]
A jestli myslíš tu naftu tak stačí číst. Němci to dost důrazně naznačili výškou mýtnýho, frantíci diskutujou zákaz už nejen v Paříži a stejná vlna je v Británii. Co přesně z toho nakonec bude neni jasný ale trend celkem jasnej je ;-)
15. 4. 2015 10:13
Re: Tak jen vyrábějte
Mě nezajímá populistický opatření politiků, zajímá mě, kde jsi přišel na to, že je nafta v Německu dost out...
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:21
Re: Tak jen vyrábějte
Nevim co je populistickýho na omezování naftovejch motorů a jestli ti to neni jasný z celkem velkýho počtu článků na tohle téma nebo teď z toho celkem jednoznačně proti naftě postavenýho mýtnýho tak sorry víc ze mě asi nedostaneš :-)
Třeba se pletu ale tipuju že během příštích pěti deseti let se % zastoupení naftovejch motorů v Evropě dost omezí. A je fakt že to začínalo nabývat skoro tragikomickejch rozměrů. Už takovejch že závažný problémy začaly mít i rafinerie
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:29
Re: Tak jen vyrábějte
Což jistě nebudeš mít problém doložit statistikou, třeba posl. deseti let, jak podíl dieselů stoupal do "skoro tragikomickejch rozměrů". >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:44
Re: Tak jen vyrábějte
Budem hrát že to nevíš? ;-)
Už sem to tu psal: Tuhle sem koukal na INVELT a z 98 vozů byly benzínový 4. Z toho jedno bylo 740xd >:-[]
A % zastoupení motorů uváděj třeba němci celkem běžně. Že typický evropský auto je kombík v naftě neni zrovna tajemství
Tragikomický to bohužel je a hned ze dvou důvodů. Zastoupení nafty je fakt někde i přes 90% a fakt s tim rafinerie maj vážný problémy. Dřív se totiž přebytečnej benzín vyvážel hlavně do USA ale vod tý doby co těžej z břidlic ho už neberou. A Evropa má problém. Mělo by se vo tom psát i na servrech jako je tenhle ale to bych chtěl asi moc :-)
15. 4. 2015 11:36
Re: Tak jen vyrábějte
Tak tipuješ na 10-15 let dopředu, nebo si stojíš za svým tvrzením "V Německu je teď nafta dost out."

Názory budeš měnit jako na obrtlíku? :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:40
Re: Tak jen vyrábějte
To hraješ nebo se mě snažíš chytat za slovo nebo ti fakt prostě nejde psanej text :-)
15. 4. 2015 12:06
Re: Tak jen vyrábějte
Aha, odpověď není...myslel jsem si to ;-) A koule na to, přiznat, že jsi napsal hloupost taky ne :-)
Avatar - iudex
14. 4. 2015 15:46
Re: Tak jen vyrábějte
Tak to si nie som istý, niektorí predajcovia to prezentujú skoro pomaly ako športový model (s poukazom na výkon cez 200k). ;-) Ako by si potom označil C180d?
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 07:05
Re: Tak jen vyrábějte
Pokud nejsilnější naftě prémiového sedanu střední třídy říkáš motorizace pro důchodce, není to pro značku dobrá vizitka. Jinak ano, jízdním projevem je to auto pro důchodce. ;-)

Jaguar to jistě bude mít s XE těžké, kdo chvíli stál stojí opodál, a všechny návraty jsou buď a nebo. Já jsem jen výše vyjádřil naději, že to auto bude v duchu všech akt jaguarů, tj. řidičské, výborný podvozek a řízení.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 09:56
Re: Tak jen vyrábějte
150kW a 500Nm nejsou na menší auto střední třídy až tak špatný hodnoty. Když máš potřebu lepší zrychlení nabízí naftovej hybrid C300 a na výkon sou benzíny. Jen BMW a Audi to s naftou rozjely ve velkym otázka je jestli se to jen pro Evropu vyplatilo zvlášť když teď začínaj posilovat relativně silný protinaftový názory i tady
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:11
Re: Tak jen vyrábějte
Problém je, že na těchto hodnotách už je dneska mainstream, a takový vw bitdi je lepší motor aniž bych tím myslel jen jeho větší výkon. Premie musí maistream motorově převyšovat, když ne kvalitou srovnatelné kubatury, tak alespoň širší nabídkou, šestiválců. Vzduchový podvozek tu premiovost neutáhne, zvlášť když zjistíš, že každý adaptivní funguje lépe.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:17
Re: Tak jen vyrábějte
OM651 je už skoro letitej motor, bitdi je absolutní novinka. To rozdělování na mainstream a prémii bylo vždycky trochu problematický a dneska kdy prémiovky chrlej auta v milionech tuplem. Kdo chce prémiovku jak má bejt může sáhnout po C400 a má auto jak má bejt. A v záloze sou eště dvě verze AMG
Nafta je stejně vpodstatě jen pro Evropu a dost možná se i tady brzo hodně omezí
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:41
Re: Tak jen vyrábějte
Pamatuju si, jaks mlátil loni vw/audi po uších, že nemají pořádný dýzlový biturbo, trend doby, podívej bmw, podívej mercedes, no mají ho, takže teď musí být dýzl špatně už z principu. >:D Ale už toho nechám, oba víme, že v dýzlech tahá MB aktuálně za nejkratší konec, oba víme, že to není otázka konce dýzlů, ale faktu, že nové MB dýzl motory ještě nejsou hotové (bude jak R4 tak R6), takže tahle debata nikam nevede.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:46
Re: Tak jen vyrábějte
No já hlavně vim že tohle nemá žádnou souvislost ani s MB ani s žádnou další automobilkou a že to v Evropě je velkej problém ;-)
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:53
Re: Tak jen vyrábějte
Já mám taky housle o dvou strunách. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:27
Re: Tak jen vyrábějte
Nojo teď je to jasný, já celou dobu mluvim vo 4strunnejch :-)
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:15
Re: Tak jen vyrábějte
S tím posilováním protinaftových názorů, hm, nesmíš ten naviják tak rychle polykat. Pravidlo správného státu říká, zásadně nejvíc daníme tam, kde to nejvíc vynese, tj. to co je nejvíce rozšířené, nejpoužívanější. Na autobahnech je dnes převaha dýzlových aut drtivá, je třeba je podojit. Hledat za tím změnu trendu, protože najednou odpovědní prohlédli a zjistili, že nafta je ekologické zlo, >:D to je docela naivní pohled. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:27
Re: Tak jen vyrábějte
No nafta je pro dýchající savce fakt horší než benzín vo tom žádná ale co vim procentní zastoupení v některejch kategoriích přesahující 90% začalo dělat vážný problémy i rafineriim
Připomínat že současný naftový motory začínaj bejt fakt překomplikovaný nemusim žejo. Nastavení podmínek aby se kupovaly pro jen vopravdu vysoký nájezdy km považuju správný
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:36
Re: Tak jen vyrábějte
"Nastavení podmínek aby se kupovaly pro jen vopravdu vysoký nájezdy km považuju správný". ??
Jenže nahoře říkáš, že nastavení mýta na dálnicích v D (tedy pro auta s velkými nájezdy) jde proti naftě.
Měl(a) by sis v tom udělat jasno. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:45
Re: Tak jen vyrábějte
Já v tom dost jasno mám. Co ty? ;-)
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:52
Re: Tak jen vyrábějte
Pokud v těch dvou větách nevidíš rozpor, pak ok, mně dávají podobný "smysl", jako proslulá "pozitivně konstruktivní satira". >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:32
Re: Tak jen vyrábějte
Nafta se nesmyslně rozšířila. Má smysl do autobusu, velkejch SUV a v osobních autech leda když plánuješ fakt velký nájezdy. Všude na světě to pochopili vědi a říděj se tim. Tady nám to nějak ujelo a nafťáky se začaly dávat dokonce i do městskejch pidiaut. A v některejch segmentech dosáh podíl naftovejch motorů absurdních víc jak devadesátiprocentních čísel. Rafinerie ropy je z principu schopná dělat ca půl nafty půl benzínu. Neni problém to posunout ale dělat trvale víc jak 90% nafty prostě nejde. To všechno dohromady nejspíš vyústí do toho že naftovejch modelů i v tý Evropě ubude. Což je spíš dobře
15. 4. 2015 11:41
Re: Tak jen vyrábějte
90%? Kde a v čem? Podíl benzín/nafta v EU je 45/55!
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:44
Re: Tak jen vyrábějte
Jj ten psanej text :-)
No nic z ňákýho důvodu se z tebe asi stal bojovník proti mě tak to nechme být. Opatření proti snížení počtu naftovejch aut se diskutujou uvidíme co z toho bude. Jestli budou pokračovat tak by se jejich počet moh za těch 5-10 let snížit a diesly by mohly zůstat jen tam kde maj fakt smysl
15. 4. 2015 12:08
Re: Tak jen vyrábějte
Nefandi si...zajímáš mě asi tak jako tebe C4 (pokud jsi nelhal i v tom). Zkus ubrat na teoretizování a zaručeně nezaručených informacích. Nic víc.
Když napíšeš nesmysl, nemůžeš očekávat, že ti ho tu všichni odkývají :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:15
Re: Tak jen vyrábějte
Jaký nelhal i v tom? Nepřeháníš to už? 8-s
15. 4. 2015 12:20
Re: Tak jen vyrábějte
Ne, tady se oháníš psaným textem a já tě citoval. Ani nejsi schopen doznat se k nesmyslu ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:24
Re: Tak jen vyrábějte
Jaký nelhal i v tom? A nevykrucuj se 8-s
15. 4. 2015 12:38
Re: Tak jen vyrábějte
Pakliže tu píšeš dvě verze, kdy každá je rozdílná, pak jedna z nich musí být lež. Proč by tomu tak nebylo i jindy?

Nezlob se, ale je s tebou diskuze jako s malým děckem. O autech se s tebou drbat nedá, takže půjdu dál, tohle je naprosto nezáživný :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:53
Re: Tak jen vyrábějte
Že ty neumíš něco pochopit neznamená že je někdo lhář. A když neumíš něco pochopit už vůbec to neznamená že je někdo permanentní lhář
Tohle si fakt nezvlád
14. 4. 2015 13:50
Re: Tak jen vyrábějte
Ale to snad platí vyjma předposlední generace už od dob 190E ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2015 14:32
Re: Tak jen vyrábějte
S tim že to teď Mercedes dost rozlišuje a za podobný prachy máš důchodcovsky laděnou C-Klasse pro mladší CLA [odkaz]
14. 4. 2015 19:37
Re: Tak jen vyrábějte
CLA pro mě není Mercedes...sorry.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2015 20:15
Re: Tak jen vyrábějte
Mě se nevomlouvej :-)
No možná už nejseš tak mladej ;-)
Nebo máš Mercedes prostě zařazenej jako auta pro důchodce? :-)
15. 4. 2015 09:03
Re: Tak jen vyrábějte
Mercedes sedan s náhonem na předek, s kabinou posunutou dopředu a nahrbaným, ne přikrčeným postojem je modla mládeže? Aha, tak si vylep ještě jeden plakát. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 09:48
Re: Tak jen vyrábějte
Všechny automobilky dělaj auta týhle ceny a třídy s náhonem na předek a v příští generaci to čeká i BMW. Zadokolka je prostě dražší
Na plakáty sem přece jen už starej ale ty budeš určitě eště starší ;-)
Nevim kdo si kupuje CLA ale tipnul bych spíš mladší než důchodce. Aspoň mě to rozdělení na konzervativnější C pro starší a dynamičtější CLA pro mladě aspoň smýšlející přijde celkem logický a správný :-)
15. 4. 2015 10:16
Re: Tak jen vyrábějte
Promiň, ale tato diskuze je marná...

Sedan od Mercedesu nemůže vypadat jako korejská předokolka. Je mi jedno co si kdo kupuje, píšu za sebe, že M-B s předním náhonem a otřesnou disproporcí pro mě není Mercedesem. A pokud bude takový BMW, pak ani to nebrat.

To je vše...takže si nech svoje domněnky o starých a mladých ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:30
Re: Tak jen vyrábějte
Audi je předokolka vodvždycky a problém to neni a že to čeká i BMW víš. To je prostě cenovej tlak s tim nic nenaděláš. V kombinaci s honem za prodejníma číslama to prostě jinak nejde. To by Mercedes musel končit u C-Klasse

To neni doměnka žejo. Nebo to rozdělení klientely pro CLA a C-Klasse fakt nechápeš? To bys musel bejt eště vo dost starší než tipuju ;-)
15. 4. 2015 11:33
Re: Tak jen vyrábějte
Nauč se číst Sakro...píšu za sebe, jen za sebe a za nikoho jinýho. Znovu opakuju, CLA je pro mě tvraově i technicky nepřijatelný, přesedni si, přečti něco od Vaculíka a bude líp ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:43
Re: Tak jen vyrábějte
Tak já taky opakuju: S CLA nemám problém a technicky nevyčnívá vůči konkurenci ani nahoru ani dolu
Avatar - white label
14. 4. 2015 20:37
Re: Tak jen vyrábějte
Přesto to nic nemění na faktu, že CLA je jeden ze současných modelů MB, bohužel...
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2015 21:09
Re: Tak jen vyrábějte
Proč bohužel? Neprodává se špatně
Avatar - CHerokee
14. 4. 2015 21:11
Re: Tak jen vyrábějte
Díky za něj... moc pěkný a poměrně originální design, který se dobře prodává.
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 07:10
Re: Tak jen vyrábějte
Ano, perou se s hyundaiem o designovou originalitu. CLA je disproporční nehezké něco, co má hvězdu na kapotě. :no:
15. 4. 2015 09:05
Re: Tak jen vyrábějte
Připadá mi, že jak se Audi podvozkově zlepšilo, šel M-B na její předchozí pozici. Buďto komfortní na půl plynu a pak nekonkurenceschopný oproti zbytku D3 nebo tvrdý jak prkno a pak je to sporty...
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 09:43
Re: Tak jen vyrábějte
No čet sem Vaculíkův test A8 4,2 TDI takže bych to s tim podvozkovym zlepšováním neviděl až tak převratně. Jestli myslíš zlepšilo za posledních 20 nebo kolik let tak to jednoznačně ale jinak mi to přijde stejně přehnaný jako vo MB řikat že je nekonkurenceschopný
Vypadá to že CLA a jeho relativní prodejní úspěchy budí větší emoce než by člověk čekal. Najdou se tací co Mercedes neviděj až tak negativně [odkaz] :yes: :-)
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:03
Re: Tak jen vyrábějte
Nejel jsem ten predikující podvozek v novém esku, jen klasický airmatic, a z mého pohledu je podvozek A8 (zejména po fl.) o level lepší, funguje i když chceš s autem jet, nejen být vezen.

CLA u mně budí emoce ve smyslu vizuální nelibosti, jiné nemám, jestli se prodává nebo ne, je mi šumák.

Celkově určitě není MB třeba vidět nějak špatně, hledali způsob jak se udržet na vlně prodejnosti a zvolili globální design. Chápu to, jen se mi nelíbí, co to pro ten design znamená, us-asijský mix.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:11
Re: Tak jen vyrábějte
U A8 taky záleží na motoru, zatimco S8 dobrý tak zrovna ten audifans zbožňovanej V8 TDI dělá podvozku problémy

Mě se vyloženě líbí CLS jak minulý tak týhle generace a s CLA nemám problém

Sázka na ten us-asijskej mix je ale asi správná, zvlášť když souběžně nabízíš spíš konzervativně laděný Céčko
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:24
Re: Tak jen vyrábějte
Kolik je tam rozdíl ve váze motoru, 50kg?
Test Vaculíka jsem nečetl, ale S8 mám projetou stejně jako A8 4,2tdi, podvozek S8 je nastaven víc do tuha, ale že bych u toho dýzlu cítil třeba menší ochotu zatáčet kvůli větší váze na předku, nemůžu říct, nepřesedal jsem bezprostředně. Každopádně jsem neměl pocit, že by podvozek A8 nějak nezvládal hmotnost toho V8 dýzlu. Rozhodně to bylo jízdně lepší než esko s třílitrovým šestiválcem.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:37
Re: Tak jen vyrábějte
50 kg na blbym místě což tohle je přesně ten případ může bejt pěknej průser
Nemám bohužel vlastní zkušenost ale sorry v tomhle dám spíš na toho Martina ;-)
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 10:46
Re: Tak jen vyrábějte
Může, ale není. Pokud by snad Vaculík napsal, že podvozek A8 s tímto motorem je horší v jízdních vlastnostech než MB S s airmaticem, tak můžu konstatovat jediné, že jsem nečtením článků p. Vaculíka zas o tolik nepřišel, neb je možná brilantní technik, ale hodnocení vlastností auta mu nejde. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:47
Re: Tak jen vyrábějte
Tak to si fakt nemyslim ;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 11:42
Re: Tak jen vyrábějte
Tych kil je tam cca 20 navyse, a to ani ty ani ja anilen zaregistrovat - nezaregistrujeme.
Bavime sa o rozdiele 220 / 240, nie o 120 / 140, kde by to uz mozno ti vnimavejsi z nas poznat mohli... ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:48
Re: Tak jen vyrábějte
I tak dám furt spíš na toho Vaculíka ;-)
To co dělá těžká ne úplně optimálně uložená V8 s A8 v zatáčce je fakt. Třeba to v příští generaci bude lepší..
15. 4. 2015 10:18
Re: Tak jen vyrábějte
To je tvůj lehkej problém...veškerá diskuze stojí na tvých prvních slovech..."četl jsem". Až bude "projel jsem", pak se možná budeme názorově lišit, ale nebude to jen omílání textu jiných. :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:34
Re: Tak jen vyrábějte
Pro mě je hodně zásadní rozdíl četl sem od Vaculíka nebo třeba v hifi od Březiny [odkaz] ;-)
Mladší než ty asi budu ale řidičák už taky mám :-)
15. 4. 2015 11:34
Re: Tak jen vyrábějte
Můžeš bejt mladší, můžeš mít řidičák...ale zatím se prezentuješ jen jako teoretik. Pak je možná lepší soustředit se na diskuze o designu než o jízdních vlastnostech :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:41
Re: Tak jen vyrábějte
Vim jak dopadla Kylie když řikala čim jezdila. Nemám v plánu rozebírat čim jezdim ;-)
15. 4. 2015 12:09
Re: Tak jen vyrábějte
To byl její problém, ona sama si ho svým afektovaným vystupováním přivodila. ;-)

A budeš se divit, mě osobně je jedno jestli sedláš Favorita nebo Aventador. :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:11
Re: Tak jen vyrábějte
Afektovanym? No je vidět že jí naživo neznáš ;-)

Něco asi tak uprostřed :-)
15. 4. 2015 12:21
Re: Tak jen vyrábějte
To spoustu lidí a znát je ani nepotřebuju, ona se tu jednoduše projevovala krátkozrace a afektovaně.

Uprostřed? Tam je šaltrklacek...tak pěkný posezení ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:27
Re: Tak jen vyrábějte
Otevřeně pravdomluvně a slušně? Nojo to se nevyplácí :-)

Nevim jak se ti mezi Favorite a Aventador dostal šaltrklacek ale když ho tam máš tak já preferuju takovýhle [odkaz] ;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 13:41
Re: Tak jen vyrábějte
a tipujem, ze sa tesis na moment, kedy sa vysuva hore >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:12
Re: Tak jen vyrábějte
Ty máš taky uprostřed mezi Favoritem a Aventadorem šaltrklacek. No nic proti 4% menšině já sem tolerantní ;-)

Já bych si radši dal sólo s touhle [odkaz] :yes:
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 14:43
Re: Tak jen vyrábějte
>:D >:D >:D >:D
tak teba najdem aj tam ? >:D
tak to ma podrz >:-[]
4% - tam ja nespadam ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:59
Re: Tak jen vyrábějte
Kde jinde ;-)
A tahle mě fakt docela bere :yes: >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
14. 4. 2015 23:30
Re: Tak jen vyrábějte
V jakém smyslu? Mně například vadí, že je až příliš okatě tvarovaná. Z A řady mi tak nejvíce naživo sedí GLA, Áčko je zase až moc hladké a opravdu má naživo trochu moc převis vpředu.
Avatar - iudex
14. 4. 2015 15:43
Re: Tak jen vyrábějte
Hm, nerozvedieš svoje dojmy bližšie, trebárs na blogu? Škoda, že som Céčko pri nedávnej príležitosti preskočil, dizajn je naozaj vydarený a mladistvý, o to viac by zamrzelo dôchodcovské nezáživné naladenie.
Avatar - Dinar
15. 4. 2015 07:01
Re: Tak jen vyrábějte
Je to jen na pár dojmů, přijel s tím zákazník, tak jsme to vzali na oběd oklikou, ale na nějaký test to nebylo. Design céčka dělá výbava, to auto bylo s amg paketem a vším tím chromem v modré, kterou použili na spoustu promo fotek, takže vypadalo ok, až na falešné koncovky výfuku. Vevnitř podobně, umí to udělat první dojem, jenže je tam málo místa i vpředu, sedačky jsou malé a elegance tvaru středové konzole se rozpadne ve chvíli kdy do držáků na pití strčíš flašku, prostě je to celé takové studiové. A jízda, na půl plynu je to opravdu malé esko, odhlučněné od kol i vzduchu, jen se pohupuje, ovšem chtěj jen o trochu víc než padesát procent a glanc je pryč, potácivý podvozek, motor který pod plynem drnčí, neduní, drnčí, a z hlediska komfortu stačí pár příčných spár a radost ze vzduchu je pryč, rány a poskakování, vzduch céčka nefunguje na našich silnicích. Na půl plynu, na půl všeho, je to fajn auto, prostě pro "neřidiče". ;-)
Avatar - iudex
15. 4. 2015 11:14
Re: Tak jen vyrábějte
Tak týmito pár vetami si o aute povedal všetko. Zatiaľ čo skutočnosť, že auto nefunguje, keď ho chytíš pod krk, by typickým kupujúcim možno ani nevadila, to nezvládanie rozbitých ciest je dosť veľký problém (najmä na našich cestách). Škoda, pretože vizuálne je to veľmi podarené auto. 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
14. 4. 2015 23:40
No tak hurá
Už aby zahájili i XF, nechápu, proč nemůžou auta představit co nejdříve k zahájení výroby, pokud k nim nedělají koncept.
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2015 09:06
Re: No tak hurá
Souhlasím, u XE to bylo velmi dlouhý, XF jde do prodeje na podzim.