Novinky
lowkick
6
Vyhoďte ten dvoulitr a je z toho maringotka...ovšem luxusní 😄 Volvo časem začne vyrábět jen motorhomes a k tomu nabízet své tahače...vypadá to jako geniální marketingový plán... No a teď vážně: auto je designově velmi povedené, ale max.165 kW v naftě, když (německá) konkurence tam začíná, to je za mne opravdu málo. Když už vytahují pojmy jako excellence, ať vytáhnou i V8.
Přejít do diskuze
V8 / V10 / V 12 v této třídě není o výkonu, klidně by mohl být jen s 250 koni a bylo by to dost. Ale více-válec ti prostě nabídne úplně jinou úroveň kultivovanosti. Na V12 od Jaguáru ze 60. let můžeš položit minci na hranu, protáčet motor a ta mince nespadne, ani se nehne. Zvládne to tenhle dvou-litr s turbem, kompresorem a el.motorem v převodovce a dalším el.motorem, který ti pohání zadní kola?
Toppere, zase ti to pere ??? >😒] >😒] >😒] >😒]
mam taky dojem, ze cim dalej tym viac ludi si tu kupuje nejaky specialny model krystalovej gule
s THC vyparmi >😁 >😁 >😁 >😁
mam taky dojem, ze cim dalej tym viac ludi si tu kupuje nejaky specialny model krystalovej gule
s THC vyparmi >😁 >😁 >😁 >😁
topper, načo berieš do huby prémiu, keď ani poriadne netušíš o čom je reč?! Ked chceš nablvať čo najviac balastu, aby si znovu vyhral v ankete o najukecanejšieho diskutéra, tak si na to zvoľ aspoň tému, kde tie tvoje zmätené výmysly tak nebijú do očí. 😉 Prémiovkám dochádza dych? Ak si si nevšimol, prémiové značky predávajú také objemy naprieč triedami ako nikdy predtým. A ty tu vyblafneš niečo o konci prémie?!
Jsem jen bychař, ale když už za takové peníze pořizuji velké prémiové SUV, proč mi má pod kapotou bít oturbený čtyřválec podobně jako v sousedově Fabii? Proč se já mám přizpůsobovat automobilce? Asi tomu nerozumím. 😄
Před časem by čtyřválec nemohl do takového auta ani přijít. Dneska tvoří vrchol nabídky...
Auto krásné, technika příšerná...
Auto krásné, technika příšerná...
Nějak ten stesk po silném motoru nechápu. Tento model je označen T8, což je vrchol nabídky 😒br />
výkon 296kW a kroutící moment 640Nm
Pro mne dostačující. 😉
Pro mne dostačující. 😉
Viac Excellence by bolo dosiahnuté implantáciou šesť- a viacvalcového motora, než to tlačiť do pozície nalešteného, možno luxusného, ale motoricky chabého premiestňovadla...
Pravda, motory jsou slabinou XC90, ale každopádně je to designově nejpovedenější SUV krabicovitého tvaru. Srovnám-li to s novou Q7, tak ta musí brečet v koutě, líbí se mi tohle Volvo čím dál víc, a o to víc škoda chybějícího motoru. 😉
Kdysi bylo Volvo PRÉMIOVOU EVROPSKOU AUTOMOBILKOU.
Nyní již není...bohužel.
Doba kvalitních , bezpečných , krabicovitých švédských taxi je pryč.
Pod , na Volvo , atraktivním designem se skrývají čínské vnitřnosti , zaplacené čínskými penězi.
Je vidět , že se jedná o výrobek čínsko-švédské firmy , zaměřený primárně na Čínu a Asii..
Motorizace tomu odpovídá..výbava luxusní verze také.
Evropan by si raději koupil luxusní sedan , např. Merecedes , v SUV žádný generální ředitel se šoférem jezdit vzadu nebude. 8-s
Jinak je fajn , že Volvo zcela nezkrachovalo , jako Saab , a byt' je čínské , stále existuje.
Nyní již není...bohužel.
Doba kvalitních , bezpečných , krabicovitých švédských taxi je pryč.
Pod , na Volvo , atraktivním designem se skrývají čínské vnitřnosti , zaplacené čínskými penězi.
Je vidět , že se jedná o výrobek čínsko-švédské firmy , zaměřený primárně na Čínu a Asii..
Motorizace tomu odpovídá..výbava luxusní verze také.
Evropan by si raději koupil luxusní sedan , např. Merecedes , v SUV žádný generální ředitel se šoférem jezdit vzadu nebude. 8-s
Jinak je fajn , že Volvo zcela nezkrachovalo , jako Saab , a byt' je čínské , stále existuje.
Přesně tak Volvo nikdy nedělalo auta s nejvýkonnějším motorem v segmentu.Němci na tom vždy byli s výkonnějšíma motorama lépe, ale i tak si Volvo získalo spoustu kupců a najde si je i teď. 😉
...ze akonahle Volvo s touto filozofiou uspeje, tak to len podpori snahu ostatnych premiovych automobiliek ist ich cestou😒br />
Paradox je, ze sa nebojim o Japoncov, Amikov, Anglanov, ale o Nemcov - konkretne o BMW ! 😐
To, ze zanedlho sa zacne predavat "polovicny nez standardny" BMW motor ulozeny pozdlzne (R3), je uz cierne na bielom...Velke spekulacie sa vedu o nasadeni tohoto "polomotora" do noveho 5er, takze do 3er by som ho videl este realnejsie. Co dalej ?
Podla mna, ak uspeje Volvo s filozofiou, ze vsetky motory "sriegom", BMW si ako prve Nemecke premiove auto z nich zobere priklad a casom na tom zacne stavat aj vacsie modely - uz teraz sa spekuluje o tom, ze aj nieco strednej triedy moze byt na takej platforme. Co to znamena ? - minimum R3, maximum R4 z hladiska motorizacie v premiovom Nemeckom aute 8-s Ti, ktori sledujete ich postupy, tak vidite, ze zrovna BMW nema najmensi problem ist novymi, uspornejsimi cestami za svojim cielom - udrzat svoju #1 poziciu za hocijaku cenu : cost-cuting na kazdom rohu, a kedze je niektorym z vas jasne, ze je lacnejsie vyrobit 4,7m voz na platforme s motorom napriec, k tomu ponuknut aj vacsi vnutorny priestor, tak mam z toho fakt velke obavy :-!
Coskoro BMW zbori dlasi svoj mytus - M-modely maju byt len zadokolky - zaznievalo donedavna z Mnichova ( ak uz aj neratame X5M a X6M ) a zrazu pripustaju M5 s X-drivom. Logiku to ma - Audi tam ma quattro, MB - 4-matic...
Nechcem byt zly voci nikomu, ale v ramci zachovania akeho-takeho konstrukcneho standardu v ramci D3 a ich aut, tak Volvu prajem uspech len v ramci udrzania sa pri zivote a nie nejaky vacsi... :-! Cokolvek vacsie by znamenalo vzor, a o taky vzor myslim aktualni klienti D3 nestoja ! :-!
To, ze zanedlho sa zacne predavat "polovicny nez standardny" BMW motor ulozeny pozdlzne (R3), je uz cierne na bielom...Velke spekulacie sa vedu o nasadeni tohoto "polomotora" do noveho 5er, takze do 3er by som ho videl este realnejsie. Co dalej ?
Podla mna, ak uspeje Volvo s filozofiou, ze vsetky motory "sriegom", BMW si ako prve Nemecke premiove auto z nich zobere priklad a casom na tom zacne stavat aj vacsie modely - uz teraz sa spekuluje o tom, ze aj nieco strednej triedy moze byt na takej platforme. Co to znamena ? - minimum R3, maximum R4 z hladiska motorizacie v premiovom Nemeckom aute 8-s Ti, ktori sledujete ich postupy, tak vidite, ze zrovna BMW nema najmensi problem ist novymi, uspornejsimi cestami za svojim cielom - udrzat svoju #1 poziciu za hocijaku cenu : cost-cuting na kazdom rohu, a kedze je niektorym z vas jasne, ze je lacnejsie vyrobit 4,7m voz na platforme s motorom napriec, k tomu ponuknut aj vacsi vnutorny priestor, tak mam z toho fakt velke obavy :-!
Coskoro BMW zbori dlasi svoj mytus - M-modely maju byt len zadokolky - zaznievalo donedavna z Mnichova ( ak uz aj neratame X5M a X6M ) a zrazu pripustaju M5 s X-drivom. Logiku to ma - Audi tam ma quattro, MB - 4-matic...
Nechcem byt zly voci nikomu, ale v ramci zachovania akeho-takeho konstrukcneho standardu v ramci D3 a ich aut, tak Volvu prajem uspech len v ramci udrzania sa pri zivote a nie nejaky vacsi... :-! Cokolvek vacsie by znamenalo vzor, a o taky vzor myslim aktualni klienti D3 nestoja ! :-!
Já to tak necítím. Volvo jepro mne pořád prémie, ikdyž se vydala jinou cestou.Nenasazuje sice do svých modelů 6 a 8 válcové motory (orientace čínu), ale výbava, jízdní asistenti, bezpečnost je na špičkové tedy prémiové úrovni. Tuhle výbavu chápu jako dizajnové cvičení. Zkrátka chtějí ukázat co umí v interiéru vyrobit.
Ty jsi v tom snad už jel, že toto píšeš? Mi tedy výkony D5(225k) a T6 (320k) přijdou docela slušné... 😉 i když jen 4 válec...
toto auto mi pride ako pre americky trh, tam maju taketo radi a najma maju radi znacku volvo, je hned pod mercedesom a bmw
no neviem ci sa tam vobec predava >😒] jo predava sa
ale tie motory,... no neviem , su slabe
no neviem ci sa tam vobec predava >😒] jo predava sa
ale tie motory,... no neviem , su slabe
To si řekl moc hezky "je to designově nejpovedenější SUV krabicovitého tvaru" >😒] >😒] No za touaregem to běhá, nezlobte se na mne.... a za končící XC90 jakbysme. Škoda...
Souhlasím. Bez 6 válců (nebo aspoň dodatečného elmotoru) to postrádá to něco. Bohužel, toho se asi u Volva nikdy nedočkáme. Luxus si stejně představuji spíše takto [odkaz]
americania by v takomto niecom obrovskom chceli vidiet aspon 4 liter a 8 valcov 😉 ... ved aj sorento ma v USA 6 valcov na rozdiel od europy .... to len mi v eu sa hrame na ekologov a pritom si touto ekovojnou viac skodime ako pomahame...
ja to vidim tak ze kto chce dnes seriozny voz musi za velku mlaku ( tu v eu je to uz davnejsie v p... ) .... tam maju este ozaj krasne vozy a vacsina su to paradne benziny 😉 :yes:
ja to vidim tak ze kto chce dnes seriozny voz musi za velku mlaku ( tu v eu je to uz davnejsie v p... ) .... tam maju este ozaj krasne vozy a vacsina su to paradne benziny 😉 :yes:
prechod premiovych znaciek na 3 - 4 valcove maloobjemove nepremiove motory je dalsim krokom k zaniku premiovosti premiovych aut..... a takpovediac je to klinec do rakvy samotnym premiovkam ktorym uz dochadza dych .... este 5-6 rokov a uz nebude uplne vobec ziadny rozdiel vo vybave a motoroch ( vykon objem kvalita ) zakladneho bmw a nejakeho podobne velkeho peugeotu ... rip premia...
joooo, dlhodobo Audi, aktualne sedlam ale ich koncernoveho bratricka - SUV s este trosku pysnejsim znacikom na kapote... 😉
A ver tomu, ze v ramci Audi su klienti dost zvyknuti (hlavne od vyssej strednej triedy nahor ) na viacvalcove motorizacie. 😉
A ver tomu, ze v ramci Audi su klienti dost zvyknuti (hlavne od vyssej strednej triedy nahor ) na viacvalcove motorizacie. 😉
Si aktualny klient BMW, ci nemeckej trojky? A kolko percent tych aktuálních klientov riesi tvoje "problémy" ...?
A kolik desítek km z každé ujeté stovky to budeš zkoušet? A většina národa z toho města jezdí taky pryč.
Všechno bude záležet na ochotě zákazníků takto vybavené modely kupovat. Když to nikdo nekoupí, tak kvůli přežití budou muset svou "vysavačovou" cestu přehodnotit a vrátit se ke kořenům. 😉
Že by to byl dálniční křižník je hovadina. Když si koupím takové auto, tak to s ním v terénu určitě zkusím. A většina národa bydlí ve městě.
Není divu, já to zjistil náhodou až dnes, když jsem Topperovi dělal výpis bavoráckých motorů. Bavorští se s tím asi moc nechtějí chlubit.
To, že nasazení R3 do 3er vidíš reálněji než do 5er, je dobře. V 3er totiž ten motor už dávno je 😄 jinak souhlasím s tím, že přeješ úspěch Volvu pouze v rozsahu přežití :yes:
Častý městský provoz, řádění a terénní jízdy, to není úplně reprezentativní vzorek najíždění kilometrů žádného auta, natož xc90 😄
Asi ti Němci jezdí větší vzdálenosti. Z testu na auto .cz XC90 V8 😒br />
Pokud se budete s vozem pohybovat často ve městě, připravte se na spotřebu okolo 19 litrů, rozhodnete-li se trochu vyřádit, přehoupne se spotřeba přes 20 litrů a v terénu klidně přes 22 litrů. Aktuální ukazatel spotřeby nervy řidiče nijak nešetří, spatřit hodnotu 95 litrů není například v terénu žádný problém. 😉
Když jsem u toho "bych", tak jo 😄 jinak na sm má 8hrnkové xc90 průměr 14 [odkaz] na jásání to není, ale přijde mi to odpovídající, akceptovatelné.
Ano, válce chybí. Na druhou stranu ty bys si koupil XC90 s 8 válcem a jezdil za 16 - 18 litrů ? Já mám ten motor v S80 a jezdím průměr 13, takže o tom něco vím. Každý špás něco stojí. 😄
Jenomže do XC90 sis mohl pořídit klidně benzinový 6válec a 8 válec. Dneska? Čert ber výkon, válce chybí 8-s
Proč taková frustrace z prémiových vozů? To tě tak štve, že si někdo dokáže vydělat i na něco jiného než na Daciu? Překopíruju ti sem, co jsem ti napsal do jiné diskuse, a to srovnání motorů i40 a 3er:
Motory i40: 1,7 CRDi, podle stránek výrobce se benzín už ani nenabízí, velice prémiová nabídka >😁 No a teď 3er (spousta motorů, 3 až 6 válců) benzín: 100 kW, 125 kW, 135 kW, 180 kW, 225 kW, nafta 85 kW, 105 kW, 120 kW, 135 kW, 160 kW, 190 kW. Že lze s různými motory kombinovat taky různé typy pohonů a podvozků, to psát ani nebudu, příplatkovou výbavu radši taky ne, ale snad to pro ilustraci, jak jsou všichni na stejné lodi a úrovni, stačí 😉
Opravdu to, Toppere, vypadá na brzký zánik prémiových značek :-!
Motory i40: 1,7 CRDi, podle stránek výrobce se benzín už ani nenabízí, velice prémiová nabídka >😁 No a teď 3er (spousta motorů, 3 až 6 válců) benzín: 100 kW, 125 kW, 135 kW, 180 kW, 225 kW, nafta 85 kW, 105 kW, 120 kW, 135 kW, 160 kW, 190 kW. Že lze s různými motory kombinovat taky různé typy pohonů a podvozků, to psát ani nebudu, příplatkovou výbavu radši taky ne, ale snad to pro ilustraci, jak jsou všichni na stejné lodi a úrovni, stačí 😉
Opravdu to, Toppere, vypadá na brzký zánik prémiových značek :-!
Docela jsem čekal, že to vytáhneš, páč jsem zmínil audi. >😁 Ale ano, klidně bych řekl, že Volvo je min. stejně povedené jako Range Sport, i když ten působí kompaktněji. Mě pro porovnání, rozměry, designová řeč, opravdu nejvíc vychází Q7 jako pokus na stejné téma, a XC90 v tomto pokusu Audi poráží. 😉
225 hp měly X5ky, MLka a Q7my před deseti lety. Ale fakt je ten, že Volvo tehdy mělo 165 hp pětiválec, takže je to nepochybně pokrok.
😄
Tak pokial sa nic nezmeni, tak Volvo bude asi 1. Europska "premiova automobilka", ktora sedan vyssej strednej a neskor aj vyssej triedy predstavi s motorom priecne a vyhradne s R4 spalovacimi motormi... 8-s
[odkaz]
Tak pokial sa nic nezmeni, tak Volvo bude asi 1. Europska "premiova automobilka", ktora sedan vyssej strednej a neskor aj vyssej triedy predstavi s motorom priecne a vyhradne s R4 spalovacimi motormi... 8-s
[odkaz]