Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
rimow11
>:D ten interiér...
Taky si myslím, že ten je ze slabšího soudku, podle mě k autu vůbec nepasuje. Představ si, že přicházíš k auto jako je Kuga (pohledné, vyvážené, povedené, i když se mi do vkusu netrefilo), nasedneš a koukáš na tohle [odkaz] ale někomu se asi líbí 8-s
Nelíbí >:D Ale když si zvážíš pro a proti, tak ten panel zkousneš, ostatní v autě je velmi dobré, včetně volantu, řadící páky a podobně... Kuga by potřebovala interiér FoFO po fl.
Zkousnout se dá leccos, jsem ovšem rád, že jsem nemusel tohle dilema řešit :-)
No jo no >:D Holt má uvnitř "black packet" jako Oktávka Active :D:D A jak ji testeří chválí >:-[]
Že je černý, to by mi vadilo úplně nejmíň, nelíbí se mi ale budíky (moc barev, jasná modrá, bílá, červená), jen na málo autech se mi líbí vertikálně orientované výdechy ventilace (a tady to opravdu není), nelíbí se mi utopený, malý displej infotainmantu a tlačítka, která tvoří jakési křidýlka... Je tam toho na mne moc :-)
Ten středový panel je bez diskuze. Grafika je taková US, přitom služebně starší Mondeo IV jí má naprosto bez výhrad. Utopený display patří k tomu středovému panelu (my tam mame jen hodiny a radio). Vertikální výdechy mi ani nevadí, spíš ta palubka je divně zprohýbaná, ale zase se tam nemlátím nikde do kolen, jak někteří píší u fofo3 před fl. Jak jsem řekl, dá se to zkousnout a pak ti to ani nepřijde, naopak se to auto řídí velmi dobře na své poměry, rádio ovládáš na volantu ( i když nevim proč obráceně, než u Mondea?!) , takže středový panel můžeš nechat žít vlatsním životem >:-[]
Tak jestli je tohle pohledne, tak to ostatni auta jsou vylozene krasavci ;-)
mne to pripomína ix35 a tam su použité materiály fakt bieda..Možno su v tomto forde na tom lepšie.
Co ten interier, ale i ten exterier... Ta uvodni fotka zadna slava, ten predek je priserny. Uz aby tu byla nova generace Kugy. Novy Hyundai Tuscon je exterierem o 2 tridy jinde. Tohle se Fordu moc nepovedlo
Ozzman
Jelikož tenhle vůz máme doma, tak si dovolím se svojí troškou do mlýna.
Test je napsán hezky, ale mám pár výhrad a postřehů.
Motor - bohužel jezdíme EB, takže TDCI neznám, ale spotřeby uváděné v testu jsou naopak velmi dobré na SUV a 4x4, Tiguan s 2.0TDI jezdí za stejno, za 5/100 tohle auto jezdit nebude... EB v tomto režimu jezdí od 8-10l.... to je už bohužel jiná káva i když dynamicky naprosto dostatečná motorizace.
Jízda - myslím, že právě tady Kuga vyniká nad konkurencí (nejel sem všechno, ale ti hlavní prodejní konkurenty předčí (H/K, Tigi)). Autor zminuje to zakleknutí do zatáček, Kuga má stejnou funkcu "diferenciálu" (záměrně píšu v uvozovkách, protože je to jen elektronika), jako FoFo po faceliftu a právě v tomto momentě při plném plynu Kuga vylétne krásně po oblouku ze zatáčky. Možná to tedy autor špatně pochopil? Nebo nevím. Aerodynamický hluk je nízký (160 není poznat, nic nehučí), nutno podotknout, že ale vyspělá konkurence na tom není hůř a třeba ve srovnání i s o generaci starším Mondeem je to pořád "jen nižší střední" a je to znát.
Interiér - souhlas se vším až na ovládání... to nikomu nevadí ten naprosto debilně řešený tempomat a ovládání PP/rádia na volantu?! Navíc to každá generace Fordu má jinak, přehízené kolíbky přepínačů... za tohle bych je nahnal k Renaultu (rádio) nebo k VW (tempomat).
Sedačky - máme sice Trend, ale příplatkové sportovní sedačky s vyhříváním (ano, hřeje to dost a na tu 5. je to už moc), ale chybí nám v zadu ta loketní opěrka... velký fail v autě jako je Kuga a to ještě s příplatkovými sedačkami.
Testovaná Kuga má hezkou barvu, ale chybí jí lyžiny, bez nich vypadá zvláštně :-)
Test je napsán hezky, ale mám pár výhrad a postřehů.
Motor - bohužel jezdíme EB, takže TDCI neznám, ale spotřeby uváděné v testu jsou naopak velmi dobré na SUV a 4x4, Tiguan s 2.0TDI jezdí za stejno, za 5/100 tohle auto jezdit nebude... EB v tomto režimu jezdí od 8-10l.... to je už bohužel jiná káva i když dynamicky naprosto dostatečná motorizace.
Jízda - myslím, že právě tady Kuga vyniká nad konkurencí (nejel sem všechno, ale ti hlavní prodejní konkurenty předčí (H/K, Tigi)). Autor zminuje to zakleknutí do zatáček, Kuga má stejnou funkcu "diferenciálu" (záměrně píšu v uvozovkách, protože je to jen elektronika), jako FoFo po faceliftu a právě v tomto momentě při plném plynu Kuga vylétne krásně po oblouku ze zatáčky. Možná to tedy autor špatně pochopil? Nebo nevím. Aerodynamický hluk je nízký (160 není poznat, nic nehučí), nutno podotknout, že ale vyspělá konkurence na tom není hůř a třeba ve srovnání i s o generaci starším Mondeem je to pořád "jen nižší střední" a je to znát.
Interiér - souhlas se vším až na ovládání... to nikomu nevadí ten naprosto debilně řešený tempomat a ovládání PP/rádia na volantu?! Navíc to každá generace Fordu má jinak, přehízené kolíbky přepínačů... za tohle bych je nahnal k Renaultu (rádio) nebo k VW (tempomat).
Sedačky - máme sice Trend, ale příplatkové sportovní sedačky s vyhříváním (ano, hřeje to dost a na tu 5. je to už moc), ale chybí nám v zadu ta loketní opěrka... velký fail v autě jako je Kuga a to ještě s příplatkovými sedačkami.
Testovaná Kuga má hezkou barvu, ale chybí jí lyžiny, bez nich vypadá zvláštně :-)
Proč "bohužel" EB? :-)
Protože EB v tomhle autě žerou jako Barikovy V8mičky >:D A to sem jim možná nadsadil :-) Dálnice 9.5 130-140km/h okrsky 8,5, město dle provozu max 9.
Njn, mohlo by to být ve všech režimech o litr míň, ale žádná tragédie to není. Řekl bych, že spotřeba je odpovídající.
Ta dálnice tempomatem mne tedy dost vyděsila, jsem rád, že toto není přímo mé auto a nemusím ho tedy krmit :-) Jinak jízda je na mainstream a SUV poměry nižší střední na velmi dobré úrovni, to jako zase jó >:D
Ještě bych mohl přidat srovnání s Tiguanem, který mi přijde v interiéru trochu dotaženější, má o krapet větší kufr, ale tím komfortem (na standardním podvozku) a jízdou zas trochu ztrácí.
Ještě bych mohl přidat srovnání s Tiguanem, který mi přijde v interiéru trochu dotaženější, má o krapet větší kufr, ale tím komfortem (na standardním podvozku) a jízdou zas trochu ztrácí.
TAky ber, ze je diesel o cca 50 tis drahsi.....ma drahsi servisky...tak , pokud s Kugou..coz nepocitam..nenajedes rocne 40 tis km ..tak se ti to jistym zpusobem srovnava...a to ticho a ostatni vyhody benzinu....
No TDCI mám v Mondeu a jede příkladně, není to jako starý rachtající 1.9D od VW :-) Takže to ticho mi nepřijde jako plus benzínu. Výhdu EB vidím v dobré dynamice.
Na poměry nafty není sice TDCi hlučný, ale přesednutí do benzínu je sakra poznat.
No dobře >:D Ja vim, že jsem s naftou v menšině, ale mě by ten hluk rozhodně nepřišel jako mínus >:D
Mě v MK IV hluk taky nijak neobtěžoval, za mínus ho neberu, spíš (ne) hluk benzínu beru jako plus. Nezní to divně? >:D
No zas v otáčkách EB umí... Dokonce když vytočíš a otevřeš okna, tak si odfoukne turbo, když řadíš >:D To se mi líbí nejvíc >:-[] To sem u TSI nepozoroval, teda u těch slabších.
Tak to jsem si u svého TSI taky nevšiml. Ale věřím, že EB nezní špatně ani vytočenej (na rozdíl třeba od mojí polovičky)
Nu ja měl celou dobu 2,0 EB v Mondeu....a pak presednuti do dieslu bleee :-) ..vyzitelnost otacek...hluk....zadna radost z jizdy...to EB je neporovnatelne srovnani.....ale tak..papa trosku vic no :-)
Jsi zhýčkaný >:D Ale chápu ;)
no jo......ale ted bohužel u mě nastala doba...dieslová :D:D
.
.... a jeste ne Fordovksá :-(()))
.
.... a jeste ne Fordovksá :-(()))
Takže Renault? :-)
eee Peugeot 508...v rámci změny v práci ..jsem toho svého mazla prodal a nafasoval francooza :-)
Po FL? Žádný drama ne? ;-)
jj po FL....no nejprve šok....podvozek ani komfortní ..ani sportovní...takové prkno...interier moc pěkný..kvalita materiálů super...jen naprosto chaotické ovládání čehokoli...odkládací prostory žádné, sedadla velmi pohodlné
Ale tak nějak to jede :D....jen k řádně svižné jízdě ala Mondeo nedonutíš...spíše jako kdyby se tomu Pežot bránil a chtěl jet furt stejně...u Mondea čím rychleji tím se podvozek choval lépe a lépe a mrštně...tady...nic....vůbec ..nic >:D
Takový rozpor...ale zas za tu cenu co se to vysoutěžilo.....tak jsem nevěřil vlastním očím.
Ale tak nějak to jede :D....jen k řádně svižné jízdě ala Mondeo nedonutíš...spíše jako kdyby se tomu Pežot bránil a chtěl jet furt stejně...u Mondea čím rychleji tím se podvozek choval lépe a lépe a mrštně...tady...nic....vůbec ..nic >:D
Takový rozpor...ale zas za tu cenu co se to vysoutěžilo.....tak jsem nevěřil vlastním očím.
A motor? Výbava? ;-)
Asi 2,0 HDI. U 2,2 sou lichoběžníky a je to taky asi jediná zajímavá verze
Vy ste na ty lichobezniky fakt s Kylii ujeti....:)
To je fór nebo jak to myslíš? :-)
No tak možná sem nezazil nejlepší léta Kylie ale dvojitý skla a lichobezniky se objevovaly v každém příspěvku:)
Co k tomu mám říct [odkaz]
Tenhle odkaz také sdilela;) co k tomu říct. .. ze ji zdravím :-! >:D
dneska je to fakt zase riadny kabaret ! >:D :yes:
A von někdy neni? ;-)
no pokial tomu budes takto uspesne pomahat, tak bude asi vzdy ;-)
Umíš aspoň říct čim tomu mám zrovna já jako pomáhat? :-)
Hele nebo radši nevíš co Piech zase blbne? [odkaz]
A tohle si čet? [odkaz]
Hele nebo radši nevíš co Piech zase blbne? [odkaz]
A tohle si čet? [odkaz]
proste bavis :-) a stale, a niekedy sa mi zda, ze cim dalej tym lepsie. >:-[] :yes:
Martinovi budem musiet zavolat, a ak ma s tym starym chrenom nejaky velky problem, dame ho na poriadok. :-!
a co sa 4x4 tyka - co na to povedat - cudujes sa niecomu ?
Ja teda nie. Plus - keby tam bolo nieco koncernove s Haldex 5kou, kde sa uz pouziva ako doplnok aj XDS+, tak ani ten komplikovanejsi rozjazd s trakciou na 1 strane by nemal byt väcsi problem. O Audinackych pozdlznych platformach s Krönungsraddiferencialom tam zmienka nieje, ale o ne sa uz toboz nebojim. ;-)
Martinovi budem musiet zavolat, a ak ma s tym starym chrenom nejaky velky problem, dame ho na poriadok. :-!
a co sa 4x4 tyka - co na to povedat - cudujes sa niecomu ?
Ja teda nie. Plus - keby tam bolo nieco koncernove s Haldex 5kou, kde sa uz pouziva ako doplnok aj XDS+, tak ani ten komplikovanejsi rozjazd s trakciou na 1 strane by nemal byt väcsi problem. O Audinackych pozdlznych platformach s Krönungsraddiferencialom tam zmienka nieje, ale o ne sa uz toboz nebojim. ;-)
No mě to moc nebaví a že nic nejsi ochotnej nebo schopnej vysvětlit to moc nezlepšuje
Bacha stary chren si zatim vždycky vytrucoval co chtěl
Nečuduju ale trochu mě to překvapilo to je fakt. Škoda že tam neměli víc aut
Už víckrát sem slyšel že Haldex 5 rozhodně neni lepší než Haldex 4 a to sem kvůli tobě řek maximálně diplomaticky ;-)
XDS je jen vylepšený EDS a myslim že primárně je to na projíždění zatáček a verze Plus na mokru. Nejsem si jistej že i takovouhle situaci. V tomhle sem těžce konzervativní neni nad klasický mechanický řešení. Ale fakt škoda že tam nějakej takovej model nebyl chtěl bych to vidět v praxi co by to udělalo
Bacha stary chren si zatim vždycky vytrucoval co chtěl
Nečuduju ale trochu mě to překvapilo to je fakt. Škoda že tam neměli víc aut
Už víckrát sem slyšel že Haldex 5 rozhodně neni lepší než Haldex 4 a to sem kvůli tobě řek maximálně diplomaticky ;-)
XDS je jen vylepšený EDS a myslim že primárně je to na projíždění zatáček a verze Plus na mokru. Nejsem si jistej že i takovouhle situaci. V tomhle sem těžce konzervativní neni nad klasický mechanický řešení. Ale fakt škoda že tam nějakej takovej model nebyl chtěl bych to vidět v praxi co by to udělalo
tak konecne po dlhej dobe nejaka zhoda:
ano, aj ja som za mechaniku ! :yes:
H4 / H5 - zastavam ten nazor, ako aj par ludi ktori sa tomu pozreli na zubok, ze H5 je len "osizena" (mechanicky) H4, ktora to ale dohana elektronicky. ( chybajuca tlakova nadrzka ci ako to nazvat a verpadlo, ktore to nahradza, tak to nahradza uspesne len vdaka tomu, ze RJ H5 dava tie pokyny na zopnutie ovela castejsie a vo vacsiom predstihu, nez vacsina RJ H4. - to len Audi ich ladilo na castejsie zopinanie zadku... )
Finta je len v tych XDS+ ficurach, ze su schopne slusne nasimulovat uzavretie diferaku a takto pomoct dostat tan vykon na koleso s trakciou. Preto by som to rad aj ja videl v tychto ich testoch, ktore u mna maju slusnu relevanciu.
ano, aj ja som za mechaniku ! :yes:
H4 / H5 - zastavam ten nazor, ako aj par ludi ktori sa tomu pozreli na zubok, ze H5 je len "osizena" (mechanicky) H4, ktora to ale dohana elektronicky. ( chybajuca tlakova nadrzka ci ako to nazvat a verpadlo, ktore to nahradza, tak to nahradza uspesne len vdaka tomu, ze RJ H5 dava tie pokyny na zopnutie ovela castejsie a vo vacsiom predstihu, nez vacsina RJ H4. - to len Audi ich ladilo na castejsie zopinanie zadku... )
Finta je len v tych XDS+ ficurach, ze su schopne slusne nasimulovat uzavretie diferaku a takto pomoct dostat tan vykon na koleso s trakciou. Preto by som to rad aj ja videl v tychto ich testoch, ktore u mna maju slusnu relevanciu.
2,0Hdi 160 koni...vybava nejaka ta prostredni..ten nevim allure nebojak? bila metaliza, prosklena strecha...nejake ty senzory a nic vic >:D jo handsfree pres BT :-) zadnakuze vyhrivane /entilovane sedacky ..nafi , adap. teopmpoat ..menitelny podvozek atd. jako v modošu >:D ble :D:D ale jede to..ehm .D
Tak já si na spotřebu nestěžuji.1,5 ecobuřt asi bude trošku úspornější.Dálnice normálním stylem je tak 8-8,5 litru. Třeba od nás do Weidenu při průměru 91 Km/h jsem měl 7,9 na sto podle pc který mi kecá ta o cca 2 deci.
Nevím jak funguje tempomat u VW ale u Kugy s tím nemám problém,naopak se mi líbí a často využívám omezovač rychlosti ... hlavně ve městě.
A tahle konkrétní Kuga už hagusy má.Nový majitel si je nechal domontovat.
Nevím jak funguje tempomat u VW ale u Kugy s tím nemám problém,naopak se mi líbí a často využívám omezovač rychlosti ... hlavně ve městě.
A tahle konkrétní Kuga už hagusy má.Nový majitel si je nechal domontovat.
A už je to tady, majitel suv tě bude přesvědčovat, že auto sedí výborně v zatáčkách.
Na poměry SUV ano.... pokud si nepochopil psaný text... >:D
No já tam četl i trošku zavádějící slovíčka o fofo po fc, ale dobrá, pokud je to myšleno na bídné poměry ve vodách suv, tak máš pravdu.
Psal jsem, že má stejný systém "elektronického diferenciálu" jako FoFo po Fl, kdy ti právě v zatáčce auto jakoby poklekne a zatáhne pod plynem. To je na SUV v mainstreamu dost dobré a s autem se dá jet celkem svižně, aniž by si měl pocit, že se překlopíš. Projeď se v tom a pak zkus třeba korejské SUV této třídy, pak mne pochopíš. Jasně, že FoFo je ještě o velky krok lepší na okrsce, o tom se nehádá nikdo >:D
Co je zavádějícího na slovech o "difu" z nového FF? Nesrovnává jízdní vlastnosti s FF, jen část techniky.
Ale ma pravdu, stejne jako MPV od Forda - SMax. Pokud vezmu beznou nizsi stredni nebo i stredni tridu, je to pro me v zatackach vyrovnany souper a mnohdy je na tom hur.
Jestli se domníváš, že s-max dokáže na zakroucené trati co mondeo, nebo oktávka, tak to žiješ v hlubokém omylu. ;-)
/a ten mínus není ode mě/
/a ten mínus není ode mě/
Na minusy nehledim.
Proti Mondeu nemam sanci, to bych byl blazen tvrdit neco jineho, ale Octavia rozhodne nema lepsi podvozek, zatim jsem tedy zadnou takovou nepotkal.
Proti Mondeu nemam sanci, to bych byl blazen tvrdit neco jineho, ale Octavia rozhodne nema lepsi podvozek, zatim jsem tedy zadnou takovou nepotkal.
Troufnu si říct, že obyčejné Mondeo obyčejnou Oktávku na trati předčí >:-[] A myslím, že Smax jim bude stačit taky.
Ale tady není srovnávání mondeo vs. oktávka.
S-maxem sem nejel, tak k tomu ti nic neřeknu >:D
Ale test tady na ACZ mondeo vs trojková oktávka, bych si s chutí početl. A jak by to bylo s tou převahou, by dle mého názoru nebylo tak jednoznačné.
Tak jednoznačně by Oktávka vyhrála o tom se snad nemusíme bavit >:D Kdyby náhdou prohrávala, započte se cena, kdy Oktávka, jelikož je o třídu níže, by měla výhodu, jako v případě testu s BMW 3er >:D
Ale co jsem měl možnost obě auta jet, tak Mondeo (V.generace) je jiná liga, ja spíš mluvil o IV na okrsce. Mondeo ať se líbí, nebo ne, tak má rozhodně bytelnější interiér z měkčených plastů, výborné odhlučnění a filtruje nerovnosti tak, jak se o tom klasické Oktavce může jen nechat zdát (se svou vlečkou). Strašně by záleželo na objektivitě a taky, jaké verze by se testovaly. Myslím, že Oktávka by měla výhodu v dynamice, protože je lehčí o dost, než Mondeo.
Ale co jsem měl možnost obě auta jet, tak Mondeo (V.generace) je jiná liga, ja spíš mluvil o IV na okrsce. Mondeo ať se líbí, nebo ne, tak má rozhodně bytelnější interiér z měkčených plastů, výborné odhlučnění a filtruje nerovnosti tak, jak se o tom klasické Oktavce může jen nechat zdát (se svou vlečkou). Strašně by záleželo na objektivitě a taky, jaké verze by se testovaly. Myslím, že Oktávka by měla výhodu v dynamice, protože je lehčí o dost, než Mondeo.
Objektivita redakce je jedna věc, to se musí trochu přiznat, ale tu by kluci /pokud budou chtít/ mohli odfiltrovat. Poslední dvě generace mondea jsou dost opulentní, hodně ztratily na přesnosti výborné generace III, ale takový je trochu celkový trend. Jak říkám, kdyby se daly vedle sebe srovnatelné motorizace a výkony, byl by to hodně zajímavý test.
Na trati byla O3 1.4 tsi 103 kw o cele tri sekundy lepsi nez Mondeo 2.0 tdci 132 kw. Holt od vice nez 300 kg vyssi vahy v kombinaci s dynamicky neprilis presvedcivymi motory se snad ani jiny vysledek ocekavat nedal. ;-)
Jaké Mondeo? Taky srovnáváš lehký benzín s těžkou naftou.
To je úplně jedno, ani ve srovnatelných motorizacích nemůže střední třída stíhat nižší střední v proplétání se zatáčkami, protože je prostě o mnoho těžší. Čtvrt tuny o které má Mondeo víc než Octavia nebo Focus neokecá žádný podvozek.
Mondeo 2.0 TDCi 132 kW handling 1:51,2, slalom mezi kuželkami 63,3 km/h
Passat 2.0 TDI 110 kW handling 1:50,3, slalom mezi kuželkami 64,5 km/h
Octavia 2.0 TDI 135 kW handling 1:48,2, slalom mezi kuželkami 67,3 km/h
Focus 2.0 TDCi 136 kW handling 1:48,5, slalom mezi kuželkami 66,9 km/h
[odkaz]
[odkaz]
Střední třída je díky vysoké hmotnosti pohodlnější, ale naopak agilitou se na nižší střední nechytá bez ohledu na značku a model. I 308 z výše uvedeného testu jako je
Mondeo 2.0 TDCi 132 kW handling 1:51,2, slalom mezi kuželkami 63,3 km/h
Passat 2.0 TDI 110 kW handling 1:50,3, slalom mezi kuželkami 64,5 km/h
Octavia 2.0 TDI 135 kW handling 1:48,2, slalom mezi kuželkami 67,3 km/h
Focus 2.0 TDCi 136 kW handling 1:48,5, slalom mezi kuželkami 66,9 km/h
[odkaz]
[odkaz]
Střední třída je díky vysoké hmotnosti pohodlnější, ale naopak agilitou se na nižší střední nechytá bez ohledu na značku a model. I 308 z výše uvedeného testu jako je
Jo a ten :no: nemáš vode mě, tohle auto mě nebere tak ani onak
Se sakrou radeji vubec nekomunikovat, stejne vzdy dojde k tomu, ze "si napsal blbost a Citroen V6 HDI je nejlepsi, vo tom sem ti uz psal"...
Hrach na zed je slabe vyjadreni marnosti takove diskuse.
Bez ohledu na to, já beru Vaculíka po odborné stránce dost vážně, ty ne?
Dobrý že si to po tolika letech pamatujete, fakt mu řikala Brumla :yes: :-)
Jedine co mam s tebou spolocne je pravdepodobne narodnost, bohuzial... :-!
Zacni pisat ako clovek a budes to tu mat lahsie.
A MAS POKUTU !!! :
Vyrusil si ma pri dobrej veceri ! >:-[]
Sorry nevěděl sem že zrovna tohle auto máte doma :-)
Jinak nesouhlasím s tím že spárovat telefon s radiem je nějaký problém,i já,člověk neznalý cizích jazyků jsem to zvládl napoprvé ;-) Zpětná zrcátka mi nepřijdou jako malá spíše bych řekl že patří k těm větším,a ano posklopení sedaček sice vznikne schod,ale ten jde vyrušit zvýšením podlahy v kufru.
Sorry nevěděl sem že zrovna tohle auto máte doma :-)
Palce jsou mi putna ;-)
Mýmu kmenu putna Focus i Kuga i C4 i nějaký SUV Citroenu :-)
Ty tomu dáváš >:D
Jestli ti to tvoje hlava nebere možná by sis ten test měl nejdřív přečíst a až pak ho hodnotit ;-)
Tak pro co se rozhodneš? >:-[]
A 825 za tohle a 841 za Pajero V6 to už takovej rozdíl neni. Nebo co myslíš?
Jestli pro tebe jo tak se dopředu vomlouvám >:-[]
Už si vymyslel výmluvu pro ten svuj plk vo mě a SM? Nebo to prostě vymejšlíš za pochodu a realita je ti prostě u zadku?
Kupoval jsi někdy vůbec auto? Ne s někým, ale sám pro sebe... ;-)
Přídavný slova charakteru trapnej užívej u rodinnýho krbu nebo mezi sobě rovnými :-)
Fakt děláš scénu z toho že zmínim že by za projetí stál i vyšší model? >:D
Narozdíl vod tebe nemám potřebu napadat a nikdy sem si to vo tobě nemyslel ale vod prvního příspěvku v diskuzi pod tim blbym Focusem seš skoro král trapnosti a zkoušíš se do mě navážet jak pominutej. Doteď netušim proč
Btw když mi ukážeš v ceníku pro ČR variantu s V6 motorem, pošlu ti stovku...na zmrzku >:-[]. Nech si toho napadání, klidni se, nejsi tu ve škole ;-)
Nebo jen sjetej? ;-)
Ale za to V6 sorry, ten 3,2 je fakt jen R4. Sem blbej je to jako třílitr u Toyoty. Do terénu lepší než V6
Je to fakt výjímka ale zrovna tenhle se nečekaně poved. Teda podle pár lidí který ho četli ;-)
To infant tehdy myslim napsal někdo jinej a já sem vodpověděl něco jako že v určitym smyslu jo nebo tak něco. A Kylie fakt nejsem. Viz muj včerejší omyl zrovna v týhle diskuzi. To by musela trpět demencí že by si nepamatovala kdo psal asi nejrozsáhlejší text zrovna vo jejim Brumlovi. Nicméně Kylii znám a má se dobře a zrovna je pro změnu v Itálii
Jasně že ne řikal sem že to sou auta úplně mimo muj perimetr
Čim jezdíš ty a kolikátý je to tvoje auto? ;-)
Kurnik kolik ročně najezdíš? >:D
I když náhodou znám týpka co zvažoval Kugu a skončil u 508. Fakt >:-[]
S tebou to asi po dobrym fakt nejde. Víš že si zase napsal absolutní plk žejo?
Na otázku Ozzmana, který SUV v daný cenový kategorii mimo Kugy odpovíš pajero V6 >:-[] >:-[] >:-[]
Fakt dobrý :yes:
Voba víme že sem nic takovýho nenapsal otázka je proč to píšeš. Umíš na to vodpovědět?
Bacha ten počet smajlíků naznačuje v jaký seš křeči. A taky bacha na počet takovejhle příspěvků, eště pár a budeš ve stejnym šuplíku s jossalitem a to je fakt hodně velkej.. ;-)
Že jsi nekupoval auto? Jsem si tím skoro jistej, podle toho jak kupuješ SUV ve formě off-roadu s neexistujícím motorem.
Mimochodem, Kuga a P508 je představitelná, Kuga a alternace Pajero se čtyřválcem!!! ne. ;-) .
Ještě mi prosím pověz, proč je čtyřválec do terénu lepší než šestiválec :-)
S existujícim motorem a zřetelně sem se vomluvil že sem napsal že to je V6 takže tohle už neni z tvý strany trapný ale ubohý. Těžce ubohý
No mě přišla změna z Kugy na P508 docela překvapivá ale je prej i spokojenej tak proč ne. Asi nevíš co je alternace nebo si fakt demagog jak jossalito. Nevim co je lepší ;-)
Já se hlásim že na auta nejsem žádnej machr a nebejt Kylie teda pár * co se do ní naváželi asi bych tu nikdy nebyl. A vůbec sem neměl v plánu se tady takhle zaseknout. Ty to fakt asi nevíš žejo? Tak tos mi udělal docela radost >:D
Nejsem demagog, není to potřeba. Máš chvíle, kdy se dokážeš diskuzně utlouct sám :-)
No a ked to coskoro prestanes davat ty, tak co, zavolas si na pomoc "strycka SAKR-BLÉ" ? >:D >:D >:D >:D
Klid, i prohrávat se časem naučíš :-)
Jo a Kylie je zrovna někde tady [odkaz]