Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Kuga 2.0 TDCi 4x4 – Když emise nejsou na škodu

Ford Kuga se dočkal posíleného vrcholného turbodieselu. Zjišťovali jsme, jak s novým motorem z Mondea jezdí.
Zpět na článek
15. 4. 2015 09:20
15. 4. 2015 09:51
15. 4. 2015 09:55
15. 4. 2015 10:03
15. 4. 2015 10:22
15. 4. 2015 10:36
15. 4. 2015 10:41
15. 4. 2015 10:52
15. 4. 2015 10:57
15. 4. 2015 09:56
15. 4. 2015 10:02
15. 4. 2015 10:29
15. 4. 2015 10:42
15. 4. 2015 12:07
15. 4. 2015 09:54
15. 4. 2015 09:27
15. 4. 2015 09:55
15. 4. 2015 09:58
15. 4. 2015 10:00
15. 4. 2015 10:08
15. 4. 2015 11:00
15. 4. 2015 11:03
15. 4. 2015 11:10
15. 4. 2015 11:16
15. 4. 2015 11:20
15. 4. 2015 11:23
15. 4. 2015 11:26
15. 4. 2015 14:57
15. 4. 2015 15:43
15. 4. 2015 19:31
15. 4. 2015 19:52
15. 4. 2015 20:04
16. 4. 2015 08:41
16. 4. 2015 10:12
16. 4. 2015 11:18
16. 4. 2015 12:49
19. 4. 2015 16:22
21. 4. 2015 08:05
21. 4. 2015 16:12
15. 4. 2015 10:06
15. 4. 2015 10:18
15. 4. 2015 10:06
15. 4. 2015 10:22
15. 4. 2015 10:23
15. 4. 2015 10:29
15. 4. 2015 11:07
15. 4. 2015 10:51
15. 4. 2015 10:58
15. 4. 2015 18:56
15. 4. 2015 11:14
15. 4. 2015 10:08
15. 4. 2015 10:18
15. 4. 2015 10:41
15. 4. 2015 10:43
15. 4. 2015 10:53
15. 4. 2015 14:48
15. 4. 2015 15:25
15. 4. 2015 16:15
15. 4. 2015 19:34
15. 4. 2015 19:53
15. 4. 2015 09:57
15. 4. 2015 10:10
15. 4. 2015 10:06
15. 4. 2015 10:21
15. 4. 2015 14:50
15. 4. 2015 10:11
15. 4. 2015 10:59
15. 4. 2015 11:27
15. 4. 2015 12:13
15. 4. 2015 12:40
15. 4. 2015 12:48
15. 4. 2015 13:14
15. 4. 2015 22:56
16. 4. 2015 07:32
16. 4. 2015 09:05
17. 4. 2015 07:15
15. 4. 2015 11:31
15. 4. 2015 12:42
15. 4. 2015 13:07
15. 4. 2015 12:48
15. 4. 2015 15:10
15. 4. 2015 19:55
15. 4. 2015 21:41
Avatar - Auto CZ
15. 4. 2015 09:16
Predražený zlepenec
trochu mi to štýlom pripomína Multiplu.
Rozbalit vlákno
107
15. 4. 2015 09:18
Re: Predražený zlepenec
Předraženej v jakým smyslu? Proč slepenec? Říkáš Multiplu...no při troše fantazie a použitím tvý optiky pak slon připomíná krocana ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 09:34
Re: Predražený zlepenec
Jj ty určitě nebudeš fanda Fordu. Eště že ten Focus tehdy vyhrál :-)
Jo a ten :no: nemáš vode mě, tohle auto mě nebere tak ani onak
15. 4. 2015 09:46
Re: Predražený zlepenec
Jdete s timhle uz fakt do haje. Bezte si nekam na chat, tam si nadavejte, ale tady neni potreba plevelit diskusi.
15. 4. 2015 10:11
Re: Predražený zlepenec
Prosím?
15. 4. 2015 10:20
Re: Predražený zlepenec
Vidis, ja ti to psal uz driv - nehadej se s blbcem, lidi si vas spletou. A tady to mas >:-[]
15. 4. 2015 10:26
Re: Predražený zlepenec
Připadlo mi, že Mrazík umí číst ;-) . Mé otázky na nick s "originálním" názvem Auto CZ jsou snad relevantní a k článku se vztahující, ne? Co pak vypisuje Sakra je mi sakra jedno :-)
15. 4. 2015 10:34
Re: Predražený zlepenec
Jak vidis, vechno je trosku jinak :-)
Se sakrou radeji vubec nekomunikovat, stejne vzdy dojde k tomu, ze "si napsal blbost a Citroen V6 HDI je nejlepsi, vo tom sem ti uz psal"...
Hrach na zed je slabe vyjadreni marnosti takove diskuse.
15. 4. 2015 10:44
Re: Predražený zlepenec
Nezpochybňuju, že pro některý řidiče může být C5 V6 HDI tím nej autem na světě. Nejen z mýho subjektivního hlediska tomu ale tak není. Ano, je to marnost...protože co psal Vaculík... ;-)
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 10:52
Re: Predražený zlepenec
Vaculík psal, že je C5 nej?
Bez ohledu na to, já beru Vaculíka po odborné stránce dost vážně, ty ne?
15. 4. 2015 10:56
Re: Predražený zlepenec
Klid, to nebylo mireno proti Vaculikovi.
15. 4. 2015 11:22
Re: Predražený zlepenec
Ano, ale nestavil bych na něm světonázor. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:52
Re: Predražený zlepenec
Ne to sou fakt těžký žvásty. Ale kdysi psal velkej rozbor C5 a Kylie do toho testu něco vlastních zkušeností. A někomu z toho asi vyšlo tohle :-)
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 11:55
Re: Predražený zlepenec
Jakože Kylie přispěla Vaculíkovi do testu?
15. 4. 2015 12:12
Re: Predražený zlepenec
To je relevatní, od člověka, kterej nevidí dál než za vrata svý garáže ;-) . Ale proč ne :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:19
Re: Predražený zlepenec
Hrabe ti? Nebo co to předvádíš? 8-s
15. 4. 2015 12:30
Re: Predražený zlepenec
Vychladni trošku ;-) . Jen konstatuju :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:35
Re: Predražený zlepenec
Co konstatuješ?
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
15. 4. 2015 17:17
Re: Predražený zlepenec
To nepsal Vaculík, ale psal jsem to já. Jestli myslíte hlavní profil v časopise AutoOjetriny. Jo a paní Kylie nebo slečna ted nevím měla velmi zajímavé postřehy na svého brumlu nebo tomu Citroenu tehdy říkala.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 19:13
Re: Predražený zlepenec
Tak to pardon! Fakt sem myslel že to byl Martin Vaculík. Nechtěl sem vám ubírat zásluhy nebo tak něco. Zrovna tuhle v diskuzi pod Hondou Civic sem vás schvaloval jako výjímku v místní ne moc kvalitě ;-)
Dobrý že si to po tolika letech pamatujete, fakt mu řikala Brumla :yes: :-)
15. 4. 2015 10:34
Re: Predražený zlepenec
Ma reakce nebyla na tebe, ale na toho humusaka.
15. 4. 2015 10:42
Re: Predražený zlepenec
;-) pochopeno
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:38
Re: Predražený zlepenec
Auto CZ je jen plácal a troll, dělá to tady v diskuzi, na MACZ boduje všechny recenze 3x1 a ještě se vysmívá... bohužel i přes některé snahy diskutérů a uživatelů redakce nevyslyšela prosby o zabanování.... Taky se dřív jmenoval fiatrytmo a možná ještě nějak :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 11:06
Re: Predražený zlepenec
FIASKO !!!! - a to si mal aj nechat - to ho vystihovalo najlepsie >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:11
Re: Predražený zlepenec
Jo, na tohle alterego jsem zapoměl >:D Třeba si ještě vzpomenou další >:D
Avatar - Auto CZ
15. 4. 2015 19:31
Re: Predražený zlepenec
Všímam si, že po mojej odbornej kritike na čokoľvek sa ako prvý ozve ozzman, a hneď nato druhý v poradí ide audisr6. To budú asi dvaja hotbrothers, alebo jeden postihnutý stihomamom? Už si to ozaj všímam dosť dlho 8-s
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 19:46
Re: Predražený zlepenec
mna ty do klavesnice neber !
Jedine co mam s tebou spolocne je pravdepodobne narodnost, bohuzial... :-!
Zacni pisat ako clovek a budes to tu mat lahsie.
A MAS POKUTU !!! :
Vyrusil si ma pri dobrej veceri ! >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 19:49
Re: Predražený zlepenec
A co mela znamenat ta tvoje spanila jízda na MACZ?Kdy si většinu aut vyjednickoval?lidi si s tim dela práci aby třeba někomu poradili a pak přijde s promiň htit takovej * jako ty a ještě se vysmívá.Kdybys to udělal jen me,ale tys to vzal dost důkladne od podlahy.... A v Každe diskuzi jen píses totální nesmysly a nikdy nic věcného. Jsi jen ubohý decko....
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 09:57
Re: Predražený zlepenec
No, Citroen na tohle odpověď nemá, takže se uklidni >:D Jestli si přišel rýpat, tak trochu věcně, pokud máš něco k autu, notak, šup :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:04
Re: Predražený zlepenec
Citroen SUV mě bere podobně jako Ford a neni to tim že maj stejnej motor ;-)
Sorry nevěděl sem že zrovna tohle auto máte doma :-)
16. 4. 2015 22:24
Re: Predražený zlepenec
Naftové motory ve fordech už nejsou ze stáje PSA.
Jinak nesouhlasím s tím že spárovat telefon s radiem je nějaký problém,i já,člověk neznalý cizích jazyků jsem to zvládl napoprvé ;-) Zpětná zrcátka mi nepřijdou jako malá spíše bych řekl že patří k těm větším,a ano posklopení sedaček sice vznikne schod,ale ten jde vyrušit zvýšením podlahy v kufru.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:07
Re: Predražený zlepenec
Citroen SUV mě bere podobně jako Ford a neni to tim že maj stejnej motor ;-)
Sorry nevěděl sem že zrovna tohle auto máte doma :-)
15. 4. 2015 10:10
Re: Predražený zlepenec
Nerozumím řeči tvýho kmene Sakro... Nejsem fanoušek Fordu, basta. Když někdo plácne něco podobnýho, pak mě zajímá co ho k tomu vedlo.

Palce jsou mi putna ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 10:52
Re: Predražený zlepenec
Muj kmen řiká že ses do mě pustil v diskuzi vo Focusu a tvrdě si stál na jeho straně a to tak že si vůbec nečet co muj kmen řikal ;-)

Mýmu kmenu putna Focus i Kuga i C4 i nějaký SUV Citroenu :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:57
Re: Predražený zlepenec
Opakovaně - tys v té diskuzi řikal, že C4 je podvozkově lepší, bohužel si ta auta nikdy nejel a jsou ti putna, takže pokud je Webpaja fanoušek Fordu, tak ty Citroenu a Focus opravdu jezdí líp :-!
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:37
Re: Predražený zlepenec
Opakuju - já řikal přesně to co bylo v tom testu. Byla to fakt náhoda vod tý doby sem SM zas neměl. Měl sem čas, pil kafe a k tomu si koupil blbej SM. A jak ho mám za slabej a slabší tenhle test mi přišel hodně dobře napsanej. A pokud se pamatuju nebylo tam že je C4 podvozkově lepší ale komfortnější
15. 4. 2015 12:14
Re: Predražený zlepenec
Testy, který hodnotí jak si fanda značek myslí jsou dobrý a naopak? Ne, SM je ubohej plátek až po poslední písmenko.
Ty tomu dáváš >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:21
Re: Predražený zlepenec
Ty seš zase rozjetej. Tak co máš za problém?
Jestli ti to tvoje hlava nebere možná by sis ten test měl nejdřív přečíst a až pak ho hodnotit ;-)
15. 4. 2015 12:33
Re: Predražený zlepenec
Sakro, jen pro uklidnění...zatímco ty auta hodnotíš podle testů v SM, já se je před tím než o nich píšu snažím projet. Můj názor je subjektivní a nemám favoritů, byť mi jsou některý auta samosebou bližší...to uznávám. Ale řídit se podle toho co napíše plátek, o kterým tu notabene ne neprávem šíříš despekt (tady souhlas) a najednou z toho dělat měřítka...to neumím. Cool down :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:36
Re: Predražený zlepenec
Další plk. To se ti fakt musí všechno vopakovat pětkrát nebo tě prostě baví vymejšlet si *?
15. 4. 2015 13:35
Re: Predražený zlepenec
Ano, přestaň plkat a piš věcně...tak konkurent Kugy je Pajero? ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 13:53
Re: Predražený zlepenec
Už seš fakt trapnej. Nebo úplně blbej a fakt neumíš číst :-)
Tak pro co se rozhodneš? >:-[]
A 825 za tohle a 841 za Pajero V6 to už takovej rozdíl neni. Nebo co myslíš?
Jestli pro tebe jo tak se dopředu vomlouvám >:-[]

Už si vymyslel výmluvu pro ten svuj plk vo mě a SM? Nebo to prostě vymejšlíš za pochodu a realita je ti prostě u zadku?
15. 4. 2015 14:04
Re: Predražený zlepenec
Nebavíš mě ty výmluvo, píšeš nesmysly a teď opět graduješ. Předpokládáš, že člověk, kterej si jde koupit takovýhle SUV zároveň přemýšlí o Pajeru???
Kupoval jsi někdy vůbec auto? Ne s někým, ale sám pro sebe... ;-)

Přídavný slova charakteru trapnej užívej u rodinnýho krbu nebo mezi sobě rovnými :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:08
Re: Predražený zlepenec
Hele tobě to co píšeš příde jako normální?

Fakt děláš scénu z toho že zmínim že by za projetí stál i vyšší model? >:D

Narozdíl vod tebe nemám potřebu napadat a nikdy sem si to vo tobě nemyslel ale vod prvního příspěvku v diskuzi pod tim blbym Focusem seš skoro král trapnosti a zkoušíš se do mě navážet jak pominutej. Doteď netušim proč
15. 4. 2015 14:14
Re: Predražený zlepenec
Vyšší model? Prosím tě, srovnej se, Pajero je offroad! Kuga je střední SUV, ty znalče.

Btw když mi ukážeš v ceníku pro ČR variantu s V6 motorem, pošlu ti stovku...na zmrzku >:-[]. Nech si toho napadání, klidni se, nejsi tu ve škole ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:15
Re: Predražený zlepenec
Ty seš fakt asi pomatenej >:D
Nebo jen sjetej? ;-)

Ale za to V6 sorry, ten 3,2 je fakt jen R4. Sem blbej je to jako třílitr u Toyoty. Do terénu lepší než V6
15. 4. 2015 14:23
Re: Predražený zlepenec
V klidu, i já se zmýlil, očekával jsem debatu na úrovni...ale ne v lepším připadě střední školy. Jsi mimo ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:24
Re: Predražený zlepenec
Už sem ti chtěl dát zase palec nahoru a pak narazil na to po... a pak dočet ty poslední 2 slova
Avatar - wakantanka
15. 4. 2015 21:13
Re: Predražený zlepenec
Jeho mama Kylie povedala, že to je tak ako napísal, tak to proste musí byť. Nevieš tie jednoduché dve pravidlá ? 1. Mama má vždy pravdu ! 2. Ak ju aj náhodou nemá, platí pravidlo číslo 1. >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 21:16
Re: Predražený zlepenec
Hmm Kylie neni mama a já citoval test SM. Ale jinak dobrý :yes: >:-[]
Avatar - wakantanka
16. 4. 2015 08:14
Re: Predražený zlepenec
Nieje? Tak si potom ty sám Kylie? V inej diskusii kde ťa takto označili si sa obhajoval že si infant Kylie, prebral si jej konto ... citovať nejaký plátok je vec jedna, ale vydávať tieto ich drísty za svätú pravdu je vec druhá.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2015 09:53
Re: Predražený zlepenec
Seš asi padesátej kterej ten test nečet ale ví že to sou dristy :yes: :-)
Je to fakt výjímka ale zrovna tenhle se nečekaně poved. Teda podle pár lidí který ho četli ;-)
To infant tehdy myslim napsal někdo jinej a já sem vodpověděl něco jako že v určitym smyslu jo nebo tak něco. A Kylie fakt nejsem. Viz muj včerejší omyl zrovna v týhle diskuzi. To by musela trpět demencí že by si nepamatovala kdo psal asi nejrozsáhlejší text zrovna vo jejim Brumlovi. Nicméně Kylii znám a má se dobře a zrovna je pro změnu v Itálii
Avatar - _Karel_
16. 4. 2015 11:41
Re: Predražený zlepenec
Jo, tenhle včerejší omyl by snad mohl utnout stupidní diskuze o tvé identitě.
15. 4. 2015 11:28
Re: Predražený zlepenec
Ano, za svými názory si stojím. Pokud se mýlím, dokonce to i přiznám, ty jsi však s vyčtenými moudry moc nezabodoval. A hlavně...neustále to meleš dohromady, k ničemu a pro nic. Když nemáš nic k autům, tak proč píšeš? :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:34
Re: Predražený zlepenec
To víš, všechna auta jsou pod jeho úroveň... taky bych se rád dočka věcné reakce.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:49
Re: Predražený zlepenec
Proč vymejšlíš takový *? To myslim vážně
15. 4. 2015 12:14
Re: Predražený zlepenec
Ty jsi o nich psal jako o popelnicích ne? Tak se toho drž :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:23
Re: Predražený zlepenec
No já ten test spolu s lukasem13 narozdíl vod většiny vášnivě oponujích aspoň čet ;-)
15. 4. 2015 12:24
Re: Predražený zlepenec
Já ty auta jel...tak se toho držím >:-[] Něco ke Kuze máš?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:28
Re: Predražený zlepenec
No když myslíš že tyhle dvě verze máš porovnaný víc a líp než v tom testu ;-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 12:22
Re: Predražený zlepenec
Ano, o všem píšeš že je popelnice, co si tedy mame myslet?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:33
Re: Predražený zlepenec
Sorry ale tlak na zlevňování je hodně znát už i ve střední třídě a dokonce i v tý prémiový. Levný mainstreamový modely tříválcema na jednu stranu dneska uměj jezdit vůbec ne špatně ale technicky to popelnice fakt začínaj bejt. Všechny technický řešení sou doslova ty nejlevnější jaký dou použít. Sorry ;-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 12:42
Re: Predražený zlepenec
Zlevnuje se, ale neznamená to, že jsou to všechno popelnice, tak se pak nevztekej, že jsem napsal to, že jsou ta auta pod tvou úroveň. Zajímalo by mne, proč do takovéhle diskuze vůbec zasahuješ, když s těmi auty nemáš žádnou zkušenost a ani vlastně o těch vozech nic věcného nepíšeš... i kdyby si napsal, že já nevim, je to hnunsý, za ty prachy je lepší to a to... tak je to pořád víc, než tyhle žvásty :/
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:59
Re: Predražený zlepenec
Nejde vo hnusný de vo to že tohle platí pro celou kategorii a bohužel to začíná platit i pro tu vo třídu vejš. A nejhorší je že to bohužel nejsou žvásty
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 13:03
Re: Predražený zlepenec
Tak mi řekni, co bys tedy volil ve třídě SUV nižší střední třídy v cenové relaci Kugy? (nemyslím testované, ta je TOP za cenu dost přehnanou) dejme tomu od 600-800 tisíc v naftě?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 13:07
Re: Predražený zlepenec
Asi tě překvapim ale za menší peníze bych zkusil jak se mi jezdí s Outlandrem a při tom zkoušení za 840 t. zkusil Pajero s šestiválcem ;-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 13:29
Re: Predražený zlepenec
Jsi mimo můj limit :-) Pajero 5dv je o 100 tisíc dražší, Outlander když vezmu v potaz aktuální slevu, je zajímavá nabídka, jinak je taky ve většině případů v naftě přes limit...
15. 4. 2015 13:34
Re: Predražený zlepenec
Pajero je terénní auto, zcela jinej sektor.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:00
Re: Predražený zlepenec
Ale za to vyzkoušet ho při návštěvě Mitsubishi při týhle ceně samozřejmě stojí. Teď už tomu rozumíš? :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 14:03
Re: Predražený zlepenec
Rozumím, ale když mam maximalně 800 tisíc na auto, mužu zkoušet i Ferrari a nekoupim si ho, už rozumíš ty mne? Takže se zeptam ještě jednou, jaké adekvátně vybavené auto v naftě/SUV/4x4 seženeš?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:09
Re: Predražený zlepenec
Fanj odpovim taky eště jednou: Zkusim Outlander. Motor výbornej auto dle všeho ne špatný. Nevim jak by mi sedlo a jak bych se v něm cejtil ale za aktuální cenu zřejmě moje jasná volba
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:02
Re: Predražený zlepenec
No ale teď je Outlander levnější než Kuga a motor má povedenej a to Pajero bych prostě zkusil. 41 tisíc navíc to mi za zkoušku lepšího auta a V6 jednoznačně stojí
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 14:04
Re: Predražený zlepenec
Pochop, že 41 tisíc je už celkemrozdíl a máš 3dv Pajero. Na 5dv je to už 100 nahoru. Prosím, schválně buď objektivní a zkus odpoved na mou otazku.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:05
Re: Predražený zlepenec
No ptal ses na auto pro mě a mě ty 3 dveře stačej. Jinak má odpověď je: V tuhle chvíli asi Outlander
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 14:17
Re: Predražený zlepenec
Když opopmenu, že Pajero neni SUV, je draží a má 3dv tak Outlander beru. Jel si ho? A jel si Kugu? Neber to jako napomenutí, ale ptám se.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:21
Re: Predražený zlepenec
Proč rozebíráš furt to Pajero?

Jasně že ne řikal sem že to sou auta úplně mimo muj perimetr
Avatar - wakantanka
15. 4. 2015 21:16
Re: Predražený zlepenec
Tak nám potom prezraď keďže SUV, Off-road sú mimo tvoj perimeter, nižšia stredná trieda sú popelnice, čím že to jazdíš. Respektíve čím si v živote jazdil? Jazdíš vôbec?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 21:17
Re: Predražený zlepenec
Taky dobrý :yes: >:D
Čim jezdíš ty a kolikátý je to tvoje auto? ;-)
Avatar - wakantanka
16. 4. 2015 08:12
Re: Predražený zlepenec
Momentálne mám druhé plnohodnotné MPV. Doteraz som najazdil cca 2 milióny km. Ktoré je to auto? Prešlo mi pod rukami asi 10 rôznych áut, veľkostí kubatúr a zamerania.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2015 09:53
Re: Predražený zlepenec
Fakt 2 miliony? Tobě je přes 100 nebo tak nějak? [odkaz] :-)
Kurnik kolik ročně najezdíš? >:D
Avatar - wakantanka
17. 4. 2015 08:39
Re: Predražený zlepenec
Ak ťa volant istý čas živil, nemáš problém spraviť toľko km za pár rokov.
15. 4. 2015 14:16
Re: Predražený zlepenec
Ozzmane, pochop to, máš tři kila a chceš Fabii kombíka, takže si místo toho koupíš Peugeota RCZ... To je přece jasný jako facka >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:22
Re: Predražený zlepenec
To už začíná bejt skoro extrémně velká křeč :yes: >:D

I když náhodou znám týpka co zvažoval Kugu a skončil u 508. Fakt >:-[]
15. 4. 2015 14:24
Re: Predražený zlepenec
To je Sakro, jsi setsakrahammunsky mimo ;-) Auto jsi ještě nekupoval, viď? :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:25
Re: Predražený zlepenec
??

S tebou to asi po dobrym fakt nejde. Víš že si zase napsal absolutní plk žejo?
15. 4. 2015 14:38
Re: Predražený zlepenec
Chceš mi říct, že ten kdo kupuje slušně vybavenou Kugu zároveň šilhá po plnotučným Pajeru? :-)

Na otázku Ozzmana, který SUV v daný cenový kategorii mimo Kugy odpovíš pajero V6 >:-[] >:-[] >:-[]

Fakt dobrý :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:41
Re: Predražený zlepenec
Vrať se vo příspěvek a vysvětli mi to co si napsal

Voba víme že sem nic takovýho nenapsal otázka je proč to píšeš. Umíš na to vodpovědět?

Bacha ten počet smajlíků naznačuje v jaký seš křeči. A taky bacha na počet takovejhle příspěvků, eště pár a budeš ve stejnym šuplíku s jossalitem a to je fakt hodně velkej.. ;-)
15. 4. 2015 14:47
Re: Predražený zlepenec
Křeč? Nemůžeš soudit podle sebe kluku ;-) . Vykolejit na tlachaci diskuzi mě opravdu dovede málokdo a když už tak to musí bejt formát.
Že jsi nekupoval auto? Jsem si tím skoro jistej, podle toho jak kupuješ SUV ve formě off-roadu s neexistujícím motorem.

Mimochodem, Kuga a P508 je představitelná, Kuga a alternace Pajero se čtyřválcem!!! ne. ;-) .

Ještě mi prosím pověz, proč je čtyřválec do terénu lepší než šestiválec :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 14:54
Re: Predražený zlepenec
To bude možná ten problém. Ty bojuješ a bojíš se prohry tobě de vo vykolejení. Fakt sme každej hodně jinde :-)

S existujícim motorem a zřetelně sem se vomluvil že sem napsal že to je V6 takže tohle už neni z tvý strany trapný ale ubohý. Těžce ubohý

No mě přišla změna z Kugy na P508 docela překvapivá ale je prej i spokojenej tak proč ne. Asi nevíš co je alternace nebo si fakt demagog jak jossalito. Nevim co je lepší ;-)

Já se hlásim že na auta nejsem žádnej machr a nebejt Kylie teda pár * co se do ní naváželi asi bych tu nikdy nebyl. A vůbec sem neměl v plánu se tady takhle zaseknout. Ty to fakt asi nevíš žejo? Tak tos mi udělal docela radost >:D
15. 4. 2015 15:28
Re: Predražený zlepenec
Prohry? Já a bojovat? Ale kdeže, já mám pravdu. Proč bych se měl bát.

Nejsem demagog, není to potřeba. Máš chvíle, kdy se dokážeš diskuzně utlouct sám :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 16:28
Re: Predražený zlepenec
aha, takze podla tvojej rozpravky, za to, ze to Kylie nezvladala, tak na nas poslala svojho...ani neviem co teda si, ale dajme tomu ze niekto z rodiny, alebo blizkych kruhov.
No a ked to coskoro prestanes davat ty, tak co, zavolas si na pomoc "strycka SAKR-BLÉ" ? >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 15:14
Re: Predražený zlepenec
Už to trvá dlouho hledej šmudlo hledej [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:39
Re: Predražený zlepenec
Já si za svým taky stojí a i když sem ti to už párkrát řek tak to zopakuju: Bojovals vod prvního příspěvku v tý diskuzu jen sám se sebou. Už sem to nabízel a klidně si to s tebou znova projdu ;-)
15. 4. 2015 12:16
Re: Predražený zlepenec
Není důvod, nemám se o čem s teoreticky vyzbrojeným fanouškem přít... Byla by to jen další snůška vyčtených nesmyslů, překroucených dle vlastní "pravdy".

Klid, i prohrávat se časem naučíš :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:22
Re: Predražený zlepenec
Proč se do mě furt pokoušíš navážet?
15. 4. 2015 12:24
Re: Predražený zlepenec
Spíš korigovat to co se tu snažíš vydávat za pravdu. Take it easy baby ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 12:30
Re: Predražený zlepenec
Tak takhle se vnímáš? :yes: >:D
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 10:39
Re: Predražený zlepenec
Nespletl ses v adresátovi své reakce? Nemířils o 1 pozici výš? :-O
15. 4. 2015 10:44
Re: Predražený zlepenec
Ne, nemíří :-) Vím přesně kam míří >:D
15. 4. 2015 11:00
Re: Predražený zlepenec
Tak obcas se muze stat, ze miris do muslicky a skoncis o pozici vys...
15. 4. 2015 11:26
Re: Predražený zlepenec
...á pan Netrefil :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:33
Re: Predražený zlepenec
To seš lepší než já >:-[]
15. 4. 2015 11:37
Re: Predražený zlepenec
Hlavně ne na prkýnko ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:39
Re: Predražený zlepenec
Tak tohle asi fakt nechápu
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:47
Re: Predražený zlepenec
Teď ses prozradil, že jsi Kylie !! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 11:54
Re: Predražený zlepenec
To bylo trochu vtipný ale furt to nechápu
Jo a Kylie je zrovna někde tady [odkaz]
Avatar - rimow11
15. 4. 2015 09:20
kuga
>:D ten interiér...
Rozbalit vlákno
14
15. 4. 2015 09:51
Re: kuga
Taky si myslím, že ten je ze slabšího soudku, podle mě k autu vůbec nepasuje. Představ si, že přicházíš k auto jako je Kuga (pohledné, vyvážené, povedené, i když se mi do vkusu netrefilo), nasedneš a koukáš na tohle [odkaz] ale někomu se asi líbí 8-s
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 09:55
Re: kuga
Nelíbí >:D Ale když si zvážíš pro a proti, tak ten panel zkousneš, ostatní v autě je velmi dobré, včetně volantu, řadící páky a podobně... Kuga by potřebovala interiér FoFO po fl.
15. 4. 2015 10:03
Re: kuga
Zkousnout se dá leccos, jsem ovšem rád, že jsem nemusel tohle dilema řešit :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:22
Re: kuga
No jo no >:D Holt má uvnitř "black packet" jako Oktávka Active :D:D A jak ji testeří chválí >:-[]
15. 4. 2015 10:36
Re: kuga
Že je černý, to by mi vadilo úplně nejmíň, nelíbí se mi ale budíky (moc barev, jasná modrá, bílá, červená), jen na málo autech se mi líbí vertikálně orientované výdechy ventilace (a tady to opravdu není), nelíbí se mi utopený, malý displej infotainmantu a tlačítka, která tvoří jakési křidýlka... Je tam toho na mne moc :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:41
Re: kuga
Ten středový panel je bez diskuze. Grafika je taková US, přitom služebně starší Mondeo IV jí má naprosto bez výhrad. Utopený display patří k tomu středovému panelu (my tam mame jen hodiny a radio). Vertikální výdechy mi ani nevadí, spíš ta palubka je divně zprohýbaná, ale zase se tam nemlátím nikde do kolen, jak někteří píší u fofo3 před fl. Jak jsem řekl, dá se to zkousnout a pak ti to ani nepřijde, naopak se to auto řídí velmi dobře na své poměry, rádio ovládáš na volantu ( i když nevim proč obráceně, než u Mondea?!) , takže středový panel můžeš nechat žít vlatsním životem >:-[]
15. 4. 2015 10:52
Re: kuga
Musel bych ho ale přikrýt nějakým hadrem, protože i když na něj nemusím šahat, pořád ho vidím :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:57
Re: kuga
To ti nikdo nebrání >:-[] Nebo by sis tam mohl nalepit nějakou samolepku, jako se to teď dělá ve Fabii :D:D
15. 4. 2015 09:56
Re: kuga
Tak jestli je tohle pohledne, tak to ostatni auta jsou vylozene krasavci ;-)
15. 4. 2015 10:02
Re: kuga
Taky že jo :-) ale pohled na Kugu mi nijak nevadí.
Avatar - rimow11
15. 4. 2015 10:29
Re: kuga
mne to pripomína ix35 a tam su použité materiály fakt bieda..Možno su v tomto forde na tom lepšie.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:42
Re: kuga
Jsou na to lepší, ale ten panel je z tvrdého plastu, alespoň ta vrchí část.
15. 4. 2015 12:07
Re: kuga
Materiály nehodnotím, z fotek to ani moc nejde. ix35, to je ale snad ještě horší kolotoč než tohle 8-s a zevnějšek úplná tragédie.
15. 4. 2015 09:54
Re: kuga
Co ten interier, ale i ten exterier... Ta uvodni fotka zadna slava, ten predek je priserny. Uz aby tu byla nova generace Kugy. Novy Hyundai Tuscon je exterierem o 2 tridy jinde. Tohle se Fordu moc nepovedlo
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 09:27
Hezký test
Jelikož tenhle vůz máme doma, tak si dovolím se svojí troškou do mlýna.

Test je napsán hezky, ale mám pár výhrad a postřehů.

Motor - bohužel jezdíme EB, takže TDCI neznám, ale spotřeby uváděné v testu jsou naopak velmi dobré na SUV a 4x4, Tiguan s 2.0TDI jezdí za stejno, za 5/100 tohle auto jezdit nebude... EB v tomto režimu jezdí od 8-10l.... to je už bohužel jiná káva i když dynamicky naprosto dostatečná motorizace.

Jízda - myslím, že právě tady Kuga vyniká nad konkurencí (nejel sem všechno, ale ti hlavní prodejní konkurenty předčí (H/K, Tigi)). Autor zminuje to zakleknutí do zatáček, Kuga má stejnou funkcu "diferenciálu" (záměrně píšu v uvozovkách, protože je to jen elektronika), jako FoFo po faceliftu a právě v tomto momentě při plném plynu Kuga vylétne krásně po oblouku ze zatáčky. Možná to tedy autor špatně pochopil? Nebo nevím. Aerodynamický hluk je nízký (160 není poznat, nic nehučí), nutno podotknout, že ale vyspělá konkurence na tom není hůř a třeba ve srovnání i s o generaci starším Mondeem je to pořád "jen nižší střední" a je to znát.

Interiér - souhlas se vším až na ovládání... to nikomu nevadí ten naprosto debilně řešený tempomat a ovládání PP/rádia na volantu?! Navíc to každá generace Fordu má jinak, přehízené kolíbky přepínačů... za tohle bych je nahnal k Renaultu (rádio) nebo k VW (tempomat).

Sedačky - máme sice Trend, ale příplatkové sportovní sedačky s vyhříváním (ano, hřeje to dost a na tu 5. je to už moc), ale chybí nám v zadu ta loketní opěrka... velký fail v autě jako je Kuga a to ještě s příplatkovými sedačkami.

Testovaná Kuga má hezkou barvu, ale chybí jí lyžiny, bez nich vypadá zvláštně :-)
Rozbalit vlákno
75
15. 4. 2015 09:55
Re: Hezký test
Proč "bohužel" EB? :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 09:58
Re: Hezký test
Protože EB v tomhle autě žerou jako Barikovy V8mičky >:D A to sem jim možná nadsadil :-) Dálnice 9.5 130-140km/h okrsky 8,5, město dle provozu max 9.
15. 4. 2015 10:00
Re: Hezký test
Njn, mohlo by to být ve všech režimech o litr míň, ale žádná tragédie to není. Řekl bych, že spotřeba je odpovídající.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:08
Re: Hezký test
Ta dálnice tempomatem mne tedy dost vyděsila, jsem rád, že toto není přímo mé auto a nemusím ho tedy krmit :-) Jinak jízda je na mainstream a SUV poměry nižší střední na velmi dobré úrovni, to jako zase jó >:D

Ještě bych mohl přidat srovnání s Tiguanem, který mi přijde v interiéru trochu dotaženější, má o krapet větší kufr, ale tím komfortem (na standardním podvozku) a jízdou zas trochu ztrácí.
15. 4. 2015 11:00
Re: Hezký test
TAky ber, ze je diesel o cca 50 tis drahsi.....ma drahsi servisky...tak , pokud s Kugou..coz nepocitam..nenajedes rocne 40 tis km ..tak se ti to jistym zpusobem srovnava...a to ticho a ostatni vyhody benzinu....
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:03
Re: Hezký test
No TDCI mám v Mondeu a jede příkladně, není to jako starý rachtající 1.9D od VW :-) Takže to ticho mi nepřijde jako plus benzínu. Výhdu EB vidím v dobré dynamice.
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 11:07
Re: Hezký test
Na poměry nafty není sice TDCi hlučný, ale přesednutí do benzínu je sakra poznat.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:10
Re: Hezký test
No dobře >:D Ja vim, že jsem s naftou v menšině, ale mě by ten hluk rozhodně nepřišel jako mínus >:D
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 11:13
Re: Hezký test
Mě v MK IV hluk taky nijak neobtěžoval, za mínus ho neberu, spíš (ne) hluk benzínu beru jako plus. Nezní to divně? >:D
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:16
Re: Hezký test
No zas v otáčkách EB umí... Dokonce když vytočíš a otevřeš okna, tak si odfoukne turbo, když řadíš >:D To se mi líbí nejvíc >:-[] To sem u TSI nepozoroval, teda u těch slabších.
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 11:20
Re: Hezký test
Tak to jsem si u svého TSI taky nevšiml. Ale věřím, že EB nezní špatně ani vytočenej (na rozdíl třeba od mojí polovičky)
15. 4. 2015 11:20
Re: Hezký test
Nu ja měl celou dobu 2,0 EB v Mondeu....a pak presednuti do dieslu bleee :-) ..vyzitelnost otacek...hluk....zadna radost z jizdy...to EB je neporovnatelne srovnani.....ale tak..papa trosku vic no :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:23
Re: Hezký test
Jsi zhýčkaný >:D Ale chápu ;)
15. 4. 2015 11:26
Re: Hezký test
no jo......ale ted bohužel u mě nastala doba...dieslová :D:D
.
.... a jeste ne Fordovksá :-(()))
15. 4. 2015 13:33
Re: Hezký test
Takže Renault? :-)
15. 4. 2015 14:57
Re: Hezký test
eee Peugeot 508...v rámci změny v práci ..jsem toho svého mazla prodal a nafasoval francooza :-)
15. 4. 2015 15:35
Re: Hezký test
Po FL? Žádný drama ne? ;-)
15. 4. 2015 15:43
Re: Hezký test
jj po FL....no nejprve šok....podvozek ani komfortní ..ani sportovní...takové prkno...interier moc pěkný..kvalita materiálů super...jen naprosto chaotické ovládání čehokoli...odkládací prostory žádné, sedadla velmi pohodlné

Ale tak nějak to jede :D....jen k řádně svižné jízdě ala Mondeo nedonutíš...spíše jako kdyby se tomu Pežot bránil a chtěl jet furt stejně...u Mondea čím rychleji tím se podvozek choval lépe a lépe a mrštně...tady...nic....vůbec ..nic >:D

Takový rozpor...ale zas za tu cenu co se to vysoutěžilo.....tak jsem nevěřil vlastním očím.
15. 4. 2015 19:12
Re: Hezký test
A motor? Výbava? ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 19:18
Re: Hezký test
Asi 2,0 HDI. U 2,2 sou lichoběžníky a je to taky asi jediná zajímavá verze
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 19:31
Re: Hezký test
Vy ste na ty lichobezniky fakt s Kylii ujeti....:)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 19:33
Re: Hezký test
To je fór nebo jak to myslíš? :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 19:52
Re: Hezký test
No tak možná sem nezazil nejlepší léta Kylie ale dvojitý skla a lichobezniky se objevovaly v každém příspěvku:)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 19:55
Re: Hezký test
Co k tomu mám říct [odkaz]
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 20:04
Re: Hezký test
Tenhle odkaz také sdilela;) co k tomu říct. .. ze ji zdravím :-! >:D
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 20:09
Re: Hezký test
dneska je to fakt zase riadny kabaret ! >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 20:14
Re: Hezký test
A von někdy neni? ;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 20:25
Re: Hezký test
no pokial tomu budes takto uspesne pomahat, tak bude asi vzdy ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 20:33
Re: Hezký test
Umíš aspoň říct čim tomu mám zrovna já jako pomáhat? :-)

Hele nebo radši nevíš co Piech zase blbne? [odkaz]

A tohle si čet? [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 21:42
Re: Hezký test
proste bavis :-) a stale, a niekedy sa mi zda, ze cim dalej tym lepsie. >:-[] :yes:
Martinovi budem musiet zavolat, a ak ma s tym starym chrenom nejaky velky problem, dame ho na poriadok. :-!
a co sa 4x4 tyka - co na to povedat - cudujes sa niecomu ?
Ja teda nie. Plus - keby tam bolo nieco koncernove s Haldex 5kou, kde sa uz pouziva ako doplnok aj XDS+, tak ani ten komplikovanejsi rozjazd s trakciou na 1 strane by nemal byt väcsi problem. O Audinackych pozdlznych platformach s Krönungsraddiferencialom tam zmienka nieje, ale o ne sa uz toboz nebojim. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 21:47
Re: Hezký test
No mě to moc nebaví a že nic nejsi ochotnej nebo schopnej vysvětlit to moc nezlepšuje

Bacha stary chren si zatim vždycky vytrucoval co chtěl

Nečuduju ale trochu mě to překvapilo to je fakt. Škoda že tam neměli víc aut

Už víckrát sem slyšel že Haldex 5 rozhodně neni lepší než Haldex 4 a to sem kvůli tobě řek maximálně diplomaticky ;-)
XDS je jen vylepšený EDS a myslim že primárně je to na projíždění zatáček a verze Plus na mokru. Nejsem si jistej že i takovouhle situaci. V tomhle sem těžce konzervativní neni nad klasický mechanický řešení. Ale fakt škoda že tam nějakej takovej model nebyl chtěl bych to vidět v praxi co by to udělalo
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 22:03
Re: Hezký test
tak konecne po dlhej dobe nejaka zhoda:
ano, aj ja som za mechaniku ! :yes:
H4 / H5 - zastavam ten nazor, ako aj par ludi ktori sa tomu pozreli na zubok, ze H5 je len "osizena" (mechanicky) H4, ktora to ale dohana elektronicky. ( chybajuca tlakova nadrzka ci ako to nazvat a verpadlo, ktore to nahradza, tak to nahradza uspesne len vdaka tomu, ze RJ H5 dava tie pokyny na zopnutie ovela castejsie a vo vacsiom predstihu, nez vacsina RJ H4. - to len Audi ich ladilo na castejsie zopinanie zadku... )
Finta je len v tych XDS+ ficurach, ze su schopne slusne nasimulovat uzavretie diferaku a takto pomoct dostat tan vykon na koleso s trakciou. Preto by som to rad aj ja videl v tychto ich testoch, ktore u mna maju slusnu relevanciu.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 22:05
Re: Hezký test
Konečně shoda :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 20:11
Re: Hezký test
Třeba si to přečíst? ;-)

Pro změnu je zase v Itálii ale vyřídim :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2015 19:33
Re: Hezký test
To je fór nebo jak to myslíš? :-)
16. 4. 2015 08:41
Re: Hezký test
2,0Hdi 160 koni...vybava nejaka ta prostredni..ten nevim allure nebojak? bila metaliza, prosklena strecha...nejake ty senzory a nic vic >:D jo handsfree pres BT :-) zadnakuze vyhrivane /entilovane sedacky ..nafi , adap. teopmpoat ..menitelny podvozek atd. jako v modošu >:D ble :D:D ale jede to..ehm .D
16. 4. 2015 10:12
Re: Hezký test
Btw: Neměls na MACZ recenzi toho mondea?
16. 4. 2015 11:18
Re: Hezký test
jj měl měl :-)
16. 4. 2015 12:49
Re: Hezký test
A kde je? :-)
19. 4. 2015 16:22
Re: Hezký test
Ta recenze nebo auto?:D
21. 4. 2015 16:12
Re: Hezký test
Auto prodáno do Ovy a tím pádem jsem smazal i recenzi...když už není moje ;)
16. 4. 2015 22:52
Re: Hezký test
Tak já si na spotřebu nestěžuji.1,5 ecobuřt asi bude trošku úspornější.Dálnice normálním stylem je tak 8-8,5 litru. Třeba od nás do Weidenu při průměru 91 Km/h jsem měl 7,9 na sto podle pc který mi kecá ta o cca 2 deci.
Nevím jak funguje tempomat u VW ale u Kugy s tím nemám problém,naopak se mi líbí a často využívám omezovač rychlosti ... hlavně ve městě.
A tahle konkrétní Kuga už hagusy má.Nový majitel si je nechal domontovat.
Avatar - Uživatel_5340709
15. 4. 2015 10:00
Re: Hezký test
A už je to tady, majitel suv tě bude přesvědčovat, že auto sedí výborně v zatáčkách.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:06
Re: Hezký test
Na poměry SUV ano.... pokud si nepochopil psaný text... >:D
Avatar - Uživatel_5340709
15. 4. 2015 10:12
Re: Hezký test
No já tam četl i trošku zavádějící slovíčka o fofo po fc, ale dobrá, pokud je to myšleno na bídné poměry ve vodách suv, tak máš pravdu.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:18
Re: Hezký test
Psal jsem, že má stejný systém "elektronického diferenciálu" jako FoFo po Fl, kdy ti právě v zatáčce auto jakoby poklekne a zatáhne pod plynem. To je na SUV v mainstreamu dost dobré a s autem se dá jet celkem svižně, aniž by si měl pocit, že se překlopíš. Projeď se v tom a pak zkus třeba korejské SUV této třídy, pak mne pochopíš. Jasně, že FoFo je ještě o velky krok lepší na okrsce, o tom se nehádá nikdo >:D
Avatar - Uživatel_5340709
15. 4. 2015 10:22
Re: Hezký test
Kucí, šak nic neříkám. Jen jsem trošičku poopravil zavádějící text. ;-)
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 10:21
Re: Hezký test
Co je zavádějícího na slovech o "difu" z nového FF? Nesrovnává jízdní vlastnosti s FF, jen část techniky.
15. 4. 2015 10:06
Re: Hezký test
Ale ma pravdu, stejne jako MPV od Forda - SMax. Pokud vezmu beznou nizsi stredni nebo i stredni tridu, je to pro me v zatackach vyrovnany souper a mnohdy je na tom hur.
Avatar - Uživatel_5340709
15. 4. 2015 10:14
Re: Hezký test
Jestli se domníváš, že s-max dokáže na zakroucené trati co mondeo, nebo oktávka, tak to žiješ v hlubokém omylu. ;-)
/a ten mínus není ode mě/
15. 4. 2015 10:22
Re: Hezký test
Na minusy nehledim.
Proti Mondeu nemam sanci, to bych byl blazen tvrdit neco jineho, ale Octavia rozhodne nema lepsi podvozek, zatim jsem tedy zadnou takovou nepotkal.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:23
Re: Hezký test
Troufnu si říct, že obyčejné Mondeo obyčejnou Oktávku na trati předčí >:-[] A myslím, že Smax jim bude stačit taky.
Avatar - Uživatel_5340709
15. 4. 2015 10:25
Re: Hezký test
Ale tady není srovnávání mondeo vs. oktávka.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:29
Re: Hezký test
S-maxem sem nejel, tak k tomu ti nic neřeknu >:D
Avatar - Uživatel_5340709
15. 4. 2015 10:44
Re: Hezký test
Ale test tady na ACZ mondeo vs trojková oktávka, bych si s chutí početl. A jak by to bylo s tou převahou, by dle mého názoru nebylo tak jednoznačné.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:07
Re: Hezký test
Tak jednoznačně by Oktávka vyhrála o tom se snad nemusíme bavit >:D Kdyby náhdou prohrávala, započte se cena, kdy Oktávka, jelikož je o třídu níže, by měla výhodu, jako v případě testu s BMW 3er >:D

Ale co jsem měl možnost obě auta jet, tak Mondeo (V.generace) je jiná liga, ja spíš mluvil o IV na okrsce. Mondeo ať se líbí, nebo ne, tak má rozhodně bytelnější interiér z měkčených plastů, výborné odhlučnění a filtruje nerovnosti tak, jak se o tom klasické Oktavce může jen nechat zdát (se svou vlečkou). Strašně by záleželo na objektivitě a taky, jaké verze by se testovaly. Myslím, že Oktávka by měla výhodu v dynamice, protože je lehčí o dost, než Mondeo.
Avatar - Uživatel_5340709
15. 4. 2015 11:17
Re: Hezký test
Objektivita redakce je jedna věc, to se musí trochu přiznat, ale tu by kluci /pokud budou chtít/ mohli odfiltrovat. Poslední dvě generace mondea jsou dost opulentní, hodně ztratily na přesnosti výborné generace III, ale takový je trochu celkový trend. Jak říkám, kdyby se daly vedle sebe srovnatelné motorizace a výkony, byl by to hodně zajímavý test.
15. 4. 2015 10:51
Re: Hezký test
Na trati byla O3 1.4 tsi 103 kw o cele tri sekundy lepsi nez Mondeo 2.0 tdci 132 kw. Holt od vice nez 300 kg vyssi vahy v kombinaci s dynamicky neprilis presvedcivymi motory se snad ani jiny vysledek ocekavat nedal. ;-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:58
Re: Hezký test
Jaké Mondeo? Taky srovnáváš lehký benzín s těžkou naftou.
Avatar - Ham.
15. 4. 2015 18:56
Re: Hezký test
To je úplně jedno, ani ve srovnatelných motorizacích nemůže střední třída stíhat nižší střední v proplétání se zatáčkami, protože je prostě o mnoho těžší. Čtvrt tuny o které má Mondeo víc než Octavia nebo Focus neokecá žádný podvozek.
Mondeo 2.0 TDCi 132 kW handling 1:51,2, slalom mezi kuželkami 63,3 km/h
Passat 2.0 TDI 110 kW handling 1:50,3, slalom mezi kuželkami 64,5 km/h
Octavia 2.0 TDI 135 kW handling 1:48,2, slalom mezi kuželkami 67,3 km/h
Focus 2.0 TDCi 136 kW handling 1:48,5, slalom mezi kuželkami 66,9 km/h
[odkaz]
[odkaz]
Střední třída je díky vysoké hmotnosti pohodlnější, ale naopak agilitou se na nižší střední nechytá bez ohledu na značku a model. I 308 z výše uvedeného testu jako jediná s vlečkou vzadu, je v zatáčkách rychlejší než Mondeo nebo Passat. ;-)
15. 4. 2015 11:14
Re: Hezký test
Na trati byla O3 1.4 tsi 103 kw o cele tri sekundy lepsi nez Mondeo 2.0 tdci 132 kw. Holt o vice nez 300 kg vyssi vaha v kombinaci s dynamicky neprilis presvedcivymi motory snad ani jiny vysledek nedovolovala. ;-)
15. 4. 2015 10:08
Re: Hezký test
Na poměry SUV aji jo.
Edit: příspěvek Ozzmana, i když zní téměř identicky, tam v době, kdy jsem psal svůj, ještě nebyl :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:18
Re: Hezký test
A za to si zasloužíš nemilosrdně palec dolu >:-[] >:-[] Kdyby ti lidé radši diskutovali >:D
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 10:27
Re: Hezký test
No, co čekáš, když přeborník Auto.CZ dostal 6 :yes: .
Tady asi rozumu pšenka nepokvete. ;-)
15. 4. 2015 10:41
Re: Hezký test
A kruci, už mám 2 dolu, a to jsem ani nenapsal až takovou blbost, nebo jo? :-)
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:43
Re: Hezký test
Asi jo >:D Já mam za muj puvodní koment 3 dolu, ale že bych napsal něco špatně s taky nejsem vedom >:D Třeba nám ti palcaři osvětlí, o co jde :D:D
15. 4. 2015 10:53
Re: Hezký test
No jooo, ten původní jsi vysloveně podělal >:D
Avatar - ladsla
15. 4. 2015 14:48
Re: Hezký test
čeče ty jsi nějaký špatný z těch fordích multifunkčních volantů :-)

v květnu mám v plánu objednat Kugu domů, stále nevím jestli EB nebo naftu - cena není tak rozdílná, tak spíš k čemu se váže jaká převodovka .... Výbava bude Titanium, určitě 4x4 a dle motoru AT nebo PowerShift. Přiznám se subjektivně že asi raději naftu s PowerShiftem......do automatu se mi moc nechce.....

Kolik máš na autě najeto ? zkus něco uživatelského.

díky
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 15:25
Re: Hezký test
No jo a to Fordem jezdíme 4 roky. Zvyknes si na mondeo a ejhle je to jinak. Cokoliv ke kůži najdeš v me recenzi zde na MACZ pokud bys měl jakýkoliv dotaz nad rámec recenze neváhej se zeptat ;)
Avatar - ladsla
15. 4. 2015 16:15
Re: Hezký test
ohodnotil jsem ti recenzi na 10 po přečtení :-)
kolik máš teď najeto ?

učil jsem se S Maxe ovládat asi 2 týdny, pak jsem přešel na hlasové pokyny a super.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 19:34
Re: Hezký test
Hlas mam v Mondeu,ale nepoužívám to, vyjma když to chci někomu ukazat;) Kuga má lehce nad 11 tis. Myslím že je to psáno u poslední novinky?:) za body dik ale dnes už to stejné nemá váhu kdyz sou na macz ti trollove;)
Avatar - ladsla
15. 4. 2015 19:53
Re: Hezký test
asi jsem to přehlídnul , sorry......
body dám když se mi něco líbí. pitomci se vždycky najdou, co naděláš.
16. 4. 2015 23:21
Re: Hezký test
Záleží jak dlouho si jí chceš nechat.Klasický automat má při správné péči delší životnost než PowerShift.
15. 4. 2015 09:45
Oblíbené vznětové motory
Já vám, milá redakce, nevím, ale 379 naftových z 657 prodaných kug, to je necelých 58%, což je v případě kompaktního SUV spíš výhra benzínu. Tady bych o oblibě nafty nemluvil :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
15. 4. 2015 10:31
Re: Oblíbené vznětové motory
Presne, aj ja som sa nad tým pozastavil. Tipujem, že také BMW X3 bude s naftou na 90%, takže 42% benzínových Kug je v podstate výhra benzínu.
15. 4. 2015 10:35
Re: Oblíbené vznětové motory
Jé - X3 se fakt dělá i v benzínu :-)
15. 4. 2015 10:55
Re: Oblíbené vznětové motory
Přemýšlím, jestli má nějaké SUV lepší poměr benzín/všechno, než právě kuga :-)
Avatar - Ada je zase tady
15. 4. 2015 21:49
Re: Oblíbené vznětové motory
proboha k čemu benzín? To přece není letadlo, ale auto! ;-)
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 22:07
Re: Oblíbené vznětové motory
Dnes- po roce- když vezmu tvoje první slovo z minulého a tohoto příspěvku- tě konečně začínám chápat- píšeš- "proboha, nerozumím".
16. 4. 2015 07:27
Re: Oblíbené vznětové motory
Letadlo to sice není, ale ani lokomotiva nebo remorkér, tak proto benzín :-)
15. 4. 2015 09:57
Stara Kuga
Mne osobne sa viac lubil tvar karoserie starej KUGI....
Toto je take nemastne neslane trocha cinske...
Z vnutra take hrackarske...
motor a podvozok vyborny avsak cena je strasne premrstena
Za 40 000 Eur by som si vybral urcite ine SUV....
Rozbalit vlákno
7
15. 4. 2015 10:00
Re: Stara Kuga
:yes:
Taky se mi minula generace libi vice
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:10
Re: Stara Kuga
Interiér ale taky nebyl nic moc hezkého, když to srovnáš s dobovým Mondeem, nebo Focusem. Většina jich měla zase v celém interiéru tu příšernou stříbřenku >:D
Avatar - Uživatel_5340709
15. 4. 2015 10:05
Re: Stara Kuga
To samé platí u focusů. ;-)
15. 4. 2015 10:06
Re: Stara Kuga
Na to, že je tahle Kuga globální auto, nevypadá špatně. Starší se mi taky líbila víc, ale i u ní mi docela vadilo ztvárnění interiéru, stejně jako u nové.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:21
Re: Stara Kuga
[odkaz]

Tady ji to sluší, výhodou ale je, že i ten základ se prakticky mimo světel neliší od titania (to co jsem dal je tit-x, který se k nám snad ani nedováží)
Avatar - ladsla
15. 4. 2015 14:50
Re: Stara Kuga
tit x jde objednat , pokud jsi fleetový zákazník. V rámci programu Individual. U soukromníků nevím.
15. 4. 2015 09:58
Ford Kuga – srovnání s konkurencí
Hyundai ix35, nejvýkonnější motor vede k suverénně nejhoršímu času zrychlení a nejnižší maximální rychlosti :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:16
Re: Ford Kuga – srovnání s konkurencí
No hlavně nejlevnější Kuga je na stovku rychlejší, než všechny ix35 a druhá nejrychlejší Kuga >:D
15. 4. 2015 10:36
Re: Ford Kuga – srovnání s konkurencí
Spravne jsi mel napsat "papirove nejvykonnejsi motor" :-)
15. 4. 2015 10:40
Re: Ford Kuga – srovnání s konkurencí
Co brání, klukům šikmookým, ty papírové koně poslat na vozovku? :-)
15. 4. 2015 10:46
Re: Ford Kuga – srovnání s konkurencí
Třeba to, že papírovej kůň nemá sílu toho "pravýho" výkonovýho ;-) .

H ix35 mi sice byla k smíchu, ale už běžně potkávám odmaskovanýho Tucsona a pokud bude jezdit zpolovina jak vypadá, bude to celkem zajímavý.
15. 4. 2015 11:21
Re: Ford Kuga – srovnání s konkurencí
Tak vypadat bude beze vsech pochybnosti lepe, horsi to totiz byt nemuze.
Videl jsem nejake cinske retusovane fotky a vypada to, ze se z ix35 stane velkej fesak.
15. 4. 2015 12:58
Re: Ford Kuga – srovnání s konkurencí
I santa vypadá skvěle. Ceny má ovšem hodně sebevědomé na auto s 4hrnkovým dieslem naštorc a primitivním pohonem všech kol (nebo dokonce bez něj).
15. 4. 2015 10:11
SUV
Docela zajímavá skutečnost, že se v testu není nijak zmíněna schopnost auta v terénu, přestože se jedná o SUV a dokonce ve verzi 4x4. Zase tolik mě to nezaráží, všichni (nebo většina) víme, že terén není pro potenciální majitele Kugy důležitý. Mě to spíše pobavilo v porovnání s předešlým testem Subaru Outback, kde jsem se toho dočetl mnohem víc a to se nejedná o SUV...
Alespoň světlou výšku jste mohli zmínit ...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 10:59
Re: SUV
Obrubník v Praze to přejede jako nic (vyzkoušeno) >:D Co potřebuješ víc? :D:D:D A to i v 4x2 verzi
15. 4. 2015 11:27
Re: SUV
Nejjednodušší odpověď bývá obvykle ta správná >:D >:D >:D
15. 4. 2015 12:13
Re: SUV
Jasně, to je v pohodě a většinou to úplně stačí. Jsou ale i zákazníci, kteří potřebují více. A to by mělo v testu zaznít. Já třeba patřím k té menšině, která to více potřebuje a tady se u SUVčka potřebné informace nedozvím a musím dohledávat jinde. Konkrétně minimální světlá výška je dost důležitý údaj pro člověka, který je nucen se v zimě hrabat neodklizenou cestou k domu.
15. 4. 2015 12:40
Re: SUV
Jestli potřebuješ terénní schopnosti, nepotřebuješ Kugu :-) a zasněženou silnici přes horské sedlo projde i ta nejhloupější 4kolka.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 12:48
Re: SUV
V 90% případů i předokolka :-)
15. 4. 2015 13:14
Re: SUV
Zase tohle už je docela troufalý odhad :-)
15. 4. 2015 22:56
Re: SUV
S tím, že nepotřebuji Kugu souhlasím, s tím ostatním úplně ne, asi máme každý jinou představu nebo zkušenosti se zasněženou silnicí. Nemám ani tak na mysli horské sedlo typu Brenner, tam je všechno v pohodě, horší jsou neudržované silnice v okrajových částech republiky. Bydlím tam a zkušeností mám víc, než bych chtěl. Nejlepší je samozřejmě trvalá čtyřkolka, ale i typ Haldex většinou stačí (jen při větší zátěži je problém s přehřátím). Mnohem důležitější je světlá výška, protože pokud zůstaneš na břiše, máš smůlu i třeba s Forestrem.
16. 4. 2015 07:32
Re: SUV
Během čtení už jsem měl odpověď, že jedině Forester, ale posledním slovem svého příspěvku jsi mi to zkazil :-) pak už jedině Landcruiser, ale výsledek by dost možná byl takový, že zůstaneš viset stejně, akorát o něco dál, než Forestrem. Jestli pak nepotřebuješ nějakého opravdového off-roada s portálovými nápravami :-)
16. 4. 2015 09:05
Re: SUV
Viset zůstanu jednou za čas vždycky, jen to potřebuji minimalizovat, abych nečekal na traktor každý týden :-) ... Jinak u nás "na konci světa" :-) je 8 domů a skladba vozového parku je 3x Forester, 2x Niva a 1x Pathfinder, ostatní mají běžná malá auta a nakonec si také nestěžují, jen v zimě víc chodí pěšky ...
17. 4. 2015 07:15
Re: SUV
A máš to, musíš koupit traktor, ten projede vždy :-)
15. 4. 2015 11:31
Re: SUV
tak tak...mohli se k tomu trosku vice pověnovat...jake resnei pouziva....vyhody nevyhody...chovani ..prujezdnost

dalsi bod k diskuzi ci k testu... at se jedna vzdy o resei 4x4 versus 4x2 tak Ford ma mensi zrychleni v neprospech 4x4, ale u koncernu je to naopak....dtto najdeme u automatu versus manual (u 4kolek tusim, ze koncern pouziva kratsi prevody aby byla dynamika zachovana....)
15. 4. 2015 12:42
Re: SUV
Spíš kratší stálý převod. Převodovky by měly být stejné.
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
15. 4. 2015 11:05
Informátor je zpět,
Odpadi, minule se někteří ptali, proč mám tak hnědé zuby? Za to může největší odpad Ozzman, po jeho vzoru jsem olizoval plasty při testu Lady Niva :'-( . Ale i tak jsem ji nakonec dal 7 hvězd z pětihvězdičkové stupnice. :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 11:08
Re: Informátor je zpět,
IQ na úrovni Petrumra, trapnost a ubohost mimo stupnici.
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:10
Re: Informátor je zpět,
A chutanlo? >:-[]
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
15. 4. 2015 11:22
Re: Informátor je zpět,
Mééééééé , ..................... teda néééééééééé! :*)
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
15. 4. 2015 13:29
Re: Informátor je zpět,
Přátelé, víte jak si potrpím na přesné informace, je tu doplnění. Právě se mi ozval táta Putin, za zuby se mi omlouvá, ale došlo k záměně testovacích vozidel, tahle Niva byl původně určena jako dárek Litviněnkovi. Zuby mi prý spraví na "klinice" v Moskvě na Lubljance.
Avatar - vosicky.senior
15. 4. 2015 18:28
Re: Informátor je zpět,
Heh, Pepku Gilgite Vyskočile, jak ti to říct, ono to s tím tátou právě není tak jisté. Když byla máma Světlana Gilgitovna Berijová ještě mladá, nemohla otěhotnět. Gulrypš byla chudá oblast a tak se vydala do Moskvy. Cestou se seznámila s panem Genrichem Jagodou, se kterým se i poté tajně scházela. Ten však byl zabit sokem v lásce, Nikolajem Ježovem a potom jsi se narodil ty. Malý sabačik v kolébce tehdejší NKVD. Proto těžko říct kdo je tvým pravým otcem, Vladimír Vladimírovič si tvou mámu vzal až poté, jen aby se snáze dostala do okupovaného Československa. Ale ty zuby, nevím chlapče nebohá po kom to máš, třeba Světlana tehdy cestou někoho potkala a …. To už se dneska nikdo nedoví. No buď rád že jsi se dostal k nám. Mnohdy jsme si s babičkou říkali, že tvé mládí bylo těžké, ale jsme rádi že se nám tě podařilo vychovat aspoň takto.
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
15. 4. 2015 20:05
Re: Informátor je zpět,
Jako že tata Vošický není můj tata?
Avatar - AUDIRS6
15. 4. 2015 23:00
Re: Informátor je zpět,
tu mas vysvetlenie:
[odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - vosicky.senior
15. 4. 2015 23:08
Re: Informátor je zpět,
Ne, to je ten pán, se kterým jste minule kreslili Ladu Grantu . Jak si k němu chodíš hrát na doktora, aby měla babička penízky :-) Nu Pagadi, vy odpadi - zítra zas můžeš hrát s dědou na vlka a zajíce. Ale pozor, přesné informace!!! Zahájení výroby Prosinec 2011 Togliatti a 2012 Ižnevsk >:D
Avatar - Auto CZ
15. 4. 2015 19:24
Re: Informátor je zpět,
SORRY CHLAPI, JA SA TU IDEM TERAZ POŠIKAŤ Z VÁS >:D TY VOLE TO JE DNES REALITY SHOW !! >:D >:D
15. 4. 2015 11:54
Porovnanie udávanej spotreby
Neriešim tu či je spotreba relevantná alebo nie ale tu je zaujímavé porovnanie udávanej spotreby [odkaz]
Nissan X-trail s 1,6 dCi 4x4 má normovanú spotrebu vyššiu ako tu testovaná Kuga s 2,0 tdci 4x4. Som zvedavý ako to chlapci z Fordu dosiahli keď je testovací cyklus pre všetkých rovnaký. Samozrejme rozdiel v reálnej spotrebe liter menej v prospech 1,6 dCi. :-)
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2015 12:49
Re: Porovnanie udávanej spotreby
No ještě aby o 50 kobyl slabší a o 2 s z 0 na 100 pomalejší 1,6 diesel žral stejně, to by už byli kluci od Renaultu úplně marní >:D
15. 4. 2015 12:48
FL
Kuga nám maličko zestárla a postihl jí stejnej efekt jako poslední Mondeo, už zdaleka nevyniká v jízdních vlastnostech tolik jako předchůdce. Jezdil jsem jen naftu s manuálem, ale jestli si správně pamatuju, tak mi nepřišla jízdně příliš odlišná od konkurence (ne, ix35 opravdu nemyslím).
Interiér byl už při představení no...na hraně.

Motory není potřeba zpochybňovat, ale posun jako v případě FFIII po FL by jí prospěl.

Jen tak mimochodem, referovali už prodejci z Evropy, že globální modely globálně příliš nefungují?
Mít společnej základ neznamená rezignovat na specifický požadavky trhu na jednotlivých světadílech, když už se nebavíme o státech.
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2015 15:10
Re: FL
Spíše škoda...že hned od začátku nedělali interier jako v USA verzi..a to se týká i FF....tam měli 8mi palcovou obrazovku od začátku a vypadá toopravdu jinak..než ty změti tlačítek :-)
15. 4. 2015 18:45
Zadní sedaky
Proc mají automobilky takový problém udělat poradny zadní sedačky? Hlavně, ze dozvor se porad natahuje...
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2015 19:00
Re: Zadní sedaky
no... protože plně obsazený vůz abys pohledal... většinou ho vidíš jen v červenci a v srpnu nebo na velikonoce a na dušičky... jinak s tebou souhlasím. To věčné čištění předních sedaček od dětských botiček, když ukládáš děcka do dětských sedaček... to je fakt otrava...
15. 4. 2015 19:55
???
poradite mi? rozhodol som sa pre novu mazdu 3- 1. 5 emotion, biela. aku zlavu poskytuje mazda? ma niekto osobne skusenosti, dakujem ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
15. 4. 2015 21:41
Re: ???
Já dostal na skladovku něco přes 30tis.- v ústí nad orlicí. Servisní prohlídka tamtéž 4000,-, Brno 6500,-
Avatar - Ada je zase tady
15. 4. 2015 21:45
Zásadních negativ automobil vlastně nemá...
...nechápu, jak takovou blbost může někdo napsat. Vždyť když se v tom sklopí zadní sedadla, nevznikne rovná ložná plocha :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
16. 4. 2015 15:52
Design a facelift
Předek bych už nyní očekával ve stylu nových Fordů..tedy podoba Aston.
Ale asi bude až v nové generaci.
IntErier je dnes už hodně zastaralý..hmm ty malé displaye.. 8-s a moc čudlíků.
Tam měli dát palubku z Focusu po faceliftu a byl by pokoj.
Ale motory asi nyní ok .
Zůstává stále malinký zavazadelník !!
Minimum bych viděl 550 l a více !!
Dále stále není průvlak na lyže , jako má třeba nový X-Trail , nebo sklápění prostředního sedadla jako u Mazdy CX5 ! :no: :no:
Toto jsouu u SUV NEODPUSTITELNÉ CHYBY.
Rozbalit vlákno
0