Připadlo mi, že Mrazík umí číst ;-) . Mé otázky na nick s "originálním" názvem Auto CZ jsou snad relevantní a k článku se vztahující, ne? Co pak vypisuje Sakra je mi sakra jedno :-)
Jak vidis, vechno je trosku jinak :-)
Se sakrou radeji vubec nekomunikovat, stejne vzdy dojde k tomu, ze "si napsal blbost a Citroen V6 HDI je nejlepsi, vo tom sem ti uz psal"...
Hrach na zed je slabe vyjadreni marnosti takove diskuse.
Nezpochybňuju, že pro některý řidiče může být C5 V6 HDI tím nej autem na světě. Nejen z mýho subjektivního hlediska tomu ale tak není. Ano, je to marnost...protože co psal Vaculík... ;-)
To nepsal Vaculík, ale psal jsem to já. Jestli myslíte hlavní profil v časopise AutoOjetriny. Jo a paní Kylie nebo slečna ted nevím měla velmi zajímavé postřehy na svého brumlu nebo tomu Citroenu tehdy říkala.
Tak to pardon! Fakt sem myslel že to byl Martin Vaculík. Nechtěl sem vám ubírat zásluhy nebo tak něco. Zrovna tuhle v diskuzi pod Hondou Civic sem vás schvaloval jako výjímku v místní ne moc kvalitě ;-)
Dobrý že si to po tolika letech pamatujete, fakt mu řikala Brumla :yes::-)
Auto CZ je jen plácal a troll, dělá to tady v diskuzi, na MACZ boduje všechny recenze 3x1 a ještě se vysmívá... bohužel i přes některé snahy diskutérů a uživatelů redakce nevyslyšela prosby o zabanování.... Taky se dřív jmenoval fiatrytmo a možná ještě nějak :-)
Všímam si, že po mojej odbornej kritike na čokoľvek sa ako prvý ozve ozzman, a hneď nato druhý v poradí ide audisr6. To budú asi dvaja hotbrothers, alebo jeden postihnutý stihomamom? Už si to ozaj všímam dosť dlho 8-s
mna ty do klavesnice neber !
Jedine co mam s tebou spolocne je pravdepodobne narodnost, bohuzial... :-!
Zacni pisat ako clovek a budes to tu mat lahsie.
A MAS POKUTU !!! :
Vyrusil si ma pri dobrej veceri ! >:-[]
A co mela znamenat ta tvoje spanila jízda na MACZ?Kdy si většinu aut vyjednickoval?lidi si s tim dela práci aby třeba někomu poradili a pak přijde s promiň htit takovej * jako ty a ještě se vysmívá.Kdybys to udělal jen me,ale tys to vzal dost důkladne od podlahy.... A v Každe diskuzi jen píses totální nesmysly a nikdy nic věcného. Jsi jen ubohý decko....
Naftové motory ve fordech už nejsou ze stáje PSA.
Jinak nesouhlasím s tím že spárovat telefon s radiem je nějaký problém,i já,člověk neznalý cizích jazyků jsem to zvládl napoprvé ;-) Zpětná zrcátka mi nepřijdou jako malá spíše bych řekl že patří k těm větším,a ano posklopení sedaček sice vznikne schod,ale ten jde vyrušit zvýšením podlahy v kufru.
Opakovaně - tys v té diskuzi řikal, že C4 je podvozkově lepší, bohužel si ta auta nikdy nejel a jsou ti putna, takže pokud je Webpaja fanoušek Fordu, tak ty Citroenu a Focus opravdu jezdí líp :-!
Opakuju - já řikal přesně to co bylo v tom testu. Byla to fakt náhoda vod tý doby sem SM zas neměl. Měl sem čas, pil kafe a k tomu si koupil blbej SM. A jak ho mám za slabej a slabší tenhle test mi přišel hodně dobře napsanej. A pokud se pamatuju nebylo tam že je C4 podvozkově lepší ale komfortnější
Sakro, jen pro uklidnění...zatímco ty auta hodnotíš podle testů v SM, já se je před tím než o nich píšu snažím projet. Můj názor je subjektivní a nemám favoritů, byť mi jsou některý auta samosebou bližší...to uznávám. Ale řídit se podle toho co napíše plátek, o kterým tu notabene ne neprávem šíříš despekt (tady souhlas) a najednou z toho dělat měřítka...to neumím. Cool down :-)
Už seš fakt trapnej. Nebo úplně blbej a fakt neumíš číst :-)
Tak pro co se rozhodneš? >:-[]
A 825 za tohle a 841 za Pajero V6 to už takovej rozdíl neni. Nebo co myslíš?
Jestli pro tebe jo tak se dopředu vomlouvám >:-[]
Už si vymyslel výmluvu pro ten svuj plk vo mě a SM? Nebo to prostě vymejšlíš za pochodu a realita je ti prostě u zadku?
Nebavíš mě ty výmluvo, píšeš nesmysly a teď opět graduješ. Předpokládáš, že člověk, kterej si jde koupit takovýhle SUV zároveň přemýšlí o Pajeru???
Kupoval jsi někdy vůbec auto? Ne s někým, ale sám pro sebe... ;-)
Přídavný slova charakteru trapnej užívej u rodinnýho krbu nebo mezi sobě rovnými :-)
Fakt děláš scénu z toho že zmínim že by za projetí stál i vyšší model? >:D
Narozdíl vod tebe nemám potřebu napadat a nikdy sem si to vo tobě nemyslel ale vod prvního příspěvku v diskuzi pod tim blbym Focusem seš skoro král trapnosti a zkoušíš se do mě navážet jak pominutej. Doteď netušim proč
Jeho mama Kylie povedala, že to je tak ako napísal, tak to proste musí byť. Nevieš tie jednoduché dve pravidlá ? 1. Mama má vždy pravdu ! 2. Ak ju aj náhodou nemá, platí pravidlo číslo 1. >:D
Nieje? Tak si potom ty sám Kylie? V inej diskusii kde ťa takto označili si sa obhajoval že si infant Kylie, prebral si jej konto ... citovať nejaký plátok je vec jedna, ale vydávať tieto ich drísty za svätú pravdu je vec druhá.
Seš asi padesátej kterej ten test nečet ale ví že to sou dristy :yes::-)
Je to fakt výjímka ale zrovna tenhle se nečekaně poved. Teda podle pár lidí který ho četli ;-)
To infant tehdy myslim napsal někdo jinej a já sem vodpověděl něco jako že v určitym smyslu jo nebo tak něco. A Kylie fakt nejsem. Viz muj včerejší omyl zrovna v týhle diskuzi. To by musela trpět demencí že by si nepamatovala kdo psal asi nejrozsáhlejší text zrovna vo jejim Brumlovi. Nicméně Kylii znám a má se dobře a zrovna je pro změnu v Itálii
Ano, za svými názory si stojím. Pokud se mýlím, dokonce to i přiznám, ty jsi však s vyčtenými moudry moc nezabodoval. A hlavně...neustále to meleš dohromady, k ničemu a pro nic. Když nemáš nic k autům, tak proč píšeš? :-)
Sorry ale tlak na zlevňování je hodně znát už i ve střední třídě a dokonce i v tý prémiový. Levný mainstreamový modely tříválcema na jednu stranu dneska uměj jezdit vůbec ne špatně ale technicky to popelnice fakt začínaj bejt. Všechny technický řešení sou doslova ty nejlevnější jaký dou použít. Sorry ;-)
Zlevnuje se, ale neznamená to, že jsou to všechno popelnice, tak se pak nevztekej, že jsem napsal to, že jsou ta auta pod tvou úroveň. Zajímalo by mne, proč do takovéhle diskuze vůbec zasahuješ, když s těmi auty nemáš žádnou zkušenost a ani vlastně o těch vozech nic věcného nepíšeš... i kdyby si napsal, že já nevim, je to hnunsý, za ty prachy je lepší to a to... tak je to pořád víc, než tyhle žvásty :/
Nejde vo hnusný de vo to že tohle platí pro celou kategorii a bohužel to začíná platit i pro tu vo třídu vejš. A nejhorší je že to bohužel nejsou žvásty
Tak mi řekni, co bys tedy volil ve třídě SUV nižší střední třídy v cenové relaci Kugy? (nemyslím testované, ta je TOP za cenu dost přehnanou) dejme tomu od 600-800 tisíc v naftě?
Jsi mimo můj limit :-) Pajero 5dv je o 100 tisíc dražší, Outlander když vezmu v potaz aktuální slevu, je zajímavá nabídka, jinak je taky ve většině případů v naftě přes limit...
Rozumím, ale když mam maximalně 800 tisíc na auto, mužu zkoušet i Ferrari a nekoupim si ho, už rozumíš ty mne? Takže se zeptam ještě jednou, jaké adekvátně vybavené auto v naftě/SUV/4x4 seženeš?
Fanj odpovim taky eště jednou: Zkusim Outlander. Motor výbornej auto dle všeho ne špatný. Nevim jak by mi sedlo a jak bych se v něm cejtil ale za aktuální cenu zřejmě moje jasná volba
No ale teď je Outlander levnější než Kuga a motor má povedenej a to Pajero bych prostě zkusil. 41 tisíc navíc to mi za zkoušku lepšího auta a V6 jednoznačně stojí
Tak nám potom prezraď keďže SUV, Off-road sú mimo tvoj perimeter, nižšia stredná trieda sú popelnice, čím že to jazdíš. Respektíve čím si v živote jazdil? Jazdíš vôbec?
Momentálne mám druhé plnohodnotné MPV. Doteraz som najazdil cca 2 milióny km. Ktoré je to auto? Prešlo mi pod rukami asi 10 rôznych áut, veľkostí kubatúr a zamerania.
Vrať se vo příspěvek a vysvětli mi to co si napsal
Voba víme že sem nic takovýho nenapsal otázka je proč to píšeš. Umíš na to vodpovědět?
Bacha ten počet smajlíků naznačuje v jaký seš křeči. A taky bacha na počet takovejhle příspěvků, eště pár a budeš ve stejnym šuplíku s jossalitem a to je fakt hodně velkej.. ;-)
Křeč? Nemůžeš soudit podle sebe kluku ;-) . Vykolejit na tlachaci diskuzi mě opravdu dovede málokdo a když už tak to musí bejt formát.
Že jsi nekupoval auto? Jsem si tím skoro jistej, podle toho jak kupuješ SUV ve formě off-roadu s neexistujícím motorem.
Mimochodem, Kuga a P508 je představitelná, Kuga a alternace Pajero se čtyřválcem!!! ne. ;-) .
Ještě mi prosím pověz, proč je čtyřválec do terénu lepší než šestiválec :-)
To bude možná ten problém. Ty bojuješ a bojíš se prohry tobě de vo vykolejení. Fakt sme každej hodně jinde :-)
S existujícim motorem a zřetelně sem se vomluvil že sem napsal že to je V6 takže tohle už neni z tvý strany trapný ale ubohý. Těžce ubohý
No mě přišla změna z Kugy na P508 docela překvapivá ale je prej i spokojenej tak proč ne. Asi nevíš co je alternace nebo si fakt demagog jak jossalito. Nevim co je lepší ;-)
Já se hlásim že na auta nejsem žádnej machr a nebejt Kylie teda pár * co se do ní naváželi asi bych tu nikdy nebyl. A vůbec sem neměl v plánu se tady takhle zaseknout. Ty to fakt asi nevíš žejo? Tak tos mi udělal docela radost >:D
aha, takze podla tvojej rozpravky, za to, ze to Kylie nezvladala, tak na nas poslala svojho...ani neviem co teda si, ale dajme tomu ze niekto z rodiny, alebo blizkych kruhov.
No a ked to coskoro prestanes davat ty, tak co, zavolas si na pomoc "strycka SAKR-BLÉ" ? >:D >:D >:D >:D
Já si za svým taky stojí a i když sem ti to už párkrát řek tak to zopakuju: Bojovals vod prvního příspěvku v tý diskuzu jen sám se sebou. Už sem to nabízel a klidně si to s tebou znova projdu ;-)
Není důvod, nemám se o čem s teoreticky vyzbrojeným fanouškem přít... Byla by to jen další snůška vyčtených nesmyslů, překroucených dle vlastní "pravdy".
Taky si myslím, že ten je ze slabšího soudku, podle mě k autu vůbec nepasuje. Představ si, že přicházíš k auto jako je Kuga (pohledné, vyvážené, povedené, i když se mi do vkusu netrefilo), nasedneš a koukáš na tohle [odkaz] ale někomu se asi líbí 8-s
Nelíbí >:D Ale když si zvážíš pro a proti, tak ten panel zkousneš, ostatní v autě je velmi dobré, včetně volantu, řadící páky a podobně... Kuga by potřebovala interiér FoFO po fl.
Že je černý, to by mi vadilo úplně nejmíň, nelíbí se mi ale budíky (moc barev, jasná modrá, bílá, červená), jen na málo autech se mi líbí vertikálně orientované výdechy ventilace (a tady to opravdu není), nelíbí se mi utopený, malý displej infotainmantu a tlačítka, která tvoří jakési křidýlka... Je tam toho na mne moc :-)
Ten středový panel je bez diskuze. Grafika je taková US, přitom služebně starší Mondeo IV jí má naprosto bez výhrad. Utopený display patří k tomu středovému panelu (my tam mame jen hodiny a radio). Vertikální výdechy mi ani nevadí, spíš ta palubka je divně zprohýbaná, ale zase se tam nemlátím nikde do kolen, jak někteří píší u fofo3 před fl. Jak jsem řekl, dá se to zkousnout a pak ti to ani nepřijde, naopak se to auto řídí velmi dobře na své poměry, rádio ovládáš na volantu ( i když nevim proč obráceně, než u Mondea?!) , takže středový panel můžeš nechat žít vlatsním životem >:-[]
Co ten interier, ale i ten exterier... Ta uvodni fotka zadna slava, ten predek je priserny. Uz aby tu byla nova generace Kugy. Novy Hyundai Tuscon je exterierem o 2 tridy jinde. Tohle se Fordu moc nepovedlo
Jelikož tenhle vůz máme doma, tak si dovolím se svojí troškou do mlýna.
Test je napsán hezky, ale mám pár výhrad a postřehů.
Motor - bohužel jezdíme EB, takže TDCI neznám, ale spotřeby uváděné v testu jsou naopak velmi dobré na SUV a 4x4, Tiguan s 2.0TDI jezdí za stejno, za 5/100 tohle auto jezdit nebude... EB v tomto režimu jezdí od 8-10l.... to je už bohužel jiná káva i když dynamicky naprosto dostatečná motorizace.
Jízda - myslím, že právě tady Kuga vyniká nad konkurencí (nejel sem všechno, ale ti hlavní prodejní konkurenty předčí (H/K, Tigi)). Autor zminuje to zakleknutí do zatáček, Kuga má stejnou funkcu "diferenciálu" (záměrně píšu v uvozovkách, protože je to jen elektronika), jako FoFo po faceliftu a právě v tomto momentě při plném plynu Kuga vylétne krásně po oblouku ze zatáčky. Možná to tedy autor špatně pochopil? Nebo nevím. Aerodynamický hluk je nízký (160 není poznat, nic nehučí), nutno podotknout, že ale vyspělá konkurence na tom není hůř a třeba ve srovnání i s o generaci starším Mondeem je to pořád "jen nižší střední" a je to znát.
Interiér - souhlas se vším až na ovládání... to nikomu nevadí ten naprosto debilně řešený tempomat a ovládání PP/rádia na volantu?! Navíc to každá generace Fordu má jinak, přehízené kolíbky přepínačů... za tohle bych je nahnal k Renaultu (rádio) nebo k VW (tempomat).
Sedačky - máme sice Trend, ale příplatkové sportovní sedačky s vyhříváním (ano, hřeje to dost a na tu 5. je to už moc), ale chybí nám v zadu ta loketní opěrka... velký fail v autě jako je Kuga a to ještě s příplatkovými sedačkami.
Testovaná Kuga má hezkou barvu, ale chybí jí lyžiny, bez nich vypadá zvláštně :-)
Ta dálnice tempomatem mne tedy dost vyděsila, jsem rád, že toto není přímo mé auto a nemusím ho tedy krmit :-) Jinak jízda je na mainstream a SUV poměry nižší střední na velmi dobré úrovni, to jako zase jó >:D
Ještě bych mohl přidat srovnání s Tiguanem, který mi přijde v interiéru trochu dotaženější, má o krapet větší kufr, ale tím komfortem (na standardním podvozku) a jízdou zas trochu ztrácí.
TAky ber, ze je diesel o cca 50 tis drahsi.....ma drahsi servisky...tak , pokud s Kugou..coz nepocitam..nenajedes rocne 40 tis km ..tak se ti to jistym zpusobem srovnava...a to ticho a ostatni vyhody benzinu....
No TDCI mám v Mondeu a jede příkladně, není to jako starý rachtající 1.9D od VW :-) Takže to ticho mi nepřijde jako plus benzínu. Výhdu EB vidím v dobré dynamice.
No zas v otáčkách EB umí... Dokonce když vytočíš a otevřeš okna, tak si odfoukne turbo, když řadíš >:D To se mi líbí nejvíc >:-[] To sem u TSI nepozoroval, teda u těch slabších.
Nu ja měl celou dobu 2,0 EB v Mondeu....a pak presednuti do dieslu bleee :-) ..vyzitelnost otacek...hluk....zadna radost z jizdy...to EB je neporovnatelne srovnani.....ale tak..papa trosku vic no :-)
jj po FL....no nejprve šok....podvozek ani komfortní ..ani sportovní...takové prkno...interier moc pěkný..kvalita materiálů super...jen naprosto chaotické ovládání čehokoli...odkládací prostory žádné, sedadla velmi pohodlné
Ale tak nějak to jede :D....jen k řádně svižné jízdě ala Mondeo nedonutíš...spíše jako kdyby se tomu Pežot bránil a chtěl jet furt stejně...u Mondea čím rychleji tím se podvozek choval lépe a lépe a mrštně...tady...nic....vůbec ..nic >:D
Takový rozpor...ale zas za tu cenu co se to vysoutěžilo.....tak jsem nevěřil vlastním očím.
proste bavis :-) a stale, a niekedy sa mi zda, ze cim dalej tym lepsie. >:-[]:yes:
Martinovi budem musiet zavolat, a ak ma s tym starym chrenom nejaky velky problem, dame ho na poriadok. :-!
a co sa 4x4 tyka - co na to povedat - cudujes sa niecomu ?
Ja teda nie. Plus - keby tam bolo nieco koncernove s Haldex 5kou, kde sa uz pouziva ako doplnok aj XDS+, tak ani ten komplikovanejsi rozjazd s trakciou na 1 strane by nemal byt väcsi problem. O Audinackych pozdlznych platformach s Krönungsraddiferencialom tam zmienka nieje, ale o ne sa uz toboz nebojim. ;-)
No mě to moc nebaví a že nic nejsi ochotnej nebo schopnej vysvětlit to moc nezlepšuje
Bacha stary chren si zatim vždycky vytrucoval co chtěl
Nečuduju ale trochu mě to překvapilo to je fakt. Škoda že tam neměli víc aut
Už víckrát sem slyšel že Haldex 5 rozhodně neni lepší než Haldex 4 a to sem kvůli tobě řek maximálně diplomaticky ;-)
XDS je jen vylepšený EDS a myslim že primárně je to na projíždění zatáček a verze Plus na mokru. Nejsem si jistej že i takovouhle situaci. V tomhle sem těžce konzervativní neni nad klasický mechanický řešení. Ale fakt škoda že tam nějakej takovej model nebyl chtěl bych to vidět v praxi co by to udělalo
tak konecne po dlhej dobe nejaka zhoda:
ano, aj ja som za mechaniku ! :yes:
H4 / H5 - zastavam ten nazor, ako aj par ludi ktori sa tomu pozreli na zubok, ze H5 je len "osizena" (mechanicky) H4, ktora to ale dohana elektronicky. ( chybajuca tlakova nadrzka ci ako to nazvat a verpadlo, ktore to nahradza, tak to nahradza uspesne len vdaka tomu, ze RJ H5 dava tie pokyny na zopnutie ovela castejsie a vo vacsiom predstihu, nez vacsina RJ H4. - to len Audi ich ladilo na castejsie zopinanie zadku... )
Finta je len v tych XDS+ ficurach, ze su schopne slusne nasimulovat uzavretie diferaku a takto pomoct dostat tan vykon na koleso s trakciou. Preto by som to rad aj ja videl v tychto ich testoch, ktore u mna maju slusnu relevanciu.
2,0Hdi 160 koni...vybava nejaka ta prostredni..ten nevim allure nebojak? bila metaliza, prosklena strecha...nejake ty senzory a nic vic >:D jo handsfree pres BT :-) zadnakuze vyhrivane /entilovane sedacky ..nafi , adap. teopmpoat ..menitelny podvozek atd. jako v modošu >:D ble :D:D ale jede to..ehm .D
Tak já si na spotřebu nestěžuji.1,5 ecobuřt asi bude trošku úspornější.Dálnice normálním stylem je tak 8-8,5 litru. Třeba od nás do Weidenu při průměru 91 Km/h jsem měl 7,9 na sto podle pc který mi kecá ta o cca 2 deci.
Nevím jak funguje tempomat u VW ale u Kugy s tím nemám problém,naopak se mi líbí a často využívám omezovač rychlosti ... hlavně ve městě.
A tahle konkrétní Kuga už hagusy má.Nový majitel si je nechal domontovat.
Psal jsem, že má stejný systém "elektronického diferenciálu" jako FoFo po Fl, kdy ti právě v zatáčce auto jakoby poklekne a zatáhne pod plynem. To je na SUV v mainstreamu dost dobré a s autem se dá jet celkem svižně, aniž by si měl pocit, že se překlopíš. Projeď se v tom a pak zkus třeba korejské SUV této třídy, pak mne pochopíš. Jasně, že FoFo je ještě o velky krok lepší na okrsce, o tom se nehádá nikdo >:D
Ale ma pravdu, stejne jako MPV od Forda - SMax. Pokud vezmu beznou nizsi stredni nebo i stredni tridu, je to pro me v zatackach vyrovnany souper a mnohdy je na tom hur.
Na minusy nehledim.
Proti Mondeu nemam sanci, to bych byl blazen tvrdit neco jineho, ale Octavia rozhodne nema lepsi podvozek, zatim jsem tedy zadnou takovou nepotkal.
Tak jednoznačně by Oktávka vyhrála o tom se snad nemusíme bavit >:D Kdyby náhdou prohrávala, započte se cena, kdy Oktávka, jelikož je o třídu níže, by měla výhodu, jako v případě testu s BMW 3er >:D
Ale co jsem měl možnost obě auta jet, tak Mondeo (V.generace) je jiná liga, ja spíš mluvil o IV na okrsce. Mondeo ať se líbí, nebo ne, tak má rozhodně bytelnější interiér z měkčených plastů, výborné odhlučnění a filtruje nerovnosti tak, jak se o tom klasické Oktavce může jen nechat zdát (se svou vlečkou). Strašně by záleželo na objektivitě a taky, jaké verze by se testovaly. Myslím, že Oktávka by měla výhodu v dynamice, protože je lehčí o dost, než Mondeo.
Objektivita redakce je jedna věc, to se musí trochu přiznat, ale tu by kluci /pokud budou chtít/ mohli odfiltrovat. Poslední dvě generace mondea jsou dost opulentní, hodně ztratily na přesnosti výborné generace III, ale takový je trochu celkový trend. Jak říkám, kdyby se daly vedle sebe srovnatelné motorizace a výkony, byl by to hodně zajímavý test.
Na trati byla O3 1.4 tsi 103 kw o cele tri sekundy lepsi nez Mondeo 2.0 tdci 132 kw. Holt od vice nez 300 kg vyssi vahy v kombinaci s dynamicky neprilis presvedcivymi motory se snad ani jiny vysledek ocekavat nedal. ;-)
To je úplně jedno, ani ve srovnatelných motorizacích nemůže střední třída stíhat nižší střední v proplétání se zatáčkami, protože je prostě o mnoho těžší. Čtvrt tuny o které má Mondeo víc než Octavia nebo Focus neokecá žádný podvozek.
Mondeo 2.0 TDCi 132 kW handling 1:51,2, slalom mezi kuželkami 63,3 km/h
Passat 2.0 TDI 110 kW handling 1:50,3, slalom mezi kuželkami 64,5 km/h
Octavia 2.0 TDI 135 kW handling 1:48,2, slalom mezi kuželkami 67,3 km/h
Focus 2.0 TDCi 136 kW handling 1:48,5, slalom mezi kuželkami 66,9 km/h
[odkaz]
[odkaz]
Střední třída je díky vysoké hmotnosti pohodlnější, ale naopak agilitou se na nižší střední nechytá bez ohledu na značku a model. I 308 z výše uvedeného testu jako jediná s vlečkou vzadu, je v zatáčkách rychlejší než Mondeo nebo Passat. ;-)
Na trati byla O3 1.4 tsi 103 kw o cele tri sekundy lepsi nez Mondeo 2.0 tdci 132 kw. Holt o vice nez 300 kg vyssi vaha v kombinaci s dynamicky neprilis presvedcivymi motory snad ani jiny vysledek nedovolovala. ;-)
čeče ty jsi nějaký špatný z těch fordích multifunkčních volantů :-)
v květnu mám v plánu objednat Kugu domů, stále nevím jestli EB nebo naftu - cena není tak rozdílná, tak spíš k čemu se váže jaká převodovka .... Výbava bude Titanium, určitě 4x4 a dle motoru AT nebo PowerShift. Přiznám se subjektivně že asi raději naftu s PowerShiftem......do automatu se mi moc nechce.....
Kolik máš na autě najeto ? zkus něco uživatelského.
No jo a to Fordem jezdíme 4 roky. Zvyknes si na mondeo a ejhle je to jinak. Cokoliv ke kůži najdeš v me recenzi zde na MACZ pokud bys měl jakýkoliv dotaz nad rámec recenze neváhej se zeptat ;)
Hlas mam v Mondeu,ale nepoužívám to, vyjma když to chci někomu ukazat;) Kuga má lehce nad 11 tis. Myslím že je to psáno u poslední novinky?:) za body dik ale dnes už to stejné nemá váhu kdyz sou na macz ti trollove;)
Já vám, milá redakce, nevím, ale 379 naftových z 657 prodaných kug, to je necelých 58%, což je v případě kompaktního SUV spíš výhra benzínu. Tady bych o oblibě nafty nemluvil :-)
Mne osobne sa viac lubil tvar karoserie starej KUGI....
Toto je take nemastne neslane trocha cinske...
Z vnutra take hrackarske...
motor a podvozok vyborny avsak cena je strasne premrstena
Za 40 000 Eur by som si vybral urcite ine SUV....
Interiér ale taky nebyl nic moc hezkého, když to srovnáš s dobovým Mondeem, nebo Focusem. Většina jich měla zase v celém interiéru tu příšernou stříbřenku >:D
Na to, že je tahle Kuga globální auto, nevypadá špatně. Starší se mi taky líbila víc, ale i u ní mi docela vadilo ztvárnění interiéru, stejně jako u nové.
Tady ji to sluší, výhodou ale je, že i ten základ se prakticky mimo světel neliší od titania (to co jsem dal je tit-x, který se k nám snad ani nedováží)
Tak vypadat bude beze vsech pochybnosti lepe, horsi to totiz byt nemuze.
Videl jsem nejake cinske retusovane fotky a vypada to, ze se z ix35 stane velkej fesak.
Docela zajímavá skutečnost, že se v testu není nijak zmíněna schopnost auta v terénu, přestože se jedná o SUV a dokonce ve verzi 4x4. Zase tolik mě to nezaráží, všichni (nebo většina) víme, že terén není pro potenciální majitele Kugy důležitý. Mě to spíše pobavilo v porovnání s předešlým testem Subaru Outback, kde jsem se toho dočetl mnohem víc a to se nejedná o SUV...
Alespoň světlou výšku jste mohli zmínit ...
Jasně, to je v pohodě a většinou to úplně stačí. Jsou ale i zákazníci, kteří potřebují více. A to by mělo v testu zaznít. Já třeba patřím k té menšině, která to více potřebuje a tady se u SUVčka potřebné informace nedozvím a musím dohledávat jinde. Konkrétně minimální světlá výška je dost důležitý údaj pro člověka, který je nucen se v zimě hrabat neodklizenou cestou k domu.
S tím, že nepotřebuji Kugu souhlasím, s tím ostatním úplně ne, asi máme každý jinou představu nebo zkušenosti se zasněženou silnicí. Nemám ani tak na mysli horské sedlo typu Brenner, tam je všechno v pohodě, horší jsou neudržované silnice v okrajových částech republiky. Bydlím tam a zkušeností mám víc, než bych chtěl. Nejlepší je samozřejmě trvalá čtyřkolka, ale i typ Haldex většinou stačí (jen při větší zátěži je problém s přehřátím). Mnohem důležitější je světlá výška, protože pokud zůstaneš na břiše, máš smůlu i třeba s Forestrem.
Během čtení už jsem měl odpověď, že jedině Forester, ale posledním slovem svého příspěvku jsi mi to zkazil :-) pak už jedině Landcruiser, ale výsledek by dost možná byl takový, že zůstaneš viset stejně, akorát o něco dál, než Forestrem. Jestli pak nepotřebuješ nějakého opravdového off-roada s portálovými nápravami :-)
Viset zůstanu jednou za čas vždycky, jen to potřebuji minimalizovat, abych nečekal na traktor každý týden :-) ... Jinak u nás "na konci světa" :-) je 8 domů a skladba vozového parku je 3x Forester, 2x Niva a 1x Pathfinder, ostatní mají běžná malá auta a nakonec si také nestěžují, jen v zimě víc chodí pěšky ...
tak tak...mohli se k tomu trosku vice pověnovat...jake resnei pouziva....vyhody nevyhody...chovani ..prujezdnost
dalsi bod k diskuzi ci k testu... at se jedna vzdy o resei 4x4 versus 4x2 tak Ford ma mensi zrychleni v neprospech 4x4, ale u koncernu je to naopak....dtto najdeme u automatu versus manual (u 4kolek tusim, ze koncern pouziva kratsi prevody aby byla dynamika zachovana....)
Odpadi, minule se někteří ptali, proč mám tak hnědé zuby? Za to může největší odpad Ozzman, po jeho vzoru jsem olizoval plasty při testu Lady Niva :'-( . Ale i tak jsem ji nakonec dal 7 hvězd z pětihvězdičkové stupnice. :yes:
Přátelé, víte jak si potrpím na přesné informace, je tu doplnění. Právě se mi ozval táta Putin, za zuby se mi omlouvá, ale došlo k záměně testovacích vozidel, tahle Niva byl původně určena jako dárek Litviněnkovi. Zuby mi prý spraví na "klinice" v Moskvě na Lubljance.
Heh, Pepku Gilgite Vyskočile, jak ti to říct, ono to s tím tátou právě není tak jisté. Když byla máma Světlana Gilgitovna Berijová ještě mladá, nemohla otěhotnět. Gulrypš byla chudá oblast a tak se vydala do Moskvy. Cestou se seznámila s panem Genrichem Jagodou, se kterým se i poté tajně scházela. Ten však byl zabit sokem v lásce, Nikolajem Ježovem a potom jsi se narodil ty. Malý sabačik v kolébce tehdejší NKVD. Proto těžko říct kdo je tvým pravým otcem, Vladimír Vladimírovič si tvou mámu vzal až poté, jen aby se snáze dostala do okupovaného Československa. Ale ty zuby, nevím chlapče nebohá po kom to máš, třeba Světlana tehdy cestou někoho potkala a …. To už se dneska nikdo nedoví. No buď rád že jsi se dostal k nám. Mnohdy jsme si s babičkou říkali, že tvé mládí bylo těžké, ale jsme rádi že se nám tě podařilo vychovat aspoň takto.
Ne, to je ten pán, se kterým jste minule kreslili Ladu Grantu . Jak si k němu chodíš hrát na doktora, aby měla babička penízky :-) Nu Pagadi, vy odpadi - zítra zas můžeš hrát s dědou na vlka a zajíce. Ale pozor, přesné informace!!! Zahájení výroby Prosinec 2011 Togliatti a 2012 Ižnevsk >:D
Neriešim tu či je spotreba relevantná alebo nie ale tu je zaujímavé porovnanie udávanej spotreby [odkaz]
Nissan X-trail s 1,6 dCi 4x4 má normovanú spotrebu vyššiu ako tu testovaná Kuga s 2,0 tdci 4x4. Som zvedavý ako to chlapci z Fordu dosiahli keď je testovací cyklus pre všetkých rovnaký. Samozrejme rozdiel v reálnej spotrebe liter menej v prospech 1,6 dCi. :-)
Kuga nám maličko zestárla a postihl jí stejnej efekt jako poslední Mondeo, už zdaleka nevyniká v jízdních vlastnostech tolik jako předchůdce. Jezdil jsem jen naftu s manuálem, ale jestli si správně pamatuju, tak mi nepřišla jízdně příliš odlišná od konkurence (ne, ix35 opravdu nemyslím).
Interiér byl už při představení no...na hraně.
Motory není potřeba zpochybňovat, ale posun jako v případě FFIII po FL by jí prospěl.
Jen tak mimochodem, referovali už prodejci z Evropy, že globální modely globálně příliš nefungují?
Mít společnej základ neznamená rezignovat na specifický požadavky trhu na jednotlivých světadílech, když už se nebavíme o státech.
Spíše škoda...že hned od začátku nedělali interier jako v USA verzi..a to se týká i FF....tam měli 8mi palcovou obrazovku od začátku a vypadá toopravdu jinak..než ty změti tlačítek :-)
no... protože plně obsazený vůz abys pohledal... většinou ho vidíš jen v červenci a v srpnu nebo na velikonoce a na dušičky... jinak s tebou souhlasím. To věčné čištění předních sedaček od dětských botiček, když ukládáš děcka do dětských sedaček... to je fakt otrava...
Předek bych už nyní očekával ve stylu nových Fordů..tedy podoba Aston.
Ale asi bude až v nové generaci.
IntErier je dnes už hodně zastaralý..hmm ty malé displaye.. 8-s a moc čudlíků.
Tam měli dát palubku z Focusu po faceliftu a byl by pokoj.
Ale motory asi nyní ok .
Zůstává stále malinký zavazadelník !!
Minimum bych viděl 550 l a více !!
Dále stále není průvlak na lyže , jako má třeba nový X-Trail , nebo sklápění prostředního sedadla jako u Mazdy CX5 ! :no::no:
Toto jsouu u SUV NEODPUSTITELNÉ CHYBY.