Jaguar bedlivě sleduje vývoj u konkurence a nemohl si tedy nevšimnout aktivit prémiových značek v nižší střední třídě. Podle šéfdesignéra Iana Calluma takový vůz zvažuje také.
...po plánovaným přechodu 1er na FWD bych v případě plánů Jagu v nižší střední očekával RWD a unikum ve třídě. Současnej design se líbí, takže ačkoliv to není nic lehkýho, předpokládal bych krok tímto směrem.
Pokud jde jen o testování reakcí "publika", věřím, že náš takových bude víc ;-)
suhlas...... ono uz len predstava jaguaru v predokolke je dost desiva :-(
v pripade akehokolvek modelu od jaguara to chce vzdy zadny nahon alebo alternativne v 4x4.... dufam ze jaguar nepodlahne trendu setrenia a kazenia si imizdu ako to uz predviedlo Acko CLA BMW 2 active tourer a par dalsich nemeckych dnes uz len radobypremiantov...... lebo co sa deje s premiovkami v poslednej dobe to je des sa hruza.....
jaguar je zatial jasna premiova volba z hladiska prestize ( ak neratam uplny strop ako rolls a bentley ) ... tak dufajme ze si svoju poziciu udrzi .... a nepodlahne modnym trendom a kdejakym inym ohavnostiam lebo uz ozaj nam neostane ziadny premiant na trhu okrem rollsa a to by bola skoda
D3 si to může dovolit, vnímání jejich prémiovosti je natolik silný, že s tím problém nemají a těch pár kousků, který by chtěli RWD je nevytrhne.
Vzhledem k platformě, která JLR umožňuje všechny varianty pohonu mají relativně volnou ruku.
OT: Včera jsem navečer poprvý vyzkoušel jet KE přes Spišškou NV a některý okresky jsou tam doslova kouzelný. Navíc absolutní absence kamionů...podle stylu jízdy několika řidičů, který jsem potkal je to v širším povědomí veřejnosti :-)
tam kamiony nesmu (ale aj tak obcas na nejaky narazis...)
paradna cesta - obcas chodim do prace autom (SN-KE)
minule si tak idem, taky nateseny, ako ten podvozok krasne drzi (FoFo mk2 1,6 benzin), rezem zakruty ako Hirvonen a v tom v spetaku Berlingo s polepmi 8-s , tak som len sklopil usi (spetaky) a pratal sa na pravu krajnicu.
Pro mnoho lidí je pohon zadní nápravy (mimo jiných) důvodem pořídit si Kočku... případně důvodem ke snění o Kočce...
ach jo... že by první projevy mé věkovitosti, potažmo staromilství?
Možná, možná naopak dětinskost. Ale víc než přísně chirurgický krájení zatáček s bezpečnou neutralitou nebo nedotáčivostí mě baví momenty, kdy zadek stočí auto do zatáčky takovým způsobem, že to zalechtá až v sedacích nervech ;-)
no někdy se to při morálně nezodpovědné emocionální nedbalosti může ze sedacího nervu přesunout až ke svěrači s projevem vydatné spršky studeného potu... a vo to de... >:D
"samosvor" >:D teď myslíš ten technokratickej nebo svalovej?
No poreferuj pak hlavně, jaký dojem na tebe udělala BA... mám silné nutkání se tam fakt nakonec rozjet
Nemáš závoďák, ale sportovně laděnej sedan, takže žádný zle ;-) . Mám teď vzadu 285mm pneu a už to taky nejde poslat zadkem dopředu jen lehkým pokynem kotníku. Jsem zvědavej jak na tebe zapůsobí XE, mě čeká zítra večer v Prg.
Jo já vím. V září jsem s kocourem blbnul v Alpách a v serpentinach by se už hodil.Jestli půjdu do dalšího ko*** tak bych chtěl 3,o Sch a tam bych ho už opravdu chtěl.
Napiš tvé dojmy.Umíš své pocity a a poznatky mnohem lépe popsat než já. Mě se Xe (interiér) z fotek zatím moc nelíbí. Snad real bude lepší. Těším se. :-)