Novinky
Velkoodběratel_kukuřice
6
Gilgite, věrohodné informace?
Přejít do diskuze
Neviem prečo by som nemal byť normálny, že mám svoj názor je normálne... to že ho mám potvrdzuje aj fakt, že v tejto diskusii sú i podobné reakcie mojim... Píšem o prvom dojme, ktorý mám, keď vidím to foto, hneď ma napadne Doblo... A sila je to že Ty nedokážeš rešpektovať iný názor.. to by už dospelý človek mal nie???
No píš si čo chceš, ja vidím na obrázku vozidlo, ktoré uviedlo na trh FCA len s inou maskou... ano je to aktuálne Combo...
petrumr
citroen má špičkovou platformu, gm nemá nic ani ty kupující, tak si myslím, že gm na tym vydělá nejvíce.
Kto chce psa biť, palicu si nájde. Je úplne jedno, či bude na fotke Opel alebo Peugeot, novinka proste ešte nie je.
Tak to teda nie je v poriadku... a úplne už vôbec nie, pretože Combo je odvodené od pôvodného Dobla... mimochodom oproti Doblu vyzerá horšie. Ako ilustrácia by lepšie posluúžila fotografia nejakého Berlinga.. keď už... Toto má z GM akurát masku.
Čo tak si rozkliknúť stránku Renaultu?
Trafic je v dvoch dĺžkach, buď 4999 mm alebo 5399 mm, v ponuke je 5 dieslových motorov, objem nákladového priestoru je 5200 alebo 6000 litrov.
Trafic je v dvoch dĺžkach, buď 4999 mm alebo 5399 mm, v ponuke je 5 dieslových motorov, objem nákladového priestoru je 5200 alebo 6000 litrov.
Trafic je len v jednej dĺžke a s jedným motorom a jednou nosnosťou? Jak sú na tom nákladové priestory? U Fiatu snáď prvé dva metre dĺžky pripadajú na čumák.
Proč?
Trafic délka 4.999mm, pohotovostní hmotnost 1665kg, nosnost 1.075 a motor 1,6 / 66kW.
Scudo délka 4.805 - 5.135mm, pohotovostní 1.736 a nosnost 925 - 1125kg. Motor od 1.6/66kW.
Proč je výš?
Jstli je něco výš, tak delsí Scudo s větším motorem... ale beru to jako jednu "třídu".
Trafic délka 4.999mm, pohotovostní hmotnost 1665kg, nosnost 1.075 a motor 1,6 / 66kW.
Scudo délka 4.805 - 5.135mm, pohotovostní 1.736 a nosnost 925 - 1125kg. Motor od 1.6/66kW.
Proč je výš?
Jstli je něco výš, tak delsí Scudo s větším motorem... ale beru to jako jednu "třídu".
špičkový podvozek u dodávky si představuju poněkud jinak, PSA řešení to není ani náhodou. :-!
partnera ci berlingo stretavame nie??sucasne doblocombo ani ne ci?logicky mi vypliva,ze na uvodne foto sa da combo az su citatelia v obraze...
Ešte to trochu zamotáme, pokiaľ si dobre pamätám, tak nový Fiat Scudo bude vychádzať z Renaultu Trafic.
pro mě je překvapivé že GM se nesnaží rozvíjet spolupráci s Renaultem, když spolu patlají Vivaro a Movano. Že by kvůli Mercedesu alias Kangoo ?
Přijde mi to celé nekoncepční. Obchodně to moc smysl nedává - není to jednotná řada techniky.
Ale nejsem ani ředitel GM a ani jejich zákazník tak je to asi fuk 😄
Přijde mi to celé nekoncepční. Obchodně to moc smysl nedává - není to jednotná řada techniky.
Ale nejsem ani ředitel GM a ani jejich zákazník tak je to asi fuk 😄
Ceny áut ostanú rovnaké a kvalita podľa zvyklostí značky, ktorá bude tie autá vyrábať. Ušetria automobilky, ale inak sa nedá, euroúradníci im hádžu pod nohy toľko polien, že by osamotená značka nemusela náklady na vývoj prežiť.
Gilgit
Tak pozor.
Samozrejme ze dokázu respektovat jiný názor. A je zcela logické ze pri prvním pohledu na to foto te napadne Doblň.
Jde o úplne neco jiného. Tvrdil jsi ze není v porádku pouzít toto foto na ilustraci tohoto clánku a to není pravda. Foto soucasného modelu Opel Combo je na ilustraci tohoto clánku to nejlepsí pokud se chce pouzít foto nejakého automobilu. Jiná moznost by byla jako ilustraci pouzít loga zucastnených firem.
Samozrejme ze dokázu respektovat jiný názor. A je zcela logické ze pri prvním pohledu na to foto te napadne Doblň.
Jde o úplne neco jiného. Tvrdil jsi ze není v porádku pouzít toto foto na ilustraci tohoto clánku a to není pravda. Foto soucasného modelu Opel Combo je na ilustraci tohoto clánku to nejlepsí pokud se chce pouzít foto nejakého automobilu. Jiná moznost by byla jako ilustraci pouzít loga zucastnených firem.
Gilgit
Ty zrejme fakt nejsi normální. Clánek je o tom ze nová generace Opelu Combo nebude vyrábena firmou Tofas/FCA ale firmou PSA. To je ta hlavní zmena oproti soucasnému stavu. Protoze fotografie budocího Opelu Combo (ani budoucích modelu Citroen a Peugeot) nejsou k dispozici, dávají fotku soucasného.
Chtejí tím ríct zhruba následující: Toto je soucasný Opel vyrábený firmou Tofas/FCA. Nový Opel se bude vyrábet jinde. Jeho fotku jeste nemáme, tak dáváme fotku soucasného modelu.
Ted jsem to napsal tak ze to musí pochopit i díte skolního veku. Jestli to jeste nechápes tak to je síla.
Chtejí tím ríct zhruba následující: Toto je soucasný Opel vyrábený firmou Tofas/FCA. Nový Opel se bude vyrábet jinde. Jeho fotku jeste nemáme, tak dáváme fotku soucasného modelu.
Ted jsem to napsal tak ze to musí pochopit i díte skolního veku. Jestli to jeste nechápes tak to je síla.
Gilgit
Proboha ty plácás. Hlavní novou informací tohoto clánku je ze nový Opel Combo nebude vyrábet firma Tofas (FCA) ale firma PSA. Protoze fotografie nového modelu Combo není k dispozici, je zcela logické a v porádku pouzít fotografii soucaného modelu.
Na tom, ze soucasný Berlingo, který vyrábí PSA, bude zastoupen novým Berlingem, který bude vyrábet PSA, není nic senzacního.
Na tom, ze soucasný Berlingo, který vyrábí PSA, bude zastoupen novým Berlingem, který bude vyrábet PSA, není nic senzacního.