Je to 4 roky starý koncept. Je jasný, že čumák by byl jako u XC90 a novějších konceptů. Mně nepřijde nepovedený, ale je to taková spíše menšinová záležitost. ;-)
Když jsem viděl fotku zadku v titulce říkal jsem si wow. Pak jsem rozklikl ty fotky a chtělo se mi zvracet... tak zprzněnej předek to snad ani nemyslí vážně.
zadrz ten obed ... ono to este nie je seriovka.... vsadim sa ze v konecnej podobe tie predne partie budu ok.... ono ja dokonca o dizajn volva strach ani nemam... skor sa bojim tych premiovych motorizacii a naslapanych malolitraznych motorov... s ktorymi sa volvo bude hrat na super premianta ;-\ ... uz teraz mi je smutno z toho ako to dopadne... takemuto autu by totiz kludne svedcal aj nejaky 8 valec s 4 litrami.... ;-\ .. sk.vena doba
Všichni chtějí V8 a pak si koupí litrovej tříválec... větší motor by to chtělo, ale spíš 3l, protože v tom autě bude mít stejnou spotřebu jak ty sekačky. V8 by stejně skoro nikdo nekupoval, ale je fakt, že pár lidí by se našlo ;-)
Auto by mělo mít motor odpovídající velikosti, když do velkého auta narvete pidi motor tak stejně za 5/100 nepojede, když už to má jet za 7-8 tak bych k tomu chtěl motor...
Každý si vybere co libo jest. Když si půjdu koupit S90 tak předpokládám že eco run jezdit nebudu ......
jestli jezdíš ty v 3válci, je to tvoje volba a mě to prosím nepodsouvej - já jsem s R6 i V8 v domácím parku spokojený.
P.S. 3 litry je na vlajkovou loď značky prostě málo.
Tak si to potom napisal trosku nesikovne:
Pokial ides pisat o 3 litroch pre vlajkovu lod znacky, tak to uz totiz nepises o Volve... :-!
Volvo totiz uz konci so vsetkym nad R4 2.0 a inac to uz nebude... :-!
Ja tiez preferujem poriadne motory, to si si uz hadam vsimol. ;-)
Preto mi je z toho "Volvackeho pristupu" zle, a preto nechcem, nech ich uspech moze niektoru automobilku podobne - negativne - ovplyvnit. :-!
Takze tak, za mna - pokial sa da, tak V8 ;-)
Já jsem reagoval na nick Neurotic, který psal o třílitru. Já jsem napsal že 3l je pro mě málo na vlajkovou loď.
Nahoře jsem napsal že Volvo bez V8 už nebude ono, myslím že to je srozumitelně napsáno, don´t U think?
IMHO myslíme oba to stejné . Objem nelze nahradit foukačkama....
3 litry je pro nepremiovou znacku do vlajkove lode celkem dost, ostatni srovnatelne znacky typu VW nikdy (krome omylu W8 a Phaetonu) jine motory nemely.
Mne naopak príde vrcholne čudné, že sa nájde človek ktorý položí za auto trebárs 1,5 mega a potom rieši či to má spotrebu 7,8 alebo 10,11 litrov. Zvlášť u auta tejto triedy a zamerania. Charakter, výkon, zvukový prejav to ako argumenty beriem ale spotrebu teda nie.
Spotreba je dulezita, protoze s tim jak kvuli EU musi byt auta lehci a lehci se bohuzel omezuje kapacita nadrze, takze top modely uz se dostavaji na hrany unosnosti. On treba i takovy petkovy baworak se sedmdesatilitrovou nadrzi je v top 550 motoraci, ktera nema problem jezdit za 15 litru dost nestastne vozidlo pro delsi jezdeni.
Pozri ja netvrdím, že spotreba dôležitá nie je. Ja si len osobne myslím, že v novom aute tejto kategórie pri jeho obstarávacej cene a iných prevádzkových nákladoch je spotreba viacmenej marginálna záležitosť ak to auto nejazdí ročne 60 tis a viac. Iná vec je potom následný predaj.
Za auto dáš 1,5 mega, ale za motor, který žere o čtyři litr víc, zaplatíš dalších 200-300 tisíc. To není tak, že si můžeš rozhodnout, jestli za stejné peníze třeba S 350 CDI nebo S500, zpravidla je velký rozdíl i v pořizovačce. A že potom dražší víc žere a hůř se prodává, to už je jenom takový bonbónek navíc:)
Drzim palce.
Vsem temto projektum Jaguaru, Volva a doufejme jednou i Alfy proste fandim. Bude to prijemne zpestreni potkavat v teto tride na silnici pro zmenu i neco jineho nez jen BMW, Audi a MB (jaguar se snazil, ale zatim malo se snazil). :yes:
Tak tam technicky i designem patří.
Snad už jen bezpečnost zůstala..
V Asii a možná USA se může potkat se zájmem.
V EU ? Těžko.
Za nemalé peníze si tady raději vybere evropan německou prémii , s jízdními vlastnostmi někde jinde , než tuto čínsko-švédskou kreaci. 8-s
Vidíš a já to cítím jinak. Právě bych se pro jiné než tuctove (D3) auto klidně rozhodl právě pro to Volvo. Je to příjemné osvěžení vidět na silnici I jiná auta. Třeba Infinity, Lex,Jag,Cad.
Jenze ona ta D3 je vsude az pusobi tuctove prave proto, ze jsou to proste nejlepsi auta na ktere se sice ostatni jmenovani snazi, ale stejne se nechytaji. Nicmene zminovat v kontextu techle aut Volvo je malinko mimo misu, protoze Volvo nikdy nebyla premiovka, takze je jeste level pod vsemi uvedenymi, mozna krome Cadillacu, coz je znacka, ktera fakticky umrela v osmdesatych letech akorat to dodnes netusi.
Máš pravdu, když třeba zmíníme VW nebo Hyundai a jejich prémiové vozy jako Genesis, Touareg, tak ty se s Volvem XC90 a S80 mohou v pohodě srovnávat. Sice v lecčem prohrají, ale v lecčem zase mají navrch, třeba objemnější motorizace. Já si myslím, že Volvu se podařila XC60, dále XC90, S80 a XC70 jsou dobré. Jinak Volvo třeba v USA je bráno jako tak trochu lepší mainstream něco jako Subaru. U nás má vyšší renomé, ale je to tak na úrovni Alfy.
Volvo neni nejlepsi. Normalni je chtit to nejlepsi. Chtit Volvo = chtel bych, ale nemuzu.
Stejny je to s holkama, prece taky chces tu nejlepsi. Nebo ne?
Ne nechci to nejlepší. Chci auto které mě těší a že kterého mám radost. Pred cca 4 roky jsem si koupil Jaga a věděl že není nejlepší, ale moje nároky splnil víš než cokoliv z D3.
No asi se neshodneme, ale ať si každý koupí co se mu líbí. A minuska jsem vám nedal :-)