tak drahé, že levněji zajedeš kilometr s V8. Jen ti hlava musí brát, že jízda není jen PHM. Nejvíce stejně zachrání planetu malé benzínové auto a ne obrovský hybrid.
tiez mi to pride nerentabilne pre majitela ... v podstate bezny benzin vyjde v konecnom dosledku lacnejsie ako drahy hybrid.... ktory sice navonok menej zerie ale jeho nakupna cena je tak vysoka ze sa ti to na usetrenej spotrebe nevrati ani za 10 rokov... a v tom je ta finta na zakaznikov... sice napisu ze to zerie 3 litre ale v reali to bude zrat urcite aspon 6 litrov a cena je tak vysoka ze neusetris ani cent.... vlastne prerobis stovky eur ... mozno az tisicky... ak by si miesto radobysetriaceho hybridu kupil nejaky poctivy sestvalec ktory bude jazdit roky bez poruch tak ta to vyjde lacnejsie..... ono cely ten smer kam sa to vyvija s automobilizmom je dost divny.... mame super techniku lepsiu ako pred 20 rokmi ale nase auta stejne vydrzia menej ako tie pred 20 rokmi.... mame super sikovnych ludi ktori su vzdelanejsi sikovnejsi flexibilnejsi ako v minulosti a aj tak prijimame divne opatrenia smerujuce k zahube zdraveho rozumu... a rozne nelogicke riesenia .....cele zle.... nejde to dobrym smerom... bohuzial.. ... jednoduche poctive trvacne riesenia sa za kazdu cenu nahraduzju drahsimi menej spolahlivymi ... kratkozivotnostnymi rieseniami .... ak to takto pojde dalej tak auta ake take skoncia na smetisku dejin a jazdit budeme uz len nejakymi el. skatulami s 10 displejmi na uzkych radobykolesach s minimalnym odporom..... ktore nemaju s autom ako takym uz nic spolocne ...
XC90 zadnej sestivalec nema, a vzhledem k cenam jeste kdys meli u Volva 5 valce by levnejsi asi zrejme nebyl ;-)
cenikovej rozdil mezi 4 valcem T6 a hybridem 4 valcem T8 je sice 306 tisic (je to ten samej motor), ale za tech 306 tisic dostane majitel o 82 koni vic (25%), o 240 kroutaku vic (60%) a take nezanedbatelnou vybavu ktera je u T6 za priplatek a kdys se ta vybava u T6 zapocte, tak je dokonce drazsi nez prave T8 hybrid ;-)
Toppere, neskuhrej pořád. To je docela normální vývoj. Doma taky nemáš otevřené ohniště, ale nejspíš jiný způsob vytápění. Taky věřím, že už neposíláš korespondenční lístky, ale smsky, používáš počítač místo psacího stroje... Jediný problém je, že jako etalon auta jsi si zvolil to, co jezdilo 20 let zpátky. Proč ne 50? Proti těm autům jsou i ty 20 let staré trapné voňavky pro ***e :-!
Ale notak... Tohle je proste slepa cesta a ono to lidem casem dojde, resp. si zase vymysli jinou blbost. Dalsi vec je, ze v pripade XC90 je to nejsilnejsi verze, nikoliv ta usporna, takze je to protiklad.
Je to trend a nemám s ním problém. Co mi vadí, je, že doba, kdy 4 válce představují luxus, ještě nenastala, ale u Volva ti už víc nenabídnou ani do korábu, jakým je xc90 8-s
podle testu novinaru co se meli moznost s tim svest je to nejsilnejsi a zaroven nejuspornejsi verze ;) takze na testy se da celkem tesit a zrejme ukazou ze to je nejuspornejsi verze
ten benzinak je tam dokonce naladen na nizsi vykon nez co ma T6, zrejme prave pro nizsi spotrebu, vykon ale kompenzuje a ne zrovna malo elektrika