Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen T6: První statické dojmy z Amsterdamu

Volkswagen poprvé světu ukázal šestou generaci úspěšného modelu Transporter/Caravelle/Multivan. Stalo se tak v holandské metropoli. Na první svezení si musíme ještě počkat.
Zpět na článek
16. 4. 2015 09:19
16. 4. 2015 09:33
16. 4. 2015 09:37
16. 4. 2015 09:39
16. 4. 2015 09:57
16. 4. 2015 09:59
16. 4. 2015 12:49
16. 4. 2015 16:16
16. 4. 2015 09:43
16. 4. 2015 09:48
16. 4. 2015 11:54
16. 4. 2015 12:42
16. 4. 2015 13:01
16. 4. 2015 13:12
16. 4. 2015 13:15
16. 4. 2015 14:58
16. 4. 2015 10:11
16. 4. 2015 10:53
16. 4. 2015 11:30
16. 4. 2015 22:18
16. 4. 2015 12:38
16. 4. 2015 19:28
16. 4. 2015 13:13
16. 4. 2015 22:14
16. 4. 2015 09:43
16. 4. 2015 09:55
16. 4. 2015 13:51
16. 4. 2015 17:07
17. 4. 2015 07:18
16. 4. 2015 10:06
16. 4. 2015 10:47
16. 4. 2015 11:04
16. 4. 2015 11:53
16. 4. 2015 10:19
16. 4. 2015 11:25
16. 4. 2015 11:44
16. 4. 2015 12:56
16. 4. 2015 13:01
16. 4. 2015 11:43
16. 4. 2015 13:29
16. 4. 2015 22:09
17. 4. 2015 07:17
16. 4. 2015 09:19
T6
No, myslím, že to po těch 12 letech chtělo už novou generaci a ne jen druhý facelift. Oni Ti zákazníci nejsou zas tak blbí a je jim jasné, že budou kupovat 12let staré auto místo 2 roky starého Mercedesu. Vlastně vše v nabídce je mladší než VW. Mercedes V-Class, ale i třeba Ford Tourneo Custom mi přijdou o dost dál. Navíc má co nevidět dorazit i nová generace Hyundai H1 a pokud to bude zas velký evoluční krok, jak je u nových modelů této značky zvykem, tak to bude další nepříjemná zpráva pro VW.
Docela nepříjemné zjištění je na jediné fotce interieru - jen 5stupňová převodovka? WTF? To zas dostanu šestikvalt až u nějaké vyšší verze, která bude o sto tisíc dražší než základ?
Za mě je to vizuálně i technicky menší facelift než v roce 2009 ( tehdy se výrazně měnil design, ale i technika ( přechod jen na 4 válce a havně CR diesely místo PD)), takže si to určitě nezaslouží označení T6.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ozzman
16. 4. 2015 09:33
Re: T6
No ale... co na tom chceš měnit? >:D Staré spolehlivé motory už se nevrátí a na T5 už moc chyb nevidím, stejně jako třeba na Tranzitech (vyjma US dizajnu). Je to dodávka, jel jsem poslední T5tkou 2015, 103kw, odpružení nikdy nebude jako Sklasse, materiály na Passat jen koukají přes sklo, je to dodávka (nutno podotknout, že to byla obyčejná výbava, žádný highline mulutivan), na můj vkus je to auto na dodávku malé, ale jízdně naprosto adekvátní. Ve voze, v kterém jsem jel mi přišly akorát menší sedačky spolujezdce (9místná), jinak vozu moc vytknout není. I kdyby se prodával dalších 20 let, tak proč ne? Jasně, koukám na to jako na užitkové auto a ne jako na dodávku na víkendy a různé aktivní využití či početnou rodinu.
Avatar - Emel
16. 4. 2015 09:37
Re: T6
Ta palubní deska je trošku slabší, zadní část VW vyšperkovat umí.
Avatar - Ozzman
16. 4. 2015 09:39
Re: T6
No, slabší... je to dodávka, tohle Transporterum rád odpustím :-) Má to i highline takhle tvrdé? Jak říkám, ja jel vždy v obyčejnějších verzích.
Avatar - Emel
16. 4. 2015 09:57
Re: T6
Je tam kastlík v piánovém laku... to je snad ještě horší :-)

[odkaz]

a kontra...

[odkaz]
Avatar - Ozzman
16. 4. 2015 09:59
Re: T6
No, tady je vidět o čem je prémie :-) Ale z fotek ta T6 nevypada zle.
Avatar - pumpkin
16. 4. 2015 12:49
Re: T6
To nie, ale podľa mňa by z toho vedeli vytĺcť aj viac, ale tak keď im to stačí...
Avatar - salamoon
16. 4. 2015 16:16
Re: T6
ano medved vyzera luxusne, ale z praktickeho hladiska sa mi viac pozdava interier T6-tky.
16. 4. 2015 09:43
Re: T6
Mě jako uživatele také dosavadní T5 stačí, ale v kontextu toho, že teď půjdu koupit podobný vůz, tak neskončím u VW a jejich 12 let starého modelu. Zlepšovat mají co, myslím, že v roce 2015 by u dodávky měla být 6stupnová převodovka standart. Dále mi vadí, že u Caravelly nejsou samostatně nastavitelné opěráky pro každé sedadlo jako má Ford, V-class, Jumpy/Expert/Scudo, to bych od auta na cestování ve více lidech očekával. Multivan se 6 sedačkami to neřeší, když potřebuji auto pro osm.

Jediný smysl by T6 měla, kdyby byla za nízké ceny, protože vývoj vozu už je několikrát zaplacen, ale to u VW nebude.
Avatar - Ozzman
16. 4. 2015 09:48
Re: T6
A to jen právě ten odlišny úhel pohledu.Ja to beru jako užitkového vozidlo. A koupit si podobne jen třeba trochu lépe vybavene auto za pár let provozu by mi pak nevadilo.Sestikvalt by to chtelo ale zase ten základní motor ho asi ani nebude potrebovat.Ten je fakt na rozvoz ve městě a okolí. Dálniční rychlik vidim az v tech vyssich verzi.
Avatar - Ondore
16. 4. 2015 11:54
Re: T6
Úžitkové vozidlo - to je asi jediný správny pohľad na toto auto. Keď som sa oň zaujímal, predajca mi ho prezentoval ako luxusnú dodávku pre manažérov, ktorí tam môžu robiť breefingy počas dlhej jazdy a podobné reči. Som sa z chuti zasmial a predajca tiež do rehotu - je fajn, keď niekto prizná farbu, len či je fajn oblbovať ľudí... A takéhoto oblbovania sa VW podľa mňa dopustil na ľudoch aj uvedením tejto "novej" verzie.
16. 4. 2015 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ondore
16. 4. 2015 13:01
Re: T6
Viem, stáli sme pred plne vybaveným Multivanom. To ale nič nemení na fakte, že VW len vyčančal úžitkáč.
Avatar - Emel
16. 4. 2015 13:12
Re: T6
No Mercedes udělal to samé, jen šel o kousek dál třeba provedením palubní desky. Jasně, základ je dodávka, ale s DSG+4x4+BiTDI... a prostorově strčí i velká MPV do kapsy. Prostě něco za něco...
Avatar - wakantanka
16. 4. 2015 13:15
Re: T6
Mám taký pocit, že hlavne v pohodlí a kvalite jazdy šiel MB o riadny kus ďalej.
Avatar - Ondore
16. 4. 2015 14:58
Re: T6
To platilo o MB-Viano, napriek značke to bol podobný šmejd ako T5. Tak troch som si robil nádeje, že VW postaví niečo konkurencieschopné pre nové MB-V, ale z doterajších informácií to tak nevyzerá.
16. 4. 2015 10:11
Re: T6
U T6 Caravelle a T6 Kombi ty samostatně nastavitelný opěradla budou...neříkám, že v základu, to asi ne, ale možnost bude. 5ti kvalt na 75 kW auto stačí, já tím jezdil, nikdy mě to neotravovalo (nejezdím na dálnici 160) a dlouhodobej průměr krásně pod 7 litrů...!
16. 4. 2015 10:53
Re: T6
A že budou poznáte podle čeho, nikde o tom není ani zmínka a fotky tomu také nenasvědčují. Bohužel po zkušenosti s Caravellou v 7 lidech do Švédska bych už dodávku této třídy, bez možnosti sklápět každý opěrák nezávisle na sobě, nechtěl. Já nemluvím o autě pro dělnase a řemeslníky, kdy jim na to popojíždění pevné sedačky stačí - od toho je Transporter bus, ale od Caravelly bych to čekal v základu.
16. 4. 2015 11:30
Re: T6
Zákulisní informace. ;-) Počkejte si na více informací a na předprodej. :yes:
16. 4. 2015 22:18
Re: T6
kecáš jezdím za 9 litrů
Avatar - Kolouš
16. 4. 2015 12:38
Re: T6
co na tom zlepšovat? Podvozek jako esko a palubka jako passat ze nejde?
Pominu-li podvozek /kterej jako esko nebude nikdy), tak koukni na V-klassu, koukni na interier a zkus si to ridit. Jde to. VW v tomhle proste zaspal. To co u viana bylo k placi, tak to u V Klassy vylepsili (skoda jen te V6ky...)
Jsou lide, co uz nechteji delat na ukor prostoru takove ustupky, ktere museli pred par lety delat.
16. 4. 2015 19:28
Re: T6
No tak to prrr. S t6 jsem sice nejezdil, ale v klasse rozhodne lip jak současný multivan nejezdi. Je to uhopsany, a na nerovnostech Bouchaji nápravy jak v dodávce. Tady se muzou od multivanu hooooodně učit.
Avatar - wakantanka
16. 4. 2015 13:13
Re: T6
Minimálne jednu chybu T5 z môjho pohľadu voči ostatným má. Nejak ten centimeter do šírky by mu neuškodilo. Hlavne opticky by to vyzeralo o dosť lepšie.
16. 4. 2015 22:14
Re: T6
no pro rodinu to moc nevidím tak na utlučení másla to ano
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 09:36
vyzera stale rovnako
to uz i dacia ma v sebe viac kreativity

mohli by chlapci z vw reinkarnovat tu staru gulatu generaciu a spravit novodobe retro po vzore maleho f500 .... lebo na tie hranate skatule co predvadzaju ako v tomto pripade sa uz neda ani pozerat nie to este si to dobrovolne kupit....

passat vyzera ok.... ale co predvadzaju s T6tkou je otras.. dizajnova doba kamenna .. zaujimavejsie vyzera uz aj nas kontajner na odpadky co mame pod barakom
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Ozzman
16. 4. 2015 09:38
Re: vyzera stale rovnako
Ale k čemu by to bylo? >:D Jako stylovka a alternativa jo, ale co chces dělat s dodávkou panebože? >:D Ta musí nabídnout co nejvíce prostoru a variability >:D Tam na dizajnové kreace není prostor. Jak jsem psal výše, ja bych na Transporterech nic neměnil, slouží tak, jak jsou dokonale :-)
Avatar - woody-alien
18. 4. 2015 08:48
Re: vyzera stale rovnako
I v rámci dodávkového určení snad může nastat aspoň minimální vývoj designu. ;-)
[odkaz]
Když vidím "nového" Caddyho a teď tuhle T6, mám dojem, že se u VW rozhodli vyzkoušet, jak dlouho lze úspěšně vyrábět pořád stejnou škatuli. Btw, ve čtvrtek jsem byl u Hellera v Ově a prolejzal T5 Multivan 4-motion, DSG. Cena byla skoro 1.6 mega a to je za to provedení už docela "maso". Ale nejvíc mě stejně pobavil Tiguan 4Motion DSG za 961t. To mě tak rozesmálo, že jsem zapomněl i na tu břečku, co tam vydávaj za kafe. >:D
Avatar - Emel
16. 4. 2015 09:52
Re: vyzera stale rovnako
T6 vypadá pořád stejně... pořád stejně dobře.

Retro prototyp tu byl:
[odkaz]
Avatar - pumpkin
16. 4. 2015 12:53
Re: vyzera stale rovnako
To isté ale možno povedať o tom koncepte. Sakra, veď už má 14 rokov!
Avatar - Emel
16. 4. 2015 12:58
Re: vyzera stale rovnako
Koncept je na první pohled asi menší auto než Transporter, spíš v duchu té původní verze... jako nová generace by to asi neprošlo.
Avatar - pumpkin
16. 4. 2015 13:53
Re: vyzera stale rovnako
To nie... Ale bolo by zaujímavé ak by niekto ponúkol prestavbu T6-ky.
16. 4. 2015 10:01
Re: vyzera stale rovnako
A co bys na vzhledu T6 vlastně změnil? Podle mě je velice pohledný a vyvážený, po modernizaci navíc docela svěží. Dodávku pro kolotočáře ti určitě nabídne Hyundai ;-)
Avatar - wakantanka
16. 4. 2015 13:18
Re: vyzera stale rovnako
Od Hyundaia myslíš to reinkanované Vito či Viano predch. genrácie? Myslím že to označujú H300.
17. 4. 2015 07:16
Re: vyzera stale rovnako
To je opravdu nádherné, bubliny místo blatníků :-)
Avatar - woody-alien
18. 4. 2015 09:12
Re: vyzera stale rovnako
H1 není kolotočářská, spíš je prostě a jednoduše nehezká. ;-) Sranda na tom ovšem je, že zpracování vnitřku bylo výborné, ani po 4 letech docela těžkého provozu nic nevrzalo, třeba takovej Transit mi povrzával a ještě mu nebyl ani rok. A do H1 si rovnou dostal motor (2.5 125 kW 392 Nm), kterej si s většinou u nás kupovaných Transportérů vytíral podlahu. Takže v mých očích H1 postupně jaksi zkrásněla. >:-[]
21. 4. 2015 08:01
Re: vyzera stale rovnako
Chtěl bych mít tvé oči :-) já jen, že Topperovi přijde T6 usedlá, doslova dizajnová doba kamenná, nedá se na to ani kouknout, natož koupit. Ale až přijde nová dodávka s H-faktorem, bude to zase určitě pecka.
16. 4. 2015 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
16. 4. 2015 10:07
Re: vyzera stale rovnako
Co zkusit jednou napsat něco k autům, namísto k lidem? Máš na to?
16. 4. 2015 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
16. 4. 2015 11:08
Re: vyzera stale rovnako
Tady jsou kvalitní informace - VW furt něco modernizuje a stejně je to k ničemu. V Rusku existuje bezkonkurenční dodávka, která hravě strčí do kapsy všechny kapitalistcké transportéry, tranzity a bůh ví co. Je to léty prověřený UAZ 452 [odkaz]
16. 4. 2015 13:02
Re: vyzera stale rovnako
To víš, my, kapitalisti, si potrpíme i na jiné věci, než na průjezdnost tankodromem a možnost výměny motoru doma na dvorku ;-)
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
16. 4. 2015 15:34
Re: vyzera stale rovnako
My, vás kapitalisty, ty zlozvyky už odnaučíme!
17. 4. 2015 07:07
Re: vyzera stale rovnako
To už tady jednou bylo ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 4. 2015 11:03
Re: vyzera stale rovnako
.... co ty víš, v jakých "botách" Topper chodí. Co když nemá na tu cestu? Co když.... a ty se mu vysmíváš, že je socka, která si nemůže dovolit cestu z Košic do Blavy? .... hm, obrázek si udělá každý sám, i když ty už ten svůj máš. Na chvilku ses uklidnil, kdoví, co tě k tomu vedlo ;-) , ale v jádru jsi pořád ten samý ..... Gilgit.
16. 4. 2015 09:43
Klasik,
aneb jak "stále stejná krabice" je s každou novou generací vždy moderní a svěží. :yes: Tohle neustálé pilování prostě VW umí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atlis
16. 4. 2015 09:55
T5
T5 po Fl bola výborná, pokiaľ vylepšili čo bolo treba, tak prečo nie. Snáď sa to pozitívne odrazí na cene. Je to jediné auto od VW, ktoré by som bez váhania bral.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 13:51
Re: T5
no ked ide o VW ja by som radsej zobral passat ako tuto skatulu z doby kamennej a polo je tiez podla mna moc nadcasove.... a pekne ;-) .. T6 nedava dovod na kupu v konkurencii perfetkne strihnuteho Vecka... alebo predlzeneho dobla [odkaz] ... akoby s modelom T6 zastal cas... stale v tom vidim staru T5ku... interier taktiez uplna bida.... aj doblo ma krajsi
16. 4. 2015 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 4. 2015 07:18
Re: T5
Jestli je pro tebe nadčasové Polo, musí být pro tebe nadčasové i toto. Prodloužené Doblo je o kategorii jinde.
Avatar - Blue Sun
16. 4. 2015 10:06
Jo
Proč ne, když to uvnitř konečně nebude vrzat. :-(
Rozbalit vlákno
3
16. 4. 2015 10:47
Re: Jo
Tak na to zapomen, vrzat to bude vesele dal a dal a dal...
Avatar - Blue Sun
16. 4. 2015 11:04
Re: Jo
No jo, ale kdo tím má jezdit? :-( Nevím proč, ale všechny naše T5 v práci vržou jak zběsilé. Palubní desky a zejména okolo posuvných dveří.
16. 4. 2015 11:53
Re: Jo
Ano, Multivan s westfalii taky, cenu radeji nekomentuju, ale za ty prachy je to zpracovane hodne mizerne. Na fotkach parada, ale pri jizde to vrze, to je fakt.
16. 4. 2015 10:19
Dokonalost
Já jsem naprosto spokojenej. T5ka je dokonalý auto, T6ka bude evidentně ještě lepší. :yes:

Evoluce něčeho, co skvěle funguje a plní perfektně funkci dodávky, či velkého MPV, má rozhodně smysl a nerozumím tomu, proč z toho chtějí někteří z vás vesmírnou loď. Navíc střeva T6 jsou úplně jiný, než T5, nový jsou dieselový motory, infotainment, bezpečnostní výbava, komfortní prvky, palubka...

Byť to tak nevypadá, tak to auto je opravdu nový! :-)
Rozbalit vlákno
2
16. 4. 2015 16:13
Re: Dokonalost
Ja si spis myslim, ze za par let VW prizna, ze to byl jenom facelift...
16. 4. 2015 22:20
Re: Dokonalost
Hm konfotr žebřiňáku výborný,
Avatar - MGRR
16. 4. 2015 10:25
Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpomenu..
Závada, servis, týden jízdy, ale nikam daleko, zase závada, odtah jeden, druhý, třetí, oprava na dva dny a zase servis... kulance :-) platit, platit, platit, nebo doplácet.

Značka VW to dělá chytře.

Polosa, alternátor, nějaký orloj, vodní pumpa, únik kolem vstřiku, šlem v expanzce, pak mi cca ve 13.000km ve 130km/h po ráně vypadli kolečka z převodovky na D1 s dětmi v autě, v zimě... auto šlo z baráku.

Abych děti mohl vůbec něčím vozit, jelikož VW krám byl rozbitý, v nouzi jsme pořídili starou Toyotu Previa AWD z roku 1994. Previa nám zůstala a bez závady jezdí pořád a dalších deset let pojede bez závady.

To už snad nový Mercedes V, nebo jen pro převoz lidí Toyota Sienna
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ozzman
16. 4. 2015 10:28
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
Ten příběh s Toyotou Previe sem tu četl už nějak častěji a myslím, že i na jiných fórech >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 12:26
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
sienna alebo sedona ... suhlas :yes:

to su krasne vozy
Avatar - Kolouš
16. 4. 2015 12:43
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
ne nadarmo prezident Transporter klubu poslal T5 z domu a jezdi novym Transitem
Avatar - pumpkin
16. 4. 2015 12:59
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
>:D To je ako keď Breathariani ktorí žijú len zo vzduchu našli svojho lídra sa napchávať v McDonalde.
16. 4. 2015 19:59
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
A na to si ako prišiel, že žijú zo vzduchu?
Avatar - pumpkin
16. 4. 2015 22:35
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
nekaz mi to!
17. 4. 2015 14:19
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
Tak nepíš také voloviny!
Avatar - pumpkin
17. 4. 2015 19:42
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
Tak pardon, ak si breatharian. :-)
17. 4. 2015 22:00
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
Nie som, ale poznám takých, a sú to obdivuhodní ľudia.
Avatar - MGRR
16. 4. 2015 20:02
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
A dobře udělal.
16. 4. 2015 22:15
Re: Popelnici T5 jsem koupil novou, je mi zle, jen si vzpome
a na to jsi přišel jak?
16. 4. 2015 11:25
pruhy
"Pouze vrcholný Multivan Highline má chromované pruhy čtyři, čímž se na první pohled odlišuje od nižších sourozenců" ...čím víc pruhů, tím víc adidas... >:D Jinak s těmihle marketingovými serepetičkami to VW přehání...na druhou stranu je mi jasné, že si spousta lidí za chromovaný pruh navíc připlatí. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bubáq
16. 4. 2015 11:44
Re: pruhy
Ta verze s jedním pruhem (!) vypadá fakt komicky: auto, jemuž lištu uloupil Jeníček a mařenka >:D [odkaz]
Avatar - Emel
16. 4. 2015 12:56
Re: pruhy
Ono tak ale vypadá i Golf... taky má jen jednu linku v chromu. Podle mě se to tak někomu u VW líbí.
Avatar - pumpkin
16. 4. 2015 13:01
Re: pruhy
Ale všímaj ako to pekne pokračuje do svetiel. :-)
16. 4. 2015 11:43
Obroušený diamant
Faktem zůstává, že Transporter/Multivan/Carevelle má tak silné jméno a je natolik dobrý, že téměř není co zlepšovat. (neřešme teď poruchovost apod.)
To, že to bude jen evoluce, jak je poslední dobou u VW zvykem se dalo čekat, nicméně tady hledat rozdily, to chce opravdu lupu. Nebojím se, že technika opět poskočila dále, pod stejným kabátem může býti naprosto jiné vnitřnosti, ale jako celek je to stále nějak málo.
Čekal jsem, že bude chtít VW zabojovat o první místo s MB-V, ale ten nasadil tak vysokou laťku, že se k ní asi ani nepřiblíží. Škoda.

Abych jen nekritizoval. Dvoubarevné lakování vypadá výborně :yes:
Jako bonus si majitelé 12let starých T5 můžou koupit nový nárazník a světla a udělat si "nové" auto za pár peněz ;-)
Rozbalit vlákno
2
16. 4. 2015 20:01
Re: Obroušený diamant
Prípadne si noví majitelia T6 môžu zo svojich miláčikov urobiť T5, aby im ich závistlivý sused neobišiel kľúčom.
16. 4. 2015 22:23
Re: Obroušený diamant
nevím o jakém jménu mluvíš myslíš nacionalisticko FAŠ ideologii, že co je Německé to je nejlepší, ano čistá rasa že, jezdím s T5 novou a je to utrpení, kdyby to nekupoval stát-- policie, sanitky tak nemají tyto prodeje VIVA 4 ŘÍŠE
16. 4. 2015 13:29
VW vs. Mercedes
Tak třída V si udržela neuvěřitelný náskok i s "novou" generací T6. Zejména v interiéru je rozdíl propastný. Jak píše RS, očekával jsem, že se VW bude chtít dotáhnout na Véčko, ale nějak se mu to nepodařilo.. :no:

A co se týká mezigeneračního srovnání designu, T5 po faceliftu se mi snad líbila i více než T6, přední část určitě
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
16. 4. 2015 14:00
Radšej Mercedes?
Lepšie to má teraz poriešené Mercedes, teda za predpokladu že nové Viano išlo kvalitatívne hore. V-čko ponúka komfort bez kompromisov, čo myslím príde vhod v biznis triede. Preto by som T6-ku radšej porovnával s Vianom.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2015 16:10
Re: Radšej Mercedes?
Pro Multivan je rozhodne konkurent trida V, pro Caravellle asi spis Vito Tourer. Viano uz neni...
Avatar - MGRR
16. 4. 2015 20:08
Raději T4 111kw v super stavu a drahou, než T5, T6
Raději T4 111kw v super stavu a drahou, než T5, T6

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - m.z.
16. 4. 2015 20:45
Re: Raději T4 111kw v super stavu a drahou, než T5, T6
T5 jsem jezdil v letech 2005-2008 2,5 4motion 128kw (nové, najel jsem 165000tkm) a žádné velké poruchové drama se nekonalo.
T6 se bude prodávat jak housky na krámě.
Avatar - DRBNUTY
17. 4. 2015 17:17
Re: Raději T4 111kw v super stavu a drahou, než T5, T6
Na mojeauto si napisal:musíte počítat s nárustem spotřeby až o 2l,proti předokolce...Preco taky velky narast?To auto ma staly pohon 4x4?
Avatar - m.z.
17. 4. 2015 21:22
Re: Raději T4 111kw v super stavu a drahou, než T5, T6
Systém má neustále nějaký odběr, něco váží a diferáky se taky točí pořád, tak to prostě je.
Avatar - S8
16. 4. 2015 21:07
Re: Raději T4 111kw v super stavu a drahou, než T5, T6
ono je to taky tím, že v T4 prostě nic není (výbava, elektronika, serepetičky), takže se tam nemá co po.dě.lat, kdyby měla tolik výbavy jako T5 nebo T6, bylo by všechno jinak.
16. 4. 2015 22:09
TRAPNÉ
Opravdu jen idiot s mozkem Merklové si tento krám může koupit, od nového roku s tím jezdím služebně, má najeto 145000km a už se rozpadá, a jízda v něm utrpení, žebříňák je na tom lépe
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2015 07:17
Převodovka !
T5 jsem měl a najezdil s ní 140 tkm..byla to 1,9 62kw combi...
Spotře,ba super - 7,5 l ale převodovka mě srala každý den..prostě ta 6 rychlost tam hodně chyběla..A oni udělají pseudo T6 a zase tam nechají tu 5 st převodovku...to nechápu....leda-že by se dala třeba za 5 000,- objednat k jakékoliv motorizaci 6 st.převodovka,nebo byla cena o dost nižší (pochybuju),to pak jo...konkurence nespí...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
17. 4. 2015 14:34
Co bych na Tx zlepšil já
Bohužel nemám tak dlouhodobou zkušenost s T4 nebo T5, jako někteří ostatní zde v diskuzi. Ale jednu věc, která patří do rukou konstruktérům, bych rozhodně změnil, když už chtějí tuto inovaci vydávat za T6 novou generaci: polohu a sklon volantu.
Ano, v některých případech je zachování tradice vítáno, ale tento relikt T-jedničky to určitě není. Kdo vyzkoušel V-klasse, DAF XF, Volvo FH ... bude určitě se mnou souhlasit: téčku k "dokonalosti" chybí to, aby byl volant postaven o mnoho víc na kolmo a aby první kloub hřídele volantu ležel pěkně vysoko, zhruba ve výšce těsně pod přístroji.
Taková poloha volantu umožňuje neobyčejný relax a pohodlí za volantem tak vysokého vozu, jakým T-6 je. Přesně tahle "maličkost" mu chybí k dokonalosti.
Rozbalit vlákno
0