Novinky
to uz i dacia ma v sebe viac kreativity
mohli by chlapci z vw reinkarnovat tu staru gulatu generaciu a spravit novodobe retro po vzore maleho f500 .... lebo na tie hranate skatule co predvadzaju ako v tomto pripade sa uz neda ani pozerat nie to este si to dobrovolne kupit....
passat vyzera ok.... ale co predvadzaju s T6tkou je otras.. dizajnova doba kamenna .. zaujimavejsie vyzera uz aj nas kontajner na odpadky co mame pod barakom
mohli by chlapci z vw reinkarnovat tu staru gulatu generaciu a spravit novodobe retro po vzore maleho f500 .... lebo na tie hranate skatule co predvadzaju ako v tomto pripade sa uz neda ani pozerat nie to este si to dobrovolne kupit....
passat vyzera ok.... ale co predvadzaju s T6tkou je otras.. dizajnova doba kamenna .. zaujimavejsie vyzera uz aj nas kontajner na odpadky co mame pod barakom
Ale k čemu by to bylo? >😁 Jako stylovka a alternativa jo, ale co chces dělat s dodávkou panebože? >😁 Ta musí nabídnout co nejvíce prostoru a variability >😁 Tam na dizajnové kreace není prostor. Jak jsem psal výše, ja bych na Transporterech nic neměnil, slouží tak, jak jsou dokonale 😄
I v rámci dodávkového určení snad může nastat aspoň minimální vývoj designu. 😉
[odkaz]
Když vidím "nového" Caddyho a teď tuhle T6, mám dojem, že se u VW rozhodli vyzkoušet, jak dlouho lze úspěšně vyrábět pořád stejnou škatuli. Btw, ve čtvrtek jsem byl u Hellera v Ově a prolejzal T5 Multivan 4-motion, DSG. Cena byla skoro 1.6 mega a to je za to provedení už docela "maso". Ale nejvíc mě stejně pobavil Tiguan 4Motion DSG za 961t. To mě tak rozesmálo, že jsem zapomněl i na tu břečku, co tam vydávaj za kafe. >😁
[odkaz]
Když vidím "nového" Caddyho a teď tuhle T6, mám dojem, že se u VW rozhodli vyzkoušet, jak dlouho lze úspěšně vyrábět pořád stejnou škatuli. Btw, ve čtvrtek jsem byl u Hellera v Ově a prolejzal T5 Multivan 4-motion, DSG. Cena byla skoro 1.6 mega a to je za to provedení už docela "maso". Ale nejvíc mě stejně pobavil Tiguan 4Motion DSG za 961t. To mě tak rozesmálo, že jsem zapomněl i na tu břečku, co tam vydávaj za kafe. >😁
T6 vypadá pořád stejně... pořád stejně dobře.
Retro prototyp tu byl😒br /> [odkaz]
Retro prototyp tu byl😒br /> [odkaz]
A co bys na vzhledu T6 vlastně změnil? Podle mě je velice pohledný a vyvážený, po modernizaci navíc docela svěží. Dodávku pro kolotočáře ti určitě nabídne Hyundai 😉
Od Hyundaia myslíš to reinkanované Vito či Viano predch. genrácie? Myslím že to označujú H300.
H1 není kolotočářská, spíš je prostě a jednoduše nehezká. 😉 Sranda na tom ovšem je, že zpracování vnitřku bylo výborné, ani po 4 letech docela těžkého provozu nic nevrzalo, třeba takovej Transit mi povrzával a ještě mu nebyl ani rok. A do H1 si rovnou dostal motor (2.5 125 kW 392 Nm), kterej si s většinou u nás kupovaných Transportérů vytíral podlahu. Takže v mých očích H1 postupně jaksi zkrásněla. >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co zkusit jednou napsat něco k autům, namísto k lidem? Máš na to?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tady jsou kvalitní informace - VW furt něco modernizuje a stejně je to k ničemu. V Rusku existuje bezkonkurenční dodávka, která hravě strčí do kapsy všechny kapitalistcké transportéry, tranzity a bůh ví co. Je to léty prověřený UAZ 452 [odkaz]
.... co ty víš, v jakých "botách" Topper chodí. Co když nemá na tu cestu? Co když.... a ty se mu vysmíváš, že je socka, která si nemůže dovolit cestu z Košic do Blavy? .... hm, obrázek si udělá každý sám, i když ty už ten svůj máš. Na chvilku ses uklidnil, kdoví, co tě k tomu vedlo 😉 , ale v jádru jsi pořád ten samý ..... Gilgit.
aneb jak "stále stejná krabice" je s každou novou generací vždy moderní a svěží. :yes: Tohle neustálé pilování prostě VW umí.
T5 po Fl bola výborná, pokiaľ vylepšili čo bolo treba, tak prečo nie. Snáď sa to pozitívne odrazí na cene. Je to jediné auto od VW, ktoré by som bez váhania bral.
no ked ide o VW ja by som radsej zobral passat ako tuto skatulu z doby kamennej a polo je tiez podla mna moc nadcasove.... a pekne 😉 .. T6 nedava dovod na kupu v konkurencii perfetkne strihnuteho Vecka... alebo predlzeneho dobla [odkaz] ... akoby s modelom T6 zastal cas... stale v tom vidim staru T5ku... interier taktiez uplna bida.... aj doblo ma krajsi
Proč ne, když to uvnitř konečně nebude vrzat. 😒
Tak na to zapomen, vrzat to bude vesele dal a dal a dal...
No jo, ale kdo tím má jezdit? 😒 Nevím proč, ale všechny naše T5 v práci vržou jak zběsilé. Palubní desky a zejména okolo posuvných dveří.
Já jsem naprosto spokojenej. T5ka je dokonalý auto, T6ka bude evidentně ještě lepší. :yes😒br />
Evoluce něčeho, co skvěle funguje a plní perfektně funkci dodávky, či velkého MPV, má rozhodně smysl a nerozumím tomu, proč z toho chtějí někteří z vás vesmírnou loď. Navíc střeva T6 jsou úplně jiný, než T5, nový jsou dieselový motory, infotainment, bezpečnostní výbava, komfortní prvky, palubka...
Byť to tak nevypadá, tak to auto je opravdu nový! 😄
Evoluce něčeho, co skvěle funguje a plní perfektně funkci dodávky, či velkého MPV, má rozhodně smysl a nerozumím tomu, proč z toho chtějí někteří z vás vesmírnou loď. Navíc střeva T6 jsou úplně jiný, než T5, nový jsou dieselový motory, infotainment, bezpečnostní výbava, komfortní prvky, palubka...
Byť to tak nevypadá, tak to auto je opravdu nový! 😄
Závada, servis, týden jízdy, ale nikam daleko, zase závada, odtah jeden, druhý, třetí, oprava na dva dny a zase servis... kulance 😄 platit, platit, platit, nebo doplácet.
Značka VW to dělá chytře.
Polosa, alternátor, nějaký orloj, vodní pumpa, únik kolem vstřiku, šlem v e😜anzce, pak mi cca ve 13.000km ve 130km/h po ráně vypadli kolečka z převodovky na D1 s dětmi v autě, v zimě... auto šlo z baráku.
Abych děti mohl vůbec něčím vozit, jelikož VW krám byl rozbitý, v nouzi jsme pořídili starou Toyotu Previa AWD z roku 1994. Previa nám zůstala a bez závady jezdí pořád a dalších deset let pojede bez závady.
To už snad nový Mercedes V, nebo jen pro převoz lidí Toyota Sienna
Značka VW to dělá chytře.
Polosa, alternátor, nějaký orloj, vodní pumpa, únik kolem vstřiku, šlem v e😜anzce, pak mi cca ve 13.000km ve 130km/h po ráně vypadli kolečka z převodovky na D1 s dětmi v autě, v zimě... auto šlo z baráku.
Abych děti mohl vůbec něčím vozit, jelikož VW krám byl rozbitý, v nouzi jsme pořídili starou Toyotu Previa AWD z roku 1994. Previa nám zůstala a bez závady jezdí pořád a dalších deset let pojede bez závady.
To už snad nový Mercedes V, nebo jen pro převoz lidí Toyota Sienna
Ten příběh s Toyotou Previe sem tu četl už nějak častěji a myslím, že i na jiných fórech >😁
ne nadarmo prezident Transporter klubu poslal T5 z domu a jezdi novym Transitem
>😁 To je ako keď Breathariani ktorí žijú len zo vzduchu našli svojho lídra sa napchávať v McDonalde.
"Pouze vrcholný Multivan Highline má chromované pruhy čtyři, čímž se na první pohled odlišuje od nižších sourozenců" ...čím víc pruhů, tím víc adidas... >😁 Jinak s těmihle marketingovými serepetičkami to VW přehání...na druhou stranu je mi jasné, že si spousta lidí za chromovaný pruh navíc připlatí. 😄
Faktem zůstává, že Transporter/Multivan/Carevelle má tak silné jméno a je natolik dobrý, že téměř není co zlepšovat. (neřešme teď poruchovost apod.)
To, že to bude jen evoluce, jak je poslední dobou u VW zvykem se dalo čekat, nicméně tady hledat rozdily, to chce opravdu lupu. Nebojím se, že technika opět poskočila dále, pod stejným kabátem může býti naprosto jiné vnitřnosti, ale jako celek je to stále nějak málo.
Čekal jsem, že bude chtít VW zabojovat o první místo s MB-V, ale ten nasadil tak vysokou laťku, že se k ní asi ani nepřiblíží. Škoda.
Abych jen nekritizoval. Dvoubarevné lakování vypadá výborně :yes😒br /> Jako bonus si majitelé 12let starých T5 můžou koupit nový nárazník a světla a udělat si "nové" auto za pár peněz 😉
To, že to bude jen evoluce, jak je poslední dobou u VW zvykem se dalo čekat, nicméně tady hledat rozdily, to chce opravdu lupu. Nebojím se, že technika opět poskočila dále, pod stejným kabátem může býti naprosto jiné vnitřnosti, ale jako celek je to stále nějak málo.
Čekal jsem, že bude chtít VW zabojovat o první místo s MB-V, ale ten nasadil tak vysokou laťku, že se k ní asi ani nepřiblíží. Škoda.
Abych jen nekritizoval. Dvoubarevné lakování vypadá výborně :yes😒br /> Jako bonus si majitelé 12let starých T5 můžou koupit nový nárazník a světla a udělat si "nové" auto za pár peněz 😉
Prípadne si noví majitelia T6 môžu zo svojich miláčikov urobiť T5, aby im ich závistlivý sused neobišiel kľúčom.
Tak třída V si udržela neuvěřitelný náskok i s "novou" generací T6. Zejména v interiéru je rozdíl propastný. Jak píše RS, očekával jsem, že se VW bude chtít dotáhnout na Véčko, ale nějak se mu to nepodařilo.. :no😒br />
A co se týká mezigeneračního srovnání designu, T5 po faceliftu se mi snad líbila i více než T6, přední část určitě
A co se týká mezigeneračního srovnání designu, T5 po faceliftu se mi snad líbila i více než T6, přední část určitě
Lepšie to má teraz poriešené Mercedes, teda za predpokladu že nové Viano išlo kvalitatívne hore. V-čko ponúka komfort bez kompromisov, čo myslím príde vhod v biznis triede. Preto by som T6-ku radšej porovnával s Vianom.
[odkaz]
[odkaz]
Raději T4 111kw v super stavu a drahou, než T5, T6
[odkaz]
[odkaz]
T5 jsem jezdil v letech 2005-2008 2,5 4motion 128kw (nové, najel jsem 165000tkm) a žádné velké poruchové drama se nekonalo.
T6 se bude prodávat jak housky na krámě.
T6 se bude prodávat jak housky na krámě.
Opravdu jen *** s mozkem Merklové si tento krám může koupit, od nového roku s tím jezdím služebně, má najeto 145000km a už se rozpadá, a jízda v něm utrpení, žebříňák je na tom lépe
T5 jsem měl a najezdil s ní 140 tkm..byla to 1,9 62kw combi...
Spotře,ba super - 7,5 l ale převodovka mě srala každý den..prostě ta 6 rychlost tam hodně chyběla..A oni udělají pseudo T6 a zase tam nechají tu 5 st převodovku...to nechápu....leda-že by se dala třeba za 5 000,- objednat k jakékoliv motorizaci 6 st.převodovka,nebo byla cena o dost nižší (pochybuju),to pak jo...konkurence nespí...
Spotře,ba super - 7,5 l ale převodovka mě srala každý den..prostě ta 6 rychlost tam hodně chyběla..A oni udělají pseudo T6 a zase tam nechají tu 5 st převodovku...to nechápu....leda-že by se dala třeba za 5 000,- objednat k jakékoliv motorizaci 6 st.převodovka,nebo byla cena o dost nižší (pochybuju),to pak jo...konkurence nespí...
Bohužel nemám tak dlouhodobou zkušenost s T4 nebo T5, jako někteří ostatní zde v diskuzi. Ale jednu věc, která patří do rukou konstruktérům, bych rozhodně změnil, když už chtějí tuto inovaci vydávat za T6 novou generaci: polohu a sklon volantu.
Ano, v některých případech je zachování tradice vítáno, ale tento relikt T-jedničky to určitě není. Kdo vyzkoušel V-klasse, DAF XF, Volvo FH ... bude určitě se mnou souhlasit: téčku k "dokonalosti" chybí to, aby byl volant postaven o mnoho víc na kolmo a aby první kloub hřídele volantu ležel pěkně vysoko, zhruba ve výšce těsně pod přístroji.
Taková poloha volantu umožňuje neobyčejný relax a pohodlí za volantem tak vysokého vozu, jakým T-6 je. Přesně tahle "maličkost" mu chybí k dokonalosti.
Ano, v některých případech je zachování tradice vítáno, ale tento relikt T-jedničky to určitě není. Kdo vyzkoušel V-klasse, DAF XF, Volvo FH ... bude určitě se mnou souhlasit: téčku k "dokonalosti" chybí to, aby byl volant postaven o mnoho víc na kolmo a aby první kloub hřídele volantu ležel pěkně vysoko, zhruba ve výšce těsně pod přístroji.
Taková poloha volantu umožňuje neobyčejný relax a pohodlí za volantem tak vysokého vozu, jakým T-6 je. Přesně tahle "maličkost" mu chybí k dokonalosti.
Docela nepříjemné zjištění je na jediné fotce interieru - jen 5stupňová převodovka? WTF? To zas dostanu šestikvalt až u nějaké vyšší verze, která bude o sto tisíc dražší než základ?
Za mě je to vizuálně i technicky menší facelift než v roce 2009 ( tehdy se výrazně měnil design, ale i technika ( přechod jen na 4 válce a havně CR diesely místo PD)), takže si to určitě nezaslouží označení T6.
[odkaz]
a kontra...
[odkaz]
Jediný smysl by T6 měla, kdyby byla za nízké ceny, protože vývoj vozu už je několikrát zaplacen, ale to u VW nebude.
Pominu-li podvozek /kterej jako esko nebude nikdy), tak koukni na V-klassu, koukni na interier a zkus si to ridit. Jde to. VW v tomhle proste zaspal. To co u viana bylo k placi, tak to u V Klassy vylepsili (skoda jen te V6ky...)
Jsou lide, co uz nechteji delat na ukor prostoru takove ustupky, ktere museli pred par lety delat.