Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen T6: První statické dojmy z Amsterdamu

86 komentářů

michael.snow
No, myslím, že to po těch 12 letech chtělo už novou generaci a ne jen druhý facelift. Oni Ti zákazníci nejsou zas tak blbí a je jim jasné, že budou kupovat 12let staré auto místo 2 roky starého Mercedesu. Vlastně vše v nabídce je mladší než VW. Mercedes V-Class, ale i třeba Ford Tourneo Custom mi přijdou o dost dál. Navíc má co nevidět dorazit i nová generace Hyundai H1 a pokud to bude zas velký evoluční krok, jak je u nových modelů této značky zvykem, tak to bude další nepříjemná zpráva pro VW.
Docela nepříjemné zjištění je na jediné fotce interieru - jen 5stupňová převodovka? WTF? To zas dostanu šestikvalt až u nějaké vyšší verze, která bude o sto tisíc dražší než základ?
Za mě je to vizuálně i technicky menší facelift než v roce 2009 ( tehdy se výrazně měnil design, ale i technika ( přechod jen na 4 válce a havně CR diesely místo PD)), takže si to určitě nezaslouží označení T6.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No ale... co na tom chceš měnit? >😁 Staré spolehlivé motory už se nevrátí a na T5 už moc chyb nevidím, stejně jako třeba na Tranzitech (vyjma US dizajnu). Je to dodávka, jel jsem poslední T5tkou 2015, 103kw, odpružení nikdy nebude jako Sklasse, materiály na Passat jen koukají přes sklo, je to dodávka (nutno podotknout, že to byla obyčejná výbava, žádný highline mulutivan), na můj vkus je to auto na dodávku malé, ale jízdně naprosto adekvátní. Ve voze, v kterém jsem jel mi přišly akorát menší sedačky spolujezdce (9místná), jinak vozu moc vytknout není. I kdyby se prodával dalších 20 let, tak proč ne? Jasně, koukám na to jako na užitkové auto a ne jako na dodávku na víkendy a různé aktivní využití či početnou rodinu.
Avatar - Emel
Emel
Ta palubní deska je trošku slabší, zadní část VW vyšperkovat umí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, slabší... je to dodávka, tohle Transporterum rád odpustím 😄 Má to i highline takhle tvrdé? Jak říkám, ja jel vždy v obyčejnějších verzích.
Avatar - Emel
Emel
Je tam kastlík v piánovém laku... to je snad ještě horší 😄

[odkaz]

a kontra...

[odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tady je vidět o čem je prémie 😄 Ale z fotek ta T6 nevypada zle.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To nie, ale podľa mňa by z toho vedeli vytĺcť aj viac, ale tak keď im to stačí...
Avatar - salamoon
salamoon
ano medved vyzera luxusne, ale z praktickeho hladiska sa mi viac pozdava interier T6-tky.
michael.snow
Mě jako uživatele také dosavadní T5 stačí, ale v kontextu toho, že teď půjdu koupit podobný vůz, tak neskončím u VW a jejich 12 let starého modelu. Zlepšovat mají co, myslím, že v roce 2015 by u dodávky měla být 6stupnová převodovka standart. Dále mi vadí, že u Caravelly nejsou samostatně nastavitelné opěráky pro každé sedadlo jako má Ford, V-class, Jumpy/E😜ert/Scudo, to bych od auta na cestování ve více lidech očekával. Multivan se 6 sedačkami to neřeší, když potřebuji auto pro osm.

Jediný smysl by T6 měla, kdyby byla za nízké ceny, protože vývoj vozu už je několikrát zaplacen, ale to u VW nebude.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A to jen právě ten odlišny úhel pohledu.Ja to beru jako užitkového vozidlo. A koupit si podobne jen třeba trochu lépe vybavene auto za pár let provozu by mi pak nevadilo.Sestikvalt by to chtelo ale zase ten základní motor ho asi ani nebude potrebovat.Ten je fakt na rozvoz ve městě a okolí. Dálniční rychlik vidim az v tech vyssich verzi.
Avatar - Ondore
Ondore
Úžitkové vozidlo - to je asi jediný správny pohľad na toto auto. Keď som sa oň zaujímal, predajca mi ho prezentoval ako luxusnú dodávku pre manažérov, ktorí tam môžu robiť breefingy počas dlhej jazdy a podobné reči. Som sa z chuti zasmial a predajca tiež do rehotu - je fajn, keď niekto prizná farbu, len či je fajn oblbovať ľudí... A takéhoto oblbovania sa VW podľa mňa dopustil na ľudoch aj uvedením tejto "novej" verzie.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ondore
Ondore
Viem, stáli sme pred plne vybaveným Multivanom. To ale nič nemení na fakte, že VW len vyčančal úžitkáč.
Avatar - Emel
Emel
No Mercedes udělal to samé, jen šel o kousek dál třeba provedením palubní desky. Jasně, základ je dodávka, ale s DSG+4x4+BiTDI... a prostorově strčí i velká MPV do kapsy. Prostě něco za něco...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mám taký pocit, že hlavne v pohodlí a kvalite jazdy šiel MB o riadny kus ďalej.
Avatar - Ondore
Ondore
To platilo o MB-Viano, napriek značke to bol podobný šmejd ako T5. Tak troch som si robil nádeje, že VW postaví niečo konkurencieschopné pre nové MB-V, ale z doterajších informácií to tak nevyzerá.
Květ
U T6 Caravelle a T6 Kombi ty samostatně nastavitelný opěradla budou...neříkám, že v základu, to asi ne, ale možnost bude. 5ti kvalt na 75 kW auto stačí, já tím jezdil, nikdy mě to neotravovalo (nejezdím na dálnici 160) a dlouhodobej průměr krásně pod 7 litrů...!
michael.snow
A že budou poznáte podle čeho, nikde o tom není ani zmínka a fotky tomu také nenasvědčují. Bohužel po zkušenosti s Caravellou v 7 lidech do Švédska bych už dodávku této třídy, bez možnosti sklápět každý opěrák nezávisle na sobě, nechtěl. Já nemluvím o autě pro dělnase a řemeslníky, kdy jim na to popojíždění pevné sedačky stačí - od toho je Transporter bus, ale od Caravelly bych to čekal v základu.
Květ
Zákulisní informace. 😉 Počkejte si na více informací a na předprodej. :yes:
fantomas001
kecáš jezdím za 9 litrů
Avatar - Kolouš
Kolouš
co na tom zlepšovat? Podvozek jako esko a palubka jako passat ze nejde?
Pominu-li podvozek /kterej jako esko nebude nikdy), tak koukni na V-klassu, koukni na interier a zkus si to ridit. Jde to. VW v tomhle proste zaspal. To co u viana bylo k placi, tak to u V Klassy vylepsili (skoda jen te V6ky...)
Jsou lide, co uz nechteji delat na ukor prostoru takove ustupky, ktere museli pred par lety delat.
chytrak1
No tak to prrr. S t6 jsem sice nejezdil, ale v klasse rozhodne lip jak současný multivan nejezdi. Je to uhopsany, a na nerovnostech Bouchaji nápravy jak v dodávce. Tady se muzou od multivanu hooooodně učit.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Minimálne jednu chybu T5 z môjho pohľadu voči ostatným má. Nejak ten centimeter do šírky by mu neuškodilo. Hlavne opticky by to vyzeralo o dosť lepšie.
fantomas001
no pro rodinu to moc nevidím tak na utlučení másla to ano
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to uz i dacia ma v sebe viac kreativity

mohli by chlapci z vw reinkarnovat tu staru gulatu generaciu a spravit novodobe retro po vzore maleho f500 .... lebo na tie hranate skatule co predvadzaju ako v tomto pripade sa uz neda ani pozerat nie to este si to dobrovolne kupit....

passat vyzera ok.... ale co predvadzaju s T6tkou je otras.. dizajnova doba kamenna .. zaujimavejsie vyzera uz aj nas kontajner na odpadky co mame pod barakom
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale k čemu by to bylo? >😁 Jako stylovka a alternativa jo, ale co chces dělat s dodávkou panebože? >😁 Ta musí nabídnout co nejvíce prostoru a variability >😁 Tam na dizajnové kreace není prostor. Jak jsem psal výše, ja bych na Transporterech nic neměnil, slouží tak, jak jsou dokonale 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
I v rámci dodávkového určení snad může nastat aspoň minimální vývoj designu. 😉
[odkaz]
Když vidím "nového" Caddyho a teď tuhle T6, mám dojem, že se u VW rozhodli vyzkoušet, jak dlouho lze úspěšně vyrábět pořád stejnou škatuli. Btw, ve čtvrtek jsem byl u Hellera v Ově a prolejzal T5 Multivan 4-motion, DSG. Cena byla skoro 1.6 mega a to je za to provedení už docela "maso". Ale nejvíc mě stejně pobavil Tiguan 4Motion DSG za 961t. To mě tak rozesmálo, že jsem zapomněl i na tu břečku, co tam vydávaj za kafe. >😁
Avatar - Emel
Emel
T6 vypadá pořád stejně... pořád stejně dobře.

Retro prototyp tu byl😒br /> [odkaz]
Avatar - pumpkin
pumpkin
To isté ale možno povedať o tom koncepte. Sakra, veď už má 14 rokov!
Avatar - Emel
Emel
Koncept je na první pohled asi menší auto než Transporter, spíš v duchu té původní verze... jako nová generace by to asi neprošlo.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To nie... Ale bolo by zaujímavé ak by niekto ponúkol prestavbu T6-ky.
pargi
A co bys na vzhledu T6 vlastně změnil? Podle mě je velice pohledný a vyvážený, po modernizaci navíc docela svěží. Dodávku pro kolotočáře ti určitě nabídne Hyundai 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Od Hyundaia myslíš to reinkanované Vito či Viano predch. genrácie? Myslím že to označujú H300.
pargi
To je opravdu nádherné, bubliny místo blatníků 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
H1 není kolotočářská, spíš je prostě a jednoduše nehezká. 😉 Sranda na tom ovšem je, že zpracování vnitřku bylo výborné, ani po 4 letech docela těžkého provozu nic nevrzalo, třeba takovej Transit mi povrzával a ještě mu nebyl ani rok. A do H1 si rovnou dostal motor (2.5 125 kW 392 Nm), kterej si s většinou u nás kupovaných Transportérů vytíral podlahu. Takže v mých očích H1 postupně jaksi zkrásněla. >😒]
pargi
Chtěl bych mít tvé oči 😄 já jen, že Topperovi přijde T6 usedlá, doslova dizajnová doba kamenná, nedá se na to ani kouknout, natož koupit. Ale až přijde nová dodávka s H-faktorem, bude to zase určitě pecka.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Co zkusit jednou napsat něco k autům, namísto k lidem? Máš na to?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
IPA? CO JE TO ZA CYPA?
Tady jsou kvalitní informace - VW furt něco modernizuje a stejně je to k ničemu. V Rusku existuje bezkonkurenční dodávka, která hravě strčí do kapsy všechny kapitalistcké transportéry, tranzity a bůh ví co. Je to léty prověřený UAZ 452 [odkaz]
pargi
To víš, my, kapitalisti, si potrpíme i na jiné věci, než na průjezdnost tankodromem a možnost výměny motoru doma na dvorku 😉
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
IPA? CO JE TO ZA CYPA?
My, vás kapitalisty, ty zlozvyky už odnaučíme!
pargi
To už tady jednou bylo 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
.... co ty víš, v jakých "botách" Topper chodí. Co když nemá na tu cestu? Co když.... a ty se mu vysmíváš, že je socka, která si nemůže dovolit cestu z Košic do Blavy? .... hm, obrázek si udělá každý sám, i když ty už ten svůj máš. Na chvilku ses uklidnil, kdoví, co tě k tomu vedlo 😉 , ale v jádru jsi pořád ten samý ..... Gilgit.
zlysoused
aneb jak "stále stejná krabice" je s každou novou generací vždy moderní a svěží. :yes: Tohle neustálé pilování prostě VW umí.
Avatar - Atlis
Atlis
T5 po Fl bola výborná, pokiaľ vylepšili čo bolo treba, tak prečo nie. Snáď sa to pozitívne odrazí na cene. Je to jediné auto od VW, ktoré by som bez váhania bral.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no ked ide o VW ja by som radsej zobral passat ako tuto skatulu z doby kamennej a polo je tiez podla mna moc nadcasove.... a pekne 😉 .. T6 nedava dovod na kupu v konkurencii perfetkne strihnuteho Vecka... alebo predlzeneho dobla [odkaz] ... akoby s modelom T6 zastal cas... stale v tom vidim staru T5ku... interier taktiez uplna bida.... aj doblo ma krajsi
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pargi
Jestli je pro tebe nadčasové Polo, musí být pro tebe nadčasové i toto. Prodloužené Doblo je o kategorii jinde.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Proč ne, když to uvnitř konečně nebude vrzat. 😒
MariAchi
Tak na to zapomen, vrzat to bude vesele dal a dal a dal...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No jo, ale kdo tím má jezdit? 😒 Nevím proč, ale všechny naše T5 v práci vržou jak zběsilé. Palubní desky a zejména okolo posuvných dveří.
MariAchi
Ano, Multivan s westfalii taky, cenu radeji nekomentuju, ale za ty prachy je to zpracovane hodne mizerne. Na fotkach parada, ale pri jizde to vrze, to je fakt.
Květ
Já jsem naprosto spokojenej. T5ka je dokonalý auto, T6ka bude evidentně ještě lepší. :yes😒br />
Evoluce něčeho, co skvěle funguje a plní perfektně funkci dodávky, či velkého MPV, má rozhodně smysl a nerozumím tomu, proč z toho chtějí někteří z vás vesmírnou loď. Navíc střeva T6 jsou úplně jiný, než T5, nový jsou dieselový motory, infotainment, bezpečnostní výbava, komfortní prvky, palubka...

Byť to tak nevypadá, tak to auto je opravdu nový! 😄
Kolík80
Ja si spis myslim, ze za par let VW prizna, ze to byl jenom facelift...
fantomas001
Hm konfotr žebřiňáku výborný,
Avatar - MGRR
MGRR
Závada, servis, týden jízdy, ale nikam daleko, zase závada, odtah jeden, druhý, třetí, oprava na dva dny a zase servis... kulance 😄 platit, platit, platit, nebo doplácet.

Značka VW to dělá chytře.

Polosa, alternátor, nějaký orloj, vodní pumpa, únik kolem vstřiku, šlem v e😜anzce, pak mi cca ve 13.000km ve 130km/h po ráně vypadli kolečka z převodovky na D1 s dětmi v autě, v zimě... auto šlo z baráku.

Abych děti mohl vůbec něčím vozit, jelikož VW krám byl rozbitý, v nouzi jsme pořídili starou Toyotu Previa AWD z roku 1994. Previa nám zůstala a bez závady jezdí pořád a dalších deset let pojede bez závady.

To už snad nový Mercedes V, nebo jen pro převoz lidí Toyota Sienna
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ten příběh s Toyotou Previe sem tu četl už nějak častěji a myslím, že i na jiných fórech >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sienna alebo sedona ... suhlas :yes😒br />
to su krasne vozy
Avatar - Kolouš
Kolouš
ne nadarmo prezident Transporter klubu poslal T5 z domu a jezdi novym Transitem
Avatar - pumpkin
pumpkin
>😁 To je ako keď Breathariani ktorí žijú len zo vzduchu našli svojho lídra sa napchávať v McDonalde.
Somewhere je už preč
A na to si ako prišiel, že žijú zo vzduchu?
Avatar - pumpkin
pumpkin
nekaz mi to!
Somewhere je už preč
Tak nepíš také voloviny!
Avatar - pumpkin
pumpkin
Tak pardon, ak si breatharian. 😄
Somewhere je už preč
Nie som, ale poznám takých, a sú to obdivuhodní ľudia.
Avatar - MGRR
MGRR
A dobře udělal.
chytrak1
a na to jsi přišel jak?
lowkick
"Pouze vrcholný Multivan Highline má chromované pruhy čtyři, čímž se na první pohled odlišuje od nižších sourozenců" ...čím víc pruhů, tím víc adidas... >😁 Jinak s těmihle marketingovými serepetičkami to VW přehání...na druhou stranu je mi jasné, že si spousta lidí za chromovaný pruh navíc připlatí. 😄
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ta verze s jedním pruhem (!) vypadá fakt komicky: auto, jemuž lištu uloupil Jeníček a mařenka >😁 [odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Ono tak ale vypadá i Golf... taky má jen jednu linku v chromu. Podle mě se to tak někomu u VW líbí.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ale všímaj ako to pekne pokračuje do svetiel. 😄
RS
Faktem zůstává, že Transporter/Multivan/Carevelle má tak silné jméno a je natolik dobrý, že téměř není co zlepšovat. (neřešme teď poruchovost apod.)
To, že to bude jen evoluce, jak je poslední dobou u VW zvykem se dalo čekat, nicméně tady hledat rozdily, to chce opravdu lupu. Nebojím se, že technika opět poskočila dále, pod stejným kabátem může býti naprosto jiné vnitřnosti, ale jako celek je to stále nějak málo.
Čekal jsem, že bude chtít VW zabojovat o první místo s MB-V, ale ten nasadil tak vysokou laťku, že se k ní asi ani nepřiblíží. Škoda.

Abych jen nekritizoval. Dvoubarevné lakování vypadá výborně :yes😒br /> Jako bonus si majitelé 12let starých T5 můžou koupit nový nárazník a světla a udělat si "nové" auto za pár peněz 😉
Somewhere je už preč
Prípadne si noví majitelia T6 môžu zo svojich miláčikov urobiť T5, aby im ich závistlivý sused neobišiel kľúčom.
fantomas001
nevím o jakém jménu mluvíš myslíš nacionalisticko FAŠ ideologii, že co je Německé to je nejlepší, ano čistá rasa že, jezdím s T5 novou a je to utrpení, kdyby to nekupoval stát-- policie, sanitky tak nemají tyto prodeje VIVA 4 ŘÍŠE
Demmy
Tak třída V si udržela neuvěřitelný náskok i s "novou" generací T6. Zejména v interiéru je rozdíl propastný. Jak píše RS, očekával jsem, že se VW bude chtít dotáhnout na Véčko, ale nějak se mu to nepodařilo.. :no😒br />
A co se týká mezigeneračního srovnání designu, T5 po faceliftu se mi snad líbila i více než T6, přední část určitě
Avatar - pumpkin
pumpkin
Lepšie to má teraz poriešené Mercedes, teda za predpokladu že nové Viano išlo kvalitatívne hore. V-čko ponúka komfort bez kompromisov, čo myslím príde vhod v biznis triede. Preto by som T6-ku radšej porovnával s Vianom.
[odkaz]
Kolík80
Pro Multivan je rozhodne konkurent trida V, pro Caravellle asi spis Vito Tourer. Viano uz neni...
Avatar - MGRR
MGRR
Raději T4 111kw v super stavu a drahou, než T5, T6

[odkaz]
Avatar - m.z.
m.z.
T5 jsem jezdil v letech 2005-2008 2,5 4motion 128kw (nové, najel jsem 165000tkm) a žádné velké poruchové drama se nekonalo.
T6 se bude prodávat jak housky na krámě.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Na mojeauto si napisal:musíte počítat s nárustem spotřeby až o 2l,proti předokolce...Preco taky velky narast?To auto ma staly pohon 4x4?
Avatar - m.z.
m.z.
Systém má neustále nějaký odběr, něco váží a diferáky se taky točí pořád, tak to prostě je.
Avatar - S8
S8
ono je to taky tím, že v T4 prostě nic není (výbava, elektronika, serepetičky), takže se tam nemá co po.dě.lat, kdyby měla tolik výbavy jako T5 nebo T6, bylo by všechno jinak.
fantomas001
Opravdu jen *** s mozkem Merklové si tento krám může koupit, od nového roku s tím jezdím služebně, má najeto 145000km a už se rozpadá, a jízda v něm utrpení, žebříňák je na tom lépe
ALLSTONE
T5 jsem měl a najezdil s ní 140 tkm..byla to 1,9 62kw combi...
Spotře,ba super - 7,5 l ale převodovka mě srala každý den..prostě ta 6 rychlost tam hodně chyběla..A oni udělají pseudo T6 a zase tam nechají tu 5 st převodovku...to nechápu....leda-že by se dala třeba za 5 000,- objednat k jakékoliv motorizaci 6 st.převodovka,nebo byla cena o dost nižší (pochybuju),to pak jo...konkurence nespí...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Bohužel nemám tak dlouhodobou zkušenost s T4 nebo T5, jako někteří ostatní zde v diskuzi. Ale jednu věc, která patří do rukou konstruktérům, bych rozhodně změnil, když už chtějí tuto inovaci vydávat za T6 novou generaci: polohu a sklon volantu.
Ano, v některých případech je zachování tradice vítáno, ale tento relikt T-jedničky to určitě není. Kdo vyzkoušel V-klasse, DAF XF, Volvo FH ... bude určitě se mnou souhlasit: téčku k "dokonalosti" chybí to, aby byl volant postaven o mnoho víc na kolmo a aby první kloub hřídele volantu ležel pěkně vysoko, zhruba ve výšce těsně pod přístroji.
Taková poloha volantu umožňuje neobyčejný relax a pohodlí za volantem tak vysokého vozu, jakým T-6 je. Přesně tahle "maličkost" mu chybí k dokonalosti.