Ekonomika
freeman
0
Neberte tento ako provokáciu ale chvala bohu takéto praktiky už raz a navždy na Slovenku skončili. Skôr sa môžme tešiť na klesajúce ceny. Hlavne ak teraz môžme prehladne porovnávať napr. Nemecké cenníky so Slovenskými. A aľa čo sme uvideli. V Nemecku je to lacnejšie a lepšie vybavené ako u nás. Všetci sme to tušili ale až Euro ukázala holú pravdu.
venglosko
0
Ja som si dal robiť konfiguraciu na 530d u nas a v nemecku u dilera. U nas mam kamarata v bmw a aj tak mi nemohol dat vacsiu zlavu ako som ju dostal od neznameho nemeckeho dilera... Rozdiel vysiel sice nejakych 2000eur ale, ale to len vdaka znamosti u nas... Bolo by to inak ovela viac 😄
webpaja
0
Pred 2-ma tydny jsem u nas v cechach dostal slevu na A4 vyrobenou v 10/2008 300tkc bez dlouheho vyjednavani, sklady jsou plne a cena se da prijemne uhadat. To nemluvim o bonusu v podobe kompletnich zimnich alu kol a vetsich letnich. K dnesku by sleva byla uz temer 400tkc. Audi jako predstavitel premie dokaze udelat ceny velmi blizko Fordu a temer shodne s VW, coz je velmi prijemne. Zustatkova cena vozu po 4 letech provozu bude jina stejne jako rychlost s jakou se vuz proda. 😉
0
To je hezky, ale budes 4 roky sedat kazdy den do "naskoku" >😒]
T613
0
a co tvoje XF? 😉
webpaja
0
Zmenilo motor 😄
T613
0
HTP? 😉
webpaja
0
Jiste Hrozne To Padi >😒]
webpaja
0
Slo spis o dilema jestli usetrit 50k na mainstreamu v pripade Fordu, nebo ani korunu s Pasikem, nebo si vlezt zpet do naskoku. S tim predeslym jsem zadny problem nemel a navic znam mistni servis (byt mi jihomoravsti nabizeji jeste lepsi podminky), ktery je nejlepsi z mistni "premie".
Konečně od toho ustoupili. V dobách růstu koruny to byl skvělý nápad, ale dnes jít pro auto, které proti včerejšku stojí o padesát tisíc víc, nic moc představa...