Gilgite, že tě to furt baví, den co den rejt, rejpat, urážet, nadávat, špinit, hanět, hanobit a já nevím kolik ještě napsat slov na tvůj psanej projev. Skoro v každým příspěvku od tebe (říkám skoro v každým) to tak je. Já když už vidím nick Gilgit, tak vím v jakém tónu to zase bude, a to na těchto stránkách nejsem ani tak dlouho.
Hele, když ti to tady nevyhovuje, tak proč sem furt lezeš? Proč máš pořád potřebu všechny kolem sebe urážet. Fakt tě nechápu. Rád bych se dočkal toho, až ty jednou někomu odpovíš úplně normálně. Dočkám se, co myslíš? Dokážeš to vůbec?
Asi tě zklamu, ale já ten článek taky četl a nemám potřebu se zde v diskuzi vyjadřovat stylem jako ty. Nejsem z oboru a sem chodím nasávat informace o autech. Na jiných (neautomobilových) serverech a chatech, kde jsem registrovaný, si píšeme normální věci, ze života. Chápeš? Ale tady? Snůška urážek, sprostých slov, nadávek.
Gilgite, už se prober, nevěřím že v osobním životě jsi takový pořád. Nezapomeň, že sem nechodí jen lidi 18+ a že ten tvůj "vybraný" slovník čtou i děti.
já se spíš divím, že na to vůbec reaguješ >:D Gilgitovi příspěvky většina normálních čtenářů ignoruje, viz jeho omezená slovní zásoba a jeho velmi oblíbené trapné nadávky typu "Slint" :D.. už dokonce ani většina dřívějších provokatérů na něj moc nereaguje
Slinty? To co jsem napsal já, podotýkám slušně, jsou podle tebe slinty? Kolik ti je, frajere, že si toto dovoluješ? Neznám tě, neznáš mě, tak se k sobě chovejme jako dva cizí lidi. Já to dělám. Jestli ty se ve svým okolí k úplně cizím lidem chováš takto, tak si asi začnu myslet, že tě maminka moc dobře nevychovala.
A teď určitě napíše něco ve stylu, že je ti jedno co si myslím. Tak jsem tě s tím rovnou předběhnul. ;-)
A ano, rád bych se toho dočkal.
Nevhodný je celý tvůj styl, většinou. Když se tady od tebe něco fakt dočtu, o výrobě, Ukrajině, a tak, tak si říkám panečku, ten umí, ten má přehled. Ale to je výjimka. Většinou píšeš jen urážky.
A nevhodný je taky způsob, jakým se vyjadřuješ na adresu některých zdejších diskutérů. Zamysli se nad tím. Nešlo by to slušněji? Udělalo by ti to něco, kdyby jsi nějaké zdejší "nemehlo" vyškolil s nadhledem, když už to musíš dělat?
Gilgite, on to sice možná nepochopil, ale ty to chápeš moc dobře, a přesto si k věci nenapsal ještě ani písmenko. Čtu diskuzi shora dolů a můžu to potvrdit. takže začni u sebe.
Hele, co je s tím Winterkornem? Když to viš, tak nás informačně vzdělej, děkuji ti předem.
Protože mám problém s erekcí, taťka Puťa mi taky dlouho nenapsal, Vošický má chřipku, noční vlky nechtějí pustit do Berlína .............. a nestartuje mi lada, je to všechno na pí.u. :-(
Přečtu si první příspěvek v diskuzi a jsem zklamanej, rozladěnej, naštvanej. Lidi, pište sem normálně, a kdo nechce psát normálně, tak ať radši nepíše vůbec. Prosíííím !!!
Že někdo používá takový termín neznamená, že použití termínu SUV bez toho Cross je chyba. Existuje spousta odborných článků i statistik, které normálně operují s pojmem SUV pro tuto třídu (Yeti, Kuga, Tiguan, CX-5 apod.).
Při dnešní rozmanitosti trhu je složitý udělat někde čáru a říct, co je ještě SUV a co už crossover. V tisku (nejen českém) se vžila klasifikace Yeti + Kuga + Tiguan = SUV, Qashqai + Juke + Captur + Cactus = Crossover. Třeba CR-V se (možná z historických důvodů) obvykle řadí i přes malou světlou výšku k SUV... každopádně pokud to někdo napíše jinak, tak to ještě není důvod označit ho za hlupáka...
PS: a ještě u toho napsat blbě název auta o kterém je řeč, když už chceš být hnidopich.
Toto je fakt tvoje reakce na můj dobře míněný dotaz? Asi jsi se spletl v diskzi, proto se zeptám ještě jednou.
Ptám se a slušně a rád bych od tebe dostal fundovanou odpověď, co je s Winterkornem. Nakousnul jsi to, čili o tom něco víš, tak mi prosím slušně odpověz.
Děkuji.
P.S.: Dokážeš na slušný příspěvěk obsahující prosím a děkuji odpovědět slušně? Schválně. ;-)
porsche cr je generalni importer WV, Audi a Seat. chlubi se tim ze do republiky dovezli vice nez 35 tisic vozidel, proto se ptam kde jsou. WC jich prodalo udajne cca 15 tis, audi 4-5 tis a seat taktez 4-5 tis. tak kde sakra je tech zbylejch 10 tisic? rad bych aby to zjistila ta banda zkorumpovanejch lemplu z autoblesku
ja som sa hlavne vyjadril k dizajnu .... porovnaval som predne partie dvoch konceptov... tie predne kolme partie oboch aut su vazne moc zaujimave.... ktovie ci tadial pojde cesta ale u volva sa to hadam este zmeni... tam su tie predne svetla predsa len moc nizko a cele predna maska je akasi zvlastna....
Yeti je SUV a ty se můžeš stavět třeba na hlavu >:-[] >:-[]
Pokud by Yeti nebylo SUV, tak by to znamenalo, že ve třídě kompaktních SUV prakticky neexistuje žádný model, protože i takový Duster by podle tebe byl pouhý crossover.
Yeti má pohon 4x4, má vhodnou světlou výšku, malé převisy, vysokou stavbu karoserie... Co víc by měl mít, aby byl podle tebe SUV? Žebřinový rám či uzávěrky diferenciálu nebo volnoběžky a redukce??
V těch mých? Ty jen reagují na to, co už v týhle diskuzi je napsáno. Ono když to pak někdo jako třeba já čte odshora dolů najednou to co jste tu vy ostatní napsali, tak to vyznívá dost negativně.
Ale oceňuji, že umíš napsat i příspěvek se smějícíma se smajlíkama. ;-)
Jo a nepiš, že je ti to jedno, co já oceňuju. To je mi jasný ;-)
Mě to zase vadí. Kdyby se vzájemně informačně obohacovali, tak prosím, je to poučné i pro ostatní, ale takto je to akorát ztráta času a zaplevelení diskuze.
Už jsem se na to díval včera, A sloupek a střechu jsem tipoval spíš na TT, ale na jedné straně je to zajímavý počin, na druhé straně celkem slušná splácanina. :yes::no:
V SUV je to těžký. Pod jednotlivou kategorií může být i více modelů. Prakticky jsou jen 3 třídy, velká - ta je jasná (Q7, X5, XC90), střední (Q5 a Q3, X3 a X1 atd.) a malá (viz např. co jsi vypsal). Ale i v této třídě malých SUV jsou značné rozměrové rozdíly (např. Yeti a Cx3 jsou znatelně větší než třeba Captur). Takže nevidím problém v tom, pokud by někdo měl dva modely v této třídě stejně jako má někdo dva modely v kompaktní (střední) třídě.
tie predne kolme partie z nizko polozenymi reflektormi mi pointou pripominaju to volvo s90 ktore tu bolo tusim vcera.... zaujimave... zeby tadial sla cesta prednych masiek v buducnosti? nizka kolma maska so svetlami kdesi na zemi? uvidime.... sportovym autam to mozno pristane ale na volve mi to teda moc nesedelo.... inak pekny koncept od skody :yes:
Já jsem spíš zvědavej, jak čeští autonovináři otočí o 180 stupňů, a zatím opovrhovanou a vysmívanou třídu městských crossoverů s náhonem pouze na předek (Captur,2008) s příchodem tohoto zázraku vynesou do nebes. O budoucím jasnym králi tohoto segmentu je už teď rozhodnuto. Nějaký testy jsou zbytečný... ;-)
Škoda Yeti již mezi malá SUV patří JUKE, MOKA CAPTUR, VITARA, CX-3, 2008. Menší SUVéčka teda neznám.
Přirovnávat Yeti k ix 35, Sportage, či Qashqai je přinejmenším zavádějící.
Nechápu jaký význam by mělo vyrábět ještě něco menšího.
Já se v tom vyznám nejlíp, yeti je kříženec SUV, SAV a CUV, je to nová kategorie vozidel využitelná od takodromů až po popojíždění mezi regály tesca a bude se to jmenovat SSCUCAVV.
ved ok, to by ale znamenalo ten dizajn postavit na niecom "vlastnom". Tam by mohol byt este nejako dotiahnutejsi - ak ti asi o to ide. Otazka je - co by to stalo - robit pre to vlastny podvozok...? Teraz davaju cenovku 1/4 mega €. Co potom ? To uz by bolo komplet nepredajne... :-!
no ja neriesim inych ani teba.... bavim sa skor o inych veciach ako ty ----- ale plne ta chapem, mas pravo pohrdat kymkolvek ........ tak pekny vecer ;-) ...
kolega informator ti pise slusne... a snazi sa slusne ti vysvetlit par veci..... ak nevies jemu alebo aj mne normalne odpisat tak uznaj ze potom je to o com? .... ved sme ludia....gilgit ... ono uz tu pomaly nikoho nezaujimas.. a sam si za to mozes... ja ti nechcem zle ... mozno ta nieco trapi... mozno mas nejaky problem... vzdy sa da pomoct .. nikto ti tu nechce zle.... ale ak si mame nadavat a nevis normalne debatovat ... tak mi radsej nepis nic... dopredu ti slusne pisem ze o takuto debatu nestojim .... a verim ze ani ty nie
Co jsem já převedl? Pardon, jen jsem po celodenní práci přišel domů, otevřu tyto stránk, koukám článek o budoucím SUV od Škodovky, jdu do něj, protože mě to zajímá, a pak narazím na první příspěvek v diskuzi a jsem zceal upřímně zděšen.
Teď určitě napíše, že je ti jedno co mě děsí...
Prosím, napíšeš mi odpověď na můj dotaz ohledně Winterkorna? Nebo aspoň link? Zajímá mě to. Děkuji.
Tak myslim, ze niektori z vas maju sancu to omrknut na zivo - kedze je to v Prahe.
Ale ruku na srdce - aky iny tech. zaklad by ste si pre nu priali ? alebo je libo Porsche 911 ? :-) - ano, tam by ta povodna koncepcia odpovedala este viac. Ale toto povazujem za zaujmave spestrenie (dufam ze aj vasich) ciest. ;-)
No vidíš, ty jsi dokonce tak šikovnej, žes dokázal najít, co jsem si koupil. No škoda, že se neznáme, mohl jsi mi třeba poradit, nebo jsem si mohl nechat za třista kolíků dotáhnout nějakou voňavku z říše, na tacháči jen vosumkrát kolem zeměkoule, díry v palubce, lehce ťuklá ne předek, ale pohoda... Nebo že by třeba Octávku s jedna dvojkou 77 kW za půl mega. Viď ty šikulo. :-)
A co sis koupil ty za svoje peníze? Nebo jsi jen jeden z řady nad časopisem s rukou v kalhotách? >:D
No nic, další z řady zasíračů. ;-)
No a k těm značkám. To, že každýmu sedne něco jinýho, to asi nemá cenu komentovat. Já měl možnost vyzkoušet po baworáku např. Infinity, Jaguara, Range Rover, a spoustu jiných,a ejhle, po tom BMW najednou v okolí neštěk ani pes. Ale co tobě psát, ty vlastně sedláš bůhvíco. >:-[]
Za to tento tvůj příspěvek je STO BODŮ ZE STA :yes: Jiný psaný styl než Gilgit, ale stejná mentalita/palice. Chlapi, no taaak, je to nutný?
P.S.: Asi jsem dneska dorazil z práce víc utahanej než jindy, nebo mám splín. Nevím, ale číst příspěvky od některých z vás mě dneska fakt deptá. Rád bych se tu dověděl nový věci, obohatil se, sebevzdělal. To tady nejde? Na jiných webech, kam chodím, ano.
v 40 statoch europy sa oznacuje yeti ako SUV ( a ono je to skutocne aj SUV s moznostou 4x4 a slusnymi schopnostami v terene ) a niekto nas tu ide presviedcat ze yeti nie je SUV..... hadam mame svoju hlavu.... nepotrebujeme taketo rozumy.... takato debata nema cenu... umelo vytvorena debata kde sa snazime popierat nepopieratelne... to je ako hadat sa s niekym ze zelena nie je zelena ale ze to je len isty odtien zltej a modrej... a ze sa nejedna o ziadnu zelenu..... chapeme sa.... ja myslim ze stracas cas s touto debatou s niekym kto nema ani paru o tom co je SUV .... je jasne ze yeti je SUVecko... a uplne seriozne SUVecko ... bodka.... niet co riesit :yes:
Už jsem psal, že to není jen ČR... i zahraniční časopisy a statistiky běžně používají pojem SUV pro tato auta, zkus hodit do googlu "yeti suv review" nebo "yeti suv vergleich" a najdeš spoustu odkazů na články v anglicky a německy psaných periodikách typu Autocar, AutoBild, AMS...
Krom toho... proč máš pocit, že za užíváním pojmu SUV stojí Škodovka? Ten pojem tu byl přece dávno před Yetim...
captur je maximalne tak mestsky crossover... nieco povedzme ako soul .... to znamena mestska hrkalka jazdiaca maximalne v 2kolke ...... SUV to teda rozhodne nie je [odkaz]
"SUV" s 4x2 je jen o designu, kdyz si treba srovnam Merivu s Mokkou, tak Meriva bude levnejsi a prostornejsi, proto jsou 4x2 SUV jen pro paradu a to neni moc rozumny duvod ke koupi. Me osobne nelaka mit "terenaka", ktery nevyjede ani zasnezeny kopecek.
lenze podla toho, ako stadovite tu posobis ty, tak sa asi hlupost vyplac 8-s
Topperov recept na uspech:
pozrieme si, kolko akych diskuterov je zapojenych v diskusii - ok, vacsina "normalni" - majitelia mainstreamu, resp. Skodovkari, pripadne tvrdi antikoncernisti...co si vybrat ?
Vybereme si stranu klasickeho mainstreamu, plus okorenime to hlaskami typu "premia je na ceste do zaniku" a pod...
Potom sa budeme strasne hecovat, chvalit co je pekne a paci sa aj inym, oni si to vsimnu a v pripade potreby, ked si bude treba rypnut do niekoho s mensinovym nazorom, tak si ma hadam zastanu...
Takze S 130 RS R200 Non-fiction, vobec nevadi ze nieje Skoda, ani to netreba citat - ten clanok, staci pozriet fotky a poospevovat dizajn.
"Sukmenovci" daju palce hore, a ked ma niekto napadne, hadam ma obhaja... >:-[]
Gramatika tiez nehra rolu:
"...tie predne kolme partie z nizko polozenymi reflektormi..." - pouzivanie s / z ... >:D
Hlavne treba zo seba urobit chudacika okopavaneho nepravom, nech tych hnusnych kritikov niekto za mna potresta ! >:D
informator sa pytal proste normalne.... nevidim v tom problem... proste sa par veci pytal ako by sa pytal kazdy z nas... tak preco mu pisat ze je slintal.. ;-) ved nie je na to dovod
:-) Stejně, Topr chybu neuzná, raději bude tečkovat jak o život, a Informátor je sice slušnej, ale slušně to tady zasí.á reakcema na všechno, co najde.
Je to marný.
Pravda je, že my dva se taky kolikrát neshodli, ale nepamatuju si, že bysme po sobě takhle štěkali. Ono by kolikrát stačilo, kdyby kdejakej jouda nereagoval na všechno, co kdo napíše. Gilgite, máš výdrž, to se musí nechat, ale bejt tebou, šetřim energii na něco lepšího, než tady reagovat na slinty, pardon, reakce ostatních. Ještě se dostaneš do hledáčku počítačový kriminálky. >:D Víš, že moje iniciály už jeden vrakohlídač poslal. A furt nic čeče, tak čekám. >:D
moja debata s tebou stejne nikde inde nevedie... len tam kde to chces ty.... pritom som ti pisal normalne.... ze informator sa pytal na par veci ... na ktore nedokazes bez slintov odpsiat... ale preco... ked uz nie slusne tak ako sa spytat? neslusne? kde je ta spravna cesta na komunikaciu s tebou... lebo mam pocit ze nijako s tebou clovek nevyjde...
Jak souvisí Yeti s označením SUV? To bych si rád od tebe nechal vysvětlit. Já teda znám pojem SUV mnohem dýl než Škodu Yeti, a to na toto nejsem odborník. Čili vinit z toho Škodovku je přinejmenším unfair. :no:
No vidíš, jak jsi šikovnej, a najdeš mezi řádky i to, co tam není. A přesně takovýhle reakce někoho na něco, co mu nebylo adresovaný, to tady ***j... ;-) Ale lepší to nebude.
Nie je to 1x ani 20x co je clanok na auto.cz pajcnuty zo zahranicneho media.
Naopak, deje sa to az prilis casto - otrocky a amatersky preklad napr. z autoblogu.com je navyse vydavany za redakcny material.
Nemam nic proti preberaniu - robia to vsetci, ale vsetky SLUSNE media pri tom odkazuju slovne na zdroj a spravidla davaju aj linku na povodny clanok. Napr. autoblog.com (mimochodom, patri pod giganta AOL), da link na Detroit News.
Ze je Gilgit ostry? Je to jeho sposob komentaru. Na druhej strane musis uznat, ze nasa kritika, omalena/neomalena donutila auto.cz publikovat clanky o situacii v Skode a sporoch s odbormi. Pretoze to dlhodobo a programovo ignorovali, hoci v kazdom ceskom mediu to bola jedna z hlavnych sprav.
yeti je urcite SUV..... na beton :yes: kravina je skor to co pises ty.... bez urazky.... ale tentokrat si vedle jak ta jedle... yeti je normalne SUV ...
Proč bych ti měl radit? Chytrej jsi dle tvých příspěvků dost >:D
Co jsem si koupil tě nemusí zajímat. Když už tuto informaci sděluji, tak v seriózní diskuzi, ale určitě ne někomu, kdo používá hospodský kecy na úrovni 4. cenový ve smyslu ta značka je sráč, druhá značka už není co bývalo atd.
Tak už jsme zjistili v čem ses někdy svezl, takže už zbývá jen vyřešit v čem BMW oproti nim zaostává, že po něm neštěkne ani pes :-)
Práve včera som bol na autosalóne v Bratislave. Po prvýkrát som uzrel novú Škodu FABIA.
Podľa môjho názoru je to otrasné auto, ošklivá krabica. Jedno s tých najstrašnejších áut na atosalóne, Naozaj neviem čo tí českí novinári a ľudia na tom aute vidia. Alebo je to iba ich šovinizmus, "Já Čeko" ?
Videl som aj HYUNDAY Tucson, to ale chválim, klubúk dolu!! KIA sa môže strčiť ..........
Skoro všechno. Ještě jsem zapomněl něco dodat a chtěl jsem to veditovat, tak až teď.
Crossover (crossover utility vehicle, CUV) je typ automobilu s prvky více druhů karoserií. Většinou kombinuje některé karosářské a jízdní prvky SUV (vyšší světlá výška nebo pohon všech kol) s prvky MPV (interiér, způsob řízení). Crossovery jsou obvykle určeny do městského prostředí nebo jen do lehčího terénu.
"A sport utility vehicle or suburban utility vehicle (SUV) is a vehicle similar to a station wagon or estate car, usually equipped with four-wheel drive for on- or off-road ability."
"SUV je zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo. SUV kombinují výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice, robustnost či větší vnitřní a zavazadlový prostor s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici). Oproti běžným automobilům mají však i některé nevýhody. V českém prostředí bývají vozidla kategorie SUV s těmi terénními často mylně zaměňována. U SUV zcela nepřevládá ani ryze terénní ani ryze sportovní či užitná složka jejich použití - jsou navrženy tak, aby se mohly pohodlně pohybovat jak v městském prostředí tak mimo pozemní komunikace."
wiki
Stačí to tak, nebo mám citovat nějaké jiné zdroje?
ano samozrejme ... pajero... s 3,2 DiD.... aj ked ono sa to takto neda zrovnavat lebo je to terenak... vacsia hmotnost plus stvorkolka... tam ten vykon proste musis mat...
ved to..... ani captur nema 4x4.... ani nova honda HRV.... bohuzial taky je trend... asi je to moc nakladne a nerentabilne davat 4kolky do mestskych malych skatuliek... kde sa z 90 percent budu predavat stejne 2kolky......... ale ja by som tiez 4x4 prijal v niecom malom.... kompaktnom aby boli 4kolky dostupnejsie....predsa len panda 4x4 je uz moc mala a zase vitara 4x4 uz je za cenu lepsej octavie... skoda ze na trhu chyba nejaky maly 4x4 voz za cenu okolo 10-11 000 eur.... toho taigunu od vw sa hadam asi ani nedockame... ale ten by mohol byt sikovny a hadam aj v 4kolke a za cenu okolo 10 000 eur... tak uvidime...
YETI - Délka 422 cm/ Rozvor 257 cm/Šířka 179 cm
JUKE - Délka 413 cm/ Rozvor 253 cm/Šířka 176 cm
Takže rozdíly v rozměrech minimální.
Jinak srovnávat Roomster versus Aygo je slušná hloupost že?
To máš pravdu, že jsem šikovnej ;-) To, že tady někdo vstoupí do diskuze je přece normální. A chtěl jsem se tě jako "znalce" zeptat, které značky jsi poznal, resp. jsou lepší než BMW. Od majitele Renaulta s jednadvojkou to zní totiž hodně úsměvně, pokud ty jiné značky nejmenuje >:D
Futuristo, nejsem žádnej antizahrádkář (čili neplevelím) a žádnou vodu čeřit nehodlám.
Jen jsem prostě zase po nějaký době přišel na tento web, protože na to prostě normálně nemám čas, kouknu na první článek co je nahoře, přečtu ho, kouknu na první příspěvek v diskuzi (Gilgit) a prostě mě to nakoplo. Tak čtu druhej od něj, třetí atd. a všechny byly ve stejných duchu. Tak jsem mu odepsal.
O výkon? Jako základ je 90 kW málo? Řídils vůbec někdy tak silný nebo silnější auto??? Já taky o objemu nic nepsal. A uznanie? Čeho? Že píšeš kraviny? To fakt nemá cenu. Howg.
A kam spadlo nové Céčko? To, že dostalo 90kW základ, tak spadlo někam do mainstreamu? Ale no tak, prober se. Těch 120 kobyl na pohodovou jízdu stačí, a raději pojedu na dovolenou v základnim C, než ve stejně silný Octávce. Důvod je jasnej. A o tom je ten rozdíl. Až dostane Octavie základ 1,0 TSI, napíšeš, že spadla do lowendu??? Někdy fakt píšeš kraviny.
a odkial mas ten pocit ze ja som ziadne auto nevidel ;-) ..... to ze bmw uz nie je to co bejvavalo tvrdim davno... ale ano ..... vyrovnava sa to... premia nepremia... za 10 rokov to uz bude jedno.. a hadam aj motoricky ;-) .... len si zober tie motorove zaklady premioviek.. kam padlo nove Cecko napriklad... ono najspolahlivejsi su stejne japonci ... aspon co pocuvam...
No když vidím, jak to tady plevelí, tak si osobně myslím, že taky chce jen čeřit vodu. Stačilo by to sepsat v jednom vláknu, a nereagovat všude.
A nic proti, ale tebe se Gilgit už taky slušně ptal na pár věcí, ale odpověď nikde. To neva, známe svý lidi. Topre, fakt neškodí někdy vyndat ruku z kalhot a jít se na nějaký auta podívat v reálu, nebo je dokonce projet. Já si dlouho myslel, že BMW je špička, než jsem poznal další značky. A na druhou stranu jsem bohužel poznal, že škodovky jsou obyčejný sráče, co se serou na potkání. V práci těch TSI máme dost. Kdybych jen četl zdejší testy, asi bych měl jinej názor. A tvoje úvahy o prolínání prémie a mainstreamu, to je asi každýmu k smíchu.
pekne ... zaujimave su tie predne partie... podobne ako u volva s90 su kolme a svetla su proklate nizko.... a maska tvori s naraznikom akysi jednoliaty celok... uvidime co na to buducnost a dalsie studie od inych znaciek.... zeby tu vola cesta? je fakt ze aj pri zrazke s chodcami moze nizka maska sposobit menej skody .... nuz uvidime .... mozno je na case aby auta vyzerali uz inak ako tie dnesne obrovske a vysoke vajicka
Ano... a kdybys ty hrabal dál, tak se dozvíš, že "Most current compact SUVs are crossover SUVs". V každém případě je velký rozdíl, když někdo napíše "compact SUV" a jen "SUV". To je asi jako když někdo řekne "nechal jsem se přejet autem", ale ve skutečnosti to byl RC model.
Ono to "compact SUV" je výmysl podobných marketingových volů, jako má Škodovka.