Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda: Malé SUV by mohlo přijít v roce 2017

V roce 2020 se má na celém světě prodávat asi 22 milionů SUV. Není tak divu, že Škoda chce nabídku takových aut rozšířit.
Zpět na článek
16. 4. 2015 14:07
16. 4. 2015 16:58
16. 4. 2015 18:20
16. 4. 2015 18:39
16. 4. 2015 20:02
17. 4. 2015 16:13
16. 4. 2015 17:42
16. 4. 2015 18:18
17. 4. 2015 09:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2015 10:00
16. 4. 2015 15:00
16. 4. 2015 19:23
16. 4. 2015 21:25
16. 4. 2015 19:39
16. 4. 2015 20:02
17. 4. 2015 10:27
17. 4. 2015 08:47
17. 4. 2015 09:58
17. 4. 2015 09:59
16. 4. 2015 15:53
16. 4. 2015 15:58
17. 4. 2015 09:17
16. 4. 2015 15:56
16. 4. 2015 16:12
16. 4. 2015 15:58
17. 4. 2015 23:59
18. 4. 2015 13:33
16. 4. 2015 16:09
16. 4. 2015 16:12
16. 4. 2015 19:28
17. 4. 2015 09:19
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2015 23:59
16. 4. 2015 16:13
16. 4. 2015 16:47
16. 4. 2015 16:51
16. 4. 2015 16:54
16. 4. 2015 19:30
17. 4. 2015 08:50
17. 4. 2015 09:57
18. 4. 2015 00:01
16. 4. 2015 16:19
16. 4. 2015 16:42
16. 4. 2015 16:46
16. 4. 2015 16:47
16. 4. 2015 16:51
16. 4. 2015 16:56
16. 4. 2015 19:38
16. 4. 2015 19:59
16. 4. 2015 23:11
16. 4. 2015 23:16
16. 4. 2015 16:56
16. 4. 2015 17:01
16. 4. 2015 17:22
16. 4. 2015 17:47
16. 4. 2015 18:14
16. 4. 2015 18:52
16. 4. 2015 18:56
16. 4. 2015 18:58
16. 4. 2015 19:00
16. 4. 2015 19:33
16. 4. 2015 19:40
16. 4. 2015 19:27
16. 4. 2015 19:57
16. 4. 2015 20:07
17. 4. 2015 16:11
16. 4. 2015 20:37
17. 4. 2015 16:25
17. 4. 2015 09:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2015 09:44
17. 4. 2015 06:44
16. 4. 2015 14:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
18
16. 4. 2015 16:33
Re: No toto!!!
Od toho jsi tu ty, abys to napravil.
16. 4. 2015 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 17:22
Re: No toto!!!
Asi jsi byl dlouho na slunku, že? Napiš nám, co nového ve světě automobilů.
16. 4. 2015 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 18:32
Re: No toto!!!
Já se z toho aspoň vyspím, ale ty zůstaneš d*bil pořád.
16. 4. 2015 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:24
Re: No toto!!!
Přesně, brnkačka jeden na jednoho, a ten tón. Že tě to Gilgite baví, nechápu.
16. 4. 2015 19:52
Re: No toto!!!
Mě to baví číst. :-|
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:53
Re: No toto!!!
Mě to zase vadí. Kdyby se vzájemně informačně obohacovali, tak prosím, je to poučné i pro ostatní, ale takto je to akorát ztráta času a zaplevelení diskuze.
16. 4. 2015 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 20:13
Re: No toto!!!
V těch mých? Ty jen reagují na to, co už v týhle diskuzi je napsáno. Ono když to pak někdo jako třeba já čte odshora dolů najednou to co jste tu vy ostatní napsali, tak to vyznívá dost negativně.

Ale oceňuji, že umíš napsat i příspěvek se smějícíma se smajlíkama. ;-)
Jo a nepiš, že je ti to jedno, co já oceňuju. To je mi jasný ;-)
17. 4. 2015 16:13
Re: No toto!!!
Ano s Tebou ma baví svět....
Avatar - Stefič
16. 4. 2015 17:42
Re: No toto!!!
di už do pi*če
16. 4. 2015 18:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:24
Re: No toto!!!
Dneska souhlasím, byť napsat to šlo i jinak ;-) respektive poslat ho jinam ;-)
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:23
Re: No toto!!!
Přečtu si první příspěvek v diskuzi a jsem zklamanej, rozladěnej, naštvanej. Lidi, pište sem normálně, a kdo nechce psát normálně, tak ať radši nepíše vůbec. Prosíííím !!!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2015 09:15
Re: No toto!!!
Nie je to 1x ani 20x co je clanok na auto.cz pajcnuty zo zahranicneho media.

Naopak, deje sa to az prilis casto - otrocky a amatersky preklad napr. z autoblogu.com je navyse vydavany za redakcny material.

Nemam nic proti preberaniu - robia to vsetci, ale vsetky SLUSNE media pri tom odkazuju slovne na zdroj a spravidla davaju aj linku na povodny clanok. Napr. autoblog.com (mimochodom, patri pod giganta AOL), da link na Detroit News.

Ze je Gilgit ostry? Je to jeho sposob komentaru. Na druhej strane musis uznat, ze nasa kritika, omalena/neomalena donutila auto.cz publikovat clanky o situacii v Skode a sporoch s odbormi. Pretoze to dlhodobo a programovo ignorovali, hoci v kazdom ceskom mediu to bola jedna z hlavnych sprav.
17. 4. 2015 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 15:00
pisalci
pisete zde coby kdyby ale proc nezjistite kam se ztratilo cca 10 tisic aut ktere dovezlo porsche cr.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - petrumr
16. 4. 2015 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 21:25
Re: pisalci
10 000 aut darem učilištím?Tak to jo,asi ví jak se sypou ,tak se na to připravují. :yes: >:-[]
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:25
Re: pisalci
A kam se ztratilo 10 000 Porsche. A jak to souvisí s tímto článkem? Za to může vývoj Škodovky?
16. 4. 2015 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:59
Re: pisalci
Samozřejmě, že se nikam neztratilli, nejsem blbej. Ale ptám se toho, co to napsal, když to napsal, proč to napsal.
16. 4. 2015 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 21:23
Re: pisalci
porsche cr je generalni importer WV, Audi a Seat. chlubi se tim ze do republiky dovezli vice nez 35 tisic vozidel, proto se ptam kde jsou. WC jich prodalo udajne cca 15 tis, audi 4-5 tis a seat taktez 4-5 tis. tak kde sakra je tech zbylejch 10 tisic? rad bych aby to zjistila ta banda zkorumpovanejch lemplu z autoblesku
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 23:17
Re: pisalci
dík, konečně vím o co ti šlo v prvním příspěvku :yes:
17. 4. 2015 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
17. 4. 2015 08:47
Re: pisalci
Zajdi vedle do kanclu a zeptej se Vošického. ;-)
17. 4. 2015 09:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 4. 2015 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 15:53
NSF
Co je to NSF? Citigo je přeci PQ12
Rozbalit vlákno
2
17. 4. 2015 09:17
Re: NSF
Aha díky. takže to znamená New small family. No jo, ale to není platforma. To je kategorie aut.
Avatar - Jaros71
16. 4. 2015 15:56
Velké SUV ?
OK, malé SUV být může , jasně , Captur se např. prodává slušně.
Ale to velké SUV už tady mělo být..
:-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2015 16:00
Re: Velké SUV ?
Klídek finálový testy už probíhaj [odkaz] :-)
Avatar - Emel
16. 4. 2015 16:12
Re: Velké SUV ?
Taky to mohl být SEAT...
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 16:05
Re: Velké SUV ?
captur je maximalne tak mestsky crossover... nieco povedzme ako soul .... to znamena mestska hrkalka jazdiaca maximalne v 2kolke ...... SUV to teda rozhodne nie je [odkaz]
Avatar - Jaros71
16. 4. 2015 19:03
Re: Velké SUV ?
Tohle bude taky crossover..SUV se tomu jen říká!
Co nemá 4*4 není SUV.. ;-)
Avatar - Auto-fan
17. 4. 2015 23:57
Re: Velké SUV ?
Jo cely koncern potrebuje vzdy snad dvojnasobek casu na vyvoj, nez konkurence. O velkem SUV se mluvi snad uz 6 let a porad v nedohlednu :no:
Avatar - kaa
16. 4. 2015 15:58
malá SUV
Škoda Yeti již mezi malá SUV patří JUKE, MOKA CAPTUR, VITARA, CX-3, 2008. Menší SUVéčka teda neznám.
Přirovnávat Yeti k ix 35, Sportage, či Qashqai je přinejmenším zavádějící.
Nechápu jaký význam by mělo vyrábět ještě něco menšího.
Rozbalit vlákno
4
16. 4. 2015 16:55
Re: malá SUV
V SUV je to těžký. Pod jednotlivou kategorií může být i více modelů. Prakticky jsou jen 3 třídy, velká - ta je jasná (Q7, X5, XC90), střední (Q5 a Q3, X3 a X1 atd.) a malá (viz např. co jsi vypsal). Ale i v této třídě malých SUV jsou značné rozměrové rozdíly (např. Yeti a Cx3 jsou znatelně větší než třeba Captur). Takže nevidím problém v tom, pokud by někdo měl dva modely v této třídě stejně jako má někdo dva modely v kompaktní (střední) třídě.
Avatar - Auto-fan
17. 4. 2015 23:59
Re: malá SUV
Mel by sis do tech aut sednout, nez zacnes srovnavat Yetiho s Juke >:D >:D To je jako Roomster srovnavat s Aygo >:D >:D
Avatar - kaa
18. 4. 2015 13:33
Re: malá SUV
YETI - Délka 422 cm/ Rozvor 257 cm/Šířka 179 cm
JUKE - Délka 413 cm/ Rozvor 253 cm/Šířka 176 cm
Takže rozdíly v rozměrech minimální.
Jinak srovnávat Roomster versus Aygo je slušná hloupost že?
28. 4. 2015 20:59
Re: malá SUV
Lada 4x4 - dĺžka 372cm, rázvor 220cm, šírka 168cm :-)
Avatar - Aoyagi
16. 4. 2015 16:09
CUV?
Koukám, že jste nikdy neslyšeli slovo "crossover". Nazývat Yetti SUV je přinejmenším desinformace, ale hlavně totální hloupost a hovadina.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Emel
16. 4. 2015 16:12
Re: CUV?
Yetti možná, ale Yeti je normální SUV.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2015 09:19
Re: CUV?
Yeti nie je SUV.
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
17. 4. 2015 09:29
Re: CUV?
Já se v tom vyznám nejlíp, yeti je kříženec SUV, SAV a CUV, je to nová kategorie vozidel využitelná od takodromů až po popojíždění mezi regály tesca a bude se to jmenovat SSCUCAVV.
Avatar - Auto-fan
17. 4. 2015 23:59
Re: CUV?
a co je to potom hmm?? >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 16:13
Re: CUV?
yeti je urcite SUV..... na beton :yes: kravina je skor to co pises ty.... bez urazky.... ale tentokrat si vedle jak ta jedle... yeti je normalne SUV ...
16. 4. 2015 16:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aoyagi
16. 4. 2015 16:51
Re: CUV?
Pokud je beton škodovácký, tak možná. Zbytek světa těmhle autům říká crossover. To je asi jako "luxusní" Supertb >:D
16. 4. 2015 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
16. 4. 2015 17:32
Re: CUV?
Zbytek světa co říká yeti crossover - to jsi jako ty Aoyagi a já Gilgit?
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:30
Re: CUV?
Prosím tě, Pepku, mateš mě - proč máš v nicku Gilgit. Ty jsi jeho brácha, nebo tak něco?
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
16. 4. 2015 20:40
Re: CUV?
Jsem jeho přesnější, pravdivější druhé JÁ! :-)
Avatar - dal
17. 4. 2015 08:50
Re: CUV?
Navíc jsi si dal jeho foto jako nick. :-)
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
17. 4. 2015 09:13
Re: CUV?
Jsem jeho super-ego. Jeho primitivnější ego je to, co tu všechny uráží, oba ale jedno tělo jsme, s fotku jsem jinak nemohl.
17. 4. 2015 09:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
18. 4. 2015 00:01
Re: CUV?
ANO Superb JE luxusni :-)
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2015 16:19
Re: CUV?
Z jakého důvodu by Yeti nemohl být SUV?
Avatar - Aoyagi
16. 4. 2015 16:42
Re: CUV?
"A sport utility vehicle or suburban utility vehicle (SUV) is a vehicle similar to a station wagon or estate car, usually equipped with four-wheel drive for on- or off-road ability."

"SUV je zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo. SUV kombinují výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice, robustnost či větší vnitřní a zavazadlový prostor s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici). Oproti běžným automobilům mají však i některé nevýhody. V českém prostředí bývají vozidla kategorie SUV s těmi terénními často mylně zaměňována. U SUV zcela nepřevládá ani ryze terénní ani ryze sportovní či užitná složka jejich použití - jsou navrženy tak, aby se mohly pohodlně pohybovat jak v městském prostředí tak mimo pozemní komunikace."

wiki

Stačí to tak, nebo mám citovat nějaké jiné zdroje?
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2015 16:46
Re: CUV?
Dobrý, teď ještě zkus zapojit mozek >:D >:-[]

Co z uvedené definice není u Yetiho splněno??
Avatar - Aoyagi
16. 4. 2015 16:47
Re: CUV?
Skoro všechno. Ještě jsem zapomněl něco dodat a chtěl jsem to veditovat, tak až teď.

Crossover (crossover utility vehicle, CUV) je typ automobilu s prvky více druhů karoserií. Většinou kombinuje některé karosářské a jízdní prvky SUV (vyšší světlá výška nebo pohon všech kol) s prvky MPV (interiér, způsob řízení). Crossovery jsou obvykle určeny do městského prostředí nebo jen do lehčího terénu.

Ilustrační obrázek: Crossover Škoda Yeti
16. 4. 2015 16:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aoyagi
16. 4. 2015 16:56
Re: CUV?
To není problém jen ČR, v USA pro změnu SUV někteří nazývají "truck", což je samozřejmě taky blbost :-)

Jde mi o to, že pokud někdo profesionálně píše o autech, tak by měl znát správnou terminologii a ne šířit bludy.
Avatar - petrumr
16. 4. 2015 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:59
Re: CUV?
A ty děláš do kolika, že se tomu podivuješ?
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2015 23:11
Re: CUV?
Yeti je SUV a ty se můžeš stavět třeba na hlavu >:-[] >:-[]

Pokud by Yeti nebylo SUV, tak by to znamenalo, že ve třídě kompaktních SUV prakticky neexistuje žádný model, protože i takový Duster by podle tebe byl pouhý crossover.

Yeti má pohon 4x4, má vhodnou světlou výšku, malé převisy, vysokou stavbu karoserie... Co víc by měl mít, aby byl podle tebe SUV? Žebřinový rám či uzávěrky diferenciálu nebo volnoběžky a redukce??

Ale jdi ty brepto...
Avatar - Emel
16. 4. 2015 16:56
Re: CUV?
Když máš tak rád tu wiki...

"The Škoda Yeti (Type 5L) is a five-door five-seat compact SUV model built by the Czech car manufacturer Skoda Auto."
[odkaz]

Že si občas něco na wiki přečteš je chvályhodné, ale trochu větší rozhled by tě uchránil od podobně ultimativních výroků...
Avatar - Aoyagi
16. 4. 2015 17:01
Re: CUV?
Ano... a kdybys ty hrabal dál, tak se dozvíš, že "Most current compact SUVs are crossover SUVs". V každém případě je velký rozdíl, když někdo napíše "compact SUV" a jen "SUV". To je asi jako když někdo řekne "nechal jsem se přejet autem", ale ve skutečnosti to byl RC model.

Ono to "compact SUV" je výmysl podobných marketingových volů, jako má Škodovka.

No nic, mizím z práce domů.
Avatar - Emel
16. 4. 2015 17:22
Re: CUV?
Že někdo používá takový termín neznamená, že použití termínu SUV bez toho Cross je chyba. Existuje spousta odborných článků i statistik, které normálně operují s pojmem SUV pro tuto třídu (Yeti, Kuga, Tiguan, CX-5 apod.).

Při dnešní rozmanitosti trhu je složitý udělat někde čáru a říct, co je ještě SUV a co už crossover. V tisku (nejen českém) se vžila klasifikace Yeti + Kuga + Tiguan = SUV, Qashqai + Juke + Captur + Cactus = Crossover. Třeba CR-V se (možná z historických důvodů) obvykle řadí i přes malou světlou výšku k SUV... každopádně pokud to někdo napíše jinak, tak to ještě není důvod označit ho za hlupáka...

PS: a ještě u toho napsat blbě název auta o kterém je řeč, když už chceš být hnidopich.
Avatar - Aoyagi
16. 4. 2015 17:47
Re: CUV?
Ano, že většina civilizovaného světa používá nějaký termín je jedno, my v knedlíkově to budeme používat jak Škoda káže.

To určitě.

Ale jo, mohl jsem to napsat trochu míň nepříjemně. A nepřidávat furt jedno T...
Avatar - Emel
16. 4. 2015 18:14
Re: CUV?
Už jsem psal, že to není jen ČR... i zahraniční časopisy a statistiky běžně používají pojem SUV pro tato auta, zkus hodit do googlu "yeti suv review" nebo "yeti suv vergleich" a najdeš spoustu odkazů na články v anglicky a německy psaných periodikách typu Autocar, AutoBild, AMS...

Krom toho... proč máš pocit, že za užíváním pojmu SUV stojí Škodovka? Ten pojem tu byl přece dávno před Yetim...
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 18:52
Re: CUV?
v 40 statoch europy sa oznacuje yeti ako SUV ( a ono je to skutocne aj SUV s moznostou 4x4 a slusnymi schopnostami v terene ) a niekto nas tu ide presviedcat ze yeti nie je SUV..... hadam mame svoju hlavu.... nepotrebujeme taketo rozumy.... takato debata nema cenu... umelo vytvorena debata kde sa snazime popierat nepopieratelne... to je ako hadat sa s niekym ze zelena nie je zelena ale ze to je len isty odtien zltej a modrej... a ze sa nejedna o ziadnu zelenu..... chapeme sa.... ja myslim ze stracas cas s touto debatou s niekym kto nema ani paru o tom co je SUV .... je jasne ze yeti je SUVecko... a uplne seriozne SUVecko ... bodka.... niet co riesit :yes:
16. 4. 2015 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 18:58
Re: CUV?
tebe tiez staci malo ku stastiu... a pritom sam dobre vies ze yeti je SUV ...v pohode posluz si... ;-)

CUV je captur.. ale nie yetina
16. 4. 2015 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:33
Re: CUV?
Jak souvisí Yeti s označením SUV? To bych si rád od tebe nechal vysvětlit. Já teda znám pojem SUV mnohem dýl než Škodu Yeti, a to na toto nejsem odborník. Čili vinit z toho Škodovku je přinejmenším unfair. :no:
Avatar - petrumr
16. 4. 2015 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2015 16:48
Tohle už opravdu je na komoru
Další z tisíce a jedné pohádky o Škodě-Auto, na téma, coby, kdyby, asi ...

Bravo, článek za NULA BODŮ ZE STA 8-s 8-s :no:
Rozbalit vlákno
3
16. 4. 2015 17:31
Re: Tohle už opravdu je na komoru
Já jsem spíš zvědavej, jak čeští autonovináři otočí o 180 stupňů, a zatím opovrhovanou a vysmívanou třídu městských crossoverů s náhonem pouze na předek (Captur,2008) s příchodem tohoto zázraku vynesou do nebes. O budoucím jasnym králi tohoto segmentu je už teď rozhodnuto. Nějaký testy jsou zbytečný... ;-)
Avatar - Emel
16. 4. 2015 17:36
Re: Tohle už opravdu je na komoru
Dej si do vyhledávání Captur a podívej se, jaké hodnocení si odnesl z posledních testů. Jaká vysmívaná třída?

Opět boj proti větrným mlýnům, které tu nejsou :no:
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:37
Re: Tohle už opravdu je na komoru
Za to tento tvůj příspěvek je STO BODŮ ZE STA :yes: Jiný psaný styl než Gilgit, ale stejná mentalita/palice. Chlapi, no taaak, je to nutný?

P.S.: Asi jsem dneska dorazil z práce víc utahanej než jindy, nebo mám splín. Nevím, ale číst příspěvky od některých z vás mě dneska fakt deptá. Rád bych se tu dověděl nový věci, obohatil se, sebevzdělal. To tady nejde? Na jiných webech, kam chodím, ano.
Avatar - AUDIRS6
16. 4. 2015 17:58
Breaking news !!!!!!
Skodovkari, chcete zaujimavu reinkarnaciu S 130 RS ???
Nech sa paci !!! :
[odkaz]
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Uživatel_5340709
16. 4. 2015 18:18
Re: Breaking news !!!!!!
Už jsem se na to díval včera, A sloupek a střechu jsem tipoval spíš na TT, ale na jedné straně je to zajímavý počin, na druhé straně celkem slušná splácanina. :yes: :no:
Avatar - AUDIRS6
16. 4. 2015 18:34
Re: Breaking news !!!!!!
Tak myslim, ze niektori z vas maju sancu to omrknut na zivo - kedze je to v Prahe.
Ale ruku na srdce - aky iny tech. zaklad by ste si pre nu priali ? alebo je libo Porsche 911 ? :-) - ano, tam by ta povodna koncepcia odpovedala este viac. Ale toto povazujem za zaujmave spestrenie (dufam ze aj vasich) ciest. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
16. 4. 2015 22:54
Re: Breaking news !!!!!!
Nejde o ten základ, spíš jak to vyznívá. Základ je ok, ale klidně bych bral ucelenější design originál, než to pajcovat na něco jiného.
Avatar - AUDIRS6
16. 4. 2015 23:00
Re: Breaking news !!!!!!
ved ok, to by ale znamenalo ten dizajn postavit na niecom "vlastnom". Tam by mohol byt este nejako dotiahnutejsi - ak ti asi o to ide. Otazka je - co by to stalo - robit pre to vlastny podvozok...? Teraz davaju cenovku 1/4 mega €. Co potom ? To uz by bolo komplet nepredajne... :-!
16. 4. 2015 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
16. 4. 2015 18:35
Re: Breaking news !!!!!!
to by uz bolo asi "pretazovanie koncernu" >:D
16. 4. 2015 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:41
Re: Breaking news !!!!!!
Pořád jen reješ!!
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:40
Re: Breaking news !!!!!!
Reješ!

Umírá, nebo co?
16. 4. 2015 19:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:57
Re: Breaking news !!!!!!
Toto je fakt tvoje reakce na můj dobře míněný dotaz? Asi jsi se spletl v diskzi, proto se zeptám ještě jednou.
Ptám se a slušně a rád bych od tebe dostal fundovanou odpověď, co je s Winterkornem. Nakousnul jsi to, čili o tom něco víš, tak mi prosím slušně odpověz.

Děkuji.

P.S.: Dokážeš na slušný příspěvěk obsahující prosím a děkuji odpovědět slušně? Schválně. ;-)
16. 4. 2015 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 20:20
Re: Breaking news !!!!!!
Co jsem já převedl? Pardon, jen jsem po celodenní práci přišel domů, otevřu tyto stránk, koukám článek o budoucím SUV od Škodovky, jdu do něj, protože mě to zajímá, a pak narazím na první příspěvek v diskuzi a jsem zceal upřímně zděšen.

Teď určitě napíše, že je ti jedno co mě děsí...

Prosím, napíšeš mi odpověď na můj dotaz ohledně Winterkorna? Nebo aspoň link? Zajímá mě to. Děkuji.
Avatar - donPedro
17. 4. 2015 14:38
Re: Breaking news !!!!!!
Ende des Kampfes, und der Gewinner ist ... [odkaz] článek publikován, vysledek jasný. Jaký je tvůj odborný komentář?
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 18:36
Re: Breaking news !!!!!!
tie predne kolme partie z nizko polozenymi reflektormi mi pointou pripominaju to volvo s90 ktore tu bolo tusim vcera.... zaujimave... zeby tadial sla cesta prednych masiek v buducnosti? nizka kolma maska so svetlami kdesi na zemi? uvidime.... sportovym autam to mozno pristane ale na volve mi to teda moc nesedelo.... inak pekny koncept od skody :yes:
Avatar - Jaros71
16. 4. 2015 19:06
Re: Breaking news !!!!!!
jo...pěkné to je ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 19:19
Re: Breaking news !!!!!!
pekne ... zaujimave su tie predne partie... podobne ako u volva s90 su kolme a svetla su proklate nizko.... a maska tvori s naraznikom akysi jednoliaty celok... uvidime co na to buducnost a dalsie studie od inych znaciek.... zeby tu vola cesta? je fakt ze aj pri zrazke s chodcami moze nizka maska sposobit menej skody .... nuz uvidime .... mozno je na case aby auta vyzerali uz inak ako tie dnesne obrovske a vysoke vajicka
Avatar - AUDIRS6
16. 4. 2015 19:08
Re: Breaking news !!!!!!
Topper, ty si fakt chudacik ;-\
Al pokial si to nevies dohladat sam a Anglictina ti robi problem, tak nech sa paci:
[odkaz]

a ak by si to aj tam mal problem najst, tak citujem:
"... Automobilka Škoda môže ľutovať, že sa na tomto projekte nepodieľala..."

a tu o tom pisu Cesi:
[odkaz]
16. 4. 2015 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 19:20
Re: Breaking news !!!!!!
ja ta nesudim tak nesud ani inych... aby si raz na to nedoplatil... nic zle ti neprajem... ;-)
16. 4. 2015 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:45
Re: Breaking news !!!!!!
Gilgite, on to sice možná nepochopil, ale ty to chápeš moc dobře, a přesto si k věci nenapsal ještě ani písmenko. Čtu diskuzi shora dolů a můžu to potvrdit. takže začni u sebe.

Hele, co je s tím Winterkornem? Když to viš, tak nás informačně vzdělej, děkuji ti předem.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 19:49
Re: Breaking news !!!!!!
ja som sa hlavne vyjadril k dizajnu .... porovnaval som predne partie dvoch konceptov... tie predne kolme partie oboch aut su vazne moc zaujimave.... ktovie ci tadial pojde cesta ale u volva sa to hadam este zmeni... tam su tie predne svetla predsa len moc nizko a cele predna maska je akasi zvlastna....
16. 4. 2015 20:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 20:12
Re: Breaking news !!!!!!
v pohode ja porovnavam dizajn dvoch konceptov.. tvoj nazor ma nezaujima... tak zbytocne places... skus to inde
16. 4. 2015 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
17. 4. 2015 00:43
Re: Breaking news !!!!!!
>:D >:D to je marný ;-)
17. 4. 2015 09:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:43
Re: Breaking news !!!!!!
A proč ho ty, takový diskuzní ESO, teda nevzděláš? Neměl b jsi pak koho urážet, že jo?

Pořád jen reješ, reješ, reješ! A dneska mi to vadí víc než kdy jindy.
16. 4. 2015 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:55
Re: Breaking news !!!!!!
Nebuď vztahovačnej, nic ti do hlavy necpu. ;-)
16. 4. 2015 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:45
Re: Breaking news !!!!!!
No tys taky zatím moc pozitivního nepředvedl.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:38
Re: Breaking news !!!!!!
Díky, mooooc pěkné, vzpomínám ;-)
Avatar - Ada je zase tady
16. 4. 2015 19:14
Každé auto, které..
..netahá břicho po zemi, vypadá hezky. Zvlášť pokud má pod kapotou pořádný motor a ne sekačku na trávu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:21
Gilgite, proč?!
Gilgite, že tě to furt baví, den co den rejt, rejpat, urážet, nadávat, špinit, hanět, hanobit a já nevím kolik ještě napsat slov na tvůj psanej projev. Skoro v každým příspěvku od tebe (říkám skoro v každým) to tak je. Já když už vidím nick Gilgit, tak vím v jakém tónu to zase bude, a to na těchto stránkách nejsem ani tak dlouho.

Hele, když ti to tady nevyhovuje, tak proč sem furt lezeš? Proč máš pořád potřebu všechny kolem sebe urážet. Fakt tě nechápu. Rád bych se dočkal toho, až ty jednou někomu odpovíš úplně normálně. Dočkám se, co myslíš? Dokážeš to vůbec?

Asi tě zklamu, ale já ten článek taky četl a nemám potřebu se zde v diskuzi vyjadřovat stylem jako ty. Nejsem z oboru a sem chodím nasávat informace o autech. Na jiných (neautomobilových) serverech a chatech, kde jsem registrovaný, si píšeme normální věci, ze života. Chápeš? Ale tady? Snůška urážek, sprostých slov, nadávek.

Gilgite, už se prober, nevěřím že v osobním životě jsi takový pořád. Nezapomeň, že sem nechodí jen lidi 18+ a že ten tvůj "vybraný" slovník čtou i děti.
Rozbalit vlákno
51
Avatar - petrumr
16. 4. 2015 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 19:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 19:52
Re: Gilgite, proč?!
Slinty? To co jsem napsal já, podotýkám slušně, jsou podle tebe slinty? Kolik ti je, frajere, že si toto dovoluješ? Neznám tě, neznáš mě, tak se k sobě chovejme jako dva cizí lidi. Já to dělám. Jestli ty se ve svým okolí k úplně cizím lidem chováš takto, tak si asi začnu myslet, že tě maminka moc dobře nevychovala.

A teď určitě napíše něco ve stylu, že je ti jedno co si myslím. Tak jsem tě s tím rovnou předběhnul. ;-)

A ano, rád bych se toho dočkal.

Nevhodný je celý tvůj styl, většinou. Když se tady od tebe něco fakt dočtu, o výrobě, Ukrajině, a tak, tak si říkám panečku, ten umí, ten má přehled. Ale to je výjimka. Většinou píšeš jen urážky.

A nevhodný je taky způsob, jakým se vyjadřuješ na adresu některých zdejších diskutérů. Zamysli se nad tím. Nešlo by to slušněji? Udělalo by ti to něco, kdyby jsi nějaké zdejší "nemehlo" vyškolil s nadhledem, když už to musíš dělat?
16. 4. 2015 20:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 20:14
Re: Gilgite, proč?!
A zase urážka :yes: byť podprahová ;-)
Avatar - Đawson
16. 4. 2015 20:10
Re: Gilgite, proč?!
já se spíš divím, že na to vůbec reaguješ >:D Gilgitovi příspěvky většina normálních čtenářů ignoruje, viz jeho omezená slovní zásoba a jeho velmi oblíbené trapné nadávky typu "Slint" :D.. už dokonce ani většina dřívějších provokatérů na něj moc nereaguje
16. 4. 2015 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 20:20
Re: Gilgite, proč?!
V tomto kontextu to teda nadávka je.
17. 4. 2015 10:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
17. 4. 2015 08:10
Re: Gilgite, proč?!
Zato tvá přezdívka už bezpochyby nadávkou je...
17. 4. 2015 10:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 20:16
Re: Gilgite, proč?!
Napsal jsem svůj názor, a slušně.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 20:20
Re: Gilgite, proč?!
slusnost sa dnes nevyplaca ;-) ... inak nikoho uz nezaujima... tak sa na to vykasli
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 20:21
Re: Gilgite, proč?!
Myslíš? Měl bych? To jako vážně? Bože...
16. 4. 2015 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 20:28
Re: Gilgite, proč?!
;-)

kolega informator ti pise slusne... a snazi sa slusne ti vysvetlit par veci..... ak nevies jemu alebo aj mne normalne odpisat tak uznaj ze potom je to o com? .... ved sme ludia....gilgit ... ono uz tu pomaly nikoho nezaujimas.. a sam si za to mozes... ja ti nechcem zle ... mozno ta nieco trapi... mozno mas nejaky problem... vzdy sa da pomoct .. nikto ti tu nechce zle.... ale ak si mame nadavat a nevis normalne debatovat ... tak mi radsej nepis nic... dopredu ti slusne pisem ze o takuto debatu nestojim .... a verim ze ani ty nie
16. 4. 2015 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 20:44
Re: Gilgite, proč?!
no ja neriesim inych ani teba.... bavim sa skor o inych veciach ako ty ----- ale plne ta chapem, mas pravo pohrdat kymkolvek ........ tak pekny vecer ;-) ...
16. 4. 2015 20:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
16. 4. 2015 20:53
Re: Gilgite, proč?!
Už je čas, nejdřív si vezmi modrej prášek a za půl hodiny ten zelenej.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 20:56
Re: Gilgite, proč?!
moja debata s tebou stejne nikde inde nevedie... len tam kde to chces ty.... pritom som ti pisal normalne.... ze informator sa pytal na par veci ... na ktore nedokazes bez slintov odpsiat... ale preco... ked uz nie slusne tak ako sa spytat? neslusne? kde je ta spravna cesta na komunikaciu s tebou... lebo mam pocit ze nijako s tebou clovek nevyjde...
17. 4. 2015 09:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 20:56
Re: Gilgite, proč?!
:-) Stejně, Topr chybu neuzná, raději bude tečkovat jak o život, a Informátor je sice slušnej, ale slušně to tady zasí.á reakcema na všechno, co najde.

Je to marný.

Pravda je, že my dva se taky kolikrát neshodli, ale nepamatuju si, že bysme po sobě takhle štěkali. Ono by kolikrát stačilo, kdyby kdejakej jouda nereagoval na všechno, co kdo napíše. Gilgite, máš výdrž, to se musí nechat, ale bejt tebou, šetřim energii na něco lepšího, než tady reagovat na slinty, pardon, reakce ostatních. Ještě se dostaneš do hledáčku počítačový kriminálky. >:D Víš, že moje iniciály už jeden vrakohlídač poslal. A furt nic čeče, tak čekám. >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 20:58
Re: Gilgite, proč?!
informator sa pytal proste normalne.... nevidim v tom problem... proste sa par veci pytal ako by sa pytal kazdy z nas... tak preco mu pisat ze je slintal.. ;-) ved nie je na to dovod
16. 4. 2015 21:09
Re: Gilgite, proč?!
No když vidím, jak to tady plevelí, tak si osobně myslím, že taky chce jen čeřit vodu. Stačilo by to sepsat v jednom vláknu, a nereagovat všude.

A nic proti, ale tebe se Gilgit už taky slušně ptal na pár věcí, ale odpověď nikde. To neva, známe svý lidi. Topre, fakt neškodí někdy vyndat ruku z kalhot a jít se na nějaký auta podívat v reálu, nebo je dokonce projet. Já si dlouho myslel, že BMW je špička, než jsem poznal další značky. A na druhou stranu jsem bohužel poznal, že škodovky jsou obyčejný sráče, co se serou na potkání. V práci těch TSI máme dost. Kdybych jen četl zdejší testy, asi bych měl jinej názor. A tvoje úvahy o prolínání prémie a mainstreamu, to je asi každýmu k smíchu.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 21:12
Re: Gilgite, proč?!
a odkial mas ten pocit ze ja som ziadne auto nevidel ;-) ..... to ze bmw uz nie je to co bejvavalo tvrdim davno... ale ano ..... vyrovnava sa to... premia nepremia... za 10 rokov to uz bude jedno.. a hadam aj motoricky ;-) .... len si zober tie motorove zaklady premioviek.. kam padlo nove Cecko napriklad... ono najspolahlivejsi su stejne japonci ... aspon co pocuvam...
16. 4. 2015 21:18
Re: Gilgite, proč?!
A kam spadlo nové Céčko? To, že dostalo 90kW základ, tak spadlo někam do mainstreamu? Ale no tak, prober se. Těch 120 kobyl na pohodovou jízdu stačí, a raději pojedu na dovolenou v základnim C, než ve stejně silný Octávce. Důvod je jasnej. A o tom je ten rozdíl. Až dostane Octavie základ 1,0 TSI, napíšeš, že spadla do lowendu??? Někdy fakt píšeš kraviny.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 21:19
Re: Gilgite, proč?!
ide o vykon.... nie o objem... ;-) .... ;-) dik za uznanie :yes:
16. 4. 2015 21:27
Re: Gilgite, proč?!
O výkon? Jako základ je 90 kW málo? Řídils vůbec někdy tak silný nebo silnější auto??? Já taky o objemu nic nepsal. A uznanie? Čeho? Že píšeš kraviny? To fakt nemá cenu. Howg.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 21:29
Re: Gilgite, proč?!
ano samozrejme ... pajero... s 3,2 DiD.... aj ked ono sa to takto neda zrovnavat lebo je to terenak... vacsia hmotnost plus stvorkolka... tam ten vykon proste musis mat...
Avatar - Informátor
16. 4. 2015 23:14
Re: Gilgite, proč?!
Futuristo, nejsem žádnej antizahrádkář (čili neplevelím) a žádnou vodu čeřit nehodlám.

Jen jsem prostě zase po nějaký době přišel na tento web, protože na to prostě normálně nemám čas, kouknu na první článek co je nahoře, přečtu ho, kouknu na první příspěvek v diskuzi (Gilgit) a prostě mě to nakoplo. Tak čtu druhej od něj, třetí atd. a všechny byly ve stejných duchu. Tak jsem mu odepsal.

Nic víc v tom nehledej.
17. 4. 2015 09:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 23:50
Re: Gilgite, proč?!
"Já si dlouho myslel, že BMW je špička, než jsem poznal další značky." Těmi dalšími značkami myslíš třeba Renault, jo? >:D
17. 4. 2015 09:39
Re: Gilgite, proč?!
No vidíš, jak jsi šikovnej, a najdeš mezi řádky i to, co tam není. A přesně takovýhle reakce někoho na něco, co mu nebylo adresovaný, to tady ***j... ;-) Ale lepší to nebude.
17. 4. 2015 09:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 4. 2015 11:23
Re: Gilgite, proč?!
To máš pravdu, že jsem šikovnej ;-) To, že tady někdo vstoupí do diskuze je přece normální. A chtěl jsem se tě jako "znalce" zeptat, které značky jsi poznal, resp. jsou lepší než BMW. Od majitele Renaulta s jednadvojkou to zní totiž hodně úsměvně, pokud ty jiné značky nejmenuje >:D
17. 4. 2015 12:30
Re: Gilgite, proč?!
No vidíš, ty jsi dokonce tak šikovnej, žes dokázal najít, co jsem si koupil. No škoda, že se neznáme, mohl jsi mi třeba poradit, nebo jsem si mohl nechat za třista kolíků dotáhnout nějakou voňavku z říše, na tacháči jen vosumkrát kolem zeměkoule, díry v palubce, lehce ťuklá ne předek, ale pohoda... Nebo že by třeba Octávku s jedna dvojkou 77 kW za půl mega. Viď ty šikulo. :-)

A co sis koupil ty za svoje peníze? Nebo jsi jen jeden z řady nad časopisem s rukou v kalhotách? >:D

No nic, další z řady zasíračů. ;-)

No a k těm značkám. To, že každýmu sedne něco jinýho, to asi nemá cenu komentovat. Já měl možnost vyzkoušet po baworáku např. Infinity, Jaguara, Range Rover, a spoustu jiných,a ejhle, po tom BMW najednou v okolí neštěk ani pes. Ale co tobě psát, ty vlastně sedláš bůhvíco. >:-[]
17. 4. 2015 13:03
Re: Gilgite, proč?!
Proč bych ti měl radit? Chytrej jsi dle tvých příspěvků dost >:D

Co jsem si koupil tě nemusí zajímat. Když už tuto informaci sděluji, tak v seriózní diskuzi, ale určitě ne někomu, kdo používá hospodský kecy na úrovni 4. cenový ve smyslu ta značka je sráč, druhá značka už není co bývalo atd.

Tak už jsme zjistili v čem ses někdy svezl, takže už zbývá jen vyřešit v čem BMW oproti nim zaostává, že po něm neštěkne ani pes :-)
17. 4. 2015 17:14
Re: Gilgite, proč?!
Aha takže nula nula nic. Dík. >:D Něco podobnýho jsem čekal. ;-)
17. 4. 2015 18:25
Re: Gilgite, proč?!
Vzhledem k tvoji argumentaci a znalostem mě výsledek nula nula nic ani nepřekvapuje ;-)
17. 4. 2015 09:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
16. 4. 2015 21:18
Re: Gilgite, proč?!
lenze podla toho, ako stadovite tu posobis ty, tak sa asi hlupost vyplac 8-s

Topperov recept na uspech:
pozrieme si, kolko akych diskuterov je zapojenych v diskusii - ok, vacsina "normalni" - majitelia mainstreamu, resp. Skodovkari, pripadne tvrdi antikoncernisti...co si vybrat ?
Vybereme si stranu klasickeho mainstreamu, plus okorenime to hlaskami typu "premia je na ceste do zaniku" a pod...
Potom sa budeme strasne hecovat, chvalit co je pekne a paci sa aj inym, oni si to vsimnu a v pripade potreby, ked si bude treba rypnut do niekoho s mensinovym nazorom, tak si ma hadam zastanu...
Takze S 130 RS R200 Non-fiction, vobec nevadi ze nieje Skoda, ani to netreba citat - ten clanok, staci pozriet fotky a poospevovat dizajn.
"Sukmenovci" daju palce hore, a ked ma niekto napadne, hadam ma obhaja... >:-[]
Gramatika tiez nehra rolu:
"...tie predne kolme partie z nizko polozenymi reflektormi..." - pouzivanie s / z ... >:D
Hlavne treba zo seba urobit chudacika okopavaneho nepravom, nech tych hnusnych kritikov niekto za mna potresta ! >:D

Topper, si chudacik, je mi ta uprimne luto. :-!
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 21:20
Re: Gilgite, proč?!
dakujem ti.... ;-) ....

ja ta moc nepoznam priznam sa.... tak nejdem ta sudit... pekny vecer... a dik za nazor :yes:
17. 4. 2015 10:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 20:04
Re: Gilgite, proč?!
Má pravdu ten chlapec. :-|
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
16. 4. 2015 21:02
Re: Gilgite, proč?!
Protože mám problém s erekcí, taťka Puťa mi taky dlouho nenapsal, Vošický má chřipku, noční vlky nechtějí pustit do Berlína .............. a nestartuje mi lada, je to všechno na pí.u. :-(
Avatar - JDM
17. 4. 2015 00:57
Re: Gilgite, proč?!
ty jsi chudák ....
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
17. 4. 2015 08:38
Re: Gilgite, proč?!
Co blbneš jsem Gilča, tvůj nejlepší kámoš. Já už se v tom tady fakt nevyznám. :-(
Avatar - Auto-fan
18. 4. 2015 00:25
Re: Gilgite, proč?!
>:D >:D :yes: :yes:
16. 4. 2015 19:26
a bude skrabka ?
lebo bez skrabky to uz nebude skoda , ale paskvil = take auto by som nekupil ani svojmu najvacsiemu nepriatelovi... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
16. 4. 2015 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 4. 2015 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
16. 4. 2015 19:57
4x4
Bez 4x4 takova auta nemaji moc smysl.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2015 20:07
Re: 4x4
ved to..... ani captur nema 4x4.... ani nova honda HRV.... bohuzial taky je trend... asi je to moc nakladne a nerentabilne davat 4kolky do mestskych malych skatuliek... kde sa z 90 percent budu predavat stejne 2kolky......... ale ja by som tiez 4x4 prijal v niecom malom.... kompaktnom aby boli 4kolky dostupnejsie....predsa len panda 4x4 je uz moc mala a zase vitara 4x4 uz je za cenu lepsej octavie... skoda ze na trhu chyba nejaky maly 4x4 voz za cenu okolo 10-11 000 eur.... toho taigunu od vw sa hadam asi ani nedockame... ale ten by mohol byt sikovny a hadam aj v 4kolke a za cenu okolo 10 000 eur... tak uvidime...
17. 4. 2015 16:11
Re: 4x4
Je to tiež hrôza, treba to naživo vidieť, pozrieť
Avatar - petrumr
16. 4. 2015 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JGucci
17. 4. 2015 16:25
Re: 4x4
"SUV" s 4x2 je jen o designu, kdyz si treba srovnam Merivu s Mokkou, tak Meriva bude levnejsi a prostornejsi, proto jsou 4x2 SUV jen pro paradu a to neni moc rozumny duvod ke koupi. Me osobne nelaka mit "terenaka", ktery nevyjede ani zasnezeny kopecek.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2015 09:22
Re: 4x4
Takze aj Octavia 4x4 je nezmysel.
Avatar - Emel
17. 4. 2015 09:44
Re: 4x4
Tvá logika je stejně neprůstřelná jako vždycky :yes: >:-[]
17. 4. 2015 06:44
ŠKODA = HORROR
Práve včera som bol na autosalóne v Bratislave. Po prvýkrát som uzrel novú Škodu FABIA.
Podľa môjho názoru je to otrasné auto, ošklivá krabica. Jedno s tých najstrašnejších áut na atosalóne, Naozaj neviem čo tí českí novinári a ľudia na tom aute vidia. Alebo je to iba ich šovinizmus, "Já Čeko" ?
Videl som aj HYUNDAY Tucson, to ale chválim, klubúk dolu!! KIA sa môže strčiť ..........
Rozbalit vlákno
0