Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi TT RS se výkonově přehoupne přes 400 koní

35 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
není žádný extra nárůst, po odpískání atmosférické V8 vznikla dost velká výkonová mezera mezi TT a R8, takže výkon kolem 440-460hp by dával větší smysl.
Avatar - Magister
Magister
Navíc konkurence už má přes 400 celé roky... takže se nic jiného očekávat ani nedá.
_MT_
Tyhle úpravy však vždy nesou riziko, že ten motor pokazí. Nafoukat ho mohou klidně přes 500, ale udržet charakteristiku, to je oříšek. To bych byl radši, kdyby nabídli řekněme 270-280 kW ve standardním RS a 300+ v RS plus klidně za cenu menší přívětivosti, pokud chtějí nabídnout takový výkon v TT.
Avatar - Magister
Magister
Nejlépe by to vyřešili atmosférickým motorem a bylo by po složitostech.
Avatar - white label
white label
A kde by vzali z atmosférického 2.5 litru těch +400 PS?
Mrkni se třeba na výkon aktuální atmo 2.5 SA od Mazdy.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
tak to musis "o dum dal...", alebo este rychlo poriesit RS5 😉 - i ked ta je trosku vacsia, tazsia...atd... Ale mozno bude teraz pred koncom kariery v zaujimavej cene - dost mozno porvnatelnej s tou, tohoto noveho TT RS 😉
Avatar - white label
white label
Stačí vyřešit "detail", jak dostat V8 4.2 (z RS5) do TT? 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
vcelku lahko😒br /> za prednymi sedackami je miesta dost 😉
Avatar - white label
white label
Myslíš napříč jako TT, ale uprostřed jako R8?
A k čemu by tu pak byla R8?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
pokial nas chcu strasit tym, ze R8 V8 nebude, tak hocijako. :-!
Koncepty Audi "R4" a pod. mali tiez motor napriec pred zadnou napravou a vdaka "obratenemu Hladexu" by mohli byt tiez 4x4.
Jasne ale je, ze pokial ma byt problem dat normalny V6 dopredu priecne, tak aj vzdau priecne by som zmysel nevidel a urcite by sa nasli majstri, ktori by ho tam dali klasicky pozdlzne.
Celkovo mi prijde smutne, ze o nejakej R3,R4,R5 - ako ich postupom casu oznacovali, je zrazu uplne ticho... ;-\
A to pritom podla 1 kalendara uvadzanych modelov na trh, figurovala R4 na rok 2016... 😐
_MT_
Vzadu nemusíš řešit rejd kol a motorový prostor by byl jinak uspořádaný než vpředu, mohli by ho tedy udělat dostatečně dlouhý, aby pojal šířku vidlicového motoru.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
to mi je jasne, ale od casov Lamba Miura(?) si nespominam na nic podobne s V-ckovym motorom vzadu priecne. Az teda na aktualnu Lotus Evoru, noooo.... 😉
Avatar - white label
white label
Avatar - Magister
Magister
Samo né takového mrňouse, ale mají fantastický motor v RS5. A to by pak byla pecka. SLK má taky atmosférický osmiválec... a nemusí pak řešit žádnou turbodíru atp.
Avatar - white label
white label
A jak by dostali V8 4.2 do TT s příčně uloženým motorem? (viz 12:29)
Tu RS5 s fantastickým motorem si můžeš klidně koupit.
Avatar - Ham.
Ham.
Ano, to máš pravdu, o to víc mi dával smysl jako výkonový mezistupeň mezi ostrým TT a ostrou R8 atmosférický V8 v R8.
Avatar - white label
white label
Proč ne...
ThomasVFR
Měli by jít ještě víš ...Vždyť amatéři ten výkon naladí u 20 let starý káry o objemu 2,2 .....
Avatar - white label
white label
To co si mohou dovolit amatéři, si nemohou legálně dovolit profíci...
Mig_35
To sice ano /rallye atd/ ale taky mění motor dvakrát za sezónu😊
pargi
A taky pochybuji, že plní alespoň EURO I 😄
Avatar - Covenant
Covenant
Ta zpráva není kompletní, na konkurenčním webu spali, že motor už v současné podobě je na svém maximu, víc už menší turbodmychadlo nezvládne. Audi tedy musí použít větší turbo, ale změní to charakter (reakce na plyn a turbodíra) a bude to vyžadovat dost úprav, aby mněl motor uspokojivý průběh, dokázal vylepšením předčit předchozí verzi a mněl taky životnost.

Ono to není o tom.. narveme tam větší turbo aby tam bylo víc koní a táhlo to wodspoda 😉
Vice je zde: [odkaz]
vanos
Vzhledem k tomu, ze minule TT RS bylo hojne vyhledavanym vozem ze strany tuneru, kdy vehlasni nemecti i americti upravci nabizeli jen upravou ridici jednotky narust vykonu na cca 420 koni bez, alespon dosud se tak zda, negativnich dopadu na spolehlivost, bral bych dany clanek dost s rezervou. 😄
Avatar - Covenant
Covenant
Otázkou je, co je spolehlivost pro tunera a co pro automobilku?....proč by audi cpalo do auto draží a větší turbo a investovalo do úpravy motoru, když by mohlo ušetřit a jen to načipovat? 😄
Avatar - Magister
Magister
Přesně tak.
vanos
Protoze Audi nezajima jen samotny vykon, ale i uzivatelska privetivost a zachovani urcite rezervy pro pripadnou reakci na konkurencni produkty. Navic tech 420 koni by se v technicke specifikaci pri jejich stavajici metodice zajiste neobjevilo (u minule generace TT RS uvadeli vykon 340 koni, ac realne bylo vicero exemplarum namereno vzdy kolem 370 koni a 500 Nm). Ostatne co ten motor dokaze, prezentovalo Audi ve studii Clubsport, kdy jen jine turbo s plnicim tlakem vyssim jen o 0,2 bar a jiny chladic vzduchu stacilo k vykonu 525 koni. Takze tech 400 koni bych jako problem vubec nevidel.
Avatar - Misfit
Misfit
Ale i tak by se mi víc líbil Nissan 370z popřípadě jeho Nismo verze. Audi dělá hezký auta ale připadá mi že si je kupujou spíš namachrovaný frajírci a to mi tu značku protiví :no:
pargi
To nelze takhle paušalizovat, vola potkáš jak v audi tak v nissanu (a ani to nemusí být 370z).
Avatar - fOE
fOE
Tak zrovna v audi TT kolem sebe potkavam nejcasteji damy kolem padesatky, pripadne muzskou obdobu. Potkat v TT mladsi rocnik je docela raritni jev, ja mam pocit ze mladosi a namachrovani frajirci chces li TT sedlaji az jako ojetinu.
Avatar - Magister
Magister
U nás určitě, jinak to je auto skutečně pro mladé....
Avatar - fOE
fOE
Ziju v Nemecku, mluvim o Nemecku. Auto mozna miri na mlade, ale ja v tom skutecne potkavam spise starsi lidi (zdejsi diskuteri kolem padesatky prominou >😁 ). 😉
Avatar - Bully_
Bully_
A prijde ti to vazne divne? Kdyz pomineme par opravdu bohatych lidi nebo blaznu, co vrazi vsechny finance jen do auta a budeme "resit" klasickou zapadni stredni tridu: mladicek na jine nez ojete sportovni auto nema a TTcko není zrovna sportovni ikonou nebo imageovkou pro mlade. Trochu starsi kluk si poridi kvuli okolnostem spis rodinny automobil, nebo minimalne vicedverovy prakticky HH. Neprakticke skor👋coupe jako 2-3. auto v rodine si pak muze dovolit koupit vetsinou prave az tak muz ve strednim veku. Porsche a "vic" 😄 si pak porizuji skoro sedesatnici.
Avatar - fOE
fOE
Tomu samozrejme rozumim. Deti jsou z domu, clovek ma v tom veku nejlepsi prijmy, proc si neudelat radost.
Avatar - white label
white label
Možná máš ve svém okolí málo mladších kadeřníků... >😒] 😉
pargi
Všechny auta nyní míří na mladé, je to velice oblíbený marketingový žvást.