Novinky
Zajímalo by mne, zda by redaktoři Blesku dokázali kdekoli v Evropě najít dálnici v horším stavu než je naše D1. Mám zkušenosti s dálnicemi v okolních státech, ale i na Balkáně, v Pobaltí, v jižním Španělsku a Itálii. Nikde jsem ale nenašel dálnici s "kvalitou"naší D1. Zejména při jízdě jejím pravým pruhem si člověk čas od času kontroluje, zda náhodou někde omylem nesjel na koleje a nejede po železničních pražcích.
Na druhou stranu - na D1 pravděpodobně není možné při těch neustálých ranách do podvozku chytit mikrospánek, takže z tohoto pohledu jde o velmi bezpečnou dálnici.
Možná tak na východní rozbombardované východní Ukrajině by se něco našlo. Nebo Rusk👋Bělorusko - odtamtud osobní zkušenosti nemám.
Na druhou stranu - na D1 pravděpodobně není možné při těch neustálých ranách do podvozku chytit mikrospánek, takže z tohoto pohledu jde o velmi bezpečnou dálnici.
Možná tak na východní rozbombardované východní Ukrajině by se něco našlo. Nebo Rusk👋Bělorusko - odtamtud osobní zkušenosti nemám.
Starší úseky polských dálnic stojí za to... A v okolních státech málokde měli tak starou dálnici, jako D1, půjdeme-li do východního bloku.
proč se nedostaví R35 z Hradce do Mohelnice? Žádný komplikovaný terén, žádná "krutá" zima (kterou na D1 od počátku rekonstrukce ani nezažili). Velmi příznivá cena za kilometr... A mohlo by to být dřív, než oprava D1
Stavba dalnic neni o jen o cene, ale hlavne o rychlosti vystavby a budouci kapacite. V CR jsou dopravni trasy drahe, protoze se buduji s dvacetiletym zpozdenin a v globale spolecnost prodelava zdrzenim motoristu. D1 se z globalekonomickeho hlediska rozhodne nemá opravovat ale vedle postavit nove dva pruhy a potom udelat nove povrchy u dvou puvodnich pruhu. Nikdo z motoristu by se tim nezdrzel a byla by za cca 5let i vyhovujici kapacita. Postavit to hned vyjde nyni levneji nez v budoucnu rozsirovat D1 o dalsi dva pruhy, coz CR stene nemine. /+ centralni osy_trasy rychlovlaku CR 400 km_h/ Jenze v cesti politici /stale bez vizi/ problem resi vzdy nejdraz, az kdyz je trasa ucpana a nemohou projet oni sami ani s majaky. Pritom staci povolat odborniky /- jizni korejce, svycary, cina, atd. je jich po svete mraky/ a dat jim legislativni pravomoci /vyvlastnit a stavet ve verejnem zajmu do 30dnů a pote i vybirat myt👋 a je v CR po dopravnich problemech. Dnes se ve svete stavi tak, ze zadne kratkodobe uzavirky. Stavi se cca 50-100km najednou a po silnici jede 24hod denne v několika usecich nekolik 200m dlouhych plachtovych hal a z nich leze nova komunikace. j.f. 01_2015 info@zbb.cz
Holt horizont rekonstrukce dalnice presahuje zivotnost ministru a reditelu RSD.
Nadpis by měl být : Oprava D1 - vlk taky sliboval!
Rok dokončení - 2530 nebo nikdy.
Neustále se bude opravovat, reklamovat, zamítat reklamace a znovu budovat.
Místo cedule : "Musíme to opravit " by tam mělo být : " Kdyby jsme to udělali pořádně tak to nemusíme opravovat" .
Cena za 1km je opravdu něco extra a nikdo se nad tím moc nepozastavuje.
Místo než by nechali ty Italy doplnit dokumentace, tak radši kvůli pár papírům vyberou dodavatele o x set mega dražší. ;-\
Jo a ten hlavní dodavatel nic nedělá. Vlastně jo, dá si tam svoji ceduli a zbytek dělají subdodavatelé.
Až se narodím znovu budu stavět dálnice , nebo věštit počasí.
A vy nevotravujte a plaťte daně blbouni. Vaše ŘSD 😄
Člověk si tady ani nemůže udělat malou narozeninovou oslavu za 600.000 kč [odkaz] aby ho někdo nebuzeroval >😒]