Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dálnice D1: Co všechno ministři dopravy slíbili a co z toho se splnilo?

10 komentářů

Avatar - Jenik3
Jenik3
V dobach, kdy jeste stat nekecal do kde ceho se silnice a zeleznice stavely za soukrome penize a pochopitelne i udrzba a rekonstrukce probihala v rezii majitele. Nyni je majitelem RSD a podle toho to vypada.Cerna dira na verejne penize a kdyz se slapne na kuri oko tak se pro jistotu nedela nic.
Holt horizont rekonstrukce dalnice presahuje zivotnost ministru a reditelu RSD.
sokar6666
Článek sem ani celej nečetl, protože to je jasný.

Nadpis by měl být : Oprava D1 - vlk taky sliboval!

Rok dokončení - 2530 nebo nikdy.

Neustále se bude opravovat, reklamovat, zamítat reklamace a znovu budovat.

Místo cedule : "Musíme to opravit " by tam mělo být : " Kdyby jsme to udělali pořádně tak to nemusíme opravovat" .

Cena za 1km je opravdu něco extra a nikdo se nad tím moc nepozastavuje.
Místo než by nechali ty Italy doplnit dokumentace, tak radši kvůli pár papírům vyberou dodavatele o x set mega dražší. ;-\

Jo a ten hlavní dodavatel nic nedělá. Vlastně jo, dá si tam svoji ceduli a zbytek dělají subdodavatelé.

Až se narodím znovu budu stavět dálnice , nebo věštit počasí.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No když už tak: Kdybysme to udělali pořádně tak bysme příští rok byli bez práce. A když nám i přes tu fušeřinu stát dává za všimný pro zúčastněný další zakázky tak my sme spokojený voni sou spokojený všichni sme spokojený. My zúčastněný
A vy nevotravujte a plaťte daně blbouni. Vaše ŘSD 😄
Člověk si tady ani nemůže udělat malou narozeninovou oslavu za 600.000 kč [odkaz] aby ho někdo nebuzeroval >😒]
ikoptak
Silnice uz od starověku stavi stat.
Xeen
Zajímalo by mne, zda by redaktoři Blesku dokázali kdekoli v Evropě najít dálnici v horším stavu než je naše D1. Mám zkušenosti s dálnicemi v okolních státech, ale i na Balkáně, v Pobaltí, v jižním Španělsku a Itálii. Nikde jsem ale nenašel dálnici s "kvalitou"naší D1. Zejména při jízdě jejím pravým pruhem si člověk čas od času kontroluje, zda náhodou někde omylem nesjel na koleje a nejede po železničních pražcích.
Na druhou stranu - na D1 pravděpodobně není možné při těch neustálých ranách do podvozku chytit mikrospánek, takže z tohoto pohledu jde o velmi bezpečnou dálnici.

Možná tak na východní rozbombardované východní Ukrajině by se něco našlo. Nebo Rusk👋Bělorusko - odtamtud osobní zkušenosti nemám.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Starší úseky polských dálnic stojí za to... A v okolních státech málokde měli tak starou dálnici, jako D1, půjdeme-li do východního bloku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejsem žádnej znalec ale maďarský M1 nebo M3 sou taky ze 70. let a v takhle děsnym stavu nejsou
Polská A4 se začala stavět snad eště před 2. světovou válkou. A to v dálnicích celej sovětskej blok těžce zaostával za západní Evropou. No nejen v dálnicích >😒]
ikoptak
Jj Berlín směr Gdansk. Ta stojí za to, zlata D1. Snad uz ji budou opravovat. Ted si nepamatuji její číslo.
Pacho69
proč se nedostaví R35 z Hradce do Mohelnice? Žádný komplikovaný terén, žádná "krutá" zima (kterou na D1 od počátku rekonstrukce ani nezažili). Velmi příznivá cena za kilometr... A mohlo by to být dřív, než oprava D1
pidacufa
Stavba dalnic neni o jen o cene, ale hlavne o rychlosti vystavby a budouci kapacite. V CR jsou dopravni trasy drahe, protoze se buduji s dvacetiletym zpozdenin a v globale spolecnost prodelava zdrzenim motoristu. D1 se z globalekonomickeho hlediska rozhodne nemá opravovat ale vedle postavit nove dva pruhy a potom udelat nove povrchy u dvou puvodnich pruhu. Nikdo z motoristu by se tim nezdrzel a byla by za cca 5let i vyhovujici kapacita. Postavit to hned vyjde nyni levneji nez v budoucnu rozsirovat D1 o dalsi dva pruhy, coz CR stene nemine. /+ centralni osy_trasy rychlovlaku CR 400 km_h/ Jenze v cesti politici /stale bez vizi/ problem resi vzdy nejdraz, az kdyz je trasa ucpana a nemohou projet oni sami ani s majaky. Pritom staci povolat odborniky /- jizni korejce, svycary, cina, atd. je jich po svete mraky/ a dat jim legislativni pravomoci /vyvlastnit a stavet ve verejnem zajmu do 30dnů a pote i vybirat myt👋 a je v CR po dopravnich problemech. Dnes se ve svete stavi tak, ze zadne kratkodobe uzavirky. Stavi se cca 50-100km najednou a po silnici jede 24hod denne v několika usecich nekolik 200m dlouhych plachtovych hal a z nich leze nova komunikace. j.f. 01_2015 info@zbb.cz