Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Kenworth ICON 900 Limited Edition: Klasický styl a luxus

19 komentářů

Avatar - MichalSVK
MichalSVK
Preto ťahajú len cisterny a kontajnery lebo to sú kratšie návesy a nepresahujú maximálne povolenú celkovú dĺžku súpravy 17 metrov.
A na záver malá provokácia... Volvo je lepšie ako Scania >😒]
solaris1
viac sa mi pacia nase europske tahace
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Hele a jezdí ještě někde 815ka tahač? Nevím jestli vozila někdy plachtový návěs, já jí viděl myslím jen s kládama.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Chce se jen říct: Shut up and take my money!
Avatar - ladsla
ladsla
ani scanča už čumáky nemá.......a moc mi na ni nešahej, 😄 :-!
Alex deLarge
hehe... ty pryčny... to bylo něco. Ještě teď mě bolí záda při vzpomínce na začátky... a šuk...t se na nich taky moc nedalo 😊... jojo, 110-tkou jsem před dvaceti lety začínal... furt jsem se pod tím plazil a spíš než jako "podnikatel" jsem vypadal jako kominík... kde ty mladé časy jsou 😄 Současní řidiči ani netuší, jaký mají luxus.. a to je jedině dobře!
Alex deLarge
i ty provokatére... když kupuješ na max pět let a za pět let obměníš, tak je to jedno. Nemusíš se "vrtat" ani v jednom 😄
Avatar - Anonym
Anonym
tak někomu to stačí no, kdo byl zvyklý na auta 90. let nebo dokonce na tahače Liaz 110 řady....
Alex deLarge
No právě... neobyvatelné, když koukneš do současnosti. Ale ta šedesátka dobrá. Jestli si dobře vzpomínám, táhla silou něco kolem 320 - 350 kW a krouťák byl 2100 nm při skvělých 1200 ot/min...motor v pohodě, ale kabina nee...
Avatar - Anonym
Anonym
proč?

Tak motor je DetroitDiesel, na ten díly sou. Horší je to s kabinou no
Alex deLarge
to jsou spíš šílenci... >😁
Avatar - Hotwire
Hotwire
Skoda ze Volvo u nas nepredava model VN [odkaz] ;-\ Zopar starsich rocnikov som sice videl ale to je asi len dovoz.
Alex deLarge
Když ono je na našich cestách lepší, když máš přední kola pod zadnicí, nebo těsně za...
Avatar - Anonym
Anonym
každému se líbí něco jiného, ale naše evropské sou moc obyčejné, sou si hodně podobné a až na Scanie nemaj čumák
Avatar - Anonym
Anonym
nadšenci jsou i ti,c o porovzují Liazky Xeny, ale tu už sem dlouuuho neviděl
Alex deLarge
O tom červeným vím, toho nelze přehlédnout (a ani to, že je pořád naleštěnej, čili ho vlastní fakt veliký nadšenec a mí kluci si o něm vždy štěbetají jako vrabci na střeše - prostě king). Jak píšeš, buď spec. přepravy nebo cisterny, pravidelné linky... na takové to popojíždění stačí Scania 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Já vídám jeden červený Freightliner velmi často kolem nákladového nádraží Žižkov + občas sem vídal i černý Kenworth a dva Internatonaly s Cabover budkou (trambusová). Ale je fakt, že v čr to provozují jen nadšenci a většinou to je bud speciální přeprava rozměrných nákladů nebo cisterny a kontejnery.
Alex deLarge
Souhlasím... ale... je to sestaveno na fakt jiné silnice, než jsou ty evropské. Jako linkový kamion polykající tisíce a tisíce kilometrů napříč Amerikou nebo Austrálií ideální, fakt obývák. Ale kluci, co tady v Čechách jezdí s vozy podobné konstrukce, si velmi často stěžují, že z kabiny není na našich silničkách moc vidět. Co se ale týká tahače samotného, tak opravdu klasika - přímo umělecké dílo.
Avatar - Anonym
Anonym
americká klasika a tohle je klasika ze všech nejklasičtejší, opravdoý král silnicic a král tzv. Conventional Cab. Nádhera s moderní technikou :yes: :yes: