americká klasika a tohle je klasika ze všech nejklasičtejší, opravdoý král silnicic a král tzv. Conventional Cab. Nádhera s moderní technikou :yes: :yes:
Alex deLarge
0
Souhlasím... ale... je to sestaveno na fakt jiné silnice, než jsou ty evropské. Jako linkový kamion polykající tisíce a tisíce kilometrů napříč Amerikou nebo Austrálií ideální, fakt obývák. Ale kluci, co tady v Čechách jezdí s vozy podobné konstrukce, si velmi často stěžují, že z kabiny není na našich silničkách moc vidět. Co se ale týká tahače samotného, tak opravdu klasika - přímo umělecké dílo.
Anonym
0
Já vídám jeden červený Freightliner velmi často kolem nákladového nádraží Žižkov + občas sem vídal i černý Kenworth a dva Internatonaly s Cabover budkou (trambusová). Ale je fakt, že v čr to provozují jen nadšenci a většinou to je bud speciální přeprava rozměrných nákladů nebo cisterny a kontejnery.
Alex deLarge
0
O tom červeným vím, toho nelze přehlédnout (a ani to, že je pořád naleštěnej, čili ho vlastní fakt veliký nadšenec a mí kluci si o něm vždy štěbetají jako vrabci na střeše - prostě king). Jak píšeš, buď spec. přepravy nebo cisterny, pravidelné linky... na takové to popojíždění stačí Scania 😄
Anonym
0
nadšenci jsou i ti,c o porovzují Liazky Xeny, ale tu už sem dlouuuho neviděl
Alex deLarge
0
to jsou spíš šílenci... >😁
Anonym
0
proč?
Tak motor je DetroitDiesel, na ten díly sou. Horší je to s kabinou no
Alex deLarge
0
No právě... neobyvatelné, když koukneš do současnosti. Ale ta šedesátka dobrá. Jestli si dobře vzpomínám, táhla silou něco kolem 320 - 350 kW a krouťák byl 2100 nm při skvělých 1200 ot/min...motor v pohodě, ale kabina nee...
Anonym
0
tak někomu to stačí no, kdo byl zvyklý na auta 90. let nebo dokonce na tahače Liaz 110 řady....
Alex deLarge
0
hehe... ty pryčny... to bylo něco. Ještě teď mě bolí záda při vzpomínce na začátky... a šuk...t se na nich taky moc nedalo 😊... jojo, 110-tkou jsem před dvaceti lety začínal... furt jsem se pod tím plazil a spíš než jako "podnikatel" jsem vypadal jako kominík... kde ty mladé časy jsou 😄 Současní řidiči ani netuší, jaký mají luxus.. a to je jedině dobře!
Pekelná Micinka
0
Hele a jezdí ještě někde 815ka tahač? Nevím jestli vozila někdy plachtový návěs, já jí viděl myslím jen s kládama.
MichalSVK
1
Preto ťahajú len cisterny a kontajnery lebo to sú kratšie návesy a nepresahujú maximálne povolenú celkovú dĺžku súpravy 17 metrov.
A na záver malá provokácia... Volvo je lepšie ako Scania >😒]
Alex deLarge
0
i ty provokatére... když kupuješ na max pět let a za pět let obměníš, tak je to jedno. Nemusíš se "vrtat" ani v jednom 😄
Pekelná Micinka
0
Chce se jen říct: Shut up and take my money!
solaris1
1
viac sa mi pacia nase europske tahace
Anonym
0
každému se líbí něco jiného, ale naše evropské sou moc obyčejné, sou si hodně podobné a až na Scanie nemaj čumák
Alex deLarge
0
Když ono je na našich cestách lepší, když máš přední kola pod zadnicí, nebo těsně za...
Hotwire
0
Skoda ze Volvo u nas nepredava model VN [odkaz] ;-\ Zopar starsich rocnikov som sice videl ale to je asi len dovoz.
ladsla
0
ani scanča už čumáky nemá.......a moc mi na ni nešahej, 😄 :-!
Tak motor je DetroitDiesel, na ten díly sou. Horší je to s kabinou no
A na záver malá provokácia... Volvo je lepšie ako Scania >😒]