Novinky
Ozzman
3
No a já pořád pošilhávám po nějakém pěkném starším Peugeotu na zábavu, 406coupé nebo 306 cabrio >😁 A Maroš mi to osvětlil, takže jsem přišel o iluze 😒 >😁
Přejít do diskuze
A co sedláš za auto teď? Chápu, že francouzské popelnice jsou pod tvou úroveň, ale prozraď, je to VW? Škodovka? Nebo že by Ford, Ital či snad D3?
Marosi, pro tebe je článek, že průměrná cena ojetin stoupla na 210kkč. Za to by ten Peugeot i jezdil >😒]
To jsou ale s prominutím "kidy".Jednu takovou "popelnici" jak píšete mám, je to ročník 1990, mám nejeto téměř 230 000 Km a kromě běžné údržby ( výměna brzdových destiček, rozvodů, oleje atd.) je na autě vše původní. Takže s těmi výkřiky o popelnicích bych možná byl opatrnější. 😄
DS3, 208, Cactus, hmm, nikde nečtu o zvýšení výroby 508 nebo alespoň 308, vypadá to, že PSA jde směrem Fiat, reálně výrobce malých aut.
Tak já si můžu dovolit kde co, ale je fakt, že na to abych živil na servise francouzkou popelnici, .. na to fakt nemám.
Tolik hejlů tu snad už není. PSA možná rostl, ale o nějaké tři procenta, přitom celý trh o jedenáct.
Jejich optimismus bych chtěl mít. Dělají nejhorší auta na trhu, absolutní odpad. Drahé to je jak šlak. Ale s nima to ani nehne 8-s .. Francouzký socialismus no
Jejich optimismus bych chtěl mít. Dělají nejhorší auta na trhu, absolutní odpad. Drahé to je jak šlak. Ale s nima to ani nehne 8-s .. Francouzký socialismus no
Střední sedany pohltila D3, dokáže se vézt ještě VW, Škoda, Ford, Opel. Francouzi jsou aktuálně slabí. Laguna přijde koncem roku nová a doufám, že se vykašlou na serepetičky a vrátí se k filozofii první generace. Hezký, nekomplikovaný auto.
C5 příští rok a od P508 se zázraky mimo domácí trh taky čekat nedají. Insignia zůstane na trhu dokonce dýl než Astra, to taky leccos vypovídá.
Pašík a zřejmě teď i Sup posouvají laťku dost vysoko.
Jestli se podaří a bude prodávat XE, nebo Giulia, pak se nedá očekávat odliv lidí od D3, ale naopak z mainstreamu.
C5 příští rok a od P508 se zázraky mimo domácí trh taky čekat nedají. Insignia zůstane na trhu dokonce dýl než Astra, to taky leccos vypovídá.
Pašík a zřejmě teď i Sup posouvají laťku dost vysoko.
Jestli se podaří a bude prodávat XE, nebo Giulia, pak se nedá očekávat odliv lidí od D3, ale naopak z mainstreamu.