Novinky
Ono je hezky spiklenecké spekulovat jaké je rozložení sil... ale důležitější je podívat se na to, proč celá tahle "krize vedení" vůbec nastala!
Ty drby, co jsem stihl zachytit, tvrdí, že Winterkorn není úspěšný v Americe. To je, co se VW i Audi týká, určitě pravda. A taky je pravda, že klesající prodeje obou značek v USA a CND nepomáhají příliš dosažení vytýčeného cíle v podobě světovládné jedničky VAG.
Pokud je tato stopa žhavá, docela by mě zajímalo, jak si pan Piëch představuje, že by to mohlo být na uvedených trzích lepší? Jakým způsobem se dá pozice VW vylepšit, a jak by měla Audi reagovat na klesající popularitu? Zdá se, že Američtí zákazníci tradiční hodnoty těchto značek neoceňují a nějaká úprava produktové i obchodní politiky je velmi nutná.
Tyto otázky a odpovědi na ně mi přijdou mnohem zajímavější, než spekulace o tom, co rodina, co dozorčí rady, kolik času se navzájem přemlouvali...
Ty drby, co jsem stihl zachytit, tvrdí, že Winterkorn není úspěšný v Americe. To je, co se VW i Audi týká, určitě pravda. A taky je pravda, že klesající prodeje obou značek v USA a CND nepomáhají příliš dosažení vytýčeného cíle v podobě světovládné jedničky VAG.
Pokud je tato stopa žhavá, docela by mě zajímalo, jak si pan Piëch představuje, že by to mohlo být na uvedených trzích lepší? Jakým způsobem se dá pozice VW vylepšit, a jak by měla Audi reagovat na klesající popularitu? Zdá se, že Američtí zákazníci tradiční hodnoty těchto značek neoceňují a nějaká úprava produktové i obchodní politiky je velmi nutná.
Tyto otázky a odpovědi na ně mi přijdou mnohem zajímavější, než spekulace o tom, co rodina, co dozorčí rady, kolik času se navzájem přemlouvali...
Jasný. To nás samozřejmě také zajímá. Ale to co tu píšeš, to už je old news. My jsme už dál. Celá situace se nezadržitelně posunula do fáze, kde budou padat hlavy.
Ale klidně nastartuj další thread, který bude analyzovat příčiny relativně chabých prodejů v US. Začal jsi tím, že se ti zdá, že američtí zákazníci neoceňují tradiční hodnoty VW koncernu. Dále navrhuješ, že by se měla změnit produktová a obchodní politika koncernu.
Ale klidně nastartuj další thread, který bude analyzovat příčiny relativně chabých prodejů v US. Začal jsi tím, že se ti zdá, že američtí zákazníci neoceňují tradiční hodnoty VW koncernu. Dále navrhuješ, že by se měla změnit produktová a obchodní politika koncernu.
Ta slova o "dědulovi" a "plínce" jsou samozrejme plácání.
TAK PŮL MILIARDY CZK ROČNĚ [odkaz] DĚLÁ SVÝ ŽE 😉 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
PS: NEMĚLÍ BY NÁHODOU JÍT OBA DVA UŽ DO DŮCHODU A PUSTIT KE KORMIDLU MLADOU INOVATIVNÍ RACIONÁLNÍ VZDĚLANOU GENERACI JAKO JE TŘEBA ELON MUSK [odkaz] 😉
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Jsou dve moznosti - budto ho rodina nepodržela nebo mlzí. Nebo si myslís ze rekne novinárum neco ve smyslu "ano, je to pravda, dál se snazím Winterkorna zlikvidovat"?
Ale pockejme si co na to rekne místní plácal J@W, e😜ert na vlastnické a hlasovací vztahy v koncernu Volkswagen AG. >😁
Kazdopádne, jak píses, bude zajímavé to dál sledovat.
Snad jsem nenapsal nějakej slint 😉 Po celodenní šichtě toho mám až nad hlavu.