Novinky
Enthusiastic.driver
9
Nedá se nic dělat, A45 AMG, CLA45 AMG a GLA45 AMG jsou zkrátka nedostižné 😉 😄
Přejít do diskuze
Klasika, zase porovnávame hrušky s jablkami. Obdobne ako keď sa porovnáva kompaktný hatchback (Golf R) so športiakom (Porsche Cayman S) a len na základe údaju o zrýchlení z 0 na 100 sa vyvodzujú závery o "nič moc Porsche", lebo "mu naloží aj ľudové auto Golf". >😁
Daj do placu nejaké porovnateľné zadokolky, čo Ti vyjde? Napr. Aston Martin Vantage V8 S s 321 kW dá stovku za 4,9s, M-B E 500 kupé: 300 kW, 4,8s. A aj keď dám napr. základnú R8, športiak s pohonom 4x4 a teda lepšou trakciou, pri 316 kW dá stovku za 4,6s. Skutočne neviem, čo si čakal od pomerne veľkej zadokolky s takýmto výkonom.
Daj do placu nejaké porovnateľné zadokolky, čo Ti vyjde? Napr. Aston Martin Vantage V8 S s 321 kW dá stovku za 4,9s, M-B E 500 kupé: 300 kW, 4,8s. A aj keď dám napr. základnú R8, športiak s pohonom 4x4 a teda lepšou trakciou, pri 316 kW dá stovku za 4,6s. Skutočne neviem, čo si čakal od pomerne veľkej zadokolky s takýmto výkonom.
Tak před měsícem jsem měl možnost se s jednou shelby cobrou gt 500 seznámit, a byl jsem hodně překvapený, jak byla schopna v zatáčkách držet krok s evropou, byť pořád je tam jistá rezerva, ale tu smázneš na první rovině, pokud ta evropa nemá taky 500k.
...jen je zarazejici max rychlost u 2,3EB.....mit vic jak 300 koni a maximalku 233? 😁😁 tomu rikam ulet 😉..ikdyz to odpovida USA,.vice zabavy v mensich rychlostech, páč za vetsi rychlost vas hned zavrou 😊))...ale v EU? hmmm
Potetovaný nejsem a kdybych byl, tak by to byl znak mého motocyklového klubu. 😉 . Mi to jako porovnání přijde docela zajímavé.... nikdo tady nesrovnával auta, jen někteří se v práci nudí, tak píšou traktáty o své povýšenosti 😄 .
Mercedes tomu říká SUV, to mi přijde mírně přehnané. Ale hatchback taky ne.... to je Áčko. A kombík to taky není...nemá protáhlou záď, ani žádný megakufr (420 litrů).
A vyjdou rychlostně nastejno. To tím autor chtěl asi říci a měl pravdu. Otázka je pro koho je to vítězství... 😉
Né podle rozměrů a Autobildu, kde GLA 45 a Q3 RS srovnávali. Q3 je více pohodlné a spíše SUV byl výsledek. GLA více sportovní.
no vždy má cez 1,6t ;-\ ,
pekné to auto ale zvukovému prejavu V8 sa určite nevyrovná 😉
Keby si mám napr. vybrať medzi Golfom R a Mustangom V8 ktoré majú veľmi podobnú cenovku tak beriem mustanga aj keď golf r by bol určite praktickejší na každý deň.
pekné to auto ale zvukovému prejavu V8 sa určite nevyrovná 😉
Keby si mám napr. vybrať medzi Golfom R a Mustangom V8 ktoré majú veľmi podobnú cenovku tak beriem mustanga aj keď golf r by bol určite praktickejší na každý deň.
Aha, takže nákupní placka? V USA jej chápou jako sportovní auto pro chudší...s V8. V6 je pro sekretářky.... mi říkal soused, co je čechoameričan.
Mustang je sportovní placka, kdežto GLA rodinný crossover. Nebďte z toho Mustangu všichni připosraní 😄 .
MB GLA 45 AMG.
Mustang nejspíš zůstal americkým velkým těžkým autem, na druhé straně krásným s velkým motorem. Ale čekal jsem více globální auto...jak slibovali, že bude menší, lehčí atp.
Mustang nejspíš zůstal americkým velkým těžkým autem, na druhé straně krásným s velkým motorem. Ale čekal jsem více globální auto...jak slibovali, že bude menší, lehčí atp.
Tak to skutečně není nic moc. V8 5 litrů objemu 421 koní a z 0 - 100 za 4,8 sekundy. To zvládne i můj crossover 4válec s 360 koňmi pod kapotou. To znamená, že ten Mustang zas bude těžký a tedy i těžkopádný...
Ale faktem je, že je to krásné auto za slušné peníze. Otázka je, jaká bude kvalita.
Ale faktem je, že je to krásné auto za slušné peníze. Otázka je, jaká bude kvalita.
Koukni na americké ceny.... tam to není pro Amíka ani v ceně u nás Octavie RS. Ale tež tomu zas odpovídá přístrojovka, dílenské zpracování, milimetr není žádná míra atd. Má to ale něco do sebe...
to záleží jaký si tam dáš.
Pokud to chceš pravidelně prohánět, je jasný, že je potřeba vyměnit tovární brzdy za něco lepšího. Možností je vela, záleží podle tvojí kapsy. Jde to osadit komplet brzdama Brembo asi za 150 litrů, pokud chceš.
keramický brzdy atd na mustanga je katalog co má asi 1500 stran s možností tunnit, ale tunnit fakt železo, ně jějaký šidítka a parády co dávaj tuneři na golfa.
Pokud to chceš pravidelně prohánět, je jasný, že je potřeba vyměnit tovární brzdy za něco lepšího. Možností je vela, záleží podle tvojí kapsy. Jde to osadit komplet brzdama Brembo asi za 150 litrů, pokud chceš.
keramický brzdy atd na mustanga je katalog co má asi 1500 stran s možností tunnit, ale tunnit fakt železo, ně jějaký šidítka a parády co dávaj tuneři na golfa.
Brzdy u přemotorovaných aut bývají celkem slušně dimenzované. Tady je spíš problém se naučit kdy před zatáčkama brzdit. Protože se ti lehce může stát, že často probrzdíš, a na finále jsi pomalejší, než slabší lépe sedící auto.
to bola otázka na mna? ak áno nie nemam ale nechapem otazke lebo hore som uviedol ze mercedes je pre mna srdcovka len cisto pre zrovnanie kedze ho Magiter porovnaval so svojim medvedom
staré dobré jablka s hurskami >😁 rozdiel 100kg a "iba 61k" nehovoriac o pohone 4x4 kt je pri akceleracii absolutne alfa a omega nehovoriac ze AMG SPEEDSHIFT DCT je niekde inde jak manuál 😉 btw na mercedes nedám dopustit to je cream de la cream ale k tej vahe ked porovnavat sporvoto zamerane coupe jedna zo srdcoviek S coupe s V8 vpredu 4663ccm a pohonom iba zadnej napravy (4MATIC ma +60kg) vazi 2030 cize o nejakych 350kg viac a to uz nije zanedbatelne .... to len cisto pre zrovnanie cupe vs coupe :-!
Cobra měla vždy zcela jiný podovozke, to u žměla někdy v roce 96-97.
To samé poladěné Mustangy od Roush, Saleenu atd.
To naklepe na okruhu zádel kdejaké podstatně dražší evropě
To samé poladěné Mustangy od Roush, Saleenu atd.
To naklepe na okruhu zádel kdejaké podstatně dražší evropě
Pri Mustangu by malo zaplesať srdce každého petrolheada. V dobe, keď aj výrobcovia prémiových športiakov horúčkovito downsizujú, keď už je skoro nemožné kúpiť točivý atmosferický šesťvalec a človek si v cenovej kategórii športiakov či hothečov do 50000 eur môže vyberať pomaly len fúkané štvorvalce, je tu pravoverné, klasické kupé so zadným pohonom, plnotučným atmosférickým osemvalcom, a to za neuveriteľnú cenu 40000 eur, t.j. za málo viac ako za štvorvalcový mainstreamový hotheč (prémiové HH sú niekde úplne inde). Tu nezostáva iné než obligátne bravo, Ford!
:yes:
P.S. Podľa info od slovenského importéra je vzhľadom na enormný záujem o ´stang dodacia lehota 9 až 18 (!) mesiacov. Evidentne ešte pár petrolheadov po svete behá.
:yes:
P.S. Podľa info od slovenského importéra je vzhľadom na enormný záujem o ´stang dodacia lehota 9 až 18 (!) mesiacov. Evidentne ešte pár petrolheadov po svete behá.
:yes: :yes: :yes😒br />
ještě zapoměl, že lepší čísla dělá někde DSG převodovka, která má lepší hodnoty jak manuál nebo starý 6st. automat
ještě zapoměl, že lepší čísla dělá někde DSG převodovka, která má lepší hodnoty jak manuál nebo starý 6st. automat
Které auto /coupé, limuzína/ s V8 a výkonem 400-500k má pod 1600 kg, když nepočítám supersporty?
/aktuální hmotnosti kolem 1680 kg + - jsou celkem slušné a srovnatelné hodnoty/
/aktuální hmotnosti kolem 1680 kg + - jsou celkem slušné a srovnatelné hodnoty/
Navíc ač je to "američan", tak si gla na zakroucené trati slušně podá, už předešlá houpavá generace v nejsilnější verzi "cobra" /kde si se zavěšením a tlumením celkem pohráli/, celkem slušně seděla, a tady by to mělo být zase o kousek lepší.
A co jsi čekal? 6,7 sekund? >😁
No, srovnávat 4,4 dlouhý crossover se 4x4 se skoro 4,8 dlouhým kupé a pak se zde podivat je už docela velký úlet. Je ale hezký, jak zde pod každým článkem chválíš svůj nákup. Už jsme se za pár dní dozvěděli, že GLA je lepší než V40CC a Mustang. Jsem zvědavej, kdo bude další 😄
No, srovnávat 4,4 dlouhý crossover se 4x4 se skoro 4,8 dlouhým kupé a pak se zde podivat je už docela velký úlet. Je ale hezký, jak zde pod každým článkem chválíš svůj nákup. Už jsme se za pár dní dozvěděli, že GLA je lepší než V40CC a Mustang. Jsem zvědavej, kdo bude další 😄
A co teprve specialni verze ...GT 350...objem 5,2....bez turba..vysokootackove..pres 500 koni...ouje ouje 😊))
Tak jej chápeš možná ty. V USA to vždy bylo běžné auto na běžné ježdění, byť bylo stylové a mělo sportovní image. Pouze výkonné verze se řadily mezi muscle cars, což ale opět není sportovní auto. S přivřenýma oběma očima by se jako sporťák dal brát třeba BOSS s paketem Laguna Seca, ale ani tam to není 100%ní...
PS: Skutečně nevím, co je na Mustangu s výškou 140 cm placatého. 😄
PS: Skutečně nevím, co je na Mustangu s výškou 140 cm placatého. 😄
No pro chudsi. Teoreticky ano a u nas tomu neni jinak, sportak pro bohate je porsche, mustang je takova ta stredni trida. Ale je treba zduraznit, ze se muze jednat o chudsi mezi kupujicimi sportaku, nikoliv obecne. Rekl bych, ze je to tam brano, jako u nas octavka rs, mozna trochu lepe diky historii a V8.
Aha. Tak to sem měl špatný zdroj. Taky to sorry. Tak 2200 na evropu zas tak moc není, to sem čekal víc
Pokud se jen u nás prodlao ročně cca 250-300 Camar, tak 2000 aut je málo no na evropu. Třeba lidi čekaj až bude spuštěn ofiko prodej a až si ty auta budou moc projet a osahat nebo až budou časem skladovky.
Pokud se jen u nás prodlao ročně cca 250-300 Camar, tak 2000 aut je málo no na evropu. Třeba lidi čekaj až bude spuštěn ofiko prodej a až si ty auta budou moc projet a osahat nebo až budou časem skladovky.
jak můžeš srovnávat zadokolku se čtyřkolkou... na stovce budeš rychleji, potom už ti bude jenom mávat...
Byvaji, ale ne tak casto u amerik, a prave toto bylo nejcasteji kritizovane u minule generace mustangu a jeho super vykonych edici - nestacici brzdy. Kotouce to melo velke jako fabie kola, ale furt malo. Myslim si, ze se s tim vyporadavali rok po roce az nekdy kolem 2011/2012 a i to jen jako soucast nejakeho track packu.
Uši máš dvě, jesti je za tím druhým motorka, proč ne. A máš i tu správnou motorkářskou bradku á la srnčí pr.del, traktáte? 😉
Vítězství dvou joudů s vytetovanou hvězdou za uchem. Ale věz, že je to vítězství Pyrhy... dříve Pyrhovo. >😁 😉
V čem je Mustang vedle mercedesu (jakého mercedesu jsi zapomněl říct) popelnice a v čem je naopak mercedes vedle Mustangu popelnice?