Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang: Z 0 na 100 km/h pod 5,0 s (+video)

59 komentářů

Avatar - Magister
Magister
Tak to skutečně není nic moc. V8 5 litrů objemu 421 koní a z 0 - 100 za 4,8 sekundy. To zvládne i můj crossover 4válec s 360 koňmi pod kapotou. To znamená, že ten Mustang zas bude těžký a tedy i těžkopádný...

Ale faktem je, že je to krásné auto za slušné peníze. Otázka je, jaká bude kvalita.
4bytelnýkola
crossover co má 0 - 100 pod 5 by mě zajímal 😄
Avatar - Magister
Magister
MB GLA 45 AMG.

Mustang nejspíš zůstal americkým velkým těžkým autem, na druhé straně krásným s velkým motorem. Ale čekal jsem více globální auto...jak slibovali, že bude menší, lehčí atp.
4bytelnýkola
tak nazvat nejmenší model mercedesu crossoverem.. ale ok 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
A co je teda GLA? Konkurent Q3 RS.
4bytelnýkola
no to bych s dovolením netvrdil, konkurentem Q3 je podle mě GLK
Avatar - CHerokee
CHerokee
Né podle rozměrů a Autobildu, kde GLA 45 a Q3 RS srovnávali. Q3 je více pohodlné a spíše SUV byl výsledek. GLA více sportovní.
4bytelnýkola
dejme tomu,ale nazývat ho crossoverem? to je spíš freemont, espace, smax apod..
Avatar - CHerokee
CHerokee
Mercedes tomu říká SUV, to mi přijde mírně přehnané. Ale hatchback taky ne.... to je Áčko. A kombík to taky není...nemá protáhlou záď, ani žádný megakufr (420 litrů).
Avatar - Atlis
Atlis
Ako môžeš tú popolnicu porovnávať s Mustangom... 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Mustang je vedle mercedesu popelnice....
Avatar - boost.
boost.
V čem je Mustang vedle mercedesu (jakého mercedesu jsi zapomněl říct) popelnice a v čem je naopak mercedes vedle Mustangu popelnice?
Avatar - Dinar
Dinar
Vedle AMG GT je Mustang popelnice, GLA AMG je popelnice vedle Mustanga.

Ale to jen tak s humorem, potíž je v tom původním srovnání GLA AMG vs. Mustang, to je totiž tak mimo mísu, pro každého kdo alespoň trochu rozumí autům, že bych Magistrovi doporučil obligátní Květy.cz.
4bytelnýkola
rodinný crossover proti muscle prej 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
A vyjdou rychlostně nastejno. To tím autor chtěl asi říci a měl pravdu. Otázka je pro koho je to vítězství... 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Vítězství dvou joudů s vytetovanou hvězdou za uchem. Ale věz, že je to vítězství Pyrhy... dříve Pyrhovo. >😁 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Potetovaný nejsem a kdybych byl, tak by to byl znak mého motocyklového klubu. 😉 . Mi to jako porovnání přijde docela zajímavé.... nikdo tady nesrovnával auta, jen někteří se v práci nudí, tak píšou traktáty o své povýšenosti 😄 .
Avatar - Dinar
Dinar
Uši máš dvě, jesti je za tím druhým motorka, proč ne. A máš i tu správnou motorkářskou bradku á la srnčí pr.del, traktáte? 😉
Mig_35
jak můžeš srovnávat zadokolku se čtyřkolkou... na stovce budeš rychleji, potom už ti bude jenom mávat...
marianor
no vždy má cez 1,6t ;-\ ,
pekné to auto ale zvukovému prejavu V8 sa určite nevyrovná 😉
Keby si mám napr. vybrať medzi Golfom R a Mustangom V8 ktoré majú veľmi podobnú cenovku tak beriem mustanga aj keď golf r by bol určite praktickejší na každý deň.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Které auto /coupé, limuzína/ s V8 a výkonem 400-500k má pod 1600 kg, když nepočítám supersporty?
/aktuální hmotnosti kolem 1680 kg + - jsou celkem slušné a srovnatelné hodnoty/
Avatar - iudex
iudex
Klasika, zase porovnávame hrušky s jablkami. Obdobne ako keď sa porovnáva kompaktný hatchback (Golf R) so športiakom (Porsche Cayman S) a len na základe údaju o zrýchlení z 0 na 100 sa vyvodzujú závery o "nič moc Porsche", lebo "mu naloží aj ľudové auto Golf". >😁
Daj do placu nejaké porovnateľné zadokolky, čo Ti vyjde? Napr. Aston Martin Vantage V8 S s 321 kW dá stovku za 4,9s, M-B E 500 kupé: 300 kW, 4,8s. A aj keď dám napr. základnú R8, športiak s pohonom 4x4 a teda lepšou trakciou, pri 316 kW dá stovku za 4,6s. Skutočne neviem, čo si čakal od pomerne veľkej zadokolky s takýmto výkonom.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes😒br />
ještě zapoměl, že lepší čísla dělá někde DSG převodovka, která má lepší hodnoty jak manuál nebo starý 6st. automat
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Navíc ač je to "američan", tak si gla na zakroucené trati slušně podá, už předešlá houpavá generace v nejsilnější verzi "cobra" /kde si se zavěšením a tlumením celkem pohráli/, celkem slušně seděla, a tady by to mělo být zase o kousek lepší.
Avatar - Anonym
Anonym
Cobra měla vždy zcela jiný podovozke, to u žměla někdy v roce 96-97.

To samé poladěné Mustangy od Roush, Saleenu atd.

To naklepe na okruhu zádel kdejaké podstatně dražší evropě
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak před měsícem jsem měl možnost se s jednou shelby cobrou gt 500 seznámit, a byl jsem hodně překvapený, jak byla schopna v zatáčkách držet krok s evropou, byť pořád je tam jistá rezerva, ale tu smázneš na první rovině, pokud ta evropa nemá taky 500k.
Avatar - Anonym
Anonym
Přestě tak, co ztratíš podvozkem doženeš motorem na rovince nebo v kopci.
Avatar - fOE
fOE
A jak dlouho takove dohaneni motorem vydrzi brzdy?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Brzdy u přemotorovaných aut bývají celkem slušně dimenzované. Tady je spíš problém se naučit kdy před zatáčkama brzdit. Protože se ti lehce může stát, že často probrzdíš, a na finále jsi pomalejší, než slabší lépe sedící auto.
Avatar - fOE
fOE
Byvaji, ale ne tak casto u amerik, a prave toto bylo nejcasteji kritizovane u minule generace mustangu a jeho super vykonych edici - nestacici brzdy. Kotouce to melo velke jako fabie kola, ale furt malo. Myslim si, ze se s tim vyporadavali rok po roce az nekdy kolem 2011/2012 a i to jen jako soucast nejakeho track packu.
Avatar - Anonym
Anonym
většina výkonných amerik má komplet brzdy Brembo. Chrysler, Dodge, Jeep, Cadillac atd.
Avatar - Anonym
Anonym
to záleží jaký si tam dáš.

Pokud to chceš pravidelně prohánět, je jasný, že je potřeba vyměnit tovární brzdy za něco lepšího. Možností je vela, záleží podle tvojí kapsy. Jde to osadit komplet brzdama Brembo asi za 150 litrů, pokud chceš.

keramický brzdy atd na mustanga je katalog co má asi 1500 stran s možností tunnit, ale tunnit fakt železo, ně jějaký šidítka a parády co dávaj tuneři na golfa.
Avatar - fOE
fOE
:yes:
Avatar - jurajos
jurajos
...tak na toto Ti Magister môže dať len palec dole! >😒]
Avatar - boost.
boost.
:yes:
Provocateur
A co jsi čekal? 6,7 sekund? >😁

No, srovnávat 4,4 dlouhý crossover se 4x4 se skoro 4,8 dlouhým kupé a pak se zde podivat je už docela velký úlet. Je ale hezký, jak zde pod každým článkem chválíš svůj nákup. Už jsme se za pár dní dozvěděli, že GLA je lepší než V40CC a Mustang. Jsem zvědavej, kdo bude další 😄
Avatar - Magister
Magister
Mustang je sportovní placka, kdežto GLA rodinný crossover. Nebďte z toho Mustangu všichni připosraní 😄 .
Avatar - bam4ever
bam4ever
staré dobré jablka s hurskami >😁 rozdiel 100kg a "iba 61k" nehovoriac o pohone 4x4 kt je pri akceleracii absolutne alfa a omega nehovoriac ze AMG SPEEDSHIFT DCT je niekde inde jak manuál 😉 btw na mercedes nedám dopustit to je cream de la cream ale k tej vahe ked porovnavat sporvoto zamerane coupe jedna zo srdcoviek S coupe s V8 vpredu 4663ccm a pohonom iba zadnej napravy (4MATIC ma +60kg) vazi 2030 cize o nejakych 350kg viac a to uz nije zanedbatelne .... to len cisto pre zrovnanie cupe vs coupe :-!
Joab
A ty máš teda nějakej Mercedes, jo?
Avatar - bam4ever
bam4ever
to bola otázka na mna? ak áno nie nemam ale nechapem otazke lebo hore som uviedol ze mercedes je pre mna srdcovka len cisto pre zrovnanie kedze ho Magiter porovnaval so svojim medvedom
Joab
Na Magistra.
Avatar - bam4ever
bam4ever
Magister ma im zminovany MB GLA 45 AMG hore to pise v diskusii
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Mustang není a nikdy nebyl sportovní placka 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Aha, takže nákupní placka? V USA jej chápou jako sportovní auto pro chudší...s V8. V6 je pro sekretářky.... mi říkal soused, co je čechoameričan.
XTad
No pro chudsi. Teoreticky ano a u nas tomu neni jinak, sportak pro bohate je porsche, mustang je takova ta stredni trida. Ale je treba zduraznit, ze se muze jednat o chudsi mezi kupujicimi sportaku, nikoliv obecne. Rekl bych, ze je to tam brano, jako u nas octavka rs, mozna trochu lepe diky historii a V8.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Koukni na americké ceny.... tam to není pro Amíka ani v ceně u nás Octavie RS. Ale tež tomu zas odpovídá přístrojovka, dílenské zpracování, milimetr není žádná míra atd. Má to ale něco do sebe...
XTad
Ceny aut jsou v US obecne nize, takze podle nich to nesrovnavam.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Tak jej chápeš možná ty. V USA to vždy bylo běžné auto na běžné ježdění, byť bylo stylové a mělo sportovní image. Pouze výkonné verze se řadily mezi muscle cars, což ale opět není sportovní auto. S přivřenýma oběma očima by se jako sporťák dal brát třeba BOSS s paketem Laguna Seca, ale ani tam to není 100%ní...

PS: Skutečně nevím, co je na Mustangu s výškou 140 cm placatého. 😄
Avatar - boost.
boost.
No ty očividně jseš, když do toho musíš tahat GLA.

Jabka a hrušky, sakra.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Nedá se nic dělat, A45 AMG, CLA45 AMG a GLA45 AMG jsou zkrátka nedostižné 😉 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Přesně tak, v podstatě už nedává smysl nějaké další sporťáky stavět. >😁 😉
Avatar - iudex
iudex
Pri Mustangu by malo zaplesať srdce každého petrolheada. V dobe, keď aj výrobcovia prémiových športiakov horúčkovito downsizujú, keď už je skoro nemožné kúpiť točivý atmosferický šesťvalec a človek si v cenovej kategórii športiakov či hothečov do 50000 eur môže vyberať pomaly len fúkané štvorvalce, je tu pravoverné, klasické kupé so zadným pohonom, plnotučným atmosférickým osemvalcom, a to za neuveriteľnú cenu 40000 eur, t.j. za málo viac ako za štvorvalcový mainstreamový hotheč (prémiové HH sú niekde úplne inde). Tu nezostáva iné než obligátne bravo, Ford!
:yes:
P.S. Podľa info od slovenského importéra je vzhľadom na enormný záujem o ´stang dodacia lehota 9 až 18 (!) mesiacov. Evidentne ešte pár petrolheadov po svete behá.
Avatar - Magister
Magister
Spíše jsou nízké dovozní kvóty a takové auto na trhu chybělo.
Avatar - Anonym
Anonym
2200 obnjednávek eviduje prý ford v čr. Celkem hustý.
Joab
.. to si pleteš, ne.
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Aha. Tak to sem měl špatný zdroj. Taky to sorry. Tak 2200 na evropu zas tak moc není, to sem čekal víc

Pokud se jen u nás prodlao ročně cca 250-300 Camar, tak 2000 aut je málo no na evropu. Třeba lidi čekaj až bude spuštěn ofiko prodej a až si ty auta budou moc projet a osahat nebo až budou časem skladovky.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Taky myslím, že to bude pro celou Evropu, co jsem četl...a pak to je docela ubohá kvóta.
sir
A co teprve specialni verze ...GT 350...objem 5,2....bez turba..vysokootackove..pres 500 koni...ouje ouje 😊))
sir
...jen je zarazejici max rychlost u 2,3EB.....mit vic jak 300 koni a maximalku 233? 😁😁 tomu rikam ulet 😉..ikdyz to odpovida USA,.vice zabavy v mensich rychlostech, páč za vetsi rychlost vas hned zavrou 😊))...ale v EU? hmmm