Novinky
Pri Mustangu by malo zaplesať srdce každého petrolheada. V dobe, keď aj výrobcovia prémiových športiakov horúčkovito downsizujú, keď už je skoro nemožné kúpiť točivý atmosferický šesťvalec a človek si v cenovej kategórii športiakov či hothečov do 50000 eur môže vyberať pomaly len fúkané štvorvalce, je tu pravoverné, klasické kupé so zadným pohonom, plnotučným atmosférickým osemvalcom, a to za neuveriteľnú cenu 40000 eur, t.j. za málo viac ako za štvorvalcový mainstreamový hotheč (prémiové HH sú niekde úplne inde). Tu nezostáva iné než obligátne bravo, Ford!
:yes:
P.S. Podľa info od slovenského importéra je vzhľadom na enormný záujem o ´stang dodacia lehota 9 až 18 (!) mesiacov. Evidentne ešte pár petrolheadov po svete behá.
:yes:
P.S. Podľa info od slovenského importéra je vzhľadom na enormný záujem o ´stang dodacia lehota 9 až 18 (!) mesiacov. Evidentne ešte pár petrolheadov po svete behá.
Spíše jsou nízké dovozní kvóty a takové auto na trhu chybělo.
2200 obnjednávek eviduje prý ford v čr. Celkem hustý.
.. to si pleteš, ne.
[odkaz]
[odkaz]
Aha. Tak to sem měl špatný zdroj. Taky to sorry. Tak 2200 na evropu zas tak moc není, to sem čekal víc
Pokud se jen u nás prodlao ročně cca 250-300 Camar, tak 2000 aut je málo no na evropu. Třeba lidi čekaj až bude spuštěn ofiko prodej a až si ty auta budou moc projet a osahat nebo až budou časem skladovky.
Pokud se jen u nás prodlao ročně cca 250-300 Camar, tak 2000 aut je málo no na evropu. Třeba lidi čekaj až bude spuštěn ofiko prodej a až si ty auta budou moc projet a osahat nebo až budou časem skladovky.
...jen je zarazejici max rychlost u 2,3EB.....mit vic jak 300 koni a maximalku 233? 😁😁 tomu rikam ulet 😉..ikdyz to odpovida USA,.vice zabavy v mensich rychlostech, páč za vetsi rychlost vas hned zavrou 😊))...ale v EU? hmmm
Ale faktem je, že je to krásné auto za slušné peníze. Otázka je, jaká bude kvalita.
Mustang nejspíš zůstal americkým velkým těžkým autem, na druhé straně krásným s velkým motorem. Ale čekal jsem více globální auto...jak slibovali, že bude menší, lehčí atp.
Ale to jen tak s humorem, potíž je v tom původním srovnání GLA AMG vs. Mustang, to je totiž tak mimo mísu, pro každého kdo alespoň trochu rozumí autům, že bych Magistrovi doporučil obligátní Květy.cz.
pekné to auto ale zvukovému prejavu V8 sa určite nevyrovná 😉
Keby si mám napr. vybrať medzi Golfom R a Mustangom V8 ktoré majú veľmi podobnú cenovku tak beriem mustanga aj keď golf r by bol určite praktickejší na každý deň.
/aktuální hmotnosti kolem 1680 kg + - jsou celkem slušné a srovnatelné hodnoty/
Daj do placu nejaké porovnateľné zadokolky, čo Ti vyjde? Napr. Aston Martin Vantage V8 S s 321 kW dá stovku za 4,9s, M-B E 500 kupé: 300 kW, 4,8s. A aj keď dám napr. základnú R8, športiak s pohonom 4x4 a teda lepšou trakciou, pri 316 kW dá stovku za 4,6s. Skutočne neviem, čo si čakal od pomerne veľkej zadokolky s takýmto výkonom.
ještě zapoměl, že lepší čísla dělá někde DSG převodovka, která má lepší hodnoty jak manuál nebo starý 6st. automat
To samé poladěné Mustangy od Roush, Saleenu atd.
To naklepe na okruhu zádel kdejaké podstatně dražší evropě
Pokud to chceš pravidelně prohánět, je jasný, že je potřeba vyměnit tovární brzdy za něco lepšího. Možností je vela, záleží podle tvojí kapsy. Jde to osadit komplet brzdama Brembo asi za 150 litrů, pokud chceš.
keramický brzdy atd na mustanga je katalog co má asi 1500 stran s možností tunnit, ale tunnit fakt železo, ně jějaký šidítka a parády co dávaj tuneři na golfa.
No, srovnávat 4,4 dlouhý crossover se 4x4 se skoro 4,8 dlouhým kupé a pak se zde podivat je už docela velký úlet. Je ale hezký, jak zde pod každým článkem chválíš svůj nákup. Už jsme se za pár dní dozvěděli, že GLA je lepší než V40CC a Mustang. Jsem zvědavej, kdo bude další 😄
PS: Skutečně nevím, co je na Mustangu s výškou 140 cm placatého. 😄
Jabka a hrušky, sakra.