Novinky
Dobře, že se o tom zase mluví, snad se opravdu něco děje, ono také mít supersport a nic pod ním, by bylo takové trošku zvláštní.
Jinak to nezaznělo - mám pocit, že by nové S2K nemělo být primárně roadster, ale kupé (otevřená verze není vyloučená) a stejně jako NSX s motorem uprostřed.
Jinak to nezaznělo - mám pocit, že by nové S2K nemělo být primárně roadster, ale kupé (otevřená verze není vyloučená) a stejně jako NSX s motorem uprostřed.
Dúfam, že to tak naozaj nebude, inak by sme sa mohli rozlúčiť s relatívne dostupným športiačikom, akým bola S2000. Hybrid s motorom v strede, to bude drahá sranda a cenovo niekde inde.
Buď rád, že jsi tak zámožný, že 1,2 milionu je pro tebe relativně málo, za ty peníze už se dá dobře vybírat. 😄
Tak treba tú cenu vnímať v kontexte doby; pred 10 rokmi stál kompakt typu Focus 700t korún a dnes je to isté za 15t eur. Takže auto parametrov S2000 by dnes stálo podstatne menej a bolo by relatívne dostupné. Ale vnímanie vecí v kontexte je náročné, vidím, že nie každý to dokáže. 😉
Je třeba brát v úvahu, že šlo víceméně o auto, zaměřené na Z4 28i, 350Z a Boxster. Boxster je dnes 1.4, Z4 1.2, mám pocit, že podobně je i 4C (a to je kupé) a 370Z 900k. Žádná láce, prostě furt auto kolem mega. 😲
A jak znám Hondu, do cenové války se pouštět určitě nebude. 8-s
A jak znám Hondu, do cenové války se pouštět určitě nebude. 8-s
no covece nevim jak se na tu dobu divas ty, ale ja v te dobe S2000 opravdu za dostupnou nepovazoval >😁 a to byla doba kdy prachy docela rostli minimalne v CR (pamatuju si urok 8-9% na beznem uctu, sak sem tou dobou o rok drive kupoval sve prvni auto a zbesile nan setril i diky uzasnym urokum v bankach) me soucasne auto v te dobe (schodou okolnosti mam rocnik 99) stavalo 1.6 mega, dnes tohle auto stoji asi 40-50 tisic kdesto S2000 z te doby se pod 200tisic sehnat moc neda >😁 ne S2000 nebyla dostupnej sportak ani tehdy, a neni ani dnes
je pro ukazku, Lotus Elise v te dobe staval cca 800 tisic, nekde bych doma asi jeste vystrachal i ceniky dovozu, jako fanda jsem o Elisu mel kdejakou bejkarnu >😁
je pro ukazku, Lotus Elise v te dobe staval cca 800 tisic, nekde bych doma asi jeste vystrachal i ceniky dovozu, jako fanda jsem o Elisu mel kdejakou bejkarnu >😁
OK, možno mám zlé info, narýchlo som len pozrel test tu na ACZ a tam bola cenovka 890t Kč.
Možno. >😒]
Za 900 se prodávaly poslední kousky na konci životního cyklu.
Za 900 se prodávaly poslední kousky na konci životního cyklu.
To uz bylo asi z tech pozdejsich let ne? Jinak cena v deutsche markach zacinala na 65000. Zakladni a tehda jeste aktualni BMW z3 bylo za 45000 marek.
myslis tento test [odkaz] ? tam uvadi na konci cenovku 1 480 000 Kč
Jenže do parametrů je nutné započítat např. podvozek, jeho vlastnosti. Pod mega se takový podvozek najít nedá.
Ale myslel sem že číslo 2000 ve jméně dostala podle obsahu motoru. Když by tam daly tu patnáctistovku tak už by to tedy ani S2000 nenohla být ? Jinak za mě trochu škoda že to bude hybrid, spíš sem myslel že by z toho mohly udělat konkurenci pro GT-86/BRZ. Takový v celku dostupný a zábavný auto.
Na Miatu tu bude S1000. 😉
P.S. Výše uvedené nic nemění na tom, že stavět roadster s hybridním pohonem považuju za perverzní ujetost...
Tahle doba je perverzně ujetá, nevšiml sis? >😁
Bude to mít dvoulitr (už kvůli USA v 1.5 nevěřím), tedy klidně S2000. 😉
Jinak jestli jsi myslel ten poslední test [odkaz] , tak ten jsem si právě s chutí přečetl. :yes: Mám chuť se začíst do inzerátů. >😒]
Rozdil vykonu, rozdil ceny podle me hondu s2000 posouva jasne nad mx-5.
S2K také bylo o metrák těžší a 20 cm delší.
Ten princip jak jej popisujes byl navic dost jiny, u S2000 o tu rychlost slo a ne ze ne. Ladena taky byla dost zaludne (pry zvlast roky pred FL, pred 2006 => AP1, tedy i ta kterou jsem jel). Kdyz ji staveli japonci do nejakeho srovnani stala obycejne proti z4, proti autam jako 350z atd... vykonove vzdy 240-280k (a malo kdy s2000 prohrala 😄 ).
Jak jsem psal, cenou, vykonem, velikosti, vahou... vsim bliz k z4. 😉
Každé auto cílilo na úplně jiné zákazníky.