Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
jedno z tych uz dnes mala aut u ktoreho vek je len bezvyznamne cislo...... genialne auto :yes:
ono jich je víc....Niva, Degender, Wrangler, klasickej pracovní LandCruiser, Uaz atd
Chvíli sem přemýšlel, co je Degender >:D Pak mi došlo, že si se překlepl >:D
ano samozrejme ze je ich viac... ;-) ... aj taky rexton s tuhym ramom je dnes uz svojim sposobom jedinecny robustny ( pritom kedysi bezne terenne auto ) a v terene ma uz tiez cim dalej tym menej superov kedze klasicke offroady akosi zanikaju... co ma dost netesi
Rexton je uplně jiná liga.... je to solidně jezdící pickup, ale Jimny je uplně něco jiného.....
jasne len narazam na tuhy ram ktory rexton este stale ma.... lebo ten ma dnes uz len par aut...
woody-alien
Vlastně jsem ho vůbec nepotřeboval. Ale (jak se říká u Hjondéé ;-) ) neodolal jsem. A jestliže se dnes se svým autem vracím domů oklikou a zajíždím si, abych si trochu spravil chuť z běžného provozu, pak totéž platilo tenkrát s Jimníkem. Jen s tím rozdílem, že jsem nehledal kvalitní asfalt a ostré zatáčky, ale nějakou terénní vložku. Parkování ve městech v haldách nahrnutého sněhu, kam se většina aut vůbec neodvážila, vymetání rozbahněných polňaček, výlety do nedalekého zrušeného lomu.....jak dětinské, ale jak zábavné. :yes: Na silnici Jimny skákal, drnčel, vibroval, šaltpáka vám roztřásla všechny kůstky v ruce, jet s ním víc než 120-130 tacho jsem se neodvážil....jenže pak sjíždíte prudký namrzlý svah, dlážděnou uličkou, kde se dá s protijedoucím vyhnout jenom na speciálně k tomu určených místech, a proti vám jede důstojný a jistě pohodlný střednětřídní kombík. Řidič bezradně zastaví a nejspíš řeší, jestli to ještě znovu rozjede. Vy tam hezky postaru druhou pákou přiřadíte přední pohon, dáte zpátečku a vyfrčíte až nahoru, aniž byste zpomalili u těch dvou zbržďujících retardérů. Jo, jo, má to svoje kouzlo. :-)
Jimníka jsem měl opravdu rád a těší mě, že ho po mě do ruky dostal člověk, který ho dokáže náležitě využít. Občas ho potkávám a vypadá pořád dobře. Nezmar, dříč, auto s velkým A. :yes:
[odkaz]
Jimníka jsem měl opravdu rád a těší mě, že ho po mě do ruky dostal člověk, který ho dokáže náležitě využít. Občas ho potkávám a vypadá pořád dobře. Nezmar, dříč, auto s velkým A. :yes:
[odkaz]
Zajímalo by mne, jestli by Jimny zvládl tu cestu z reklamy na Ix35 >:D >:D >:D >:D
To těžko...Jimník je dobrej ale přece jen to není Nadauto. >:D
Taky už jsem se smířil s tím, že to bude "vaše další auto", jak hlásají ty nápisy >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] To mne přivádí na myšlenku....... myslíte, že někdy bude ten test i20tky? >:-[]
Jasně, nejdřív je to šok. Vaše další auto. Co se děje ? Zkrachuju ? Přijdu o práci ? >:-[] >:-[]
Někdo se třeba potěší, že ho povýší :-)
;-) Může být. Však kdo mě zná, ví, že z mojí strany je to jen sranda. Nicméně svoje skutečný pocity ventiluju pod svými alter ego nicky - Áda, maros, Strýček Bob atd. >:D
Chápu, já když jsem toho plný, tak píšu z účtu KIA_World :-)
Příjdeš o rozum?.... :D:D:D
>:-[] Možná by se na ten reklamní slogan dalo naroubovat "šíření poplašné zprávy"... >:D
A co si teprve pomyslí člověk, který takový reklamní Hyundai předjíždí v Bentely a čte... "Vozy prémiové kvality" :D:D Ten si musí vzteky trhat vlasy >:D
Nikdy mě teréňáky nelákaly, ale po prvním opravdovým předvedení, bych si nějakou pěknou expedičku zkusil. Jimníkovi rozumím ;-) :yes:
Ozzman
Je celkem jednoduché říct, že jsem měl tu čest s aktuální generací, když se vyrábí déle, než mám řidičák >:D Takže sice to byla verze před tímto faceliftem, možná ještě před nějakým (2008). Schopnosti auta jsou neskutečné, nezkoušel sem nájezdy do kopců, ale velmi rozbahněný terén. Tam, kde první Sorenta zůstavaly stát, Jimny srdnatě jel dál a dál. Mimo velikost kabiny pro osoby většího vzrůstu (188cm mám já) mi dost vadil trochu rychlejší přejezd přes nerovnosti, kdy jsem v autě nadskakoval a mlátil hlavou o dveře a strop >:D Rychlejší znamená trochu rychleji, než krokem :D.
Nedal bych to autu jako mínus, spíš je to vlastnost a daň za velmi dobré a jednoduché auto do terénu. I ta jednatrojka mu naprosto stačí. Pro jednoho či dva lidi, kteří potřebují jezdit do lesa je tohle ideální přibližovadlo. Na dálnici sem s tim nikdy nejel, na to tohle auto fakt neni :-)
Nedal bych to autu jako mínus, spíš je to vlastnost a daň za velmi dobré a jednoduché auto do terénu. I ta jednatrojka mu naprosto stačí. Pro jednoho či dva lidi, kteří potřebují jezdit do lesa je tohle ideální přibližovadlo. Na dálnici sem s tim nikdy nejel, na to tohle auto fakt neni :-)
ono niekedy je to tak.. ze tam kde prejdes s malym jimnym tak s velkym s hummerom uz neprejdes... v terene je niekedy mala vaha male rozmery.... male previsy.. silna zbran .. ved z toho tazi aj lada niva.... ;-)
Spíš šlo i o ten poho 4x4, tvrdá redukce fungovala líp, než elektronické připojení kol
zalezi od podmienok a terenu samozrejme... nivu by som bral :yes:
Nivu? Sice je to nezmar, ale co tak slyším od známých okolo, co to auto mají, nebo měli, tak i dost poruchový a reznoucí... Radši bych za tu cenu hledal jetého Jimnyho, nebo když už, tak něco ve stylu Navarry/Hilluxu a tak.
hillux a navara sa mi pacia ale budu dost drahe a napriklad pre mna samotneho uz nezmyselne velke auta.... mne sa pozdava presne nieco male sikovne ako jimny alebo niva.... dokonca vidiet na ceste este aj tie starsie modely samurai ... este predchodcu jimnyho .. a videl som aj staru kiu retona... dokonca s cz znackou u nas... asi nejaky fanusik starych offroadov ;-) ... proste nieco taketo mensie sa mi paci... skoda ze na trhu uz taketo auta dnes moc nemame...
A k čemu bys to využil? Mluvíš často o tom, že jezdíš i s kolama a do Jimnyho by to mohl být dost problém, nemyslíš? >:D Myslím, že pro tebe by byl spíše nějaký crossover, který zvládne i delší přejezd po okrsce a dálnici. Auto velikosti 2008 či Capturu. Jo nebo teď v reklamách nejlepší SUV IX25 :D:D
Niva moc dobra není, jako když jede tak projede dost, ale jezdi jen občas a hlavně nemá rám takže se to poměrně dost kroutí nehledě na to jak to rezne. Myslim ze jimny/samurai jsou lepší volbou, ale jsou o něco menší.
čert
Uvažoval jsem o něm. Párkrát si ho půjčil tu i v Řecku. Nakonec jsem usoudil, že až zase tak velký drsňák nejsem a skončil jsem u SX 4. :-)
tomtoylc
je to kostitras, malinko lenivejší ked sadnú doň 4 ľudia a celkovo maličké auto ale sme s ním spokojní
... vlastníme verziu 2001 už 5 rokov ale nemôžem povedať naň jediné zlé slovo
... síce sme menili zadné tlmiče a pred týždnom spojku (normálna vec u týchto aut) ale inak sme s ním nemali jediný problém (98 t km)
... problém býva aj korozia čiže podvozok je najlepšie ošetriť po 5-10 rokoch ak sa s ním jazdí v zime resp. v soli
... v ľahkom teréne sme pár razy skúšali a bola s ním sranda ... na poriadný teréna máme Land Cruisery :-)
... ako bolo poznamenané tak je to jedno z mála posledných pravých terénnych automobilov čo sa ešte predávajú v EU
... ak by som mal kupovať malé terénne auto tak bud jimny alebo ,,dvojkové,, pajero, nivu určite nie, duster nie je offroad a defender je trochu ťažkopádny ... do úvahy by sa dala eštebrať krátka LC 70tka ale to je rovnako ako defender raz tak veľké auto v porovnaní s jimnym
... vlastníme verziu 2001 už 5 rokov ale nemôžem povedať naň jediné zlé slovo
... síce sme menili zadné tlmiče a pred týždnom spojku (normálna vec u týchto aut) ale inak sme s ním nemali jediný problém (98 t km)
... problém býva aj korozia čiže podvozok je najlepšie ošetriť po 5-10 rokoch ak sa s ním jazdí v zime resp. v soli
... v ľahkom teréne sme pár razy skúšali a bola s ním sranda ... na poriadný teréna máme Land Cruisery :-)
... ako bolo poznamenané tak je to jedno z mála posledných pravých terénnych automobilov čo sa ešte predávajú v EU
... ak by som mal kupovať malé terénne auto tak bud jimny alebo ,,dvojkové,, pajero, nivu určite nie, duster nie je offroad a defender je trochu ťažkopádny ... do úvahy by sa dala eštebrať krátka LC 70tka ale to je rovnako ako defender raz tak veľké auto v porovnaní s jimnym
aj mne sa jimny paci... len ono trojdverove pajero je cenou asi kusok inde ako jimny aj ked ide tiez o trojdveracik...... a kedysi davno sme mali v byvalej robote aj trodverovu malu sikovnu RAVku od toyoty ....ale to je uz hodne davno snad aspon 7 rokov dozadu ( siel som v nej len parkrat ked ma zviezol kolega, ktory ju vyfasoval ) ... ale pamatam si na nu - benzin 2.0ka 4x4 .. nestratila sa v beznom terene a pritom stovku dala za 10s.... tmavomodra nadherna bugina .. jednoduche auto.... krasne... prakticke.... ano ta ravka-este z 90tych rokov - taku by som zobral aj dnes.... ... velmi som sklamany ze v sucasnosti uz taketo auta moc nemame... a miesto toho sa nam snazia vyrobcovia vsugerovat kdejake crossovery a ine nechutnosti... vid taky juke a podobne... no ale to uz odbocujem .. pre peniaze dnes kazdy spravi cokolvek a aj legendy nie je problem pochovat ked ide o tie hnusne prachy...... na trhu chybaju male sikovne terenne 4kolky a aj trojdveraky.... kde su casy patrolu ravky pajera.... jimnyho alebo teranna ? to bola skutocna parada.... dnes uz len spominame ;-\
prisaham ze ma v tedy v minulosti v tych casoch teranna a patrola a samuraja nenapadlo ako raz tieto trojdverove offroady a vobec offroady ako take ako skoncia a ... ake raz budu ohrozene prave tymi dnes uz komercnymi kadejakymi crossovermi ... a vobec... dnes uz cokolvek prakticke a kvalitne je problem kupit..... nie je to len o autach... nic uz dnes nie je ako kedysi ..
prisaham ze ma v tedy v minulosti v tych casoch teranna a patrola a samuraja nenapadlo ako raz tieto trojdverove offroady a vobec offroady ako take ako skoncia a ... ake raz budu ohrozene prave tymi dnes uz komercnymi kadejakymi crossovermi ... a vobec... dnes uz cokolvek prakticke a kvalitne je problem kupit..... nie je to len o autach... nic uz dnes nie je ako kedysi ..
Takže sleduji-li linku... Něco do lesa, abych furt nehuntoval Forestera, ale na pickup, který by stal 300 dni na dvore, je mi lito 700klaciku,tak tohle za 13000 ojro s taznym a vlekem za par šupů, je to pravé ořechové. Toť můj lohled na věc....
Jo a v lese to vyklepne auta jako Q7,reihe X.. jako malinu.. Tedy jestli budou mít majitelé odvahu...
Je pravda, ze Q7 do terenu nieje to prave orechove, ale ked pocas predvadzaciek BMW x-drivu sme sa boli pozriet, ze ako sa x-drive polepsil, tak nasa Q7 tam zohrala slusnu ulohu v roli vyprostovacieho vozidla >:D ( zimne testy zamerane na vystup do kopca, pricom v cca 2/3 sa zvykli tie bavore vzpriecit, a potom smykom bokom do hlbsieho snehu >:-[] )
a ono ja osobne som zástancom toho že sa má porovnávať porovnatelné takže v diskusii o Jimnym spomínať autá ako Q7 alebo X5 napr. je blbosť kedže tieto autá sú inde ako účelovo tak aj cenovo...to je asi ako keby som napísal že pri cestovaní 800km trasou je Q7 lepším autom než Jimny, čo je síce pravda ale od Jimnyho to nikto nečaká tak ako nikto nečaká od Q7 že bude brázdiť lesy...
Vo vsetkom trafeny klinec po hlavicke !!!!
ani neviem, ci to treba viac rozvadzat. Len pre doplnenie uvediem, ze to bolo cca pred 6 rokmi, a vtedy bolo take verejne tajomstvo, ze x-drive, pokial musi prerozdelovat ( zapinat a vypinat tu spojku ) 5 a viac krat za minutu, ze sa prehreje a od toho momentu to uz je len zadokolka. To len aby nedochadzalo k mylnej domnienke, ze aktualne x-drivy hanim, alebo co... ;-) Aktualnu situaciu nepoznam, ale kedze BMW je spolu s Audi extremne flexibilna a ucenliva automobilka, predpokladam, ze sa z toho uz poucili, a to chladenie oleja maju vyriesene uz lepsie.
No a Forester... :-) - tam je to hadam jasne. Je kompaktnejsi, lahsi, s nizsim taziskom...Keby bol patricne motorizovany, nemusel by si hanbu urobit ani na asfaltovej zakrutenej ceste.
Jimni a spol, to je uz ale uplne ina kategoria. Blbe je, ze ich asi moc stretavat nebudeme, nakolko pri jeho uzkej specializacii nedava vela kupcom nejaky extra zmysel...Ale svoju klientelu si isto najde.